Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μόλις τώρα, telis είπε

Δεν κάνω καμία επίθεση. Βλέπω ότι προσεγγίζεις το θέμα επιφανειακά και συνεχίζεις να το κάνεις. Δεν είναι απλά να πούμε μια γνώμη, αυτό το κάνουμε όλοι. Πάμε να κάνουμε μια σοβαρή κουβέντα. Σε ρωτάω πως θα φορτίζονται τα αυτοκίνητα σε μεγάλους αριθμούς και μου απαντάς για αστυνόμευση θέσεων και ταχυφορτιστές. Δεν υπάρχουν αυτά τα πράγματα σε μεγάλες κλίμακες, ούτε σε σχέδια.

Πες μου αν έχεις πάει διακοπές σε καράβι, πόσους έχεις δει να έχουν κρεμασμένα τα κινητά τους από πρίζες για να τα φορτίσουν;  Μια καταραμένη φόρτιση είναι να κάνουν πριν το ταξίδι με ρεύμα παντού γύρω τους, με power bank με ότι θέλεις να κυκλοφορούν, και οι κόπανοι είναι κρεμασμένοι στον τοίχο του καραβιού. Ξέρεις γιατί; γιατί θέλει ΧΡΟΝΟ η φόρτιση ακόμα και τώρα που σε 15 λεπτά φορτίζεις το 60-70% της μπαταρίας του κινητού.

Καταλαβαίνεις τι θέμα θα υπάρχει με τα αυτοκίνητα; Τι πρακτικό θέμα;

Και να θέλαμε, πάνω από 5000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ελλάδα ετησίως δεν νομίζω να πουλιούνται. Αρκετοί από τους αγοραστές είναι ενήμεροι και θα μπαίνει σε γκαράζ όπως εγώ. Κάποιοι που δεν έχουν πρόβλημα πάρκινγκ θα επιλέξουν τον ταχυφορτιστη. Άρα η πραγματικότητα σήμερα δεν είναι δυστοπική όπως το παρουσιάζεις. Δεν είναι κινητά και με ανάγκες κίνησης να μην ξεπερνά το 50% της αυτονομίας δεν υφίσταται πρόβλημα. Αν πάλι κανεις 250 χλμ ημερησίως είσαι σε τελείως ειδική ομάδα. Για παράδειγμα οι περισσότεροι ταξιτζήδες έχουν γκαράζ Πάλι επιτίθεσαι με την λέξη επιφανειακό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

21 λεπτά πριν, korakios είπε

Απο τη στιγμή που έχεις δυνατότητα για CNG δεν κάνεις ποτέ απόσβεση, εκτός αν διαλέγεις ηλεκτρικό απο άποψη και σου αρέσει. Όχι για οικονομία
Και ελπίζω τουλάχιστον να εννοείς plugin και όχι καθαρά ηλεκτρικό

Είπα και γω, πού είναι κρυμμένοι οι CNGάκηδες; Αργήσατε παιδιά...

  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, telis είπε

Τα βενζινάδικα έχουν το πλεονέκτημα ότι σε 2 λεπτά έχεις ανεφοδιαστεί και φεύγεις. Τα ηλεκτρικά σήμερα θέλουν πάνω από μισή ώρα στην καλύτερη περίπτωση. Οπότε υπάρχει λόγος να υπάρχουν πολλοί σε νούμερα. 

Το σενάριο που λες, δεν είναι δικό μου. Το ίδιο με εσένα πιστεύω. Λέω ότι λέω γιατί υπάρχει κόσμος που θεωρεί ότι θα γίνει η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση στο άμεσο μέλλον.

Όοοοοοοοοταν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα γίνουν τόσα πολλά, θα έχουν γίνει αντίστοιχα και τόσοι πολλοί οι φορτιστές για να φορτίζουν. Όποιος δεν θα έχει τρόπο να το φορτίζει στο σπίτι του ή στη δουλειά του, μια χαρά θα μπορεί να το φορτίζει στο πάρκινγκ του σούπερ μάρκετ όσο θα κάνει τα ψώνια του, στην καφετέρια που θα πίνει τον καφέ του σε κάποιο mall, κοκ. Και μη μου πεις για κάποιον που δεν πάει ούτε s/m ούτε για καφέ, γιατί θα σου πω ότι θα μπορεί είτε να το φορτίσει στον κοντινότερο δημόσιο φορτιστή, είτε στη χειρότερη να ξοδέψει 20-40 λεπτά στο βενζινάδικο (ή όπως αλλιώς θα το λένε).

