Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στο 12ο επεισόδιο του Σαββατιάτικου live, είχαμε μαζί μας τον Φώτη Νάκο, συνιδρυτή της ομάδας Archon και κατασκευαστή του ελληνικού τρίκυκλου οχήματος Anemos, προσανατολισμένου σε χρήσεις (ταχύ)μεταφορών. Άνω του 90% του R&D του οχήματος, καθώς επίσης και το σύνολο της συναρμολόγησης γίνεται στην Ελλάδα. Ο Φώτης μας αναλύει τις προκλήσεις και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν, προκειμένου να φέρουν το όχημα στην αγορά.

Κάντε subscribe και πατήστε το κουδούνι, για να ενημερώνεστε αυτόματα για επερχόμενα επεισόδια.

Όλα τα επεισόδια της εκπομπής, διαθέσιμα και σε ηχητικό μόνο, μέσω της αγαπημένης σας πλατφόρμας (Spotify / Apple Podcasts / Google Podcasts κλπ). Απλά αναζητείστε την εκπομπή μας με το όνομα "Ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα", ή χρησιμοποιήστε τον σύνδεσμο http://bit.ly/electrokinisi_pod και επιλέξτε την πλατφόρμα που θέλετε!

Μετά το κάθε live, η συζήτηση συνεχίζεται στο https://meet.jit.si/ElectricVehiclesGreece. Εκεί μπορεί επίσης να μπαίνει οποιαδήποτε στιγμή ο οποιοσδήποτε και να συζητά για τα θέματα της Ηλεκτροκίνησης!

• Η σελίδα της Ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα στο Facebook: https://www.facebook.com/ElectricCarGreece
• Η ομάδα της Ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα στο Facebook: https://www.facebook.com/groups/ElectricCarGreece

Μερικές εθελοντικές προσπάθειες φίλων της Ομάδας για όλους μας:
• Η εφαρμογή υπολογισμού συμβατότητας μεταξύ OBC (on board charger) - καλωδίου φόρτισης και AC φορτιστή, που αναπτύχθηκε από τον Evans Manolis: https://form.jotform.com/210052211785344
• Η εκτενής και ενημερωμένη λίστα των Ηλεκτρικών Αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στην Ελλάδα, που αναπτύχθηκε από το μέλος της ομάδας μας, Bill Fry: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Ae1PQPRLd2ASUVGEo-BnnhJ8baxz1DLYoXQr7APZ0tU/edit

Εάν πρόκειται να παραγγείλετε το νέο σας Tesla από Ελλάδα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα παρακάτω referral links, για 1500km δωρεάν SuperCharging, ανά την Ευρώπη, ή στην Ελλάδα όταν οι σταθμοί εγκατασταθούν:
• Του Θάνου: https://ts.la/athanasios53005
• Του Γιώργου: https://ts.la/nereus87949

Επεξ/σία από Thanar
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

20500 το Spring σε αρχική τιμή .

https://www.caranddriver.gr/eidiseis/arthro/apo_10_920_euro_to_ilektrokinito_dacia_spring_sti_germania-7797845/

με επιδότηση δε νομίζω να πέσει στα δέκα χιλιάρικα όπως σε άλλες χώρες , κρίμα μιας και θα ήταν τίμια πρόταση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, korakios είπε

20500 το Spring σε αρχική τιμή .

https://www.caranddriver.gr/eidiseis/arthro/apo_10_920_euro_to_ilektrokinito_dacia_spring_sti_germania-7797845/

με επιδότηση δε νομίζω να πέσει στα δέκα χιλιάρικα όπως σε άλλες χώρες , κρίμα μιας και θα ήταν τίμια πρόταση

Μόνο εγώ βλέπω οτι έχει ψώφιο μοτέρ;

Να είχε αντιστοιχία 100 ίππων να πω οκ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, agnostos13 είπε

Μόνο εγώ βλέπω οτι έχει ψώφιο μοτέρ;

Να είχε αντιστοιχία 100 ίππων να πω οκ...

