Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

6 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Sorry αλλά δεν κατάλαβα τίποτα, θα πρέπει αν γίνεις πιο σαφής.

Δε φτάνει καν στο 95 και το άλλο ξεπερνά τα 90 . μπορεί να είναι επι 4 στο συγκεκριμένο διάγραμμα μετά απο 48 μήνες .

Μετά από 4 χρόνια όμως ? Δε θα είναι μεγαλύτερη η διαφορά αν ακολουθήσεις τις ευθείες? Αυτό εννοεί με το εκθετική αύξηση της απώλειας

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 1,4k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Καλησπέρα σε όλη την ομάδα.  Τυγχάνει να ασχολούμαι επαγγελματικά με την ηλεκτροκίνηση όντας πιστοποιημένος High Voltage Expert από την Volkswagen A.G., συνεπώς τίθεμαι στην διάθεση της ομάδας αν

Καλησπερίζω την παρέα! Διαβάζοντας τις τελευταίες σελίδες, παρατήρησα μερικές ανακρίβειες όσον αφορά τα ηλεκτρικά μοτέρ, που καλό πιστεύω θα ήταν να αποσαφηνιστούν!  Αρχικά κάθε ηλεκτρικός κ

Δημοσιευμένες Εικόνες

3 λεπτά πριν, poihths είπε

δεν θα βγάλουμε άκρη οκ έχεις δίκιο... αν την βλέπεις ευθεία τότε δεν υπάρχει λόγος αντιπαράθεσης

Έστω έχω πρόβλημα όρασης και τη βλέπω ευθεία παρόλο που δεν είναι.

Στην άλλη ερώτηση έχεις να απαντήσεις κάτι? πως γίνεται η ~10% μείωση να είναι 5 φορές μεγαλύτερη από την ~5?

  • Confused 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 ώρες πριν, SeriesX είπε

O Σαριμπαλιδης με το e208 εκανε 350 χλμ, με εκκινηση  απο το κεντρο της Αθηνας και διασχιζοντας την Αθηνων-Λαμιας με μεση ωριαια ταχυτητα τα 70 χλμ😂 και εμεινε απο μπαταρια. 

Με μεση ωριαια ταχυτητα τα 90 χλμ κανω 1200+ χλμ με 50 λιτρα diesel.  

Μπορεί να έφτασε με το ζώρι στη Λάρισα ενώ εσύ θα έφτανες Βελιγράδι αλλά τουλάχιστον το έκανε φτηνά (τουλάχιστον αν φόρτισε με νυχτερινό ρεύμα).

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
12 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Μπορεί να έφτασε με το ζόρι στη Λάρισα ενώ εσύ θα έφτανες Βελιγράδι αλλά τουλάχιστον το έκανε φτηνά (τουλάχιστον αν φόρτισε με νυχτερινό ρεύμα).

Με ηλιακά πανελ και το ηλεκτρικό μου ποδήλατο σχεδόν τζάμπα θα έφτανα Λάρισα  (κάποτε) ,αλλά δεν έχει νόημα πιστεύω.

Και φυσικά με 30+ χιλιάρικα αμάξι δεν πας φθηνά πουθενά .

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, korakios είπε

Δε φτάνει καν στο 95 και το άλλο ξεπερνά τα 90 . μπορεί να είναι επι 4 στο συγκεκριμένο διάγραμμα μετά απο 48 μήνες .

Για αυτό έγραψα περίπου (και όχι ακριβώς) 95, για αυτό έγραψα περίπου (και όχι ακριβώς) 90, για αυτό έγραψα ότι η απώλεια της χωρητικότητας είναι κάπου (και όχι ακριβώς) δύο φορές μεγαλύτερη από την κανονική. Έστω είναι 2,5 φορές μεγαλύτερη, έστω είναι 3, επί 4 πάντως στο συγκεκριμένο διάγραμμα ΔΕΝ είναι, πόσο μάλλον επί 5 που ισχυρίζεται το άρθρο του in.

14 λεπτά πριν, korakios είπε

Μετά από 4 χρόνια όμως ? Δε θα είναι μεγαλύτερη η διαφορά αν ακολουθήσεις τις ευθείες? Αυτό εννοεί με το εκθετική αύξηση της απώλειας

Το θέμα ήταν τι γίνεται σε 4 χρόνια, και όχι τι γίνεται μετά από 4 χρόνια. Άσε που δεν ξέρουμε αν μετά τα 4 χρόνια οι γραμμές θα συνεχίσουν να είναι ευθείες, το συγκεκριμένο γράφημα μέχρι τα 4 δείχνει.

