Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, korakios είπε

Αν με επιδότηση έβγαινε στα 10000, το Dacia Spring θα ήταν ίσως το πρώτο ρεαλιστικό ηλεκτροκίνητο πόλης για Ελλάδα. Δυστυχώς για 17000 και πάνω παραμένει κρύο αστείο

17.700 έχει αρχική (στην χωρα του). Με την ελληνική επιδότηση η τιμή πέφτει στα 14.400, υποθέτοντας ότι θα έρθει με παρόμοια τιμή. Βέβαια έχει 44 ίππους, με ότι αυτό συνεπάγεται. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 1,4k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Καλησπέρα σε όλη την ομάδα.  Τυγχάνει να ασχολούμαι επαγγελματικά με την ηλεκτροκίνηση όντας πιστοποιημένος High Voltage Expert από την Volkswagen A.G., συνεπώς τίθεμαι στην διάθεση της ομάδας αν

Καλησπερίζω την παρέα! Διαβάζοντας τις τελευταίες σελίδες, παρατήρησα μερικές ανακρίβειες όσον αφορά τα ηλεκτρικά μοτέρ, που καλό πιστεύω θα ήταν να αποσαφηνιστούν!  Αρχικά κάθε ηλεκτρικός κ

Όλα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν: χαμηλότερο κέντρο βάρους σε σχέση με αντίστοιχα θερμικά, κάτι που προσφέρει στην ενεργητική ασφάλεια. Δες βίντεο που προσπαθούν οι του EuroNCAP να ντελαπάρου

Δημοσιευμένες Εικόνες

10 λεπτά πριν, korakios είπε

Στο μισό κόστος . 
Μισο κόστος + x2 αυτονομία = αρχικό κόστος  

Που στηριζεται ακριβως αυτη η υποθεση? Αν ακολουθησει η ιδια πτωτικη πορεια των τελευταιων 10 χρονων η ιδια μπαταρια θα ειναι μολις στο 10-15% της τωρινης τιμης η διπλασια αυτονομια στο 20% αυτης της τιμης. Επειδη δεν μπορουμε να ξερουμε ποσο πολυ θα πεσει η τιμη τους μεινε το γεγονος οτι μια μπαταρια δεν χρειαζεται να αλλαχτει ποτε και με προσοχη μετα απο δεκα χρονια θα εχει διατηρησει το 90% της αρχικης χωρητικοτητας.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, gbras είπε

Που στηριζεται ακριβως αυτη η υποθεση? Αν ακολουθησει η ιδια πτωτικη πορεια των τελευταιων 10 χρονων η ιδια μπαταρια θα ειναι μολις στο 10-15% της τωρινης τιμης η διπλασια αυτονομια στο 20% αυτης της τιμης. Επειδη δεν μπορουμε να ξερουμε ποσο πολυ θα πεσει η τιμη τους μεινε το γεγονος οτι μια μπαταρια δεν χρειαζεται να αλλαχτει ποτε και με προσοχη μετα απο δεκα χρονια θα εχει διατηρησει το 90% της αρχικης χωρητικοτητας.

Φφφφφφφφφφ

Σχολίασα στο άρθρο

https://www.kia.com/mu/discover-kia/ask/how-much-does-an-electric-car-battery-cost.html

που λέει οτι θα πέσει στο μισό κόστος σε μια δεκαετία.
Άρα σε 10 χρόνια θα έχουν το ίδιο κόστος αλλά διπλάσια αυτονομία ώστε να περάσουν σε κατηγορία κύριου αυτοκινήτου

Τώρα εσύ για να λες και δεν υποθέτεις οτι θα πέσει στο 10% το κόστος ,κάτι θα ξέρεις παραπάνω, να στείλεις βιογραφικό.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
44 λεπτά πριν, gbras είπε

Εννοεις για Tesla που προκειται συντομα να φτιαχτει η γενικα? Γενικα υπαρχει μπορει να ειναι μικρο αλλα υπαρχει. Βαλε και την εφαρμογες chargemap και plugshare στο κινητο σου για να βλεπεις που υπαρχουν φορτιστες.

Προφανως δεν εχεις οδηγησει κανενα απο τα δυο, μην εισαι τοσο σιγουρος για αυτο που γραφεις.

