Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 λεπτά πριν, korakios είπε

για να μη βαρέσουν λουκέτο εννοείς

Αυτό μπορεί να αποφευχθεί αν λειτουργήσουν συντονισμένα, με όρους (μη) ελεύθερης αγοράς...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 λεπτό πριν, agnostos13 είπε

Αυτό μπορεί να αποφευχθεί αν λειτουργήσουν συντονισμένα, με όρους (μη) ελεύθερης αγοράς...

δεν κατάλαβα τι εννοείς :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Η απόκριση του γκαζιού δεν έχει καμία σχέση με τις επιδόσεις. Οι καλύτερες επιδόσεις των ηλεκτρικών, ή μάλλον η καλύτερη επιτάχυνση γιατί από τελική κυριολεκτικά πατώνουν, οφείλεται κυρίως στις μικρότερες απώλειες μετάδοσης λόγω έλλειψης κιβωτίου ταχυτήτων και στην άμεση ροπή των ηλεκτροκινητήρων από πολύ χαμηλά.

Επίσης η αργή απόκριση στο γκάζι δεν είναι χαρακτηριστικό των βενζινοκινητήρων, είναι χαρακτηριστικό των οχημάτων με κιβώτιο ταχυτήτων, επίτηδες φτιάχνονται έτσι ώστε να προστατεύεται η μετάδοση. Και ένα ηλεκτρικό αναγκαστικά θα είχε αργή απόκριση στο γκάζι αν του έβαζαν κιβώτιο.

Καμία σχέση δεν έχει το κιβώτιο στην εξίσωση. Στις απώλειες ναι αλλά μέχρι εκεί.

Ο ηλεκτροκινητήρας τα δίνει όλα στα 0rpm. Ο θερμικός στις 6000+ στροφές.

Κιβώτιο υπάρχει στα θερμικά για να μένει ο κινητήρας σε αποδεκτά επίπεδα. Ο ηλεκτρικός δεν το έχει ανάγκη γιατί η απόδοση του είναι οριζόντια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

54 λεπτά πριν, Vagosman είπε

Καμία σχέση δεν έχει το κιβώτιο στην εξίσωση. Στις απώλειες ναι αλλά μέχρι εκεί.

Ο ηλεκτροκινητήρας τα δίνει όλα στα 0rpm. Ο θερμικός στις 6000+ στροφές.

Κιβώτιο υπάρχει στα θερμικά για να μένει ο κινητήρας σε αποδεκτά επίπεδα. Ο ηλεκτρικός δεν το έχει ανάγκη γιατί η απόδοση του είναι οριζόντια.

Αν προσέξεις λίγο καλύτερα θα διαπιστώσεις πως πάνω κάτω τα ίδια έγραψα και εγώ, συγκεκριμένα "μικρότερες απώλειες μετάδοσης λόγω έλλειψης κιβωτίου ταχυτήτων", και "άμεση ροπή των ηλεκτροκινητήρων από πολύ χαμηλά".

Η απόδοση ενός ηλεκτροκινητήρα όμως μια και το ανέφερες κάθε άλλο παρά "οριζόντια" είναι, ούτε στην ιπποδύναμη ούτε στην ροπή. Όσα διαγράμματα έχω δει όλα έχουν καμπύλες, έχεις δει εσύ ποτέ κανένα με οριζόντιες γραμμές?

Όσο για το κιβώτιο σκέψου πρώτα τις αστείες - σε σχέση με θερμικά αντίστοιχης απόδοσης - τελικές ταχύτητες, σκέψου πόσο απίστευτα μειώνεται η αυτονομία μετά τα 90km/h, και πες μου μετά αν το έχουν ανάγκη ή όχι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μερικά ενδιαφέροντα (πιστεύω) στατιστικά για το πόσο γρήγορα ανεώνεται ο στόλος στην Ελλάδα.

https://traction.gr/stolos-elladas-2019-oi-pappoudes-tis-evropis-kai-ta-arnitika-rekor/?fbclid=IwAR1QvmbS7SsQeVQ39l7fzEPhHQQYVZS_JsQ7QXo7ZZS5y6fA_9dagaMeBB4

