Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

8 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Νομίζω πως αυτό που περιγράφεις θα γινόταν μόνο στην περίπτωση που δεν υπήρχε/θα υπάρξει καμία απολύτως παρέμβαση ή στήριξη των ηλεκτρικών από το κράτος.

Το κράτος όμως τα προωθεί με πολλούς τρόπους, και επιδοτεί την αγορά τους, και δεν επιβάλλει τέλος ταξινόμησης, και δεν επιβάλλει ειδικό φόρο κατανάλωσης στο ρεύμα που χρειάζονται για να κινηθούν, και ξοδεύει χρήμα σε υποδομές, και ότι άλλο ξεχνάω.

Σε 10 χρόνια - κατά την γνώμη μου πάντα - θα είναι πολλά περισσότερα, ίσως 1.000.000.

Αυτή την στιγμή, τα αυτοκίνητα μέχρι 10ετιας στην Ελλάδα είναι κάπου στις 880000, σε 10 χρόνια θα έχουμε 1 εκατομμύριο νέα, μόνο ηλεκτρικά;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 λεπτό πριν, NT1G είπε

Αυτή την στιγμή, τα αυτοκίνητα μέχρι 10ετιας στην Ελλάδα είναι κάπου στις 880000, σε 10 χρόνια θα έχουμε 1 εκατομμύριο νέα, μόνο ηλεκτρικά;

Πως προκύπτει αυτό? Περίπου 5.000.000 είναι αυτά που κυκλοφορούν, και ο μέσος όρος ηλικίας τους είναι 14,7 έτη, το βρίσκω εντελώς απίθανο τα έως 10 ετών να είναι μόνο 880.000, έχεις κάποιο link?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Πως προκύπτει αυτό? Περίπου 5.000.000 είναι αυτά που κυκλοφορούν, και ο μέσος όρος ηλικίας τους είναι 14,7 έτη, το βρίσκω εντελώς απίθανο τα έως 10 ετών να είναι μόνο 880.000, έχεις κάποιο link?

Νούμερα ΣΕΑΑ από εδώ, για καινούργια αυτοκίνητα. Πόσα να είναι τα μεταχειρισμένα που έρχονται από το εξωτερικό;

https://seaa.gr/registrations/

Αν τα βάλεις μαζί βγαίνει κάτι τέτοιο, από το 11 ως το 20 είναι περίπου 827000.

gftfg.PNG.c9f61bf13f69df14ecfd631ca0a067e9.PNG

Επίσης τα νέα στοιχεία λένε ότι ο μ.ο. ηλικίας στην Ελλάδα ανέβηκε στα 16 χρόνια.

Επεξ/σία από NT1G
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, NT1G είπε

Νούμερα ΣΕΑΑ από εδώ,

https://seaa.gr/registrations/

Αν τα βάλεις μαζί βγαίνει κάτι τέτοιο, από το 11 ως το 20 είναι περίπου 827000.

gftfg.PNG.c9f61bf13f69df14ecfd631ca0a067e9.PNG

Ωραίο λινκ , αλλά νομίζω τα στατιστικά των πωλήσεων απο μόνα τους , δε δίνουν εικόνα για τα αμάξια που κυκλοφορούν σήμερα .

Κάποια καταστράφηκαν , κατέθεσαν πινακίδες κτλ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, korakios είπε

Ωραίο λινκ , αλλά νομίζω τα στατιστικά των πωλήσεων απο μόνα τους , δε δίνουν εικόνα για τα αμάξια που κυκλοφορούν σήμερα .

Κάποια καταστράφηκαν , κατέθεσαν πινακίδες κτλ

ναι και; Δείχνουν πόσα καινούργια πουλήθηκαν μέσα σε 10 χρόνια. και ότι αν δεν τα απαγορεύσει αύριο τα αυτοκίνητα το κράτος, τα ηλεκτρικά θα κάνουν πολύ καιρό να φτάσουν μεγάλα νούμερα.

