Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μου λες δηλαδή πως υπάρχει τιμή καινούριας μηχανής ενός θερμικού; Αν πάρεις τη Skoda και τους πεις πως θέλεις μια μηχανή ενός από τα μοντέλα τους, θα σου δώσουν τιμή; Δοκίμασέ το σε παρακαλώ.

Τι παραβλέπεις; NISSAN LEAF κυκλοφορούν εδώ και 10 χρόνια. Έχουν πουληθεί 500000 κομμάτια και ακόμη δεν κυκλοφορεί η μπαταρία σαν αναλώσιμο. Δεν τα "λέμε στον κόσμο" αυτά για να τον κοροϊδέψουμε. Έτσι είναι. Αν σου "χαλάσει η μπαταρία", θα βρεις να βάλεις μεταχειρισμένη, όπως ακριβώς θα βρεις μεταχειρισμένη μηχανή για ένα όχημα με ΜΕΚ.

Το refurbishment η NISSAN το χρεώνει από €500 ανά κελί που θα χρειαστεί να αντικαταστήσουν. Η μπαταρία του δικού μου LEAF έχει 48 κελιά.Leafpack2.jpg.658c4157e50d669a52b561da6bafa8ca.jpg

18 λεπτά πριν, korakios είπε

Σε περίπτωση ατυχήματος λοιπόν , η ασφαλιστική πόσο καλύπτει τη μπαταρία ?

Σε περίπτωση ατυχήματος, η ασφαλιστική δεν "καλύπτει την μπαταρία", όπως δεν "καλύπτει τη μηχανή" σε ένα όχημα με ΜΕΚ. Καλύπτει το όχημα εξ' ολοκλήρου.

Επεξ/σία από Thanar
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

15 λεπτά πριν, Thanar είπε

Μου λες δηλαδή πως υπάρχει τιμή καινούριας μηχανής ενός θερμικού;

Όχι , ποτέ δεν το είπα αυτό, εσύ το λες

16 λεπτά πριν, Thanar είπε

Αν πάρεις τη Skoda και τους πεις πως θέλεις μια μηχανή ενός από τα μοντέλα τους, θα σου δώσουν τιμή; Δοκίμασέ το σε παρακαλώ.

Γιατί να το δοκιμάσω , δε με ενδιαφέρει

17 λεπτά πριν, Thanar είπε

Το refurbishment η NISSAN το χρεώνει από €500 ανά κελί που θα χρειαστεί να αντικαταστήσουν. Η μπαταρία του δικού μου LEAF έχει 48 κελιά.

24000 ευρώ για να έχεις μια καινούρια μπαταρία δηλαδή ? Καλή φάση

18 λεπτά πριν, Thanar είπε

Αν σου "χαλάσει η μπαταρία", θα βρεις να βάλεις μεταχειρισμένη, όπως ακριβώς θα βρεις μεταχειρισμένη μηχανή για ένα όχημα με ΜΕΚ.

Ναι αλλά δε θα πάω Μάλτα, ούτε θα πληρώσω 8000Ε για ένα μοτέρ

19 λεπτά πριν, Thanar είπε

Σε περίπτωση ατυχήματος, η ασφαλιστική δεν "καλύπτει την μπαταρία", όπως δεν "καλύπτει τη μηχανή" σε ένα όχημα με ΜΕΚ. Καλύπτει το όχημα εξ' ολοκλήρου.

Έχεις μπλέξει την μπαταρία με την μηχανή. Το ηλεκτροκίνητο έχει μοτερ που αντιστοιχεί με το θερμικό μοτέρ και μπαταρία που αντιστοιχεί με το ρεζερβουάρ βενζίνης/πετρελαίου ή δεξαμενή αερίου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Thanar είπε

Επίσημα τιμή μπαταρίας δεν θα βρεις. Μόνο κατά περίπτωση και σε εξαιρετικές περιπτώσεις. Θα σου απαντήσω όμως, για το τι συμβαίνει στη μαύρη. Εγώ οδηγώ ένα NISSAN LEAF του 2013. 24kWh. Από τα πρώτα κανονικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν. Τα LEAF αυτής της γενιάς είχαν ίσως τις χειρότερες μπαταρίες. Η μπαταρία του είναι σήμερα (μετά από 8 χρόνια) στο 86% της αρχικής της χωρητικότητας.