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, korakios είπε

https://www.capital.gr/diethni/3520915/volkswagen-antimetopizei-prostimo-ano-ton-100-ekat-euro-gia-tous-rupous?fbclid=IwAR1KeS7Z_sdp1dJnl2vM0MjATKeFMLnPwWU5bnvxdFvp3vnelj3VLlP-MBc

καλά νέα για τους φαν&χομπίστες της ηλεκτροκίνησης μιας και η ΕΕ "σπρώχνει" με πρόστιμα τους κατασκευαστές να έχουν στη γκάμα τους ηλεκτρικά με το ζόρι

κακά νέα φυσικά για τους υπόλοιπους που ελπίζουν σε ηλεκτρικά ως οικονομική λύση ,μιας και το κόστος των ηλεκτρικών είναι ακόμα υψηλό ( πρώιμη τεχνολογία ), και εννοείται τα πρόστιμα αυξάνουν τις τιμές των συμβατικών

Εβαλε ΕΕ 100 εκ προστιμο στην VW,μαλιστα.Οτι ειναι για σενα ενα γλυφιτζουρι,ειναι το συγκεκριμενο προστιμο για την VW.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, agnostos13 είπε

...οι περισσότεροι κατασκευαστές θέλουν να προωθήσουν την ηλεκτροκίνηση γιατί έχει πολύ φαί...

Όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες εκτός από την Tesla, από τη στιγμή που παράγουν αυτοκίνητα με ΜΕΚ, προσπαθούν να καθυστερήσουντην έλευση της Ηλεκτροκίνησης όσο μπορούν. Είτε επειδή δεν θέλουν να κλάψουν τις επενδύσεις που έχουν κάνει στις ΜΕΚ, είτε επειδή βλέπουν τα μετά after sales έσοδα κοντά στο μηδέν, είτε επειδή έχουν άλλα (πολυσχιδή) συμφέροντα, δεν με ενδιαφέρει. Το θέμα είναι πως σίγουρα δεν τους συμφέρει αυτή η αλλαγή, και για το λόγο αυτό δεν είχαν την παραμικρή "πράσινη" στρατηγική.

Όλες οι εναλλακτικές λύσεις που τόσα χρόνια πρεσβεύουν (hydrogen fools cells, solid state batteries, nuclear diamond batteries, portable fusion reactor, tiny-sun-in-a-box, κ.ά.), έχουν ως μοναδικό σκοπό να καθυστερήσουν την υιοθέτηση αυστηρότερων μέτρων από τις κυβερνήσεις, καθώς επίσης και τη μετάβαση του ενδιαφέροντος του αγοραστικού κοινού σε αυτή (στην Ηλεκτροκίνηση). Όλα αυτά, είναι τεχνάσματα του τύπου "περιμένετε μια δεκαετία ακόμη, δεν είναι αρκετά καλά τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα, θα σας δώσουμε εμείς οι ίδιοι τη λύση, αλλά όχι ακόμη, προς το παρόν το ψάχνουμε, για το καλό σας"!

Ευτυχώς, η Tesla τους χάλασε το πάρτυ, και ακόμη πιο ευτυχώς, την είδε και η VW ταραξίας. Επομένως, οι υπόλοιποι, ή θα ακολουθήσουν, ή θα κλείσου. Απλά πράγματα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, LouCi4er είπε

Εβαλε ΕΕ 100 εκ προστιμο στην VW,μαλιστα.Οτι ειναι για σενα ενα γλυφιτζουρι,ειναι το συγκεκριμενο προστιμο για την VW.

δε διαφωνώ ,με τα diesel ήταν δις νομίζω, αλλά και πάλι είναι πρόστιμο

2 λεπτά πριν, Thanar είπε

περιμένετε μια δεκαετία ακόμη, δεν είναι αρκετά καλά τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα

αφού δεν είναι

Τα ηλεκτρικά που είναι και πραγματικά αυτοκίνητα είναι πανάκριβα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Thanar είπε

 

Όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες εκτός από την Tesla, από τη στιγμή που παράγουν αυτοκίνητα με ΜΕΚ, προσπαθούν να καθυστερήσουντην έλευση της Ηλεκτροκίνησης όσο μπορούν. Είτε επειδή δεν θέλουν να κλάψουν τις επενδύσεις που έχουν κάνει στις ΜΕΚ, είτε επειδή βλέπουν τα μετά after sales έσοδα κοντά στο μηδέν, είτε επειδή έχουν άλλα (πολυσχιδή) συμφέροντα, δεν με ενδιαφέρει. Το θέμα είναι πως σίγουρα δεν τους συμφέρει αυτή η αλλαγή, και για το λόγο αυτό δεν είχαν την παραμικρή "πράσινη" στρατηγική.

