Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

43 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Σε πολλές μεγάλες πόλεις, συμπεριλαμβανομένης της Αθήνας, υπάρχουν αυτοκινητόδρομοι ή dual carriageways με υψηλότερο όριο για να ξεμπλοκάρει η κυκλοφορία. Τέτοια αυτοκίνητα είναι παντελώς άχρηστα κι οριακά επικίνδυνα σε τέτοιες συνθήκες.

Όπως αναφέρθηκε και πιο πάνω: είναι αυτοκίνητο για Ανατολικό μπλοκ (κι ούτε καν Βίζενγκραντ), Λ. Αμερική και Ινδία που τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν εκεί δε διαφέρουν και πολύ σε επιδόσεις, ασφάλεια, αξιοπιστία κλπ

Στη Θεσσαλονίκη , εκτός από τον περιφεριακό , παντού υπάρχει όριο 50. Επίσης είπα ότι κυκλοφορούν σε Γερμανία και Γαλλία , για να τα αγοράζουν υπάρχει αγοραστικό κοινό. Τα σκουπίδια του ενός είναι ο θησαυρός του άλλου. Άχρηστο για σένα , αυτός που θα το πάρει , ξέρει γιατί θα το πάρει. Εκτός άμα λες και άχρηστο τον άλλον. Επικίνδυνος είναι αυτός που πάει με 80 , περνάει το κόκκινο που νόμιζε ότι είναι πορτοκαλί και πάτησε τον τυφλό που ξεκίνησε να περάσει την διάβαση. Το ελάχιστο όριο στον αυτοκινητόδρομο είναι τα 30χλμ , άρα μπορεί να κινηθεί. Απλά δεν είναι αυτή η χρήση του. Τελικά είναι μία ακόμα επιλογή για τον αγοραστή , θα δείξει στο μέλλον πόσο θα πουλήσει στην Ελλάδα και στην ΕΕ.

 

1 ώρα πριν, Salvation81 είπε

Το σουπερ ντουπερ παει στο οτι και καλα ειναι μοντελο 2020 και ηλεκτρικο. Αν ειναι να το συγκρινουμε με απλα μοντελα του 90' βραστα.

Τωρα αν κανει για εταιρειες αυτο ειναι αλλο θεμα.

Ακόμα περιμένω να μου πεις , το καινούριο i10 auto πόσο θέλει να φτάσει στα 100 ; μην πας μακρυά για την απάντηση , δες πιο πάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Το ελάχιστο όριο στον αυτοκινητόδρομο και σε οδούς ταχείας κυκλοφορίας είναι 70 όχι 30. Άρα δεν μπορεί να κινηθεί. Ουσιαστικά είναι ένα μοτοποδήλατο χωρίς πετάλια με 4 ρόδες και οροφή που κοστίζει όσο ένα Panda. Τουλάχιστον με το Panda πας και καμια βόλτα Χαλκιδική ενώ με αυτό ούτε στο Cosmos.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Burgos είπε

Το ελάχιστο όριο στον αυτοκινητόδρομο και σε οδούς ταχείας κυκλοφορίας είναι 70 όχι 30. Άρα δεν μπορεί να κινηθεί. Ουσιαστικά είναι ένα μοτοποδήλατο χωρίς πετάλια με 4 ρόδες και οροφή που κοστίζει όσο ένα Panda. Τουλάχιστον με το Panda πας και καμια βόλτα Χαλκιδική ενώ με αυτό ούτε στο Cosmos.

οκ , έχω μείνει στο 2004 που ήταν ακόμα 30. 90 με 70 είναι μικρό το περιθώριο. Θα ψάξω να δω αν υπάρχει αναλυτικός πίνακας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, SchinasN είπε

