Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

15 ώρες πριν, evloader_chris είπε

Έκανα πρώτη φορά μεγάλο ταξίδι με αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο Αθήνα- Γιάννενα !! ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ αλλα το χάρηκα

Δείτε περισσότερα στο βίντεο: https://www.youtube.com/watch?v=cX0f9mZtrDo

chris2_kia_run out.jpg

Αυτό που δείχνεις στο βίντεο σου είναι ένα μεγάλο θέμα. Τι γίνεται όταν πας στο φορτιστή και αυτος δεν δουλεύει η είναι κατειλημμένος! Πέρα από αυτό έχω την εντύπωση ότι δεν θα υπολόγισες πολύ σωστά από την αρχή πόση αυτονομία θα έχεις. Για αυτό και το έξτρα"άγχος".

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

16 ώρες πριν, evloader_chris είπε

Έκανα πρώτη φορά μεγάλο ταξίδι με αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο Αθήνα- Γιάννενα !! ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ αλλα το χάρηκα

Δείτε περισσότερα στο βίντεο: https://www.youtube.com/watch?v=cX0f9mZtrDo

chris2_kia_run out.jpg

Η συγκεκριμένη παρουσιαση δείχνει γιατι η ηλεκτροκίνηση δεν ειναι λύση η επιλογη για τουλαχιστον 5ετια ακομη!!!

21 λεπτά πριν, gbras είπε

Αυτό που δείχνεις στο βίντεο σου είναι ένα μεγάλο θέμα. Τι γίνεται όταν πας στο φορτιστή και αυτος δεν δουλεύει η είναι κατειλημμένος! Πέρα από αυτό έχω την εντύπωση ότι δεν θα υπολόγισες πολύ σωστά από την αρχή πόση αυτονομία θα έχεις. Για αυτό και το έξτρα"άγχος".

Επισεις καλοκαιρι χωρίς κλιματισμο και χειμωνα χωρίς θερμανση! και βεβαια η τιμή ταχυφορτισης εκτός του σπιτιου θα ειναι σε επιπεδο 100αρας βενζινης, χωρίς τα οφέλη τις 100αρας, και παντα στον αυτοκινητοδρομο δεξια πισω απο τα φορτηγα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, gbras είπε

Αυτό που δείχνεις στο βίντεο σου είναι ένα μεγάλο θέμα. Τι γίνεται όταν πας στο φορτιστή και αυτος δεν δουλεύει η είναι κατειλημμένος! Πέρα από αυτό έχω την εντύπωση ότι δεν θα υπολόγισες πολύ σωστά από την αρχή πόση αυτονομία θα έχεις. Για αυτό και το έξτρα"άγχος".

Θεωρητικά θα βελτιωθεί αυτό όσο θα πυκνώνει το δίκτυο των ταχυφορτιστών. Αλλά ακόμα είναι πράγματι πολύ μεγάλο θέμα, όπως π.χ. να πρέπει να παρακαλάς το ξενοδοχείο να βάλεις το αμάξι στην πρίζα για να βγάλεις κάποια χιλιόμετρα να πας σε ταχυφορτιστή. Για ταξίδια δηλαδή μου φαίνεται ακόμα μεγάλη ιστορία και μεγάλο άγχος το να πάω με ηλεκτρικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, Giama είπε

Θεωρητικά θα βελτιωθεί αυτό όσο θα πυκνώνει το δίκτυο των ταχυφορτιστών. Αλλά ακόμα είναι πράγματι πολύ μεγάλο θέμα, όπως π.χ. να πρέπει να παρακαλάς το ξενοδοχείο να βάλεις το αμάξι στην πρίζα για να βγάλεις κάποια χιλιόμετρα να πας σε ταχυφορτιστή. Για ταξίδια δηλαδή μου φαίνεται ακόμα μεγάλη ιστορία και μεγάλο άγχος το να πάω με ηλεκτρικό.

Όσον αφορά αυτό στα bold πιστεύω πως ο φίλος θα μπορούσε να είχε κάνει καλύτερο προγραμματισμό, δλδ να είχε επιλέξει κάποιο ξενοδοχείο που διαθέτει φόρτιση AC. Αν το είχε κάνει έτσι το πρωί η μπαταρία του θα ήταν γεμάτη (ή έστω σχεδόν γεμάτη) χωρίς να έχει παρακαλέσει κανέναν, απλά χρησιμοποιώντας τις παροχές του ξενοδοχείου.

