Προς το περιεχόμενο

Σύστημα φορητής θέρμανσης αυτοκινήτου


sonikk

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Η τρόμπα λαδιού δεν παίρνει κίνηση απο ιμάντα.Η τρόμπα νερου παίρνει.

Ημαντας εκκεντρων/στροφαλου/αντλιας νερου/λαδιου. εμενα ετσι ειναι.

ημαντας που τα κινει ολα μαζι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 139
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Στη κατηφορα με νεκρα καις καυσιμο στο ρελαντι

με ταχυτητα καις μηδεν, καθως ο κινητηρας στροφαρει λογω της ροπης που παιρνει απο τις ροδες.

Ο κινητηρας δεν καιει καυσιμο, γιατι κλεινει την παροχη καυσιμου στους κυλινδρους, αν δεν την εκλεινε, τοτε το αυτοκινητο δεν θα επιβραδυνε οταν κατεβαζουμε ταχυτητα, αλλα θα επιταχυνε κι αλλο...

Φρεναρει κυριως απο την συμπιεση του αερα μεσα στους κυλινδρους.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, poulinos είπε

με βαση το trip computer και την καταναλωση που εχω εκεινη την στιγμη οταν κατεβαινεις κατηφορα με νεκρα εχεις καποια καταναλωση ενω οταν εχω μεσα ταχυτητα η καταναλωση ειναι μηδεν. τσεκαρισμενο και με fiat και με citroen

 

ακριβώς αυτό. ολοι εχουν την αντίθετη άποψη αλλα τελκα αυτοι που το λεγανε ειχαν δίκιο. Δοκιμασμένο με ακριβως το ίδιο τρόπο σε μοντέρνα και παλιά αυτοκίνητα το αποτέλεσμά ηταν αυτο. οπότε και δεν υπάρχει κανένα debate

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και επίσης όταν μένεις με νεκρά αφήνεις σχεδόν όλα τα ηλεκτρικά στην μπαταρία γιατί το δυναμό δεν έχει αρκετές στροφές για να σηκώσει τάση φόρτισης

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, bezan είπε

Ημαντας εκκεντρων/στροφαλου/αντλιας νερου/λαδιου. εμενα ετσι ειναι.

ημαντας που τα κινει ολα μαζι

Προπολεμικό είναι ;

Να τον τσεκάρεις τακτικά Φιλε και να τον αλλάζεις πιο νωρίς από ότι λέει το βιβλίο συντήρησης.

Επεξ/σία από mp123
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, poulinos είπε

με βαση το trip computer και την καταναλωση που εχω εκεινη την στιγμη οταν κατεβαινεις κατηφορα με νεκρα εχεις καποια καταναλωση ενω οταν εχω μεσα ταχυτητα η καταναλωση ειναι μηδεν.  τσεκαρισμενο και με fiat και με citroen

παμε και στην μηχανη. αν βαλω νεκρα σε κατηφορα η θερμοκρασια στο μοτερ ανεβαινει οπως και αν πατησω συμπλεκτη. αντιθετα αν εχω ταχυτητα μεσα χωρις  να δινω γκαζι η θερμοκρασια πεφτει. ειναι λες και με νεκρα δεν δουλευει το κυκλωμα ψυξης. 

 

46 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Στη κατηφορα με νεκρα καις καυσιμο στο ρελαντι

με ταχυτητα καις μηδεν, καθως ο κινητηρας στροφαρει λογω της ροπης που παιρνει απο τις ροδες.

Ο κινητηρας δεν καιει καυσιμο, γιατι κλεινει την παροχη καυσιμου στους κυλινδρους, αν δεν την εκλεινε, τοτε το αυτοκινητο δεν θα επιβραδυνε οταν κατεβαζουμε ταχυτητα, αλλα θα επιταχυνε κι αλλο...

Φρεναρει κυριως απο την συμπιεση του αερα μεσα στους κυλινδρους.

 

35 λεπτά πριν, great είπε

ακριβώς αυτό. ολοι εχουν την αντίθετη άποψη αλλα τελκα αυτοι που το λεγανε ειχαν δίκιο. Δοκιμασμένο με ακριβως το ίδιο τρόπο σε μοντέρνα και παλιά αυτοκίνητα το αποτέλεσμά ηταν αυτο. οπότε και δεν υπάρχει κανένα debate

Κύριοι υπάρχουν 2 αυτοκίνητα με την ίδια δοκιμασία (κατηφόρα με ταχύτητα και αφήνοντας το γκάζι) το ένα αυτοκίνητο δείχνει 0,0 στιγμιαία κατανάλωση ενώ το άλλο 2.0 ,πως το εξηγείται αυτο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 1/10/2020 στις 9:42 ΠΜ, Dinos1973 είπε

