QuantumWanderer Δημοσ. 6 Ιουλίου Μέλος Δημοσ. 6 Ιουλίου Μιας και μιλάμε για υποδομές, κοιτούσα ενδεικτικά σήμερα τον άξονα της Εγνατίας από άκρη σε άκρη. Είναι αυτό υποδομή φόρτισης κλειστού αυτοκινητόδρομου, εν έτει 2025; Ακόμα και για τις λίγες επιλογές ταχυφορτιστών, πρέπει κανείς να βγει από τον αυτοκινητόδρομο σε κοντινές υποδομές, όπου σε μερικά σημεία έχει μόνο 2 φορτιστές, και με συχνές αναφορές ότι κάτι δεν δουλεύει! Δηλαδή, αν για κάποιον στο δρομολόγιο του, είναι το μοναδικό σημείο για μια στάση 20-30 λεπτών για να πάρει το ποσοστό που θέλει, παίζει ρουλέτα αν θα καταφέρει να φτάσει! 2
NT1G Δημοσ. 6 Ιουλίου Δημοσ. 6 Ιουλίου 3 ώρες πριν, Vasilisxd είπε Εχει λεφτά ο κόσμος… στην Δανία 64% των πωλήσεων Ηλεκτρικά με πρώτο το Skoda Elroq. Από τον πίνακα πιο πάνω φαίνεται ότι η Νορβηγία (92 %) και η Δανία (64 %) είναι οι εξαιρέσεις, όταν η τρίτη χώρα σε πωλήσεις ηλεκτρικών, Ολλανδία, είναι στο 35 %.
dtk-386 Δημοσ. 6 Ιουλίου Δημοσ. 6 Ιουλίου 1 ώρα πριν, QuantumWanderer είπε Μιας και μιλάμε για υποδομές, κοιτούσα ενδεικτικά σήμερα τον άξονα της Εγνατίας από άκρη σε άκρη. Είναι αυτό υποδομή φόρτισης κλειστού αυτοκινητόδρομου, εν έτει 2025; Ακόμα και για τις λίγες επιλογές ταχυφορτιστών, πρέπει κανείς να βγει από τον αυτοκινητόδρομο σε κοντινές υποδομές, όπου σε μερικά σημεία έχει μόνο 2 φορτιστές, και με συχνές αναφορές ότι κάτι δεν δουλεύει! Δηλαδή, αν για κάποιον στο δρομολόγιο του, είναι το μοναδικό σημείο για μια στάση 20-30 λεπτών για να πάρει το ποσοστό που θέλει, παίζει ρουλέτα αν θα καταφέρει να φτάσει! Εδω δεν έχει βενζινάδικα κι εσύ ψάχνεις πολυτέλειες.....
QuantumWanderer Δημοσ. 6 Ιουλίου Μέλος Δημοσ. 6 Ιουλίου 1 λεπτό πριν, dtk-386 είπε Εδω δεν έχει βενζινάδικα κι εσύ ψάχνεις πολυτέλειες..... Αυτή είναι μια συχνή σύγκριση, αλλά δεν είναι ουσιαστική, καθώς με ένα θερμικό πας τεράστιες αποστάσεις πήγαινε-έλα, χωρίς γέμισμα, και το γέμισμα αν χρειαστεί για ακόμα πιο τεράστιες αποστάσεις είναι παντού προσβάσιμο με γέμισμα 2 λεπτών χωρίς βλάβες. Δεν το λέω για σύγκριση, το λέω γιατί το πυκνό δίκτυο με άμεση διαθεσιμότητα φορτιστών είναι κομβικό για την επέκταση της ηλεκτροκίνησης. Είμαστε πάρα μα πάρα πολύ μακριά από αυτό, σε όρους χρήσης ηλεκτροκίνησης σε υπεραστικό επίπεδο, χωρίς άγχη. 1
Ntinaras Δημοσ. 8 Ιουλίου Δημοσ. 8 Ιουλίου 10 ώρες πριν, Vasilisxd είπε 10% σε 23 λεπτά, η ποιο αργή φόρτιση ever !
