Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μόλις τώρα, vagos789 είπε

Ελπιζω να γινει η μεταβαση γρηγορα,τα ηλεκτρικα ειναι αθορυβα και δεν εκπεμπουν καυσαερια,το οφελος στις μεγαλουπολεις θα ειναι κολοσσιαιο

Όλοι υπέρ είμαστε , στο κόστος διαφωνούμε :)

26 λεπτά πριν, Thanar είπε

Για το λόγο αυτό, έχω προτείνει τη μηνιαία ενοικίαση χώρου στάθμευσης κοντά στο σπίτι τους, που θα τους παρέχει (μετά από συνεννόηση) και φόρτιση.

 

1 ώρα πριν, korakios είπε

, θα καταλάβεις οτι δεν έχει επαφή με την πραγματικότητα .Μπορεί και να σου προτείνει να νοικιάσεις πάρκινγκ .


@telisσου τα έλεγα , δε με πίστευες ....

 

  • Haha 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 1,4k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Καλησπέρα σε όλη την ομάδα.  Τυγχάνει να ασχολούμαι επαγγελματικά με την ηλεκτροκίνηση όντας πιστοποιημένος High Voltage Expert από την Volkswagen A.G., συνεπώς τίθεμαι στην διάθεση της ομάδας αν

Καλησπερίζω την παρέα! Διαβάζοντας τις τελευταίες σελίδες, παρατήρησα μερικές ανακρίβειες όσον αφορά τα ηλεκτρικά μοτέρ, που καλό πιστεύω θα ήταν να αποσαφηνιστούν!  Αρχικά κάθε ηλεκτρικός κ

Δημοσιευμένες Εικόνες

5 λεπτά πριν, korakios είπε

Όλοι υπέρ είμαστε , στο κόστος διαφωνούμε :)

 


@telisσου τα έλεγα , δε με πίστευες ....

 

Ναι, σωστά. Είναι τόσο παθιασμένος με την ιδέα της ηλεκτροκίνησης, που προτείνει επιφανειακά μια δήθεν λύση για τον πολύ κόσμο. Κάτι αντίστοιχο που κάνουν και οι πολιτικοί στην χώρα.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 λεπτά πριν, telis είπε

Κάτι αντίστοιχο που κάνουν και οι πολιτικοί στην χώρα.

κάτσε μην τον δούμε σε τίποτα δημόσιες επιτροπές ανάπτυξης της ηλεκτροκίνησης και τον πληρώνουμε απο πάνω....

  • Haha 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Thanar είπε

Παράξενο, στη xe.gr βλέπω αρκετά με €50 μηνιαίως...

Εστω και με 50 ευρώ το μήνα για την περιοχη μου ειναι 60 και 1 χιλιομετρο μακρια απο το σπιτι μου.  Δηλαδή 6000ευρώ στην δεκαετία με 50/μήνα άμα δεν κάνεις αρκετά χιλιόμετρα δεν τα αποσβένεις.Και μην ξεχνάμε ότι αμα αυξηθεί η ζήτηση για πάρκινγκ θα διπλασιαστούν οι τιμές.

Επεξ/σία από fragsp
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H λυση ενοικιαση παρκινγκ ειναι αστεια. Δεν ειναι scalable, αυξανει την πολυπλοκοτητα(αντε να συνεννοηθεις με τον ιδιοκτητη για να βρειτε πως θα πληρωνεις την εξτρα καταναλωση στην ΔΕΗ), αυξανει το κοστος, βασικα δεν ειναι λυση.

Τα ηλεκτρικα στην παρουσα φαση ειναι μονο για οσους εχουν δυνατοτητα φορτισης στο σπιτι ή στο γραφειο(μιλαμε για κατω απο 20% -και πολυ λεω- στην Ελλαδα) και για μερικους ακομα με μικρες απαιτησεις ή για καποιον που θα το παρει σαν 2ο αυτοκινητο.