Επίσης μια και ρώτησες, αν οι γραμμές συνεχίζουν να είναι ευθείες μετά τα 4 χρόνια τότε η διαφορά ΔΕΝ θα είναι μεγαλύτερη σε σχετικά νούμερα, θα είναι μεγαλύτερη μόνο σε απόλυτα. Όσες φορές είναι μεγαλύτερη η πτώση στα 4 έτη, τόσες φορές μεγαλύτερη θα είναι και στα 8 ας πούμε.

Πάντως πάλι καλά που και εσύ τις βλέπεις ευθείες όπως και εγώ, γιατί ο άλλος ΔΕΝ τις βλέπει ως ευθείες.

  • Like 2
  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, engelo είπε

Ευχαριστώ, της συζύγου είναι...

Ειναι 8,5 ετών μπαταρία αρα θα πρέπει να είχε χάσει πανω απο 15% σωστά? Του χρόνου θα είναι 9,5 ετών και 90να ήταν δεν θα είχα πρόβλημα. Τα χιλιόμετα τα βγάζει όλά όσα λέει το GOM. Επίσης επαναλαμβάνω ότι έχει ΥΓΡΟΨΥΞΗ. Ζεσταίνει το χειμώνα και κρυώνει το καλοκαίρι, κρατάει σταθερά 25 βαθμούς την μπαταρία. ...

Και πως ακριβώς το κάνει αυτό; Το καλοκαίρι αν έχει έξω 30, πως κρατά η υδρόψυξη τους 25; Το περνάει από το κλιματιστικό;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
18 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Μπορεί να έφτασε με το ζώρι στη Λάρισα ενώ εσύ θα έφτανες Βελιγράδι αλλά τουλάχιστον το έκανε φτηνά (τουλάχιστον αν φόρτισε με νυχτερινό ρεύμα).

Μπα, από ότι θυμάμαι η οδική το ξεφόρτωσε Αταλάντη και το φόρτισε στον ταχυφορτιστή που κάθε άλλο παρά φτηνά χρεώνει.

Άσε πόσο του κόστισε η συνοδεία της οδικής για ένα 24ωρο. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Για αυτό έγραψα περίπου (και όχι ακριβώς) 95, για αυτό έγραψα περίπου (και όχι ακριβώς) 90, για αυτό έγραψα ότι η απώλεια της χωρητικότητας είναι κάπου (και όχι ακριβώς) δύο φορές μεγαλύτερη από την κανονική. Έστω είναι 2,5 φορές μεγαλύτερη, έστω είναι 3, επί 4 πάντως στο συγκεκριμένο διάγραμμα ΔΕΝ είναι, πόσο μάλλον επί 5 που ισχυρίζεται το άρθρο του in.

Κόλλησες στο 5αρι δηλαδή ...μόλις θυμήθηκα το λόγο που σε είχα σε αγνόηση .

12 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Επίσης μια και ρώτησες, αν οι γραμμές συνεχίζουν να είναι ευθείες μετά τα 4 χρόνια τότε η διαφορά ΔΕΝ θα είναι μεγαλύτερη σε σχετικά νούμερα, θα είναι μεγαλύτερη μόνο σε απόλυτα. Όσες φορές είναι μεγαλύτερη η πτώση στα 4 έτη, τόσες φορές μεγαλύτερη θα είναι και στα 8 ας πούμε.

Εdit: Δε χρειάζεται ανάλυση ,οι υπόλοιποι καταλάβανε το ρόλο της θερμοκρασίας στην υγεία της μπαταρίας .

Μεγάλοι άνθρωποι είμαστε ,ας αποφεύγουμε απο δω και πέρα τις (άσκοπες για μένα) παραθέσεις

Επεξ/σία από korakios
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
18 λεπτά πριν, korakios είπε

Κόλλησες στο 5αρι δηλαδή ...μόλις θυμήθηκα το λόγο που σε είχα σε αγνόηση .

Μα αυτό το 5αρι είναι το θέμα μας εδώ, αυτό το ανακριβές 5αρι πήρε σαν δεδομένο ο ts από το άρθρο και έβγαλε το λανθασμένο συμπέρασμα ότι ένα ηλεκτρικό στην Ελλάδα θα έχει 50% απώλεια χωρητικότητας της μπαταρίας στα 4 χρόνια, για αυτό ακριβώς στάθηκα σε αυτό.

