Προς το περιεχόμενο

Σύστημα φορητής θέρμανσης αυτοκινήτου


sonikk

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 λεπτά πριν, sonikk είπε

οταν δουλευει το αμαξι στο ρελαντι υπαρχει καταναλωση ετσι και αλλιως.

το τι σχεση θα χρησιμοποιησεις ειναι καθαρα θεμα εμπειριας.σε μεγαλη κατηφορα και  με μεγαλη κλιση αν εχεις δευτερα οι στροφες παιζουν να ειναι και πανω απο τις 2500.

αυτο που λεω ειναι οτι πιστευω οτι η καταλανωση αυξανεται βαση των υπολογισμων του τριπ και ο κινητηρας ζοριζεται και οι ιμαντες και ολα.προτιμω δηλαδη να καψω τακακια πριν την ωρα τους παρα να ζοριζω κινητηρα και ιμαντες.τα τακακια στοιχιζουν απο 10-15 ευρω τα φτηνοτερα.

Και αν φύγεις στην στροφή γιατί έχασες τα φρένα μπορεί να στοιχίσει την ζωή σου.

Λάθος πιστευεις αλλά δεν μπορώ να κάνω κάτι.

Τακάκια 15€ ούτε σε πατίνι δεν βάζουν.Πόσα χρόνια οδηγείς;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 139
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
53 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Και αν φύγεις στην στροφή γιατί έχασες τα φρένα μπορεί να στοιχίσει την ζωή σου.

Λάθος πιστευεις αλλά δεν μπορώ να κάνω κάτι.

Τακάκια 15€ ούτε σε πατίνι δεν βάζουν.Πόσα χρόνια οδηγείς;

μεγαλη κλιση εννοουσα σε ευθεια οχι σε κατηφορα με στροφη. 

αντιλαμβανομαι τεχνικα τι λες και δεν λεω οτι ειναι λαθος  ομως στηριζω την αποψη μου σε νουμερα βαση τριπ. εκτος κ αν το τριπ κανει λαθος μετρησεις.

υπαρχουν κ φτηνα τακακια.το αρνητικο ειναι οτι σε υψηλες θερμοκρασιες γινονται σαν σφουγγαρια και μειωνεται αισθητα η αποδοση τους.

οδηγω 20 χρονια περιπου. ανεπισημα απο τα 12-13.σε αλανες,ερημιες  κτλ.απο το δημοτικο ετρεχα σε αγωνες σε πιστα καρτ. εχω δοκιμασει πολλα και διαφορα.τεχνικες,πειραματισμους και ξερω οτι καθε αυτοκινητο εχει την δικη του οδηγικη συμπεριφορα και στησιμο. παντως κυκλοφορω ενα σχετικα παλιο αυτοκινητο και αργο. θα μπορουσα να πω οτι εχω χορτασει το θεμα της οδηγησης. αλλα παντα υπαρχουν οι στιγμες...εξαψης! οι παλιες συνηθειες δυσκολα ξεχνιουνται...καποτε ειχα παρει στροφη 90 μοιρων χρησιμοποιωντας χειροφρενο μονο ειχε  γριμπιλι η ασφαλτος γλυστραει,καβαλαω κρασπεδο,σηκωνεται το αμαξι στις δυο ροδες και το πηγα 15 μετρα ετσι. αλλα η εμπειρια και μαλλον θα ελεγα η ψυχραιμια και λιγο το παιξιμο με το τιμονι  και το ..προσγειωσα...ηταν στο οριο να ντεραπαρει. ο φιλος που με ακολουθουσε απο πισω για να με πειραξει μου ελεγε οτι επρεπε να δουλεψω ως κασκαντερ ή σε σοου τσιρκο με αυτοκινητα.