Επίσης τα νούμερα δείχνουν 650 BEV σε σύνολο 81000 νέων αυτοκινήτων για το 2020.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, NT1G είπε

Νούμερα ΣΕΑΑ από εδώ,

https://seaa.gr/registrations/

Αν τα βάλεις μαζί βγαίνει κάτι τέτοιο, από το 11 ως το 20 είναι περίπου 827000.

gftfg.PNG.c9f61bf13f69df14ecfd631ca0a067e9.PNG

Εκτός από καινούργια ξέχασες τα μεταχειρισμένα που εισάχθηκαν στην Ελλάδα την τελευταία δεκαετία. Σύμφωνα με το παρακάτω:

Από τα 5,12 εκατ. αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους, τα 3,73 εκατ. (ποσοστό 72,8%) είναι ηλικίας τουλάχιστον 10 ετών.

https://www.gocar.gr/news/feed/25882,Posa_aytokinhta_kykloforoyn_sthn_Ellada.html

τα κυκλοφορούντα (και όχι πωληθέντα) επιβατικά έως 10 ετών πρέπει να είναι κάπου 1.400.000.

Άσε που και την επόμενη δεκαετία θα συνεχίσουν να εισάγονται μεταχειρισμένα.

Άσε που τη δεκαετία 11 έως 20 οι πωλήσεις είχαν πιάσει πάτο. Αν και δεν νομίζω να ξαναφτάσουν σταθερά στις πάνω από 200.000/έτος, το πιθανότερο είναι να αυξηθούν.

Άσε που η πρόβλεψη μου δεν αφορούσε αποκλειστικά και μόνο επιβατικά.

Αν το κράτος φτάσει τον στόχο του, δηλαδή σταδιακά έως το 2030 ένα στα τρία που θα πωλείται να είναι ηλεκτρικό, δεν θεωρώ υπερβολικό τα κυκλοφορούντα ηλεκτρικά να είναι - ίσως και - 1.000.000.

 

Επεξ/σία από Joshua21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, NT1G είπε

ναι και; Δείχνουν πόσα καινούργια πουλήθηκαν μέσα σε 10 χρόνια. και ότι αν δεν τα απαγορεύσει αύριο τα αυτοκίνητα το κράτος, τα ηλεκτρικά θα κάνουν πολύ καιρό να φτάσουν μεγάλα νούμερα.

Επίσης τα νούμερα δείχνουν 650 BEV σε σύνολο 81000 νέων αυτοκινήτων για το 2020.

Το λινκ το έβαλες για να δώσεις αριθμό αυτοκινήτων που κυκλοφορούν  τη τελευταία δεκαετία.
Εγώ λέω οτι κάποια διαγράφτηκαν (λόγω βλαβης/τρακαρίσματος) , σε κάποια παρέδωσαν πινακίδες . Όπως αναφέρθηκε είναι και αρκετά εισαγόμενα.
Δηλαδή δε βγαίνει με ακρίβεια ο αριθμός των αυτοκίνητων στην Ελλάδα που κυκλοφορούν τώρα και είναι 10ετίας. Αυτό εννοώ. Αν διαφωνείς σεβαστό :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Εκτός από καινούργια ξέχασες τα μεταχειρισμένα που εισάχθηκαν στην Ελλάδα την τελευταία δεκαετία. Σύμφωνα με το παρακάτω:

Από τα 5,12 εκατ. αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους, τα 3,73 εκατ. (ποσοστό 72,8%) είναι ηλικίας τουλάχιστον 10 ετών.

https://www.gocar.gr/news/feed/25882,Posa_aytokinhta_kykloforoyn_sthn_Ellada.html

τα κυκλοφορούντα (και όχι πωληθέντα) επιβατικά έως 10 ετών πρέπει να είναι κάπου 1.400.000.

Άσε που και την επόμενη δεκαετία θα συνεχίσουν να εισάγονται μεταχειρισμένα.