Τώρα αν σε ενοχλεί που στέκομαι στην ουσία και για αυτό με είχες βάλει σε αγνόηση, τότε κακώς με έβγαλες.

18 λεπτά πριν, korakios είπε

Μεγάλοι άνθρωποι είμαστε ,ας αποφεύγουμε (άσκοπες για μένα) παραθέσεις

Αν νιώθεις μεγάλος και τις βρίσκεις άσκοπες για σένα, τότε να τις αποφεύγεις εσύ :)

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
5 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Μα αυτό το 5αρι είναι το θέμα μας εδώ, αυτό το ανακριβές 5αρι πήρε σαν δεδομένο ο ts από το άρθρο και έβγαλε το λανθασμένο συμπέρασμα ότι ένα ηλεκτρικό στην Ελλάδα θα έχει 50% απώλεια χωρητικότητας της μπαταρίας στα 4 χρόνια, για αυτό ακριβώς στάθηκα σε αυτό.

Τώρα αν σε ενοχλεί που στέκομαι στην ουσία και για αυτό με είχες βάλει σε αγνόηση, τότε κακώς με έβγαλες.

Αν νιώθεις μεγάλος και τις βρίσκεις άσκοπες για σένα, τότε να τις αποφεύγεις εσύ :)

ειρηνη παιδια δεν υπάρχει λόγος να το τραβάμε τόσο. Εγώ ζητώ συγγνώμη αν καποιον προσέβαλα.

Επι της ουσίας πάντως έχω να πω οτι η απώλεια της μπαταρίας σε τόσο σύντομο διάστημα ειδικά σε 'ακραιες' συνθήκες είναι απογοητευτική. Είναι μια παράμετρος που δεν είχα σκεφτεί και μπαίνω σε δεύτερες σκέψεις για πιθανή αγορά μικρού πόλης που είχα σκεφτεί για το άμεσο μέλλον.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
6 ώρες πριν, NT1G είπε

Και πως ακριβώς το κάνει αυτό; Το καλοκαίρι αν έχει έξω 30, πως κρατά η υδρόψυξη τους 25; Το περνάει από το κλιματιστικό;

Αντλια ψυξης/θερμότητας έχει, όπως και ΟΛΑ τα καινουρια ηλεκτρκοκίνητα. ΔΕΝ ΤΙΘΕΤΑΙ θέμα θερμοκρασιών.

 

  • Like 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 ώρες πριν, poihths είπε

ειρηνη παιδια δεν υπάρχει λόγος να το τραβάμε τόσο. Εγώ ζητώ συγγνώμη αν καποιον προσέβαλα.

Επι της ουσίας πάντως έχω να πω οτι η απώλεια της μπαταρίας σε τόσο σύντομο διάστημα ειδικά σε 'ακραιες' συνθήκες είναι απογοητευτική. Είναι μια παράμετρος που δεν είχα σκεφτεί και μπαίνω σε δεύτερες σκέψεις για πιθανή αγορά μικρού πόλης που είχα σκεφτεί για το άμεσο μέλλον.

Μόνο τον εαυτό σου προσβάλλεις όταν κάνεις ισχυρισμούς που δεν μπορείς να τεκμηριώσεις.

Επί της ουσίας και εγώ θα σου απαντήσω ότι η απώλεια χωρητικότητας της μπαταρίας σε τόσο σύντομο διάστημα ειδικά σε ακραίες συνθήκες δεν είναι όση νομίζεις. Όχι τίποτα άλλο, αλλά επειδή το παραπάνω το έγραψες ως απάντηση σε μένα.

  • Like 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 ώρες πριν, kostasgr78 είπε

Αν ισχύουν αυτά που λέει το άρθρο σαν μελέτη φθοράς, τότε στην Ελλάδα ενδέχεται να έχεις απώλεια χωρητικότητας 50% στην 4ετία, που σημαίνει ότι δεν συμφέρει σε καμία περίπτωση.

Ένα ακόμη -φυσικά ανυπόγραφο- άθλιο άρθρο, προς αλίευση κλικ... Χαρακτηριστικό παράδειγμα, το δικό μου LEAF, που ΔΕΝ έχει θερμική διαχείριση, έχει το χειρότερο όνομα απομείωσης χωρητικότητας της μπαταρίας, το οποίο εδώ και 8 χρόνια (μοντέλο 2013) έχει χάσει 13% της αρχικής του χωρητικότητας, δηλαδή 1.6% το χρόνο!

