Προς το περιεχόμενο

Σύστημα φορητής θέρμανσης αυτοκινήτου


sonikk

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Είπα εγώ δεν το κάνω για οικονομία αλλά  για να πας  στην κατηφόρα με 120 χιλιόμετρα έχοντας έστω τη μεγαλύτερη ταχύτητα πρέπει στο στροφόμετρο να έχεις τουλάχιστον  2.500 στροφές αλλιώς θα σε κόψει ενώ με νεκρά αναπτύσεις αυτή την ταχύτητα με 700 στροφές.Είναι δυνατό στην πρώτη περίπτωση να έχεις λιγότερα καύσιμα;;;

Όσο για τον κινητήρα στο ρελαντί ανεβάζει θερμοκρασία αν είναι ακίνητο.Κινούμενο με 120 στην κατηφόρα φυσικά θα κατεβάσει τη θερμοκρασία περισσότερο με νεκρά αυτό το έχω διαπιστώσει και εγώ πολλές φορές.Για το πρώτο δεν έχω trip να μου δείξει αλλά υποθέτω πως μια μηχανή να κινηθεί με περισσότερες στροφές θέλει περισσότερο καύσιμα.

Να το ξαναπώ όμως ότι εμένα ποτέ δεν ήταν στόχος η οικονομία εξάλλου κινούμαι υπερβολικά φτηνά με υγραέριο 7,5 χρόνια που είναι αμελητέο να μην πω ασήμαντο το καύσιμο που θα γλυτώσω σε 5-10 άντε 20 χιλιόμετρα κινούμενος με νεκρά.Ούτε μικρό μπουκαλάκι νερό όχι από περίπτερο αλλά από s/m αγοράζω με το κέρδος.

Μη μπερδεύεις το πόσες στροφές έχει με το πόσο καίει.... Μπορεί να έχεις 2500 και να μην καίει ούτε μόριο καυσίμου.. .. έντονη κατηφόρα με σχέση στο κιβώτιο δεν καίει καθόλου...μηδέν.... Έντονη κατηφόρα χωρίς σχέση στο κιβώτιο καίει οπως το έχεις ρελαντι σταματημένο στο φανάρι ή περιμένοντας τη giagia1 να κατέβει από το σπιτι για να πάτε στο σουπερμάρκετ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 139
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγω πιστευω πως έχουμε ελπίδες να περάσουμε από το όμιλο στο c l .  Πόρτο και μαρσειγ  παλεύονται . Δεν εινσι κάτι το ιδιαίτερο . 
 

(. Ας πω και Εγω κάτι άλλο εκτος θέματος αφού κανείς δεν λέει απαντήσεις για το θέμα που έχει τεθεί . Όλοι άσχετα πράγματα με το θέμα λένε )

Επεξ/σία από mp123
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
41 λεπτά πριν, mp123 είπε

Έλα να κατέβεις κατηφόρα που έχει 8 κάθετα στενά ανα 40 50 μέτρα και όλοι δεν σέβονταν το στοπ και μετά τα λέμε.Αμα σου πεταχτεί ο παλαβός δεν θα προλάβεις ούτε συμπλέκτη να πατήσεις.

Για αυτό οποτε πάω σε τέτοια μέρη νεκρά και το πόδι στο φρένο.πολλα έχουν δει τα μάτια μου. Από θεωρία όλοι καλοί είμαστε.στην πράξη τι γίνετε όμως ;

Σε τέτοιο μέρος ζω και έχω το πόδι στο φρένο και το άλλο έτοιμο στο συμπλέκτη ... αφού είναι έντονη η κατηφόρα δε χρειάζεται να πατάω γκάζι.... 

Είμαι καλός και στην πράξη  :)

45 λεπτά πριν, KoreanW είπε

αυτό είπε και ο pappoys όμως...

και να έλεγε κανείς ότι στην Ελλάδα δεν έχει δει τα μάτι μας από τεχνικά έργα...