 

Στο μισο δεν εχουν πεσει ουτε οι αρχικες μπαταριες που ειχαν τα πρωτα leaf και θεωρουνται "κακες" . Οι μπαταριες αν κανεις την χειροτερη δυνατη χρηση αντε να πεσουν στο 70% σε δεκα χρονια. Οπου χειροτερη χρηση ειναι καθε μερα φορτιση και 200 -300 χιλιομετρα σε μπαταριες που δεν ειναι υδροψυκτες με καυσωνα εξω.

Εχω οδηγησει την παλια ZR1 αλλα εχεις δικιο κατα το ημιση, δεν εχω οδηγησει το Tesla. Αν θεωρεις πως υπαρχει επαφη σε αυτα τα 2 ομως μαλλον εσυ δεν εχεις μπει σε Vette.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ρε παιδιά, ο τύπος λέει την εμπειρία του από τη κατοχή και χρήση Tesla (αρέσει σε κάποιους ή όχι, είναι τα πιό iconic EV έως σήμερα) και του λέτε πάρε premium συμβατικό ή corvette να καις την άσφαλτο;

Τι φάση;

Πρώτον ποιός σας λέει οτι δεν έχει;

Και δεύτερον τι σχέση έχει αυτό με το θέμα της ηλεκτροκίνησης και κατά πόσο συμφέρει (ειδικά στην Ελλάδα);

Επεξ/σία από agnostos13
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
57 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Ρε παιδιά, ο τύπος λέει την εμπειρία του από τη κατοχή και χρήση Tesla (αρέσει σε κάποιους ή όχι, είναι τα πιό iconic EV έως σήμερα) και του λέτε πάρε premium συμβατικό ή corvette να καις την άσφαλτο;

Τι φάση;

Πρώτον ποιός σας λέει οτι δεν έχει;

Και δεύτερον τι σχέση έχει αυτό με το θέμα της ηλεκτροκίνησης και κατά πόσο συμφέρει (ειδικά στην Ελλάδα);

1ον ο ιδιος λεει οτι δεν εχει (Εχει Volvo S90 και Mercedes CLA).
2ον λεει πως οδηγαει τα δυο αυτα αυτοκινητα και νιωθει πως ειναι του πατερα του η του παππου του (δεν θυμαμαι τι απο τα δυο)
3ον  Το Τεσλα προφανως και δεν ειναι για χρηση τωρα.

Οποτε τι καλυτερη λυση απο το να παρει ενα γρηγορο αυτοκινητο που θα μπορει να το χρησιμοποιει παντου;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 ώρες πριν, Papakaliati είπε

Σε τι κανείς σύγκριση, στην ηχομόνωση της καμπίνας που στα Τέσλα είναι άθλια, η στην άνεση και ποιότητα κύλησης, που πάλι σε όλα τα πρεμιουμ αμάξια είναι σαφέστατα ανώτερη από τα Τέσλα; Μην τα ισοπεδώνουμε και όλα βασικά... Ναι είναι καβλα τα ηλεκτροκίνητα, είναι πολύ ωραίο το αίσθημα όταν πατάς γκάζι, αλλά σε μεγάλα ταξίδια τα premium συμβατικα ειναι σαβως πιο ευχαριστα και ανετα...

Δεν λέω ότι δεν είναι αμαξάρες, προς θεου. Απλά οι κάτοχοι Τεσλα τυνουν να υπερβάλουν, αντίστοιχα όπως οι κάτοχοι Apple κτλ κτλ.

Εαν οδηγήσεις premium πετρελαιο και premium ηλεκτρικό ειναι εμφανές ότι το ηλεκτρικό ειναι η επόμενη γενιά στην αυτοκίνηση . Και το λεω όντας προκατειλημμενος, αφου προσωπικά προτιμώ να οδηγαω το δίλιτρο πετρελαιο volvo ακομα και μεσα στη πόλη , τα στενά και την κίνηση.

Το ηλεκτρικό είναι  κατι πιο εξελιγμένο και ηρθε για να μείνει . Μολις λυθεί το πρόβλημα του δικτύου και πεσει η τιμή πώλησης των ηλεκτρικινητων ολοι θα προτιμάνε τα ηλεκτρικά και για τα μεγάλα ταξίδια

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιο καλή αγορά βλέπω για την επόμενη 10ετία τα plug in με μικρή αυτονομία αυτονομία ~70 χλμ αμιγώς ηλεκτρικά και παράλληλα με κινητήρα βενζίνης. 

