Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, Ribopaido είπε

Ενέργεια χάνεται φαντάζομαι ο Cthulhu εννοει δεν μπορει να επανακτηθει οπως με τα ηλεκτρικα...

Αυτό ακριβώς εννοούσε, και εγώ τον συμπλήρωσα αναφέροντας ένα ακόμα θετικό των ηλεκτρικών, δλδ το ότι τα υλικά τριβής φθείρονται με πολύ μικρότερο ρυθμό.

2 λεπτά πριν, Ribopaido είπε

Οι ανηφόρες , οι εκκινήσεις + απότομες επιταχύνσεις Σκοτώνουν την μπαταρία λιθίου διότι ΔΕΝ έχει υψηλή πυκνότητα ισχύος.. Εκεί λοιπόν παίζεται όλο το έργο τώρα με υβριδικό σύστημα αποθήκευσης

Τι εστί "υβριδικό σύστημα αποθήκευσης";

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

3 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Αυτό που μόλις έγραψες δεν έχει καμία σχέση με αυτό που είχες γράψει πριν

  Έχει αλλά δε μπορείς να το καταλάβεις

4 ώρες πριν, korakios είπε

Στα 3 χρόνια υποτίθεται οτι πέφτει 3%, μιλάω για τι στιγμή που απο καινούρια φτάσεις σε σημείο να έχει πέσει 20%.

20 ώρες πριν, korakios είπε

Απλά όταν μια μπαταρία ξεκινά να πέφτει , η πτώση είναι ραγδαία . Αν στον χρόνο πέσει 10%, στον επόμενο πάει 15 μετά 25 μετά μέχρι το περίπτερο το πολύ...

Με απλά λόγια όταν ξεκινήσει η πτώση της ,θα είναι απότομη .

3 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Ίσως να τις μπερδεύεις με τις μπαταρίες των κινητών, οι μπαταρίες των ηλεκτρικών αυτοκινήτων όμως καλύπτονται με 8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση για το 75% της χωρητικότητας τους.

Δυστυχώς ίδιας τεχνολογίας είναι ,του αυτοκινήτου, με του ηλεκτρικού ποδηλάτου, με του κινητού κτλ κτλ

Μάλιστα και χωρίς καθόλου χρήση , έχουν ημερομηνία λήξης . 12 χρόνια περίπου με ενδιάμεση φόρτιση διατήρησης

2 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Με την ίδια λογική το γεγονός ότι η Volvo και κάποιες άλλες μάρκες αναγκάζονται να δίνουν 2 χρόνια εγγύηση για τους κινητήρες των θερμικών τους αυτοκινήτων, είναι ένας πολύ καλός δείκτης για το timing της αναμενόμενης αντικατάστασης τους, right?

Με γλύτωσες από το σχόλιο και βάζω το επόμενο που έγραψες

2 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Ας μην γράφουμε ότι να ναι...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, korakios είπε

  Έχει αλλά δε μπορείς να το καταλάβεις

Με απλά λόγια όταν ξεκινήσει η πτώση της ,θα είναι απότομη .

Ε δεν είναι δυνατόν και τα δύο post να λένε το ίδιο πράγμα όταν στο ένα γράφεις ότι η μπαταρία στα 3 χρόνια θα έχει μείωση χωρητικότητας 3%, ενώ στο άλλο ότι η μπαταρία στα 3 χρόνια θα έχει 50% πτώση και στο 4ο ίσα που θα πηγαίνεις στο περίπτερο...

Επίσης το ότι όταν θα ξεκινήσει η πτώση της θα είναι απότομη είναι δική σου εκτίμηση, δεν προκύπτει από κάπου.

1 ώρα πριν, korakios είπε

 Δυστυχώς ίδιας τεχνολογίας είναι ,του αυτοκινήτου, με του ηλεκτρικού ποδηλάτου, με του κινητού κτλ κτλ

Μάλιστα και χωρίς καθόλου χρήση , έχουν ημερομηνία λήξης . 12 χρόνια περίπου με ενδιάμεση φόρτιση διατήρησης

Πιο άσχετος πεθαίνεις... Ούτε όλα τα αυτοκίνητα χρησιμοποιούν μπαταρίες ίδιας τεχνολογίας ούτε όλα τα κινητά, είναι αστείος ο ισχυρισμός σου, μια ματιά αν ρίξεις σε τεχνικά χαρακτηριστικά BEV και κινητών θα το διαπιστώσεις και ο ίδιος.

