Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

57 λεπτά πριν, haHa είπε

Γνωστος με 3 παιδια που σκεφτεται να παρει μεγαλουτσικο SUV και με 190+ αλογα για να κινειται αξιοπρεπως, σκεφτεται να παρει το VW ID.4 γιατι ουσιαστικα βγαινει φθηνοτερο απο το VW Tiguan, που ειναι και μικροτερο και με χειροτερη ποιοτητα κυλισης.

Το ID.4 με 204 αλογα και 500km αυτονομια ερχεται τελικη στα 41.100€ στην εκδοση 1st που ειναι αρκετα πληρης(LED που φωτιζουν την στροφη, adaptive cruse control, καλο navigation discover pro, 20αρες ζαντες, θερμαινομενα καθισματα).

Το Vw Tiguan ξεκιναει στην εκδοση R-line στα 39.000€ για 2.0TDI με 150 αλογα και παει στα 40.000€ με το καλο navigation discover pro.

Τελη και φορο πολυτελειας ειναι ~500€/χρονο για το 2.0TDI με 150 αλογα, αλλα ειναι 0€ για το ID.4 με τα 204 αλογα.

Χωρια οτι ειναι πιο γρηγορο, περιμενει η αισθητα καλυτερη ποιοτητα κυλησης στο id.4 λογω απουσιας θορυβου και κραδασμων απο τον κινητηρα(κατι που διαπιστωσε οταν εκανε test drive το id.3 σε σχεση με ενα golf).
Εχει επισης το καλο πως ειναι πιο μεγαλο και σε χωρο αποσκευων και σε καμπινα. Σε χωρους καμπινας ειναι πιο ανετο απο το tiguan/audi q3 και ειναι σχεδον σαν το q5.

Seat Tarraco έχει δει ; Όντως το ηλεκτροκίνητο , αν πάρει και την επιδότηση , θα βγει φθηνότερο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, haHa είπε

Δεν εχει ερθει το model y Ελλαδα ακομα και ειναι και ακριβοτερο.

Κοιταει για ενα οικογενειακο SUV(X1, Q3, Tiguan ειναι οριακα σε μεγεθος) που να κινειται αξιοπρεπως(πανω απο 170 αλογα).
Το Id.4 ειναι το μεγαλυτερο απο αυτα(φθανει σχεδον την κατηγορια Χ3,Q5) και ειναι σε παρομοια  χρηματα με τα μικροτερα εχοντας ομως πολυ χαμηλοτερο κοστος χρησης και καλυτερη ποιοτητα κυλισης.

Ποιότητα κύλησης δεν έχει καλύτερη. Κραδασμοί και κινητήρας δεν ακούγονται σε τελευταίας τεχνολογίας X1 και Q3 και πάνω. Πέρα από αυτά, αποτελεί μια αρκετά δελεαστική πρόταση. Προφανώς χάνει λεφτά στα ID 3 και ΙD 4, αλλά την συμφέρει γιατί κατεβάζει τους ρύπους του γκρουπ, και δεν θα δώσει κάμποσα δις σε πρόστιμα επειδή ξεπέρασε στον στόλο της τον μέσο όρο ρύπων. 

Σε σχέση με το Tesla Y, το ΙD 4 είναι αρκετά πιο οικονομικό και πολύ πιο όμορφο.

Επεξ/σία από Papakaliati
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@haHa  New Hyundai Ioniq 5 arrives with retro design, 292-mile range | Autocar 

διαστάσεις 5 εκατοστά πιο μακρύ , 4 πιο φαρδύ , λίγο μεγαλύτερο πορτμπαγκαζ από το id4 , για ομορφιά είναι προσωπικό θέμα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Papakaliati είπε

Ποιότητα κύλησης δεν έχει καλύτερη. Κραδασμοί και κινητήρας δεν ακούγονται σε τελευταίας τεχνολογίας X1 και Q3 και πάνω. 

