Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
56 λεπτά πριν, korakios είπε

Ποια κουκιά ? To id3 έστω είναι 30 χιλιάρικα (δεν αναγράφεται στη λίστα με επιδοτούμενα πάντως) , σιγά μην πάρει αμάξι 30 χιλιάδων κάποιος για να κάνει οικονομία...και πάλι αν το συγκρίνεις με ένα Golf είναι στα 8 χιλιάρικα η διαφορά.

προς το παρών το φθηνότερο ηλεκτρικό μέχρι να έρθει το Dacia Spring είναι e-up/citigo με "μόλις" 19000 .... και πάλι δε συμφέρει σε σχέση με i10, panda κτλ

Όταν έρθουν στις ίδιες τιμές με θερμικά τότε θα μιλάμε αν αξίζει η οικονομία στην κατανάλωση σε σχέση με τα γνωστά μειονεκτήματα  (παρκινγκ,αυτονομία,υγεία μπαταρίας)

Μην ρωτας εμενα, ρωτα αυτον που εκανε την λανθασμενη συγκριση μεταξυ βασικης εκδοσης golf 110 αλογα και αναβαθμισμενης εκδοσης id.3.
Τα κουκια για την συγκριση πορτοκαλια με μηλα προκυπτουν απο αυτο που εγραψε ο φιλος agnostos13 :

Στις 5/2/2021 στις 7:06 ΜΜ, agnostos13 είπε

Άντε πάλι αυτή η καραμέλα να συγκρίνουμε σώνει και καλά τα ηλεκτρικά με τις hi-end εκδόσεις θερμικών για να βγαίνουν τα νούμερα (τάχατες για να έχουν παρόμοια άλογα)!...

Μήλα με πορτοκάλια φάση.

Στην πραξη βεβαια εγινε το ακριβως αντιθετο:
συγκριση βασικης εκδοσης θερμικου golf με αναβαθμισμενη εκδοση ηλεκτρικου id.3

Επεξ/σία από haHa
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Μια πλήρης λίστα με τις τιμές των Ηλεκτρικών προ και μετά επιδότησης, την οποία στην ομάδα της Ηλεκτροκίνησης προσπαθούμε να διατηρούμε ενημερωμένη, θα βρείτε εδώ:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Ae1PQPRLd2ASUVGEo-BnnhJ8baxz1DLYoXQr7APZ0tU/edit?usp=sharing

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η ιδέα της ηλεκτροκίνηση είναι πολύ ελκυστική και προσωπικά θα την επέλεγα μόνο εάν η αυτονομία των αυτοκινήτων ήταν εφάμιλλη των βενζινοκίνητων και μόνο έαν υπήρχε η δυνατότητα παραγωγής της απαιτούμενης ηλεκτρικής ενέργειας αυτόνομα π.χ. με ηλιακό πάνελ.

Οπως είναι τωρα τα πράγματα, που η χωρα μας μονο αυτάρκης δεν είναι στον τομέα της ηλεκτρικής ενέργειας αλλά αντιθέτως αγοράζουμε ενεργεια από Σερβία, Βουλγαρία κλπ, μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει πως θα καλυφθεί η απαίτηση εάν όλοι μας επιλέξουμε την ηλεκτροκίνηση?

Επεξ/σία από Dexterious
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Dexterious είπε

Η ιδέα της ηλεκτροκίνηση είναι πολύ ελκυστική και προσωπικά θα την επέλεγα μόνο εάν η αυτονομία των αυτοκινήτων ήταν εφάμιλλη των βενζινοκίνητων και μόνο έαν υπήρχε η δυνατότητα παραγωγής της απαιτούμενης ηλεκτρικής ενέργειας αυτόνομα π.χ. με ηλιακό πάνελ.

Οπως είναι τωρα τα πράγματα, που η χωρα μας μονο αυτάρκης δεν είναι στον τομέα της ηλεκτρικής ενέργειας αλλά αντιθέτως αγοράζουμε ενεργεια από Σερβία, Βουλγαρία κλπ, μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει πως θα καλυφθεί η απαίτηση εάν όλοι μας επιλέξουμε την ηλεκτροκίνηση?

