Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

ΥΓ2. Και για να μην νομίζεις οτι υπεκφεύγω, στο ερώτημα σου δεν υπάρχει απάντηση καθώς πολύ απλά δεν υπάρχει θερμικό suv της vw με τόσο χαμηλή αυτονομία όσο το id.4 ωστέ να τα συγκρίνω!

Δεν ηταν καν στα απαιτουμενα να εχει ιδια αυτονομια. Ειναι γνωστο οτι τα ηλεκτρικα εχουν χαμηλοτερη αυτονομια(ενα απο τα μειονεκτηματα τους, οπως αντιστοιχα εχουν αλλα πλεονεκτηματα) και συζηταμε με βαση αυτο, αλλα εσυ υπεκφευγεις.
Θα ξαναρωτησω λοιπον:
Μπορεις να μου βρεις ποσο κοστιζει ενα suv απο την vw που να εχει ιδιο μηκος με το vw id.4 των 46.800€, παρομοια ιπποδυναμη και αυτοματο κιβωτιο γιατι καποιο θελουν ανεση , χωρους αξιοπρεπεις επιδοσεις ;
Το οτι θα εχει χαμηλοτερη αυτονομια ειναι αναμενομενο γιατι θα ειναι ηλεκτρικο( οπως αναμενομενο ειναι να εχει χαμηλοτερο κοστος χρησης, μεγαλυτερη ανεση κλπ).
Ποσο λοιπον κοστιζει το suv απο την vw με ~200 αλογα, αυτοματο κιβωτιο, μεγαλυτερη αυτονομια και παρομοιο μηκος/χωρους με το id.4 των 46.800€;

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, haHa είπε

Mολις υπεκφυγες!

Δεν ηταν καν στα απαιτουμενα να εχει ιδια αυτονομια. Ειναι γνωστο οτι τα ηλεκτρικα εχουν χαμηλοτερη αυτονομια και συζηταμε με βαση αυτο, αλλα εσυ υπεκφευγεις.
Θα ξαναρωτησω λοιπον:
Μπορεις να μου βρεις ποσο κοστιζει ενα suv απο την vw που να εχει ιδιο μηκος με το vw id.4 των 46.800€, παρομοια ιπποδυναμη και αυτοματο κιβωτιο γιατι καποιο θελουν ανεση , χωρους αξιοπρεπεις επιδοσεις ;
Το οτι θα εχει χαμηλοτερη αυτονομια ειναι αναμενομενο γιατι θα ειναι ηλεκτρικο( οπως αναμενομενο ειναι να εχει χαμηλοτερο κοστος χρησης, μεγαλυτερη ανεση κλπ).
Ποσο λοιπον κοστιζει το suv  με θερμικο κινητηρα και μεγαλυτερη αυτονομια απο την vw με ~200 αλογα, αυτοματο κιβωτιο και παρομοιο μηκος/χωρους με το id.4 των 46.800€;

Δεν ήταν στα απαιτούμενα μόνο κατά τα λεγόμενα σου...

Για μένα η αυτονομία είναι σημαντικότατο κριτήριο και βασικό για την όποια σύγκριση!

Όταν τα δεδομένα θα είναι συγκρίσιμα (γιατί τώρα απλά δεν υπάρχει επαφή) τα ξαναλέμε!

Μέχρι τότε μπορείς να συγκρίνεις μήλα με πορτοκάλια και να αντισταθμίζεις αυτονομία με "άνεση" για να σου βγαίνουν τα κουκιά...

ΥΓ1. Αν σε καίει τόσο πολύ να πάρεις απάντηση αποκλειστικά στο ερώτημα σου-μιας που δεν λες να καταλάβεις το συλλογισμό μου-και συνεχίζεις να το επαναλαμβάνεις σαν κασέτα, κάνε μια ερώτηση σε μια έκθεση της vw, εγώ δεν μπορώ να σε βοηθήσω παραπάνω.

ΥΓ2. Είπαμε να είμαστε enthusiast με τις νέες τεχνολογίες, αλλά καλό είναι-που και που-να βλέπουμε και πέρα από τη μύτη μας.

 

Επεξ/σία από agnostos13
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Δεν ήταν στα απαιτούμενα μόνο κατά τα λεγόμενα σου...

Για μένα η αυτονομία είναι σημαντικότατο κριτήριο και βασικό για την όποια σύγκριση!

Όταν τα δεδομένα θα είναι συγκρίσιμα (γιατί τώρα απλά δεν υπάρχει επαφή) τα ξαναλέμε!

Μέχρι τότε μπορείς να συγκρίνεις μήλα με πορτοκάλια και να αντισταθμίζεις αυτονομία με "άνεση" για να σου βγαίνουν τα κουκιά...