Πριν από ένα μήνα, είχα προσφορά από συνεργείο στη Μάλτα (ευκαιρία και για ταξίδι), για 40άρα μπαταρία (διπλάσια αυτονομία) στο 95% έναντι €8000 τελική. Εάν η αυτονομία του δικού μου δεν θα μου αρκεί για τις καθημερινές δουλειές, θα το σκεφτώ.

Τυγχάνει να έχω 10ετή συμμετοχή σε όλες τις Μόνιμες Επιτροπές του ΤΕΕ που ασχολούνται με ενέργεια και περιβάλλον... Ξέρεις, εδώ στη Δυτική Μακεδονία, που σας φτιάχνουμε το ρεύμα, μάλλον ασχολούμαστε λίγο παραπάνω με αυτά...

Δεν γνωρίζω τον κύριο...

Σε ολες τις μονιμες επιτροπες του ΤΕΕ; Τυφλα να εχει το ΜΙΤ με λιγα λογια, παμε απο NASA και πανω στην Βορεια Ελλαδα...

Παντως η Μηχανη ενος θερμικου αυτοκινητου εχει σαν αντιστοιχια το Μοτερ ενος ηλεκτροκινητου.....Η Μπαταρια ειναι αντιστοιχη του υλικου καυσεως στα θερμικα, δηλαδη της βενζινης.....Λεπτομερειες βεβαια.....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
47 λεπτά πριν, korakios είπε

Έχεις μπλέξει την μπαταρία με την μηχανή. Το ηλεκτροκίνητο έχει μοτερ που αντιστοιχεί με το θερμικό μοτέρ και μπαταρία που αντιστοιχεί με το ρεζερβουάρ βενζίνης/πετρελαίου ή δεξαμενή αερίου.

1 λεπτό πριν, Salvation81 είπε

Παντως η Μηχανη ενος θερμικου αυτοκινητου εχει σαν αντιστοιχια το Μοτερ ενος ηλεκτροκινητου.....Η Μπαταρια ειναι αντιστοιχη του υλικου καυσεως στα θερμικα, δηλαδη της βενζινης.....Λεπτομερειες βεβαια.....

Κάνετε και οι δύο ακριβώς το ίδιο λάθος. Η καρδιά του θερμικού είναι η μηχανή. Η καρδιά του Ηλεκτρικού είναι η μπαταρία. Η έλευση της ηλεκτροκίνησης απαιτεί κάποιες αλλαγές νοοτροπίας και λογικής. Κάποιοι από εμάς, χάνουμε χρόνο για να σας ενημερώνουμε. Όσοι αυτό δεν το εκτιμούν, και εξακολουθούν να σκέφτονται με αναλογίες και όχι βλέποντας τη νέα κατάσταση από την αρχή, πολύ απλά θα μείνουν πίσω.

 

Επεξ/σία από Thanar
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πολλές καρδούλες βλέπω , δεν έχει νόημα να χρησιμοποιείται άλλους όρους. θερμική μηχανή , ντεπόζιτο , ηλεκτρομηχανή και μπαταρία. Απλά το βασικό στο αυτοκίνητο στη μία περίπτωση είναι η θερμική μηχανή και στην άλλη η μπαταρία. Κρατήστε τις καρδούλες για τις 14 Φεβρουαρίου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Thanar είπε

Κάνετε και οι δύο ακριβώς το ίδιο λάθος. Η καρδιά του θερμικού είναι η μηχανή. Η καρδιά του Ηλεκτρικού είναι η μπαταρία. Η έλευση της ηλεκτροκίνησης απαιτεί κάποιες αλλαγές νοοτροπίας και λογικής. Κάποιοι από εμάς, χάνουμε χρόνο για να σας ενημερώνουμε. Όσοι αυτό δεν το εκτιμούν, και εξακολουθούν να σκέφτονται με αναλογίες και όχι βλέποντας τη νέα κατάσταση από την αρχή, πολύ απλά θα μείνουν πίσω.

 

Ωρε ανθρωπε μιλας για λογικη και την εχεις πεταξει απο το παραθυρο. Εχουν η οχι μοτερ τα ηλεκτροκινητα αυτοκινητα; Το μοτερ δεν δινει τις στροφες-δυναμη στις ροδες (για να το πω απλοικα); Αν χαλασει το μοτερ εσυ θα πας και θα πεις αλλαχτε μου τις μπαταριες η το μοτερ;
Στα θερμικα η μηχανη δεν δινει στις στροφες-δυναμη στις ροδες; Πιο απλα δεν γινονται τα πραγματα.
Οι μπαταριες ειναι το καυσιμο, οπως η βενζινη, οπως το πετρελαιο, οπως το υδρογονο.

