Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εκτός απο την πρόσφατη ανάκληση citigo ,υπήρχε και ανάκληση Hyundai Kona , ,αλλά τώρα γίνεται γενικότερα ανάκληση και για IONIQ (και κάποια ηλεκτρικά λεωφορεία), σχεδόν 1 δις η ζημιά...

https://www.insider.gr/epiheiriseis/aytokinito/157385/hyundai-anaklisi-82000-ilektrikon-ohimaton-pagkosmios

citigo δεν είχε κάποιος εδω μέσα , αλλά Kona κάποιος πήρε και δε θυμάμαι ,ας το τσεκάρει πάντως

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Στις 24/2/2021 στις 5:11 ΜΜ, Thanar είπε

ΔΕΝ είναι ταχυφορτιστές. Είναι AC φορτιστές με ισχύ έως 22kW. Ταχυφορτιστές ονομάζονται οι DC φορτιστές, και μάλιστα κατά κανόνα όσοι παρέχουν ισχύ άνω των 50kW.

Σχετικό νήμα στην ομάδα της Ηλεκτροκίνησης:
https://www.facebook.com/groups/ElectricCarGreece/permalink/1587128904819447/

Το επόμενο χρονικό διάστημα, πολλά καταστήματα θα προχωρήσουν σε δωρεάν παροχή φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων, ενώ εξαιρετικά χρηστικά από χρήστες Ηλεκτρικών Αυτοκινήτων θα είναι σημεία καταναλωτικού ενδιαφέροντος, όπως Super Market. Ήδη, τα LIDL έχουν αρχίσει να τοποθετούν σταθμούς δωρεάν φόρτισης στα καταστήματά τους, ενώ το ίδιο κάνουν και τα MyMarket.

Μπορείτε να δείτε τα σημεία φόρτισης στην Ελλάδα, στο PlugShare:
https://www.plugshare.com

Διότι οι ιδιοκτήτες ηλεκτρικών που έδωσαν το λιγότερο €30,000 θα πρέπει να κάνουν απόσβεση. Τα LIDL είναι ιδανικά για μείωση του κόστους διατροφής, γιατί από την χρήση του ηλεκτρικού δεν θα κάνουν  ποτέ απόσβεση....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 27/2/2021 στις 12:05 ΜΜ, arispz είπε

Διότι οι ιδιοκτήτες ηλεκτρικών που έδωσαν το λιγότερο €30,000...

Δεν ξέρω πού τα βρίσκεις τα στατιστικά σου, εγώ €11000 έδωσα πριν 2 χρόνια και ήδη μετρώ πάνω από €2000 εξοικονόμηση από καύσιμα, σέρβις και τέλη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετήθηκε το 9ο επεισόδιο του Podcast Ηλεκτροκίνησης, χρησιμοποιώντας νέα πλατφόρμα, και από διαφορετικό λογαριασμό, για τεχνικούς λόγους.

Στο επεισόδιο συζητήθηκαν μεταξύ άλλων και τα παρακάτω:

  • Προβλήματα αν χρησιμοποιείς το Tesla σου σαν V2x λύση
  • Σταθμοί φόρτισης που προστέθηκαν την τελευταία εβδομάδα
  • Ερωτήσεις σχετικά με την εγκατάσταση εξοπλισμού τροφοδοσίας (φορτιστές) σε κατοικίες
  • Νέα ηλεκτρικά μοντέλα
  • Φ/Β στις οροφές των αυτοκινήτων
  • Κέντρο πιστοποίησης οχημάτων από το ΕΚΕΤΑ/ΙΜΕΤ
  • Κόστος χρήσης Ηλεκτρικού Αυτοκινήτου (πραγματικά στοιχεία)

Μπορείτε να βρείτε τη Κοινότητα της Ηλεκτροκίνησης μέσω των παρακάτω συνδέσμων:

Μερικές εθελοντικές προσπάθειες φίλων της Ομάδας για όλους μας:

 

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Thanar είπε

Δεν ξέρω πού τα βρίσκεις τα στατιστικά σου, εγώ €11000 έδωσα πριν 2 χρόνια και ήδη μετρώ πάνω από €2000 εξοικονόμηση από καύσιμα, σέρβις και τέλη.

τα 24000 χιλιάρικα ξέχασες της μπαταρίας ή τα 8000 μεταχειρισμένης στη Μαλτα

Ή 7000 χιλιάρικα μεταχειρισμένου με υγραέριο, μη λες οτι κανεις και οικονομία γελάνε και οι μπαλαντέζες....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Thanar είπε

Δεν ξέρω πού τα βρίσκεις τα στατιστικά σου, εγώ €11000 έδωσα πριν 2 χρόνια και ήδη μετρώ πάνω από €2000 εξοικονόμηση από καύσιμα, σέρβις και τέλη.

Τα ίδια έγραφαν μέχρι πρότινος και όσοι αγόραζαν diesel.

Επεξ/σία από agnostos13
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Τα ίδια έγραφαν μέχρι πρότινος και όσοι αγόραζαν diesel.

Ωχ, με αυτο που εγραψες ερχεται εμφυλιος με τον καψερο που βγαζει 900χλμ αυτονομια με ενα ντεποζιτο κλπ.