Μην κάνουμε το ασπρο μαυρο. Έχουμε φθασει στο σημειο να λεμε οτι δεν ακούγεται ο κινητηρας μεσα στην καμπινα.. Σίγουρα ακουγονται λιγοτερο απο ότι σε ενα χαμηλοτερης κατηγοριας αυτοκίνητο, αλλα ακούγονται. 

Κάτοχος x1 εδω. 

1 ώρα πριν, Papakaliati είπε

Σε σχέση με το Tesla Y, το ΙD 4 είναι αρκετά πιο οικονομικό και πολύ πιο όμορφο.

Δεν συγκρινονται, είναι αλλου μεγεθους, κατηγοριας και επιδοσεων το tesla y. To tesla model y είναι μεγαλύτερο και απο bmw x3/audi q5. 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, haHa είπε

Μην κάνουμε το ασπρο μαυρο. Έχουμε φθασει στο σημειο να λεμε οτι δεν ακούγεται ο κινητηρας μεσα στην καμπινα.. Σίγουρα ακουγονται λιγοτερο απο ότι σε ενα χαμηλοτερης κατηγοριας αυτοκίνητο, αλλα ακούγονται. 

Κάτοχος x1 εδω. 

Δεν συγκρινονται, είναι αλλου μεγεθους, κατηγοριας και επιδοσεων το tesla y. 

Μια χαρά συγκρίνονται. Δεν είναι άλλης κατηγορίας επειδή είναι 17 εκατοστά πιο μακρύ. Επιδόσεις είναι σαφέστατα το Tesla Y πιο γρήγορο (5.1 vs 8.5 0-100), αλλά άμα είσαι οικογενειάρχης μια χαρά σε καλύπτει και το ID4 σε επιδόσεις, όπως και σε χώρους. 

 

Κάτοχος GLC. Δεν ακούγετε γρι. Στο Χ1 2011 που είχα, ακουγότανε. Λόγω όμως σαφέστατα καλύτερης ηχομόνωσης, είναι πολύ πιο ευχάριστο από μια Telsa S που είχα ταξιδέψει. Του 15 βέβαια, δεν ξέρω άμα βελτιώθηκαν.

Επεξ/σία από Papakaliati
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Papakaliati είπε

Μια χαρά συγκρίνονται. Δεν είναι άλλης κατηγορίας επειδή είναι 17 εκατοστά πιο μακρύ. Επιδόσεις είναι σαφέστατα το Tesla Y πιο γρήγορο (5.1 vs 8.5 0-100), αλλά άμα είσαι οικογενειάρχης μια χαρά σε καλύπτει και το ID4 σε επιδόσεις, όπως και σε χώρους. 

Ακριβώς, είναι σαν να συγκρινεις x1 με x3 και q3 με q5 και μαλιστα με απλους κινητηρες τα μικροτερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, haHa είπε

Ακριβώς, είναι σαν να συγκρινεις x1 με x3 και q3 με q5 και μαλιστα με απλους κινητηρες τα μικροτερα.

Όλως παραδόξως το ID4 έχει μεγαλύτερο εσωτερικό από το Tesla Y (6 εκατοστά περισσότερο χώρο επιβατών). Βέβαια σαφέστατα μικρότερο πορτ παγκαζ. Και η AWD έκδοση του ID 4 Max, κανει 0-100 σε 5,8 δευτερα, και πάλι θα είναι κάνα 7κ πιο φτηνή από το Tesla Y. Βέβαια η τιμή του Tesla Y θα πέσει στο μέλλον. Αλλά πολύ άσχημο αμάξι, ασχημότερο και από το Τεσλα 3, που το έβρισκα ήδη ασχημουλικο. Βέβαια προσωπικά είναι αυτά.  

Επεξ/σία από Papakaliati
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Jos3ph είπε

@haHa  New Hyundai Ioniq 5 arrives with retro design, 292-mile range | Autocar 

διαστάσεις 5 εκατοστά πιο μακρύ , 4 πιο φαρδύ , λίγο μεγαλύτερο πορτμπαγκαζ από το id4 , για ομορφιά είναι προσωπικό θέμα.