Από όσο έχω διαβάσει στις καθημερινές μετακινήσεις σε βγάζει άνετα μόνο με τον ηλεκτρικό κινητήρα, ενώ σε ταξίδια η κίνηση φορτίζει συνέχεια, οπότε συμβάλει σε κάποιο βαθμό με αποτέλεσμα αρκετή οικονομία βενζίνης

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τα ηλεκτρικά αυτή τη στιγμή δε κάνουν. Ή κάνουν για λίγες περιπτώσεις.

Βασικά είναι σα να συζητάμε σε ποιο πανεπιστήμιο θα πάει το παιδί από τη στιγμή που δεν έχει ακόμα γεννηθεί. όλες οι συζητήσεις είναι της μορφής.. θα πέσουν οι τιμές, θα πέσουν οι μπαταρίες, θα αυξηθεί το δίκτυο, θα... όταν λοιπόν γίνουν αυτά τα θα, το βλέπουμε.

Τώρα τα ηλεκτρικά είναι γι αυτούς που δε ξέρουν που να ξοδέψουν τα λεφτά τους και θέλουν να ακολουθήσουν τη μόδα.

Δε βρίσκω νόημα κάποιος που θέλει να πάρει τώρα αυτοκίνητο να σκέφτεται το ηλεκτρικό.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
38 λεπτά πριν, Bitbit είπε

τα ηλεκτρικά αυτή τη στιγμή δε κάνουν. Ή κάνουν για λίγες περιπτώσεις.

Βασικά είναι σα να συζητάμε σε ποιο πανεπιστήμιο θα πάει το παιδί από τη στιγμή που δεν έχει ακόμα γεννηθεί. όλες οι συζητήσεις είναι της μορφής.. θα πέσουν οι τιμές, θα πέσουν οι μπαταρίες, θα αυξηθεί το δίκτυο, θα... όταν λοιπόν γίνουν αυτά τα θα, το βλέπουμε.

Τώρα τα ηλεκτρικά είναι γι αυτούς που δε ξέρουν που να ξοδέψουν τα λεφτά τους και θέλουν να ακολουθήσουν τη μόδα.

Δε βρίσκω νόημα κάποιος που θέλει να πάρει τώρα αυτοκίνητο να σκέφτεται το ηλεκτρικό.

Υπερβάλεις λίγο. Εκτός άμα το παιδί είναι 10 χρόνων, και σε 7-8 χρόνια πάει πανεπιστήμιο. Γιατί με τις ρυθμίσεις τις ΕΕ, εκεί πάει το πράγμα, δεν θα αργήσει 18 χρόνια, αλλά 7-8 μαξ.  

Οποίος έχει 5-10 κ παραπάνω να ξοδεψει σε 2ο αμάξι, δεν βλέπω λόγο να μην πάει σε ηλεκτρικό, εφόσον φυσικά έχει χώρο να το φορτίζει. Γερμανία παίρνεις το ID 3 από 25.000...

Επεξ/σία από Papakaliati
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
19 ώρες πριν, Bitbit είπε

τα ηλεκτρικά αυτή τη στιγμή δε κάνουν. Ή κάνουν για λίγες περιπτώσεις.

Βασικά είναι σα να συζητάμε σε ποιο πανεπιστήμιο θα πάει το παιδί από τη στιγμή που δεν έχει ακόμα γεννηθεί. όλες οι συζητήσεις είναι της μορφής.. θα πέσουν οι τιμές, θα πέσουν οι μπαταρίες, θα αυξηθεί το δίκτυο, θα... όταν λοιπόν γίνουν αυτά τα θα, το βλέπουμε.

Τώρα τα ηλεκτρικά είναι γι αυτούς που δε ξέρουν που να ξοδέψουν τα λεφτά τους και θέλουν να ακολουθήσουν τη μόδα.

Δε βρίσκω νόημα κάποιος που θέλει να πάρει τώρα αυτοκίνητο να σκέφτεται το ηλεκτρικό.

Αναποδα το λες. "δεν κανει" για καποιες περιπτωσεις οπως

1) Για καποιον που δεν μπορει να φορτισει απο το σπιτι του

2) Για καποιον που βγαινει στην εθνικη οδο και νομιζει οτι ειναι αγωνιστικη πιστα

3) Για καποιον που δεν κανει πολλα χιλιομετρα το χρονο< 10000

4) Για καποιον που δεν διαθετει το μεγαλο ποσο που χρειαζεται αρχικα.

Για ολες τι αλλες περιπτωσεις κανει , ειναι οικονομικοτερο και πας παντου εστω και με το δικτυο που υπαρχει τωρα.