τελευταια πλακα αλλα ειχε τεθει θεμα ασφαλειας ηταν το σκασμενο πισω ελαστικο που δεν ειχα παρει χαμπαρι οτι ειχε ελαχιστο αερα και  οπου σε καθε στροφη με πεταγε απο την αντιθετη πλευρα και αρχισα τα αναποδα τιμονια .ηταν βραδυ σε μερος χωρις καλο φωτισμο και με στενακια κ στροφες. συνεχεια με πετουσε σε καθε στροφη και ντριφταριζε για πλακα. και λεω καλα πως αλλαξε αυτο το αμαξι συμπεριφορα και αρχισε τα ντριφτ χωρις λογο?

παντως ενα πραγμα θεωρω καλο που μου ετυχε.εμαθα να οδηγω λογω τυχης απο θειους που ειχαν παλια αυτοκινητα,δυσκολα και βαρια και με πεταλια δυσχρηστα και ολα πισωκινητα. πηγαινα σε παλια γηπεδο με χωμα και αρχιζα τις υπερστροφες ή αναλογα το αμαξι τις υποστροφες.απλη περιεργεια τοτε που ημουν μικρος.καπως ετσι εμαθα.

πιστευω οτι ο καθε νεος οδηγος πρεπει να το κανει αυτο. παιρνουν ενα αμαξι και δεν ξερουν  πως να αντιδρασουν αν πετυχουν  μια ανηφορα με αποτομη στροφη και γκριμπιλι κατω   οτι θα τους πεταξει...μερικοι λυπουνται τα καινουρια τους αυτοκινητα οτι θα τα χαλασουν φερνοντας  τα στο οριο. αλλα ετσι δεν μαθαινεις και την δυσκολη στιγμη θα χασεις το μπουσουλα.

επισης δεν μου αρεσουν τα καινουρια αυτοκινητα με τα χιλια συστηματα πανω.lane assist κτλ. πολυ πληροφορια αχρηστη. 

ολα αυτα ομως δεν σημαινουν και πολλα.δυστυχως οσο καλος οδηγος και αν εισαι ποτε δεν εισαι σιγουρος για το τι στραβη θα σου συμβει.καποιος αδαης,καποιος μεθυσμενος μπορει να πεσει πανω σου και να σε σκοτωσει.

Επεξ/σία από sonikk
  • Confused 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, sonikk είπε

 

οδηγω 20 χρονια περιπου. ανεπισημα απο τα 12-13.σε αλανες,ερημιες  κτλ.απο το δημοτικο ετρεχα σε αγωνες σε πιστα καρτ. εχω δοκιμασει πολλα και διαφορα.τεχνικες,πειραματισμους και ξερω οτι καθε αυτοκινητο εχει την δικη του οδηγικη συμπεριφορα και στησιμο. παντως κυκλοφορω ενα σχετικα παλιο αυτοκινητο και αργο. θα μπορουσα να πω οτι εχω χορτασει το θεμα της οδηγησης. αλλα παντα υπαρχουν οι στιγμες...εξαψης! οι παλιες συνηθειες δυσκολα ξεχνιουνται...καποτε ειχα παρει στροφη 90 μοιρων χρησιμοποιωντας χειροφρενο μονο ειχε  γριμπιλι η ασφαλτος γλυστραει,καβαλαω κρασπεδο,σηκωνεται το αμαξι στις δυο ροδες και το πηγα 15 μετρα ετσι. αλλα η εμπειρια και μαλλον θα ελεγα η ψυχραιμια και λιγο το παιξιμο με το τιμονι  και το ..προσγειωσα...ηταν στο οριο να ντεραπαρει. ο φιλος που με ακολουθουσε απο πισω για να με πειραξει μου ελεγε οτι επρεπε να δουλεψω ως κασκαντερ ή σε σοου τσιρκο με αυτοκινητα.

τελευταια πλακα αλλα ειχε τεθει θεμα ασφαλειας ηταν το σκασμενο πισω ελαστικο που δεν ειχα παρει χαμπαρι οτι ειχε ελαχιστο αερα και  οπου σε καθε στροφη με πεταγε απο την αντιθετη πλευρα και αρχισα τα αναποδα τιμονια .ηταν βραδυ σε μερος χωρις καλο φωτισμο και με στενακια κ στροφες. συνεχεια με πετουσε σε καθε στροφη και ντριφταριζε για πλακα. και λεω καλα πως αλλαξε αυτο το αμαξι συμπεριφορα και αρχισε τα ντριφτ χωρις λογο?