κι εδώ έχεις να κάνεις με κλίσεις
που ναι έχοντας γυρίσει την Ελλάδα,
δύσκολα μπορώ να θυμηθώ αντίστοιχες
(ειδικά στην παράκαμψη Μενιδίου με κατεύθυνση Γιάννενα δυσκολεύονται να βγάλουν την ανηφόρα κσι με χαμηλή ταχύτητα)

αχρείαστες κλίσεις γιατί δεν υπάρχει προορισμός στην κορυφή του βουνού
και αχρείαστες γιατί μιλάμε για σκαμπανεβάσματα από κοφτές ανηφόρες και κατηφόρες

για να ξέρουμε τί σχολιάζουμε

Ένας παράγοντας είναι το κόστος και ο άλλος η δυνατότητα να αποσβέσεις το κόστος....

Στην Εγνατία οδό θα αποσβεσθεί το υψηλό κόστος καθώς είναι "εμπορικότερος" δρόμος. Βγαίνουν Ηγουμενίτσα από το καράβι και πάνε Ανατολικά οπότε ναι θα κάνεις και τούνελ κλπ για να γίνει πιο ελκυστικός

Στην Αθηνών - Πατρών το ιδιο.   Βγαίνουν στην Πατρα .... Ο άξονας   Πατρα- Ιωάννινα  όμως είναι χαμηλότερης "εμπορικής" δυναμικότητας οπότε ποιος ο λόγος για τούνελ κλπ ;

Επεξ/σία από nik0laus
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, nik0laus είπε

Μη μπερδεύεις το πόσες στροφές έχει με το πόσο καίει.... Μπορεί να έχεις 2500 και να μην καίει ούτε μόριο καυσίμου.. .. έντονη κατηφόρα με σχέση στο κιβώτιο δεν καίει καθόλου...μηδέν.... Έντονη κατηφόρα χωρίς σχέση στο κιβώτιο καίει οπως το έχεις ρελαντι σταματημένο στο φανάρι ή περιμένοντας τη giagia1 να κατέβει από το σπιτι για να πάτε στο σουπερμάρκετ...

Σωστά αλλά με ταχύτητα θα σε φρενάρει πάντα ο κινητήρας, χωρίς όχι, όποτε τα μέτρα που θα κανείς σε κατηφόρα χωρίς ταχύτητα θα είναι περισοτερα από αυτά με ταχύτητα, οπότε θα χρειαστείς να χρησιμοποιήσεις το γκάζι πολύ νωρίτερα (αυξάνοντας την κατανάλωση) από το να έχεις νεκρά. πχ με νεκρά από το 1ο τούνελ στην Τρίπολη θα φθάσω μέχρι την έξοδο για Ναύπλιο με ταχύτητα τα 130χλμ, με 6η δεν θα έχω ποτέ αυτή την ταχύτητα και θα χρειαστώ το γκάζι πολύ πριν την έξοδο για Ναύπλιο εάν στο μεταξύ δεν χρειαστώ να αλλάξω από αριστερά στα δεξιά για να αφήσω των πίσω να με περάσει με ενδεχόμενο να χρειαστεί να φρενάρω στα δεξια λόγω άλλον οχημάτων, στην θεωρεία η μεγαλύτερη ταχύτητα σε κατηφόρα σου δίνει οικονομία, στην πράξη όχι!!!

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, nik0laus είπε

Σε τέτοιο μέρος ζω και έχω το πόδι στο φρένο και το άλλο έτοιμο στο συμπλέκτη ... αφού είναι έντονη η κατηφόρα δε χρειάζεται να πατάω γκάζι.... 

Είμαι καλός και στην πράξη  :)

Αρι βατανεν εσυ εδώ ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 minutes ago, nik0laus said:

Ένας παράγον είναι το κόστος και ο άλλος η δυνατότητα να αποσβέσεις το κόστος....