Προσωπικα το βρισκω πολυ ομορφο, αισθητα ανωτερο απο το id4 και το telsa model y. Να δουμε σε τι τιμη θα ερθει κλπ. 

29 λεπτά πριν, Papakaliati είπε

Όλως παραδόξως το ID4 έχει μεγαλύτερο εσωτερικό από το Tesla Y (6 εκατοστά περισσότερο χώρο επιβατών). Βέβαια σαφέστατα μικρότερο πορτ παγκαζ. Και η AWD έκδοση του ID 4 Max, κανει 0-100 σε 5,8 δευτερα, και πάλι θα είναι κάνα 7κ πιο φτηνή από το Tesla Y. Βέβαια η τιμή του Tesla Y θα πέσει στο μέλλον. Αλλά πολύ άσχημο αμάξι, ασχημότερο και από το Τεσλα 3, που το έβρισκα ήδη ασχημουλικο. Βέβαια προσωπικά είναι αυτά.  

Δεν ξερουμε τιμες για το model y, ουτε καν ποιες ακριβώς εκδοσεις θα ερθουν Ευρωπη. Αν έρθει το standard range, τοτε θα εχει σχεδόν παρομοια τιμη με το id4, παρολο που είναι δυνατοτερο και μεγαλύτερο το model y. 

 

Γενικότερα, λογω τεχνολογικης υπεροχης, η tesla εχει το πανω χερι σε τιμες οταν συγκρινουμε παρομοιου μεγέθους, επιδοσεων και αυτονομιας ηλεκτρικα αυτοκινητα. 

Αυτο φαίνεται ακομα και μεταξυ id3 και model3 που το id3 φθανει την τιμη του model 3 για παρομοιο εξοπλισμο κλπ και δεν εχουν καμια σχεση ως αυτοκίνητα. 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, haHa είπε

Προσωπικα το βρισκω πολυ ομορφο, αισθητα ανωτερο απο το id4 και το telsa model y. Να δουμε σε τι τιμη θα ερθει κλπ. 

Δεν ξερουμε τιμες για το model y, ουτε καν ποιες ακριβώς εκδοσεις θα ερθουν Ευρωπη. Αν έρθει το standard range, τοτε θα εχει σχεδόν παρομοια τιμη με το id4, παρολο που είναι δυνατοτερο και μεγαλύτερο το model y. 

 

Γενικότερα, λογω τεχνολογικης υπεροχης, η tesla εχει το πανω χερι σε τιμες οταν συγκρινουμε παρομοιου μεγέθους, επιδοσεων και αυτονομιας ηλεκτρικα αυτοκινητα. 

Αυτο φαίνεται ακομα και μεταξυ id3 και model3 που το id3 φθανει την τιμη του model 3 για παρομοιο εξοπλισμο κλπ και δεν εχουν καμια σχεση ως αυτοκίνητα. 

Οι τιμές είναι γνωστές, πχ Γερμανία. 58600 το Μαξ ρειντz (505 km), 65200 (480 km) το performance.

Επίσης το στάνταρ ρειτζ το βλέπω 425 κμ, σχεδόν 100 λιγότερα από το ID4.

Επεξ/σία από Papakaliati
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Papakaliati είπε

Οι τιμές είναι γνωστές, πχ Γερμανία. 58600 το Μαξ ρειντz (505 km), 65200 (480 km) το performance.

Πηγη για τις επίσημες τιμες; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Volvo to go fully electric by 2030, shift all EV sales online

 

Αναφορά σε κείμενο

“To remain successful, we need profitable growth. So instead of investing in a shrinking business, we choose to invest in the future – electric and online,” said Samuelsson. “We are fully focused on becoming a leader in the fast-growing premium electric segment.”

Henrik Green, Volvo’s chief technology officer, added that “there is no long-term future for cars with an internal combustion engine.”

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το 10ο επεισόδιο του Podcast Ηλεκτροκίνησης αρχειοθετήθηκε. Βγήκε στον αέρα μέσω της open-source πλατφόρμας Jitsi Meet, σε μια προσπάθεια εύρεσης του ιδανικού τρόπου για τα live.