Και ξανατονίζω πως όλα αυτά που συζητάμε είναι θεωρητικά, γιατί όπως έγραψα και παραπάνω θα πάρει δεκαετίες ώστε να γίνουν τόσα πολλά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Όσο για κάποιους γραφικούς που πιστεύουν ότι η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση θα γίνει άμεσα, απλά μην τους παίρνεις σοβαρά, και εγώ τους κράζω.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, Thanar είπε

Εξακολουθείς και δεν μοιράζεσαι όμως μαζί μας την επαγγελματική σου ιδιότητα, κατηγορώντας εμάς πως "βγάζουμε" από την Ηλεκτροκίνηση, την ίδια στιγμή που εσύ μπορεί εδώ και δεκαετίες να "βγάζεις" από την.... "θερμοκίνηση"... Βλέπω πως πλέον είναι 2-3 ακόμη φίλοι που βλέπουν σε όσους από εμάς υπερασπιζόμαστε την εξέλιξη, κάποιο... "οικονομικό συμφέρον", ενώ στην πραγματικότητα συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο, καθώς χάνουμε το χρόνο μας μαλώνοντας με τους ξερόλες του insomnia!

Όπως ίσως να ξέρεις, τον Δεκέμβριο το ποσοστό αμιγώς ηλεκτροκίνητων οχημάτων στην Ευρώπη έφτασε σε διψήφιο ποσοστό, του χρόνου θα είναι πάνω από 20%, και πάει λέγοντας... Επομένως, η Ηλεκτροκίνηση σίγουρα δεν είναι το μέλλον, αλλά το παρόν για τουλάχιστον 1 στους 10 Ευρωπαίους.

Στο θέμα της στάθμευσης και της φόρτισης, δεν είπα πως θα δώσουν οι δήμοι χρήματα. Αυτό που είπα είναι πως με τη συμμετοχή των δήμων, θα μπορέσουν να αποδεσμευτούν οικόπεδα ανεκμετάλλευτα, και εκτάσεις δημοτικές που παραπαίουν. Θα τα αναλάβουν μικροί ή μεγάλοι επενδυτές και θα τα διαμορφώσουν σε υπαίθριους χώρους στάθμευσης και φόρτισης. Τα κεφάλαια που απαιτούνται δεν είναι καθόλου μεγάλα, το πρόβλημα συνήθως είναι η περίπλοκη αδειοδότηση, και σ' αυτό θα βοηθήσουν οι δήμοι. Τα ανωτέρω δεν είναι όνειρα θερινής νυκτός, είμαι Τοπογράφος Μηχανικός, η επεξεργασία των πολεοδομικών θεμάτων είναι δουλειά μου, ενώ έχω συμμετάσχει στην κατάρτιση Σχεδίων Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (ΣΒΑΚ) σε δήμους της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας. Να σημειώσω επίσης, πως το πρόβλημα ΔΕΝ θα λυθεί με την ταχυφόρτιση, για διάφορους λόγους. Το Ηλεκτρικό αυτοκίνητο δεν θα αποκτήσει ΠΟΤΕ το ίδιο μοντέλο χρήσης με το θερμικό, να πας δηλαδή για 5' στο "ρευματάδικο" και μετά να το χρησιμοποιείς για μια βδομάδα. Κι αυτό, γιατί πολύ νωρίς θα δούμε αυτόνομα robotaxis, που θα κάνουν περιττή την κατοχή αυτοκινήτου για μεγάλο μέρος των μετακινήσεών μας.

Στο θέμα της παραγωγής ρεύματος... είναι δυνατόν να συγκρίνεις την Ελλάδα με την Ιαπωνία; ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ πως η Ελλάδα έχει ΣΑΦΩΣ μεγαλύτερες δυνατότητες παραγωγής ρεύματος από ΑΠΕ, σε σχέση με την Ιαπωνία, σε σχέση πάντα με την πυκνότητα του πληθυσμού! Χώρια που η Ιαπωνία είναι ΕΝΤΕΛΩΣ απομονωμένη ενεργειακά!

