Προς το περιεχόμενο

Συμφέρει το leasing για ιδιώτη;


fragma

Προτεινόμενες αναρτήσεις

18 λεπτά πριν, AristidisZ είπε

Δεν υπάρχει αντιστοιχία 

Για να πάρεις σπίτι πρέπει να έχεις ένα Α κεφάλαιο που δε το διαθέτει πολύς κόσμος

Μα και για το αυτοκινητο χρειαζεται προκαταβολη. Ειναι μικροτερα τα ποσα απο το σπιτι αλλα ειναι κατι αντιστοιχο

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 124
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, imr είπε

Μα και για το αυτοκινητο χρειαζεται προκαταβολη. Ειναι μικροτερα τα ποσα απο το σπιτι αλλα ειναι κατι αντιστοιχο

Αυτοκινητα:
α. Προκαταβολη χρειαζεσαι τοσο στο leasing οσο και στην αγορα με δανειο, δεν υπαρχει ουσιαστικη διαφορα μεταξυ αυτων των 2 επιλογων οσον αφορα την προκαταβολη.
β. Ειναι κινητη περιουσια που χανει αξια με την παροδο του χρονου


Σπιτια:
α. Προκαταβολη χρειαζεσαι μονο στην αγορα, οχι στην ενοικιαση (τα 2 νοικια μπροστα δεν ειναι προκαταβολη) . Υπαρχει τεραστια διαφορα στο κεφαλαιο που χρειαζεται να εχεις στις 2 αυτες επιλογες.
β. Ειναι ακινητη περιουσια που συνηθως αυξανει την αξια της με την παροδο του χρονου

 

Δεν εχει επαφη η αγορα/ενοικιαση σπιτιου με την αγορα/leasing αυτοκινητου.

36 λεπτά πριν, polaki είπε

...Ακόμα και τα μαύρα που αναφέρθηκαν, αν κάποιος έχει τα σπρώχνει για την προκαταβολή και κρατάει χαμηλότερο το μίσθωμα. Στην τράπεζα τί θα τους πεις, έχω και 7k μαύρα από κάτι δουλίτσες? 

Ασχετο απο την υπολοιπη συζητηση, αλλα ειναι ευκολο να σπρωξει καποιος ως προκαταβολη leasing στην Avis 7k μαυρα που δεν εχει στην τραπεζα;
Νομιζα οτι και αυτοι τα θελουν απο τραπεζα.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πλάκα έχει ... εδώ ξεκινήσαμε να μιλάμε για αν συμφέρει το leasing ιδιώτη με υψηλότατο εισόδημα για αυτοκίνητο  85000 και βάλε (που μάλλον συμφέρει) και καταλήξαμε να μιλάμε για leasing γκαζοτενεκέδων των 20000 που δε συμφέρει με τίποτα :D :D :D

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σας ευχαριστώ για τις τεκμηριωμένες απαντήσεις, και ειδικά για την ιδέα οτι συμφέρει μόνο αν στο πληρώνει η εταιρία. Μίλησα με τον εργοδότη μου (ξινησε η μούρη του βέβαια, αλλά δεν μπορούσε να κάνει τίποτα γιατί του είμαι απαραίτητος) και συμφωνήσαμε αντί για την αύξηση που μου χρωστάει εδω και καιρό, να μου παρέχει μια Α 180 d με leasing απο την Avis. Και πάλι σας ευχαριστώ. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, fragma είπε

Σας ευχαριστώ για τις τεκμηριωμένες απαντήσεις, και ειδικά για την ιδέα οτι συμφέρει μόνο αν στο πληρώνει η εταιρία. Μίλησα με τον εργοδότη μου (ξινησε η μούρη του βέβαια, αλλά δεν μπορούσε να κάνει τίποτα γιατί του είμαι απαραίτητος) και συμφωνήσαμε αντί για την αύξηση που μου χρωστάει εδω και καιρό, να μου παρέχει μια Α 180 d με leasing απο την Avis. Και πάλι σας ευχαριστώ. 

