Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ένας ακόμα παράγοντας όμως που θα κάνει τα ηλεκτροκίνητα να αργήσουν πάρα πολύ (30 χρονια και βαλε) να πιάσουν σημαντικό ποσοστό στην Ελλάδα είναι οτι δεν μπορούν να πωληθούν σαν μεταχειρισμένα ευκολα όπως γινεται με τα μηχανοκινητα. Τώρα πχ εισάγουμε μεταχειρισμένα αμάξια 10ετιας και βάλε από Ευρώπη σε τεράστιες ποσότητες.  
Ποιος θα αγοράσει μεταχειρισμένο ηλεκτρικο από ευρώπη ξέροντας οτι θα πρεπει να πληρώσει συντομα αλλα ποσα χιλιαρικα για μπαταρία συντομα. 
Καινούργιο αμάξι ελάχιστοι στην χώρα έχουν δυνατότητα να αγοράσουν.

Εδώ τώρα και ειναι λαίλαπα τα αμαξια με γυρισμένα χιλιόμετρα. 
Με τα ηλεκτροκινητα το ρισκο ξεζουμισμενης μπαταριας σε μεταχειρισμενο θα κανει αυτοκτονικη οποιαδηποτε σκεψη αγορας του άρα και απίστευτη αργή και την εξάπλωση του στους ελληνικούς δρόμους. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

5 λεπτά πριν, Backpacker είπε

Ένας ακόμα παράγοντας όμως που θα κάνει τα ηλεκτροκίνητα να αργήσουν πάρα πολύ (30 χρονια και βαλε) να πιάσουν σημαντικό ποσοστό στην Ελλάδα είναι οτι δεν μπορούν να πωληθούν σαν μεταχειρισμένα ευκολα όπως γινεται με τα μηχανοκινητα. Τώρα πχ εισάγουμε μεταχειρισμένα αμάξια 10ετιας και βάλε από Ευρώπη σε τεράστιες ποσότητες.  
Ποιος θα αγοράσει μεταχειρισμένο ηλεκτρικο από ευρώπη ξέροντας οτι θα πρεπει να πληρώσει συντομα αλλα ποσα χιλιαρικα για μπαταρία συντομα. 
Καινούργιο αμάξι ελάχιστοι στην χώρα έχουν δυνατότητα να αγοράσουν.

Εδώ τώρα και ειναι λαίλαπα τα αμαξια με γυρισμένα χιλιόμετρα. 
Με τα ηλεκτροκινητα το ρισκο ξεζουμισμενης μπαταριας σε μεταχειρισμενο θα κανει αυτοκτονικη οποιαδηποτε σκεψη αγορας του άρα και απίστευτη αργή και την εξάπλωση του στους ελληνικούς δρόμους. 

Πρώτα από όλα ΔΕΝ εισάγουμε μεταχειρισμένα θερμικά 10ετίας και βάλε, το πρόσφατο νομοσχέδιο έκανε ασύμφορη (άρα έβαλε τέλος) την εισαγωγή αυτοκινήτων με αντιρυπαντική τεχνολογία euro 5 ή παλιότερη, σε αντίθεση με τα μεταχειρισμένα ηλεκτροκίνητα που ανεξάρτητα με την ηλικία τους δεν έχουν κανέναν απολύτως περιορισμό στην εισαγωγή τους και δεν πληρώνουν τέλη ταξινόμησης.

Επίσης τα 114.000+ καινούργια αυτοκίνητα που πουλήθηκαν μέσα στο 2019 μας δείχνει το ακριβώς αντίθετο από αυτό που υποστηρίζεις, δλδ το ότι "Καινούργιο αμάξι ελάχιστοι στην χώρα έχουν δυνατότητα να αγοράσουν".