Στην Εγνατία οδό θα αποσβεσθεί το υψηλό κόστος καθώς είναι "εμπορικότερος" δρόμος. Βγαίνουν Ηγουμενίτσα από το καράβι και πάνε Ανατολικά οπότε ναι θα κάνεις και τούνελ κλπ για να γίνει πιο ελκυστικός

Στην Αθηνών - Πατρών το ιδιο.   Βγαίνουν στην Πατρα .... Ο άξονας   Πατρα- Ιωάννινα  όμως είναι χαμηλότερης "εμπορικής" δυναμικότητας οπότε ποιος ο λόγος για τούνελ κλπ ;

θα ίσχυαν αυτά που λες αν τα έργα στην Ελλάδα γίνονταν
1. με αποκλειστικά εθνικούς πόρους
2. ήταν αυτοχρηματοδοτούμενα

1. η ΕΕ χρηματοδοτεί τα οδικά έργα στις φτωχές περιφέρειες με ευρωπαϊκούς πόρους για αναπτυξιακούς σκοπούς
2. το ελληνικό κράτος επιδοτεί οδικούς άξονες πχ τον Μορέα, ή τον ΒΟΑΚ, σε περιφέρειες που δεν είναι οι πλέον φτωχές

ξέρεις ποιοί οδικοί άξονες αποσβένουν το κόστος τους στην Ελλάδα;
ελάχιστοι

ξέρεις πόσους οδικούς άξονες επιδοτεί το ελληνικό κράτος επειδή δε βγάζουν το κόστος τους;
οι περισσότεροι

και τί εξυπηρετούν οι μεγάλοι οδικοί άξονες και τα δημόσια μεγάλα μικρά έργα;
την ισότιμη περιφερειακή ανάπτυξη και την προσβασιμότητα

τα αναπτυξιακά εργα και οι δημόσιες επενδύσεις αποσβένουν το κόστος τόσο άμεσα όσο και έμμεσα
αλλά και πολύ περισσότερο είναι υποχρέωση της πολιτείας

Επεξ/σία από KoreanW
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, mp123 είπε

Αρι βατανεν εσυ εδώ ;

Όχι ο Ρερλ είμαι... :D

1 ώρα πριν, KoreanW είπε

θα ίσχυαν αυτά που λες αν τα έργα στην Ελλάδα γίνονταν
1. με εθνικούς πόρους
2. ήταν αυτοχρηματοδοτούμενα

1. η ΕΕ χρηματοδοτεί τα οδικά έργα στις φτωχές περιφέρειες με ευρωπαϊκούς πόρους για αναπτυξιακούς σκοπούς
2. το ελληνικό κράτος επιδοτεί οδικούς άξονες πχ τον Μορέα, ή τον ΒΟΑΚ, σε περιφέρειες που δεν είναι φτωχές

ξέρεις ποιοί οδικοί άξονες αποσβένουν το κόστος τους στην Ελλάδα;
ελάχιστοι

και ξέρεις πόσους οδικούς άξονες επιδοτεί το ελληνικό κράτος επειδή δε βγάζουν το κόστος τους;
οι περισσότεροι

Δε μιλάω για την απόσβεση με αυστηρά οικονομικούς όρους αλλά με το ύφος του αξίζει να δώσω του κόσμου τα λεφτά (και να επιδοτώ μετά τη χρήση τους) για την κίνηση που θα έχουν ....

Εσύ πιστευεις ότι με τα ίδια χρήματα θα μπορούσε να φτιαχτει ο ίδιος δρόμος με τούνελ κλπ ?

Όχι βέβαια .... Άρα καλύτερα έτσι παρά όπως ήταν παλιότερα....

Δε νομίζω να είπε η ΕΕ πάρτε 30 δις και φτιάχτε σουπερ δρόμο και είπαμε εμεις: όχι μην ξοδευεστε , θα φτιάξουμε χειρότερο με 10 δις

Χώρια που έτσι σε 30 χρόνια θα ξαναμασουλίσουν οι γνωστοί για να φτιάξουν τούνελ και εξομαλύνσεις ώστε να μην ανάβουν τα φρένα των φορτηγών και ανεβάζει θερμοκρασία το αυτοκίνητο με υγραέριο του φίλτατου papoys1...  :D