Στη Θεσσαλονίκη , εκτός από τον περιφεριακό , παντού υπάρχει όριο 50. Επίσης είπα ότι κυκλοφορούν σε Γερμανία και Γαλλία , για να τα αγοράζουν υπάρχει αγοραστικό κοινό. Τα σκουπίδια του ενός είναι ο θησαυρός του άλλου. Άχρηστο για σένα , αυτός που θα το πάρει , ξέρει γιατί θα το πάρει. Εκτός άμα λες και άχρηστο τον άλλον. Επικίνδυνος είναι αυτός που πάει με 80 , περνάει το κόκκινο που νόμιζε ότι είναι πορτοκαλί και πάτησε τον τυφλό που ξεκίνησε να περάσει την διάβαση. Το ελάχιστο όριο στον αυτοκινητόδρομο είναι τα 30χλμ , άρα μπορεί να κινηθεί. Απλά δεν είναι αυτή η χρήση του. Τελικά είναι μία ακόμα επιλογή για τον αγοραστή , θα δείξει στο μέλλον πόσο θα πουλήσει στην Ελλάδα και στην ΕΕ.

Ακόμα περιμένω να μου πεις , το καινούριο i10 auto πόσο θέλει να φτάσει στα 100 ; μην πας μακρυά για την απάντηση , δες πιο πάνω.

17.3 η χειροτερη εκδοση που κοστιζει 11 χιλιαρικα.......Εδω μιλαμε για γυρω στα 20 χιλιαρικα και 18.......

Το θεμα μου δεν ειναι Μονο με το Dacia αλλα με οτιδηποτε ηλεκτρικο που θελει πανω απο 15 δευτερα για 0-100.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...
  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Όποιος πιστεύει ότι υπάρχει περίπτωση στην Ελλάδα τα ηλεκτρικά να αγγίξουν έστω το 15-20% των αμαξιών που κυκλοφορούν μέχρι το 2040 μάλλον λείπει χρόνια από την χώρα.  

Από το 2050 και μετά το συζητάμε για την ψωροκώσταινα. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μην το λες...

Αν πέσουν οι τιμές σε συνδυασμό με γεναίες επιδοτήσεις και αναβάθμιση υποδομών κάτι μπορεί να γίνει.

Αν δηλαδή ένα ηλεκτρικό μικρομεσαίο πάει από τα 40.000 στα 25.000 και σου δίνουν και 10.000 επιδότηση γιατί να πάρεις μετά βενζινοπετρέλαια με 20.000;

 

Επεξ/σία από agnostos13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Μην το λες...

Αν πέσουν οι τιμές σε συνδυασμό με γεναίες επιδοτήσεις και αναβάθμιση υποδομών κάτι μπορεί να γίνει.

Αν δηλαδή ένα ηλεκτρικό μικρομεσαίο πάει από τα 40.000 στα 25.000 και σου δίνουν και 10.000 επιδότηση γιατί να πάρεις μετά βενζινοπετρέλαια με 20.000;

 

Σιγά να μην σε πληρώνουν κιόλας. Από 30 με επιδότηση σε 23.000, μια χαρά ακουγεται. Το θέμα με την Ελλάδα, είναι που θα το φορτίζεις; Το 70% σου λέω εγώ του πληθυσμού, ειδικά στα μεγάλα αστικά κεντρα, δεν έχει συγκεκριμένη θέση στάθμευσης. Ακόμη και νέες πολυκατοικίες, χτίζονται χωρίς υπόγειο πάρκινγκ, πως θα γίνει δηλαδή; 

Επεξ/σία από Papakaliati
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, Backpacker είπε

Όποιος πιστεύει ότι υπάρχει περίπτωση στην Ελλάδα τα ηλεκτρικά να αγγίξουν έστω το 15-20% των αμαξιών που κυκλοφορούν μέχρι το 2040 μάλλον λείπει χρόνια από την χώρα.  

Από το 2050 και μετά το συζητάμε για την ψωροκώσταινα. 

Συμφωνώ στο νόημα ότι εδώ κυλούν πολύ αργά τα πράγματα.

Από την άλλη, δεν συμφωνώ στην παραπάνω εκτίμηση αποκλειστικά στο εξής. Κάποια στιγμή όταν οι πιο οργανωμένες χώρες θα έχουν απορροφήσει αρκετό ποσοστό ηλεκτρικών, για την ίδια τη βιομηχανία θα γυρίσει η εξίσωση και θα είναι πιο φθηνό να παράξουν το ηλεκτρικό από ό,τι το θερμικό, κυρίως σε όρους κλίμακας παραγωγής. Αυτός είναι ο νόμος στην παραγωγή οποιουδήποτε προϊόντος παγκοσμίως.