  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
19 ώρες πριν, Papakaliati είπε

Υπερβάλεις λίγο. Εκτός άμα το παιδί είναι 10 χρόνων, και σε 7-8 χρόνια πάει πανεπιστήμιο. Γιατί με τις ρυθμίσεις τις ΕΕ, εκεί πάει το πράγμα, δεν θα αργήσει 18 χρόνια, αλλά 7-8 μαξ.  

Οποίος έχει 5-10 κ παραπάνω να ξοδεψει σε 2ο αμάξι, δεν βλέπω λόγο να μην πάει σε ηλεκτρικό, εφόσον φυσικά έχει χώρο να το φορτίζει. Γερμανία παίρνεις το ID 3 από 25.000...

 

48 λεπτά πριν, gbras είπε

Αναποδα το λες. "δεν κανει" για καποιες περιπτωσεις οπως

1) Για καποιον που δεν μπορει να φορτισει απο το σπιτι του

2) Για καποιον που βγαινει στην εθνικη οδο και νομιζει οτι ειναι αγωνιστικη πιστα

3) Για καποιον που δεν κανει πολλα χιλιομετρα το χρονο< 10000

4) Για καποιον που δεν διαθετει το μεγαλο ποσο που χρειαζεται αρχικα.

Για ολες τι αλλες περιπτωσεις κανει , ειναι οικονομικοτερο και πας παντου εστω και με το δικτυο που υπαρχει τωρα.

μμμ

άρα, 

  1. αν έχεις κι άλλο αμάξι (γιατί για πρώτο δε κάνει- γιατί δε μπορέις να ταξιδεύεις)
  2. αν έχεις χώρο να το φορτίσεις
  3. αν σου περισσεύουν 5-10κ παραπάνω
  4. αν κάνεις συγκεκριμένα χιλιόμετρα.

τότε πάρε ηλεκτρικό.

Η ενσταση μου εμένα είναι σε ένα σημείο.

Να έχεις δώσει τόσα χρήματα για αυτοκίνητο και να μη μπορείς να κάνεις ένα ταξίδι. Με τα αυτοκίνητα που έχουμε τώρα, όπου και να βρεθείς θα υπάρχει κι ένα βενζινάδικο να γεμίσεις. Ακόμα κι έτσι όμως 2-3 φορές είχα κοντέψει να μείνω διότι ταξίδευα βράδυ και για πολλά χιλιόμετρα δεν υπήρχε ούτε ένα ανοιχτό. Με ηλεκτρικό τι θα κάνεις; θα έχεις κι ένα πετάλι μαζί σου και θα αρχίσεις το ποδήλατο για να φορτίσει η μπαταρία του αυτοκινήτου; 

Εδώ ο άλλος θέλει να πάρει με φυσικο αέριο και του λένε να προσέξει αν έχει πρατήριο στην περιοχή του και συζητάμε για ηλεκτρικά; Εκτός αν έχει κανενα γνωστό και του μάθει πως να κλέβει ρεύμα από τις κολόνες τις ΔΕΗ.

Αν κάποιοι βγαίνουν από το λεκανοπέδιο της αττικής μόνο κάθε Πάσχα, εντάξει αυτοί μπορούν να πάρουν

Μην αναφέρω κάποιες φορές που χρειάστηκε να φύγω στα ξαφνικά. Αν είχα ηλεκτρικό τι θα έκανα; Θα περίμενα να φορτίσει;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
6 λεπτά πριν, Bitbit είπε

 

μμμ

άρα, 

  1. αν έχεις κι άλλο αμάξι (γιατί για πρώτο δε κάνει- γιατί δε μπορέις να ταξιδεύεις)
  2. αν έχεις χώρο να το φορτίσεις
  3. αν σου περισσεύουν 5-10κ παραπάνω
  4. αν κάνεις συγκεκριμένα χιλιόμετρα.

τότε πάρε ηλεκτρικό.

Η ενσταση μου εμένα είναι σε ένα σημείο.