ΥΓ1. Αν σε καίει τόσο πολύ να πάρεις απάντηση αποκλειστικά στο ερώτημα σου-μιας που δεν λες να καταλάβεις το συλλογισμό μου-και συνεχίζεις να το επαναλαμβάνεις σαν κασέτα, κάνε μια ερώτηση σε μια έκθεση της vw, εγώ δεν μπορώ να σε βοηθήσω παραπάνω.

ΥΓ2. Είπαμε να είμαστε enthusiast με τις νέες τεχνολογίες, αλλά καλό είναι-που και που-να βλέπουμε και πέρα από τη μύτη μας.

Για καποιο περιεργο λογο εκανες την συγκριση πιο πριν με τα αυτοκινητα-κουβαδες και παρεθεσες την διαφορα σε τιμη και φυσικα σε αυτονομια.
Τωρα αποφευγεις να κανεις το ιδιο με ενα suv, γιατι καταλαβες οτι δεν ισχυει η ανακριβεια που εγραψες:

20 ώρες πριν, agnostos13 είπε

Και εγώ είμαι fan της τεχνολογίας και gadget-άκιας αλλά αν κοιτάξει κάποιος ρεαλιστικά το θέμα θα διαπιστώσει οτι αυτή τη στιγμή τα ηλεκτρικά δεν είναι ανταγωνιστικά έναντι των θερμικών.

-Οι τιμές τους είναι περίπου 3 φορές πάνω από αντίστοιχης κατηγορίας θερμικό.

-Η αυτονομία τους είναι περίπου η μισή από αντίστοιχης κατηγορίας θερμικό.

 

Καλη συνεχεια στις ανακριβειες, καλο ειναι να βλεπουμε που και που περα απο τη μυτη μας.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, haHa είπε

Για καποιο περιεργο λογο εκανες την συγκριση πιο πριν με τα αυτοκινητα-κουβαδες και παρεθεσες την διαφορα σε τιμη και φυσικα σε αυτονομια.
Τωρα αποφευγεις να κανεις το ιδιο με ενα suv, γιατι καταλαβες οτι δεν ισχυει η ανακριβεια που εγραψες:

Καλη συνεχεια στις ανακριβειες, καλο ειναι να βλεπουμε που και που περα απο τη μυτη μας.

Τι κάνεις Γιάννη...κουκιά σπέρνω....

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, NiKoSmile είπε

Η χρήση τους είναι οικονομικά μη βιώσιμη: κόστος 20$/Wh, το βάρος τους τριάντα φορές πάνω σε σχέση με μια μπαταρία λιθίου (230kg) δηλαδή χρειάζονται 7 τόνοι σε πυκνωτές :lol:,  επίσης εκφορτίζονται γρήγορα καθώς η τάση τους μειώνεται εκθετικά.

Ίσως δεν κατάλαβες το σκεπτικό μου δεν μιλάμε για αντικατάσταση μιλάμε για συνεργασία σαν υβριδικό σύστημα. Σωστή σκέψη πάντως , καλό είναι να επικρατεί αυτό για να έρθω εγώ με το γκολάκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Ribopaido είπε

Ίσως δεν κατάλαβες το σκεπτικό μου δεν μιλάμε για αντικατάσταση μιλάμε για συνεργασία σαν υβριδικό σύστημα. Σωστή σκέψη πάντως , καλό είναι να επικρατεί αυτό για να έρθω εγώ με το γκολάκι

Άντε να βάλεις καμιά 4-5-6 υπερπυκνωτές για την εκκίνηση του κινητήρα. Αλλά ήδη υπάρχουν τέτοιες μπαταρίες στην αγορά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, agnostos13 είπε

Για μένα η αυτονομία είναι σημαντικότατο κριτήριο και βασικό για την όποια σύγκριση!

Βασικα ενα ηλεκτρικο αυτοκινητο δεν ειναι για σενα συμφωνα με τα λεγομενα σου, οποτε ποιος ο λογος να συνεχιζεται συζητηση? Η ηλεκτροκινηση αφορα οσους θεωρουν οτι τα προτερηματα ειναι πιο σημαντικα απο τα μειονεκτηματα που εχουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, gbras είπε

Βασικα ενα ηλεκτρικο αυτοκινητο δεν ειναι για σενα συμφωνα με τα λεγομενα σου, οποτε ποιος ο λογος να συνεχιζεται συζητηση? Η ηλεκτροκινηση αφορα οσους θεωρουν οτι τα προτερηματα ειναι πιο σημαντικα απο τα μειονεκτηματα που εχουν.