παντως ενα πραγμα θεωρω καλο που μου ετυχε.εμαθα να οδηγω λογω τυχης απο θειους που ειχαν παλια αυτοκινητα,δυσκολα και βαρια και με πεταλια δυσχρηστα και ολα πισωκινητα. πηγαινα σε παλια γηπεδο με χωμα και αρχιζα τις υπερστροφες ή αναλογα το αμαξι τις υποστροφες.απλη περιεργεια τοτε που ημουν μικρος.καπως ετσι εμαθα.

 

 

Από αύριο θα πάω στο χωριό θα πάρω ένα τρακτέρ θα μπω σε ένα χωράφι μπας και μάθω να οδηγώ.

Θα μας τρελανετε πρωινιάτικα.

Επεξ/σία από mp123
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, sonikk είπε

μεγαλη κλιση εννοουσα σε ευθεια οχι σε κατηφορα με στροφη. 

αντιλαμβανομαι τεχνικα τι λες και δεν λεω οτι ειναι λαθος  ομως στηριζω την αποψη μου σε νουμερα βαση τριπ. εκτος κ αν το τριπ κανει λαθος μετρησεις.

υπαρχουν κ φτηνα τακακια.το αρνητικο ειναι οτι σε υψηλες θερμοκρασιες γινονται σαν σφουγγαρια και μειωνεται αισθητα η αποδοση τους.

οδηγω 20 χρονια περιπου. ανεπισημα απο τα 12-13.σε αλανες,ερημιες  κτλ.απο το δημοτικο ετρεχα σε αγωνες σε πιστα καρτ. εχω δοκιμασει πολλα και διαφορα.τεχνικες,πειραματισμους και ξερω οτι καθε αυτοκινητο εχει την δικη του οδηγικη συμπεριφορα και στησιμο. παντως κυκλοφορω ενα σχετικα παλιο αυτοκινητο και αργο. θα μπορουσα να πω οτι εχω χορτασει το θεμα της οδηγησης. αλλα παντα υπαρχουν οι στιγμες...εξαψης! οι παλιες συνηθειες δυσκολα ξεχνιουνται...καποτε ειχα παρει στροφη 90 μοιρων χρησιμοποιωντας χειροφρενο μονο ειχε  γριμπιλι η ασφαλτος γλυστραει,καβαλαω κρασπεδο,σηκωνεται το αμαξι στις δυο ροδες και το πηγα 15 μετρα ετσι. αλλα η εμπειρια και μαλλον θα ελεγα η ψυχραιμια και λιγο το παιξιμο με το τιμονι  και το ..προσγειωσα...ηταν στο οριο να ντεραπαρει. ο φιλος που με ακολουθουσε απο πισω για να με πειραξει μου ελεγε οτι επρεπε να δουλεψω ως κασκαντερ ή σε σοου τσιρκο με αυτοκινητα.

τελευταια πλακα αλλα ειχε τεθει θεμα ασφαλειας ηταν το σκασμενο πισω ελαστικο που δεν ειχα παρει χαμπαρι οτι ειχε ελαχιστο αερα και  οπου σε καθε στροφη με πεταγε απο την αντιθετη πλευρα και αρχισα τα αναποδα τιμονια .ηταν βραδυ σε μερος χωρις καλο φωτισμο και με στενακια κ στροφες. συνεχεια με πετουσε σε καθε στροφη και ντριφταριζε για πλακα. και λεω καλα πως αλλαξε αυτο το αμαξι συμπεριφορα και αρχισε τα ντριφτ χωρις λογο?

