Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Αγορά αξιόπιστου μεταχειρ. μεχρι 3000ευρω


Rpanagos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

6 ώρες πριν, madboy είπε

👍

Στα 3.500 είναι αυτό που φαίνεται καλούλι (αλλά 1.6)

5 ώρες πριν, Rpanagos είπε

1300 αυστηρά ψάχνω

Γιατί;

Συχνά τα λίγο μεγαλύτερα έχουν λιγότερες ζημιές επειδή είναι συνολικά καλύτερες κατασκευές (αλλά και υψηλότερα τέλη). 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 174
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Ενω με το σχιστοματη γκαζοντενεκε του 98-2000 θα τρελαθεις στην αξιοπιστια...   μιλαμε για αυτοκινητα χωρις καμια ουσιαστικη ασφαλεια ουτε για εσενα ουτε για τους αλλους στο δρομο...  

Αξιοπιστία? Μιλάς για αμάξια 15ετιας. Πάρε ένα με λίγα χιλιόμετρα όσο γίνεται, καλοδιατηρημένο όσο γίνεται, πήγαινε το σε μηχανικό να μην έχει τρακαρει, καντου  και ένα ψευτοσερβις να κάνεις την δουλε

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, Rpanagos είπε

Οποτε λες οτι οσα μου εχουν προτείνει ως καλα ειναι το ακριβως αντιθετο 😁
Ωραια,τωρα βγαζει νόημα.

Οπως επισης βγαζει νοημα γιατι το σουπερ panda που ειναι κατα 5-6 χρονια νεοτερο απο το corolla εχουν την ιδια τιμη σε αγορα μεταχειρισμενου 😁

Ναι οσο ποιο παλιο αμαξι κοιταει κανεις εχει ποιο πολλα χλμ αλλα αυτο απο μονο του δεν λεει κατι.

Οποτε η αρχικη μου σκεψη περι Hyundai και Toyota ακομα καλα κρατει.

Αν έχεις ακούσει το κλισέ "Toyota και Hyundai, δε σπάει δε χαλάει", μάλλον ξέρεις γιατί κρατάνε τιμή...

Αυτό δεν σημαίνει οτι δεν υπάρχουν πολλά ακόμα μοντέλα που είναι αξιοπρεπή, ούτε οτι όποιος έχει το όνομα έχει πάντα και τη χάρη!

Επεξ/σία από agnostos13
  • Like 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Αν έχεις ακούσει το κλισέ "Toyota και Hyundai, δε σπάει δε χαλάει", μάλλον ξέρεις γιατί κρατάνε τιμή...

Αυτό δεν σημαίνει οτι δεν υπάρχουν πολλά ακόμα μοντέλα που είναι αξιοπρεπή, ούτε οτι όποιος έχει το όνομα έχει πάντα και τη χάρη!

👍, φίλος μου κυκλοφορεί ανετότατα με Astra 1.4 ~20 ετίας με>400.000 χλμ κάνοντας ενα σέρβις των 50€/6μηνο. Είναι και θέμα τύχης. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ts πάρε αυτό που θα σου αρέσει να βλέπεις και να οδηγάς,μέσα στο όριο των χρημάτων που διαθέτεις, δικό σου θα είναι στο κάτω κάτω.

Στην οικογένεια έχουμε 2 ΤΟΥΟΤΑ, αγορασμενα από καινούργια,ποτέ δεν μας ζήτησαν κάτι πέρα από τα service. Για τα πιο νεα που έχει μεταφέρει την γραμμή παραγωγής σε Τουρκία ακούγονται κάτι παράπονα, αλλά δεν κοιτάς κάτι σε αυτές τις χρονολογίες, οπότε και δεν σε ενδιαφέρει.

Έχε το νου σου πάντως πως όλα ανεξαιρέτως χαλάνε, Corolla του 2005 φίλου είχε βαρεσει μπιέλα και άλλαξε κινητήρα , ακριβώς το ίδιο αυτοκίνητο γνωστού μου έχει κάνει πάνω από 1.000.000 (ένα εκατομμύριο) χιλιόμετρα με τον ΙΔΙΟ κινητήρα χωρίς καμία επισκευή πέρα από τα αναλώσιμα! Του έχει τερματίσει ο χιλιομετρητης του αυτοκινήτου στα 999.999 εδώ και κάμποσα χρόνια, και θέλει να πάει να τον μηδενίσει ώστε να συνεχίσει να του γράφει από την αρχή.

Πριν το ΤΟΥΟΤΑ , είχα Alfa Romeo 146 1.6 του 1999, μέχρι και τις 210.000 χλμ το αυτοκίνητο στα χέρια μου δεν ζήτησε τίποτα, βέβαια έκαιγε αρκετή βενζίνη για τα κυβικά του.