Να έχεις δώσει τόσα χρήματα για αυτοκίνητο και να μη μπορείς να κάνεις ένα ταξίδι. Με τα αυτοκίνητα που έχουμε τώρα, όπου και να βρεθείς θα υπάρχει κι ένα βενζινάδικο να γεμίσεις. Ακόμα κι έτσι όμως 2-3 φορές είχα κοντέψει να μείνω διότι ταξίδευα βράδυ και για πολλά χιλιόμετρα δεν υπήρχε ούτε ένα ανοιχτό. Με ηλεκτρικό τι θα κάνεις; θα έχεις κι ένα πετάλι μαζί σου και θα αρχίσεις το ποδήλατο για να φορτίσει η μπαταρία του αυτοκινήτου; 

Εδώ ο άλλος θέλει να πάρει με φυσικο αέριο και του λένε να προσέξει αν έχει πρατήριο στην περιοχή του και συζητάμε για ηλεκτρικά; Εκτός αν έχει κανενα γνωστό και του μάθει πως να κλέβει ρεύμα από τις κολόνες τις ΔΕΗ.

Αν κάποιοι βγαίνουν από το λεκανοπέδιο της αττικής μόνο κάθε Πάσχα, εντάξει αυτοί μπορούν να πάρουν

Μην αναφέρω κάποιες φορές που χρειάστηκε να φύγω στα ξαφνικά. Αν είχα ηλεκτρικό τι θα έκανα; Θα περίμενα να φορτίσει;

Δεν ξέρω τι παίζει Ελλάδα, αλλά οι σταθμοί φόρτισης στα εξωτερικά είναι 24/7 ανοικτά με αυτόματους σταθμούς. 
Δεν υπάρχει το "παιδί" για το "γέμισμα". Το οποίο άλλωστε θα ήταν ψιλο-γελοίο.

Το ίδιο τα περισσότερα κλασσικά βενζινάδικα.
Στην Σουηδία 3/4 στην περιοχή είναι απλά αυτόματοι σταθμοί σε πάρκινγκ σούπερ-μάρκετ ή/και malls.
Ωραία και καθαρά.

|

|
Γενικά, όπως γράψαμε και αλλού. Στην Ψωροκώσταινα τα πράγματα δεν είναι ιδανικά για ηλεκτρικό λόγω υποδομών και όχι οχημάτων. 

Όπως και εσύ έγραψες, δεν έβρισκες βενζινάδικο ανοιχτό. Φαντάζομαι θα πεις ότι είναι πρόβλημα του οχήματος ή των βενζινάδικων;
Στο εξωτερικό μια χαρά πρώτο/μοναδικό όχημα είναι το ηλεκτρικό. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, Bitbit είπε

αν έχεις κι άλλο αμάξι (γιατί για πρώτο δε κάνει- γιατί δε μπορέις να ταξιδεύεις)

Δηλαδη απο αυτα που εγραψα αυτο καταλαβες? Η εννοεις οτι οταν βγαινεις στην εθνικη δεν πας με λιγοτερα απο 150? οκ σε αυτη την περιπτωση ναι δεν μπορεις να ταξιδεψεις με ηλεκτρικο.

Και σιγουρα δεν μπορεις με ολα τα μοντελα να ταξιδεψεις. Ενδεικτικα μοντελα που μπορεις να πας παντου, σημερα οχι στο μελλον, ανετα ειναι

VW Id.3 Pro S, Tesla model 3 LR.

Αντιθετα με τα βενζιναδικα οι φορτιστες δουλεουν 24/7/365 εκτος και αν εχουν καποια βλαβη φυσικα, και δεν χρειαζονται υπαλληλο να σε γεμισει. Γενικα με ηλεκτρικο ειναι σχεδον αδυνατο να "μεινεις" μιας και προυποθετει οτι εχεις κανει ενα σχεδιασμο στην πορεια σου απο πριν για το που θα σταματησεις για να αναπληρωσεις ενεργεια ( αν χρειαζεται ) και σε ενημερωνει με σχετικη ακριβεια το αυτοκινητο ποση αποσταση μπορεις να διανυσεις.

Επεξ/σία από gbras
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 ώρες πριν, LongTom είπε

Δεν ξέρω τι παίζει Ελλάδα, αλλά οι σταθμοί φόρτισης στα εξωτερικά είναι 24/7 ανοικτά με αυτόματους σταθμούς. 
Δεν υπάρχει το "παιδί" για το "γέμισμα". Το οποίο άλλωστε θα ήταν ψιλο-γελοίο.

Το ίδιο τα περισσότερα κλασσικά βενζινάδικα.
Στην Σουηδία 3/4 στην περιοχή είναι απλά αυτόματοι σταθμοί σε πάρκινγκ σούπερ-μάρκετ ή/και malls.
Ωραία και καθαρά.

|

|
Γενικά, όπως γράψαμε και αλλού. Στην Ψωροκώσταινα τα πράγματα δεν είναι ιδανικά για ηλεκτρικό λόγω υποδομών και όχι οχημάτων. 