Όλες οι εναλλακτικές λύσεις που τόσα χρόνια πρεσβεύουν (hydrogen fools cells, solid state batteries, nuclear diamond batteries, portable fusion reactor, tiny-sun-in-a-box, κ.ά.), έχουν ως μοναδικό σκοπό να καθυστερήσουν την υιοθέτηση αυστηρότερων μέτρων από τις κυβερνήσεις, καθώς επίσης και τη μετάβαση του ενδιαφέροντος του αγοραστικού κοινού σε αυτή (στην Ηλεκτροκίνηση). Όλα αυτά, είναι τεχνάσματα του τύπου "περιμένετε μια δεκαετία ακόμη, δεν είναι αρκετά καλά τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα, θα σας δώσουμε εμείς οι ίδιοι τη λύση, αλλά όχι ακόμη, προς το παρόν το ψάχνουμε, για το καλό σας"!

Ευτυχώς, η Tesla τους χάλασε το πάρτυ, και ακόμη πιο ευτυχώς, την είδε και η VW ταραξίας. Επομένως, οι υπόλοιποι, ή θα ακολουθήσουν, ή θα κλείσου. Απλά πράγματα.

Σε μια 10ετια τα ηλεκτρικα θα πανε απο εκει που ηρθαν οπως εγινε με τα diesel.Μας τα εκαναν πλανητες με τα πετρελαιου,πηγαν ακλαυτα.Τον κωλο τους να βαρανε κατω,ο πετρελαιοκινητηρας δεν κανει για ΙΧ,επιτελους το παραδεχτηκαν.Το ιδιο συμβαινει και με τα ηλεκτρικα,οτι και να κανουν δεν γινεται ουτε στα πιο τρελα τους ονειρα να εκθρονισουν τα θερμικα.Τωρα τις αερολογιες που λενε οι κατασκευαστες για να κονομησουν,ειναι το μελλον και τετοια,τα ακουω βερεσε.

  • Like 1
  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, LouCi4er είπε

Σε μια 10ετια τα ηλεκτρικα θα πανε απο εκει που ηρθαν

Το μόνο που θα πάει από 'κει που ήρθε σε μια 10ετία, θα είναι το θερμικό που τώρα οδηγείς... Εκτός κι αν μείνεις μέχρι το 2050 εσύ να ψάχνεις βενζίνες, κάτι τέτοια κάνανε και κάτι τρελοπαππούδες στα χωριά, που δεν θέλανε να παρατήσουν τα μουλάρια για τα αμάξια!

  • Like 2
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, LouCi4er είπε

Μας τα εκαναν πλανητες με τα πετρελαιου

😂🤣 ειλικρινά δεν το είχα ξανακούσει σαν έκφραση !

2 λεπτά πριν, LouCi4er είπε

οτι και να κανουν δεν γινεται ουτε στα πιο τρελα τους ονειρα να εκθρονισουν τα θερμικα.

Νομίζω το 2050 έχουν ως στόχο , θα το ψάξω καλύτερα , αλλά ρεαλιστικό ακούγεται αν πχ σε 20 χρόνια αλλάξει η τεχνολογία της μπαταρίας και φύγουμε απο λιθίου και λοιπές βελτιώσεις-παραλλαγές της. πλέον ούτε στα κινητά δεν επαρκεί

1 λεπτό πριν, Thanar είπε

Το μόνο που θα πάει από 'κει που ήρθε σε μια 10ετία, θα είναι το θερμικό που τώρα οδηγείς...

λίγο φασιστικό ακούγεται (εκτός απο σουρεαλιστικό)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, Thanar είπε

 

Όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες εκτός από την Tesla, από τη στιγμή που παράγουν αυτοκίνητα με ΜΕΚ, προσπαθούν να καθυστερήσουντην έλευση της Ηλεκτροκίνησης όσο μπορούν. Είτε επειδή δεν θέλουν να κλάψουν τις επενδύσεις που έχουν κάνει στις ΜΕΚ, είτε επειδή βλέπουν τα μετά after sales έσοδα κοντά στο μηδέν, είτε επειδή έχουν άλλα (πολυσχιδή) συμφέροντα, δεν με ενδιαφέρει. Το θέμα είναι πως σίγουρα δεν τους συμφέρει αυτή η αλλαγή, και για το λόγο αυτό δεν είχαν την παραμικρή "πράσινη" στρατηγική.