Δεν προσπαθώ να πείσω τους "αρνητές" να αγοράσετε Ηλεκτρικό. Αυτό που κάνω εδώ σ' αυτό το forum είναι να ενημερώσω κάποιον που το σκέφτεται, αν θα ταίριαζε στην καθημερινότητά του ή όχι, με βάση τις δικές μου εμπειρίες, σαν κάτοχος και χρήστης, και μέλος της κοινότητας αυτής. Εκτός και αν θα έπρεπε να του προτείνω να έρθει να ρωτήσει εσένα, που δεν έχεις ιδέα...

Παρα πολυς κοσμος ξερει τι κανω εδω μεσα, μην εκτιθεσαι λοιπον. Και ξαναλέω ΜΑΚΑΡΙ να εβγαζα απο τα θερμικα αυτοκινητα, αλλα δεν.
Τωρα ολα αυτα που λες για τους Δημους, ε κανει μπαμ πως στην Αττικη δεν πατας το ποδι σου συχνα, αν το πατουσες θα ηξερες πως δεν ειναι Κοζανη που εχετε αγροτεμαχια που βοσκανε προβατα μεσα σε 5 λεπτα απο τα σπιτια σας.
Τωρα να συγκρινουμε την Ιαπωνια που εχει πυρηνικη ενεργεια εδω και 40 χρονια με την Ελλαδα ειναι τραγικο (και ακομα και εκεινοι δεν θα την παλεψουν).
Απο εκει και περα δεν θελω να σε στεναχωρησω αλλα εισαι τοπογραφος και ασχετος (πρακτικα) με την τεχνολογια. Κατσε λοιπον σε αυτο που ξερεις να κανεις και τα τεχνολογικα αστα για αλλους.

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Απο εκει και περα δεν θελω να σε στεναχωρησω αλλα εισαι τοπογραφος και ασχετος (πρακτικα) με την τεχνολογια. Κατσε λοιπον σε αυτο που ξερεις να κανεις και τα τεχνολογικα αστα για αλλους.

Δεν ξέρω τι νομίζεις πως κάνουν οι Τοπογράφοι... Να σε ενημερώσω λοιπόν, πως όλοι οι Ελεύθεροι Επαγγελματίες Μηχανικοί έχουμε εξαιρετικά καλές σχέσεις με την τεχνολογία. Ιδίως οι τοπογράφοι, έχουμε πολύ καλές σχέσεις εκτός από τους υπολογιστές -που είναι απαραίτητο εξάρτημα για τη δουλειά κάθε μηχανικού-, και με GPS, drones, δορυφορική τηλεπισκόπηση, 3D scanners, και άλλες "άνευ τεχνολογίας" εφαρμογές, τις οποίες ούτε καν έχεις φανταστεί! Εξ' άλλου, φαίνεται και μέσα από το συγκεκριμένο νήμα ποιος είναι ο σχετικός και ποιος ο άσχετος με την τεχνολογία. Εκτός και αν νομίζεις πως τα Ηλεκτρικά αυτοκίνητα στα οποία με μίσος αντιτίθεσαι είναι... τεχνολογικά ελλιπή! Αφού δεν το 'χεις, μην το παιδεύεις άλλο. Μείνε με το θερμικό, πλήρωνε τους φόρους μου για καμιά 10ριά χρόνια ακόμα που θα είναι τσάμπα για τα Ηλεκτρικά, τρέχα στα συνεργεία, ρούφα τις αναθυμιάσεις στα πρατήρια, και άσε το συγκεκριμένο νήμα για όσους θέλουν πληροφορίες.