malakudi Δημοσ. 8 Ιουλίου Δημοσ. 8 Ιουλίου (επεξεργασμένο) α. 30% αύξηση year to year είναι αυτό που χρειάζεται για να φτάσει από το 10% στο 90% σε 9 χρόνια. Οπότε το 30% αν παγιωθεί θα σημαίνει πως πάμε για να πετύχουμε το στόχο του 2035. β. Η Ελλάδα όσο κι αν σας φαίνεται περίεργο είναι πρώτος κόσμος και όχι τρίτος. Οπότε θα ακολουθήσουμε την ΕΕ στην οποία ανήκουμε, έστω και αν πάρουμε μια μικρή παράταση. γ. Η Εγνατία είναι ειδική περίπτωση, επειδή είναι προς πώληση εδώ και χρόνια δε γινόταν κανένα έργο. Δεν έχει καν ΣΕΑ. Φέτος νομίζω θα ολοκληρωθεί η πώληση στη ΓΕΚ Τέρνα και μετά θα αρχίσουν τα έργα για ΣΕΑ, οπότε εκεί θα μπουν και φορτιστές. δ. Πάρτε την αμαξάρα, το Zeekr 7X, που ήρθε επιτέλους Ευρώπη. Φόρτιση 10-80% σε 100αρα μπαταρία στα 14 λεπτά σε 400ρη φορτιστή, 13 λεπτά σε 480ρη - είναι αυτό που στην Κίνα σε MW charger έκανε τη φόρτιση σε 10 λεπτά. Περιμένω το 1000km challenge του Bjorn Nyland με αυτό, λογικά θα το κάνει με μόλις 2 στάσεις των 14 λεπτών ή 3 των 8-9 λεπτών Επεξ/σία 8 Ιουλίου από malakudi 5
manolis940 Δημοσ. 9 Ιουλίου Δημοσ. 9 Ιουλίου 9 ώρες πριν, malakudi είπε β. Η Ελλάδα όσο κι αν σας φαίνεται περίεργο είναι πρώτος κόσμος και όχι τρίτος. Οπότε θα ακολουθήσουμε την ΕΕ στην οποία ανήκουμε, έστω και αν πάρουμε μια μικρή παράταση. Και με τα τραίνα το ίδιο πιστεύαμε. Είτε το θέλουμε είτε όχι στην Ελλάδα θα φτιαχτούν κάποιες υποδομές που θα υπολειτουργούν. Στα σημεία τα οποία δεν θα υπάρχει τεράστιο κέρδος απλώς θα αγνοηθούν και η ηλεκτροκίνηση δεν θα είναι επιλογή. Η Ελλάδα επίσης δεν παίρνει ποτέ τις δύσκολες αποφάσεις. Η πυλωτή που έγινε σπίτι δεν κατεδαφίζεται αλλά νομιμοποιείται. 3
malakudi Δημοσ. 9 Ιουλίου Δημοσ. 9 Ιουλίου Ένα σωστό σιδηροδρομικό δίκτυο σε μια χώρα με τη μορφολογία εδάφους της Ελλάδας κοστίζει πάρα πολύ. Δεν είναι Ολλανδία και Βέλγιο η Ελλάδα (μορφολογικά). Σε ότι αφορά την ηλεκτροκίνηση, οι απαραίτητες υποδομές είναι απείρως φθηνότερες και όταν αυτοκίνητα όπως το παραπάνω Zeekr γίνουν η κανονικότητα, όλοι θα μπορούν να έχουν ηλεκτρικό. Ναι δε θα φορτίζει σε 3 ή 5 λεπτά, θα φορτίζει σε 10, so what. 2
manolis940 Δημοσ. 9 Ιουλίου Δημοσ. 9 Ιουλίου 43 λεπτά πριν, malakudi είπε Ένα σωστό σιδηροδρομικό δίκτυο σε μια χώρα με τη μορφολογία εδάφους της Ελλάδας κοστίζει πάρα πολύ. Δεν είναι Ολλανδία και Βέλγιο η Ελλάδα (μορφολογικά). Σε ότι αφορά την ηλεκτροκίνηση, οι απαραίτητες υποδομές είναι απείρως φθηνότερες και όταν αυτοκίνητα όπως το παραπάνω Zeekr γίνουν η κανονικότητα, όλοι θα μπορούν να έχουν ηλεκτρικό. Ναι δε θα φορτίζει σε 3 ή 5 λεπτά, θα φορτίζει σε 10, so what. Η δικαιολογία της μορφολογίας την θυμάμαι απ' την μέρα που γεννήθηκα, λες ας πούμε και η Ολλανδία που ανέφερες δεν έχει ασταθή εδάφη για παράδειγμα. Όπως και να χει τα χρήματα έχουν δοθεί και έχουν φαγωθεί.. Δεν σου λέω ότι τίποτα δεν θα εξελιχθεί και δεν θα φτιαχτεί. Απλώς κρατάτε μικρό καλάθι για την ανάπτυξη του δικτύου μας. Πηγαίνει με αργούς ρυθμούς μέχρι τώρα θα το κάνει και τα επόμενα χρόνια εκτός και αν αλλάξει κάτι ριζικά. Και υπάρχουν και εμπόδια. Όπως έχουμε δείξει και πιο πριν το 50% έχει έστω και μία θέση στάθμευσης κάτι που το κάνει βολικό το να βάλεις μία πρίζα και να φορτίσεις. Το άλλο 50% δεν έχει και δεν παίζει να αποκτήσει στην Αθήνα, κάτι που με τα σημερινά δεδομένα (χρόνοι φόρτισης, τιμές φόρτισης κτλ) το ηλεκτρικό το κάνει άπιασστο όνειρο για μεγάλη μερίδα ανθρώπων. Το μόνο πλεονέκτημα που υπάρχει σε σχέση με τον σιδηρόδρομο που έφερα εδώ είναι ότι οι εταιρείες μασάνε τα διόδια οπότε και θα κάνουν κάτι καλύτερο γι αυτό αλλά μην νομίζουμε ότι θα έχουμε και υποδομές φόρτισης εξωτερικού. Το 2035 δεν θα έχουμε φτάσει χώρες όπως Ολλανδία, Νορβηγία κτλ ούτε στον βαθμό που έχουν φτάσει εκείνες σήμερα, διότι αρκετά ΕΣΠΑ θα δοθούν αλλά μεγάλη μερίδα και πάλι θα φαγωθεί.