αν είχε 10 χιλιάρικα δε θα έδινε κάποιος σημασία το αν τραβάει ή όχι , για πόλη είναι , αλλά με τα λεφτά που κάνει, αν το up / citigo είναι κουβάδες αυτό δεν ξέρω τι είναι ...τρύπιος κουβάς μάλλον....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, agnostos13 είπε

Μόνο εγώ βλέπω οτι έχει ψώφιο μοτέρ;

Να είχε αντιστοιχία 100 ίππων να πω οκ...

Επιδόσεις Matiz 800άρι, μέχρι τα 50 είναι ζωηρό και μετά ψοφάει. Για την πόλη δεν θες κάτι παραπάνω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, korakios είπε

αν είχε 10 χιλιάρικα δε θα έδινε κάποιος σημασία το αν τραβάει ή όχι , για πόλη είναι , αλλά με τα λεφτά που κάνει, αν το up / citigo είναι κουβάδες αυτό δεν ξέρω τι είναι ...τρύπιος κουβάς μάλλον....

 

1 ώρα πριν, Jos3ph είπε

Επιδόσεις Matiz 800άρι, μέχρι τα 50 είναι ζωηρό και μετά ψοφάει. Για την πόλη δεν θες κάτι παραπάνω.

Μιλάμε για πιο αδύναμο μοτέρ και πιό βαρύ σκαρί οπότε δύσκολο βλέπω να έχει επιδόσεις έστω και matiz.

Επίσης με τιμή έλαχιστα κάτω από το fiat 500e μάλλον το fiat αξίζει περισσότερο για πόλη (εντάξει δεν είναι suv να καβαλάει πεζοδρόμια αλλά έχει άλλα καλά). 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

 

Μιλάμε για πιο αδύναμο μοτέρ και πιό βαρύ σκαρί οπότε δύσκολο βλέπω να έχει επιδόσεις έστω και matiz.

Επίσης με τιμή έλαχιστα κάτω από το fiat 500e μάλλον το fiat αξίζει περισσότερο για πόλη (εντάξει δεν είναι suv να καβαλάει πεζοδρόμια αλλά έχει άλλα καλά). 

έχω δει τα review για το Dacia , για να το λέω , κάτι ξέρω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Jos3ph είπε

Επιδόσεις Matiz 800άρι, μέχρι τα 50 είναι ζωηρό και μετά ψοφάει. Για την πόλη δεν θες κάτι παραπάνω.

Το matiz "ζωηρό" μέχρι τα 50 δεν το λες ούτε για αστείο, ίσως το 1998 που πρωτοβγήκε να θεωρείτο αξιοπρεπές, με τα σημερινά δεδομένα όμως μάλλον απαράδεκτο το λες. Άσε που το matiz είχε μεγαλύτερη ιπποδύναμη (51hp αντί 44) και ήταν πιο ελαφρύ (750kg αντί για 950), μόνο η ροπή το σώζει κάπως το spring.

Πάντως σε παρόμοια αρχική τιμή πουλούσαν το vw e-up, με πολύ καλύτερα χαρακτηριστικά (83ps, 36.8 kWh, 130km/h τελική), δεν καταλαβαίνω γιατί έχει τη φήμη του φτηνότερου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Joshua21 είπε

Το matiz "ζωηρό" μέχρι τα 50 δεν το λες ούτε για αστείο, ίσως το 1998 που πρωτοβγήκε να θεωρείτο αξιοπρεπές, με τα σημερινά δεδομένα όμως μάλλον απαράδεκτο το λες. Άσε που το matiz είχε μεγαλύτερη ιπποδύναμη (51hp αντί 44) και ήταν πιο ελαφρύ (750kg αντί για 950), μόνο η ροπή το σώζει κάπως το spring.

Πάντως σε παρόμοια αρχική τιμή πουλούσαν το vw e-up, με πολύ καλύτερα χαρακτηριστικά (83ps, 36.8 kWh, 130km/h τελική), δεν καταλαβαίνω γιατί έχει τη φήμη του φτηνότερου.

