Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

9 λεπτά πριν, gbras είπε

Κυλησε ο τεντζερης και βρηκε το καπακι....

 

 

Και μετα (δεν) απορει κανεις πως ο τσιπρας καταφερε να γινει πρωθυπουργος...

Ευχαριστώ για την ειρωνία. Πάμε παρακάτω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 ώρα πριν, haHa είπε

Επειδη το εχω κανει και εγω, εκαιγε πανω απο 1lt/ωρα, κοντα στο 1.5lt/ωρα και με μισο ντεποζιτο(δηλαδη γυρω στα 25lt απο τα 50lt) εβγαλε γυρω στις 17 ωρες.

Τρολάρεις, δεν εξηγείται αλλιώς το 1,5lt/ώρα που λες όταν το ίδιο αυτοκίνητο κινούμενο με σταθερή ταχύτητα 100km/ώρα καταναλώνει κάπου 3lt/100km (άρα ανά ώρα), δεν γίνεται στο ρελαντί που δεν έχει σχεδόν κανένα φορτίο να καταναλώνει τα μισά από ότι στο ταξίδι που έχει τεράστια φορτία.

Πάντως για τα υπόλοιπα που έγραψα, επί της ουσίας δλδ, δεν βλέπω να σχολιάζεις κάτι, αναμενόμενο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, gbras είπε

Και μετα (δεν) απορει κανεις πως ο τσιπρας καταφερε να γινει πρωθυπουργος...

Κοίτα το να προσπαθείς να κλειδώσεις ένα θέμα βάζοντας και πολιτικά ,στο οποίο θέμα φαίνεται η πραγματική πλευρά της ηλεκτροκίνησης και το επίπεδο των φαν-ατικών της δεν είναι έξυπνο

προσπάθησα να ρίξω τους τόνους ανάμεσα σε σένα και τον fragsp ,αλλά δε φαίνεται να έχεις όρεξη .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
40 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Τρολάρεις, δεν εξηγείται αλλιώς το 1,5lt/ώρα που λες όταν το ίδιο αυτοκίνητο κινούμενο με σταθερή ταχύτητα 100km/ώρα καταναλώνει κάπου 3lt/100km (άρα ανά ώρα), δεν γίνεται στο ρελαντί που δεν έχει σχεδόν κανένα φορτίο να καταναλώνει τα μισά από ότι στο ταξίδι που έχει τεράστια φορτία.

Δεν ξερω αν μιλας σοβαρα, παντως σιγουρα το αυτοκινητο στο οποιο αναφερομαι(bmw 320i) δεν καιει 3lt/100km, ειναι κοντα στα 6-7lt/100km στην Εθνικη με 100km.
Και οι μετρησεις ηταν με ac on.

Οι χαρακτηρισμοι που επιλεγεις συνεχως να κανεις δειχνουν την ελλειψη επιχειρηματων σου.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, gbras είπε

Δεν νομιζω οτι απαντησεις που δινεις αφορουν εμενα. Θα απαντησω σε αυτα που πιανουν το θεμα αν χρειαστει να πας καπου λογω αναγκης.

Τα σημερινα αυτοκινητα μπορεις και να τα εχεις μεταξυ 10 - 90 % δεν υπαρχει κανενα προβλημα το 20 - 80 ειναι το ιδανικο αλλα εχει μικρη διαφορα. Τα καθημερινα σου χιλιομετρα εκτος και αν εισαι ταξιτζης θα ειανι το πολυ 100 . Αυτο ισχυει για τους περισσοτερους.

Ο μεσος ορος μπαταριας στα καινουργια αυτοκινητα ειναι οι 60kwh γιατι περιοριζεσαι σε αυτα που κυκλοφορουν;  Mιλαμε για μελλοντικους αγοραστες και οχι παλιους. Οταν θα γυρισεις και θα εχεις λοιπον 40 -45kwh μια χαρα σε καλυπτει για να πας οπουδηποτε ειναι αναγκαιο ( γιατι αυτο ηταν το θεμα που συζητουσα και οχι αν μπορεις να θερμανεις το σπιτι ). Αλλα και 20Kwh παλι μπορεις να κανεις αρκετα χιλιομετρα .

