Προς το περιεχόμενο

Σύστημα φορητής θέρμανσης αυτοκινήτου


sonikk

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 139
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

6 λεπτά πριν, Dark_Nightfall είπε

Βενζίνη και τα 2 ναι,το 1298cc το λιγότερο που δείχνει είναι 0,0 ενώ το άλλο 2,0l/100km.Μήπως τελικά ψεκάζει αλλά ελάχιστα για να μην στεγνώσει το μοτέρ ; δεν είμαι μηχανικός υποθέτω...

στο ρελαντι τι δειχνει το 2ο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ψάχνετε τωρα να βρείτε αν καίει μικρογραμμάρια. 

Εγω καίει δεν καεί στην κατηφόρα βάζω νεκρά. Ο μόνος λόγος είναι ότι αν μου πεταχτεί κάτι και θέλω να φρενάρω θα φρενάρω αμέσως χωρίς να σβήσει ο κινητήρας. 

Υ.γ μα καλά τι λέω ; Αφού έχω να οδηγήσω 3,5 χρόνια μανουαλ . 😂 

Επεξ/σία από mp123
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, mp123 είπε

Ψάχνετε τωρα να βρείτε αν καίει μικρογραμμάρια. 

Εγω καίει δεν καεί στην κατηφόρα βάζω νεκρά. Ο μόνος λόγος είναι ότι αν μου πεταχτεί κάτι και θέλω να φρενάρω θα φρενάρω χωρίς αμέσως χωρίς να σβήσει ο κινητήρας. 

Υ.γ μα καλά τι λέω ; Αφού έχω να οδηγήσω 3,5 χρόνια μανουαλ . 😂 

They Had Us In the First Half | Know Your Meme

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, Dark_Nightfall είπε

Διαφορετικά (τσεκ από πάνω).

Αφού είναι διαφορετικά,λειτουργούν  και με διαφορετικό software  τα trip computer τους ειδικότερα αν είναι και διαφορετικής μάρκας και γενιάς .... οπότε λογικό είναι να σου δειχνουν διαφορετικές ενδείξεις.....

22 λεπτά πριν, mp123 είπε

Ψάχνετε τωρα να βρείτε αν καίει μικρογραμμάρια. 

Εγω καίει δεν καεί στην κατηφόρα βάζω νεκρά. Ο μόνος λόγος είναι ότι αν μου πεταχτεί κάτι και θέλω να φρενάρω θα φρενάρω αμέσως χωρίς να σβήσει ο κινητήρας. 

Υ.γ μα καλά τι λέω ; Αφού έχω να οδηγήσω 3,5 χρόνια μανουαλ . 😂 

Ευτυχώς που το γύρισες σε αυτόματο γιατί άμα είναι σε κάθε φρενάρισμα  εκτός προγράμματος να σου έσβηνε κλαύτα Χαράλαμπε .... :D

Επεξ/σία από nik0laus
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

στην κατηφόρα το trip λέει μηδέν κατανάλωση με ταχύτητα λόγω της υπερστροφίας του κινητήρα
και χωρίς ταχύτητα έχει κατανάλωση με ρελαντί

2 hours ago, papoys1 said:

Να σου πω παράδειγμα όταν πάω πατρίδα (Γιάννενα) στον καινούργιο δρόμο μετά την Άρτα έχει μία ανηφόρα καρφί 20 συνεχόμενα χιλιόμετρα (απορώ ποιος εγκέφαλος το έκανε αυτό) και μετά έχει κατηφόρα 4-5 χιλιόμετρα

προδιαγραφές λέγεται
ο άνθρωπος έχει ανακαλύψει ότι δε χρειάζεται να ακολουθεί το ανάγλυφο της γης όταν φτιάχνει οδικά έργα
πολύ περισσότερο όταν φτιάχνει αυτοκινητόδρομους με προδιαγραφές ασφαλείας ανάμεσα στις οποίες και ελάχιστες κλίσεις

ο τρόπος με τον οποίο ο άνθρωπος δεν ακολουθεί το ανάγλυφο της γης είναι να το εξομαλύνει με τεχνικά έργα
όπως εκσκαφές-κοιλαδογέφυρες-τούνελ κλπ
προφανώς εδώ δεν έκαναν το αυτονόητο εν έτει 2010-20
και προφανώς αυτά δεν έγιναν όχι από τύχη ή αβλεψία
αλλά για να ελαχιστοποιήσουν το κόστος κατασκευής

άλλωστε το ίδιο έκαναν και στην παράκαμψη της Αμφιλοχίας,
για τον ίδιο λόγο που τα όρια ταχύτητας στην πεδιάδα βλέπεις να είναι στα 80-90-100 km.h,
που η ΛΕΑ είναι από μισή έως ανύπαρκτη,
που έκλεισε στην Κλόκοβα ο δρόμος από χείμαρρο που πλημμύρισε το οδόστρωμα κλπ κλπ

