Προς το περιεχόμενο

Αγορά αξιόπιστου μεταχειρ. μεχρι 3000ευρω


Rpanagos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 174
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Rpanagos είπε

Άρα ένα κορεάτικο του 03-04 θεωρείται αξιόπιστο τελικά;

Ναι!

 

Λοιπόν πολύ παραφιλολογία γύρω από την αγαπημένη συνταγή για μαλλιοτραβήγματα κι αντιπαραθέσεις στην Ελλάδα κι όχι μόνο. Κόντρες για αμαξια-μηχανές, πολιτικά, θρησκειολογία, αθλητικά, κλπ δεν βγάζεις άκρη...

Ιδίως στην περίπτωση "καλό και φτηνό" τέτοιο πράγμα είναι πολύ υποκειμενικό, αν όχι ανύπαρκτο. Κάπου κερδίζεις, κάπου χάνεις κατά πολύ στα 3.000€.

Θες μια ελάχιστη ασφάλεια; Ελάχιστο οι τρεις αερόσακοι και πάνω. Επίσης να είχε 4 έστω αστέρια όταν βγήκε στην αγορά, άρα πρέπει να κοιτάξεις αμάξι από 2002 και μετά και στα χρήματα σου κυρίως γαλλικά, γερμανικά, ford που πρωτοπορούσαν σε θέματα ασφάλειας (τότε) παρότι με τα σημερινά δεδομένα τα τότε 5* ισοδυναμούν με σημερινό 2*, 1* ή και κανένα αστέρι! 

Θες αμάξι να μην βγάζει βλάβες; Στατιστικά στα 2000-20010 τα κορεατικά κυρίως και μετά τα ιαπωνικά είναι όντως πιο ανθεκτικά και οι βλάβες τους πιο φθηνές όμως συνήθως σε κράτημα, εξοπλισμό ασφαλείας και εσωτερικό  κι εμφάνιση είναι πολύ μίζερα, ιδίως τα τότε kia, hyundai κάτι που άλλαξε  για τα κορεάτικα λίγο πριν το 2010 με την σειρά i10, i20, picanto,rio, και ιδίως τα i30 ,ceed. Το Getz είναι στο μεταίχμιο σε θέματα εξοπλισμού αλλά γαϊδούρι αντοχής και με χαζοβλαάβες σε ταπετσαριες, πομολα και τριξιματα κυρίως παρά σε μηχανικά.

Η παγίδα στην Ελλάδα της κρίσης είναι η τυφλή πίστη στα ιαπωνικά ή άλλα ευπούλητα οχήματα.

ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΙΟ εν μέρει όσοι λένε να κρατήσεις λεφτα για να κάνεις σέρβις στο μεταχειρισμένο.  Οι περισσότεροι πριν τα πουλήσουν τα εγκαταλείπουν, παρατάνε ξέροντας ότι θα βρούνε εκείνον που ζοριζεται σε χρήματα αλλά κυρίως σε χρόνο να ψάχνει επί μήνες κάτι καλοσυντηρημένο και θα πάρει στα τυφλά τζαπανέζικο γιατί έτσι του είπαν.

Πρόσεξε ιδίως αμάξια με ιμάντες και μην πιστεύεις κανένα μάντρα αν σου πει ότι "πριν ένα μήνα" πέρασε μεγάλο σερβις, ιμάντα,, άλλαξε δίσκο πλατό και μπλα, μπλα,, μπλα ακόμη περισσότερο αν είναι σε δικό τους συνεργείο με μηδέν παραστατικά/τιμολόγια που να φαίνεται το ΦΠΑ! Το πιθανότερο είναι ότι αντέχει ακόμη να μην τα άλλαξε καν... και να άλλαξε μόνο ότι φαίνεται εύκολα όπως τακάκια!