  • Like 2
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Thanar είπε

Δεν ξέρω τι νομίζεις πως κάνουν οι Τοπογράφοι... Να σε ενημερώσω λοιπόν, πως όλοι οι Ελεύθεροι Επαγγελματίες Μηχανικοί έχουμε εξαιρετικά καλές σχέσεις με την τεχνολογία. Ιδίως οι τοπογράφοι, έχουμε πολύ καλές σχέσεις εκτός από τους υπολογιστές -που είναι απαραίτητο εξάρτημα για τη δουλειά κάθε μηχανικού-, και με GPS, drones, δορυφορική τηλεπισκόπηση, 3D scanners, και άλλες "άνευ τεχνολογίας" εφαρμογές, τις οποίες ούτε καν έχεις φανταστεί! Εξ' άλλου, φαίνεται και μέσα από το συγκεκριμένο νήμα ποιος είναι ο σχετικός και ποιος ο άσχετος με την τεχνολογία. Εκτός και αν νομίζεις πως τα Ηλεκτρικά αυτοκίνητα στα οποία με μίσος αντιτίθεσαι είναι... τεχνολογικά ελλιπή! Αφού δεν το 'χεις, μην το παιδεύεις άλλο. Μείνε με το θερμικό, πλήρωνε τους φόρους μου για καμιά 10ριά χρόνια ακόμα που θα είναι τσάμπα για τα Ηλεκτρικά, τρέχα στα συνεργεία, ρούφα τις αναθυμιάσεις στα πρατήρια, και άσε το συγκεκριμένο νήμα για όσους θέλουν πληροφορίες.

Δεν διαφωνω, εχετε σαν τοπογραφοι καποια συγκεκριμενα εξαρτηματα με τα οποια κανετε την δουλεια σας. Αυτο δεν σας κανει τεχνολογικα γκουρου ομως, αυτο δεν καταλαβαινεις. Και ξαναλεω, καποιοι γνωριζουν τι κανω και τι σχεση εχω με την τεχνολογια.
Απο εκει και περα ο καθενας πιστευει οτι θελει, Δημοκρατια εχουμε εξαλλου. Ελα σε 10 χρονια παλι και πεσμου οτι ειχα αδικο, αν μπορεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 λεπτά πριν, telis είπε

Πες μου αν έχεις πάει διακοπές σε καράβι, πόσους έχεις δει να έχουν κρεμασμένα τα κινητά τους από πρίζες για να τα φορτίσουν;  Μια καταραμένη φόρτιση είναι να κάνουν πριν το ταξίδι με ρεύμα παντού γύρω τους, με power bank με ότι θέλεις να κυκλοφορούν, και οι κόπανοι είναι κρεμασμένοι στον τοίχο του καραβιού. Ξέρεις γιατί; γιατί θέλει ΧΡΟΝΟ η φόρτιση ακόμα και τώρα που σε 15 λεπτά φορτίζεις το 60-70% της μπαταρίας του κινητού.

37 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

-Πόσο θα είναι πρακτικά η ζωή του οχήματος που δεν θα χρειαστεί και αλλαγή μπαταρίας;

 

 

Ας κάνουμε και μία ανάλυση για το τομέας πως επιδρά ο χρόνος στην μπαταρία

Τόσο ο χρόνος όσο και η φόρτιση μειώνουν την χωρητικότητα της μπαταρίας. Περισσότερο όμως η φόρτιση

Οι μπαταρίες σαν τεχνολογία σήμερα αντέχουν 1.000 φορτίσεις με όριο τα 70% , ελπίζω να γίνεται δεκτό.

Σήμερα ένα κινητό φτάνει στις 1.000 φορτίσεις σε κάτι λιγότερο από 3 χρόνια , μιλάμε για καθημερινή φόρτιση 20-100%

Επίσης αν το δέχεστε , μπορούμε να βάλουμε ότι στις 500 φορτίσεις δεν έχει πέσει κάτω από το 90% ( οι βλάβες και οι αστοχίες είναι άλλο θέμα )

Αρα το κινητό στο 1,5 χρόνο έχει μια πολύ καλή μπαταρία.

Τώρα ερχόμαστε στο αυτοκίνητο. Η μέση χρήση των 20.000 χλμ ετησίως δίνει 65 χλμ στις 6 μέρες της εβδομάδας ( βάζω στρογγυλοποιημένα νούμερα ) εγώ δεν κάνω ούτε 15.000 το χρόνο.