Η αυτονομία είναι ήδη εφάμιλλη των συμβατικών αυτοκινήτων, όταν μιλάμε για τις καθημερινές μας μετακινήσεις. Πόσο συχνά φεύγεις από το σπίτι σου με γεμάτο ρεζερβουάρ; Μάλλον ποτέ. Πόσα χιλιόμετρα μπορεί να διανύσει το αυτοκίνητό σου όταν ξεκινάς κάθε πρωί; Μάλλον μέσο όρο κοντά στα 200-300km... Όση δηλαδή είναι και η καθημερινή εμβέλεια ενός σύγχρονου ηλεκτρικού.

Το πρόβλημα υπάρχει μόνο στα ταξίδια, και γι΄αυτό φωνάζουμε για σωστές υποδομές στους αυτοκινητόδρομους.

Δυνατότητα παραγωγής της ηλεκτρικής ενέργειας αυτόνομα σαφώς και υπάρχει, για κάποιον που έχει τον διαθέσιμο χώρο. Κάποιος με μονοκατοικία μπορεί να σηκώσει τις καταναλώσεις του σπιτιού και την φόρτιση του αυτοκινήτου σε ένα αυτόνομο. Το πρόβλημα είναι το κόστος, καθώς η αποθήκευση σε μπαταρίες είναι απλησίαστη οικονομικά. Για το λόγο αυτό, προτιμάται το διασυνδεδεμένο σύστημα, μέσω NET metering. Έτσι, χρησιμοποιούμε το δίκτυο σαν "μπαταρία".

Το ενεργειακό αποτύπωμα ηλεκτροπαραγωγής της χώρας μας συνεχώς βελτιώνεται. Κάθε μέρα. Μέχρι το τέλος της δεκαετίας, οι ΑΠΕ θα αποτελούν άνω του 50% της παραγωγής σε σταθερή βάση. Επομένως, το ηλεκτρικό αυτοκίνητο που θα αγοράσεις σήμερα, σε μερικά χρόνια θα χρησιμοποιεί ενέργεια από ΑΠΕ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Thanar είπε

Η αυτονομία είναι ήδη εφάμιλλη των συμβατικών αυτοκινήτων, όταν μιλάμε για τις καθημερινές μας μετακινήσεις. Πόσο συχνά φεύγεις από το σπίτι σου με γεμάτο ρεζερβουάρ; Μάλλον ποτέ. Πόσα χιλιόμετρα μπορεί να διανύσει το αυτοκίνητό σου όταν ξεκινάς κάθε πρωί; Μάλλον μέσο όρο κοντά στα 200-300km... Όση δηλαδή είναι και η καθημερινή εμβέλεια ενός σύγχρονου ηλεκτρικού.

Το πρόβλημα υπάρχει μόνο στα ταξίδια, και γι΄αυτό φωνάζουμε για σωστές υποδομές στους αυτοκινητόδρομους.

Δυνατότητα παραγωγής της ηλεκτρικής ενέργειας αυτόνομα σαφώς και υπάρχει, για κάποιον που έχει τον διαθέσιμο χώρο. Κάποιος με μονοκατοικία μπορεί να σηκώσει τις καταναλώσεις του σπιτιού και την φόρτιση του αυτοκινήτου σε ένα αυτόνομο. Το πρόβλημα είναι το κόστος, καθώς η αποθήκευση σε μπαταρίες είναι απλησίαστη οικονομικά. Για το λόγο αυτό, προτιμάται το διασυνδεδεμένο σύστημα, μέσω NET metering. Έτσι, χρησιμοποιούμε το δίκτυο σαν "μπαταρία".

Το ενεργειακό αποτύπωμα ηλεκτροπαραγωγής της χώρας μας συνεχώς βελτιώνεται. Κάθε μέρα. Μέχρι το τέλος της δεκαετίας, οι ΑΠΕ θα αποτελούν άνω του 50% της παραγωγής σε σταθερή βάση. Επομένως, το ηλεκτρικό αυτοκίνητο που θα αγοράσεις σήμερα, σε μερικά χρόνια θα χρησιμοποιεί ενέργεια από ΑΠΕ.