Άσε που τη δεκαετία 11 έως 20 οι πωλήσεις είχαν πιάσει πάτο. Αν και δεν νομίζω να ξαναφτάσουν σταθερά στις πάνω από 200.000/έτος, το πιθανότερο είναι να αυξηθούν.

Άσε που η πρόβλεψη μου δεν αφορούσε αποκλειστικά και μόνο επιβατικά.

Αν το κράτος φτάσει τον στόχο του, δηλαδή σταδιακά έως το 2030 ένα στα τρία που θα πωλείται να είναι ηλεκτρικό, δεν θεωρώ υπερβολικό τα κυκλοφορούντα ηλεκτρικά να είναι - ίσως και - 1.000.000.

 

Τα νούμερα είναι από αναφορά του 2018 σε στοιχεία μέχρι το 2016.gdfgdgf.PNG.7568c9890e8b73c91e672069cd8b8527.PNG

 

Στην αναφορά του 2021 σε στοιχεία μέχρι το 2019 είναι 5 247 295 συνολικά και 4 385 389 πάνω από 10 χρόνια (83,5 %).

dfsdfgvdfg.PNG.04e13376046b7e6b6da0cb717a8adc10.PNG

7 λεπτά πριν, korakios είπε

Το λινκ το έβαλες για να δώσεις αριθμό αυτοκινήτων που κυκλοφορούν  τη τελευταία δεκαετία.
Εγώ λέω οτι κάποια διαγράφτηκαν (λόγω βλαβης/τρακαρίσματος) , σε κάποια παρέδωσαν πινακίδες . Όπως αναφέρθηκε είναι και αρκετά εισαγόμενα.
Δηλαδή δε βγαίνει με ακρίβεια ο αριθμός των αυτοκίνητων στην Ελλάδα που κυκλοφορούν τώρα και είναι 10ετίας. Αυτό εννοώ. Αν διαφωνείς σεβαστό :)

Δες τον πίνακα πιο πάνω, για αυτοκίνητα σε χρήση. Για το 2019 που έχουμε νούμερα ήταν 862 000.

Τώρα αν διαφωνούμε για τα νούμερα και ότι πρέπει να είναι περισσότερα ή λιγότερα, δεν μπορώ να κάνω κάτι, αυτά τα νούμερα βλέπω, για αυτά μπορώ να δώσω που τα βρήκα, δεν δουλεύω πάνω σε αυτά για να με ενδιαφέρει να ασχοληθώ περισσότερο.

Επεξ/σία από NT1G
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, NT1G είπε

Τα νούμερα είναι από αναφορά του 2018 σε στοιχεία μέχρι το 2016.gdfgdgf.PNG.7568c9890e8b73c91e672069cd8b8527.PNG

 

Στην αναφορά του 2021 σε στοιχεία μέχρι το 2019 είναι 5 247 295 συνολικά και 4 385 389 πάνω από 10 χρόνια (83,5 %).

dfsdfgvdfg.PNG.04e13376046b7e6b6da0cb717a8adc10.PNG

Ok, δέχομαι πως τώρα τα κυκλοφορούντα επιβατικά έως 10 ετών δεν είναι 1,4m αλλά μόνο 850k, και? Είσαι σίγουρος ότι ο αριθμός αυτός θα παραμείνει σταθερός, ή ότι δεν θα έχει αλλάξει πολύ σε 10 χρόνια?

Επίσης η πρόβλεψη μου αφορούσε το πλήθος ηλεκτρικών οχημάτων στο 2031, και όχι το πλήθος ηλεκτρικών επιβατικών ηλικίας έως 10 ετών στο 2031, έχει μια διαφορά δεν νομίζεις?