Μην κανουμε το ασπρο-μαυρο.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 ώρες πριν, Thanar είπε

Για κάποιους άλλους εκατοντάδες χιλιάδες χρήστες λοιπόν, οι οποίοι έχουν τη δυνατότητα να φορτίζουν στο σπίτι τους ή στη δουλειά, η Ηλεκτροκίνηση είναι ήδη εδώ. Δυστυχώς, όσοι δεν έχουν την παραπάνω δυνατότητα, θα συνεχίσουν να πληρώνουν μέσω των φόρων τους στα καύσιμα, και όσους οδηγούμε ηλεκτρικά, μέχρι οι πρώτοι να καταστούν μειοψηφία.

Το θέμα δηλαδή είναι αν θα τα σκάμε στους φόρους και στους πετρελαιάδες ή στις αυτοκινητοβιομηχανίες και στους μπαταριάδες;

4 ώρες πριν, Thanar είπε

Ασφαλώς μας ενδιαφέρουν και όσοι δεν έχουν δυνατότητα φόρτισης στο σπίτι τους. Για το λόγο αυτό, έχω προτείνει τη μηνιαία ενοικίαση χώρου στάθμευσης κοντά στο σπίτι τους, που θα τους παρέχει (μετά από συνεννόηση) και φόρτιση. Έτσι, θα γλιτώσουν και από τον μπελά της αναζήτησης πάρκινγκ, που απ' ότι θυμάμαι από όταν ζούσα στο κέντρο μεγάλων πόλεων, χαλαρά ξόδευες μισή με μία ώρα ημερησίως...

Εγώ βλέπω οτι στην Αθήνα υπάρχουν διαμερίσματα ακόμα και 20-ετίας που δεν διαθέτουν χώρο στάθμευσης.

Φαντάζομαι οτι πλέον έχει γίνει υποχρεωτικό να παρέχεται και στάθμευση για κάθε νέο διαμέρισμα αλλά με τα παλαιότερα τι γίνεται;

Με δεδομένο οτι οι ιδιόκτητες θέσεις είναι ελάχιστες, και το πρόβλημα στάθμευσης χρόνιο, απορώ που θα βρεθούν όλες αυτές οι θέσεις για τα ηλεκτρικά, έστω και προς ενοικίαση...

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
28 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Το θέμα δηλαδή είναι αν θα τα σκάμε στους φόρους και στους πετρελαιάδες ή στις αυτοκινητοβιομηχανίες και στους μπαταριάδες;

Εγώ βλέπω οτι στην Αθήνα υπάρχουν διαμερίσματα ακόμα και 20-ετίας που δεν διαθέτουν χώρο στάθμευσης.

Φαντάζομαι οτι πλέον έχει γίνει υποχρεωτικό να παρέχεται και στάθμευση για κάθε νέο διαμέρισμα αλλά με τα παλαιότερα τι γίνεται;

Με δεδομένο οτι οι ιδιόκτητες θέσεις είναι ελάχιστες, και το πρόβλημα στάθμευσης χρόνιο, απορώ που θα βρεθούν όλες αυτές οι θέσεις για τα ηλεκτρικά, έστω και προς ενοικίαση...

Ε τι ρωτάς κι εσύ. Οι θέσεις θα βρεθούν μαγικά. Αφού υπάρχουν στο xe.gr κλειστά πάρκινγκ προς ενοικίαση με 50€. Δεν έχει σημασία που βρίσκονται βέβαια. @Thanar εξήγησε μας πως ακριβώς σας πληρώνουμε οι υπόλοιποι μέσω των φόρων των καυσίμων; Το ρεύμα αφορολόγητο το έχετε, ή χωρίς πάγιο; Ή μήπως εννοείς την επιδότηση για να σου βγει πχ το Honda e (το οποίο δεν το λες καν ολόκληρο αυτοκίνητο) 30k;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η ηλεκτροκινηση προς το παρον αφορα αυτους που εχουν θεση παρκιγκ, οπου μπορουν να εχουν παροχη ηλεκτρικου και φυσικα τα χρηματα για να το αγορασουν. Επισης αφορα και οσους απλα τους αρεσει η ηλεκτροκινηση. Για τους πολλους η μεταβαση θα γινει οταν οι τιμες θα εχουν πεσει τουλαχιστον στα επιπεδα των συμβατικων και οι χρονοι φορτισης θα ειναι το πολυ 15 λεπτα ( 0% -100%) οπου και τα σημερινα βενζιναδικα θα μετατραπουν σε "φορτισταδικα".