Και τέλος, όπως έχει αναφερθεί ξανά και ξανά σε προηγούμενα post, οι μπαταρίες των ηλεκτρικών ούτε είναι προγραμματισμένο να χρειαστούν αντικατάσταση σε κάποια χρόνια, ούτε χαλάνε τόσο εύκολα όσο νομίζεις. Τα 8 χρόνια που πιθανότατα να έχεις ακούσει αφορούν εγγύηση καλής λειτουργίας της μπαταρίας, και όχι το όριο ζωής της. Όπως ακριβώς ο κινητήρας ενός θερμικού VW δεν είναι για πέταμα μετά τα 2 χρόνια, έτσι ακριβώς και η μπαταρία ενός ηλεκτρικού VW δεν θα είναι για πέταμα μετά τα 8 χρόνια που θα λήξει η εγγύηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 8/11/2020 στις 2:54 ΜΜ, SchinasN είπε

Στη Θεσσαλονίκη , εκτός από τον περιφεριακό , παντού υπάρχει όριο 50. Επίσης είπα ότι κυκλοφορούν σε Γερμανία και Γαλλία , για να τα αγοράζουν υπάρχει αγοραστικό κοινό. Τα σκουπίδια του ενός είναι ο θησαυρός του άλλου. Άχρηστο για σένα , αυτός που θα το πάρει , ξέρει γιατί θα το πάρει. Εκτός άμα λες και άχρηστο τον άλλον. Επικίνδυνος είναι αυτός που πάει με 80 , περνάει το κόκκινο που νόμιζε ότι είναι πορτοκαλί και πάτησε τον τυφλό που ξεκίνησε να περάσει την διάβαση. Το ελάχιστο όριο στον αυτοκινητόδρομο είναι τα 30χλμ , άρα μπορεί να κινηθεί. Απλά δεν είναι αυτή η χρήση του. Τελικά είναι μία ακόμα επιλογή για τον αγοραστή , θα δείξει στο μέλλον πόσο θα πουλήσει στην Ελλάδα και στην ΕΕ.

 

Ακόμα περιμένω να μου πεις , το καινούριο i10 auto πόσο θέλει να φτάσει στα 100 ; μην πας μακρυά για την απάντηση , δες πιο πάνω.

Ντάξει ειδικά όταν έφερες ως λογική λύση κάποιος να πάει σε αυτοκινητόδρομο 30, το τερμάτισες. Μπορείς να πάρεις αμάξι απέξω με πετάλια απο μέσα, σκέψου το, είχαν οδηγήσει κάποιο στο Top Gear μια φορά. Εκεί να δεις οικολογία και σε ταχύτητα δε διαφέρει και πολύ απο τον ρουμάνικο κουβά....

I'm out

8 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Πρώτα από όλα ΔΕΝ εισάγουμε μεταχειρισμένα θερμικά 10ετίας και βάλε, το πρόσφατο νομοσχέδιο έκανε ασύμφορη (άρα έβαλε τέλος) την εισαγωγή αυτοκινήτων με αντιρυπαντική τεχνολογία euro 5 ή παλιότερη, σε αντίθεση με τα μεταχειρισμένα ηλεκτροκίνητα που ανεξάρτητα με την ηλικία τους δεν έχουν κανέναν απολύτως περιορισμό στην εισαγωγή τους και δεν πληρώνουν τέλη ταξινόμησης.

Επίσης τα 114.000+ καινούργια αυτοκίνητα που πουλήθηκαν μέσα στο 2019 μας δείχνει το ακριβώς αντίθετο από αυτό που υποστηρίζεις, δλδ το ότι "Καινούργιο αμάξι ελάχιστοι στην χώρα έχουν δυνατότητα να αγοράσουν".

Και τέλος, όπως έχει αναφερθεί ξανά και ξανά σε προηγούμενα post, οι μπαταρίες των ηλεκτρικών ούτε είναι προγραμματισμένο να χρειαστούν αντικατάσταση σε κάποια χρόνια, ούτε χαλάνε τόσο εύκολα όσο νομίζεις. Τα 8 χρόνια που πιθανότατα να έχεις ακούσει αφορούν εγγύηση καλής λειτουργίας της μπαταρίας, και όχι το όριο ζωής της. Όπως ακριβώς ο κινητήρας ενός θερμικού VW δεν είναι για πέταμα μετά τα 2 χρόνια, έτσι ακριβώς και η μπαταρία ενός ηλεκτρικού VW δεν θα είναι για πέταμα μετά τα 8 χρόνια που θα λήξει η εγγύηση.