Οδηγούσα χρόνια το Matiz , μια χαρά είναι για τα δεδομένα αστικής χρήσης. Συγκρίνεις άλογα από διαφορετικές μηχανές, χώρια την ροπή σε όλες τις στροφές για το ηλεκτρικό. Καλούτσικο είναι το e-up

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Jos3ph είπε

Οδηγούσα χρόνια το Matiz , μια χαρά είναι για τα δεδομένα αστικής χρήσης. Συγκρίνεις άλογα από διαφορετικές μηχανές, χώρια την ροπή σε όλες τις στροφές για το ηλεκτρικό. Καλούτσικο είναι το e-up

Καταρχήν άλλο το "μια χαρά" που γράφεις τώρα, και άλλο το "ζωηρό" που είχες γράψει πριν. Επίσης - όπως είπα και παραπάνω - μια χαρά ήταν για την εποχή του (23 χρόνια πριν), για τα δεδομένα του σήμερα απαράδεκτο είναι από κάθε άποψη. Σύγκριση θα είχε νόημα να κάνεις με κάποιο άλλο μοντέλο 2021, και όχι με κάποιο μοντέλο που κυκλοφόρησε πριν 3 δεκαετίες.

Επίσης δεν σύγκρινα μόνο άλογα όπως νομίζεις, έγραψα και για το βάρος και για τη ροπή, και συγκεκριμένα "μόνο η ροπή το σώζει κάπως το spring", προφανώς δεν το είδες.

Όσο για το e-up δεν είναι απλά "καλούτσικο", όπως είπα και παραπάνω είχε πολύ καλύτερα χαρακτηριστικά ενώ ήταν στα ίδια περίπου χρήματα, άλλο που γενικότερα οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές εγκαταλείπουν ο ένας μετά τον άλλον την κατηγορία Α επειδή είναι ασύμφορη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Καταρχήν άλλο το "μια χαρά" που γράφεις τώρα, και άλλο το "ζωηρό" που είχες γράψει πριν. Επίσης - όπως είπα και παραπάνω - μια χαρά ήταν για την εποχή του (23 χρόνια πριν), για τα δεδομένα του σήμερα απαράδεκτο είναι από κάθε άποψη. Σύγκριση θα είχε νόημα να κάνεις με κάποιο άλλο μοντέλο 2021, και όχι με κάποιο μοντέλο που κυκλοφόρησε πριν 3 δεκαετίες.

Επίσης δεν σύγκρινα μόνο άλογα όπως νομίζεις, έγραψα και για το βάρος και για τη ροπή, και συγκεκριμένα "μόνο η ροπή το σώζει κάπως το spring", προφανώς δεν το είδες.

Όσο για το e-up δεν είναι απλά "καλούτσικο", όπως είπα και παραπάνω είχε πολύ καλύτερα χαρακτηριστικά ενώ ήταν στα ίδια περίπου χρήματα, άλλο που γενικότερα οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές εγκαταλείπουν ο ένας μετά τον άλλον την κατηγορία Α επειδή είναι ασύμφορη.

ακόμα και σήμερα είναι ζωηρό το Ματίζ , από ότι διαβάζω και το Spring είναι ζωηρό. Το αυτόματο i10 είναι ακόμα πιο αργό , και ναι το αγοράζεις τώρα στις αντιπροσωπείες καινούριο. Το e-up είναι καλούτσικο , αυτό τον βαθμό έχω βάλει εγώ , είναι υποκειμενικό το θέμα. Τα σύγκρινες όμως το Ματίζ και το Spring , και επειδή είναι διαφορετικός ο τρόπος που βγάζουν ροπή και άλογα δεν υπάρχει καθαρή εικόνα. Τα νούμερα αδικούν τις ( μικρές ) αποδόσεις του Spring. Τέλος το καλύτερο στην κατηγορία είναι το 500 electric, και πάλι είναι υποκειμενικό το θέμα.

Επεξ/σία από Jos3ph
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, Jos3ph είπε

Τέλος το καλύτερο στην κατηγορία είναι το 500 electric, και πάλι είναι υποκειμενικό το θέμα.

Για τα λεφτά κανένα δεν αξίζει ,αλλά το 500αράκι είναι όμορφο :)

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...