newlynx Δημοσ. 10 Ιουλίου Δημοσ. 10 Ιουλίου "Δεν αγοράζω ηλεκτρικό, αν δεν κάνει 1000χλμ με μια φόρτιση" Lucid Air Grand Touring - 1.205 km χωρίς στάση σε φορτιστή https://www.gocar.gr/news/feed/50898,Rekor_Gkines_apo_hlektriko_aytokinhto.html Εντάξει κοστίζει ως μοντέλο και δεν το οδήγησαν "χεράδες" του insomnia με 180χλμ/ω, αλλά κάτι κατάφεραν ως προς την αυτονομία. 4
Red_Bear Δημοσ. 12 Ιουλίου Δημοσ. 12 Ιουλίου (επεξεργασμένο) Πόσο λιγότερα αέρια του θερμοκηπίου σε όλο τον κύκλο ζωής τους εκπέμπουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα σε σύγκριση με τα βενζινοκίνητα ????? ΛΑΘΟΣ η αρχική εκτίμηση του 2021, εκπέμπουν ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΤΕΡΟ !!!! Επεξ/σία 12 Ιουλίου από Red_Bear 2
QuantumWanderer Δημοσ. 12 Ιουλίου Μέλος Δημοσ. 12 Ιουλίου 42 λεπτά πριν, Red_Bear είπε Πόσο λιγότερα αέρια του θερμοκηπίου σε όλο τον κύκλο ζωής τους εκπέμπουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα σε σύγκριση με τα βενζινοκίνητα ????? ΛΑΘΟΣ η αρχική εκτίμηση του 2021, εκπέμπουν ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΤΕΡΟ !!!! Ακολούθησα το άρθρο προς τα πίσω και έφτασα στην αναφορά αυτή. https://theicct.org/publication/electric-cars-life-cycle-analysis-emissions-europe-jul25/ Για να έχουμε την πρώτη πηγή της πληροφορίας και να μπορούμε να την αξιολογήσουμε. 1
korakios Δημοσ. 12 Ιουλίου Δημοσ. 12 Ιουλίου 1 ώρα πριν, Red_Bear είπε Πόσο λιγότερα αέρια του θερμοκηπίου σε όλο τον κύκλο ζωής τους εκπέμπουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα σε σύγκριση με τα βενζινοκίνητα ????? ΛΑΘΟΣ η αρχική εκτίμηση του 2021, εκπέμπουν ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΤΕΡΟ !!!! δε θα μάθουμε ποτέ μάλλον μιας και οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν ασχολήθηκαν ακόμα. Όταν με το καλό βγάλουν ρύπους ανα μοντέλο τότε μόνο . Σαν καχύποπτος πιστεύω οτι δε βγαίναν τα νούμερα αλλιώς θα μας τα κάνανε ........ και με αυτό . Φυσικά προσωπική εκτίμηση .
Nabuko Δημοσ. 13 Ιουλίου Δημοσ. 13 Ιουλίου Έχει ανέβει στο opengov.gr προς διαβούλευση ένα νέο πρόγραμμα το «Εθνικό Κοινωνικό Κλιματικό Σχέδιο» όπου μεταξύ άλλων αναφέρεται και στην Πράσινη Μετακίνηση για Νοικοκυριά (Μ4) Υλοποίηση πιλοτικής δράσης (€150 εκατ.) για την παροχή δυνατότητας χρήσης οχημάτων χαμηλών/μηδενικών ρύπων σε 10.000 ευάλωτα νοικοκυριά μέσω χρηματοδοτικής μίσθωσης. ✻ Χρηματοδοτική Μίσθωση Ηλεκτρικών Οχημάτων (Μ4.1) - Οικονομική υποστήριξη για μειωμένο μηνιαίο κόστος μίσθωσης ηλεκτρικών οχημάτων και επιτάχυνση ανάπτυξης δημόσια προσβάσιμων υποδομών φόρτισης. Πρόκειται προφανώς για αντιγραφή του γαλλικού προγράμματος όπως αναφέρει και το άρθρο εδώ Έκτακτο: Έρχονται επιδοτήσεις για leasing 10.000 ηλεκτρικών στην Ελλάδα
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα