Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 minutes ago, l337 said:

Αν ήταν να γράψω για τα χαζά fanboys στα νήματα με τα brands των smartphones, θα γέμιζε μια σελίδα. Και δεν έχω καμία όρεξη κιόλας να ασχολούμαι μαζί τους ή να συμμετέχω σε αυτά τα νήματα.
Όσο για εδώ, για τους πεφτοσυννεφάκηδες συμφορουμίτες μου που -τάχα μου- δεν καταλαβαίνουν ποιον εννοώ :rolleyes:, σαν και του λόγου σου δηλαδή, εννοώ τον Thanar.

καλά κάλμα και συ γιατί παραγίνεσαι καχύποπτος:
έγραψες κάτω από δικό μου σχόλιο σε μια σελίδα που ποστάρισα 5 (και τώρα 6) φορές
και είναι εύλογο να ρωτάω σε τί και ποιόν αναφέρεσαι

ούτε έχω υπόψη τί άλλο μπορεί να έχει παιχτεί ούτε ανέτρεξα σε προηγούμενες σελίδες,
γουστάρω και τα ηλεκτρικά όπως και τα υπόλοιπα
χωρίς να φανατίζομαι ώστε να μην βλέπω και τα αρνητικά τους

αυτά απονήρευτα και φιλικότατα από μένα

Επεξ/σία από KoreanW
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

20 minutes ago, KoreanW said:

καλά κάλμα και συ γιατί παραγίνεσαι καχύποπτος:
έγραψες κάτω από δικό μου σχόλιο σε μια σελίδα που 5 (και τώρα 6) φορές
και είναι εύλογο να ρωτάω σε τί και ποιόν αναφέρεσαι

ούτε έχω υπόψη τί άλλο μπορεί να έχει παιχτεί ούτε ανέτρεξα σε προηγούμενες σελίδες,
γουστάρω και τα ηλεκτρικά όπως και τα υπόλοιπα
χωρίς να φανατίζομαι ώστε να μην βλέπω και τα αρνητικά τους

αυτά απονήρευτα και φιλικότατα από μένα

Δεν ήμουν καχύποπτος και σου ζητώ συγνώμη αν φάνηκα έτσι (είμαι στην δουλειά όμως και με έχουν νευριάσει πολύ). Δεν έχω κανένα πρόβλημα με κάποιον που υποστηρίζει κάτι παρά μόνο με τα fanboys (κυρίως) αλλά και με όσους μιλούν με απαξιωτικό λόγο. Δεν αναφερόμουν σε εσένα. Ξεκίνησα να διαβάζω το νήμα (που είναι πολύ ενδιαφέρον), για κάτι που το πιθανότερο θα συμβεί στο μέλλον (το πότε σηκώνει κουβέντα - το πως σηκώνει ακόμη μεγαλύτερη κουβέντα) και από κάποια σελίδα και μετά η μπάλλα χάθηκε. Άρχισαν οι ειρωνίες, οι ελιτισμοί και άλλα "όμορφα".

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
34 λεπτά πριν, Thanar είπε

Αφήνω αυτό εδώ, για κάποιους που νομίζουν πως η Ηλεκτροκίνηση είναι το... μέλλον:
138660056_3587584581348814_4003909359023281113_o.jpg.9cd3f7e7e31e2910d05fbdca97f067d1.jpg

Ποια η διαφορά BEV με PHEN ?

HEV υβριδικά είναι και τα mild hybrid ?

Να προσθέσω οτι βρισκόμαστε στο παρών και όχι στο μέλλον

Επεξ/σία από korakios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, korakios είπε

Ποια η διαφορά BEV με PHEN

BEV: battery EV (αμιγώς ηλεκτρικά)
PHEV: plug-in hybrids EV

Τα mild hybrids είναι μέσα στα HEV, ναι. Προσωπική μου άποψη, εντελώς άχρηστος ο διαχωρισμός μεταξύ mild και όχι...