παντως ενα πραγμα θεωρω καλο που μου ετυχε.εμαθα να οδηγω λογω τυχης απο θειους που ειχαν παλια αυτοκινητα,δυσκολα και βαρια και με πεταλια δυσχρηστα και ολα πισωκινητα. πηγαινα σε παλια γηπεδο με χωμα και αρχιζα τις υπερστροφες ή αναλογα το αμαξι τις υποστροφες.απλη περιεργεια τοτε που ημουν μικρος.καπως ετσι εμαθα.

πιστευω οτι ο καθε νεος οδηγος πρεπει να το κανει αυτο. παιρνουν ενα αμαξι και δεν ξερουν  πως να αντιδρασουν αν πετυχουν  μια ανηφορα με αποτομη στροφη και γκριμπιλι κατω   οτι θα τους πεταξει...μερικοι λυπουνται τα καινουρια τους αυτοκινητα οτι θα τα χαλασουν φερνοντας  τα στο οριο. αλλα ετσι δεν μαθαινεις και την δυσκολη στιγμη θα χασεις το μπουσουλα.

επισης δεν μου αρεσουν τα καινουρια αυτοκινητα με τα χιλια συστηματα πανω.lane assist κτλ. πολυ πληροφορια αχρηστη. 

ολα αυτα ομως δεν σημαινουν και πολλα.δυστυχως οσο καλος οδηγος και αν εισαι ποτε δεν εισαι σιγουρος για το τι στραβη θα σου συμβει.καποιος αδαης,καποιος μεθυσμενος μπορει να πεσει πανω σου και να σε σκοτωσει.

Είναι τέρμα ειρωνικά εσύ που δεν κατάλαβες σκασμένο λάστιχο και άρχισες τα τρελά στο δρόμο να γράφεις ότι "παίρνουν ένα αμάξι και δεν ξέρουν να αντιδράσουν".

Επίσης το να σε δίνουν αμάξι στα 12-13 είναι εγκληματικό, ο πατέρας/μάνα/θείος, όποιος τουλάχιστον σε άφησε να οδηγείς έπρεπε να μπουζουριαστεί πάραυτα.

Αφήνω το σχόλια για το lane assist και τα λοιπά γιατί βλέπω και που υπάρχουν δεν ξέρεις ή δεν θέλεις να ξέρεις πως λειτουργούν.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

Στις 1/10/2020 στις 9:55 ΠΜ, paylidis είπε

Τη μεγαλύτερη σχέση στο κιβώτιο... :) 

με νεκρά δεν κανείς οικονομία 

 

4 ώρες πριν, sonikk είπε

ασχετο αλλα δεν εχω καταλαβει γιατι επιμενουν καποιοι στην κατηφορα να βαζουν ταχυτητα που ανεβαζει τις στροφες-βλεπε στροφομετρο- αρα και την καταναλωση.πολλοι λενε οτι αυτο ειναι το σωστο.εγω διαφωνω κανοντας δικιες μου μετρησεις .στο ρελαντι και χωρις ταχυτητα  το παω ειτε σε μεγαλες κατηφορες ή και μικροτερες και παντα η καταναλωση ειναι μικροτερη απο το να εβαζα ταχυτητα.

 

4 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Γιατί δεν ξέρεις.Οταν έχεις σχέση στο σασμάν και δεν πατάς γκάζι δεν καίει βενζίνη στην κατηφόρα.Στο ρελαντί καίει.

Επίσης σε κρατάει και δεν πατάς συνέχεια φρένο με κίνδυνο να τα κάψεις.

Προσωπικά βάζω νεκρά στην κατηφόρα όχι για οικονομία αλλά για το λόγο ότι κινούμαι με υγραέριο το οποίο κινούμενος ας πούμε σε Εθνική με ταχύτητες 120-140 χιλιόμετρα την ώρα καναπονεί αρκετά τις βαλβίδες οι οποίες ανεβάζουν υψηλές θερμοκρασίες και είναι η βασική αιτία φθοράς στο μοναδικό μέρος του κινητήρα που μπορεί να προκαλέσει φθορά το υγραέριο.