Βρε άνθρωπε, δεν υπάρχει δυνατότητα για φόρτιση το βράδυ ή κάποια στιγμή στην διάρκεια της ημέρας, για εκατοντάδες χιλιάδες χρήστες. Τι επιχείρημα είναι αυτό με την αν φεύγει κάποιος με γεμάτο ρεζερβουάρ; Στο δρόμο γεμίζει όποτε θέλει.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, telis είπε

Βρε άνθρωπε, δεν υπάρχει δυνατότητα για φόρτιση το βράδυ ή κάποια στιγμή στην διάρκεια της ημέρας, για εκατοντάδες χιλιάδες χρήστες. Τι επιχείρημα είναι αυτό με την αν φεύγει κάποιος με γεμάτο ρεζερβουάρ; Στο δρόμο γεμίζει όποτε θέλει.

Αν παρακολουθήσεις κάποια επεισόδια στο Youtube (στην αρχή γελούσα ,αλλά πλέον με στεναχωρεί που υπάρχει τέτοιος κόσμος) , θα καταλάβεις οτι δεν έχει επαφή με την πραγματικότητα .Μπορεί και να σου προτείνει να νοικιάσεις πάρκινγκ . Σίγουρα θα σου πει να πας σε μέρος με ταχυφόρτιση (αυξάνοντας το κόστος) και να κάτσεις να φας, να πιεις καφέ λες και όλοι έχουν άπλετο χρόνο.

Και αν του πας και κόντρα θα σου πει θες δε θες θα προσαρμοστείς .....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, korakios είπε

Αν παρακολουθήσεις κάποια επεισόδια στο Youtube (στην αρχή γελούσα ,αλλά πλέον με στεναχωρεί που υπάρχει τέτοιος κόσμος) , θα καταλάβεις οτι δεν έχει επαφή με την πραγματικότητα .Μπορεί και να σου προτείνει να νοικιάσεις πάρκινγκ . Σίγουρα θα σου πει να πας σε μέρος με ταχυφόρτιση (αυξάνοντας το κόστος) και να κάτσεις να φας, να πιεις καφέ λες και όλοι έχουν άπλετο χρόνο.

Και αν του πας και κόντρα θα σου πει θες δε θες θα προσαρμοστείς .....

Α για τέτοια περίπτωση μιλάμε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
34 λεπτά πριν, telis είπε

Α για τέτοια περίπτωση μιλάμε;

Πάντα αντικειμενικά και υπεύθυνα με επιχειρήματα , έχει και εδώ παραδείγματα

Spoiler

  

 

 

Α, βρήκα (νόμιζα οτι ήταν εδω ) και το σημείο που ζορίστηκε και με έβαλε σε αγνόηση 😄. Κρίμα μιας ποτέ δεν έμαθα αν τα 24 χιλιάδες ευρώ για μπαταρία είναι με ΦΠΑ και περαστικά....

Spoiler

 

 

Επεξ/σία από korakios
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

46 λεπτά πριν, telis είπε

Βρε άνθρωπε, δεν υπάρχει δυνατότητα για φόρτιση το βράδυ ή κάποια στιγμή στην διάρκεια της ημέρας, για εκατοντάδες χιλιάδες χρήστες. Τι επιχείρημα είναι αυτό με την αν φεύγει κάποιος με γεμάτο ρεζερβουάρ; Στο δρόμο γεμίζει όποτε θέλει.

Δεν μας ενδιαφέρει η πλέμπα που μένει σε διαμερίσματα χωρίς δικό τους πάρκινγκ ρε μαν, τι δεν καταλαβαίνεις; Ας βρουν λεφτά να αγοράσουν καλύτερο σπίτι.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, telis είπε

Βρε άνθρωπε, δεν υπάρχει δυνατότητα για φόρτιση το βράδυ ή κάποια στιγμή στην διάρκεια της ημέρας, για εκατοντάδες χιλιάδες χρήστες. Τι επιχείρημα είναι αυτό με την αν φεύγει κάποιος με γεμάτο ρεζερβουάρ;

Για κάποιους άλλους εκατοντάδες χιλιάδες χρήστες λοιπόν, οι οποίοι έχουν τη δυνατότητα να φορτίζουν στο σπίτι τους ή στη δουλειά, η Ηλεκτροκίνηση είναι ήδη εδώ. Δυστυχώς, όσοι δεν έχουν την παραπάνω δυνατότητα, θα συνεχίσουν να πληρώνουν μέσω των φόρων τους στα καύσιμα, και όσους οδηγούμε ηλεκτρικά, μέχρι οι πρώτοι να καταστούν μειοψηφία.

