Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

... υπάρχει ενδιαφέρον απο συγγενείς, για αγορά νέου (πρώτο χέρι) οχήματος.

Οι βασικές προϋποθέσεις είναι:

-Τετρακίνηση(awd), υβριδικό (48v ...όχι plugged in).

-Όσο το δυνατόν υψηλή ιπποδύναμη (σίγουρα απο τα 136hp του Tuscon κ πάνω)... κατά μέσο όρο στον 1.5τόννο βάρος, τουλάχιστον να κινηθεί αξιοπρεπώς. 

-Panorama view (οκ, αυτό συ/ζητείται κ σαν extra εξοπλισμός).

-Καύσιμα (βενζίνη ή πετρελαίο), όπως και  μετάδοση (μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο): θα εξαρτηθεί απο το vfm του πράγματος. (σσ: αν κ ροπάτα τα ντίζελ...δεν σου δίνουν το σχετικό "μπαμ" όταν το χρειάζεσαι).

- κόστος χρήσης/συντήρησης (ένας απο τους λόγους της "υβριδικής" προϋπόθεσης)...γι'αυτό κ θα κινηθούμε κάτω απο 2.000cc (καταναλώσεις, τέλη etc).

-Μπάτζετ: κοντά στο ψυχολογικό όριο των 30Κ (ίσως κ παραπάνω, με υπέρβαση 2-3Κ).

... εκτός απο τα Tuscon κ Sportage που μου έρχονται στο μυαλό (αποκλείω το υβριδικό vitara γιατί το έχουν χαντακωσει στην ιπποδύναμη/129hp) τι άλλο θα μπορούσα να προτείνω για να αρχίσουν τα test drive?

Ευχαριστώ για τις όποιες προτάσεις σας.

Επεξ/σία από TechnoState
Δημοσ.

Εαν δεν ήταν πρωτη και κυρια απαιτηση το AWD θα σου ελεγα άνετα Q3 καθως χωράνε σχεδόν όλα τα υπολοιπα που ζητάς πάνω (με την υπερβαση 2-3Κ παιρνεις αυτοματο βενζινη 150άλογα mild hybrid με πανοραμική ηλιοροφη και καλό εξοπλισμό)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

... σεβαστή η άποψη συνφορουμίτη Παυλίδη αλλά υπάρχει η άποψη "suv χωρίς awd: μισό suv"  :(

Επεξ/σία από TechnoState
Δημοσ.

@HALF EVIL... επειδή υπάρχει σπίτι (εξοχ.κατοικία) ανάμεσα σε κάτι βουνά-λαγκάδια... φαντάζομαι, σε ορεινά τερέν (Φωκίδα, Φθιώτιδα, Βοιωτία), ειδικά όταν πιάνει χιόνι κ οι αλυσίδες είναι απαραίτητες.

 

 

Δημοσ.
45 λεπτά πριν, TechnoState είπε

... σεβαστή η άποψη συνφορουμίτη Παυλίδη αλλά υπάρχει η άποψη "suv χωρίς awd: μισό suv"  :(

Σεβαστη η αποψη... Εξαρτάται για που το θελει ο καθενας το suv, εγω το ήθελα για να μπορώ να βγαινω απο τις λακούβες της αθήνας και να μη πονάει η καρδιά μου όταν βρισκει ο προφυλακτηρας κατω επειδη ειναι χαμηλό το αμαξι... αν το θες για χειμώνα σε χωματόδρομους στην ορεινη φωκιδα κλπ τότε 4Χ4 χιονολάστιχα Οκτώβριο-Μάρτη και τετράδα αλυσιδες αβλεπί...

 

οποτε οι επιλογές τους πλέον περιοριζονται ΠΑΡΑ πολύ... εως 30Κ μονο vitara, και επειτα πας προς 37-28 για κανενα mitsubishi outlander... 

  • Like 3
Δημοσ.

2 αυτοκίνητα σε ένα και 4x4 και οικονομικό. Κάνα συνδιασμό 2 αυτοκινήτων εξυπηρετεί καλύτερα; Το υβριδικό σουβ καίει περισσότερο από supermini. Dacia Duster και κάποιο μικρό πόλης βγαίνει 30.000 ευρώ

Δημοσ.