Κατά τα άλλα δεν έχεις άδικο, για όποιον κάνει συχνά ταξίδια - και ειδικά αν βιάζεται - το ηλεκτρικό προς το παρόν δεν αποτελεί επιλογή.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως πολύ χρήσιμο θεωρώ το βίντεο, καθώς ανέδειξε την πρακτική πλευρά της υπόθεσης, τις δυσκολίες και τον προγραμματισμό που χρειάζεται (ακόμα και να έχεις στο μυαλό σου από πριν εναλλακτικές, αν π.χ. ένας σταθμός φόρτισης δεν λειτουργεί). Σίγουρα είναι θέματα που σιγά σιγά λύνονται, όμως η κατάσταση αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα είναι όπως περιγράφεται στο βίντεο, δηλαδή για ταξίδι πολύ μακριά από τη βάση σου και πέραν της εμβέλειας του οχήματος υπάρχουν δυσκολίες και άγχος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, Giama είπε

Πάντως πολύ χρήσιμο θεωρώ το βίντεο, καθώς ανέδειξε την πρακτική πλευρά της υπόθεσης, τις δυσκολίες και τον προγραμματισμό που χρειάζεται (ακόμα και να έχεις στο μυαλό σου από πριν εναλλακτικές, αν π.χ. ένας σταθμός φόρτισης δεν λειτουργεί). Σίγουρα είναι θέματα που σιγά σιγά λύνονται, όμως η κατάσταση αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα είναι όπως περιγράφεται στο βίντεο, δηλαδή για ταξίδι πολύ μακριά από τη βάση σου και πέραν της εμβέλειας του οχήματος υπάρχουν δυσκολίες και άγχος.

Τα ηλεκτρικα δεν ειναι για τον οποιοδηποτε και σιγουρα οχι για τον... easy rider. Εχουν πολλα θετικα αλλα πρεπει να εισαι ενημερωμενος για τα + - πριν το αγορασεις. Οταν κινεισαι βεβαια σχετικα κοντα και εχεις φορτιστη σπιτι σου δεν υπαρχει κανενα προβλημα και ειναι η καλυτερη επιλογη που μπορει να κανει καποιος αν το οικονομικο σκελος δεν ειναι θεμα .

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ηλεκτρικό αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα σημαίνει άγχος ταλαιπωρία κ παραπάνω λεφτά για να αγοράσεις κάτι που δεν τα αξίζει .  . Δε ξέρω ποτε θα αλλάξει αυτό αλλά για τα επόμενα 2-3 χρόνια δε το βλέπω να βελτιώνεται η κατάσταση . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, gbras είπε

Τα ηλεκτρικα δεν ειναι για τον οποιοδηποτε και σιγουρα οχι για τον... easy rider. Εχουν πολλα θετικα αλλα πρεπει να εισαι ενημερωμενος για τα + - πριν το αγορασεις. Οταν κινεισαι βεβαια σχετικα κοντα και εχεις φορτιστη σπιτι σου δεν υπαρχει κανενα προβλημα και ειναι η καλυτερη επιλογη που μπορει να κανει καποιος αν το οικονομικο σκελος δεν ειναι θεμα .

Η ηλεκτροκίνηση δεν ειναι για να κανεις οικονομια. Δεν θα κανεις ποτε αποσβεση στην επενδυση/αγορα σου, και το κόστος φόρτισης εκτός σπιτιου ειναι υψηλά. Τα ηλεκτρικα ειναι μονο για να τα εχεις καλα με την οικολογική συνείδηση σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, totalius είπε

Το ηλεκτρικό αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα σημαίνει άγχος ταλαιπωρία κ παραπάνω λεφτά για να αγοράσεις κάτι που δεν τα αξίζει .  . Δε ξέρω ποτε θα αλλάξει αυτό αλλά για τα επόμενα 2-3 χρόνια δε το βλέπω να βελτιώνεται η κατάσταση . 

Για καποιους αξιζει για αλλους οχι. Εξαρταται τι θελεις , τι χρειαζεσαι και τι σου αρεσει. Εχεις ακουσει κανενα κατοχο ηλεκτρικου αυτοκινητου να το μετανοιωσε;

4 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε

Η ηλεκτροκίνηση δεν ειναι για να κανεις οικονομια. Δεν θα κανεις ποτε αποσβεση στην επενδυση/αγορα σου, και το κόστος φόρτισης εκτός σπιτιου ειναι υψηλά. Τα ηλεκτρικα ειναι μονο για να τα εχεις καλα με την οικολογική συνείδηση σου.

Ειναι αν κανεις αρκετα χιλιομετρα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, gbras είπε

Για καποιους αξιζει για αλλους οχι. Εξαρταται τι θελεις , τι χρειαζεσαι και τι σου αρεσει. Εχεις ακουσει κανενα κατοχο ηλεκτρικου αυτοκινητου να το μετανοιωσε;

Ειναι αν κανεις αρκετα χιλιομετρα.

1ον δεν ειναι πολλοι οι κατοχοι για να ξέρουμε ποιος το μετανιωσε και ποιος όχι. Παντος υπαρχουν αγγελιες στα μεταχειρισμενα για ηλεκτρικα......γιατι αραγε;

Εαν κανεις πολα χλμ. μονο diesel, ηλεκτρικο θα το εχει σηκώσει ο γερανος πολυ πριν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Dinos1973 είπε

1ον δεν ειναι πολλοι οι κατοχοι για να ξέρουμε ποιος το μετανιωσε και ποιος όχι. Παντος υπαρχουν αγγελιες στα μεταχειρισμενα για ηλεκτρικα......γιατι αραγε;

Εαν κανεις πολα χλμ. μονο diesel, ηλεκτρικο θα το εχει σηκώσει ο γερανος πολυ πριν.