Προς το παρόν βέβαια αυτό δε το ξέρουμε, θα πρέπει να φτάσουν σε αυτή την ηλικία τα mainstream ηλεκτρικά αυτοκίνητα για να το μάθουμε. Και μέχρι τότε, ο μέσος καταναλωτής θα έχει αυτο τον ενδοιασμό κι είναι και λογικό άλλωστε γιατί είναι μια σχετικά νέα τεχνολογία. Κι η σύγκριση με το θερμικό κινητήρα δε ξέρω κατά πόσο στέκει γιατί ο θερμικός κινητήρας και ζημιά να βγάλει τις περισσότερες φορές φτιάχνεται, το ηλεκτρικό θα φτιάχνεται ή θα πρέπει να πας για αντικατάσταση στις μπαταρίες;

Νομίζω πως σε 4-5 χρόνια θα έχουμε εικόνα για την πραγματική αξιοπιστία των ηλεκτρικών και θα έχουμε εικόνα για το που το πάνε οι κατασκευαστές γενικότερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Πρώτα από όλα ΔΕΝ εισάγουμε μεταχειρισμένα θερμικά 10ετίας και βάλε, το πρόσφατο νομοσχέδιο έκανε ασύμφορη (άρα έβαλε τέλος) την εισαγωγή αυτοκινήτων με αντιρυπαντική τεχνολογία euro 5 ή παλιότερη, σε αντίθεση με τα μεταχειρισμένα ηλεκτροκίνητα που ανεξάρτητα με την ηλικία τους δεν έχουν κανέναν απολύτως περιορισμό στην εισαγωγή τους και δεν πληρώνουν τέλη ταξινόμησης.

Επίσης τα 114.000+ καινούργια αυτοκίνητα που πουλήθηκαν μέσα στο 2019 μας δείχνει το ακριβώς αντίθετο από αυτό που υποστηρίζεις, δλδ το ότι "Καινούργιο αμάξι ελάχιστοι στην χώρα έχουν δυνατότητα να αγοράσουν".

Και τέλος, όπως έχει αναφερθεί ξανά και ξανά σε προηγούμενα post, οι μπαταρίες των ηλεκτρικών ούτε είναι προγραμματισμένο να χρειαστούν αντικατάσταση σε κάποια χρόνια, ούτε χαλάνε τόσο εύκολα όσο νομίζεις. Τα 8 χρόνια που πιθανότατα να έχεις ακούσει αφορούν εγγύηση καλής λειτουργίας της μπαταρίας, και όχι το όριο ζωής της. Όπως ακριβώς ο κινητήρας ενός θερμικού VW δεν είναι για πέταμα μετά τα 2 χρόνια, έτσι ακριβώς και η μπαταρία ενός ηλεκτρικού VW δεν θα είναι για πέταμα μετά τα 8 χρόνια που θα λήξει η εγγύηση.

 

Τα 100χιλ αμάξια είναι το 1% του πληθυσμού της χώρας και το 2% του ποσοστού των αυτοκινήτων της χώρας.  Αν αυτό δεν είναι ελάχιστο ποσοστό τότε δεν ξέρω τι είναι. 
Δες ποσοστά άλλων χωρών για να καταλάβεις πόσο μικρό ποσοστό έχουμε. Έχουμε τον 3ο πιο γηρασμένο στόλο ΙΧ στην Ευρώπη. Άρα δεν πωλούνται νέα αμάξια. 
Επίσης αυτό το ποσοστό καινούργιων αμαξιών δεν σημαίνει οτι ολοι αυτοι ειναι διαφορετικοι ανθρωποι. Πολλοι εξ αυτών δινουν επισης καινουργιο αγορασμενο που πηραν πριν λιγα χρονια και παιρνουν ξανά καινουργιο. Η συντριπτικη πλειοψηφία των ελληνων δεν θα πάρει ποτέ καινούργιο αμάξι στη ζωή του. 

Το να συγκρίνεις διάρκεια ζωής και μείωση απόδοσης μπαταρίας με μηχανικό κινητήρα είναι αστειότητα. 
Στο ηλεκτροκινητο αμαξι η αντοχη της μπαταριας και η αυτονομια που προσφερει ειναι το 90% του αμαξιου. 
Αν από εκει που μου δίνει 300χλμ πέσει στα 200 μετά από 8-10 χρόνια τότε κλάφτα χαράλαμπε. 
Το μηχανοκινητο σχεδον το ιδιο θα με πηγαινει γεμάτο και μετά από 10 χρονια. 