Ισως ειναι καλυτερα πλεον να κλεισει αυτο το θεμα και να δημιουργηθει ενα καινουργιο που να λεγεται ηλεκτροκινηση οπου και θα γραφουν οσοι τους ενδιαφερει αυτο το θεμα.

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν δεν υπήρχε φανατισμός απο κάποιους ,όλο και κάτι χρήσιμο θα παίρναμε .

Ας παραμείνει αυτό το θέμα που δείχνει την ρεαλιστική πλευρά της ηλεκτροκίνησης όπως και την προοπτική της και ας ανοίξει άλλο θέμα για όσους τους αρέσει και ασχολούνται

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
9 ώρες πριν, Thanar είπε

Παράξενο, στη xe.gr βλέπω αρκετά με €50 μηνιαίως...

Δηλαδή όσο και το κόστος για diesel το μήνα, με το οποίο θα κάνω περίπου 900χλμ........μιλάμε για Νόμπελ οικονομία!

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
12 ώρες πριν, Burgos είπε

Ε τι ρωτάς κι εσύ. Οι θέσεις θα βρεθούν μαγικά. Αφού υπάρχουν στο xe.gr κλειστά πάρκινγκ προς ενοικίαση με 50€. Δεν έχει σημασία που βρίσκονται βέβαια. @Thanar εξήγησε μας πως ακριβώς σας πληρώνουμε οι υπόλοιποι μέσω των φόρων των καυσίμων; Το ρεύμα αφορολόγητο το έχετε, ή χωρίς πάγιο; Ή μήπως εννοείς την επιδότηση για να σου βγει πχ το Honda e (το οποίο δεν το λες καν ολόκληρο αυτοκίνητο) 30k;

ισως με τα τελη κυκλοφοριας.......αλλα και εγω στο diesel 1.6 του 2017 δεν πληρωνω τελη........ δεν νοικιαζω παρκινγκ, και παω ανετα μεχρι Θεσσαλονικη με ενα γεμισμα......και φυσικα δεν εχω κοφτη στα 130 χλμ!!!!!

13 ώρες πριν, agnostos13 είπε

Το θέμα δηλαδή είναι αν θα τα σκάμε στους φόρους και στους πετρελαιάδες ή στις αυτοκινητοβιομηχανίες και στους μπαταριάδες;

Εγώ βλέπω οτι στην Αθήνα υπάρχουν διαμερίσματα ακόμα και 20-ετίας που δεν διαθέτουν χώρο στάθμευσης.

Φαντάζομαι οτι πλέον έχει γίνει υποχρεωτικό να παρέχεται και στάθμευση για κάθε νέο διαμέρισμα αλλά με τα παλαιότερα τι γίνεται;

Με δεδομένο οτι οι ιδιόκτητες θέσεις είναι ελάχιστες, και το πρόβλημα στάθμευσης χρόνιο, απορώ που θα βρεθούν όλες αυτές οι θέσεις για τα ηλεκτρικά, έστω και προς ενοικίαση...

δεν θα βρεθουν!!!

22 ώρες πριν, Thanar είπε

Η αυτονομία είναι ήδη εφάμιλλη των συμβατικών αυτοκινήτων, όταν μιλάμε για τις καθημερινές μας μετακινήσεις. Πόσο συχνά φεύγεις από το σπίτι σου με γεμάτο ρεζερβουάρ; Μάλλον ποτέ. Πόσα χιλιόμετρα μπορεί να διανύσει το αυτοκίνητό σου όταν ξεκινάς κάθε πρωί; Μάλλον μέσο όρο κοντά στα 200-300km... Όση δηλαδή είναι και η καθημερινή εμβέλεια ενός σύγχρονου ηλεκτρικού.