Κινούμενος με νεκρά σε κατηφόρα με 100-120 χιλιόμετρα για  1-2 3 χιλιόμετρα  (Μαλακάσα , Σείριο ας πούμε) ο κινητήρας ψύχεται καλύτερα από ότι με ταχύτητα μέσα και κινείσαι με τα ίδια χιλιόμετρα .Έχω κάνει τεστ και το έχω διαπιστώσει με την ένδειξη θερμοκρασίας.

Ενδεχομένως το ίδιο θα έκανα αν είχα και βενζίνη για τον ίδιο και πάλι λόγο και όχι για οικονομία. Δεν το έχω διαβάσει κάπου δεν μου το έχει πει κάποιος απλά δική μου απόφαση και μπορεί να είναι ένας λόγος που έχω κάνει 182.000 χιλιόμετρα με υγραέριο και 310.000 συνολικά χωρίς φθορά στις βαλβίδες όταν οι περισσότεροι υγραεριοκίνητοι μέχρι τι 100.000 χιλιόμετρα πάνε για βαλβίδες.

όσο για το σύστημα θέρμανσης που λέει ο φίλος και να μου το χαρίζανε δεν το έβαζα στον αναπτήρα να προξενήσω και καμιά ζημιά στο ηλεκτρικό σύστημα.

Επεξ/σία από papoys1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, sonikk είπε

μεγαλη κλιση εννοουσα σε ευθεια οχι σε κατηφορα με στροφη. 

αντιλαμβανομαι τεχνικα τι λες και δεν λεω οτι ειναι λαθος  ομως στηριζω την αποψη μου σε νουμερα βαση τριπ. εκτος κ αν το τριπ κανει λαθος μετρησεις.

υπαρχουν κ φτηνα τακακια.το αρνητικο ειναι οτι σε υψηλες θερμοκρασιες γινονται σαν σφουγγαρια και μειωνεται αισθητα η αποδοση τους.

οδηγω 20 χρονια περιπου. ανεπισημα απο τα 12-13.σε αλανες,ερημιες  κτλ.απο το δημοτικο ετρεχα σε αγωνες σε πιστα καρτ. εχω δοκιμασει πολλα και διαφορα.τεχνικες,πειραματισμους και ξερω οτι καθε αυτοκινητο εχει την δικη του οδηγικη συμπεριφορα και στησιμο. παντως κυκλοφορω ενα σχετικα παλιο αυτοκινητο και αργο. θα μπορουσα να πω οτι εχω χορτασει το θεμα της οδηγησης. αλλα παντα υπαρχουν οι στιγμες...εξαψης! οι παλιες συνηθειες δυσκολα ξεχνιουνται...καποτε ειχα παρει στροφη 90 μοιρων χρησιμοποιωντας χειροφρενο μονο ειχε  γριμπιλι η ασφαλτος γλυστραει,καβαλαω κρασπεδο,σηκωνεται το αμαξι στις δυο ροδες και το πηγα 15 μετρα ετσι. αλλα η εμπειρια και μαλλον θα ελεγα η ψυχραιμια και λιγο το παιξιμο με το τιμονι  και το ..προσγειωσα...ηταν στο οριο να ντεραπαρει. ο φιλος που με ακολουθουσε απο πισω για να με πειραξει μου ελεγε οτι επρεπε να δουλεψω ως κασκαντερ ή σε σοου τσιρκο με αυτοκινητα.

τελευταια πλακα αλλα ειχε τεθει θεμα ασφαλειας ηταν το σκασμενο πισω ελαστικο που δεν ειχα παρει χαμπαρι οτι ειχε ελαχιστο αερα και  οπου σε καθε στροφη με πεταγε απο την αντιθετη πλευρα και αρχισα τα αναποδα τιμονια .ηταν βραδυ σε μερος χωρις καλο φωτισμο και με στενακια κ στροφες. συνεχεια με πετουσε σε καθε στροφη και ντριφταριζε για πλακα. και λεω καλα πως αλλαξε αυτο το αμαξι συμπεριφορα και αρχισε τα ντριφτ χωρις λογο?