Εν ολίγοις, θεωρώ ότι σαν χώρα είμαστε ένας μικρός και ασήμαντος παίχτης. Οι άλλοι θα καθορίσουν τις εξελίξεις κι εμείς θα αγοράσουμε τα όποια διαθέσιμα προϊόντα. Αυτά θα είναι τα ηλεκτρικά πολύ πριν το 2050.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξεχνατε κατι πολυ βασικο, οι τωρα υποδομες ακομα και στο εξωτερικο αρκουν επειδη υπαρχουν ελαχιστα ηλεκτροκινητα.

Αν σε 10-20 χρονια ο αριθμος πολλαπλασιαστει οσο και να βελτιωθουν οι υποδομες δεν θα φτανουν. Τωρα παμε βαζουμε βενζινη σε 5 λεπτα και φευγουμε, ετσι ενα βενζιναδικο με τον ελαχιστο χωρο που πιανει εξυπηρετει εκατονταδες αυτοκινητα καθε μερα.

Φανταστειτε τωρα τον ιδιο αριθμο ηλεκτροκινητων. Θα πρεπει να υπαρχουν ΠΑΡΚΑ ολοκληρα αντι για βενζιναδικα.

Ανυπομονω να δω αυτο το αλαλουμ πραγματικα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, kostasgr78 είπε

Συμφωνώ στο νόημα ότι εδώ κυλούν πολύ αργά τα πράγματα.

Από την άλλη, δεν συμφωνώ στην παραπάνω εκτίμηση αποκλειστικά στο εξής. Κάποια στιγμή όταν οι πιο οργανωμένες χώρες θα έχουν απορροφήσει αρκετό ποσοστό ηλεκτρικών, για την ίδια τη βιομηχανία θα γυρίσει η εξίσωση και θα είναι πιο φθηνό να παράξουν το ηλεκτρικό από ό,τι το θερμικό, κυρίως σε όρους κλίμακας παραγωγής. Αυτός είναι ο νόμος στην παραγωγή οποιουδήποτε προϊόντος παγκοσμίως.

Εν ολίγοις, θεωρώ ότι σαν χώρα είμαστε ένας μικρός και ασήμαντος παίχτης. Οι άλλοι θα καθορίσουν τις εξελίξεις κι εμείς θα αγοράσουμε τα όποια διαθέσιμα προϊόντα. Αυτά θα είναι τα ηλεκτρικά πολύ πριν το 2050.

 

Μα εγώ σου λέω οτι όντως γίνεται έτσι και μετά το 2030 αρχίζει να πέφτει αισθητά το κόστος του ηλεκτρικού...και βαράνε και φόρους στα μηχανοκίνητα ώστε να είναι ασύμφορα και ακριβότερα. 

Στη χώρα κυκλοφορούν 5 μύρια ΙΧ.  Πέρυσι πωλήθηκαν περίπου 100χιλ νέα αμάξια στη χώρα εκ των οποίων αμιγώς ηλεκτρικά ήταν μερικές δεκάδες.  Αυτό θα συνεχιστεί σίγουρα μέχρι το 2030 με μια ανεμική αύξηση καθε χρονο στο καλο σεναριο...ελάχιστοι θα αγοράζουν γενικά αυτοκίνητα...πόσο μάλλον ηλεκτρικά και ειδικά στην Ελλάδα που μετά την πανδημια την περιμένουν νέα μνημονια και απίστευτη ανεργία και φτώχεια. 

Από το 2030 και μετά...κάθε χρόνο αν ΟΛΑ τα αμάξια που πωλούνται στη χώρα μας ειναι ηλεκτρικά και έχουμε φτιάξει απίστευτες υποδομές (πως θα γινει αυτο στις μεγαλες πολεις που τεραστιο ποσοστο δεν εχει παρκινγκ στα σπιτια και οι δρομοι και τα πεζοδρομια ειναι τραγικα δεν το ξέρω...αλλά ας πάρουμε αυτό το ουτοπικο σεναριο που φυσικα  δεν έχει καμια σχέση με την πραγματικοτητα) θέλει μέχρι το 2040 για να φτάσουν το 1μυριο στη χώρα και να αποτελούν το 20% του στόλου της χώρας των ΙΧ (τα επαγγελματικά δεν το συζητάω καν εκεί δεν μπαινουν τα ηλεκτρικα με τπτ).