Δεν ξέρω εάν συμφέρει στην περίπτωση σου, αλλά μοιάζει με τίμιο συμβιβασμό. 

Βέβαια προσοχή στα σημεία και στο συμβόλαιο που θα κάνει ο αφεντικός (που μοιάζει τυπικός ματζίρης), γιατί ο διάολος είναι στις λεπτομέρειες που λένε και στα χωριά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, fragma είπε

Σας ευχαριστώ για τις τεκμηριωμένες απαντήσεις, και ειδικά για την ιδέα οτι συμφέρει μόνο αν στο πληρώνει η εταιρία. Μίλησα με τον εργοδότη μου (ξινησε η μούρη του βέβαια, αλλά δεν μπορούσε να κάνει τίποτα γιατί του είμαι απαραίτητος) και συμφωνήσαμε αντί για την αύξηση που μου χρωστάει εδω και καιρό, να μου παρέχει μια Α 180 d με leasing απο την Avis. Και πάλι σας ευχαριστώ. 

καλοταξιδο και συγχαρητηρια για την αυξηση! γιατι ξινισε ? νομιζω τον συμφερει κ τον ιδιο να παρεις leasing απο το να τα δωσει σε ρευστο

δεν ξερω αν αναφερθηκε αλλα σε περιπτωση που το αμαξι ξεπερναει τις 17000 ΛΤΠΦ θα κληθεις να πληρωσεις παραπανω εφορια αναλογως του μισθου που παιρνεις, ελπιζω να το εχεις υποψιν

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, LongTom είπε

Δεν ξέρω εάν συμφέρει στην περίπτωση σου, αλλά μοιάζει με τίμιο συμβιβασμό. 

Βέβαια προσοχή στα σημεία και στο συμβόλαιο που θα κάνει ο αφεντικός (που μοιάζει τυπικός ματζίρης), γιατί ο διάολος είναι στις λεπτομέρειες που λένε και στα χωριά.

Ναι ίσως με ρίχνει αυτή η συμφωνία.. Το ιδανικό θα ηταν να μου έδινε και την αύξηση μαζι γιατί εγώ βασικά τρέχω την εταιρία, αλλά δεν θέλω να τον πιέσω περίσσοτερο γιατί μας έχει χτυπήσει πολύ η κρίση με τον μαλακοϊο. Ειναι κάτι που πρέπει να προσέξω στην συμφωνία με την Avis; Εγώ θα το κάνω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, fragma είπε

Ναι ίσως με ρίχνει αυτή η συμφωνία.. Το ιδανικό θα ηταν να μου έδινε και την αύξηση μαζι γιατί εγώ βασικά τρέχω την εταιρία, αλλά δεν θέλω να τον πιέσω περίσσοτερο γιατί μας έχει χτυπήσει πολύ η κρίση με τον μαλακοϊο. Ειναι κάτι που πρέπει να προσέξω στην συμφωνία με την Avis; Εγώ θα το κάνω. 

Εάν το κάνεις εσύ τότε θα είναι ευκολότερο να διαπραγματευτείς. 

Δυστυχώς για λεπτομέρειες δεν ξέρω, γιατί όταν είχα εταιρικό leasing το HR+νομικό τμήμα με "σέρβιραν" το συμβόλαιο έτοιμο και απλά υπέγραφα όταν έφτανε το όχημα από την leasing στο χώρο της εταιρίας μου. Αυτά Δανία, έτσι πραγματικά δεν ξέρω τι παίζει νομικά Ελλάδα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 5/10/2020 στις 10:39 ΜΜ, fragma είπε