Υπαρχουν αρκετοι και εδω και ακομα περισσοτεροι στο εξωτερικο για να μπορεις να βγαλεις ενα ασφαλες συμπερασμα. Συνηθως τα δινουν για να αγορασουν αλλο ηλεκτρικο!!

Εαν κανεις πολλα χιλιομετρα μακρια απο την βαση σου ναι. Αν κανεις πολλα χιλιομετρα μεσα στην πολη ( ταξι, πωλητης κλπ) σαφως και ειναι πιο οικονομικο το ηλεκτρικο απο diesel, πιο οικονομικο απο οτιδηποτε αλλο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι μπαταρίες δεν είναι ακόμα έτοιμες καλώς ή κακώς διότι:

1) H ταχυφόρτιση τις καταστρέφει
2) Δεν μπορούν να καλύψουν τα φορτία αιχμής και τρώνε μεγαλο stress λόγω υψηλών συχνοτήτων + χαμηλης πυκνότητας ισχύος.
3) Ο έλληνας δεν μπορεί να χειριστεί ενα υπερτροφοδοτούμενο όχημα , δεν γνωρίζει βασικά πράγματα για το αυτοκίνητο. Ποσο μάλλον ενα EV

Είτε οι μπαταρίες Li-Air , είτε το υβριδικο συστημα ενέργειας ( με hybrid UC) θα δωσουν τη λύση. Προς το παρον μονο CNG με πλήρη και απόλυτη καύση

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, gbras είπε

Υπαρχουν αρκετοι και εδω και ακομα περισσοτεροι στο εξωτερικο για να μπορεις να βγαλεις ενα ασφαλες συμπερασμα. Συνηθως τα δινουν για να αγορασουν αλλο ηλεκτρικο!!

Εαν κανεις πολλα χιλιομετρα μακρια απο την βαση σου ναι. Αν κανεις πολλα χιλιομετρα μεσα στην πολη ( ταξι, πωλητης κλπ) σαφως και ειναι πιο οικονομικο το ηλεκτρικο απο diesel, πιο οικονομικο απο οτιδηποτε αλλο.

Πως μπορεις να κανεις οικονομια οταν το πουλας πριν την 10ετια, που ειναι η αποσβεση τις επενδυσης; υπηρξαν πολλα υβριδικα ταξι κύριος TOYOTA Prius αλλα έχουν εξαφανιστει εδώ και χρονια, μαλλον οταν ήρθε ο λογαριασμος τις μπαταριας οι ταξιτζιδες τα ξεφορτωθηκαν και επεστεψαν στο diesel!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε

Πως μπορεις να κανεις οικονομια οταν το πουλας πριν την 10ετια, που ειναι η αποσβεση τις επενδυσης; υπηρξαν πολλα υβριδικα ταξι κύριος TOYOTA Prius αλλα έχουν εξαφανιστει εδώ και χρονια, μαλλον οταν ήρθε ο λογαριασμος τις μπαταριας οι ταξιτζιδες τα ξεφορτωθηκαν και επεστεψαν στο diesel!

Γιατι να το πουλησεις πριν την 10ετια?? Συνηθως καπου εκει σε αυτο το διαστημα γινεται η αποσβεση αλλα και παλι εξαρταται πολυ απο τι χρηση του κανεις. Εγω βλεπω αρκετα prius στο δρομο. Για το ταξι πλεον υπαρχει και το φυσικο αεριο. Ποιος ο λογος να παει σε πετρελαιο?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, gbras είπε

Γιατι να το πουλησεις πριν την 10ετια?? Συνηθως καπου εκει σε αυτο το διαστημα γινεται η αποσβεση αλλα και παλι εξαρταται πολυ απο τι χρηση του κανεις. Εγω βλεπω αρκετα prius στο δρομο. Για το ταξι πλεον υπαρχει και το φυσικο αεριο. Ποιος ο λογος να παει σε πετρελαιο?

Αναφερομαι στις αγγελιες για μεταχειρισμενα ηλεκτρικα, οταν βλεπεις ότι καποιος πουλαει μεταχειρισμενο ηλεκτρικο 10ετιας πολυ πριν το αποσβεσει (αν μπορεις ποτε να το αποσβεσεις) σημαινει ότι η οικονομια δεν συμβαδιζει με την ηλεκτροκίνηση οπως θέλουν πολυ σε αυτο το thread να την παρουσιασουν.

Τα Prius παρουσιαστηκαν σαν οικολογική εναλακτικη στην μετακινηση, με μεγαλη αποιχησει σε celebrities στην αλλη ακρη του ατλαντικου.

Οι fun τις ηλεκτροκίνησης θα πρεπει να καταλαβουν ότι ποτε η ηλεκτροκίνηση δεν παρουσαστικε σαν οικονομική μετακινηση. Η ηλεκτροκίνηση προωθει την οικολογική μετακινηση όχι την οικονομική! 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...