για όποιον δεν ξέρει, όλη η Ιόνια έχει τέτοια σκαμπανεβάσματα επί δεκάδες χλμ (Αμφιλοχία, Τέροβο κλπ)
και στο καθένα δεν είναι απλά από μια ανηφόρα, είναι μια τεράστια κλιση σε αυτοκινητόδρομο επί σειρά χιλιομέτρων
στην αρχή ανηφόρα επί χιλιόμετρα και στη συνέχεια κατηφόρα επί χιλιόμετρα
στη μέση του πουθενά είναι, δεν έχει κανένα προορισμό στην κορυφή του βουνού

έχουν συμβεί ατυχήματα από φορτηγά που έχουν κάψει τα φρένα τους στα κατηφορικά εσάκια της Ιόνιας

Επεξ/σία από KoreanW
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, nik0laus είπε

Πλανήτης Γή λέγεται.... Τι ήθελες ρε συ papoys , να φορτώσουν όλη την Ελλάδα σε φορτηγά και να την πετάξουν στη θάλασσα για να μην υπάρχουν διαφορές ύψους στο ανάγλυφο ; :D

Ναι αλλά όταν φτιάχνεις ένα τέτοιο οδικό έργο δεν ακολουθείς πάντα  το ανάγλυφο της γης .Φτάχνεις και μία σήραγγα ξέρω γω.Φαντάζεσαι την Εγνατία να μην είχε σήραγγες. Σαν τρενάκι λούνα παρκ θα ήτανε και θα έπρεπε να έχουμε και σακκούλες μαζί σαν αυτές που μοίραζαν παλιά στα λεωφορέία..😁

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, KoreanW είπε

προδιαγραφές λέγεται
ο άνθρωπος έχει ανακαλύψει ότι δε χρειάζεται να ακολουθεί το ανάγλυφο της γης όταν φτιάχνει οδικά έργα
πολύ περισσότερο όταν φτιάχνει αυτοκινητόδρομους με προδιαγραφές ασφαλείας ανάμεσα στις οποίες και ελάχιστες κλίσεις

ο τρόπος με τον οποίο ο άνθρωπος δεν ακολουθεί το ανάγλυφο της γης είναι να το εξομαλύνει με τεχνικά έργα όπως εκσκαφές-κοιλαδογέφυρες-τούνελ κλπ
προφανώς εδώ δεν έκαναν το αυτονόητο εν έτει 2010-20
και προφανώς αυτά δεν έγιναν όχι από τύχη ή αβλεψία
αλλά για να ελαχιστοποιήσουν το κόστος κατασκευής

 

Είπες τη μαγική λέξη ... Κόστος...

Δεν είναι εύκολο και φθηνό να σκάβεις, να μεταφέρεις και να τρυπάς ασβεστόλιθο.

Είχαμε δεν είχαμε σωβρακο το κάναμε κι αυτό το τοπικό... :D

 

 

Επεξ/σία από nik0laus
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, papoys1 είπε

Ναι αλλά όταν φτιάχνεις ένα τέτοιο οδικό έργο δεν ακολουθείς πάντα  το ανάγλυφο της γης .Φτάχνεις και μία σήραγγα ξέρω γω.Φαντάζεσαι την Εγνατία να μην είχε σήραγγες. Σαν τρενάκι λούνα παρκ θα ήτανε και θα έπρεπε να έχουμε και σακκούλες μαζί σαν αυτές που μοίραζαν παλιά στα λεωφορέία..😁

Εχεις κατέβει Τρίπολη;Απο την Στέρνα,κόμβος για Αργος Ναυπλιο, και μετά είναι βαρβάτη ανηφόρα μέχρι την σήραγγα του Αρτεμισίου. Κανένα αμάξι με βασική συντήρηση δεν έχει πρόβλημα καθώς δεν είναι εκτός προδιαγραφών ο δρόμος.

Τωρα αν κάποιος ανοίγει καπό μόνο όταν ακούει γκαπ γκαπ δεν φταίει ουτε ο δρόμος ουτε το αμάξι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 minutes ago, nik0laus said:

Είπες τη μαγική λέξη ... Κόστος...

Δεν είναι εύκολο και φθηνό να σκάβεις, να μεταφέρεις και να τρυπάς ασβεστόλιθο.

αυτό είπε και ο pappoys όμως...

και να έλεγε κανείς ότι στην Ελλάδα δεν έχει δει τα μάτι μας από τεχνικά έργα...