Χρειάζομαι καινούργιο αυτοκίνητο, και πρέπει να επιλέξω μεταξύ αγοράς με τραπεζική χρηματοδότηση και leasing. Γνωρίζω οτι το leasing συμφέρει σίγουρα οταν υπάρχει εταιρία γιατί τα μισθώματα εκπίπτουν απο τον φόρο ως λειτουργικά κόστη, αλλά σε περίπτωση ιδιωτικής χρήσης που δεν υπάρχει η δυνατότητα φοροαπαλλαγης, δεν μπορώ να υπολογίσω αν οι ενσωματωμένες στα μισθώματα παροχές όπως η ασφάλιση, τα σέρβις, τα τέλη και τα λάστιχα, έχουν κάποιο πραγματικό όφελος δεδομένου οτι πρόκειται για κάτι που δεν σου ανήκει και πρέπει να επιστραφεί. Επίσης δεν εχω καταλάβει τι ισχύει σε περίπτωση που αποφασίσεις να αγοράσεις το αυτοκίνητο που χρησιμοποιείς με leasing. Οποιαδήποτε γνώμη ευπρόσδεκτη.

Πια τα αυτοκινητα ειναι τοσο τεχνολογικα εξελιγμένα και πολύπλοκα που υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να βγάλει πρόβλημα. Επίσης κοστίζουν. Πχ ένας γνωστός μου με bmw είχε βάλει τα ωραία led φώτα. Κάποιος το χτύπησε. Θέλει 5000 καινουριο, ΕΝΑ φώς. Οπότε do the math.....

Στις 5/10/2020 στις 11:39 ΜΜ, lightsout είπε

Όταν λήγει η μίσθωση κάνει η εταιρεία μία προσφορά για να αγοράσεις το αμάξι. Αυτό συμφέρει όταν το αμάξι είναι εταιρικό και συγκυριακά για τον χ-ψ λόγο θες αυτοκίνητο δικό σου (πχ για δεύτερο ή για το παιδί σου), οπότε και το αγοράζεις. Αλλά σε περίπτωση που πληρώνεις εσύ το μίσθωμα αυτό δεν συμφέρει για κανένα λόγο. Όπως έγραψε και ο @AristidisZ παραπάνω, βάλε κάτω στο χαρτί τα νούμερα και θα δεις πως δεν βγαίνουν με τίποτα. 

Στα νούμερα κρύβονται και υπηρεσίες αλλά και "εξασφάλιση από ζημιές". Πόσο τις κοστολογείς?

Στις 6/10/2020 στις 1:08 ΠΜ, Salvation81 είπε

Εχω φιλο που ειναι ιδιωτης αλλα βγαζει πανω απο διομιση χιλιαρικα τον μηνα και εχει αυτοκινητο με leasing που καθε 2-3 χρονια το αλλαζει, παιρνει τελευταιο μοντελο και παλι απο την αρχη. Εκεινον δεν τον νοιαζει να εχει δικο του αυτοκινητο και επισης λογο μεγαλου μισθου μπορει να εχει κατι καλο με leasing (S4 πχ τωρα και πριν κατι χρονια - το 2ο που εχει σε αυτη την σειρα).

Τωρα αν δεν βγαζεις πολλα και μπορεις με leasing να παρεις κατι μικρο ε ειναι καπως και κατεμε δεν αξιζει, γιαυτο και ρωτησα.

Κοίτα; το αμάξι δεν είναι σπίτι να σου μείνει το οικόπεδο μετά από 50 χρόνια. Στα 10 χρόνια είναι για πεταμα η αξία του. Οπότε σου ανήκει δε σου ανήκει.....το αποτέλεσμα είναι το ίδιο.

22 ώρες πριν, nk9 είπε

Νέο clio dci 85 hp expression plus.

Τιμή αγοράς: 17.120€+πινακίδες και τέλη. Χοντρικά 17.500

Με 48μηνο συμβόλαιο χρονομισθωσης για 20.000 χλμ. ανα έτος βγαίνει 191€ τον μηνα δηλαδή 9.168€ στην 4ετια. Επίσης, θέλει και προκαταβολή 3.515€. Άρα, συνολικά έχεις δώσει 12.700€ περίπου.