Άρα καταλαβαίνει κανείς ότι τα μηχανοκίνητα αμάξια είναι κάτι που μέχρι σίγουρα το 2050 στην Ελλάδα θα είναι η εξαίρεση. 
Η δική μου γενιά (35αρης) θα ζήσει όλη της ζωή με μηχανοκίνητο αμάξι. 
 

Τέλος μη ξεχνάτε ότι σε λίγα χρόνια θα έρθει και αυτό το μεταβατικό στάδιο που ακόμα και κάποιος που μπορεί να αγοράσει καινούργιο αμάξι δεν θα το κάνει πρώτον γιατί θα φοβάται ακόμα τα ηλεκτρικά...(κανεις δεν θελει να ειναι απ'τους πρωτους σε μια αλλαγη)...αλλά δεν θα θελει και μηχανοκινητο ξέροντας οτι η μεταπωλητικη του αξια θα πεφτει με τον καιρο.
Και έτσι θα αγοραζει ενα μεταχειρισμενο μηχανοκινητο μεχρι να δει "Πως θα παει το πραγμα"

Γενικά την επόμενη δεκαετία στην Ελλάδα θα έχουμε μείωση πωλήσεων αυτοκινήτων γενικά...και φυσικά και ηλεκτρικών μαζί που είναι ήδη ακριβότερα. Έρχεται τεράστια κρίση. 

Επεξ/σία από Backpacker
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 ώρες πριν, Backpacker είπε

 

Μα εγώ σου λέω οτι όντως γίνεται έτσι και μετά το 2030 αρχίζει να πέφτει αισθητά το κόστος του ηλεκτρικού...και βαράνε και φόρους στα μηχανοκίνητα ώστε να είναι ασύμφορα και ακριβότερα. 

Στη χώρα κυκλοφορούν 5 μύρια ΙΧ.  Πέρυσι πωλήθηκαν περίπου 100χιλ νέα αμάξια στη χώρα εκ των οποίων αμιγώς ηλεκτρικά ήταν μερικές δεκάδες.  Αυτό θα συνεχιστεί σίγουρα μέχρι το 2030 με μια ανεμική αύξηση καθε χρονο στο καλο σεναριο...ελάχιστοι θα αγοράζουν γενικά αυτοκίνητα...πόσο μάλλον ηλεκτρικά και ειδικά στην Ελλάδα που μετά την πανδημια την περιμένουν νέα μνημονια και απίστευτη ανεργία και φτώχεια. 

Από το 2030 και μετά...κάθε χρόνο αν ΟΛΑ τα αμάξια που πωλούνται στη χώρα μας ειναι ηλεκτρικά και έχουμε φτιάξει απίστευτες υποδομές (πως θα γινει αυτο στις μεγαλες πολεις που τεραστιο ποσοστο δεν εχει παρκινγκ στα σπιτια και οι δρομοι και τα πεζοδρομια ειναι τραγικα δεν το ξέρω...αλλά ας πάρουμε αυτό το ουτοπικο σεναριο που φυσικα  δεν έχει καμια σχέση με την πραγματικοτητα) θέλει μέχρι το 2040 για να φτάσουν το 1μυριο στη χώρα και να αποτελούν το 20% του στόλου της χώρας των ΙΧ (τα επαγγελματικά δεν το συζητάω καν εκεί δεν μπαινουν τα ηλεκτρικα με τπτ).

Άρα καταλαβαίνει κανείς ότι τα μηχανοκίνητα αμάξια είναι κάτι που μέχρι σίγουρα το 2050 στην Ελλάδα θα είναι η εξαίρεση. 
Η δική μου γενιά (35αρης) θα ζήσει όλη της ζωή με μηχανοκίνητο αμάξι. 
 