Επεξ/σία από Thanar
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι τι; Δείχνει 10,6% αμιγώς ηλεκτρικά κ plug in. Κάνε και μια ανάλυση που το έχεις να δούμε πόσα από αυτά είναι ΜΟΝΟ ηλεκτρικά να βγάλουμε κάνα συμπέρασμα. Γιατί έτσι δεν κάνεις δουλειά. Plug in και γενικά hybrid αγοράζει και τώρα ο μέσος αγοραστής καθώς είναι άμεσα αξιοποιήσιμα μειώνοντας κόστος χρήσης αλλα κ σε ένα βαθμό κτήσης. Ένα chr έχει άμεσο αποτέλεσμα χρήσης στον αγοραστή του λόγο hybrid κατάστασης αλλά εκμεταλλεύεται πληρως τα σημερινά δεδομένα ως βενζινοκίνητο. Πάει παντού οπότε θες ασχέτως φόρτισης και έχει κ τα καλά του ηλεκτρονικού. Το leaf σου που το βάζεις σε χώρο όσο έχουν όλοι σε ένα οικοδομικό τετράγωνο στην Αθήνα μπορείς να το πάρεις ανά πάσα στιγμή και να πας όπου χρειαστεί; Όχι προγράμματα κλπ κλπ, σε πήραν τηλέφωνο κ απλά έφυγες άμεσα γιατί πρέπει; Καλή χρήση η ηλεκτροκίνηση αλλά δεν είναι το παρόν ακόμα. Και για το μέλλον θέλουμε υποδομές, εκεί που είσαι εσύ χέστηκες έχεις χώρο . Στο Παγκράτι η την Τσιμισκή που θα τα βάλεις; Θα βλέπουμε μήπως την ηλιθιότητα που είδαμε πιο πάνω με τις μπαλάντεζες από τα μπαλκόνια; Ας γίνουν πρώτα υποδομές και εδώ είμαστε να αγοράσουμε και από αυτά. Τέλος πραγματικά πιστεύετε ότι το κόστος χρήσης θα παραμείνει για πάντα τόσο χαμηλό; Δηλαδή όλα τα κράτη θα χάσουν τόσα τρις $/€ από τους φόρους χωρίς αντικατάσταση όταν θα έχουν πραγματική ποσοστιαία διείσδυση στον εγκατεστημένο στόλο οχημάτων;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 λεπτά πριν, Thanar είπε

Αφήνω αυτό εδώ, για κάποιους που νομίζουν πως η Ηλεκτροκίνηση είναι το... μέλλον:
138660056_3587584581348814_4003909359023281113_o.jpg.9cd3f7e7e31e2910d05fbdca97f067d1.jpg

Εσένα δηλαδή το αναιμικό (και αυτό με σπρώξιμο) 1,3% για τα αμιγώς ηλεκτρικά στο 2020 τι ακριβώς σου λέει? Πως η ηλεκτροκίνηση είναι το... παρόν?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Εσένα δηλαδή το αναιμικό (και αυτό με σπρώξιμο) 1,3% για τα αμιγώς ηλεκτρικά στο 2020 τι ακριβώς σου λέει? Πως η ηλεκτροκίνηση είναι το... παρόν?

Πού ακριβώς το βλέπεις αυτό το νούμερο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Thanar είπε

Πού ακριβώς το βλέπεις αυτό το νούμερο;

Μέσα από το site του ΣΕΑΑ που έχει αναλυτικές λίστες ταξινομήσεων επιβατικών ανά κατηγορία και ανά μήνα, εντελώς χονδρικά από το 2,6% στο 2020 των "επαναφορτιζόμενων" τα μισά περίπου αφορούν BEV και τα άλλα μισά PHEV.

Απάντησε τώρα αν θέλεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1. Δεν έχουμε στοιχεία για τα καθαρά ηλεκτρικά BEV μιας και περιλαμβάνονται τα plugin

2. Η βενζίνα πέφτει μιας και πλέον βγαίνουν ως mild Hybrid mHEV (και καλά κάνουν μιας και είναι ότι πιο τίμιο απο άποψη κόστους). Σίγουρα θα εξαφανιστεί η κατηγορία βενζίνης στο μέλλον ως mHEV

3. Στα HEV αν περιλαμβάνονται τα mHEV δεν έχουμε στοιχεία μιας και (τα mHEV) είναι απλά βενζινοκίνητα με κινητήρα "ποδηλάτου"

4. Η diesel-άρα καλά κρατεί ,ακόμα και αν χάνει απο μεταγραφές σε άλλες κατηγορίες

5. Το CNG αν δε δημιουργηθεί δίκτυο εκεί θα παραμείνει δυστυχώς (και λέω δυστυχώς γιατί είναι σήμερα η πιο οικονομική λύση )

6 Το LPG δεν περιλαμβάνει τις άπειρες μετατροπές με μοναδικά εργοστασιακά αμάξια τα Sandero , Dacia και Clio

Για τους συγκεκριμένους λόγους 1,2,3,6 πιστεύω οτι τα παραπάνω στοιχεία δε δείχνουν τίποτα ουσιαστικό .