Μια χαρά σε αφορούν, εσύ ισχυρίστηκες κατά λέξη πως όταν αναπτυχθεί το V2G μια μισοφορτισμένη μπαταρία θα είναι αρκετή για να "δώσει λύση στη διακοπή ρεύματος" και όχι απλά "μια χαρα σε καλυπτει για να πας οπουδηποτε ειναι αναγκαιο" όπως γράφεις τώρα, άλλο που ψάχνεις αφορμή για να μην απαντήσεις.

Επίσης όχι, δεν θα σου κάνω τη χάρη να βγάλω απέξω τα ηλεκτρικά που ήδη κυκλοφορούν επειδή έτσι βολεύει τους ισχυρισμούς σου. Δεν θα σου κάνω τη χάρη ούτε να μιλήσω μόνο για μελλοντικούς αγοραστές, ούτε μόνο για αυτούς που θα αγοράσουν καινούργια, ούτε μόνο για αυτούς που θα αγοράσουν τα ακριβότερα.

Ηλεκτροκίνητος είναι και ο πιο φανατισμένος εδώ μέσα (ονόματα δεν λέμε, όλοι ξέρουν ποιον εννοώ) που το όχημα του διαθέτει μπαταρία 24KWh (22KWh usable, χώρια πόσο έχει πέσει η χωρητικότητα με τα χρόνια), ηλεκτροκίνητος είναι και αυτός που έσκασε πάνω από 25.000€ το 2018 για να πάρει e-UP με 18,7KWh (16 usable), αυτούς να τους βγάλουμε απέξω επειδή μας χαλάνε τα στατιστικά?

Επίσης από τα καινούργια μόνο τα tesla έχουν μέσο όρο μπαταρίας 60KWh, αν υπολογίσεις το μέσο όρο σε όλα όσα διατίθονται στην Ελληνική αγορά κοντά στα 40 θα σου βγει.

7 λεπτά πριν, haHa είπε

Δεν ξερω αν μιλας σοβαρα, παντως σιγουρα το αυτοκινητο στο οποιο αναφερομαι(bmw 320i) δεν καιει 3lt/100km, ειναι κοντα στα 6-7lt/100km στην Εθνικη με 100km.
Οι χαρακτηρισμοι που επιλεγεις συνεχως να κανεις δειχνουν την ελλειψη επιχειρηματων σου.

Μίλησα συγκεκριμένα για corsa diesel, και ναι, 3 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα δίνει ο κατασκευαστής σε κίνηση εκτός πόλης δλδ με ταχύτητα 110km.

Στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο έγινε βιολογικός καθαρισμός χειμώνα, το έβαλαν να δουλεύει στο ρελαντί με το καλοριφέρ φουλ για να στεγνώσει, και το ξέχασαν από Παρασκευή έως Δευτέρα...

Το 320i που αναφέρεις όχι μόνο είναι άλλη κατηγορία από πολλές απόψεις, αλλά δεν είναι καν ντίζελ... συγκρίνεις μήλα με πορτοκάλια, κατά τα άλλα εγώ έχω έλλειψη επιχειρημάτων... μάλιστα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Μίλησα συγκεκριμένα για corsa diesel, και ναι, 3 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα δίνει ο κατασκευαστής σε κίνηση εκτός πόλης δλδ με ταχύτητα 110km.

Στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο έγινε βιολογικός καθαρισμός χειμώνα, το έβαλαν να δουλεύει στο ρελαντί με το καλοριφέρ φουλ για να στεγνώσει, και το ξέχασαν από Παρασκευή έως Δευτέρα...

Το 320i που αναφέρεις όχι μόνο είναι άλλη κατηγορία από πολλές απόψεις, αλλά δεν είναι καν ντίζελ... συγκρίνεις μήλα με πορτοκάλια, κατά τα άλλα εγώ έχω έλλειψη επιχειρημάτων... μάλιστα.