24 λεπτά πριν, NT1G είπε

Δεν μας ενδιαφέρει η πλέμπα που μένει σε διαμερίσματα χωρίς δικό τους πάρκινγκ ρε μαν, τι δεν καταλαβαίνεις; Ας βρουν λεφτά να αγοράσουν καλύτερο σπίτι.

Ασφαλώς μας ενδιαφέρουν και όσοι δεν έχουν δυνατότητα φόρτισης στο σπίτι τους. Για το λόγο αυτό, έχω προτείνει τη μηνιαία ενοικίαση χώρου στάθμευσης κοντά στο σπίτι τους, που θα τους παρέχει (μετά από συνεννόηση) και φόρτιση. Έτσι, θα γλιτώσουν και από τον μπελά της αναζήτησης πάρκινγκ, που απ' ότι θυμάμαι από όταν ζούσα στο κέντρο μεγάλων πόλεων, χαλαρά ξόδευες μισή με μία ώρα ημερησίως...

Επεξ/σία από Thanar
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Thanar είπε

Για κάποιους άλλους εκατοντάδες χιλιάδες χρήστες λοιπόν, οι οποίοι έχουν τη δυνατότητα να φορτίζουν στο σπίτι τους ή στη δουλειά, η Ηλεκτροκίνηση είναι ήδη εδώ. Δυστυχώς, όσοι δεν έχουν την παραπάνω δυνατότητα, θα συνεχίσουν να πληρώνουν μέσω των φόρων τους στα καύσιμα, και όσους οδηγούμε ηλεκτρικά, μέχρι οι πρώτοι να καταστούν μειοψηφία.

Ασφαλώς μας ενδιαφέρουν και όσοι δεν έχουν δυνατότητα φόρτισης στο σπίτι τους. Για το λόγο αυτό, έχω προτείνει τη μηνιαία ενοικίαση χώρου στάθμευσης κοντά στο σπίτι τους, που θα τους παρέχει (μετά από συνεννόηση) και φόρτιση. Έτσι, θα γλιτώσουν και από τον μπελά της αναζήτησης πάρκινγκ, που απ' ότι θυμάμαι από όταν ζούσα στο κέντρο μεγάλων πόλεων, χαλαρά ξόδευε μισή με μία ώρα ημερησίως...

Ενοικίαση πάρκινγκ με λιγότερο από 100 τον μήνα δεν υπάρχει. Άμα τσοντάρεις, μέσα είμαι

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, telis είπε

Ενοικίαση πάρκινγκ με λιγότερο από 100 τον μήνα δεν υπάρχει.

Παράξενο, στη xe.gr βλέπω αρκετά με €50 μηνιαίως...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Thanar είπε

Παράξενο, στη xe.gr βλέπω αρκετά με €50 μηνιαίως...

Δεν ξέρω που έψαξες και βρήκες το 50αρικο. Παρόλα αυτά καταλαβαίνεις ότι προτείνεις να νοικιάσει ο κόσμος πάρκινγκ, τα οποία είναι ελάχιστα οπότε θα εκτοξευθούν οι τιμές τους;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπαρχουν πολεις στη Κινα οπου τα ηλεκτρικα ταξι ειναι πλειοψηφια 

Συνδιασμος υποδομων και κρατικων ενισχυσεων ενδεχομενως,μακαρι να γινει κι εδω

Προς το παρον βλεπω ως συμφερουσα την αγορα μονο για καποιον που κανει καθημερινα πολλα χλμ και μονο εντος πολης

Ελπιζω να γινει η μεταβαση γρηγορα,τα ηλεκτρικα ειναι αθορυβα και δεν εκπεμπουν καυσαερια,το οφελος στις μεγαλουπολεις θα ειναι κολοσσιαιο

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...