Να πω κι εγώ ένα από τα 100 μοντέλα που αναφέρθηκαν: Εκτός Getz υπάρχει ένα αρκετά καλό γαλλικό το Megane του 2001, 2002. Το έχει συγγενής μου δεύτερο χέρι το Sport Coupe κι έχει φτάσει 250.000 με καλά κρατήματα, γκάζι σχεδόν 100 άλογα, και δεν του έχει βγάλει παρά ψιλοπράγματα, πχ. χερούλια σε πόρτες και Πορτ. μπαγκαζ, χειρολαβές ανάκλησης καθίσματος συνοδηγού γιατί ως τριθέσιο το είχε λιώσει στο ανοιξε-κλεισε. Ωστόσο η ανοιγομενη ηλιοροφή, όπως σχεδόν κάθε ηλιοροφή μετά την δεκαετία, έχει σταματήσει να λειτουργεί κι έχει ακριβή επισκευή αλλά αφού δεν στάζει δε τον ενοχλεί.

Το σημαντικότερο είναι να έχεις δικο σου ΕΜΠΙΣΤΟ μηχανικό που να ξέρει από λαμαρινοδουλειές για να εντοπίσει τυχόν φτιαγμένα, βαμμένα κομμάτια από ατυχήματα που προσπαθει να κρυψει ο πωλητής καθώς και ύποπτες αναντίστοιχες φθορές σε τιμόνι, χειριστήρια, αναρτήσεις, λάστιχα που δεν συμφωνούν με τα χιλιόμετρα, χρονολογία του οχήματος.

Σημαντικό επίσης να ξέρει το συγκεκριμένο μοντέλο διότι ΔΕΝ έχουν ολοι οι μηχανικοί εξειδίκευση σε όλα τα μοντελα και τις μάρκες πόσο μάλλον να ξέρουν εμπειρικά που πονάνε και τι βλάβες βγάζει συνήθως το καθένα. Τα εξουσιοδοτημένα πάλι όμως ξέρουν.

Τέλος για να βρεις σωστό αμάξι θες αρκετή επένδυση σε χρόνο. Αυτό εκμεταλλεύονται κάποιοι μαντραάδες και προσπαθούν να φορτώσουν τα τζαπανέζικα εισαγωγής σακάκια τους στον κάθε τυχαίο.

 

Προσοχή λοιπόν με τα εισαγωγής. Για να το φέρει κάποιος πρέπει να το βρει το λιγότερο 1.5000 με 3.000 κάτω από την ελληνική αγορά για να βγάλει καλό κέρδος. Οπότε σκέψου ανάλογα με πόσα χιλιόμετρα ή κατάσταση το πήρε για να το πουλαει με 3.000 στο car...

Προσοχή επίσης με τα πρόσφατα ΚΤΕΟ που φρέσκο κατεβάσαμε τα χιλιόμετρα...

Τέλος, καλό να αποφύγεις οχήματα που τραβάνε καγκουρες και γκαζοφονιαδες γιατί το πιθανότερο είναι να τα έχουν λιώσει, ιδίως όταν βλέπεις αυτοκόλλητακια, εξατμίσεις κλπ. φυλαξου δίπλα για αποτυχημένες μετατροπές και οδήγηση στα κόκκινα.

Επίσης σκέψου αν στην αγοραπωλησία ιδιοκτήτης είναι κάποιος συνταξιούχος ή πενηντάρης δεν σημαίνει ότι δεν το οδηγούσε ο καγκουρας γιος...

Καλή τύχη!

Επεξ/σία από Krepalidis
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το   βασικοτερο   ειναι   τα  χλμ   και  να  μην  εχει   εμπλακει   σε   βαρβατο   τρακαρισμα.

Δες   εδω....

https://www.car.gr/classifieds/cars/?fs=1&make=22&make=153&make=165&make=205&make=242&make=248&price-from=>1000&price-to=<3500&registration-from=>2002&mileage-from=>1000&mileage-to=<80000&engine_size-from=>1100&engine_size-to=<1400&significant_damage=f

Αμα   βγαλεις   τους   καγκουρες   τους   ψευτες  και   τις   εμφανεις    γελοιοτητες   κατι  θα   μεινει   να   αγορασεις.

Υπαρχουν   αρκετα   νοικιαρικα   σε   κρητη  και  νησια   που  συνηθως   εχουν  εως   60-70000  χλμ   με   μικροβλαβες.