Συνεχιζεις τις εκφρασεις λογω ελλειψης επιχειρηματων.

Δεν μιλησα ποτε για το δικο σου αυτοκινητο. Απλα παρεθεσα την δικια μου εμπειρια , η οποια προφανως ηταν με αλλο αυτοκινητο. Δεκτο οτι δεν το εκανα κατανοητο, αλλα νομιζα οτι ηταν προφανες οτι πολυ δυσκολα θα τυχαινε ιδιο αυτοκινητο(τυπου) σε ιδιες συνθηκες.
Λαχειο θα επρεπε να πιαναμε!

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Μια χαρά σε αφορούν, εσύ ισχυρίστηκες κατά λέξη πως όταν αναπτυχθεί το V2G μια μισοφορτισμένη μπαταρία θα είναι αρκετή για να "δώσει λύση στη διακοπή ρεύματος" και όχι απλά "μια χαρα σε καλυπτει για να πας οπουδηποτε ειναι αναγκαιο" όπως γράφεις τώρα, άλλο που ψάχνεις αφορμή για να μην απαντήσεις.

 

Δύο λόγια για αυτό. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να καλύψουν ένα σφάλμα του δικτύου μεταφοράς ηλεκτρισμού παρά ΜΟΝΟ να καλύψουν τις αιχμές του φορτίου. To πρωτόκολλο V2G έχει ήδη αναπτυχθεί, απλά όπως και το μεγαλύτερο μέρος των πρωτοκόλλων που αφορούν την ηλεκτροκίνηση δεν τυγχάνουν ευρείας αποδοχής -μέχρι στιγμής-

Αν θέλουμε να το πάμε λίγο παραπέρα, η ηλεκτροκίνηση όπως και η είσοδος των ΑΠΕ στο μίγμα ενέργειας αποτελεί Ευρωπαϊκή πολιτική και θα γίνει, είτε το θέλουμε είτε όχι. Η διεσπαρμένη παραγωγή και τα έξυπνα δίκτυα είναι το μέλλον, σε συνδυασμό με την είσοδο της ηλεκτροκίνησης στον τομέα των μεταφορών. Η αποθήκευση της απορριπτέας ενέργειας στις μπαταρίες των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και η πώλησή της πίσω στο δίκτυο όταν αυτή είναι αναγκαία, θα είναι κάτι συνηθισμένο σε μερικά χρόνια, μαζί με την δημιουργία μιας δυναμικής τιμολόγησης της ενέργειας. Με λίγα λόγια, η ενέργεια θα μετατραπεί από προϊόν σε υπηρεσία. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, haHa είπε

Συνεχιζεις τις εκφρασεις λογω ελλειψης επιχειρηματων.

Δεν μιλησα ποτε για το δικο σου αυτοκινητο. Απλα παρεθεσα την δικια μου εμπειρια με το δικο μου αυτοκινητο.

Βασικά δεν παρέθεσες, έκανες αντιπαράθεση την δική σου στην δική μου εμπειρία, κάτι που ήταν εντελώς άκυρο γιατί ήταν εντελώς διαφορετικά πράγματα. Αν σε ενοχλούν εκφράσεις του τύπου "συγκρίνεις μήλα με πορτοκάλια", τότε σταμάτα να κάνεις άκυρες συγκρίσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Βασικά δεν παρέθεσες, έκανες αντιπαράθεση την δική σου στην δική μου εμπειρία, κάτι που ήταν εντελώς άκυρο γιατί ήταν εντελώς διαφορετικά πράγματα. Αν σε ενοχλούν εκφράσεις του τύπου "συγκρίνεις μήλα με πορτοκάλια", τότε σταμάτα να κάνεις άκυρες συγκρίσεις.

Τωρα προχωρας και σε προστακτικη, καλη συνεχεια λοιπον με την ελλειψη επιχειρηματων σου και τις αναλογες εκφρασεις σου.
Δεν θα σε ακολουθησω σε αυτο το επιπεδο.