1 ώρα πριν, korakios είπε

Με γλύτωσες από το σχόλιο και βάζω το επόμενο που έγραψες

Καλύτερα, ούτως ή άλλως τα σχόλια σου στερούνται λογικής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Joshua21 είπε

ενώ στο άλλο ότι η μπαταρία στα 3 χρόνια θα έχει 50% πτώση και στο 4ο ίσα που θα πηγαίνεις στο περίπτερο...

Αυτά τα έβγαλε το κεφάλι σου , ξαναδιάβασε...

1 ώρα πριν, Joshua21 είπε

Επίσης το ότι όταν θα ξεκινήσει η πτώση της θα είναι απότομη είναι δική σου εκτίμηση, δεν προκύπτει από κάπου.

Θα ρωτήσεις κάποιον που γνωρίζει . Όταν το κάνεις αυτό να μοιραστείς τη γνώση σου

1 ώρα πριν, Joshua21 είπε

Πιο άσχετος πεθαίνεις...

Βασικά με τις ......... που γράφεις εδώ και καιρό έχεις πάρει κόσμο και κοσμάκι...

Στη λίστα αγνόησης ημιμαθή ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παραθέτω τις πιο χρησιμοποιούμενες τεχνολογίες μπαταριών λιθίου στα EV και το υβριδικο συστημα αποθηκευσης (HESS) να δειτε που στοχευει η ερευνα τωρα.. https://batteryuniversity.com/learn/archive/is_li_ion_the_solution_for_the_electric_vehicle

https://www.quora.com/Can-super-capacitors-be-used-to-power-electric-vehicles 
Λύνει τα περισσότερα προβλήματα των μπαταριών με 1 μόνο κατα, το οποίο λύνεται αλλιώς

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και εγώ είμαι fan της τεχνολογίας και gadget-άκιας αλλά αν κοιτάξει κάποιος ρεαλιστικά το θέμα θα διαπιστώσει οτι αυτή τη στιγμή τα ηλεκτρικά δεν είναι ανταγωνιστικά έναντι των θερμικών.

 

-Οι τιμές τους είναι περίπου 3 φορές πάνω από αντίστοιχης κατηγορίας θερμικό.

-Η αυτονομία τους είναι περίπου η μισή από αντίστοιχης κατηγορίας θερμικό.

-Ο ανεφοδιασμός τους είναι χρονοβόρος.

-Ικανοποιητικές υποδομές δεν υπάρχουν (τουλάχιστον στην Ελλάδα).

-Το κόστος αντικατάστασης μπαταρίας μετά από 10 χρόνια (η οποία σταδιακά φθείρεται-όσο και να θέλουμε να το ωραιοποιήσουμε) φαίνεται οτι μάλλον θα πλησιάζει την τότε εμπορική αξία του οχήματος.

 

Σαφώς η τεχνολογία έχει ενδιαφέρον αλλά και αρκετό μέλλον (όσον αφορά τα ΙΧ).

Φυσικά για κάποιον που μπορεί να δοκιμάσει το ηλεκτρικό μέσω (εταιρικού) leasing ή για χομπίστες που θέλουν να ξεχωρίζουν είναι μια πιθανή λύση ακόμα και σήμερα.

 

Επεξ/σία από agnostos13
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για εταιρίες διανομής που κάνουν μέσα άπειρα χλμ καθημερινά ίσως συμφέρει να έχουν στο στόλο τους κάποια .

Φυσικά θα χρειάζονται να χάνουν κάποια ώρα σε φόρτιση φυσικά ,αλλά και φθηνό ρεύμα έχουν και καλές επιδοτήσεις υπάρχουν

Πιστεύω εκεί θα δούμε στην πράξη την αντοχή τους μιας και 100000χλμ θα τα κάνουν πολύ σύντομα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, agnostos13 είπε

Και εγώ είμαι fan της τεχνολογίας και gadget-άκιας αλλά αν κοιτάξει κάποιος ρεαλιστικά το θέμα θα διαπιστώσει οτι αυτή τη στιγμή τα ηλεκτρικά δεν είναι ανταγωνιστικά έναντι των θερμικών

Στην υψηλη κατηγορια τιμης > 60000 ευρω οχι απλα ειναι ανταγωνιστικα αλλα τα πατανε κατω οποιοδηποτε αντιστοιχο θερμικο σε ολα εκτος απο τον χρονο "γεμισματος".

Στην χαμηλη κατηγορια < 40000 ευρω ειναι αναμεικτα τα πραγματα σε αλλα πραγματα υπερτερουν επιδοσεις , οικονομια στη χρηση, ανεση και σε αλλα οχι οπως υψηλοτερη τιμη και χρονος φορτισης.