Υπαρχουν   και   εντελως   αδιαφορα   οπως   το  κια  ριο   που   εχουν   χαμηλη  τιμη   γιατι   ειναι   εντελως   αδιαφορο  

σαν   αυτοκινητο.  Αυτο   βεβαια   δεν  σημαινει   οτι  δεν  κανεις   την  δουλεια   σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω λογο του οτι υπαρχουν πολλα αμαξια (απο ιδιωτη και μονο κοιταω) εαν δεν εχει φωτο απο το μοτερ τα απορρίπτω..καλος η κακος θελω εστω απο φωτο να δω για τυχων διαρροες τουλαχιστον στο πανω καπακι που κατα 90% φαινετε απο τις φωτο..ειναι σωστη η λογικη?

Ειναι ευκολο καποιο μοτερ που ειχε δακρυσει λαδια να τα ξεπλύνει καποιος και να το βγαλει φωτο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Rpanagos είπε

Ειναι ευκολο καποιο μοτερ που ειχε δακρυσει λαδια να τα ξεπλύνει καποιος και να το βγαλει φωτο?

Πανεύκολο είναι .. το πάει για βιολογικό και βγάζει φώτο ... και το κυκλοφορεί μετά μέχρι να το δώσει  

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, Rpanagos είπε

Ειναι ευκολο καποιο μοτερ που ειχε δακρυσει λαδια να τα ξεπλύνει καποιος και να το βγαλει φωτο?

Παιχνιδακι!

 

Να  πω   εδω   οτι  ειναι   η  καλυτερη   εποχη   προσφορας   αυτοκινητων   γιατι   ξεστοκαρουν   πολλες   εταιρειες  ενοικιασεων

λογω   κορωνοιου   παρασυροντας   ολες   τις   τιμες   προς   τα   κατω   στην   πλεον  εμπορικη   κατηγορια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

+ ένας μηχανικός που να ξέρει τα συνήθη προβλήματα του αυτοκινήτου και να ελέγξει πχ την συμπίεση της μηχανής.

πήγα κάποτε σε ένα μηχανικό με την λάμπα του στοπ πίσω να είναι σβηστή. Βαράει 2-3 φορές το φανάρι , άρχισε να ανάβει. Ευχαριστώ γεια σας. Για κάποιους μπορεί να είναι αστείο, αλλά αντι να ξοδέψει χρόνο να το ξηλώσει και να βάλει λάμπα , και να πληρώσω ανάλογα , μου είπε γεια σου τα λέμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, SchinasN είπε

+ ένας μηχανικός που να ξέρει τα συνήθη προβλήματα του αυτοκινήτου και να ελέγξει πχ την συμπίεση της μηχανής.

πήγα κάποτε σε ένα μηχανικό με την λάμπα του στοπ πίσω να είναι σβηστή. Βαράει 2-3 φορές το φανάρι , άρχισε να ανάβει. Ευχαριστώ γεια σας. Για κάποιους μπορεί να είναι αστείο, αλλά αντι να ξοδέψει χρόνο να το ξηλώσει και να βάλει λάμπα , και να πληρώσω ανάλογα , μου είπε γεια σου τα λέμε.

Μια από τα ίδια , fiat punto , Χριστουγεννιάτικο δέντρο το πίσω φανάρι ... φλας,στοπ, ολα μαζι , διακεκομμένα ... πάω σε εναν , η λάμπα φταίει φίλε ... βάζει λάμπα φεύγω , πάλι το ίδιο ...  πάω σε άλλον  οταν αλλάζεις τη μια πρέπει να αλλάζεις και το ζευγάρι της απέναντι λέει .. αλλιώς το διαβάζει οπως τωρα σα βραχυκύκλωμα ... πάω σε 3ο με το που βλέπει το αμάξι , λέει άστο μη μου πείς .. ξέρω γιατί ήρθες ... παίρνει ένα κομμάτι καλώδιο και γειώνει το φανάρι με το αμάξωμα , έτοιμος λέει στο καλό , δε ξανα αναψε μέχρι που το πουλησα 10 χρόνια μετά 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε

Καθίστε ρε παιδιά. Δηλαδή το βρίσκετε λογικό να φεσωθεί ένας νέος άνθρωπος για να πάρει Spacestar; Και να το κρατήσει και πολλά χρόνια μάλιστα, η μιζέρια προσωποποιημένη είναι αυτό το αυτοκίνητο.