Με αυτονομία στα 260 χλμ ( σε άλλα αυτοκίνητα λιγότερο , σε άλλα περισσότερο ) για ευκολία θα χρησιμοποιήσω το e-up που βγάζει αυτό το νούμερο εντός πόλεως ( θα βρειτε youtubers και reviews που λένε ότι επιτυγχάνεται το νούμερο αν δεν περάσεις τα 60 χλμ/ω ) θα κάνει σε 3 μέρες 195 χλμ και θα πάει για φόρτιση. Άρα πάμε 2 φορτίσεις την εβδομάδα ( όποιος φορτίζει σε διάστημα 50-80% η μπαταρία του θα αντέξει περισσότερες από 1000 φορτίσεις )

οι 500 φορτίσεις έρχονται μετά από 250 εβδομάδες ή 5 χρόνια.

 

Φυσικά οι ανάγκες του καθένα είναι διαφορετιές , ο καθένας φτιάχνει το δικό του σενάριο , και επειδή είναι αυτοκίνητο , εγώ θέλω λιγότερα από 4 μέτρα , ο άλλος θέλει taycan.

Εμένα με υπερκαλύπτει οποιαδήποτε μπαταρία από 40kw και άνω. Το Fiat 500e  3 + 1 με την μεγάλη μπαταρία ( δεν βγαίνει με την μικρή ) είναι 30.000 προ επιδότησης , 25 μετά.  Για φιγούρα θα το πάρω , αλλιώς μπορώ να περιμένω το Dacia Spring.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, SchinasN είπε

Ας κάνουμε και μία ανάλυση για το τομέας πως επιδρά ο χρόνος στην μπαταρία

Τόσο ο χρόνος όσο και η φόρτιση μειώνουν την χωρητικότητα της μπαταρίας. Περισσότερο όμως η φόρτιση

Οι μπαταρίες σαν τεχνολογία σήμερα αντέχουν 1.000 φορτίσεις με όριο τα 70% , ελπίζω να γίνεται δεκτό.

Σήμερα ένα κινητό φτάνει στις 1.000 φορτίσεις σε κάτι λιγότερο από 3 χρόνια , μιλάμε για καθημερινή φόρτιση 20-100%

Επίσης αν το δέχεστε , μπορούμε να βάλουμε ότι στις 500 φορτίσεις δεν έχει πέσει κάτω από το 90% ( οι βλάβες και οι αστοχίες είναι άλλο θέμα )

Αρα το κινητό στο 1,5 χρόνο έχει μια πολύ καλή μπαταρία.

Τώρα ερχόμαστε στο αυτοκίνητο. Η μέση χρήση των 20.000 χλμ ετησίως δίνει 65 χλμ στις 6 μέρες της εβδομάδας ( βάζω στρογγυλοποιημένα νούμερα ) εγώ δεν κάνω ούτε 15.000 το χρόνο.

Με αυτονομία στα 260 χλμ ( σε άλλα αυτοκίνητα λιγότερο , σε άλλα περισσότερο ) για ευκολία θα χρησιμοποιήσω το e-up που βγάζει αυτό το νούμερο εντός πόλεως ( θα βρειτε youtubers και reviews που λένε ότι επιτυγχάνεται το νούμερο αν δεν περάσεις τα 60 χλμ/ω ) θα κάνει σε 3 μέρες 195 χλμ και θα πάει για φόρτιση. Άρα πάμε 2 φορτίσεις την εβδομάδα ( όποιος φορτίζει σε διάστημα 50-80% η μπαταρία του θα αντέξει περισσότερες από 1000 φορτίσεις )

οι 500 φορτίσεις έρχονται μετά από 250 εβδομάδες ή 5 χρόνια.

 

Φυσικά οι ανάγκες του καθένα είναι διαφορετιές , ο καθένας φτιάχνει το δικό του σενάριο , και επειδή είναι αυτοκίνητο , εγώ θέλω λιγότερα από 4 μέτρα , ο άλλος θέλει taycan.

Εμένα με υπερκαλύπτει οποιαδήποτε μπαταρία από 40kw και άνω. Το Fiat 500e  3 + 1 με την μεγάλη μπαταρία ( δεν βγαίνει με την μικρή ) είναι 30.000 προ επιδότησης , 25 μετά.  Για φιγούρα θα το πάρω , αλλιώς μπορώ να περιμένω το Dacia Spring.