1 ώρα πριν, Dinos1973 είπε

Σωστά αλλά με ταχύτητα θα σε φρενάρει πάντα ο κινητήρας, χωρίς όχι, όποτε τα μέτρα που θα κανείς σε κατηφόρα χωρίς ταχύτητα θα είναι περισοτερα από αυτά με ταχύτητα, οπότε θα χρειαστείς να χρησιμοποιήσεις το γκάζι πολύ νωρίτερα (αυξάνοντας την κατανάλωση) από το να έχεις νεκρά. πχ με νεκρά από το 1ο τούνελ στην Τρίπολη θα φθάσω μέχρι την έξοδο για Ναύπλιο με ταχύτητα τα 130χλμ, με 6η δεν θα έχω ποτέ αυτή την ταχύτητα και θα χρειαστώ το γκάζι πολύ πριν την έξοδο για Ναύπλιο εάν στο μεταξύ δεν χρειαστώ να αλλάξω από αριστερά στα δεξιά για να αφήσω των πίσω να με περάσει με ενδεχόμενο να χρειαστεί να φρενάρω στα δεξια λόγω άλλον οχημάτων, στην θεωρεία η μεγαλύτερη ταχύτητα σε κατηφόρα σου δίνει οικονομία, στην πράξη όχι!!!

Η κατανάλωση που έχεις στην κατηφόρα με σχέση στο κιβώτιο είναι μικρότερη από το να μην έχεις καθόλου καθώς για να διατηρήσεις την ταχύτητα που λες στο παράδειγμά σου ξοδευεις, στο 99,9% των περιπτώσεων  λιγότερο καύσιμο από αυτό που θα καψεις στο ρελαντί... Μην μπερδευεις  και εσύ  το πόσο καίει με το πόσες στροφές έχει ο κινητήρας τη δεδομένη στιγμή.

Να σου δώσω παράδειγμα: Σε ανηφόρα πηγαίνεις με 100 χλμ/ω και έχεις 2500 σαλ με 5η και έχεις πατημένο το γκάζι κατα 70 % της διαδρομής του... σε κατηφόρα πας με 100 χλμ/ω παλι με 2500 σαλ με 5η (λογικό είναι, αφού αυτή ειναι η σχεση μετάδοσης) αλλά τώρα πατάς το γκάζι στο 10% της διαδρομής του. Καις το ίδιο ;

Όχι ....  κι όμως και στις δυο περιπτώσεις ο κινητήρας τρέχει με 2500 σαλ.

Αν είναι έτσι όπως λες δε θα είχαν λειτουργία cut-off τα συστήματα ψεκασμού ... Θα έλεγαν : Βoys στη κατηφόρα βάζουμε νεκρά ... δε θα ξόδευαν φαιά ουσία και πόρους σε έρευνες μείωσης της κατανάλωσης ...

Επεξ/σία από nik0laus
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτά και άλλα πολλά που γράφτηκαν εδώ είναι αποτέλεσμα της ελλιπέστατης εκπαίδευσης και του μπρδελοσυστήματος της Ελλάδας σχετικά με τα διπλώματα. Η νεκρά είναι για όταν σταματάς. Σε πορεία με 120 χιλιόμετρα είναι επικύνδυνο να μην έχεις γκάζι διαθέσιμο. Αν χρειαστεί να αποφύγεις κάτι ακαριαία, οι πιθανότητες να μη φέρεις σβούρες είναι ελάχιστες χωρίς γκάζι να βιδώσει τη μούρη κάτω(FWD). Δε βάζω στην εξίσωση το σενάριο βροχής που και με γκάζι το 90% θα το έχανε. Αλλά ευτυχώς στις σχολές σε μαθαίνουν οπισθογωνία και να κοιτάς πάνω από τον ώμο πριν ξεκινήσεις οπότε όλα καλά, βγείτε έξω και σκοτωθείτε και με τη βούλα.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, aromeo είπε

Αυτά και άλλα πολλά που γράφτηκαν εδώ είναι αποτέλεσμα της ελλιπέστατης εκπαίδευσης και του μπρδελοσυστήματος της Ελλάδας σχετικά με τα διπλώματα. Η νεκρά είναι για όταν σταματάς. Σε πορεία με 120 χιλιόμετρα είναι επικύνδυνο να μην έχεις γκάζι διαθέσιμο. Αν χρειαστεί να αποφύγεις κάτι ακαριαία, οι πιθανότητες να μη φέρεις σβούρες είναι ελάχιστες χωρίς γκάζι να βιδώσει τη μούρη κάτω(FWD). Δε βάζω στην εξίσωση το σενάριο βροχής που και με γκάζι το 90% θα το έχανε. Αλλά ευτυχώς στις σχολές σε μαθαίνουν οπισθογωνία και να κοιτάς πάνω από τον ώμο πριν ξεκινήσεις οπότε όλα καλά, βγείτε έξω και σκοτωθείτε και με τη βούλα.