Ο νόμος που λες για τα Euro 5 τώρα ήρθε. Τόσα χρονια εισάγαμε αβέρτα αμαξια ανω των 7-8 ετών.
Επίσης και τα Euro 6 πλέον 7 ετών αμάξια είναι και συντομα φτάνουν 10ετιας και αυτά. Ε από αυτά θα εισάγουμε όλοι την υπόλοιπη δεκαετία από την Ευρώπη μεταχειρισμένα.

Αν εσύ δεις να εισάγουμε μεταχειρισμένα 7-10 ετών ηλεκτροκινητα και να παει να δωσει καποιος 5-10χιλ για αμαξι που θα πρεπει συντομα να δωσει αλλα ποσα χιλ για μπαταρία σφύρα μου. 

 

Επεξ/σία από Backpacker
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 8/11/2020 στις 2:54 ΜΜ, SchinasN είπε

... Το ελάχιστο όριο στον αυτοκινητόδρομο είναι τα 30χλμ , άρα μπορεί να κινηθεί. Απλά δεν είναι αυτή η χρήση του. Τελικά είναι μία ακόμα επιλογή για τον αγοραστή , θα δείξει στο μέλλον πόσο θα πουλήσει στην Ελλάδα και στην ΕΕ. ...

Ναι 30 ...

ffg.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, Backpacker είπε

Τα 100χιλ αμάξια είναι το 1% του πληθυσμού της χώρας και το 2% του ποσοστού των αυτοκινήτων της χώρας.  Αν αυτό δεν είναι ελάχιστο ποσοστό τότε δεν ξέρω τι είναι. 

Ξέρεις πολλά κράτη που οι ετήσιες πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων να αγγίζουν τον πληθυσμό τους? Ξέρεις πολλά κράτη που ο στόλος των αυτοκινήτων του αλλάζει κάθε έτος (δλδ μέσος όρος ηλικίας κυκλοφορούντων 6 μήνες)? Αν όχι, τότε είναι εντελώς άκυρη η σύγκριση που προσπάθησες να κάνεις.

Νόημα θα είχε να συγκρίνεις τις 114.000 πωλήσεις αυτοκινήτων του 2019 με τις ετήσιες πωλήσεις στην περίοδο προ κρίσης (σταθερά 200.000+), αν το κάνεις θα διαπιστώσεις πως κάθε άλλο παρά ελάχιστες είναι.

31 λεπτά πριν, Backpacker είπε

Το να συγκρίνεις διάρκεια ζωής και μείωση απόδοσης μπαταρίας με μηχανικό κινητήρα είναι αστειότητα. 
Στο ηλεκτροκινητο αμαξι η αντοχη της μπαταριας και η αυτονομια που προσφερει ειναι το 90% του αμαξιου. 
Αν από εκει που μου δίνει 300χλμ πέσει στα 200 μετά από 8-10 χρόνια τότε κλάφτα χαράλαμπε. 
Το μηχανοκινητο σχεδον το ιδιο θα με πηγαινει γεμάτο και μετά από 10 χρονια. 

Αστειότητα γιατί, επειδή το λες εσύ?

Αστειότητα είναι το ότι μόλις διαπίστωσες ότι δεν έχεις επιχειρήματα ώστε να υποστηρίξεις τον αρχικό ισχυρισμό σου, δλδ το "Ποιος θα αγοράσει μεταχειρισμένο ηλεκτρικο από ευρώπη ξέροντας οτι θα πρεπει να πληρώσει συντομα αλλα ποσα χιλιαρικα για μπαταρία συντομα.", αλλάζεις τροπάριο και μιλάς για αυτονομία.

Μια και μίλησες για αυτονομία όμως μάθε πως ούτε είναι τόσο σημαντική όσο αφήνεις να εννοηθεί (η μέση αναλογία χρήσης των ΙΧ στην Ελλάδα είναι 85% πόλη και 15% ταξίδια), ούτε προκύπτει από κάπου τέτοια μείωση όπως αναφέρεις (35% στα 8 με 10 έτη).

46 λεπτά πριν, Backpacker είπε

Ο νόμος που λες για τα Euro 5 τώρα ήρθε. Τόσα χρονια εισάγαμε αβέρτα αμαξια ανω των 7-8 ετών.
Επίσης και τα Euro 6 πλέον 7 ετών αμάξια είναι και συντομα φτάνουν 10ετιας και αυτά. Ε από αυτά θα εισάγουμε όλοι την υπόλοιπη δεκαετία από την Ευρώπη μεταχειρισμένα.