Εχει χαβαλε πως διαφοροι που δεν εχουν οδηγησει καν ηλεκτρικο γραφουν διαφορα ασχετα..
Εδω μαλιστα μαθαμε οτι δεν προσφερουν καν οικονομια χρησιμοποιωντας ενα ηλεκτρικο, ακομα και οταν φορτιζουν τσαμπα.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, haHa είπε

Ωχ, με αυτο που εγραψες ερχεται εμφυλιος με τον καψερο που βγαζει 900χλμ αυτονομια με ενα ντεποζιτο κλπ.

Εχει χαβαλε πως διαφοροι που δεν εχουν οδηγησει καν ηλεκτρικο γραφουν διαφορα ασχετα..
Εδω μαλιστα μαθαμε οτι δεν προσφερουν καν οικονομια χρησιμοποιωντας ενα ηλεκτρικο, ακομα και οταν φορτιζουν τσαμπα.

Αν δεν θες να διαβάζεις και την άλλη άποψη, μπορείς να παρακολουθείς και να γράφεις μόνο στο EV Fan Club.

Επεξ/σία από agnostos13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, haHa είπε

Εδω μαλιστα μαθαμε οτι δεν προσφερουν καν οικονομια χρησιμοποιωντας ενα ηλεκτρικο, ακομα και οταν φορτιζουν τσαμπα.

και τζάμπα να είναι η φόρτιση , περνάει σημαντικό διάστημα για την απόσβεση κόστους και ρισκάρεις πάντα με την υγεία της μπαταρίας.

Υπάρχει περίπτωση το τζάμπα να βγεί ακριβότερο

1 λεπτό πριν, agnostos13 είπε

Αν δεν θες να διαβάζεις και την άλλη άποψη, μπορείς να παρακολουθείς και να γράφεις μόνο στο EV Fan Club.

όντως έγινε ,φτιάξανε δηλαδή ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Αν δεν θες να διαβάζεις και την άλλη άποψη, μπορείς να παρακολουθείς και να γράφεις μόνο στο EV Fan Club.

Μια χαρα θελω να τα διαβαζω, οπως ειπα εχει χαβαλε. Που αλλου αλλωστε θα γελαγαμε διαβαζοντας οτι το "tesla model 3 με την μικρη μπαταρια θα μεινει στον δρομο για commute συνολο 90χλμ";

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, haHa είπε

Μια χαρα θελω να τα διαβαζω, οπως ειπα εχει χαβαλε. Που αλλου αλλωστε θα γελαγαμε διαβαζοντας οτι το tesla model 3 με την μικρη μπαταρια θα μεινει στον δρομο για commute συνολο 90χλμ;

καλά , πιάνεσαι και με τα λεγόμενα του alterego του @Thanar , τον arispz τον έχω σε αγνόηση απο την αρχή αφού ήρθε να τρολάρει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γνωστος με 3 παιδια που σκεφτεται να παρει μεγαλουτσικο SUV και με 190+ αλογα για να κινειται αξιοπρεπως, σκεφτεται να παρει το VW ID.4 γιατι ουσιαστικα βγαινει φθηνοτερο απο το VW Tiguan, που ειναι και μικροτερο και με χειροτερη ποιοτητα κυλισης.

Το ID.4 με 204 αλογα και 500km αυτονομια ερχεται τελικη στα 41.100€ στην εκδοση 1st που ειναι αρκετα πληρης(LED που φωτιζουν την στροφη, adaptive cruse control, καλο navigation discover pro, 20αρες ζαντες, θερμαινομενα καθισματα).

Το Vw Tiguan ξεκιναει στην εκδοση R-line στα 39.000€ για 2.0TDI με 150 αλογα και παει στα 40.000€ με το καλο navigation discover pro.

Τελη και φορο πολυτελειας ειναι ~500€/χρονο για το 2.0TDI με 150 αλογα, αλλα ειναι 0€ για το ID.4 με τα 204 αλογα.

Χωρια οτι ειναι πιο γρηγορο, περιμενει να εχει αισθητα καλυτερη ποιοτητα κυλησης στο id.4 λογω απουσιας θορυβου και κραδασμων απο τον κινητηρα, κατι που διαπιστωσε οταν εκανε test drive το id.3 σε σχεση με ενα golf και το θεωρει σημαντικο προσον, ειδικα τωρα που εχει παιδια.
Εχει επισης το καλο πως ειναι πιο μεγαλο και σε χωρο αποσκευων και σε καμπινα. Σε χωρους καμπινας ειναι πιο ανετο απο το tiguan/audi q3 και ειναι σχεδον σαν το q5.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν εχει ερθει το model y Ελλαδα ακομα και ειναι και ακριβοτερο.

Κοιταει για ενα οικογενειακο SUV(X1, Q3, Tiguan ειναι οριακα σε μεγεθος) που να κινειται αξιοπρεπως(πανω απο 170 αλογα).
Το Id.4 ειναι το μεγαλυτερο απο αυτα(φθανει σχεδον την κατηγορια Χ3,Q5) και ειναι σε παρομοια  χρηματα με τα μικροτερα εχοντας ομως πολυ χαμηλοτερο κοστος χρησης και καλυτερη ποιοτητα κυλισης.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...