Όπως και εσύ έγραψες, δεν έβρισκες βενζινάδικο ανοιχτό. Φαντάζομαι θα πεις ότι είναι πρόβλημα του οχήματος ή των βενζινάδικων;
Στο εξωτερικό μια χαρά πρώτο/μοναδικό όχημα είναι το ηλεκτρικό. 

κι εγώ δε ξέρω τι γίνεται στο εξωτερικό σε αυτό το θέμα. Εδώ μιλάμε για ελλάδα όμως.

Επίσης όσο για το αν είναι πρόβλημα του οχήματος ή των βενζινάδικων δεν έχει καμια απολύτως σημασία. Είτε φταις εσύ, είτε εγώ, είτε ο γείτονας, είτε ο Θεός ο ίδιος, το αποτέλεσμα μετράει. (εδώ έφταιγα κι εγώ γιατί θα μπορούσα να γεμίσω νωρίτερα)

 

2 ώρες πριν, gbras είπε

Δηλαδη απο αυτα που εγραψα αυτο καταλαβες? Η εννοεις οτι οταν βγαινεις στην εθνικη δεν πας με λιγοτερα απο 150? οκ σε αυτη την περιπτωση ναι δεν μπορεις να ταξιδεψεις με ηλεκτρικο.

Και σιγουρα δεν μπορεις με ολα τα μοντελα να ταξιδεψεις. Ενδεικτικα μοντελα που μπορεις να πας παντου, σημερα οχι στο μελλον, ανετα ειναι

VW Id.3 Pro S, Tesla model 3 LR.

Αντιθετα με τα βενζιναδικα οι φορτιστες δουλεουν 24/7/365 εκτος και αν εχουν καποια βλαβη φυσικα, και δεν χρειαζονται υπαλληλο να σε γεμισει. Γενικα με ηλεκτρικο ειναι σχεδον αδυνατο να "μεινεις" μιας και προυποθετει οτι εχεις κανει ενα σχεδιασμο στην πορεια σου απο πριν για το που θα σταματησεις για να αναπληρωσεις ενεργεια ( αν χρειαζεται ) και σε ενημερωνει με σχετικη ακριβεια το αυτοκινητο ποση αποσταση μπορεις να διανυσεις.

ποιος μίλησε για 150;

Επίσης για ποιους φορτιστές μιλάμε; Εκτός αν έχει επεκταθεί τόσο το δίκτυο και δε το πήρα χαμπάρι. Αν ισχύει, διέγραψε ότι γράφω.

Εδώ άλλοι μένουν με βενζίνη (που σε κάθε χιλιόμετρο έχει βενζινάδικο) αλλά είναι αδύνατο να μείνεις με ηλεκτρικό;

 οκ μάγκες πάω πάσο. (Με την ακρίβεια που με ενημερώνει και το κινητό. που μόλις πάει 20% η μπαταρία μετά από λίγο μου έχει κλείσει;) Εκτός αν πρέπει να έχω συνέχεια το νου μου στη μπαταρία. Μη τυχόν βγω εκτός σχεδίου γιατί ο επόμενος φορτιστής θα είναι 300κμ μετά τα σύνορα.

Άσχετο αλλά τη μια φορά που κόντεψα να "μείνω" ήταν σε διακοπές στην Κρήτη κάπου νότια Χανιά βραδιάτικα. όσοι είναι από Κρήτη ξέρουν τι γίνεται με τα βενζινάδικα και πόσο δύσκολο είναι να βρεις ανοιχτό, ακόμα και μέσα στο Ηράκλειο που έπρεπε να βγεις εθνική. Μπορώ να πάω τώρα με ηλεκτρικό ή πρέπει να οργανώσω ολόκληρο σχέδιο για το που και πότε θα φορτίσω?

Προσωπικά το βλέπω σα να δίνω 3000€ για να πάρω παπί 50cc. Μιλάμε για τώρα, στο μέλλον δε ξέρουμε τι θα γίνει, προφανώς θα αλλάξει η κατάσταση προς το καλύτερο.

Επίσης έχω την απορία, στην Αθήνα που είναι ο ένας πάνω από τον άλλον και δίνουν μάχη για μια θέση παρκ, όλοι αυτοί που θα φορτίζουν το βράδυ; θα απλώσει ο δήμος μπαλαντέζες;

 

  • Like 1
  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.