Φίλε μου εγώ θα σου έλεγα να προσπαθήσεις να ανέβεις στα 4 και να πάρεις γιαπωνέζο. Όχι για λόγους αξιοπιστίας, ποιότητας ή οτιδήποτε τέτοιο. Απλά άμα σε λίγα χρονάκια φτιάξουν τα οικονομικά σου, στην Ελλάδα πάντα θα βρεθεί θύμα να χρυσοπληρώσει ένα σχιστομάτικο κουβά γιατί "δε σπάει, δε χαλάει". Και όπως πάει κατα διαόλου η οικονομία, ο,τι τζαπανίλα πάρεις σήμερα σε 3 χρόνια θα το δίνεις τα ίδια λεφτά.

Φίλε τι έχει το spacestar δηλαδή δεν κατάλαβα? Μια χαρά αμάξι είναι και πολύ οικονομικό και στη αγορά και στην χρήση του. Χωρίς ειρωνεία πάνε και πάρε Mercede που λεν και στο χωριό μου. Εδώ απευθυνομαστε σε κόσμο που τα φέρνει δύσκολα και παλεύει για το μεροκάματο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, Kapetanakos είπε

Φίλε τι έχει το spacestar δηλαδή δεν κατάλαβα? Μια χαρά αμάξι είναι και πολύ οικονομικό και στη αγορά και στην χρήση του. Χωρίς ειρωνεία πάνε και πάρε Mercede που λεν και στο χωριό μου. Εδώ απευθυνομαστε σε κόσμο που τα φέρνει δύσκολα και παλεύει για το μεροκάματο. 

Μια χαρά αμάξι επειδή έχει 4 ρόδες και λαμαρίνα. Κατα τα άλλα δεν είναι μια χαρά, ειδικά για να χρεωθεί δάνειο ένας νέος άνθρωπος και να πάρει τέτοιο κουβά. Καλύτερα να βολευτεί κάποια χρόνια με μεταχειρισμένο και όταν έχει μεγαλύτερη άνεση, ας πάρει καινούριο κάποιο κανονικό αυτοκίνητο κι όχι συγκρουόμενο...

54 λεπτά πριν, Rpanagos είπε

Οποτε παλι καταλήγουμε στο οσο το δυνατον ποιο καιρνουργιο και με λιγοτερα χλμ

Κι όσο το δυνατόν πιο καλοσυντηρημένο. Κι έχει μεγάλη σημασία αυτό γιατί πολλοί που έχουν "αξιοπιστα" αυτοκίνητα τα πάνε για σέρβις κάθε φορά που έχει Μουντιάλ.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο που λεει ο φιλος απο πανω ΚΡΙΒΩΣ !

Τωρα....στο θεμα μας,εγω θα κοιταξω μηπως και ανεβω κανενα 1000αρικο και αποφύγω τα χρεπια και τα πολυδουλεμενα που ολος τυχαιος δεν εχουν πανω απο 200.000 χλμ και παρω κατι λιγοτερο χρεπι με τουλαχιστον πραγματικα ..(250.000 + ) :) 
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, Rpanagos είπε

Αυτο που λεει ο φιλος απο πανω ΚΡΙΒΩΣ !

Τωρα....στο θεμα μας,εγω θα κοιταξω μηπως και ανεβω κανενα 1000αρικο και αποφύγω τα χρεπια και τα πολυδουλεμενα που ολος τυχαιος δεν εχουν πανω απο 200.000 χλμ και παρω κατι λιγοτερο χρεπι με τουλαχιστον πραγματικα ..(250.000 + ) :) 
 

Καποιος που κοιταει μονο το οικονομικο κομματι αν βρει ενα γνησιο japan καλοσυντηρημενο και ας εχει 200000χλμ δεν εχει αναγκη!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

54 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Μια χαρά αμάξι επειδή έχει 4 ρόδες και λαμαρίνα. Κατα τα άλλα δεν είναι μια χαρά, ειδικά για να χρεωθεί δάνειο ένας νέος άνθρωπος και να πάρει τέτοιο κουβά. Καλύτερα να βολευτεί κάποια χρόνια με μεταχειρισμένο και όταν έχει μεγαλύτερη άνεση, ας πάρει καινούριο κάποιο κανονικό αυτοκίνητο κι όχι συγκρουόμενο...