Οτι μαλιστα κανεις και αστυνομευση για το τι θα γραφεται στο νημα, δειχνει τον πραγματικο σκοπο σου.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, constandinos είπε

Δύο λόγια για αυτό. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να καλύψουν ένα σφάλμα του δικτύου μεταφοράς ηλεκτρισμού παρά ΜΟΝΟ να καλύψουν τις αιχμές του φορτίου. To πρωτόκολλο V2G έχει ήδη αναπτυχθεί, απλά όπως και το μεγαλύτερο μέρος των πρωτοκόλλων που αφορούν την ηλεκτροκίνηση δεν τυγχάνουν ευρείας αποδοχής -μέχρι στιγμής-

Αν θέλουμε να το πάμε λίγο παραπέρα, η ηλεκτροκίνηση όπως και η είσοδος των ΑΠΕ στο μίγμα ενέργειας αποτελεί Ευρωπαϊκή πολιτική και θα γίνει, είτε το θέλουμε είτε όχι. Η διεσπαρμένη παραγωγή και τα έξυπνα δίκτυα είναι το μέλλον, σε συνδυασμό με την είσοδο της ηλεκτροκίνησης στον τομέα των μεταφορών. Η αποθήκευση της απορριπτέας ενέργειας στις μπαταρίες των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και η πώλησή της πίσω στο δίκτυο όταν αυτή είναι αναγκαία, θα είναι κάτι συνηθισμένο σε μερικά χρόνια, μαζί με την δημιουργία μιας δυναμικής τιμολόγησης της ενέργειας. Με λίγα λόγια, η ενέργεια θα μετατραπεί από προϊόν σε υπηρεσία. 

Βασικά άλλος ήταν αυτός που έγραψε "όταν αναπτυχθεί το V2G", εγώ γνωρίζω πως ακόμα και στην Ελλάδα έχουν ήδη τοποθετηθεί και οικιακοί και δημόσιοι φορτιστές που επιτρέπουν η ενέργεια της μπαταρίας να εγχέεται πίσω.

Και κατά την ταπεινή μου άποψη δεν πρόκειται ούτε στο μέλλον να τύχουν ευρείας αποδοχής, κανένας δεν πρόκειται να δεχθεί άσκοπες (για τον ίδιο) αποφορτίσεις, εκτός βέβαια και αν έχει σημαντικό οικονομικό όφελος.

4 λεπτά πριν, haHa είπε

Τωρα προχωρας και σε προστακτικη, καλη συνεχεια λοιπον με την ελλειψη επιχειρηματων σου και τις αναλογες εκφρασεις σου.
Δεν θα σε ακολουθησω σε αυτο το επιπεδο.

Ούτως ή άλλως στα τελευταία post δεν ακολουθείς τη συζήτηση με κανένα τρόπο, οπότε καλό θα κάνεις στο θέμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Και κατά την ταπεινή μου άποψη δεν πρόκειται ούτε στο μέλλον να τύχουν ευρείας αποδοχής, κανένας δεν πρόκειται να δεχθεί άσκοπες (για τον ίδιο) αποφορτίσεις, εκτός βέβαια και αν έχει σημαντικό οικονομικό όφελος.

 

Θα μου επιτρέψεις να σου δώσω ένα παράδειγμα. Η τιμή της kWh θα ορίζεται δυναμικά από τον διαχειριστή δικτύου, ανάλογα με τις ανάγκες του. Το αυτοκίνητό σου, συνδεδεμένο στην πρίζα, θα παίρνει αυτές τις τιμές, και θα αποφασίζει για το αν θα πουλήσει η θα αγοράσει ενέργεια από το δίκτυο. Δεν θα έχει σημασία το μέγεθος του οικονομικού οφέλους. Το πλαίσιο για αυτό ήδη αναπτύσσεται από το 2010.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Ούτως ή άλλως στα τελευταία post δεν ακολουθείς τη συζήτηση με κανένα τρόπο, οπότε καλό θα κάνεις στο θέμα.