Κυριολεκτικά ότι να ναι... δες τι είχες γράψει πριν:

1 ώρα πριν, Backpacker είπε

Τώρα πχ εισάγουμε μεταχειρισμένα αμάξια 10ετιας και βάλε από Ευρώπη σε τεράστιες ποσότητες.  

Τα euro 6 σήμερα δεν είναι 7 ετών, είναι έως 5 το πολύ (έως 6 θα είναι τον επόμενο χρόνο), πόσο μάλλον "10ετίας και βάλε" όπως ισχυρίστηκες πριν.

Επίσης αυτό που συζητάμε εδώ είναι για το τι θα γίνει τα επόμενα 30 χρόνια, συνεπώς σημασία έχει τι ισχύει/γίνεται σήμερα, όχι τι ίσχυε παλιότερα.

59 λεπτά πριν, Backpacker είπε

Αν εσύ δεις να εισάγουμε μεταχειρισμένα 7-10 ετών ηλεκτροκινητα και να παει να δωσει καποιος 5-10χιλ για αμαξι που θα πρεπει συντομα να δωσει αλλα ποσα χιλ για μπαταρία σφύρα μου. 

Εγώ ήδη το έχω δει, 12.000€ για 5 ετών, σε αντίθεση με σένα που ότι γράφεις απλά το φαντάζεσαι.

Επίσης για τελευταία φορά, δεν προκύπτει από κάπου πως όποιος πάρει μεταχειρισμένο ηλεκτρικό θα πρέπει σύντομα να δώσει άλλα τόσα για νέα μπαταρία, όσες φορές και να το επαναλάβεις δεν θα αλλάξει κάτι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Ξέρεις πολλά κράτη που οι ετήσιες πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων να αγγίζουν τον πληθυσμό τους? Ξέρεις πολλά κράτη που ο στόλος των αυτοκινήτων του αλλάζει κάθε έτος (δλδ μέσος όρος ηλικίας κυκλοφορούντων 6 μήνες)? Αν όχι, τότε είναι εντελώς άκυρη η σύγκριση που προσπάθησες να κάνεις.

Νόημα θα είχε να συγκρίνεις τις 114.000 πωλήσεις αυτοκινήτων του 2019 με τις ετήσιες πωλήσεις στην περίοδο προ κρίσης (σταθερά 200.000+), αν το κάνεις θα διαπιστώσεις πως κάθε άλλο παρά ελάχιστες είναι.

Αστειότητα γιατί, επειδή το λες εσύ?

Αστειότητα είναι το ότι μόλις διαπίστωσες ότι δεν έχεις επιχειρήματα ώστε να υποστηρίξεις τον αρχικό ισχυρισμό σου, δλδ το "Ποιος θα αγοράσει μεταχειρισμένο ηλεκτρικο από ευρώπη ξέροντας οτι θα πρεπει να πληρώσει συντομα αλλα ποσα χιλιαρικα για μπαταρία συντομα.", αλλάζεις τροπάριο και μιλάς για αυτονομία.

Μια και μίλησες για αυτονομία όμως μάθε πως ούτε είναι τόσο σημαντική όσο αφήνεις να εννοηθεί (η μέση αναλογία χρήσης των ΙΧ στην Ελλάδα είναι 85% πόλη και 15% ταξίδια), ούτε προκύπτει από κάπου τέτοια μείωση όπως αναφέρεις (35% στα 8 με 10 έτη).

Κυριολεκτικά ότι να ναι... δες τι είχες γράψει πριν:

Τα euro 6 σήμερα δεν είναι 7 ετών, είναι έως 5 το πολύ (έως 6 θα είναι τον επόμενο χρόνο), πόσο μάλλον "10ετίας και βάλε" όπως ισχυρίστηκες πριν.

Επίσης αυτό που συζητάμε εδώ είναι για το τι θα γίνει τα επόμενα 30 χρόνια, συνεπώς σημασία έχει τι ισχύει/γίνεται σήμερα, όχι τι ίσχυε παλιότερα.