παντως ενα πραγμα θεωρω καλο που μου ετυχε.εμαθα να οδηγω λογω τυχης απο θειους που ειχαν παλια αυτοκινητα,δυσκολα και βαρια και με πεταλια δυσχρηστα και ολα πισωκινητα. πηγαινα σε παλια γηπεδο με χωμα και αρχιζα τις υπερστροφες ή αναλογα το αμαξι τις υποστροφες.απλη περιεργεια τοτε που ημουν μικρος.καπως ετσι εμαθα.

πιστευω οτι ο καθε νεος οδηγος πρεπει να το κανει αυτο. παιρνουν ενα αμαξι και δεν ξερουν  πως να αντιδρασουν αν πετυχουν  μια ανηφορα με αποτομη στροφη και γκριμπιλι κατω   οτι θα τους πεταξει...μερικοι λυπουνται τα καινουρια τους αυτοκινητα οτι θα τα χαλασουν φερνοντας  τα στο οριο. αλλα ετσι δεν μαθαινεις και την δυσκολη στιγμη θα χασεις το μπουσουλα.

επισης δεν μου αρεσουν τα καινουρια αυτοκινητα με τα χιλια συστηματα πανω.lane assist κτλ. πολυ πληροφορια αχρηστη. 

ολα αυτα ομως δεν σημαινουν και πολλα.δυστυχως οσο καλος οδηγος και αν εισαι ποτε δεν εισαι σιγουρος για το τι στραβη θα σου συμβει.καποιος αδαης,καποιος μεθυσμενος μπορει να πεσει πανω σου και να σε σκοτωσει.

Μάστορα άσε το αμάξι και πάρε μια κάρτα απεριορίστων διαδρομών.είσαι επικινδυνος.

Εκτός αν είσαι 15χρονος που τρολάρει.

2 ώρες πριν, papoys1 είπε

Προσωπικά βάζω νεκρά στην κατηφόρα όχι για οικονομία αλλά για το λόγο ότι κινούμαι με υγραέριο το οποίο κινούμενος ας πούμε σε Εθνική με ταχύτητες 120-140 χιλιόμετρα την ώρα καναπονεί αρκετά τις βαλβίδες οι οποίες ανεβάζουν υψηλές θερμοκρασίες και είναι η βασική αιτία φθοράς στο μοναδικό μέρος του κινητήρα που μπορεί να προκαλέσει φθορά το υγραέριο.

Κινούμενος με νεκρά σε κατηφόρα με 100-120 χιλιόμετρα για  1-2 3 χιλιόμετρα  (Μαλακάσα , Σείριο ας πούμε) ο κινητήρας ψύχεται καλύτερα από ότι με ταχύτητα μέσα και κινείσαι με τα ίδια χιλιόμετρα .Έχω κάνει τεστ και το έχω διαπιστώσει με την ένδειξη θερμοκρασίας.

Ενδεχομένως το ίδιο θα έκανα αν είχα και βενζίνη για τον ίδιο και πάλι λόγο και όχι για οικονομία. Δεν το έχω διαβάσει κάπου δεν μου το έχει πει κάποιος απλά δική μου απόφαση και μπορεί να είναι ένας λόγος που έχω κάνει 182.000 χιλιόμετρα με υγραέριο και 310.000 συνολικά χωρίς φθορά στις βαλβίδες όταν οι περισσότεροι υγραεριοκίνητοι μέχρι τι 100.000 χιλιόμετρα πάνε για βαλβίδες.

όσο για το σύστημα θέρμανσης που λέει ο φίλος και να μου το χαρίζανε δεν το έβαζα στον αναπτήρα να προξενήσω και καμιά ζημιά στο ηλεκτρικό σύστημα.