1 λεπτό πριν, SchinasN είπε

πολλές καρδούλες βλέπω , δεν έχει νόημα να χρησιμοποιείται άλλους όρους. θερμική μηχανή , ντεπόζιτο , ηλεκτρομηχανή και μπαταρία. Απλά το βασικό στο αυτοκίνητο στη μία περίπτωση είναι η θερμική μηχανή και στην άλλη η μπαταρία. Κρατήστε τις καρδούλες για τις 14 Φεβρουαρίου

Αλλο βασικο και αλλο αντιστοιχια. Βεβαια γιατι το μοτερ δεν το λες βασικο δεν μπορω να καταλαβω. Πανε και χωρις μοτερ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Απλά κρατάω για μπαταρία Leaf

8000Ε μεταχειρισμένη στη Μαλτα (με διπλάσια χωρητικότητα)

24000Ε πλήρως ανακατασκευασμένη Ελλάδα (με περαστικά και ΦΠΑ ή χωρίς 🤣???)

Απο άλλες μάρκες έχουμε πληροφορίες?

 

Επεξ/σία από korakios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πάντως ούτε χωρίς μπαταρία πάνε. Στα ηλεκτρικά , το θέμα που καίει είναι η αυτονομία , οπότε ναι η μπαταρία είναι το main talk. Βρίσκεσαι και γράφεις σε ένα θέμα. Μιλάει για ηλεκτροκινητήρες ή για μπαταρίες ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προφανώς έχω κάποια αδυναμία μετάδοσης της γνώσης...

8 λεπτά πριν, korakios είπε

24000Ε καινούρια Ελλάδα (με περαστικά και ΦΠΑ ή χωρίς 🤣???)

ΔΕΝ θα σου αλλάξουν μπαταρία στην Ελλάδα! Θα ΑΝΟΙΞΟΥΝ τη ΔΙΚΗ σου μπαταρία, και θα ΑΛΛΑΞΟΥΝ 2-3 κελιά που ενδεχομένως να έχουν πρόβλημα.

Στη Μάλτα, με €8000 μπορώ να βάλω ΟΛΟΚΛΗΡΗ, ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ μπαταρία, για ΔΙΠΛΑΣΙΑ εμβέλεια, ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΗ.

Επεξ/σία από Thanar
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Thanar είπε

ΔΕΝ θα σου αλλάξουν μπαταρία στην Ελλάδα! Προφανώς έχω κάποια αδυναμία μετάδοσης της γνώσης... Στην Ελλάδα, θα ΑΝΟΙΞΟΥΝ τη ΔΙΚΗ σου μπαταρία, και θα ΑΛΛΑΞΟΥΝ 1-2 κελιά που ενδεχομένων να έχουν πρόβλημα.

Ανακατασκευή λοιπόν ...θα κάνω edit 

απλά πληροφοριακά όταν πέφτει μια μπαταρία δε σημαίνει οτι κάποια κελιά έχουν πρόβλημα
(έτσι λειτουργούν , παράπονα στους κατασκευαστές)

3 λεπτά πριν, Thanar είπε

Στη Μάλτα, με €8000 μπορώ να βάλω ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ μπαταρία, για ΔΙΠΛΑΣΙΑ εμβέλεια, ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΗ.

Ναι το ξαναείπες , στο μεγαλύτερη που δεν ανέφερα κόλλησες ? Άντε κάνω edit αν είναι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, SchinasN είπε

πάντως ούτε χωρίς μπαταρία πάνε. Στα ηλεκτρικά , το θέμα που καίει είναι η αυτονομία , οπότε ναι η μπαταρία είναι το main talk. Βρίσκεσαι και γράφεις σε ένα θέμα. Μιλάει για ηλεκτροκινητήρες ή για μπαταρίες ;

Δηλαδη αν αρχισει να μιλαει για γιαουρτια θα πρεπει να ακολουθησω; Αντιστοιχα οταν λεει πως το μοτερ στα ηλεκτροκινητα δεν ειναι αντιστοιχο με την μηχανη στα αυτοκινητα πρεπει να ακολουθησω και να πω και εγω μαζι σου; Θεωρω πως λεω αυτονοητα πραγματα, αν εσυ οχι πεσμου που βλεπεις πως κανω λαθος.