Εγώ ήδη το έχω δει, 12.000€ για 5 ετών, σε αντίθεση με σένα που ότι γράφεις απλά το φαντάζεσαι.

Επίσης για τελευταία φορά, δεν προκύπτει από κάπου πως όποιος πάρει μεταχειρισμένο ηλεκτρικό θα πρέπει σύντομα να δώσει άλλα τόσα για νέα μπαταρία, όσες φορές και να το επαναλάβεις δεν θα αλλάξει κάτι.


 Έγινε. Τα επόμενα 30 χρόνια στην Ελλάδα θα πωλούνται πολλά ηλεκτρικά.  Επειδή το θες εσύ και οι φαντασιακοί ευσεβείς πόθοι σου.  300 ηλεκτρικά πωλήθηκαν φέτος...θα σαρώσουν την αγορά και μέσα στη δεκαετία θα πουλάνε χιλιάχαχαχαχαχα δεν μπόρεσα ούτε να το γράψω ολόκληρο με έπιασαν τα γέλια. 

Δεν είναι σημαντική η αυτονομία στο ηλεκτρικό αμάξι λέει ρε φίλε...γελάει ο κόσμος!! Στο αμάξι που θέλει πόσες ώρες να φορτίσει για να κινηθεί μας λες δεν έχει τοση σημασία κάθε πότε το κάνεις!! Έλα γελάσαμε πάμε στην επόμενη γραμμούλα γιατί αν πιάσω και την γελοία αναφορά στα πόσα αμαξια πωλούνταν πριν την κριση λες και η δεκαετια που ερχεται θα μοιάζει έστω και ελάχιστα με την προ κρισης εποχή και οτι δεν έρχονται νεα μνημόνια και πιο σκληρά λόγω πανδημιας που θα εξαυλώσουν την αγοραστική δύναμη.
Αν πωληθούν στην Ελλάδα μέχρι το 2030 συνολικά 15χιλ αμάξια θαύμα θα είναι.  Απ'το 2050 και μετά το ξανασυζητάμε το θέμα αν δεν έχουν προκύψει τίποτα άλλες μορφές τύπου υδρογόνο κτλπ. 
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Backpacker είπε


 Έγινε. Τα επόμενα 30 χρόνια στην Ελλάδα θα πωλούνται πολλά ηλεκτρικά.  Επειδή το θες εσύ και οι φαντασιακοί ευσεβείς πόθοι σου.  300 ηλεκτρικά πωλήθηκαν φέτος...θα σαρώσουν την αγορά και μέσα στη δεκαετία θα πουλάνε χιλιάχαχαχαχαχα δεν μπόρεσα ούτε να το γράψω ολόκληρο με έπιασαν τα γέλια. 

Sorry αλλά όλα αυτά δεν είναι δικοί μου ισχυρισμοί, είναι δικά σου συμπεράσματα, από μένα νιώσε ελεύθερος να γελάς όσο θες με αυτά.

Εγώ δεν έκανα τίποτα άλλο από το να επισημάνω τα άκυρα επιχειρήματα σου, όπως το "Τώρα πχ εισάγουμε μεταχειρισμένα αμάξια 10ετιας και βάλε από Ευρώπη σε τεράστιες ποσότητες."

1 ώρα πριν, Backpacker είπε

Δεν είναι σημαντική η αυτονομία στο ηλεκτρικό αμάξι λέει ρε φίλε...γελάει ο κόσμος!! Στο αμάξι που θέλει πόσες ώρες να φορτίσει για να κινηθεί μας λες δεν έχει τοση σημασία κάθε πότε το κάνεις!!

Δεν θυμάμαι να έγραψα κάπου ότι δεν είναι σημαντική η αυτονομία, έγραψα πως δεν είναι τόσο σημαντική όσο αφήνεις να εννοηθεί, εξηγώντας μάλιστα το γιατί... Καλή προσπάθεια να διαστρεβλώσεις όσα έγραψα.

1 ώρα πριν, Backpacker είπε

Έλα γελάσαμε πάμε στην επόμενη γραμμούλα γιατί αν πιάσω και την γελοία αναφορά στα πόσα αμαξια πωλούνταν πριν την κριση λες και η δεκαετια που ερχεται θα μοιάζει έστω και ελάχιστα με την προ κρισης εποχή και οτι δεν έρχονται νεα μνημόνια και πιο σκληρά λόγω πανδημιας που θα εξαυλώσουν την αγοραστική δύναμη.