Και τέλος πάντων, κατά λέξη έγραψα πως σε μια δεκαετία τα ηλεκτρικά θα είναι πολύ περισσότερα από 100k, ίσως να είναι και 1m, αν διαφωνείς με αυτό κανένα πρόβλημα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Επίσης την ισχύ ενός AC σταθμού φόρτισης ισχύος 22KW ελάχιστα σύγχρονα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μπορούν να την εκμεταλλευτούν, και όχι σχεδόν όλα όπως είπες. Ένα Nissan Leaf για παράδειγμα λόγω του περιορισμού του εσωτερικού του φορτιστή μπορεί να φορτίζει με μέγιστο ρεύμα 6,6KW, τα οποία μεταφράζονται σε 33/34km/h (ανάλογα την έκδοση), συνεπώς στο 6ωρο θα αναπληρώσει ενέργεια έως 198/204km το πολύ, και όχι τουλάχιστον 400 όπως έγραψες.

Είπα εγώ πως θα αξιοποιήσουν τα 22kW; Το "σχεδόν όλα" πήγαινε στην αξιοποίηση ισχύος 11kW, που πλέον σχεδόν όλα τα Ηλεκτρικά έχουν ως OBC. Ίσως και όλα, εκτός του NISSAN LEAF. Τέτοιο οδηγώ, λες να μην το ξέρω;

5 ώρες πριν, korakios είπε

Αν κρίνω ότι τα φάγανε με το φυσικό αέριο που υποτίθεται θα είχε ολοκληρωθεί το δίκτυο στην Ελλάδα και τώρα η τιμή CNG έπρεπε να είναι 0,5-0,6 ευρώ...

Επειδή δεν γνωρίζω... πώς πάει το Φ.Α. και συναφή στην Ευρώπη;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Thanar είπε

Επειδή δεν γνωρίζω... πώς πάει το Φ.Α. και συναφή στην Ευρώπη;

Μια εικόνα ,χίλιες λέξεις . Εκεί προχωρά και το LNG στα λεωφορεία ,εδω μένουμε με πετρέλαια 20ετίας αν εξαιρέσεις λιγοστά CNG

https://www.ngva.eu/stations-map/

Mε τις μίζες, μάλλον το 2027 με τη λήξη των ΕΣΠΑ μας βλέπω για ολοκλήρωση

Απο τιμή χάλια μιας και η ΔΕΠΑ όχι μόνο αγοράζει ακριβά λόγω "συμβολαίου" απο Ρωσία ,αλλά πληρώνουμε (εμείς τα κορόιδα & για θέρμανση φυσικά) και πρόστιμα που δεν απορροφήσαμε το αέριο της σύμβασης. Δηλαδή αντί να κάνουν έργα και να καταναλώνεται αέριο προτιμάνε να τα δίνουν σε ρήτρες

Θέλει προσοχή μιας και ο αντιπρόεδρος της ΔΕΠΑ σίγουρα θα ανακατευτεί στην ηλεκτροκίνηση


Για πες τώρα για το βίντεο ? Που είναι το πρόβλημα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, Thanar είπε
6 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Επίσης την ισχύ ενός AC σταθμού φόρτισης ισχύος 22KW ελάχιστα σύγχρονα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μπορούν να την εκμεταλλευτούν, και όχι σχεδόν όλα όπως είπες. Ένα Nissan Leaf για παράδειγμα λόγω του περιορισμού του εσωτερικού του φορτιστή μπορεί να φορτίζει με μέγιστο ρεύμα 6,6KW, τα οποία μεταφράζονται σε 33/34km/h (ανάλογα την έκδοση), συνεπώς στο 6ωρο θα αναπληρώσει ενέργεια έως 198/204km το πολύ, και όχι τουλάχιστον 400 όπως έγραψες.

Είπα εγώ πως θα αξιοποιήσουν τα 22kW; Το "σχεδόν όλα" πήγαινε στην αξιοποίηση ισχύος 11kW, που πλέον σχεδόν όλα τα Ηλεκτρικά έχουν ως OBC. Ίσως και όλα, εκτός του NISSAN LEAF. Τέτοιο οδηγώ, λες να μην το ξέρω;

Ε τότε γιατί έγραψες για 22 ενώ εννοούσες 11KW?