Κανονικά δεν πρέπει να παιζει η θερμοκρασία με φορτίο ή χωρίς,δεν κοιτάς τον θερμοστάτη σου;

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 1/10/2020 στις 9:42 ΠΜ, Dinos1973 είπε

Σήκωσε λιγο το ποδι απο το γκαζι και θα κανεις οικονομια, βαλε νεκρα στην κατηφορα και θα κανεις οικονομια, μην το πατας οταν βλεπεις απο μακρυα το κιτρινο φαναρι και θα κανεις οικονομια, συντήρησε το σωστα και θα κανεις οικονομια, βαλε αξιοπιστα καυσιμα και θα κανεις οικονομια, προσεξε τα λαστιχα (πιεση,φθορα) και θα κανεις οικονομια, ξεφόρτωσε την σαβουρα (που κουβαλαμε στο πορτμπαγκαζ) και θα κανεις οικονομια, βελτιωσε την οδηγικη σου ρουτινα και θα κανεις οικονομια......

Ωραίος ... Ξέχασες να γράψεις "κάνε δίαιτα και σωστή διατροφή"  ώστε να χάσεις κανα κιλό και να κάνεις οικονομία :D

FYI  Στη κατηφόρα με νεκρά καίει περισσότερο από ότι αν έχεις κάποια σχέση στο κιβώτιο και δεν πατάς το δεξί πετάλι ... (εκτός αν έχεις καρκαλέτζο 35ετίας και βάλε με καρμπυρατέρ) :)

Επεξ/σία από nik0laus
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

 

Κανονικά δεν πρέπει να παιζει η θερμοκρασία με φορτίο ή χωρίς,δεν κοιτάς τον θερμοστάτη σου;

Το ξέρω αλλά μη φανταστείς καμιά μεγάλη διαφορά.Αν πάω με νεκρά μπορεί να πέσει από 90-92     στους 80 όχι παρακάτω ενώ με ταχύτητα άντε με το ζότι καμιά φορά να πάει 85. Η επιδίωξή μου όμως είναι να δώσω κάποιες ανάσες στο μοτέρ αν κάνω μεγάλο ταξίδι σε Εθνική. 

Να σου πω παράδειγμα όταν πάω πατρίδα (Γιάννενα) στον καινούργιο δρόμο μετά την Άρτα έχει μία ανηφόρα καρφί 20 συνεχόμενα χιλιόμετρα (απορώ ποιος εγκέφαλος το έκανε αυτό) και μετά έχει κατηφόρα 4-5 χιλιόμετρα.Εκεί αν όχι όλα σε κάποια θα βάλω και νεκρά να το ξεκουράσω γιατί το καλοκαίρι ειδικά εκεί υποφέρουν. Φέτος σε αυτή βρήκα δύο που είχαν μείνει δεξιά και ένα φορτωμένο σε γερανό.

Επεξ/σία από papoys1
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

με βαση το trip computer και την καταναλωση που εχω εκεινη την στιγμη οταν κατεβαινεις κατηφορα με νεκρα εχεις καποια καταναλωση ενω οταν εχω μεσα ταχυτητα η καταναλωση ειναι μηδεν.  τσεκαρισμενο και με fiat και με citroen

παμε και στην μηχανη. αν βαλω νεκρα σε κατηφορα η θερμοκρασια στο μοτερ ανεβαινει οπως και αν πατησω συμπλεκτη. αντιθετα αν εχω ταχυτητα μεσα χωρις  να δινω γκαζι η θερμοκρασια πεφτει. ειναι λες και με νεκρα δεν δουλευει το κυκλωμα ψυξης. 

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, poulinos είπε

με βαση το trip computer και την καταναλωση που εχω εκεινη την στιγμη οταν κατεβαινεις κατηφορα με νεκρα εχεις καποια καταναλωση ενω οταν εχω μεσα ταχυτητα η καταναλωση ειναι μηδεν.  τσεκαρισμενο και με fiat και με citroen

παμε και στην μηχανη. αν βαλω νεκρα σε κατηφορα η θερμοκρασια στο μοτερ ανεβαινει οπως και αν πατησω συμπλεκτη. αντιθετα αν εχω ταχυτητα μεσα χωρις  να δινω γκαζι η θερμοκρασια πεφτει. ειναι λες και με νεκρα δεν δουλευει το κυκλωμα ψυξης. 