Ναι, είναι γελοία η δική μου αναφορά/σύγκριση στο πόσα αυτοκίνητα πωλούνταν πριν την κρίση, και δεν είναι η δική σου αναφορά σύγκριση με τον πληθυσμό... λες και όλοι (μέχρι και τα βρέφη) έχουν από ένα αυτοκίνητο, το οποίο θα το άλλαζαν κάθε χρόνο...

Μην γράφεις άλλα, εκτίθεσαι και δεν το καταλαβαίνεις.

3 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε

Προς το παρόν βέβαια αυτό δε το ξέρουμε, θα πρέπει να φτάσουν σε αυτή την ηλικία τα mainstream ηλεκτρικά αυτοκίνητα για να το μάθουμε. Και μέχρι τότε, ο μέσος καταναλωτής θα έχει αυτο τον ενδοιασμό κι είναι και λογικό άλλωστε γιατί είναι μια σχετικά νέα τεχνολογία. Κι η σύγκριση με το θερμικό κινητήρα δε ξέρω κατά πόσο στέκει γιατί ο θερμικός κινητήρας και ζημιά να βγάλει τις περισσότερες φορές φτιάχνεται, το ηλεκτρικό θα φτιάχνεται ή θα πρέπει να πας για αντικατάσταση στις μπαταρίες;

Νομίζω πως σε 4-5 χρόνια θα έχουμε εικόνα για την πραγματική αξιοπιστία των ηλεκτρικών και θα έχουμε εικόνα για το που το πάνε οι κατασκευαστές γενικότερα.

Δεν θα έλεγα πως τα ηλεκτροκίνητα είναι σχετικά νέα τεχνολογία, δεν τα πρωτοείδαμε φέτος, εδώ και σχεδόν 25 χρόνια ξεκίνησε η μαζική παραγωγή τους, έχει ήδη φανεί το κατά πόσο είναι αξιόπιστες οι μπαταρίες τους.

Άλλο που κάποιοι είναι κολλημένοι και όταν ακούνε "μπαταρία" πάει το μυαλό τους στις μπαταρίες κινητών που μετά το χρόνο βγάζουν προβλήματα ή της εκκινήσεως που έχουν τα θερμικά αυτοκίνητα και αντέχουν 2-3.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προβλεπω σε λιγο καιρο να αρχισουν πολλοι να λενε τον εχω μεγαλυτερο γιατι εχω Τεσλα.......

Ηρεμηστε παιδες, οτι και να λεμε/λετε οτι ειναι να γινει θα γινει, the end.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Sorry αλλά όλα αυτά δεν είναι δικοί μου ισχυρισμοί, είναι δικά σου συμπεράσματα, από μένα νιώσε ελεύθερος να γελάς όσο θες με αυτά.

Εγώ δεν έκανα τίποτα άλλο από το να επισημάνω τα άκυρα επιχειρήματα σου, όπως το "Τώρα πχ εισάγουμε μεταχειρισμένα αμάξια 10ετιας και βάλε από Ευρώπη σε τεράστιες ποσότητες."

Δεν θυμάμαι να έγραψα κάπου ότι δεν είναι σημαντική η αυτονομία, έγραψα πως δεν είναι τόσο σημαντική όσο αφήνεις να εννοηθεί, εξηγώντας μάλιστα το γιατί... Καλή προσπάθεια να διαστρεβλώσεις όσα έγραψα.

Ναι, είναι γελοία η δική μου αναφορά/σύγκριση στο πόσα αυτοκίνητα πωλούνταν πριν την κρίση, και δεν είναι η δική σου αναφορά σύγκριση με τον πληθυσμό... λες και όλοι (μέχρι και τα βρέφη) έχουν από ένα αυτοκίνητο, το οποίο θα το άλλαζαν κάθε χρόνο...

Μην γράφεις άλλα, εκτίθεσαι και δεν το καταλαβαίνεις.

Δεν θα έλεγα πως τα ηλεκτροκίνητα είναι σχετικά νέα τεχνολογία, δεν τα πρωτοείδαμε φέτος, εδώ και σχεδόν 25 χρόνια ξεκίνησε η μαζική παραγωγή τους, έχει ήδη φανεί το κατά πόσο είναι αξιόπιστες οι μπαταρίες τους.