Το πρόβλημα υπάρχει μόνο στα ταξίδια, και γι΄αυτό φωνάζουμε για σωστές υποδομές στους αυτοκινητόδρομους.

Δυνατότητα παραγωγής της ηλεκτρικής ενέργειας αυτόνομα σαφώς και υπάρχει, για κάποιον που έχει τον διαθέσιμο χώρο. Κάποιος με μονοκατοικία μπορεί να σηκώσει τις καταναλώσεις του σπιτιού και την φόρτιση του αυτοκινήτου σε ένα αυτόνομο. Το πρόβλημα είναι το κόστος, καθώς η αποθήκευση σε μπαταρίες είναι απλησίαστη οικονομικά. Για το λόγο αυτό, προτιμάται το διασυνδεδεμένο σύστημα, μέσω NET metering. Έτσι, χρησιμοποιούμε το δίκτυο σαν "μπαταρία".

Το ενεργειακό αποτύπωμα ηλεκτροπαραγωγής της χώρας μας συνεχώς βελτιώνεται. Κάθε μέρα. Μέχρι το τέλος της δεκαετίας, οι ΑΠΕ θα αποτελούν άνω του 50% της παραγωγής σε σταθερή βάση. Επομένως, το ηλεκτρικό αυτοκίνητο που θα αγοράσεις σήμερα, σε μερικά χρόνια θα χρησιμοποιεί ενέργεια από ΑΠΕ.

Η προσφατη κακοκαιρια με τις διακοπες ρευματος εφερε στην επιφανεια ενα ακομα μεγαλο προβλημα με την ηλεκτροκινηση!!!!!! οταν δεν εχεις ρευμα πως θα το φορτισης;;; και αν χρειαστεί να πας σε ενα φαρμακειο η νοσοκομειο γρηγορα..... θα περιμενεις να ερθει το ταξι φανταζομαι!!!!!!! food for thoughts !!!!!!

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 ώρες πριν, arispz είπε

Η προσφατη κακοκαιρια με τις διακοπες ρευματος εφερε στην επιφανεια ενα ακομα μεγαλο προβλημα με την ηλεκτροκινηση!!!!!! οταν δεν εχεις ρευμα πως θα το φορτισης;;; και αν χρειαστεί να πας σε ενα φαρμακειο η νοσοκομειο γρηγορα..... θα περιμενεις να ερθει το ταξι φανταζομαι!!!!!!! food for thoughts !!!!!!

Εδω δεν εχεις ρευμα για να ζεσταθεις η να χρησιμοποιησεις μια συσκευη το αυτοκινητο θεωρεις οτι θα ειναι το προβλημα. Ενα ηλεκτρικο θα ειναι πιο χρησιμο σε τετοια κατασταση. Ειδικα αν αναπτυχθει το V2G ενα ηλεκτρικο αυτοκινητο θα μπορει να δωσει λυση και στην διακοπη ρευματος στο σπιτι. Και απο την αλλη εσυ συνηθιζεις να πηγαινεις στο αυτοκινητο σου αδειο στο σπιτι? Γιατι θεωρεις οτι ετσι θα ειναι και με ενα ηλεκτρικο;

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 λεπτά πριν, gbras είπε

Εδω δεν εχεις ρευμα για να ζεσταθεί η να χρησιμοποιησεις μια συσκευή το αυτοκινητο θεωρεις οτι θα ειναι το προβλημα. Ενα ηλεκτρικο θα ειναι πιο χρησιμο σε τετοια κατασταση. Ειδικα αν αναπτυχθει το V2G ενα ηλεκτρικο αυτοκινητο θα μπορει να δωσει λυση και στην διακοπη ρευματος στο σπιτι. Και απο την αλλη εσυ συνηθιζεις να πηγαινεις στο αυτοκινητο σου αδειο στο σπιτι? Γιατι θεωρεις οτι ετσι θα ειναι και με ενα ηλεκτρικο;

Εχω παει πολλες φορες στο σπιτι με το λαμπακι καυσιμου γνωριζοντας οτι στα 500 μετρα εχω βενζιναδικο και θα γεμισω σε 3-4 λεπτα!!!! μια χαρα ζεσταίνομαι και με μια κουβερτα η μπουφαν....... το πολυ-πολυ θα μπω στο αυτοκινητο και θα αναψω το καλοριφερ, και θα φορτησω το τηλεφωνο......ΩΧ δεν γινεται γιατι εχω ηλεκτρικο!!!!!!!!!!!