Επίσης η αλήθεια είναι πως ελάχιστα μπορούν να αξιοποιήσουν 11KW, η πλειοψηφία μπορεί να αξιοποιήσει έως 7KW το πολύ, τα οποία σε 6 ώρες δίνουν ενέργεια για τα μισά χλμ από όσα ισχυρίστηκες.

Και κατά τη γνώμη μου εννοείται πως τα ξέρεις πολύ καλά όλα αυτά, άλλο που είναι τόσο μεγάλη η κάψα σου να προωθήσεις τα ηλεκτρικά που συνειδητά επιλέγεις να τα ωραιοποιείς γράφοντας ανακρίβειες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Ε τότε γιατί έγραψες για 22 ενώ εννοούσες 11KW?

Έγραψα 22kW, γιατί το "standard" στους AC φορτιστές είναι τα 22kW για πολλούς λόγους.

13 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Επίσης η αλήθεια είναι πως ελάχιστα μπορούν να αξιοποιήσουν 11KW, η πλειοψηφία μπορεί να αξιοποιήσει έως 7KW το πολύ...

Επιμένω. Hyundai KONA, Tesla model 3, VW ID.3, όλα αξιοποιουν 11kW! Επιπλέον, KIA e-Shoul και e-Niro, Opel Corsa-e και Peugeot e208 και e2008, έχουν 11kW OBC σαν προαιρετικό εξοπλισμό.

15 λεπτά πριν, korakios είπε

Για πες τώρα για το βίντεο ? Που είναι το πρόβλημα

Το βίντεο είναι μια ακόμη κραυγή στο μοτίβο "μην πάρετε ακόμα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, πάρτε ένα θερμικό για επόμενο, δεν είναι ακόμα η σειρά τους, λίγο ακόμα και εμείς οι πετρελαιοβιομήχανοι θα σας δώσουμε τη λύση!"

21 λεπτά πριν, korakios είπε

Εκεί προχωρά και το LNG στα λεωφορεία ,εδω μένουμε με πετρέλαια 20ετίας αν εξαιρέσεις λιγοστά CNG

Στα Ι.Χ. έχουν προχωρήσει τα αέρια στην Ευρώπη; Γιατί η αίσθησή μου είναι πως τα ηλεκτρικά τα έχουν ξεπεράσει κατά πολύ...

Επεξ/σία από Thanar
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Thanar είπε

μην πάρετε ακόμα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, πάρτε ένα θερμικό για επόμενο, δεν είναι ακόμα η σειρά τους,

καλά δε λένε και ψέματα , με κομπιουτεράκι να τα βάλεις κάτω δε βγαίνουν και με 2 σημαντικές προϋποθέσεις

-έχεις ήδη θερμικό

-έχεις γκαραζ

αλλά μου κάνει εντύπωση που σαν φαν(ατικός?) ηλεκτροκίνησης το είδες τόσο στραβά, πάσο . Εμένα μου άρεσε και μακάρι να προχωρήσει :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, Thanar είπε
27 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Ε τότε γιατί έγραψες για 22 ενώ εννοούσες 11KW?

Έγραψα 22kW, γιατί το "standard" στους AC φορτιστές είναι τα 22kW για πολλούς λόγους.

Ατύχησες, μόνο καναν άσχετο θα μπορούσες να μπερδέψεις με τέτοια αστεία επιχειρήματα.

21 λεπτά πριν, Thanar είπε
27 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Επίσης η αλήθεια είναι πως ελάχιστα μπορούν να αξιοποιήσουν 11KW, η πλειοψηφία μπορεί να αξιοποιήσει έως 7KW το πολύ...

Επιμένω. Hyundai KONA, Tesla model 3, VW ID.3, όλα αξιοποιουν 11kW!

4 - και μάλιστα από τα ακριβά μοντέλα - δεν είναι πλειοψηφία, μειοψηφία είναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...