Κι όσο το δυνατόν πιο καλοσυντηρημένο. Κι έχει μεγάλη σημασία αυτό γιατί πολλοί που έχουν "αξιοπιστα" αυτοκίνητα τα πάνε για σέρβις κάθε φορά που έχει Μουντιάλ.

είναι καινούριο , έχει εγγύηση , μέχρι τα 60.000 χλμ δεν θα χρειαστεί ακριβά αναλώσιμα , είναι καινούριο , δεν θα βρεθεί προ εκπλήξεως αν απαγορευτούν όλα τα ΚΕΚ προ euro 5 σε κέντρα, δεν είναι ακριβό , είναι καινούριο, το συγκρουόμενο δεν το καταλαβαίνω , υπάρχει κάποια mercedes που με χτύπημα στα 40χλμ μένει σαν καινούριο ; είναι καινούριο , δεν είναι μεταχειρισμένο. Δεν είναι καλοσυντηρημένο ή κακοσυντηρημένο ,

Αναφορά σε κείμενο

είναι καινούριο

είναι αμάξι πόλης ( αν χρειάζεται τέτοιο , αν υπάρχουν ανάγκες για μεγαλύτερο , θα πάει σε μεγαλύτερο ) , θα του πάει μία δεκαετία , θα ξέρει ακριβώς το ιστορικό του,

Spoiler

ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ

το λες και μόνος , το "αξιόπιστο" είναι δύσκολος όρος στο μεταχειρισμένο , ενώ με την εγγύηση του καινούριου , είναι αξιόπιστο χωρίς εισαγωγικά.

Είναι πολλά τα λεφτά τα 3000 ευρώ σε αμάξι με αρχική αξία 15.000 ευρώ πριν 15 χρόνια και με 200.000+ χλμ. Όμως η ζήτηση και η προσφορά είναι που ορίζει τις τιμές. Δεν υπάρχει επαρκής προσφορά στα 8ετίας με 100.000 χλμ , εν μέρη γιατί υπάρχει η τάση να μένει στον ιδιοκτήτη και μετά την αγορά καινούριου και να το χρησιμοποιεί σε 90%-10% ή να δίνεται σε συγγενικό πρόσωπο και σε πολλές περιπτώσεις το κρατάνε μέχρι τα 200.000 χλμ ή τα 400.000 χλμ γιατί το καινούριο είναι πολύ πιο ακριβό ή είναι ευχαριστημένοι με αυτό που έχουν ή το βάζουν σε υψηλή τιμή γιατί ακριβώς η προσφορά είναι μικρότερη από την ζήτηση. Δύσκολος γρίφος το μεταχειρισμένο , εύκολος γρίφος το καινούριο, στη συγκεκριμένη περίπτωση του Spacestar είναι μοντέλο του 2013 , παλιό , είναι από τα πιο φτηνά , αν πραγματικά οι ανάγκες δεν χρειάζονται τα led φώτα ή την σαλονάρα του Superb , αλλά ο συμβιβασμός είναι πολύ μικρός ή και καθόλου, καλύτερο είναι από το Smart fortwo εκτός από το πάρκινγκ. Με μισθό 500 ευρώ , ναι είναι δύσκολο να δίνεις τα 100 , αλλά αν σε 2 χρόνια μάζεψες 2400 ευρώ , είναι επειδή έβαλες στην άκρη 100 ευρώ το μήνα.

Τέλος είναι καινούριο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ είχα πάρει το 2009 ένα seat ibiza του 2002 με περίπου 50000 χιλιόμετρα.  Έχω φτάσει τα 192.000 χιλιόμετρα οδηγώντας το καθημερινά και δεν με έχει απασχολήσει με κάποια ιδιαίτερη βλάβη. Απαραίτητη βέβαια η τακτική συντήρηση και τα service  του αλλά πέρα από αυτά τίποτα το ιδιαίτερο. Διακόπτες και ανταλλακτικά όποτε χρειάστηκαν ήταν σχετικά φτηνά. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...