Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, mechpanos είπε

...με πιο απλή την αντλησιοταμίευση (όταν περισσεύει ισχύς από το δίκτυο την χρησιμοποιείς για να αντλήσεις νερό γεμίζοντας ένα φράγμα, όπου είναι εγκατεστημένο ένα υδροηλεκτρικό...

Βασικά, η αντλησιοταμίευση είναι ίσως η πιο πολύπλοκη, καθώς απαιτεί δύο ταμιευτήρες (φυσικούς ή τεχνητούς) σε διαφορετικά υψόμετρα και μεγάλη επέμβαση στο φυσικό περιβάλλον με φαραωνικά έργα. Βέβαια, υπάρχει και η μικρής κλίμακας, αλλά όσο μικραίνει κάτι, τόσο χειροτερεύει η αναλογία κόστους/ωφέλους. Που αν κατεβούμε αρκετά, από ένα σημείο και μετά συμφέρει η αποθήκευση σε μπαταρίες, απολύτως αποκεντρωμένα. Με κόστος που κάθε μέρα πέφτει και μέχρι το τέλος της δεκαετίας θα είναι η πλέον οικονομική λύση και με τη βέλτιστη λειτουργικότητα για το δίκτυο ηλεκτροδότησης της χώρας.

Επειδή όμως το δίκτυο αυτό κάθε άλλο παρά αποκεντρωμένο είναι, υπάρχουν και κάποιες ιδέες που -δυστυχώς- ακόμη δεν έχουν μελετηθεί ούτε καν σε θεωρητικό βαθμό:
https://thanar.blogspot.com/2019/12/blog-post_17.html

Επεξ/σία από Thanar
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 ώρα πριν, Thanar είπε

Βασικά, η αντλησιοταμίευση είναι ίσως η πιο πολύπλοκη, καθώς απαιτεί δύο ταμιευτήρες (φυσικούς ή τεχνητούς) σε διαφορετικά υψόμετρα και μεγάλη επέμβαση στο φυσικό περιβάλλον με φαραωνικά έργα. Βέβαια, υπάρχει και η μικρής κλίμακας, αλλά όσο μικραίνει κάτι, τόσο χειροτερεύει η αναλογία κόστους/ωφέλους. Που αν κατεβούμε αρκετά, από ένα σημείο και μετά συμφέρει η αποθήκευση σε μπαταρίες, απολύτως αποκεντρωμένα. Με κόστος που κάθε μέρα πέφτει και μέχρι το τέλος της δεκαετίας θα είναι η πλέον οικονομική λύση και με τη βέλτιστη λειτουργικότητα για το δίκτυο ηλεκτροδότησης της χώρας.

Επειδή όμως το δίκτυο αυτό κάθε άλλο παρά αποκεντρωμένο είναι, υπάρχουν και κάποιες ιδέες που -δυστυχώς- ακόμη δεν έχουν μελετηθεί ούτε καν σε θεωρητικό βαθμό:
https://thanar.blogspot.com/2019/12/blog-post_17.html

Ε, ναι...υποθέτουμε όμως, ότι για την αντλησιοταμίευση εκμεταλλευόμαστε ήδη υφιστάμενα υδροηλεκτρικά έργα, ή προδιαγράφουμε έτσι τα νέα...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 6/2/2021 στις 1:40 ΜΜ, manos08 είπε

Λοιπόν , να ξεκαθαρίσουμε λίγο. Αρχικά το ID3 γενικά έχει λιγότερο ποιοτικό εσωτερικό από ένα golf
,...Για πολλούς η άνεση είναι πιο πάνω από την ιπποδύναμη, επίσης γιατί να συγκρίνουμε με αυτόματο golf? Το ID3 δεν έχει αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Μου αρεσει που μιλας για ποιοτικοτερο εσωτερικο του golf και ειχες βαλει την πιο φθηνη,βασικη εκδοση και παντα με μηχανικο κιβωτιο(για να βγαινουν τα κουκια που λεει ο  φανατισμενος), αλλα στο αμεσως επομενο μηνυμα σου που θελεις να αποδειξεις το ποιοτικοτερο εσωτερικο του φθηνου golf βαζεις φωτο απο high-end εκδοση φυσικα με αυτοματο κιβωτιο:

Στις 6/2/2021 στις 3:08 ΜΜ, manos08 είπε

Image result for vw golf 2020 interior

golf

Image result for vw id 3 interior

id3

 

Τελος, επειδη ακριβως λες "για πολλούς η άνεση είναι πιο πάνω από την ιπποδύναμη", ενα αυτοκινητο με αυτοματο κιβωτιο ειναι πολυ πιο ανετο και ενα ηλεκτρικο ακομα πιο ανετο στην οδηγηση(πιο γραμμικο, χωρις θορυβο κλπ) απο το να αγκομαχας με 110 αλογα και μηχανικο κιβωτιο σε αυτοκινητο των 1.300 κιλων.

Στις 6/2/2021 στις 1:40 ΜΜ, manos08 είπε

Εγώ σύγκρινα την πιο απλή έκδοση του golf με το πιο φθηνό ID3 family, καθώς αυτά θα καλύψουν έναν γονιό στη πόλη.