Τι έχεις πληρωμένα; Τα τελη 4 ετών= 400€ περίπου. Αν κάνεις 20.000 χλμ. τον χρόνο είναι δύο αλλαγές ελαστικών = 600€. Επίσης, δύο.μικρα (100€ έκαστο) και δύο μεγάλα (από 200€) σερβις = 600€. Μικτή ασφάλεια με 250€ ετησίως αλλά 1.000€. Όλα μαζί 2.600

Άρα, αν το αγοραζες θα έδινες 17.500+2.600= 20.000 συνολικά στην 4ετια και θα το πουλαγες 10.000

Οπότε, στην πρώτη περίπτωση δαπανησες 12.700 ενώ στην δεύτερη 10.000.

Με απόλυτα νούμερα δεν συμφέρει. Και φυσικά δεν αφορά ούτε για αστείο ανθρώπους που θέλουν να πάρουν ένα  αυτοκίνητο και να βγάλουν μια δεκαετία με αυτό.

ΥΓ: Παιδιά συγγνώμη, αλλά βγάζω 2.500 και δίνω 1.500 για αμάξι δεν παίζει... Εκτός κι αν βγάζω 2.500 κι έχω κι άλλο έξτρα εισόδημα...

Όλα αυτά με την προυπόθεση ότι δεν θα τρακάρεις, δεν θα στο χτυπήσουν και δεν θα βγάλει ζημιά. Good luck.....

Αυτό που θα συμφέρει πολύ είναι leasing μικρού (Αν δεν έχεις εταιρεία) αλλά χωρίς μικτή κάλυψη, ώστε να έχεις μικρό μίσθωμα.

11 ώρες πριν, haHa είπε

Απο την στιγμη που μιλαμε για ιδιωτη, αρα δεν παιζουν φοροαπαλλαγες κλπ, πως μπορει καποιος να πιστευει οτι βαζοντας εναν μεσαζοντα(leasing εταιρεια) συμφερει σε σχεση με το να αγοραζες και να πουλαγες μονος σου το αυτοκινητο στην 3ετια;

Αν συμφερει, τοτε σημαινει οτι οι εταιρειες leasing μπαινουν μεσα.
Λιγη κοινη λογικη ρε παιδια.

Γιατί πληρώνεις peace of mind, κόστη συντήρησης, ζημιές κτλ Αυτά είναι κόστη μεγάλα...... Και για κύριο αμάξι οκ αγορά, γιατί το προσέχεις κτλ αλλά για δεύτερο, ή πας σε μεταχειρισμένο με 5κ ή leasing με 150-200 ευρώ και καθαρισες. ΜΙΑ ζημιά καλή να σου βγάλει, πάει η ασκηση....

Επεξ/σία από jimarass26
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
40 λεπτά πριν, jimarass26 είπε

Πια τα αυτοκινητα ειναι τοσο τεχνολογικα εξελιγμένα και πολύπλοκα που υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να βγάλει πρόβλημα. Επίσης κοστίζουν. Πχ ένας γνωστός μου με bmw είχε βάλει τα ωραία led φώτα. Κάποιος το χτύπησε. Θέλει 5000 καινουριο, ΕΝΑ φώς. Οπότε do the math.....

Στα νούμερα κρύβονται και υπηρεσίες αλλά και "εξασφάλιση από ζημιές". Πόσο τις κοστολογείς?

Κοίτα; το αμάξι δεν είναι σπίτι να σου μείνει το οικόπεδο μετά από 50 χρόνια. Στα 10 χρόνια είναι για πεταμα η αξία του. Οπότε σου ανήκει δε σου ανήκει.....το αποτέλεσμα είναι το ίδιο.