Άλλο που κάποιοι είναι κολλημένοι και όταν ακούνε "μπαταρία" πάει το μυαλό τους στις μπαταρίες κινητών που μετά το χρόνο βγάζουν προβλήματα ή της εκκινήσεως που έχουν τα θερμικά αυτοκίνητα και αντέχουν 2-3.

Εγώ έχω την εξής απορία:

Αν έχουν καταφέρει να βρουν μια τεχνολογία για «αθάνατες» και «άφθαρτες» μπαταρίες όπως υποστηρίζετε ορισμένοι, τότε γιατί την κρατάνε  μόνο για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και δεν την χρησιμοποιούν και για εκατομμύρια άλλες συσκευές που χρησιμοποιούμε καθημερινά;

Μήπως να αφήσουμε τις υπερβολές;

Και εγώ το λυμπίζομαι ένα τεσλάκι να κάνω το κομμάτι μου αλλά το να είμαστε και λίγο λογικοί και να βλέπουμε τα πράγματα πιο σφαιρικά δεν βλάπτει!

Επεξ/σία από agnostos13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, agnostos13 είπε

Εγώ έχω την εξής απορία:

Αν έχουν καταφέρει να βρουν μια τεχνολογία για «αθάνατες» και «άφθαρτες» μπαταρίες όπως υποστηρίζετε ορισμένοι, τότε γιατί την κρατάνε  μόνο για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και δεν την χρησιμοποιούν και για εκατομμύρια άλλες συσκευές που χρησιμοποιούμε καθημερινά;

Μήπως να αφήσουμε τις υπερβολές;

Και εγώ το λυμπίζομαι ένα τεσλάκι να κάνω το κομμάτι μου αλλά ας είμαστε και λίγο λογικοί!

Δεν θυμάμαι στο παρόν νήμα να υποστήριξε κάποιος ότι οι μπαταρίες των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι "«αθάνατες» και «άφθαρτες»", οπότε μάλλον εσύ θα είσαι αυτός που θα πρέπει να αφήσει τις υπερβολές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, nik0laus είπε

Όλα καλά και άγια και όλοι να έχουμε "πράσινα" ηλεκτρικά αυτοκίνητα  (λέμε τωρα...), το "πράσινο" ρεύμα να δω που θα το βρούμε.... 

Μάλλον έχεις παρεξηγήσει την έννοια του "πράσινου"... τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν θεωρούνται πράσινα επειδή καταναλώνουν ρεύμα χωρίς να παράγουν CO2, θεωρούνται πράσινα επειδή συνολικά μολύνουν το περιβάλλον πολύ λιγότερο από οποιοδήποτε θερμικό, ακόμα και στην περίπτωση που καταναλώνουν ρεύμα το οποίο έχει παραχθεί σε ποσοστό 100% από λιγνίτη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Δεν θυμάμαι στο παρόν νήμα να υποστήριξε κάποιος ότι οι μπαταρίες των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι "«αθάνατες» και «άφθαρτες»", οπότε μάλλον εσύ θα είσαι αυτός που θα πρέπει να αφήσει τις υπερβολές.

Ναι μωρέ...αλλού θα διάβασα οτι σε 5-10 χρόνια η μπαταρία των αυτοκινήτων δεν θα έχει πέσει σχεδόν καθόλου (όπως ακριβώς-δεν-συμβαίνει σε όλες τις άλλες συσκευές) και θα λειτουργεί άψογα!

Δίκο έχεις...

Λάθος μου!

Επεξ/σία από agnostos13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Ναι μωρέ...αλλού θα διάβασα οτι σε 5-10 χρόνια η μπαταρία των αυτοκινήτων δεν θα έχει πέσει σχεδόν καθόλου (όπως ακριβώς-δεν-συμβαίνει σε όλες τις άλλες συσκευές) και θα λειτουργεί άψογα!

Δίκο έχεις...

Λάθος μου!

Α αυτό εννοούσες όταν είχες γράψει "«αθάνατες» και «άφθαρτες»"? Που και πάλι, ούτε αυτό το έχει γράψει κάποιος....

Άλλα διαβάζεις και άλλα καταλαβαίνεις τελικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...