Σήκωσε λιγο το ποδι απο το γκαζι και θα κανεις οικονομια, βαλε νεκρα στην κατηφορα και θα κανεις οικονομια, μην το πατας οταν βλεπεις απο μακρυα το κιτρινο φαναρι και θα κανεις οικονομια, συντήρησε το σωστα και θα κανεις οικονομια, βαλε αξιοπιστα καυσιμα και θα κανεις οικονομια, προσεξε τα λαστιχα (πιεση,φθορα) και θα κανεις οικονομια, ξεφόρτωσε την σαβουρα (που κουβαλαμε στο πορτμπαγκαζ) και θα κανεις οικονομια, βελτιωσε την οδηγικη σου ρουτινα και θα κανεις οικονομια......

ΠΟΤΕ νεκρά στην κατηφόρα. Με ταχύτητα πάντα για να έχει φρένο και δεύτερον τότε κάνει οικονομία γιατί χωρίς φορτίο η ECU κόβει την τροφοδοσία και δεν ψεκάζει βενζίνη το Injection. Αυτό το καταλαβαίνεις αν έχει κάποιου είδους trip computer με απεικόνιση στιγμιαίας κατανάλωσης, στην κατηφόρα δείχνει 0.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Dark_Nightfall είπε

Κύριοι υπάρχουν 2 αυτοκίνητα με την ίδια δοκιμασία (κατηφόρα με ταχύτητα και αφήνοντας το γκάζι) το ένα αυτοκίνητο δείχνει 0,0 στιγμιαία κατανάλωση ενώ το άλλο 2.0 ,πως το εξηγείται αυτο;

Ιδια αμάξια;Το λιγότερο που δείχνουν είναι 0?

Εσύ το έχεις δει ή το έχεις ακούσει;

Και κάτι άλλο,δεν παίζει ρόλο η κατηφόρα ή το ισιάδι.Αφήνεις γκάζι κόβει καυσιμο.Ρελαντί χρειάζεται βενζίνη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Ukforthemoment είπε

Ιδια αμάξια;Το λιγότερο που δείχνουν είναι 0?

Εσύ το έχεις δει ή το έχεις ακούσει;

Και κάτι άλλο,δεν παίζει ρόλο η κατηφόρα ή το ισιάδι.Αφήνεις γκάζι κόβει καυσιμο.Ρελαντί χρειάζεται βενζίνη.

Διαφορετικά αμάξια ,1ος κινητήρας 1298cc 2ος κινητήρας 1859cc,το έχω δει γιατί είναι τα αυτοκίνητα που οδηγώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Dark_Nightfall είπε

Διαφορετικά αμάξια ,1ος κινητήρας 1298cc 2ος κινητήρας 1859cc,το έχω δει γιατί είναι τα αυτοκίνητα που οδηγώ.

Aν το λιγότερο που δείχνουν είναι το ένα 0 και το αλλο 2 φυσικό είναι.Βενζίνη και τα δύο;

Σκέψου όμως ότι αν έριχνε βενζίνη στο άφημα του γκαζιού τότε δεν θα έκοβε καθόλου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, Dark_Nightfall είπε

Κύριοι υπάρχουν 2 αυτοκίνητα με την ίδια δοκιμασία (κατηφόρα με ταχύτητα και αφήνοντας το γκάζι) το ένα αυτοκίνητο δείχνει 0,0 στιγμιαία κατανάλωση ενώ το άλλο 2.0 ,πως το εξηγείται αυτο;

Προφανώς οι κινητήρες τους δεν εξαναγκάζονταν να γυρίζουν με τις ίδιες στροφές, σε ένα συγκεκριμένο αυτοκίνητο (Oktavia 1.6 8v) ο εγκέφαλος κόβει εντελώς την παροχή στα μπεκ μόνο όταν ο κινητήρας στροφάρει από τις 1.500σαλ και πάνω.

Εκτός βέβαια και αν το ένα αυτοκίνητο ήταν παλιάς τεχνολογίας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Ukforthemoment είπε

Aν το λιγότερο που δείχνουν είναι το ένα 0 και το αλλο 2 φυσικό είναι.Βενζίνη και τα δύο;

Σκέψου όμως ότι αν έριχνε βενζίνη στο άφημα του γκαζιού τότε δεν θα έκοβε καθόλου.