Όλα αυτά με την προυπόθεση ότι δεν θα τρακάρεις, δεν θα στο χτυπήσουν και δεν θα βγάλει ζημιά. Good luck.....

Αυτό που θα συμφέρει πολύ είναι leasing μικρού (Αν δεν έχεις εταιρεία) αλλά χωρίς μικτή κάλυψη, ώστε να έχεις μικρό μίσθωμα.

Γιατί πληρώνεις peace of mind, κόστη συντήρησης, ζημιές κτλ Αυτά είναι κόστη μεγάλα...... Και για κύριο αμάξι οκ αγορά, γιατί το προσέχεις κτλ αλλά για δεύτερο, ή πας σε μεταχειρισμένο με 5κ ή leasing με 150-200 ευρώ και καθαρισες. ΜΙΑ ζημιά καλή να σου βγάλει, πάει η ασκηση....

Τρακάρεις ή σε τρακαρουν δεν σε ενδιαφέρει λόγω μικτής.

Όσον αφορά τυχόν ζημιά... Δηλαδή μέσα στην 4ετια να σου βγάλει μεγαλύτερη από 2.700 (αυτή είναι η διαφορά του παραδείγματος μου). Όμως, συνήθως υπάρχει εγγύηση για 3 χρόνια (δεν θα σου πω για 5ετιες). Άρα δίνεις 2.700 για να εξασφαλίσεις τις πιθανότητες μιας βλάβης εντός του 4ου χρόνου. Δεν το λες και τίμιο deal...

Επεξ/σία από nk9
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, nk9 είπε

Τρακάρεις ή σε τρακαρουν δεν σε ενδιαφέρει λόγω μικτής.

Όσον αφορά τυχόν ζημιά... Δηλαδή μέσα στην 4ετια να σου βγάλει μεγαλύτερη από 2.700 (αυτή είναι η διαφορά του παραδείγματος μου). Όμως, συνήθως υπάρχει εγγύηση για 3 χρόνια (δεν θα σου πω για 5ετιες). Άρα δίνεις 2.700 για να εξασφαλίσεις τις πιθανότητες μιας βλάβης εντός του 4ου χρόνου. Δεν το λες και τίμιο deal...

Γιατί υπολογίζεις ότι στην 4ετία θα το δώσεις το αμάξι. Τί είσαι Ωνάσσης? Επίσης, έχει εμπλακεί ποτέ σε ατύχημα? Ξέρεις λοιπόν τι σημαίνει το τρέξιμο και φυσικά οι πληρωμές. Αυτά πληρώνεις. Το leasing δεν είναι αντιπρόταση αγοράς. ΠΩς είναι δυνατόν άλλωστε με μεσάζοντα. Εϊναι πρόταση ξεγνοιασιάς....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, pp6210 είπε

Στους υπολογισμούς σας μέχρι τώρα δεν έχετε βάλει τους τόκους κεφαλαίου στην περίπτωση αγοράς, για τους οποίους διαφημίζονται επιτόκια 6%-8% αλλά προσεγγίζουν το 9% συνήθως – άρα σε μία αρχική τιμή 20000, έχεις άλλα 2000 για τους τόκους.  Πάμε στο πραγματικό σενάριο σύγκρισης που έκανα (μαζί με λογιστή) στο θέμα του kamiq, με τιμές τέλους Μαίου και αντίστοιχη προσφορά της leaseplan:

  1. Leasing: kamiq 1.6TDI DSG Ambition+μεταλικο χρώμα+20.000χλμ το χρόνο+μεικτή με απαλλαγή 300 ευρω και αυτοκινητο αντικαταστασης+service+τελη κυκλοφορίας+λαστιχα στο 40000χλμ. Με προκαταβολή 4500, και 48Χ279 βγαίνει κόστος χρήσης 4ετίας 4500+13392 = 17892
  1. Αγορά: αρχική 21970, με μεταλλικό και 5.9% (best case scenario) βγαίνει 23606 ή 48Χ491. Οι παροχές του leasing είναι στο ελάχιστο 3550 (χονδρικά γιατι δεν θυμάμαι λεπτομέρειες: σερβις (100+100+150+150), μικτή ασφάλεια 575Χ4, τέλη 90Χ4, λάστιχα 400), αρά κόστος κτήσης 4ετίας  3550+23606 = 27156