 

2 ώρες πριν, agnostos13 είπε

Οι τιμές τους είναι περίπου 3 φορές πάνω από αντίστοιχης κατηγορίας θερμικό

Διπλασια τιμη το πολυ, ειναι πιο ακριβα αλλα μην υπερβαλλεις.

 

2 ώρες πριν, agnostos13 είπε

Ο ανεφοδιασμός τους είναι χρονοβόρος.

Ειναι αλλα οχι κατι το φοβερο οταν χρησιμοποιεις DC φορτιστη

 

 

2 ώρες πριν, agnostos13 είπε

-Ικανοποιητικές υποδομές δεν υπάρχουν (τουλάχιστον στην Ελλάδα).

Οντως δεν ειναι , τουλαχιστον αυξανονται οι φορτιστες

 

2 ώρες πριν, agnostos13 είπε

-Το κόστος αντικατάστασης μπαταρίας μετά από 10 χρόνια (η οποία σταδιακά φθείρεται-όσο και να θέλουμε να το ωραιοποιήσουμε) φαίνεται οτι μάλλον θα πλησιάζει την τότε εμπορική αξία του οχήματος.

Καποια στιγμη αυτο το η μπαταρια σε 10 χρονια θα βγαλει ποδια και θα φυγει απο το αυτοκινητο πρεπει να το καταλαβετε οτι δεν ισχυει. Η μπαταρια θα συνεχισει να δουλευει για δεκαετιες αν θελεις. Οσο για την εξασθενιση σου αφαιρει 1-2% καθε χρονο περιπου και μετα το 10% αρχιζει να μειωνεται . Το πολυ να φτασει να σου εχει μειωσει την μπαταρια κατα 30% μετα απο πολλα χρονια. Εξαρταται βεβαια και πως την χρησιμοποιεις την μπαταρια. Αν την ξελιγωνεις και χρησιμοποιεις συνεχεια ταχυφορτιστη τοτε μπορει να εχεις μεγαλτερη εξασθενιση. Που ομως πρακτικα δεν γινεται.

1 ώρα πριν, korakios είπε

Για εταιρίες διανομής που κάνουν μέσα άπειρα χλμ καθημερινά ίσως συμφέρει να έχουν στο στόλο τους κάποια .

Απλα μαθηματικα ειναι. Οχι απλα συμφερει, μονο αν θες να ζημιωσεις την εταιρια ΔΕΝ αγοραζεις ηλεκτρικο.

 

1 ώρα πριν, korakios είπε

Φυσικά θα χρειάζονται να χάνουν κάποια ώρα σε φόρτιση φυσικά ,αλλά και φθηνό ρεύμα έχουν και καλές επιδοτήσεις υπάρχουν

Μονο τα ταξι μπορεις να πεις οτι θα χανουν το χρονο του λογω φορτισης. Βανακια μηχανακια κλπ φορτιζουν το βραδυ που δεν κινουνται.

 

1 ώρα πριν, korakios είπε

Πιστεύω εκεί θα δούμε στην πράξη την αντοχή τους μιας και 100000χλμ θα τα κάνουν πολύ σύντομα

Μηπως ηθελες να γραψεις ενα εκατομμυριο? γιατι 100000 χιλιομετρα εχουνν κανει παρα πολλα αυτοκινητα με γνωστη την ( μικρη) επιδραση που εχει στην μπαταρια. Δεν χρειαζετια να περιμενεις τιποτα ειναι αποδεδειγμενο.

Επεξ/σία από gbras
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

58 λεπτά πριν, gbras είπε

Στην υψηλη κατηγορια τιμης > 60000 ευρω οχι απλα ειναι ανταγωνιστικα αλλα τα πατανε κατω οποιοδηποτε αντιστοιχο θερμικο σε ολα εκτος απο τον χρονο "γεμισματος".

Όταν λες "τα πατάνε κάτω σε όλα" εννοείς σε αυτονομία, σε επιδόσεις, σε αξιοπιστία, σε τί;

Στην χαμηλη κατηγορια < 40000 ευρω ειναι αναμεικτα τα πραγματα σε αλλα πραγματα υπερτερουν επιδοσεις , οικονομια στη χρηση, ανεση και σε αλλα οχι οπως υψηλοτερη τιμη και χρονος φορτισης.

Το "υπερτερούν σε επιδόσεις και άνεση" το τεκμαίρεις κάπως;

Διπλασια τιμη το πολυ, ειναι πιο ακριβα αλλα μην υπερβαλλεις.