Σε FWD κάτι γίνεται , σε RWD  είναι που δε μαζευεται με τίποτα :D

Και όχι μόνο στην Ελλάδα ....

Εμ γιατί νομίζεις ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες βγάζουν ολοένα και σε μεγαλύτερο ποσοστό τα νέα μοντέλα με αυτοματα/αυτοματοποιημένα κιβώτια ταχυτήτων.

Νεκρός πελάτης ή παραπληγικός πελάτης παύει να είναι πελάτης ...

 

Επεξ/σία από nik0laus
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 1/10/2020 στις 4:39 ΠΜ, sonikk είπε

Γεια χαρα.Εψαχνα να βρω κατι οικονομικο οσον αφορα καποια φορητη συσκευη θερμανσης για το αμαξι οταν καποιος ειναι σταματημενος καπου για πολυ ωρα και δεν θελει να καιει βενζινη και να αναβει τη θερμανση στο αυτοκινητο το χειμωνα και βρηκα διαφορα πολυ οικονομικα προιοντα σε τιμες απο 10 ευρω.Το θεμα ειναι αν κανουν δουλεια ομως.Εχει δοκιμασει καποιος αναλογο προιον?

Επισης ποση ωρα μπορεις να το εχεις αναμμενο αυτο ωστε να μην σου ξεφορτισει την μπαταρια? Εννοειται βεβαια οτι εχεις σβηστει τη μηχανη και απλα βαζεις τον ανταπτορα στον αναπτηρα του αυτοκινητου μιας και ειναι 12V για να λειτουργησει .Η ουσια ειναι τι γινεται αν εισαι σε καποιο ταξιδι ή για αλλη δουλεια και θες να εισαι σταματημενος για μια-δυο ωρες και θες να το αναψεις? Θα σου φαει ολη τη μπαταρια και μετα δεν θα παιρνει μπρος το αμαξι? και πως μπορεις να το υπολογισεις αυτο? πχ εισαι σε ενα ταξιδι πολυωρο και θες να σταματησεις καπου να ξεκουραστεις για μια ωρα.και κανει κρυο εξω.αναβεις τη συσκευη και ξεκουραζεσαι μεσα στο αμαξι.

το προιον ειναι το παρακατω.και υπαρχουν διαφορες παραλλαγες αυτου του τυπου.αλλα στην ουσια την ιδια δουλεια κανουν ολα.αποκαλουνται αεροθερμα αυτοκινητου.

https://www.skroutz.gr/c/1950/Hlektrika_autokinitou/f/965348/aerotherma.html

Ευχαριστω.

Μην βάλεις τίποτα από αυτά τα παιχνίδια στο αμάξι σου.

Τον χειμώνα οι απώλειες είναι πολύ μεγαλύτερες από τα 150w που υποτίθεται ότι βγάζει αυτό το πράγμα.

Συμβιβασου να καις βενζίνη αλλιώς δεν πρόκειται να ζεσταθείς.

Δεν γνωρίζω αν η webasto βγάζει κάτι για ιχ εκτός από φορτηγά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νταξ  τοοοοοοοοοοοσο μπανανια ουτε το kolopetinitsa blogspot μιλαμε . Σε 5 σελιδες θεμα μονο 7 απαντησεις στο ερωτημα του ανθρωπου που ανοιξε το θεμα .Ολα τα υπολοιποα ασχετα μεχρι αηδιας , αηδιας μιλαμε .Αλλοι λεει κατεβαινουμε κατηφορες με νεκρα,μιλαμε πολυ  🐂.....

Ενω πολλοι εχουν κανει κ καταμετρηση του τι καιει ρε φιλε στην κατηφορα 💊.....