Πραγματικά οι απαντήσεις σου είναι σε άλλο από που ρωτάω! Δεν ανέφερα ΠΟΥΘΕΝΑ για τον χρόνο ζωής της μπαταρίας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, telis είπε

Πραγματικά οι απαντήσεις σου είναι σε άλλο από που ρωτάω! Δεν ανέφερα ΠΟΥΘΕΝΑ για τον χρόνο ζωής της μπαταρίας.

πιο πάνω είναι η απάντηση που γυρεύεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, imr είπε

Γιατι νομιζετε οτι οι ταχυφορτιστες θα ειναι τζαμπα?

Σε ταχυφορτιστες των μερικων λεπτων (που ολοι θα χρειαζονται για ταξιδια) το ρευμα θα ειναι πανακριβο

 

Νομιζουν οτι ΟΤΑΝ θα εχουν τα βενζιναδικα θα το κανουν για την ψυχη της μανας τους........πραγματικα σε τι φουσκα ζουν καποιοι δεν το καταλαβαινω!!!!!!

1 ώρα πριν, SchinasN είπε

Αυτή την στιγμή στη Θεσσαλονίκη ότι υπάρχει ή είναι δωρεάν ή χρεώνουν με χρεώσεις Δεη ή είναι με χρονοχρεωση και βγαίνει ακριβό. Το μοντέλο που θα ακολουθήσω εγώ είναι ενοικίαση γκαράζ, έτσι και αλλιώς μόλις αρχίσω να κυκλοφορώ θα νοικιάσω γκαράζ

Υπάρχουν οι σελίδες με τις τοποθεσίες και πως και τι. Επίσης προβλέπεται αυστηρή αστυνόμευση των θέσεων φόρτισης. Σοβαρή κουβέντα κάνω, μην επιτίθεσαι επειδή εκφέρω γνώμη.

"αυστηρη επιβλεψη θεσεων" στην χωρα οπου παρκαρουμε σε διαβασεις, πεζοδρομια κλπ κλπ κλπ. Πραγματικα που ζειτε!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, arispz είπε

"αυστηρη επιβλεψη θεσεων" στην χωρα οπου παρκαρουμε σε διαβασεις, πεζοδρομια κλπ κλπ κλπ. Πραγματικα που ζειτε!!!!

Στη Θεσσαλονίκη γράφουν και σηκώνουν. Παράμερα όχι τόσο , αλλά με ένα τηλέφωνο ή με κάποιο κουμπί πάνω στο φορτιστή ή ακόμα καλύτερα με σύστημα τηλεματικής , θα ειδοποιείται η αρμόδια αρχή. Μην κοιτάς το παρελθόν , έχουμε 2021.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Thanar είπε

Εξακολουθείς και δεν μοιράζεσαι όμως μαζί μας την επαγγελματική σου ιδιότητα, κατηγορώντας εμάς πως "βγάζουμε" από την Ηλεκτροκίνηση, την ίδια στιγμή που εσύ μπορεί εδώ και δεκαετίες να "βγάζεις" από την.... "θερμοκίνηση"... Βλέπω πως πλέον είναι 2-3 ακόμη φίλοι που βλέπουν σε όσους από εμάς υπερασπιζόμαστε την εξέλιξη, κάποιο... "οικονομικό συμφέρον", ενώ στην πραγματικότητα συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο, καθώς χάνουμε το χρόνο μας μαλώνοντας με τους ξερόλες του insomnia!

Όπως ίσως να ξέρεις, τον Δεκέμβριο το ποσοστό αμιγώς ηλεκτροκίνητων οχημάτων στην Ευρώπη έφτασε σε διψήφιο ποσοστό, του χρόνου θα είναι πάνω από 20%, και πάει λέγοντας... Επομένως, η Ηλεκτροκίνηση σίγουρα δεν είναι το μέλλον, αλλά το παρόν για τουλάχιστον 1 στους 10 Ευρωπαίους.