Ανακεφαλαιώνοντας, πληρώνω 17892 για να οδηγώ ένα αμάξι για 4 χρόνια με full κάλυψη και κανένα άγχος ή πληρώνω 27156 για έχω ιδιόκτητο το ίδιο αμάξι, με ότι ρίσκο υπάρχει για σοβαρή ζημιά (=κοστος+χωρίς αμάξι) και ρίσκο τιμής μεταπώλησης.

Αν θέλω να το συγκρίνω (δηλαδή αν σκοπεύω να αγοράσω για να πουλήσω μετά από 4 χρόνια, και όχι να το κρατήσω παραπάνω), τότε για να συμφέρει η αγορά έναντι του leasing θα πρέπει

  1. Να βρώ να το πουλήσω ΠΑΝΩ από 9264, ώστε το κόστος να είναι μικρότερο ή ίσο με του leasing. Μετά από 4ετία και 70-8000 ΚΜ, αμάξι αρχικής 22200, - 49% μείωση αξίας για 4 χρόνια σύμφωνα με ΦΕΚ του 2017 ( http://www.odigostoupoliti.eu/pososta-meiosis-timis-metaxeirismenon-epivatikon-aftokiniton/ θα πιάσει μέχρι 11300, αν δεν έχει αλλάξει η αγορά (π.χ. επιβάρυνση μεταχειρισμένων λόγω ρύπων, σημαντικές επιδοτήσεις νέων ηλεκτρικών κτλ)
  2. Να μην μου έχει κάτσει καμμιά σημαντικού κόστους ζημιά (π.χ. dsg) που θα ροκανίσει το περιθώριο κέρδους των 2000 που έχω από πάνω.

Αν θέλω να αγοράσω για να κρατήσω, τότε η σύγκριση με το leasing δεν έχει καν νόημα. 

ΥΓ έχει και κάτι λεπτομέρειες του διαβόλου, πχ οι ζημιές που αναφέρθηκαν, εννοείται οτι τις φτιάχνεις πριν παραδώσεις (παράτυπο) γιατι η leasing θα σε χρεώσει ότι θέλει εκείνη. Το κόστος επισκευής όμως το έχει και στα 2 σενάρια, άρα δεν κάνει διαφορά.

να ρωτησω και εγω κατι γιατι μαλλον ή το προσπερασα ή δεν καταλαβα σωστα?

στην πρωτη περιπτωση του leasing υπολογιζεται η προσφορα της τιμης  που κανουν οι εταιρειες leasing οσον αφορα το αν ενδιαφερεται ο μισθωτης να προβει σε αγορα του οχηματος καθως τελειωνει η προσυμφωνημενη μισθωση? δηλαδη εχει υπολογιστει ποσα εχει δωσει ο ενδιαφερομενος ολα αυτα τα χρονια συν την τιμη για εξαγορα του οχηματος? γιατι μονο ετσι μπορει να συγκριθει με την δευτερη περιπτωση δηλαδη την απευθειας αγορα οχηματος διαφορετικα δεν εχει νοημα η συγκριση με την εννοια οτι στην πρωτη περιπτωση  δεν εισαι στο τελος  οριστικα κατοχος του οχηματος ενω στην δευτερη εισαι. προυποθεση οτι ο αγοραστης ειτε στην πρωτη περιπτωση ειτε στην δευτερη θελει να κρατησει το οχημα τουλαχιστον για 10-12 χρονια. αφηστε δε που αν μεινει το οχημα στην κατοχη σου μπορεις να το πουλησεις και να βγαλεις και απο εκει χρηματα.