Η γυναίκα μου έχει ένα Peugeot 206 1.1 του 2004. Αρκετά οικονομικό σε θέμα καυσίμου αλλά από αξιοπιστία δεν μπορώ να εκφέρω άποψη ακόμη μιας και είναι μερικούς μήνες στην κατοχή μας, μέχρι στιγμής πάντως δείχνει να είναι μια χαρά.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
40 λεπτά πριν, filarhos είπε

Για τα μηχανικά, επειδή το wagon r το έχει η θεία μου από καινούριο με αυτόν τον κινητήρα, είναι πολύ καλό.

Τώρα εμφανισιακά μέσα έξω δεν βλεπόταν όταν βγήκε, αλλά και από θέμα οδήγησης είναι απλώς ανεκτό. 

Αλλά για αυτό που ψάχνεις καλό είναι, αν και εγώ θα κοιτούσα μεσογειακές εταιρίες.

Το εχω από καινούργιο έχει περάσει τα 200.000 έχει φάει μετακομίσεις, βουνά,  χωματόδρομους, χιονιά ,λάσπες το εχω λιώσει κυριολεκτικά ( βέβαια με σωστή συντήρηση ) δεν καίει σταγόνα λάδι

οδηγικα διαφωνώ ( εκτός αν μιλάς για θέμα άνεσης όπου είναι μέτριο αλλά έχει τρομερή ορατότητα και όσοι έχουν κάτσει πίσω έχουν πάθει πλάκα   ) μαζί σου δεν ξέρω σε τι κατάσταση είναι της θείας σου αλλά το κουτί στρίβει και φρενάρει υποδειγματικά για αυτό που είναι ποτέ δεν σε πουλάει σε στροφή στις καμπές με χιλιόμετρα όπου δεν θέλω αναφέρω το νούμερο πετάει επίσης έχει άψογο σε αίσθηση τιμόνι.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
14 ώρες πριν, Trusted είπε

Το εχω από καινούργιο έχει περάσει τα 200.000 έχει φάει μετακομίσεις, βουνά,  χωματόδρομους, χιονιά ,λάσπες το εχω λιώσει κυριολεκτικά ( βέβαια με σωστή συντήρηση ) δεν καίει σταγόνα λάδι

οδηγικα διαφωνώ ( εκτός αν μιλάς για θέμα άνεσης όπου είναι μέτριο αλλά έχει τρομερή ορατότητα και όσοι έχουν κάτσει πίσω έχουν πάθει πλάκα   ) μαζί σου δεν ξέρω σε τι κατάσταση είναι της θείας σου αλλά το κουτί στρίβει και φρενάρει υποδειγματικά για αυτό που είναι ποτέ δεν σε πουλάει σε στροφή στις καμπές με χιλιόμετρα όπου δεν θέλω αναφέρω το νούμερο πετάει επίσης έχει άψογο σε αίσθηση τιμόνι.

Οδηγικά, από καινούριο που το είχα οδηγήσει έπρεπε να είναι πιό σφιχτό και λόγω ύψους γιατί γέρνει αρκετά. Γενικά αυτά τα K-car δεν είναι του γούστου μου.

Έχουμε πάει ταξίδια με αρκετά καλές ταχύτητες φορτωμένο με 5 άτομα και βαλίτσες πολλές φορές.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, filarhos είπε

Οδηγικά, από καινούριο που το είχα οδηγήσει έπρεπε να είναι πιό σφιχτό και λόγω ύψους γιατί γέρνει αρκετά. Γενικά αυτά τα K-car δεν είναι του γούστου μου.

Έχουμε πάει ταξίδια με αρκετά καλές ταχύτητες φορτωμένο με 5 άτομα και βαλίτσες πολλές φορές.

To Βαγκονι  θέλει 35psi στα λάστιχα επειδή έχει στενό προφίλ με 5 άτομα και 28-30 απλά θα γέρνει ποιο πολύ γιατί τα λάστιχα  μαγουλιαζουν στις στροφές   .... επίσης της θείας μπορεί να θέλει αμορτισέρ ( 200 ευρώ έχει η 4 δα σε KYB ) τα μπροστινά έχουν ελατήρια μέσα ώστε να περιορίζουν τις κλίσεις του αμαξώματος .

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, Trusted είπε

To Βαγκονι  θέλει 35psi στα λάστιχα επειδή έχει στενό προφίλ με 5 άτομα και 28-30 απλά θα γέρνει ποιο πολύ γιατί τα λάστιχα  μαγουλιαζουν στις στροφές   .... επίσης της θείας μπορεί να θέλει αμορτισέρ ( 200 ευρώ έχει η 4 δα σε KYB ) τα μπροστινά έχουν ελατήρια μέσα ώστε να περιορίζουν τις κλίσεις του αμαξώματος .