Ο καθένας παραθέτει την οπτική του νομίζω.

Δεν είναι ανάγκη να συμφωνούμε, φτάνει να ξέρουμε τι λέμε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επειδή προσωπικά επισήμανα τις αδυναμίες των ηλεκτρικών , θα γούσταρα να είμαι ποιο άνετος οικονομικά και να αλλάξω το μικρό πόλης με ένα σύγχρονο ηλεκτρικό. Τα 100χλμ ημερησίως πολύ σπάνια τα ξεπερνάω (οπότε μπορώ να το φορτίζω τα βραδάκι με την ησυχία μου). Λείπει μόνο το έξτρα χρήμα για αγορά (διπλά λεφτά από ένα μέτριο πόλης) και οι αλλαγές κάτω για να πηγαίνει με ασφάλεια το ηλεκτρικό και να φορτίζει τα βράδια. Οποιος είναι άνετος οικονομικά & έχει ιδιωτικό χώρο γκαραζ-φορτισης & το θέλει για 2ο αυτοκίνητο πόλης  καλά θα κάνει να το πάρει.

Για εμένα αυτές είναι οι 3 προυποθέσεις. Οποίος τις καλύπτει αγοράστε το , να ξέρετε ότι στην πραγματικότητα σας "ζηλεύουμε".

Επεξ/σία από jgeorgiou
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, agnostos13 είπε

Ο καθένας παραθέτει την οπτική του νομίζω.

Δεν είναι ανάγκη να συμφωνούμε, φτάνει να ξέρουμε τι λέμε...

+1 και για αυτο ειδαμε οτι δεν ισχυει το παρακατω.

Στις 12/10/2020 στις 3:35 ΜΜ, agnostos13 είπε

Και εγώ είμαι fan της τεχνολογίας και gadget-άκιας αλλά αν κοιτάξει κάποιος ρεαλιστικά το θέμα θα διαπιστώσει οτι αυτή τη στιγμή τα ηλεκτρικά δεν είναι ανταγωνιστικά έναντι των θερμικών.

-Οι τιμές τους είναι περίπου 3 φορές πάνω από αντίστοιχης κατηγορίας θερμικό.

-Η αυτονομία τους είναι περίπου η μισή από αντίστοιχης κατηγορίας θερμικό.

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιστεύω ότι δεν αργεί η μέρα που τα μικρά πόλης θα αντικαταστηθούν πλήρως από αμιγώς ηλεκτρικά. Είμαστε στο τσακ, για να μειωθεί η τιμή τους λόγω κλίμακας παραγωγής. Η απόσβεση είναι σημαντική, οπότε δεν χρειάζεται να φτάσουν την τωρινή τιμή των μικρών θερμικών. Η οικονομοτεχνική εξίσωση θα οδηγεί στο ηλεκτρικό, μόλις πέσουν περίπου 5000 ευρώ από τη σημερινή τιμή.

Για τα αυτοκίνητα υπεραστικών μετακινήσεων ... έχουμε ακόμα πολύ δρόμο, για να λυθούν οι παιδικές ασθένειες!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απ'οσους παραθέτουν εδώ μέσα απόψεις... Έχει κανείς ηλεκτρικό αυτοκινητο για να μας πει τις εμπειρίες του; Γιατί σε θεωρητικό επίπεδο καλά τα λέτε...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, varg88 είπε

Απ'οσους παραθέτουν εδώ μέσα απόψεις... Έχει κανείς ηλεκτρικό αυτοκινητο για να μας πει τις εμπειρίες του; Γιατί σε θεωρητικό επίπεδο καλά τα λέτε...

Πατίνι να εχει μπορεί αυτοκινητο θα κανεις πολλά χρονια να δεις, ειδικά εδω μεσα

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Πατίνι να εχει μπορεί αυτοκινητο θα κανεις πολλά χρονια να δεις, ειδικά εδω μεσα

Δεν είσαι σωστά ενημερωμένος, τουλάχιστον δύο μέλη του forum έχουν αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην κατοχή τους, και λέω τουλάχιστον γιατί μόνο δύο ξέρω εγώ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Δεν είσαι σωστά ενημερωμένος, τουλάχιστον δύο μέλη του forum έχουν αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην κατοχή τους, και λέω τουλάχιστον γιατί μόνο δύο ξέρω εγώ...

Καλό θα ήταν να μας πουν καμία λεπτομέρεια από την μέχρι τώρα χρήση που κάνουν ... αν αντιμετώπισαν προβλήματα.. αν έμειναν ικανοποιημένοι από την επιλογή τους κτλ κτλ..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...