Στο θέμα της στάθμευσης και της φόρτισης, δεν είπα πως θα δώσουν οι δήμοι χρήματα. Αυτό που είπα είναι πως με τη συμμετοχή των δήμων, θα μπορέσουν να αποδεσμευτούν οικόπεδα ανεκμετάλλευτα, και εκτάσεις δημοτικές που παραπαίουν. Θα τα αναλάβουν μικροί ή μεγάλοι επενδυτές και θα τα διαμορφώσουν σε υπαίθριους χώρους στάθμευσης και φόρτισης. Τα κεφάλαια που απαιτούνται δεν είναι καθόλου μεγάλα, το πρόβλημα συνήθως είναι η περίπλοκη αδειοδότηση, και σ' αυτό θα βοηθήσουν οι δήμοι. Τα ανωτέρω δεν είναι όνειρα θερινής νυκτός, είμαι Τοπογράφος Μηχανικός, η επεξεργασία των πολεοδομικών θεμάτων είναι δουλειά μου, ενώ έχω συμμετάσχει στην κατάρτιση Σχεδίων Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (ΣΒΑΚ) σε δήμους της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας. Να σημειώσω επίσης, πως το πρόβλημα ΔΕΝ θα λυθεί με την ταχυφόρτιση, για διάφορους λόγους. Το Ηλεκτρικό αυτοκίνητο δεν θα αποκτήσει ΠΟΤΕ το ίδιο μοντέλο χρήσης με το θερμικό, να πας δηλαδή για 5' στο "ρευματάδικο" και μετά να το χρησιμοποιείς για μια βδομάδα. Κι αυτό, γιατί πολύ νωρίς θα δούμε αυτόνομα robotaxis, που θα κάνουν περιττή την κατοχή αυτοκινήτου για μεγάλο μέρος των μετακινήσεών μας.

Στο θέμα της παραγωγής ρεύματος... είναι δυνατόν να συγκρίνεις την Ελλάδα με την Ιαπωνία; ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ πως η Ελλάδα έχει ΣΑΦΩΣ μεγαλύτερες δυνατότητες παραγωγής ρεύματος από ΑΠΕ, σε σχέση με την Ιαπωνία, σε σχέση πάντα με την πυκνότητα του πληθυσμού! Χώρια που η Ιαπωνία είναι ΕΝΤΕΛΩΣ απομονωμένη ενεργειακά!

Δεν προσπαθώ να πείσω τους "αρνητές" να αγοράσετε Ηλεκτρικό. Αυτό που κάνω εδώ σ' αυτό το forum είναι να ενημερώσω κάποιον που το σκέφτεται, αν θα ταίριαζε στην καθημερινότητά του ή όχι, με βάση τις δικές μου εμπειρίες, σαν κάτοχος και χρήστης, και μέλος της κοινότητας αυτής. Εκτός και αν θα έπρεπε να του προτείνω να έρθει να ρωτήσει εσένα, που δεν έχεις ιδέα...

Εκτος πραγματικοτητας.........

2 λεπτά πριν, SchinasN είπε

Στη Θεσσαλονίκη γράφουν και σηκώνουν. Παράμερα όχι τόσο , αλλά με ένα τηλέφωνο ή με κάποιο κουμπί πάνω στο φορτιστή ή ακόμα καλύτερα με σύστημα τηλεματικής , θα ειδοποιείται η αρμόδια αρχή. Μην κοιτάς το παρελθόν , έχουμε 2021.

στα 2 τετραγωνικα του κεντρου, ισως σε ολοκληρη την πολη ΠΟΤΕ!!!!!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, arispz είπε

Εκτος πραγματικοτητας.........

στα 2 τετραγωνικα του κεντρου, ισως σε ολοκληρη την πολη ΠΟΤΕ!!!!!!!!

τι να πω , έχω να δει να γράφουν στο Ευοσμο , στη Βασιλίσσης Όλγας , στην Καραμανλή , στην Παπαναστασίου , στην Άνω πόλη. Εννοείται ότι στην Τσιμισκή με κάποιο τρόπο αρκετοί μαθαίνουν πότε βγαίνουν να γράψουν και πιστεύω πως έχουν ομάδα στο Telegram και ενημερώνονται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...