Τα mHEV έπρεπε να περιλαμβάνονται σε βενζίνη ή πετρέλαιο και να φύγουν απο τα HEV

Διαχωρισμός BEV με PHEN

 

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

54 λεπτά πριν, NT1G είπε

Δεν θα βγαίνουν ωραία τα νούμερα έτσι.

Τα στοιχεία είναι του ΣΕΑΑ. Σίγουρα ΔΕΝ τους συμφέρει να φαίνονται υψηλά τα νούμερα των αμιγώς ηλεκτρικών...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

52 λεπτά πριν, Thanar είπε

Τα στοιχεία είναι του ΣΕΑΑ. Σίγουρα ΔΕΝ τους συμφέρει να φαίνονται υψηλά τα νούμερα των αμιγώς ηλεκτρικών...

Γιατί; Τους νοιάζει τι πουλάνε ή να πουλάνε;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, primeragt είπε

Γιατί; Τους νοιάζει τι πουλάνε ή να πουλάνε;

Πραγματικά έχεις αυτή την απορία; 9 στα 10 μέλη του ΣΕΑΑ είναι αντιπροσωπείες αυτοκινήτων. Οι οποίες, μετά την πώληση του θερμικού αναλαμβάνουν και το service. Μηνιάτικο κανονικά δηλαδή. Καταγράφουν στο business plan αναμενόμενα έσοδα από την υποστήριξη του αυτοκινήτου που πουλάνε. Για ένα ηλεκτρικό, τι πρόβλεψη θα κάνουν; Πως θα χρειαστεί αντικατάσταση η μπαταρία μετά από 20 χρόνια, όπως κάποιοι φωστήρες εδώ μέσα ισχυρίζονται;

ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ πως οι αντιπροσωπείες θέλουν να καθυστερήσουν την έλευση της ηλεκτροκίνηση όσο τω δυνατόν περισσότερο, το συζητάμε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οι αντιπροσωπείες δεν πρόκειται να χάσουν απο με την σταδιακή μετάβαση στα ηλεκτροκίνητα ήδη αρκετές αντιπροσωπείες όπως φαίνεται στα ρεπορτάζ σου λένε πόσο θα κοστίζει η ετήσια συντήρηση σε βάθος πενταετίας τα οποία συμπεριλαμβάνουν βέβαια και τα φίλτρα καμπίνας https://www.newsauto.gr/specials/poso-tha-pliroso-gia-ena-ilektriko-aftokinito-stin-5etia/

Nissan Leaf 564 ευρώ για πέντε χρόνια.

Opel e corsa 295 ευρώ

Scoda Citigo 300ευρώ. Ολα αυτά ισχύουν αν θέλεις και την εγγύηση που θα σου παρέχουν.

Για μένα τα mhev επειδή είμαι ήδη κάτοχος σου παρέχει το πλεονέκτημα να έχεις ροπή από χαμηλά και μια μείωση στη κατανάλωση το πολύ στο 20% συνήθως γύρω στο 10% ανάλογα πως το χειρίζεσαι μέσα στη πόλη. Βέβαια δεν ξέρω τελικά αν πχ σε βάθος 10ετίας για 150000 (προσωπικά ειμαι γυρω στα 8000χμ/ετος) πρόκειται να βγάλεις ποτέ το κόστος της μπαταρίας των 11,5kwh. Για μένα δεν θα έπρεπε να είναι στην κατηγορία των υβριδικών.

Μακάρι σε 10 χρόνια να μπορούμε να αντικαταστήσουμε τα αυτοκίνητα μας πχ αυτοκίνητο κατογορίας C το οποίο κάνει 20000 ευρώ με ένα κατηγορίας C ηλεκτρικό πάλι στην ίδια τιμή πολύ δύσκολο το βλέπω γιατί οι τιμές ανεβαίνουν.

Επεξ/σία από fragsp
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...