Κάντε subscribe και πατήστε την κουδούνα, για να ενημερώνεστε αυτόματα για επερχόμενα επεισόδια. Το επεισόδιο ήταν προσανατολισμένο στη Μικροκινητικότητα, με την ευκαιρία της προώθησης προς ψήφιση του σχετικού Νόμου στη Βουλή. Αυτή τη φορά ήταν μαζί μας ο Πέτρος Τερκεσίδης, κάτοχος ενός "υπερπατινιού" και ενός ecoCAR. Εκτός της παρουσίασης που μας έκανε ο Πέτρος για το "πατίνι" του και το ecoCAR, συζητήθηκαν τα παρακάτω θέματα:

📌 Στάλθηκε προς ψήφιση στη βουλή το νομοσχέδιο για την μικροκινητικότητα
📌 Μικροκινητικότα με τον καλεσμένο μας
📌 Ταξινομήσεις Ιανουαρίου
📌 Φήμες συνδέουν τους σεισμούς με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
📌 To κόστος μπαταριών σε σχέση με το μέγεθος της παραγωγής
📌 Πόσο ανθεκτικά είναι τα Ηλεκτρικά αυτοκίνητα;
📌 Συζητήσεις για ακόμη μια φορά σχετικά με εγκατάσταση οικιακών φορτιστών
📌 Τρολιές με γεννήτριες σε τροχούς - η λύση στο πρόβλημα της ενέργειας
📌 Η αντίσταση του αέρα vs ταχύτητα - υπάρχει ιδανική ταχύτητα;
📌 Ανταλλάξιμες μπαταρίες σε δίτροχα και ελαφρά οχήματα
📌 Ανάκληση Hyundai KONA για τις μπαταρίες τους

Εάν θέλετε να παρακολουθήσετε και τα σχόλια του live σε replay, θα πρέπει να δείτε το επεισόδιο μέσω του παρακάτω συνδέσμου: https://www.youtube.com/watch?v=taacr...

Μετά το κάθε live, η συζήτηση συνεχίζεται στο https://meet.jit.si/ElectricVehiclesG.... Εκεί μπορεί επίσης να μπαίνει οποιαδήποτε στιγμή ο οποιοσδήποτε και να συζητά για τα θέματα της Ηλεκτροκίνησης!

• Η σελίδα της Ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα στο Facebook: https://www.facebook.com/ElectricCarG...
• Η ομάδα της Ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα στο Facebook: https://www.facebook.com/groups/Elect...

Μερικές εθελοντικές προσπάθειες φίλων της Ομάδας για όλους μας:
• Η εφαρμογή υπολογισμού συμβατότητας μεταξύ OBC (on board charger) - καλωδίου φόρτισης και AC φορτιστή, που αναπτύχθηκε από τον Evans Manolis:
https://form.jotform.com/210052211785344
• Η εκτενής και ενημερωμένη λίστα των Ηλεκτρικών Αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στην Ελλάδα, που αναπτύχθηκε από το μέλος της ομάδας μας, Bill Fry: https://docs.google.com/spreadsheets/...

Εάν πρόκειται να παραγγείλετε το νέο σας Tesla από Ελλάδα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα παρακάτω referral links, για 1500km δωρεάν SuperCharging, ανά την Ευρώπη, ή στην Ελλάδα όταν οι σταθμοί εγκατασταθούν:
• Του Θάνου:
https://ts.la/athanasios53005
• Του Γιώργου: https://ts.la/nereus87949

Επεξ/σία από Thanar
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

έλεος ...

καλύτερα να παρακολουθήσω επαναλήψεις Μικρούτσικου ή και Λάμψη ....

 

εντωμεταξύ εκτός του οτι κάψαμε λιγνίτη ~13% κάναμε και εισαγωγή ~22%

αυτά για την υποτιθέμενη υποδομή της Ελλάδας (και δεν αναφέρομαι τοπικά σε δίκτυο που δεν σηκώνει μαζική φόρτιση)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...