Τέλος μη ξεχνάτε ότι σε λίγα χρόνια θα έρθει και αυτό το μεταβατικό στάδιο που ακόμα και κάποιος που μπορεί να αγοράσει καινούργιο αμάξι δεν θα το κάνει πρώτον γιατί θα φοβάται ακόμα τα ηλεκτρικά...(κανεις δεν θελει να ειναι απ'τους πρωτους σε μια αλλαγη)...αλλά δεν θα θελει και μηχανοκινητο ξέροντας οτι η μεταπωλητικη του αξια θα πεφτει με τον καιρο.
Και έτσι θα αγοραζει ενα μεταχειρισμενο μηχανοκινητο μεχρι να δει "Πως θα παει το πραγμα"

Γενικά την επόμενη δεκαετία στην Ελλάδα θα έχουμε μείωση πωλήσεων αυτοκινήτων γενικά...και φυσικά και ηλεκτρικών μαζί που είναι ήδη ακριβότερα. Έρχεται τεράστια κρίση. 

Εγώ πάλι τα επαγγελματικά οχήματα βλέπω πιο γρήγορα να εξηλεκτρίζονται σε σχέση με τα προσωπικά.

Εκεί παίζει σημαντικό ρόλο το κόστος λειτουργίας και αν επιδοτηθεί η αγορά θα προσφέρουν σημαντική εξοικονόμηση...

Το μόνο πρόβλημα για την ώρα είναι ίσως η αυτονομία αλλά και πάλι εφόσον δεν μιλάμε για φορτηγό σύντομα θα λυθεί πιστεύω. 

Επίσης είναι πιο εύκολο για τις μεγάλες εταιρείες να δημιουργήσουν τους δικούς τους σταθμούς φόρτισης (ή να κάνουν συμφωνίες με άλλες για την κοινή χρήση των σταθμών τους).

Από την άλλη ο ιδιώτης είναι πιο δύσκολο να δημιουργήσει την προσωπική του θέση φόρτισης αν δεν έχει μονοκατοικία.

Επεξ/σία από agnostos13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάποτε είχα διαβάσει ένα παρόμοιο θέμα με Αυτό . Σίγουρα θα βρείτε περισσότερες πληροφορίες σε ξένα μέσα.

Συνοπτικά, η επιβάρυνση ενός ηλεκτρικού οχήματος στο περιβάλλον, είναι μεγαλύτερη από ένα συμβατικό.

Πρώτος λόγος είναι η κατασκευή της μπαταρίας και δεύτερος λόγος είναι η κατασκευή του κινητήρα.

Το μόνο θετικό είναι πως στις μεγάλες πόλεις μειώνετε η ηχορύπανση και οι ρύποι εντός της πόλης.

Προσωπικά, επειδή το έχω σκεφτεί αρκετά, προτιμώ να πάρω-αλλάξω συμβατικό αυτοκίνητο με 5.000€ και όλα τα υπόλοιπα να τα φάω σε βενζίνη- πετρέλαιο αν είναι να δώσω 23.000 για αγορά ηλεκτρικού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, SilentVoice είπε

Κάποτε είχα διαβάσει ένα παρόμοιο θέμα με Αυτό . Σίγουρα θα βρείτε περισσότερες πληροφορίες σε ξένα μέσα.

Συνοπτικά, η επιβάρυνση ενός ηλεκτρικού οχήματος στο περιβάλλον, είναι μεγαλύτερη από ένα συμβατικό.

Πρώτος λόγος είναι η κατασκευή της μπαταρίας και δεύτερος λόγος είναι η κατασκευή του κινητήρα.

Το μόνο θετικό είναι πως στις μεγάλες πόλεις μειώνετε η ηχορύπανση και οι ρύποι εντός της πόλης.

Προσωπικά, επειδή το έχω σκεφτεί αρκετά, προτιμώ να πάρω-αλλάξω συμβατικό αυτοκίνητο με 5.000€ και όλα τα υπόλοιπα να τα φάω σε βενζίνη- πετρέλαιο αν είναι να δώσω 23.000 για αγορά ηλεκτρικού.

Ωραίο άρθρο, τελείως αμερόληπτο...