Οχι για να μην τα λέω μόνο εγώ και γίνομαι κακός.

Στην μηχανή δεν κυκλοφορούν γρηγορα και τα λάδια εκτός απο το παραφλου επείδη έχει στροφές ρελαντί.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οσο εχει στροφες ο κινητηρας ψυχεται καλυτερα, κυκλοφορουν και τα λαδια και τα ψυκτικα καλυτερα, λαδια μεσω τρομπας λαδιου που δουλευει απο λουρι, και το ιδιο και το ψυκτικο.

οσο για τον θερμοστατη αναλογα το αμαξι ειναι. εμενα πχ ιταλικο παλιο δουλευει 80-93 μονιμα, αμα ειμαι δρομο σταθερα 140-150 ειναι στους 85, εαν το ζορισω θα παει κοντα 90, εαν σε κατηφορα χωρις γκαζι με ταχυτητα μεσα 80 βαθμους.........

μ εχει μηνει ψυχολογικο απο τα καταραμενα νισσαν και 3 καμμενα μοτερ να κοιταζω μονιμα τις θερμοκρασιες.

στα VAG Group οι θερμοκρασια που βλεπεις μεσα δεν ειναι η ιδια που εχει το κυκλομα ψυξης ανα πασα στιγμη, γιατι το συστημα ειναι διαφορετικο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, papoys1 είπε

 

Να σου πω παράδειγμα όταν πάω πατρίδα (Γιάννενα) στον καινούργιο δρόμο μετά την Άρτα έχει μία ανηφόρα καρφί 20 συνεχόμενα χιλιόμετρα (απορώ ποιος εγκέφαλος το έκανε αυτό) και μετά έχει κατηφόρα 4-5 χιλιόμετρα.

Πλανήτης Γή λέγεται.... Τι ήθελες ρε συ papoys , να φορτώσουν όλη την Ελλάδα σε φορτηγά και να την πετάξουν στη θάλασσα για να μην υπάρχουν διαφορές ύψους στο ανάγλυφο ; :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, bezan είπε

οσο εχει στροφες ο κινητηρας ψυχεται καλυτερα, κυκλοφορουν και τα λαδια και τα ψυκτικα καλυτερα, λαδια μεσω τρομπας λαδιου που δουλευει απο λουρι, και το ιδιο και το ψυκτικο.

οσο για τον θερμοστατη αναλογα το αμαξι ειναι. εμενα πχ ιταλικο παλιο δουλευει 80-93 μονιμα, αμα ειμαι δρομο σταθερα 140-150 ειναι στους 85, εαν το ζορισω θα παει κοντα 90, εαν σε κατηφορα χωρις γκαζι με ταχυτητα μεσα 80 βαθμους.........

μ εχει μηνει ψυχολογικο απο τα καταραμενα νισσαν και 3 καμμενα μοτερ να κοιταζω μονιμα τις θερμοκρασιες.

στα VAG Group οι θερμοκρασια που βλεπεις μεσα δεν ειναι η ιδια που εχει το κυκλομα ψυξης ανα πασα στιγμη, γιατι το συστημα ειναι διαφορετικο

Η τρόμπα λαδιού δεν παίρνει κίνηση απο ιμάντα.Η τρόμπα νερου παίρνει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Η τρόμπα λαδιού δεν παίρνει κίνηση απο ιμάντα.Η τρόμπα νερου παίρνει.

Αναλόγως τον κινητήρα ....μπορει να παίρνει κίνηση από τον εκκεντροφόρο (αρα ο ιμάντας χρονισμού δίνει έμμεσα κίνηση στην αντλία λαδιού)

Επεξ/σία από nik0laus
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...