 

18 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

...Αν σε ενοχλούν εκφράσεις του τύπου "συγκρίνεις μήλα με πορτοκάλια", τότε σταμάτα να κάνεις άκυρες συγκρίσεις.

Να τη και η αστυνομευση που λεγαμε.  Ειναι κριμα που δεν μπορεις να ακολουθησεις μια απλη συζητηση και για αυτο καταληγεις σε προστακτικες για το τι θα γραφεται στο νημα.

Για να επανελθουμε στη συζητηση και στα νεα της ηλεκτροκινησης:
2022 Hyundai Kona Electric

Πιστευω αυτο, μαζι με το ID.4 οταν ερθει σε νορμαλ εξοπλισμο, θα κανουν αρκετες πωλησεις και στην Ευρωπη.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, haHa είπε

 

Να τη και η αστυνομευση που λεγαμε.  Ειναι κριμα που δεν μπορεις να ακολουθησεις μια απλη συζητηση και για αυτο καταληγεις σε προστακτικες για το τι θα γραφεται στο νημα.

Για να επανελθουμε στη συζητηση και στα νεα της ηλεκτροκινησης:
2022 Hyundai Kona Electric

Πιστευω αυτο, μαζι με το ID.4 οταν ερθει σε νορμαλ εξοπλισμο, θα κανουν αρκετες πωλησεις και στην Ευρωπη.

Εξαρταται σε τι τιμη θα ερθει, φαινεται η Hyundai να εχει μεινει πισω τιμολογιακα σε σχεση με τον ανταγωνισμο ( κυριως απο VW group )

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, gbras είπε

Εξαρταται σε τι τιμη θα ερθει, φαινεται η Hyundai να εχει μεινει πισω τιμολογιακα σε σχεση με τον ανταγωνισμο ( κυριως απο VW group )

Ισχυει, το id.4 ειναι σε ανταγωνιστικη τιμη σε σχεση με το ατνιστοιχο συμβατικο tiguan.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, constandinos είπε

Θα μου επιτρέψεις να σου δώσω ένα παράδειγμα. Η τιμή της kWh θα ορίζεται δυναμικά από τον διαχειριστή δικτύου, ανάλογα με τις ανάγκες του. Το αυτοκίνητό σου, συνδεδεμένο στην πρίζα, θα παίρνει αυτές τις τιμές, και θα αποφασίζει για το αν θα πουλήσει η θα αγοράσει ενέργεια από το δίκτυο. Δεν θα έχει σημασία το μέγεθος του οικονομικού οφέλους. Το πλαίσιο για αυτό ήδη αναπτύσσεται από το 2010.

Όχι απλά σου επιτρέπω, το επιθυμώ κιόλας :)

Με μπερδεύει λίγο όμως το παράδειγμα σου, από τη μία λες ότι το αυτοκίνητο μου ανάλογα με την τρέχουσα τιμή θα αποφασίσει αν θα πουλήσει ή αγοράσει ρεύμα (για να μεγιστοποιήσει το οικονομικό όφελος που θα έχω προφανώς), από την άλλη όμως λες ότι δεν θα έχει σημασία το μέγεθος του οικονομικού οφέλους, δεν είναι λίγο αντιφατικά αυτά?

Εκτός και αν εννοείς ότι όσο μικρό και να είναι το οικονομικό όφελος δεν έχει σημασία γιατί πάλι κέρδος είναι, δεν ισχύει όμως, γιατί από τη μία έχω "εμπορικό" κέρδος από την αγοραπωλησία αλλά από την άλλη έχω ζημιά επειδή γερνάει η μπαταρία μου. Κάθε μπαταρία αντέχει έναν συγκεκριμένο αριθμό κύκλων εκφόρτισης/επαναφόρτισης, κάθε φορά που θα εγχέει ενέργεια στο δίκτυο θα χάνει λίγη από τη ζωή της, για αυτό ακριβώς πιστεύω πως έχει σημασία το μέγεθος του οικονομικού οφέλους, αν είναι μικρό τότε δεν αξίζει καν να μπω σε αυτή τη διαδικασία.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...