κι εδώ έχεις να κάνεις με κλίσεις
που ναι έχοντας γυρίσει την Ελλάδα,
δύσκολα μπορώ να θυμηθώ αντίστοιχες
(ειδικά στην παράκαμψη Μενιδίου με κατεύθυνση Γιάννενα δυσκολεύονται να βγάλουν την ανηφόρα κσι με χαμηλή ταχύτητα)

αχρείαστες κλίσεις γιατί δεν υπάρχει προορισμός στην κορυφή του βουνού
και αχρείαστες γιατί μιλάμε για σκαμπανεβάσματα από κοφτές ανηφόρες και κατηφόρες

για να ξέρουμε τί σχολιάζουμε

Επεξ/σία από KoreanW
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, nik0laus είπε

 

Ευτυχώς που το γύρισες σε αυτόματο γιατί άμα είναι σε κάθε φρενάρισμα  εκτός προγράμματος να σου έσβηνε κλαύτα Χαράλαμπε .... :D

Έλα να κατέβεις κατηφόρα που έχει 8 κάθετα στενά ανα 40 50 μέτρα και όλοι δεν σέβονταν το στοπ και μετά τα λέμε.Αμα σου πεταχτεί ο παλαβός δεν θα προλάβεις ούτε συμπλέκτη να πατήσεις.

Για αυτό οποτε πάω σε τέτοια μέρη νεκρά και το πόδι στο φρένο.πολλα έχουν δει τα μάτια μου. Από θεωρία όλοι καλοί είμαστε.στην πράξη τι γίνετε όμως ;

Επεξ/σία από mp123
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, poulinos είπε

με βαση το trip computer και την καταναλωση που εχω εκεινη την στιγμη οταν κατεβαινεις κατηφορα με νεκρα εχεις καποια καταναλωση ενω οταν εχω μεσα ταχυτητα η καταναλωση ειναι μηδεν.  τσεκαρισμενο και με fiat και με citroen

παμε και στην μηχανη. αν βαλω νεκρα σε κατηφορα η θερμοκρασια στο μοτερ ανεβαινει οπως και αν πατησω συμπλεκτη. αντιθετα αν εχω ταχυτητα μεσα χωρις  να δινω γκαζι η θερμοκρασια πεφτει. ειναι λες και με νεκρα δεν δουλευει το κυκλωμα ψυξης. 

Είπα εγώ δεν το κάνω για οικονομία αλλά  για να πας  στην κατηφόρα με 120 χιλιόμετρα έχοντας έστω τη μεγαλύτερη ταχύτητα πρέπει στο στροφόμετρο να έχεις τουλάχιστον  2.500 στροφές αλλιώς θα σε κόψει ενώ με νεκρά αναπτύσεις αυτή την ταχύτητα με 700 στροφές.Είναι δυνατό στην πρώτη περίπτωση να έχεις λιγότερα καύσιμα;;;

Όσο για τον κινητήρα στο ρελαντί ανεβάζει θερμοκρασία αν είναι ακίνητο.Κινούμενο με 120 στην κατηφόρα φυσικά θα κατεβάσει τη θερμοκρασία περισσότερο με νεκρά αυτό το έχω διαπιστώσει και εγώ πολλές φορές.Για το πρώτο δεν έχω trip να μου δείξει αλλά υποθέτω πως μια μηχανή να κινηθεί με περισσότερες στροφές θέλει περισσότερο καύσιμα.

Να το ξαναπώ όμως ότι εμένα ποτέ δεν ήταν στόχος η οικονομία εξάλλου κινούμαι υπερβολικά φτηνά με υγραέριο 7,5 χρόνια που είναι αμελητέο να μην πω ασήμαντο το καύσιμο που θα γλυτώσω σε 5-10 άντε 20 χιλιόμετρα κινούμενος με νεκρά.Ούτε μικρό μπουκαλάκι νερό όχι από περίπτερο αλλά από s/m αγοράζω με το κέρδος.

11 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Εχεις κατέβει Τρίπολη;Απο την Στέρνα,κόμβος για Αργος Ναυπλιο, και μετά είναι βαρβάτη ανηφόρα μέχρι την σήραγγα του Αρτεμισίου. Κανένα αμάξι με βασική συντήρηση δεν έχει πρόβλημα καθώς δεν είναι εκτός προδιαγραφών ο δρόμος.

Τωρα αν κάποιος ανοίγει καπό μόνο όταν ακούει γκαπ γκαπ δεν φταίει ουτε ο δρόμος ουτε το αμάξι.

Από συντήρησε στην Ελλάδα άσε μεγάλη ιστορία. Εδώ μένουν από απλές βλάβες στο ίσιωμα και φωνάζουν γερανό σε τέτοιες ανηφόρες δεν θα μείνουν;;;;

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αντιγράφω από εγχειρίδιο Opel

Quote

Διακοπή παροχής καυσίμου κατά την υπέρβαση στροφών κινητήρα με τη φόρα του οχήματος

Η τροφοδοσία καυσίμου διακόπτεται αυτόματα, όταν το όχημα κινείται με επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο αλλά χωρίς το πεντάλ γκαζιού να είναι πατημένο.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, nik0laus είπε

Το αλτερνέιτορ και με 1000 rpm  δίνει τη τάση που χρειάζεται και φορτίζει τη μπατταρία επαρκώς .... αλλιώς σε μποτιλιάρισμα βράδυ στη κακιά σκάλα (πριν φτιαχτεί  ο δρόμος τη δεκαετία του 90) όλοι θα μέναμε από μπατταρία

Δες την τάση με ένα OBD και θα καταλάβεις τι εννοώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...