Γιατι ενα id3 με χαμηλοτερο εξοπλισμο "δεν θα καλυψει εναν γονιο στην πολη";
Μηπως απλα γιατι δεν βγαινουν τα κουκια;

Και μιας και μιλαμε "για γονιο στην πολη", το id.3 εκτος οτι εχει λιγο μικροτερο μηκος για λιγο πιο ευκολο παρκαρισμα, εχει μεγαλυτερο μεταξονιο και μεγαλυτερους χωρους στο εσωτερικο. Το πορτ παγκαζ του ειναι επισης οριακα μεγαλυτερο(ουσιαστικα ιδιο) απο του golf.
Αυτα , σε συνδυασμο με την πολυ πιο ανετη οδηγηση που προσφερει λογω γραμμικοτητας, απουσιας θορυβου και οτι δεν χρειαζεται να αλλαζεις ταχυτητες το κανει αρκετα πιο ανετο για "εναν γονιο στην πολη" .

Επεξ/σία από haHa
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν βαλουν πεταλια στα ηλεκτρικα ισως να ηταν μια λυση απεναντι στα πετρελαια. 😁

Για τις μπαταριες του Mercedes λενε κοντα στα 25.000 ευρω...

Επεξ/σία από SeriesX
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, SeriesX είπε

Οι μπαταριες στο Μercedes 25.000 ευρω... Να χαμε να (κ)λεγαμε.

Αφού δεν παθαίνουν τίποτα 😛

Πηγή?

Στις 8/2/2021 στις 3:17 ΜΜ, haHa είπε

Γιατι ενα id3 με χαμηλοτερο εξοπλισμο

1."δεν θα καλυψει εναν γονιο στην πολη";
2. Μηπως απλα γιατι δεν βγαινουν τα κουκια;

Όχι γιατί δε βγαίνουν τα ευρώ για να το πάρει. Φιλικά πάντα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, korakios είπε

Όχι γιατί δε βγαίνουν τα ευρώ για να το πάρει. Φιλικά πάντα

Τα παραπονα σου τοτε στον φιλο manos08 που οχι μονο θεωρει οτι βγαινουν τα ευρω για να το παρει, αλλα το id3 το θελει με μεσαια εκδοση, που κοστιζει +6000€ απο την βασικη. Το golf βεβαια το βαζουμε παντα με την πιο βασικη εκδοση και κινητηρα που ισα που κινειται, ωστε "να βγαινουν τα κουκια" .

Φιλικα παντα.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, haHa είπε

Τα παραπονα σου τοτε στον φιλο manos08 που οχι μονο θεωρει οτι βγαινουν τα ευρω για να το παρει, αλλα το id3 το θελει με μεσαια εκδοση, που κοστιζει +6000€ απο την βασικη.
Φιλικα παντα.

Δεν εχω παρακολουθήσει τη συζήτηση :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ανάκληση σε skoda e-citigo που παρασκευάστηκαν μεταξύ 11 Μαΐου και 24 Ιούνη 2020

93J5 : Πρόβλημα σε κελιά των μπαταριών με ενδεχόμενο ανάφλεξης λόγω βραχυκυκλώματος

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Στο χθεσινό επεισόδιο, μαζί μας οι φίλοι Γιώργος Ανδρονικίδης και Ηλίας Οικονόμου, Ηλεκτροκίνητοι Έλληνες του εξωτερικού, θα μας μεταφέρουν τις εμπειρίες τους από Ολλανδία και Ηνωμένο Βασίλειο αντίστοιχα.

Και οι δύο ιδιοκτήτες Tesla, λόγω κυρίως επαγγελματικών δυνατοτήτων και φορολογικών κινήτρων. Ο Γιώργος ήταν επίσης για χρόνια ιδιοκτήτης και ενός BMW i3, και θα μας μεταφέρει και αυτή την οπτική. Ως συνήθως, σχολιάζουμε από κοινού διάφορα θέματα που συζητήθηκαν την εβδομάδα που πέρασε.

Το εβδομαδιαίο ραντεβού έχει οριστικοποιηθεί για Σάββατο βράδυ, γύρω στις 22:30, ενώ η εκδήλωση στη ομάδα του facebook αναρτάται από την προηγούμενη μέρα. Αυτή τη φορά, είχαμε εκτενή θέματα με το live μέσω της πλατφόρμας του Facebook, και είμαστε προς αναζήτηση εναλλακτικής για τις εκπομπές μας. Μην ξεχάσετε να κάνετε εγγραφή στο κανάλι εδώ στο YouTube, για να ενημερώνεστε για την αρχειοθέτηση των νέων επεισοδίων! Σε οποιοδήποτε επεισόδιο μπορείτε να αφήσετε το σχόλιό σας με ερωτήσεις ή προτάσεις μελλοντικών θεμάτων.

— hosts Evangelos Michalopoulos, Evans Manolis και Thanos Tourtouras,
— guests Joris van der Andron, Elias Ekonomou.