@SchinasN .... υπάρχουν ήδη δύο supermini (lancia/1200cc κ fiesta/1400cc) 10ετιας, τα οποία μόνο οικονομικά δεν τα λες πια.

Φαντάζομαι ο σκοπός είναι να πουληθεί ένα από τα δύο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@TechnoState δεκτό , από κει και πέρα μην δένεις κόμπο για το Hybrid 48v αφού αυτό έχει επίδραση κυρίως στην από στάση εκκίνηση ( πολλά σταμάτα ξεκίνα ) για να έχεις περισσότερες επιλογές. Έχω απορία , γιατί τα supermini δεν είναι οικονομικά ; πάλι θα είναι πιο οικονομικά από ένα βαρύτερο αυτοκίνητο, και αν κυνηγάς την οικονομία , μετατροπή σε αέριο.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@SchinasN ...Πρωτίστως, ατμόσφαιρα κ τελευταία φορά, θυμάμαι κατανάλωση σταθερά πάνω απο 6.5lt/100 (συντηρητική οδήγηση, με καθόλου βαρύ πόδι) κ επίσης με ελάχιστα προβλήματα (το fiesta εκτός απο αναλώσιμα, τπτ απολύτως)... θεωρώ πως σίγουρα θα αρχίσουν να ζητάνε...

Η μετατροπή δεν εξετάζεται σαν λύση γιατί υπάρχει ανάγκη για ένα ευρύχωρο, 5πορτο, οικογενειακό όχημα, πλέον.

To duster που πρότεινες πάντως, αν και μη hybrid, θα μπει στη λίστα (προσωπικά, το θεωρώ τίμιο).

Επεξ/σία από TechnoState
Δημοσ.

7lt είναι καλή τιμή για εντός πόλεως διαδρομές, σε ένα βαρύτερο αμάξι θα είναι μεγαλύτερο. Εκτός πόλεως και πολλά χλμ αξίζει το πετρέλαιο. Ατμόσφαιρα ή turbo στο ίδιο αμάξι , αν το πόδι είναι ελαφρύ ή βαρύ θα πάρεις περίπου ίδιες τιμές ( ίσως μέχρι και 20% μεγαλύτερη οικονομία ), στο σταμάτα ξεκίνα δεν έχει πραγματική διαφορά, η διαφορά έρχεται με το Hybrid 48v σε οποιοδήποτε αμάξι, και φυσικά το yaris μια κατηγορία μόνο του. Οποιοδήποτε αμάξι μετά από κάμποσα χλμ , θα ζητήσει αναλώσιμα όπως αμορτισέρ και άλλα , για ζημιές δεν υπάρχουν εξαιρέσεις. Υπάρχουν σελίδες που οι χρήστες βάζουν δεδομένα για τις καταναλώσεις τους, έτσι για να έχεις μια πραγματική εικόνα. Nissan Qashqai ή X-trail μπορείτε να δείτε.

Δημοσ.

Αρχικά ευχαριστώ για την συμμετοχή.

Σωστά, αυτή την άποψη έχω κ εγώ ( αν κ πιστεύω κατανάλωση 6.5lt για 1.200cc αμάξι λιγότερο (μάλλον) απο 1.000kg με όχι πλήρη φορτία, είναι τσιμπημένη... ελέω euro4 ή 3 /δεν είμαι σίγουρος).

.... νομίζω ότι το x-trail σε μία σχετικά καλή, αν όχι πλούσια έκδοση, βγαίνει αρκετά εκτός μπάτζετ (σίγουρα θα το κοιτάξω κ στην "διαμόρφωση" όμως).

....το qashqai είναι επίσης στη λίστα (νομίζω δεν υπάρχει σε hybrid έκδοση) αλλά δεν το προτείνω επειδή σίγουρα χρειάζεται αναβαθμίσεις (εσωτερικό) αλλά κ επειδή υπάρχει πληθώρα αναφορών για τριγμούς (εσωτερικό) μέσα στην 3ετία.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...