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 λεπτά πριν, gbras είπε

Και απο την αλλη εσυ συνηθιζεις να πηγαινεις στο αυτοκινητο σου αδειο στο σπιτι? Γιατι θεωρεις οτι ετσι θα ειναι και με ενα ηλεκτρικο;

Μήπως επειδή με το ηλεκτρικό δεν μπορείς να σταματήσεις στο βενζινάδικο και να το ανεφοδιάσεις μέσα σε 1 λεπτό?

Μήπως επειδή όσο πιο αργά το φορτίζεις τόσο πιο πολύ θα αντέξει η μπαταρία του?

Μήπως επειδή η χρήση του ηλεκτρικού βγαίνει πιο φτηνά μόνο με φόρτιση στο σπίτι με προϋποθέσεις (φόρτιση μόνο νύχτα και με φτηνό πάροχο)?

Αλήθεια, εσύ πιστεύεις πως όσοι έχουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο συνηθίζουν να το πηγαίνουν στο σπίτι γεμάτο?

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, arispz είπε

Εχω παει πολλες φορες στο σπιτι με το λαμπακι καυσιμου γνωριζοντας οτι στα 500 μετρα εχω βενζιναδικο και θα γεμισω σε 3-4 λεπτα!!!! μια χαρα ζεσταίνομαι και με μια κουβερτα η μπουφαν....... το πολυ-πολυ θα μπω στο αυτοκινητο και θα αναψω το καλοριφερ, και θα φορτησω το τηλεφωνο......ΩΧ δεν γινεται γιατι εχω ηλεκτρικο!!!!!!!!!!!

 

11 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Μήπως επειδή με το ηλεκτρικό δεν μπορείς να σταματήσεις στο βενζινάδικο και να το ανεφοδιάσεις μέσα σε 1 λεπτό?

Μήπως επειδή όσο πιο αργά το φορτίζεις τόσο πιο πολύ θα αντέξει η μπαταρία του?

Μήπως επειδή η χρήση του ηλεκτρικού βγαίνει πιο φτηνά μόνο με φόρτιση στο σπίτι με προϋποθέσεις (φόρτιση μόνο νύχτα και με φτηνό πάροχο)?

Αλήθεια, εσύ πιστεύεις πως όσοι έχουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο συνηθίζουν να το πηγαίνουν στο σπίτι γεμάτο?

Απο τις περιπτωσεις που αναφερετε, ειναι σαφες οτι μιλαμε για περιπτωση οπου το ηλεκτρικο κανει φορτιση στο σπιτι.

Ε, σε αυτες τις περιπτωσεις, πολυ σπανια το ηλεκτρικο φθανει αδειο σπιτι, γιατι ειχε φορτισει την προηγουμενη ημερα.
Μονο σε περιπτωση που ειχες κανει μεγαλο ταξιδι θα ειναι αδειο.

Στην πλειονοτητα των αλλων περιπτωσεων, το ηλεκτρικο θα ειναι σχεδον γεματο(πχ 70%) μετα το καθημερινο commute(κατα μ.ο κατω απο 30χλμ).
Ενα σχεδον γεματο ηλεκτρικο ειναι πολυ πιο χρησιμο σε περιπωση διακοπης ρευματος σε σχεση με ενα συμβατικο που αν θα ειναι γεματο, μισογεματο ή αδειο ειναι τυχαιο(γιατι τα συμβατικα δεν μπορεις να τα γεμισεις σπιτι, οποτε τα γεμιζεις σπανια, πχ μια φορα στις 10 μερες).
Αλλα ακομα και γεματο να ειναι το συμβατικο, δεν ειναι τοσο χρησιμο σε περιπτωση διακοπης ρευματος οσο το ηλεκτρικο.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.