Κατι επι του θεματος οπως του οτι οπως εγω γνωριζω , ειναι επικινδυνο να αφηνεις αμαξι στο ρελαντι κ να κοιμηθεις γιατι μπορει να μεινεις στον τοπο απο αναθυμμιασεις (σε παλαιοτερα αυτοκινητα , για τα καινουρια δεν γνωριζω) και να μην ξυπνησεις ποτε  μπορει να μας απαντησει καποιος αν ισχυει γιατι βλεπω οτι ασχολειστε με την καταναλωση βενζινης λιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιγο περισοτερο απο οσο πρεπει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40-134_xl_3.jpg

Επί του θέματος. 
Εδώ πολλοί έχουν τέτοιο, αλλά δεν τραβάει από μπαταρία, αλλά από εξωτερική πηγή. Μέσω της έξτρα/ειδικής συνδεσμολογίας στο μπροστά μέρος που έχουν τα αμάξια για να ζεσταίνουν την μηχανή ή απλά με μισόκλειστη πόρτα στο γκαράζ για όσους δεν έχουν τέτοιο σύστημα στο αμάξι. Πολύ καλό όταν είναι και με bluetooth στο πάρκινγκ της δουλειάς.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

9 λεπτά πριν, aspirini είπε

Νταξ  τοοοοοοοοοοοσο μπανανια ουτε το kolopetinitsa blogspot μιλαμε . Σε 5 σελιδες θεμα μονο 7 απαντησεις στο ερωτημα του ανθρωπου που ανοιξε το θεμα .Ολα τα υπολοιποα ασχετα μεχρι αηδιας , αηδιας μιλαμε .Αλλοι λεει κατεβαινουμε κατηφορες με νεκρα,μιλαμε πολυ  🐂.....

Ενω πολλοι εχουν κανει κ καταμετρηση του τι καιει ρε φιλε στην κατηφορα 💊.....

Κατι επι του θεματος οπως του οτι οπως εγω γνωριζω , ειναι επικινδυνο να αφηνεις αμαξι στο ρελαντι κ να κοιμηθεις γιατι μπορει να μεινεις στον τοπο απο αναθυμμιασεις (σε παλαιοτερα αυτοκινητα , για τα καινουρια δεν γνωριζω) και να μην ξυπνησεις ποτε  μπορει να μας απαντησει καποιος αν ισχυει γιατι βλεπω οτι ασχολειστε με την καταναλωση βενζινης λιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιγο περισοτερο απο οσο πρεπει.

Ρε φίλε άσε μας .... Στο ινσομνια είμαστε ....  Πως θα περάσει το ΣΚ άμα δε κάνουμε και 5-6 νήματα σώβρακο ; :D

Αυτό που λες για τις αναθυμιάσεις συμβαίνει σε κλειστούς χώρους (π.χ γκαραζ οικιακά κλπ, σε μεγάλα σύγχρονα γκαραζ αν έχεις δει υπάρχουν και ενδεικτικες επιγραφές που ανάβουν όταν υπάρχει υψηλή συγκέντρωση CO και CO2). Παλιότερα ήταν και τρόπος αυτοκτονίας (ειδικά με αυτοκίνητα παλιότερης  τεχνολογίας που οι εκπομπές CO ήταν κατά πολύ υψηλότερες). Αν τώρα είσαι σε ανοικτό  με σύγχρονο όχημα δε προκειται να πάθεις τίποτα παρά πάνω από το  να κάψεις τη βενζινούλα σου ...

Επεξ/σία από nik0laus
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, nik0laus είπε

Μη μπερδεύεις το πόσες στροφές έχει με το πόσο καίει.... Μπορεί να έχεις 2500 και να μην καίει ούτε μόριο καυσίμου.. .. έντονη κατηφόρα με σχέση στο κιβώτιο δεν καίει καθόλου...μηδέν.... Έντονη κατηφόρα χωρίς σχέση στο κιβώτιο καίει οπως το έχεις ρελαντι σταματημένο στο φανάρι ή περιμένοντας τη giagia1 να κατέβει από το σπιτι για να πάτε στο σουπερμάρκετ...

Να δουλεύει ένα μοτέρ έστω στην κατηφόρα με 2500 στροφές και να μην καίει σταγόνα καυσίμου πρώτη φορά το ακούω.Τι να πω ειδικός δεν είμαι αλλά αυτό μου φαίνεται ανήκουστο και παράλογο.