Όλες οι εναλλακτικές λύσεις που τόσα χρόνια πρεσβεύουν (hydrogen fools cells, solid state batteries, nuclear diamond batteries, portable fusion reactor, tiny-sun-in-a-box, κ.ά.), έχουν ως μοναδικό σκοπό να καθυστερήσουν την υιοθέτηση αυστηρότερων μέτρων από τις κυβερνήσεις, καθώς επίσης και τη μετάβαση του ενδιαφέροντος του αγοραστικού κοινού σε αυτή (στην Ηλεκτροκίνηση). Όλα αυτά, είναι τεχνάσματα του τύπου "περιμένετε μια δεκαετία ακόμη, δεν είναι αρκετά καλά τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα, θα σας δώσουμε εμείς οι ίδιοι τη λύση, αλλά όχι ακόμη, προς το παρόν το ψάχνουμε, για το καλό σας"!

Ευτυχώς, η Tesla τους χάλασε το πάρτυ, και ακόμη πιο ευτυχώς, την είδε και η VW ταραξίας. Επομένως, οι υπόλοιποι, ή θα ακολουθήσουν, ή θα κλείσου. Απλά πράγματα.

Η Tesla είναι η μόνη που έχει για την ώρα πραγματικά ανταγωνιστικές προτάσεις σε σχέση με τα θερμικά.

Επίσης κινείται σαφώς γρηγορότερα αλλά έχει και σχεδόν δέκα χρόνια που ασχολείται σοβαρά με το θέμα.

Από την άλλη έχει ακόμα παιδικές ασθένειες σε συστήματα που οι παραδοσιασικοί κατασκευαστές έχουν λύσει προ πολλού.

Σε κάθε περίπτωση τα ηλεκτρικά φαίνεται οτι θα έχουν πολύ ψωμί.

Το πως θα μοιραστεί η πίτα μένει να φανεί.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, korakios είπε

😂🤣 ειλικρινά δεν το είχα ξανακούσει σαν έκφραση !

Νομίζω το 2050 έχουν ως στόχο , θα το ψάξω καλύτερα , αλλά ρεαλιστικό ακούγεται αν πχ σε 20 χρόνια αλλάξει η τεχνολογία της μπαταρίας και φύγουμε απο λιθίου και λοιπές βελτιώσεις-παραλλαγές της. πλέον ούτε στα κινητά δεν επαρκεί

λίγο φασιστικό ακούγεται (εκτός απο σουρεαλιστικό)

Οταν βλεπεις οτι βγαινει μια τεχνολογια η οποια εχει 10 μειονεκτηματα και 1 πλεονεκτημα και αυτο παιζεται,τι να πεις?Απο ολα τα μειονεκτηματα των ηλεκτρικων,το μεγαλυτερο ειναι το κοστος,ειναι τραγικα μεγαλο το κοστος ενος ηλεκτρικου ακομα.Θα πουλησεις αυτοκινητο 40 χιλιαδων ευρω στον μεσο Ελληνα?Ελεος,εδω δεν αλλαζουν τακακια στα 25ετιας αυτοκινητα που εχουν.Το τι θα γινει σε 20-30 χρονια ειλικρινα δεν εχει νοημα να το συζητησω,εδω δεν ξερουμε τι μας ξημερωνει αυριο και θα μιλησουμε για μετα απο 20 χρονια?

Αυτοι που τα αγοραζουν σημερα και νομιζουν οτι βλεπουν μπροστα και οτι καναν την αγορα του αιωνα,ειναι οι καταναλωτες που αν ηταν εσκιμωοι ανετα τους πουλαγες σαγιοναρες.

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας ανοιξουν πρωτα οι οικονομίες και τα εργοστάσια να δουλέψουν κανονικά γιατί στο τέλος ούτε chipακι δεν θα έχουμε για είτε για θερμικούς είτε για ηλεκτροκινήτρες έτσι όπως πάμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...