Σίγουρα διπλάσια εννοείς και ανεβαίνουμε.

Ειναι αλλα οχι κατι το φοβερο οταν χρησιμοποιεις DC φορτιστη

Έχει επαφή με τα βαριά 5 λεπτά που θες να γεμίσεις ένα ντεπόζιτο;

Οντως δεν ειναι , τουλαχιστον αυξανονται οι φορτιστες

Όπως έγραψα και πριν...έχουμε πολύ μέλλον ακόμα.

Καποια στιγμη αυτο το η μπαταρια σε 10 χρονια θα βγαλει ποδια και θα φυγει απο το αυτοκινητο πρεπει να το καταλαβετε οτι δεν ισχυει. Η μπαταρια θα συνεχισει να δουλευει για δεκαετιες αν θελεις. Οσο για την εξασθενιση σου αφαιρει 1-2% καθε χρονο περιπου και μετα το 10% αρχιζει να μειωνεται . Το πολυ να φτασει να σου εχει μειωσει την μπαταρια κατα 30% μετα απο πολλα χρονια. Εξαρταται βεβαια και πως την χρησιμοποιεις την μπαταρια. Αν την ξελιγωνεις και χρησιμοποιεις συνεχεια ταχυφορτιστη τοτε μπορει να εχεις μεγαλτερη εξασθενιση. Που ομως πρακτικα δεν γινεται.

Δεν λέει κανείς οτι θα φύγει μόνη της η μπαταρία από το αμάξι, οτι θα είναι για την ανακύκλωση λέμε!

Και η μείωση της δυναμικότητας της δεν είναι ψιλά γράμματα (όπως αφήνεις να εννοηθεί) όταν μιλάμε για μέγιστες αυτονομίες που σε ιδανικές συνθήκες αγγίζουν τα 400km.

Απλα μαθηματικα ειναι. Οχι απλα συμφερει, μονο αν θες να ζημιωσεις την εταιρια ΔΕΝ αγοραζεις ηλεκτρικο.

Μονο τα ταξι μπορεις να πεις οτι θα χανουν το χρονο του λογω φορτισης. Βανακια μηχανακια κλπ φορτιζουν το βραδυ που δεν κινουνται.

Μηπως ηθελες να γραψεις ενα εκατομμυριο? γιατι 100000 χιλιομετρα εχουνν κανει παρα πολλα αυτοκινητα με γνωστη την ( μικρη) επιδραση που εχει στην μπαταρια. Δεν χρειαζετια να περιμενεις τιποτα ειναι αποδεδειγμενο.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Όταν λες "τα πατάνε κάτω σε όλα" εννοείς σε αυτονομία, σε επιδόσεις, σε αξιοπιστία, σε τί;

Αυτονομια ειναι πανω κατω τα ιδια. Τα αλλα οπως το γραφεις.

5 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Το "υπερτερούν σε επιδόσεις και άνεση" το τεκμαίρεις κάπως;

Παρε οποιαδηποτε δυο ιδια αυτοκινητα VW e-up ας πουμε η Peugeot 208 η Kona και συγκρινε τις επιδοσεις τους. Τα ηλεκτρικα ειναι πιο ανετα και πιο σταθερα στο δρομο μιας και δεν εχουν κραδασμους, θορυβους αλλα εχουν και χαμηλο κεντρο βαρους.

 

17 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Έχει επαφή με τα βαριά 5 λεπτά που θες να γεμίσεις ένα ντεπόζιτο;

οχι αλλα απο την αλλη το αυτοκινητο θα το φορτισεις ειτε στο σπιτι σου το βραδυ οποτε δεν σε νοιαζει ο χρονος ειτε σε ενα φορτιστη καπου κοντα σου. Θες να το δουμε σε ταξιδι? Κανεις 400 χιλιομετρα δεν θα κανεις και μια σταση τουλαχιστον μιση ωρα? αρα πρακτικα δεν νομιζω οτι ειναι προβλημα.

 

21 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Όπως έγραψα και πριν...έχουμε πολύ μέλλον ακόμα.

Κυριως λογο νοοτροπιας και ανοργανωσιας του κρατους θα συμφωνησω.

22 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Δεν λέει κανείς οτι θα φύγει μόνη της η μπαταρία από το αμάξι, οτι θα είναι για την ανακύκλωση λέμε!

Δεν θα ειναι λεμε!!

 

24 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Και η μείωση της δυναμικότητας της δεν είναι ψιλά γράμματα (όπως αφήνεις να εννοηθεί) όταν μιλάμε για μέγιστες αυτονομίες που σε ιδανικές συνθήκες αγγίζουν τα 400km.