Σε αυτό το επεισόδιο:
00:00 - Χαιρετισμοί
04:40 - Η Ηλεκτροκίνηση σε Σκωτία και Amsterdam
15:40 - Το Tilburg είναι κοντά στο Amsterdam;
21:00 - Βελτιώνεται η εικόνα στην Ελλάδα;
25:50 - Τα επαναλαμβανόμενα θέματα της εβδομάδας
29:50 - Η λίστα με τα όλα τα διαθέσιμα Ηλεκτρικά Αυτοκίνητα στην Ελλάδα
31:40 - Ποια η σημασία της εμβέλειας σε ένα Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο;
34:15 - Οργάνωση ταξιδιού στην Ελλάδα με το Plugshare
47:25 - από το BMW i3 στο Tesla model 3
1:11:10 - Νέο δίκυκλο από τη NIU
1:17:15 - Έρχεται και το Audi e-tron GT. Γιατί τόσα πολλά ακριβά Ηλεκτρικά;
1:28:00 - Εκτενής ενημέρωση από τον Άγγελο για τα δίκυκλα.
1:35:40 - Τίτλοι τέλους...
 

 

  • Like 2
  • Sad 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 12/2/2021 στις 11:28 ΜΜ, korakios είπε

Ανάκληση σε skoda e-citigo που παρασκευάστηκαν μεταξύ 11 Μαΐου και 24 Ιούνη 2020

93J5 : Πρόβλημα σε κελιά των μπαταριών με ενδεχόμενο ανάφλεξης λόγω βραχυκυκλώματος



Over 651,000 Hyundai Tucson SUVs and Kia Stinger sedans should be parked outside until they are repaired

Jeep Wrangler, Gladiator recalled for increased fire risk

Aυτα μεσα στο 2021 για αυτοκινητα με κινητηρα εσωτερικης καυσης.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, haHa είπε

Χρήσιμη πληροφορία ,αλλά άσχετη με το θέμα

Καλό θα ήταν να ενημερώσετε και την ομάδα της ηλεκτροκίνησης για την ανάκληση μιας και ο @Thanarεπειδή ζορίζεται με έβαλε σε αγνόηση

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, korakios είπε

Χρήσιμη πληροφορία ,αλλά άσχετη με το θέμα

Δεν θεωρω οτι ειναι ασχετη, οπως δεν ειναι ασχετες οι συγκρισεις ηλεκτρικων id.3 με κατι golf των 110 αλογων.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, haHa είπε

1. Δεν θεωρω οτι ειναι ασχετη,

2.οπως δεν ειναι ασχετες οι συγκρισεις ηλεκτρικων id.3 με κατι golf των 110 αλογων.

Έχεις μπερδευτεί κάπως .

1. Αναφέρομαι σε συγκεκριμένο πρόβλημα το οποίο είναι και επικίνδυνο και χρειάζεται άμεση ενημέρωση . Δεν είναι VS , τέλος.

2. Φυσικά δεν είναι άσχετες . Συγκρίνει κάποιος τις φθηνότερες εκδόσεις για λόγους οικονομίας , φυσιολογικό είναι.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, korakios είπε

Έχεις μπερδευτεί κάπως .

1. Αναφέρομαι σε συγκεκριμένο πρόβλημα το οποίο είναι και επικίνδυνο και χρειάζεται άμεση ενημέρωση . Δεν είναι VS , τέλος.

Συμφωνω και αυτο ακριβως εκανα και εγω.

Ενημερωθηκε ο κοσμος, παμε παρακατω.

13 λεπτά πριν, korakios είπε

2. Φυσικά δεν είναι άσχετες . Συγκρίνει κάποιος τις φθηνότερες εκδόσεις για λόγους οικονομίας , φυσιολογικό είναι.

Aυτο δεν εγινε ποτε, γιατι "για να βγαινουν τα κουκια" και να φαινεται ακομα μεγαλυτερη η διαφορα, εβαλε ο φιλος manos08 ακριβη εκδοση id.3 και οχι την φθηνοτερη οπως αναφερεις.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, haHa είπε

Aυτο δεν εγινε ποτε, γιατι "για να βγαινουν τα κουκια" και να φαινεται ακομα μεγαλυτερη η διαφορα, εβαλε ο φιλος manos08 ακριβη εκδοση id.3 και οχι την φθηνοτερη οπως αναφερεις.

Ποια κουκιά ? To id3 έστω είναι 30 χιλιάρικα (δεν αναγράφεται στη λίστα με επιδοτούμενα πάντως) , σιγά μην πάρει αμάξι 30 χιλιάδων κάποιος για να κάνει οικονομία...και πάλι αν το συγκρίνεις με ένα Golf είναι στα 8 χιλιάρικα η διαφορά.

προς το παρών το φθηνότερο ηλεκτρικό μέχρι να έρθει το Dacia Spring είναι e-up/citigo με "μόλις" 19000 .... και πάλι δε συμφέρει σε σχέση με i10, panda κτλ

Όταν έρθουν στις ίδιες τιμές με θερμικά τότε θα μιλάμε αν αξίζει η οικονομία στην κατανάλωση σε σχέση με τα γνωστά μειονεκτήματα  (παρκινγκ,αυτονομία,υγεία μπαταρίας)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...