προσωπικα πιστευω οτι το leasing για ιδιωτη ειναι σαν ενα βαρελι τρυπιο. πετας χρηματα χωρις πατο.

ευχαριστω.

Επεξ/σία από sonikk
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, jimarass26 είπε

Γιατί υπολογίζεις ότι στην 4ετία θα το δώσεις το αμάξι. Τί είσαι Ωνάσσης? Επίσης, έχει εμπλακεί ποτέ σε ατύχημα? Ξέρεις λοιπόν τι σημαίνει το τρέξιμο και φυσικά οι πληρωμές. Αυτά πληρώνεις. Το leasing δεν είναι αντιπρόταση αγοράς. ΠΩς είναι δυνατόν άλλωστε με μεσάζοντα. Εϊναι πρόταση ξεγνοιασιάς....

Εάν, λοιπόν, δεν έχεις σκοπό να το δώσεις στην 4ετια, αλλά θέλεις να το κρατήσεις 8 χρόνια (πρακτικά να κάνεις δυο 4ετης μισθωσεις), έχεις τα παρακάτω νούμερα:

Χρονομισθωση: 12.700+12.700=25.200

Αγορά: 17.500+2.600+2.600=22.700

Άρα, στην πρώτη περίπτωση, έχεις δαπανήσει 25.200 στα 8 χρόνια, ενώ στην δεύτερη 2.500 λιγότερα κι έχεις και ένα αυτοκίνητο για πούλημα (clio diesel 8ετιας με 160.000 χλμ. θα πιάσει 5.000). Κι όλα αυτά, με την προϋπόθεση να κάνεις 20.000 χλμ. τον χρόνο, γιατί αν είναι λιγότερα είναι ακόμα χειρότερη η σύγκριση.

Ωνάσης δεν είμαι, αλλά αντιλαμβάνεσαι ότι το να ζεις μόνιμα με ένα νοίκι 200€-250€ για αυτοκίνητο δεν είναι κάτι που μπορεί να το παλέψει κάποιος που βγάζει 600€ τον μήνα. Άρα μάλλον η χρονομισθωση θέλει ένα τουλάχιστον άνετο πορτοφόλι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, haHa είπε



Η διαφορα στο κοστος λοιπον δεν ειναι ~2.000€ οπως αναφερες αρχικα στο παραδειγμα σου(οδηγηθηκες σε λαθος συμπερασμα λογω τελειως λανθασμενων δεδομενων οσον αφορα την αξια μεταπωλησης), αλλα αισθητα μεγαλυτερη.

βιαζεσαι λιγο να κατακρινεις τον αλλον, ειπα ξεκαθαρα οτι η χασουρα ή διαφορα κοστους ειναι στο 10χιλιαρο....  τοσο ειναι μεταξυ 17 και 27 που εβαλα τα δυο κοστη...

Επεξ/σία από pp6210
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, haHa είπε

Ασχετο απο την υπολοιπη συζητηση, αλλα ειναι ευκολο να σπρωξει καποιος ως προκαταβολη leasing στην Avis 7k μαυρα που δεν εχει στην τραπεζα;
Νομιζα οτι και αυτοι τα θελουν απο τραπεζα.

Ανάλογα το μέγεθος της εταιρείας, δεν αναφέρομαι στις 2 μεγάλες, αλλά υπάρχει η μαγική λέξη "'Εκπτωση" ακολουθούμενη από ότι ποσό αγαπάς. Για παράδειγμα 7000€.

Οι εταιρείες leasing τα έχουν ήδη τα αυτοκίνητα στο στόλο, άρα δεν χρειάζεται να δώσουν λογαριασμό σε καμία τράπεζα πόσο και γιατί στο χρεώνουν εσένα. Σε νορμάλ πλαίσια, τέτοια γίνονται παντού. 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...