Copy-paste και "πηγές" από επίσης αμερόληπτα the federalist., dailycaller και άλλα τέτοια αξιόπιστα σάιτ που αρνούνται την κλιματική αλλαγή και έχουν ιδιαίτερη σχέση με τις πετρελαιοβιομηχανίες σε ΗΠΑ.. :rolleyes:

Συμπεράσματα σαν και το κάτω:
 

Αναφορά σε κείμενο

 Προς το παρόν, η κατασκευή ενός EV επιβαρύνει συνολικά σημαντικά περισσότερο την ατμόσφαιρα σε σχέση με ένα συμβατικό. Το τελευταίο, κατά το στάδιο της κατασκευής του, επιβαρύνει μόνο ένα 20% από τα συνολικά CO2 του κύκλου ζωής του

Ναι γιατί το CO2 του κύκλου ζωής του συμβατικού είναι τεράστιο.

Ακόμη και με περιοχές που καίν καρβουνό αβέρτα, το μέσο EV μολύνει πολύ λιγότερο:
Π.χ. https://afdc.energy.gov/vehicles/electric_emissions.html

Επίσης η πληρέστερη έρευνα για το πόσο επιβαρύνει ένα EVvsCE από OEM (για το Polestar 2).

Αναφορά σε κείμενο

The break-even point shows how far you have to drive in a Polestar 2 before its carbon footprint becomes smaller than that of a conventional car.

Global power mix: 112,000 km (69,594 miles)
European power mix: 78,000 km (48,467 miles)
Wind power: 50,000 km (31,068 miles)

https://www.polestar.com/uk/electric-sustainability/transparency/

Για τις τιμές:

https://www.bloomberg.com/news/articles/2020-12-16/electric-cars-closing-in-on-gas-guzzlers-as-battery-costs-plunge

Αναφορά σε κείμενο

Battery costs have plunged nearly 90% in the last decade, from $1,100 per kilowatt-hour in 2010 to $137 this year. Packs built for cars -- as opposed to home solar arrays or pieces of the power grid -- cost even less. They now average $126 per kilowatt-hour.

BNEF’s annual survey also found examples of batteries for electric buses in China selling below $100 per kilowatt-hour, said lead author James Frith. China’s average pack price for electric buses is only slightly higher, at $105.

More from
Monsanto Forecasts Africa to Increase Biotech Crop Planting
Monsanto Wins Angry Mermaid Gong for Climate Lobbying
U.S. EPA Slashes Cellulosic Ethanol Target for 2010
Climate Change Led to Record Insurance Payouts in 2020
“Within just a few years we will see the average price in the industry pass this point,” said Frith, BNEF’s head of energy storage research, in a press release. “What’s more, our analysis shows that even if prices for raw materials were to return to the highs seen in 2018, it would only delay average prices reaching $100/kWh by two years -- rather than completely derailing the industry.”

Αναφορά σε κείμενο

The extra cost of manufacturing battery electric cars versus their fossil fuel equivalents will diminish to just $1,900 (£1,470) per car by 2022, and disappear completely by 2024, according to research by the investment bank UBS. The research is based on detailed analysis of batteries from the seven largest manufacturers.

https://www.theguardian.com/environment/2020/oct/21/electric-cars-as-cheap-to-manufacture-as-regular-models-by-2024

|

|
Όπως γράψαμε εδώ και άλλου πολλές φορές, τα EV δεν είναι μαγικό ραβδί, αλλά με ότι έχει επίσημα/αξιόπιστα βγει, είναι μεγάλο βήμα εμπρός στο θέμα περιβαντολλογική μόλυνση. Ακόμη και όταν μιλάμε για χώρες-κάρβουνο όπως η Γερμανία και η Πολωνία. Με την αλλαγή στις μπαταρίες δίχως κοβάλτιο και κυρίως με εργοστάσια ανακύκλωσης η διαφορά θα είναι τεράστια.

Όντως χρειάζεται επένδυση και αλλαγές, αλλά δεν είναι ούτε τραγικά τα πράγματα, ούτε φυσικά κοροϊδία των αυτοκινητοβιομηχανιών για να τα "πιάσουν" από τον Μπάμπη με το euro4 diesel και τον Μήτσο με το τουότα του΄98... 

Τα ΕΛ μέσα έχουν ως συνήθως αρθρογραφία για τα λιοντάρια και με κανέναν έλεγχο για τις πηγές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...