Δηλαδη το να χασεις το συνηθες 10% σε περιπου 10 χρονια ειναι τοσο φοβερο. Ενταξει αποψεις ειναι αυτες εγω δεν το θεωρω κατι σημαντικο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, gbras είπε

Αυτονομια ειναι πανω κατω τα ιδια. Τα αλλα οπως το γραφεις.

Παρε οποιαδηποτε δυο ιδια αυτοκινητα VW e-up ας πουμε η Peugeot 208 η Kona και συγκρινε τις επιδοσεις τους. Τα ηλεκτρικα ειναι πιο ανετα και πιο σταθερα στο δρομο μιας και δεν εχουν κραδασμους, θορυβους αλλα εχουν και χαμηλο κεντρο βαρους.

οχι αλλα απο την αλλη το αυτοκινητο θα το φορτισεις ειτε στο σπιτι σου το βραδυ οποτε δεν σε νοιαζει ο χρονος ειτε σε ενα φορτιστη καπου κοντα σου. Θες να το δουμε σε ταξιδι? Κανεις 400 χιλιομετρα δεν θα κανεις και μια σταση τουλαχιστον μιση ωρα? αρα πρακτικα δεν νομιζω οτι ειναι προβλημα.

Κυριως λογο νοοτροπιας και ανοργανωσιας του κρατους θα συμφωνησω.

Δεν θα ειναι λεμε!!

Δηλαδη το να χασεις το συνηθες 10% σε περιπου 10 χρονια ειναι τοσο φοβερο. Ενταξει αποψεις ειναι αυτες εγω δεν το θεωρω κατι σημαντικο.

Σου λενε ανθρωποι που εχουν κανει ταξιδια πως το "πλασματικο" 400km δεν παιζει να το δεις ουτε ζωγραφιστο αλλα συνεχιζεις και διαφημιζεις τα επισημα νουμερα. Αν αντι για 400 δεις 200-250 και θελεις να πας Αθηνα - Θεσσαλονικη παιζει να πρεπει να σταματησεις και 2 φορες στον δρομο.

Επισης οσο αφορα επιδοσεις θελεις να μου πεις ποσα χιλιομετρα θα βγαλει αυτο που εχει 400km αυτονομια σε ιδανικες συνθηκες αν πηγαινεις με 180 στην Εθνικη; Καλα δεν λεω 220+ που μπορουν πολλα αυτοκινητα γιατι εκει θα εισαι τυχερος αν σου βγαλει 100km πριν χρειαστει φορτιση. Και φυσικα με το μηδενικο δικτυο για φορτιση στο Ελλαδα κατα 99% δεν θα βρεις να το φορτισεις εκει που θα θελεις.

Οποτε δεν καταλαβαινω που διαφωνεις με οτι σου λενε, σε 5-10 χρονια βλεπουμε, τωρα τα ηλεκτρικα ειναι για εντος πολεων.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Salvation81 είπε

Σου λενε ανθρωποι που εχουν κανει ταξιδια πως το "πλασματικο" 400km δεν παιζει να το δεις ουτε ζωγραφιστο αλλα συνεχιζεις και διαφημιζεις τα επισημα νουμερα. Αν αντι για 400 δεις 200-250 και θελεις να πας Αθηνα - Θεσσαλονικη παιζει να πρεπει να σταματησεις και 2 φορες στον δρομο.

Επισης οσο αφορα επιδοσεις θελεις να μου πεις ποσα χιλιομετρα θα βγαλει αυτο που εχει 400km αυτονομια σε ιδανικες συνθηκες αν πηγαινεις με 180 στην Εθνικη; Καλα δεν λεω 220+ που μπορουν πολλα αυτοκινητα γιατι εκει θα εισαι τυχερος αν σου βγαλει 100km πριν χρειαστει φορτιση. Και φυσικα με το μηδενικο δικτυο για φορτιση στο Ελλαδα κατα 99% δεν θα βρεις να το φορτισεις εκει που θα θελεις.

Οποτε δεν καταλαβαινω που διαφωνεις με οτι σου λενε, σε 5-10 χρονια βλεπουμε, τωρα τα ηλεκτρικα ειναι για εντος πολεων.

Έφτιαξαν autobahn στην Ελλάδα; 
 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, LongTom είπε

Έφτιαξαν autobahn στην Ελλάδα; 
 

Ελλαδα ζουμε ολοι, αν εσυ βλεπεις να πηγαινουν με 120 στην εθνικη ε μαλλον εγω κινουμαι σε αλλη εθνικη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...