Για να ενημερώνεστε υπεύθυνα σχετικά με την ηλεκτροκίνηση από ιδιοκτήτες ηλεκτρικών αυτοκινήτων, που τα χρησιμοποιούν καθημερινά, και όχι από εργαζόμενους σε μέσα ενημέρωσης που διαχρονικά τους τα σκάνε οι πετρελαιάδες μέσω διαφήμισης, οι οποίοι είναι λογικό να φοβούνται για το μέλλον της δουλειάς τους και επόμενο να προσπαθούν να καθυστερήσουν την εξέλιξη με απίστευτες ιστορίες και ισχυρισμούς, επισκεφτείτε την ομάδα της Ηλεκτροκίνσης:
https://www.facebook.com/groups/ElectricCarGreece/

9 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Άσε που δεν ξέρουμε αν μετά τα 4 χρόνια οι γραμμές θα συνεχίσουν να είναι ευθείες, το συγκεκριμένο γράφημα μέχρι τα 4 δείχνει.

Μετά τα 4 χρόνια, οι γραμμές σίγουρα ΔΕΝ είναι ευθείες. Το μεγαλύτερο degradation στις μπαταρίες των ηλεκτρικών αυτοκινήτων γίνεται στην αρχή, ενώ στη συνέχεια αυτό μειώνεται:

screen-shot-2018-04-14-at-2-56-15-pm.jpg.bd7eaaf11fb798a2a0eda43bbd3d46ac.jpg
πηγή: https://maartensteinbuch.com/2015/01/24/tesla-model-s-battery-degradation-data/

Επεξ/σία από Thanar
  • Like 1
  • Haha 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 λεπτά πριν, Thanar είπε

Για να ενημερώνεστε υπεύθυνα σχετικά με την ηλεκτροκίνηση από ιδιοκτήτες ηλεκτρικών αυτοκινήτων, που τα χρησιμοποιούν καθημερινά, και όχι από εργαζόμενους σε μέσα ενημέρωσης που διαχρονικά τους τα σκάνε οι πετρελαιάδες μέσω διαφήμισης, οι οποίοι είναι λογικό να φοβούνται για το μέλλον της δουλειάς τους και επόμενο να προσπαθούν να καθυστερήσουν την εξέλιξη με απίστευτες ιστορίες και ισχυρισμούς, επισκεφτείτε την ομάδα της Ηλεκτροκίνσης:
https://www.facebook.com/groups/ElectricCarGreece/

Ε, όχι , ευχαριστούμε .

Όταν λέτε σε 10 χρόνια δε θα υπάρχει θερμικό και κοροϊδεύετε τον κόσμο οτι συμφέρει να πάρει κάποιος ηλεκτρικό (έστω οτι έχει γκαραζ) , υπεύθυνη ενημέρωση δεν είναι

2 ώρες πριν, poihths είπε

Είναι μια παράμετρος που δεν είχα σκεφτεί και μπαίνω σε δεύτερες σκέψεις για πιθανή αγορά μικρού πόλης που είχα σκεφτεί για το άμεσο μέλλον.

Για πιο μοντέλο σκεφτόσουνα για αγορά ?

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
8 λεπτά πριν, Thanar είπε

Για να ενημερώνεστε υπεύθυνα σχετικά με την ηλεκτροκίνηση από ιδιοκτήτες ηλεκτρικών αυτοκινήτων, που τα χρησιμοποιούν καθημερινά, και όχι από εργαζόμενους σε μέσα ενημέρωσης που διαχρονικά τους τα σκάνε οι πετρελαιάδες μέσω διαφήμισης, οι οποίοι είναι λογικό να φοβούνται για το μέλλον της δουλειάς τους και επόμενο να προσπαθούν να καθυστερήσουν την εξέλιξη με απίστευτες ιστορίες και ισχυρισμούς, επισκεφτείτε την ομάδα της Ηλεκτροκίνσης:
https://www.facebook.com/groups/ElectricCarGreece/

Αυτή η ομάδα κάθε άλλο παρά υπεύθυνη ενημέρωση προσφέρει. Οι περισσότεροι εκεί μέσα είναι φανατισμένοι με την ηλεκτροκίνηση και προσπαθούν να την προωθήσουν με απίστευτες ιστορίες και ισχυρισμούς, και οι υπόλοιποι είναι επαγγελματίες του χώρου με μόνο σκοπό να προωθήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρουν.

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.