Τώρα για το πόσο καίει στην κατηφόρα χωρίς ταχύτητα καθόλου δε με απασχολεί το έχω πει 2-3 φορές αλλά μάλλον δεν το έχεις δει.

12 λεπτά πριν, aspirini είπε

Νταξ  τοοοοοοοοοοοσο μπανανια ουτε το kolopetinitsa blogspot μιλαμε . Σε 5 σελιδες θεμα μονο 7 απαντησεις στο ερωτημα του ανθρωπου που ανοιξε το θεμα .Ολα τα υπολοιποα ασχετα μεχρι αηδιας , αηδιας μιλαμε .Αλλοι λεει κατεβαινουμε κατηφορες με νεκρα,μιλαμε πολυ  🐂.....

Ενω πολλοι εχουν κανει κ καταμετρηση του τι καιει ρε φιλε στην κατηφορα 💊.....

Κατι επι του θεματος οπως του οτι οπως εγω γνωριζω , ειναι επικινδυνο να αφηνεις αμαξι στο ρελαντι κ να κοιμηθεις γιατι μπορει να μεινεις στον τοπο απο αναθυμμιασεις (σε παλαιοτερα αυτοκινητα , για τα καινουρια δεν γνωριζω) και να μην ξυπνησεις ποτε  μπορει να μας απαντησει καποιος αν ισχυει γιατι βλεπω οτι ασχολειστε με την καταναλωση βενζινης λιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιγο περισοτερο απο οσο πρεπει.

Φίλε η πλειοψηφία σε ποσοστό 100% (ούτε στα σοβιετικά καθεστώτα τέτοια ποσοστά) 😉 μιλήσαμε  και είμαστε αρνητικοί ο καθένας για τους λόγους που έγραψε σε αυτό το μαραφέτι.

Τώρα εσύ αν θέλεις πάρτο κάνε το δοκιμή και μετά μας λες και την άποψή σου. Από κει και πέρα άσε μας να λύσουμε τις διαφορές μας στα υπόλοιπα θέματα. Δεν πρόκειται να βρούμε άκρη αλλά τουλάχιστον υπάρχουν συγκρουόμενες απόψεις και έτσι γίνεται διάλογος.😁

Επεξ/σία από papoys1
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, nik0laus είπε

Ρε φίλε άσε μας .... Στο ινσομνια είμαστε ....  Πως θα περάσει το ΣΚ άμα δε κάνουμε και 5-6 νήματα σώβρακο ; :D

Αυτό που λες για τις αναθυμιάσεις συμβαίνει σε κλειστούς χώρους (π.χ γκαραζ οικιακά κλπ, σε μεγάλα σύγχρονα γκαραζ αν έχεις δει υπάρχουν και ενδεικτικες επιγραφές που ανάβουν όταν υπάρχει υψηλή συγκέντρωση CO και CO2). Παλιότερα ήταν και τρόπος αυτοκτονίας (ειδικά με αυτοκίνητα παλιότερης  τεχνολογίας που οι εκπομπές CO ήταν κατά πολύ υψηλότερες). Αν τώρα είσαι σε ανοικτό  με σύγχρονο όχημα δε προκειται να πάθεις τίποτα παρά πάνω από το  να κάψεις τη βενζινούλα σου ...

Μιλαω για σφαλμα στο χωρο του κινητηρα /εξατμισης που ωθει τις αναθυμιασεις μεσα στον χωρο της καμπινας απο τους αγωγους του καλοριφρερ.Πραγματικα δεν γνωριζω εαν και πως μπορει να γινει κατι τετοιο ,αλλα το εχω ακουσει .ΕΔΩ περιγραφεται πανω κατω πως θα μπορουσε να συμβει κατι τετοιο.

Δεν νομιζω να ειναι το ιδιο ευκολο σε νεοτερα αυτοκινητα ,αλλα εγω απο νεαρα ηλικια ειχα διδαχθει να μην κοιμθω ποτε σε αυτοκινητο σε ρελαντι με αναμενα τα καλοριφερ.

Θαρω ο φιλος που ανοιξε το θεμα για αυτον τον σκοπο ρωταει πως μπορει να ζεσταθει στο αμαξι χωρις να το εχει αναμμενο και οχι για τα καυσιμα του.

 

Επεξ/σία από aspirini
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...