Μόλις τώρα, korakios είπε

Ανακατασκευή λοιπόν ...θα κάνω edit 

απλά πληροφοριακά όταν πέφτει μια μπαταρία δε σημαίνει οτι κάποια κελιά έχουν πρόβλημα
(έτσι λειτουργούν , παράπονα στους κατασκευαστές)

Ναι το ξαναείπες , στο μεγαλύτερη που δεν ανέφερα κόλλησες ? Άντε κάνω edit αν είναι

Μα και εσυ, 8 χιλιαρικα στην Μαλτα, σιγα τα Ωα, πας να πιεις ενα καφε (διπλα ειναι εξαλλου) με τo Leaf (αναρωτιεμαι ποση ωρα ταξιδι ειναι βεβαια) και ολα καλα. Φευγεις Κυριακη και γυριζεις την αλλη Κυριακη ενα πραγμα.
Οπως και να εχει μην κανουμε χαλαστρα στο παιδι και μετα μας βγαζει φταιχτες που δεν κυλισε το εγχειρημα του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Yποθετουμε δηλαδη ενα κοστος 8000€ στην δεκαετια για αλλαγη μπαταριας(μεσο ορο 10000χλμ)?

περιφερειακα πιστευω εχουν τα ιδια.Εξοδα συντηρησης υποθετω δεν εχω οσα των θερμικων κινητηρων (τι κοστος εχει ετησια συντηρηση?)

Δηλαδη καπου 800€/ετος.Για βενζινες ειναι καπου τοσα υποθετω..Τι θα χρειαστει ο θερμικος κινητηας στην δεκαετια?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Thanar είπε

Δεν γνωρίζω τον κύριο...

... όπως επίσης δεν φαίνεται να γνωρίζεις ότι ο τρόπος που προσπαθείς να προωθήσεις την ηλεκτροκίνηση (γράφοντας και διαδίδοντας ότι να ναι, όσο εξωφρενικό/ανακριβές κι αν είναι) μάλλον το αντίθετο αποτέλεσμα φέρνει.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, vasilllis είπε

Yποθετουμε δηλαδη ενα κοστος 8000€ στην δεκαετια για αλλαγη μπαταριας(μεσο ορο 10000χλμ)?

περιφερειακα πιστευω εχουν τα ιδια.Εξοδα συντηρησης υποθετω δεν εχω οσα των θερμικων κινητηρων (τι κοστος εχει ετησια συντηρηση?)

Δηλαδη καπου 800€/ετος.Για βενζινες ειναι καπου τοσα υποθετω..Τι θα χρειαστει ο θερμικος κινητηας στην δεκαετια?

Βεβαια δεν βαζεις το ρευμα στην εξισωση που ειναι αρκετο ειδικα στο Ελλαντα. Αυτο δεν καταλαβαινει ο κοσμος, στο εξωτερικο οπως στην Αμερικη τα σκαει για τα καλα η Τεσλα και δεν πληρωνουν τιποτα (η σχεδον τιποτα). Σε αλλα Ευρωπαικα κρατη ουτως η αλλιως το ρευμα ειναι πολυ πιο φτηνο απο εδω οποτε τα κρατη καλυπτουν ενα μεγαλο κοστος. Εδω τι κοστος να καλυψει το κρατος που εχουμε απο τα πιο ακριβα ρευματα στην Ευρωπη;
Οσο για την μπαταρια 8.000ε η μεταχειρισμενη (και στην Μαλτα).

Επεξ/σία από Salvation81
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, vasilllis είπε

Yποθετουμε δηλαδη ενα κοστος 8000€ στην δεκαετια για αλλαγη μπαταριας(μεσο ορο 10000χλμ)?

περιφερειακα πιστευω εχουν τα ιδια.Εξοδα συντηρησης υποθετω δεν εχω οσα των θερμικων κινητηρων (τι κοστος εχει ετησια συντηρηση?)

Δηλαδη καπου 800€/ετος.Για βενζινες ειναι καπου τοσα υποθετω..Τι θα χρειαστει ο θερμικος κινητηας στην δεκαετια?

Το κόστος αυτό ισχύει για το δικό μου, που είναι ήδη κοντά δεκαετίας. Και που ΔΕΝ θα το επομιστώ, καθώς το 86% μου αρκεί για αρκετά χρόνια ακόμη... Τα καινούρια ηλεκτρικά δεν έχουν ούτε καν 1% απομείωση χωρητικότητας μπαταρίας το χρόνο.

Κόστος συντήρησης ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο έχει ΜΗΔΕΝ. Μόνο λάστιχα, μάκτρα υαλοκαθαριστήρων και έλεγχοι αντιψυκτικού και υγρών φρένων.

Επεξ/σία από Thanar
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...