Βενζίνη και τα 2 ναι,το 1298cc το λιγότερο που δείχνει είναι 0,0 ενώ το άλλο 2,0l/100km.Μήπως τελικά ψεκάζει αλλά ελάχιστα για να μην στεγνώσει το μοτέρ ; δεν είμαι μηχανικός υποθέτω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 λεπτά πριν, mp123 είπε

Προπολεμικό είναι ;

Να τον τσεκάρεις τακτικά Φιλε και να τον αλλάζεις πιο νωρίς από ότι λέει το βιβλίο συντήρησης.

ναι, του 1821

πλακα εχεις

 

Να τον τσεκάρεις τακτικά Φιλε και να τον αλλάζεις πιο νωρίς από ότι λέει το βιβλίο συντήρησης.

σε αυτα ειμαστε οκ, αλλιω δεν θα δουλευε τοσα χρονια

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Dark_Nightfall είπε

Κύριοι υπάρχουν 2 αυτοκίνητα με την ίδια δοκιμασία (κατηφόρα με ταχύτητα και αφήνοντας το γκάζι) το ένα αυτοκίνητο δείχνει 0,0 στιγμιαία κατανάλωση ενώ το άλλο 2.0 ,πως το εξηγείται αυτο;

Ίδια ακριβώς αυτοκίνητα ?

 

36 λεπτά πριν, mikevchq είπε

Και επίσης όταν μένεις με νεκρά αφήνεις σχεδόν όλα τα ηλεκτρικά στην μπαταρία γιατί το δυναμό δεν έχει αρκετές στροφές για να σηκώσει τάση φόρτισης

Το αλτερνέιτορ και με 1000 rpm  δίνει τη τάση που χρειάζεται και φορτίζει τη μπατταρία επαρκώς .... αλλιώς σε μποτιλιάρισμα βράδυ στη κακιά σκάλα (πριν φτιαχτεί  ο δρόμος τη δεκαετία του 90) όλοι θα μέναμε από μπατταρία

 

1 ώρα πριν, Ntinaras είπε

Στη κατηφορα με νεκρα καις καυσιμο στο ρελαντι

με ταχυτητα καις μηδεν, καθως ο κινητηρας στροφαρει λογω της ροπης που παιρνει απο τις ροδες.

Ο κινητηρας δεν καιει καυσιμο, γιατι κλεινει την παροχη καυσιμου στους κυλινδρους, αν δεν την εκλεινε, τοτε το αυτοκινητο δεν θα επιβραδυνε οταν κατεβαζουμε ταχυτητα, αλλα θα επιταχυνε κι αλλο...

Φρεναρει κυριως απο την συμπιεση του αερα μεσα στους κυλινδρους.

Με πεταλούδα κλειστή (aka δε πατάω γκάζι) δεν θα επιτάχυνε τίποτε, πάλι θα επιβράδυνε το αυτοκίνητο... o λόγος που τα σύγχρονα (τελευταίων 25 ετών) ηλεκτρονικά ελεγχόμενα συστήματα ψεκασμού λειτουργουν έτσι είναι για λόγους οικονομίας καυσιμου και για να μη "δηλητηριάζεται" ο καταλύτης και επειδή φυσικά μπορούν να ελέγξουν αυτή τη λειτουργία ... τα πρώτη γενιάς συστήματα ψεκασμού (μηχανικά - αδρανειακά κλπ) δεν μπορούσαν να το κάνουν αυτό ....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, nik0laus είπε

Ίδια ακριβώς αυτοκίνητα ?

Το αλτερνέιτορ και με 1000 rpm  δίνει τη τάση που χρειάζεται και φορτίζει τη μπατταρία επαρκώς .... αλλιώς σε μποτιλιάρισμα βράδυ στη κακιά σκάλα (πριν φτιαχτεί  ο δρόμος τη δεκαετία του 90) όλοι θα μέναμε από μπατταρία

Με πεταλούδα κλειστή (aka δε πατάω γκάζι) δεν θα επιτάχυνε τίποτε, πάλι θα επιβράδυνε το αυτοκίνητο... o λόγος που τα σύγχρονα (τελευταίων 25 ετών) ηλεκτρονικά ελεγχόμενα συστήματα ψεκασμού λειτουργουν έτσι είναι για λόγους οικονομίας καυσιμου και για να μη "δηλητηριάζεται" ο καταλύτης και επειδή φυσικά μπορούν να ελέγξουν αυτή τη λειτουργία ... τα πρώτη γενιάς συστήματα ψεκασμού (μηχανικά - αδρανειακά κλπ) δεν μπορούσαν να το κάνουν αυτό ....

Αυτο εγραψα κι εγω, αν δεν ειχε κλεισει η παροχη αερα-καυσιμου, τοτε το αμαξι θα επιταχυνε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...