Καλά τα τελευταία 5 χρόνια ούτε που μπαίνω, το έχει κάνει κοτέτσι. Σκέψου αλλάζει δίσκο πλατό κάθε 25-30χιλχλμ του πατιναρίσματος το κάγκελο. Τώρα δυστυχώς πέταμα θέλει. Τα αμορτισερ είναι σε άψογη κατάσταση συγκριτικά με το υπόλοιπο αυτοκίνητο... 

Πάντως το panda το θεωρούσα καλύτερο συνολικά κι ας έβγαζε μερικές βλάβες (δεν είναι σίγουρο γιατί φίλου δεν έχει βγάλει τίποτα, εκτός του τιμονιού), κι ας ήταν πιο αργό.

Υ.Γ. Άντε να το πω, η οδηγική εμπειρία μου ήταν μικρή όταν το πήρε και μαθημένος με την άλφα ρομέο μας δεν μου έκανε κανένα κέφι για οδήγηση...

Επεξ/σία από filarhos
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει η μητέρα μου ένα fiat Punto του 2000 το είχαμε πάρει καινούργιο. Εάν σε ενδιαφέρει πες μου να το δούμε. Θέλω να τις πάρω ένα αυτόματο και για αυτό στο προτείνω

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με 3500-3900 παιρνεις Fold Focus 2007-2008 . Τωρα αυτα που κοιτας ενταξει ναι μεν ειναι καπως πιο αξιοπιστα αλλα στο δρομο ανηκουν στην κατηγορια χρεπι... ψαξτο λιγο παραπανω...το auris που εοχυμε στην οικογενεια εχει βγαλει πιο πολλα απο το focus που εχει και τα 2πλα χιλιομετρα... Επισης το focus ειναι ενα ασφαλεστατο οχημα με καλη οδηγικη συμπεριφορα...

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφου οπως λες λενε ΟΛΟΙ (ποιοι ειναι αυτοι οι ολοι?) οτι τα toyota ειναι αξιοπιστα εχεις ηδη αποφασισει οτι θελεις corola.

Tι ακριβως ψαχνεις? Σου εχουν προτεινει αρκετοι πολυ καλυτερες λυσεις που τις αποριπτεις γιατι θελεις ιαπωνικο 20ετιας ενω μπορεις να παρεις πολυ καλυτερα αυτοκινητα 10ετιας

 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Getz που κοιτάς είναι καλή λύση. Το έχω ενάμιση χρόνο του 2008 (3000 το είχα πάρει) και είναι κομπλέ. Σε σχετική έρευνα που δημοσιεύτηκε πρόσφατα ήταν στις πρώτες θέσεις αξιοπιστίας, πίσω από κάτι γιαπωνέζικα σιβικ κτλ (όχι Yaris, aygo) και μπροστά από τα και καινούργια i10, i20.

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
58 λεπτά πριν, eko13 είπε

Getz που κοιτάς είναι καλή λύση. Το έχω ενάμιση χρόνο του 2008 (3000 το είχα πάρει) και είναι κομπλέ. Σε σχετική έρευνα που δημοσιεύτηκε πρόσφατα ήταν στις πρώτες θέσεις αξιοπιστίας, πίσω από κάτι γιαπωνέζικα σιβικ κτλ (όχι Yaris, aygo) και μπροστά από τα και καινούργια i10, i20.

Πόσα χλμ έχει;

1 ώρα πριν, imr είπε

Αφου οπως λες λενε ΟΛΟΙ (ποιοι ειναι αυτοι οι ολοι?) οτι τα toyota ειναι αξιοπιστα εχεις ηδη αποφασισει οτι θελεις corola.

Tι ακριβως ψαχνεις? Σου εχουν προτεινει αρκετοι πολυ καλυτερες λυσεις που τις αποριπτεις γιατι θελεις ιαπωνικο 20ετιας ενω μπορεις να παρεις πολυ καλυτερα αυτοκινητα 10ετιας

Έχεις να προτείνεις κάτι;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, eko13 είπε

Getz που κοιτάς είναι καλή λύση. Το έχω ενάμιση χρόνο του 2008 (3000 το είχα πάρει) και είναι κομπλέ. Σε σχετική έρευνα που δημοσιεύτηκε πρόσφατα ήταν στις πρώτες θέσεις αξιοπιστίας, πίσω από κάτι γιαπωνέζικα σιβικ κτλ (όχι Yaris, aygo) και μπροστά από τα και καινούργια i10, i20.

 Πολύ θα ήθελα να δω τι έρευνα είναι αυτή που βγάζει όχημα ηλικίας 12 ετών πιο αξιόπιστο από από αυτά που βγήκαν το '20. 

Μήπως ήταν σαν την πρόσφατη που ο "ερευνητής" είναι η εταιρία μάρκετινγκ J.D power που η κατάταξη πάει ανάλογα με το πόσα πληρώνεις για να μπεις πρώτος στις διαφημίσεις της;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.