Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

37 λεπτά πριν, Jos3ph είπε

ακόμα και σήμερα είναι ζωηρό το Ματίζ , από ότι διαβάζω και το Spring είναι ζωηρό. Το αυτόματο i10 είναι ακόμα πιο αργό , και ναι το αγοράζεις τώρα στις αντιπροσωπείες καινούριο. Το e-up είναι καλούτσικο , αυτό τον βαθμό έχω βάλει εγώ , είναι υποκειμενικό το θέμα. Τα σύγκρινες όμως το Ματίζ και το Spring , και επειδή είναι διαφορετικός ο τρόπος που βγάζουν ροπή και άλογα δεν υπάρχει καθαρή εικόνα. Τα νούμερα αδικούν τις ( μικρές ) αποδόσεις του Spring. Τέλος το καλύτερο στην κατηγορία είναι το 500 electric, και πάλι είναι υποκειμενικό το θέμα.

Κάπου χάθηκες, από τη μια λες ότι το matiz είναι "ζωηρό", από την άλλη όμως λες ότι το αυτόματο i10 είναι "ακόμα πιο αργό" (άρα θεωρείς το matiz αργό)... ε δεν γίνεται να ισχύουν και τα δύο.

Επίσης πριν είχες γράψει ότι το spring έχει τις επιδόσεις του matiz, τώρα τα γυρνάς όμως και λες ότι "δεν υπάρχει καθαρή εικόνα"....

Όσο για τη σύγκριση spring και e-UP σου παρέθεσα τα νούμερα που δείχνουν την ξεκάθαρη υπεροχή του δεύτερου, αλλά εσύ επιμένεις ότι το e-UP είναι απλά καλούτσικο γιατί τόσο το βαθμολογείς εσύ, επειδή... "είναι υποκειμενικό το θέμα"! Sorry αλλά τέτοιες αστήρικτες προσωπικές απόψεις δεν έχουν θέση σε σοβαρή κουβέντα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

11 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Κάπου χάθηκες, από τη μια λες ότι το matiz είναι "ζωηρό", από την άλλη όμως λες ότι το αυτόματο i10 είναι "ακόμα πιο αργό" (άρα θεωρείς το matiz αργό)... ε δεν γίνεται να ισχύουν και τα δύο.

Επίσης πριν είχες γράψει ότι το spring έχει τις επιδόσεις του matiz, τώρα τα γυρνάς όμως και λες ότι "δεν υπάρχει καθαρή εικόνα"....

Όσο για τη σύγκριση spring και e-UP σου παρέθεσα τα νούμερα που δείχνουν την ξεκάθαρη υπεροχή του δεύτερου, αλλά εσύ επιμένεις ότι το e-UP είναι απλά καλούτσικο γιατί τόσο το βαθμολογείς εσύ, επειδή... "είναι υποκειμενικό το θέμα"! Sorry αλλά τέτοιες αστήρικτες προσωπικές απόψεις δεν έχουν θέση σε σοβαρή κουβέντα.

Οκ , πάρε μία θέση , είναι ζωηρό. 

Δεν υπάρχει καθαρή καθαρή εικόνα στη σύγκριση , αλλά είναι ζωηρά και τα δύο

Το e-up είναι καλούτσικο , it a statement

Sorry , είναι η τελευταία απάντηση σε σένα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στη Γερμανία με την επιδότηση το Spring θα κάνει 10 χιλιάρικα , εδώ είμαστε large

Σαν παράδειγμα το πόσο ξεφτιλισμένοι είμαστε σα χώρα ,απαιτούμε την κατάργηση των θερμικών ,μαζί με Αυστρία, το Βέλγιο, Ιρλανδία, Λιθουανία, Λουξεμβούργο και Μάλτα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, korakios είπε

Στη Γερμανία με την επιδότηση το Spring θα κάνει 10 χιλιάρικα , εδώ είμαστε large

Σαν παράδειγμα το πόσο ξεφτιλισμένοι είμαστε σα χώρα ,απαιτούμε την κατάργηση των θερμικών ,μαζί με Αυστρία, το Βέλγιο, Ιρλανδία, Λιθουανία, Λουξεμβούργο και Μάλτα...

Η συμμετοχή της Ελλάδας σε αυτή την καμπάνια δείχνει πόσο out of touch με το βιοτικό επίπεδο της χώρας είναι οι Κυβερνώντες. Βουτυροχλεχλέδες, από οικογένειες είτε της φούσκας των Αθηνών είτε τσιφλικάδες της επαρχίας, με χρήμα να σπουδάσουν σε πανεπιστήμια του εξωτερικού όπου τα δίδακτρα για ένα χρόνο κοστίζουν όσο 3 φορές το μέσο καθαρό εισόδημα της χώρας, γύρισαν στην Ελλάδα, μπουκώνονται κρατικό χρήμα και τώρα μοιράζουν καθρεφτάκια στους ιθαγενείς.

Χώρα με αστείο σύστημα ΜΜΜ σταθερής τροχιάς, με λεωφορεία 25ετίας που βγάζουν ντουμάνι, αρχαίο στόλο αυτοκινήτων, 20% ανεργία και η κάψα μας είναι η απαγόρευση των ΜΕΚ.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ξεκινησε με 330 χλμ αυτονομια, εκανε 160 χλμ και του απεμειναν 60 χλμ.

Εαν εβρεχε, και ειχε 2 ατομα ακομα μεσα....θα εφτανε στον προορισμο του ? 😁

Καλοκαιρι με ζεστη, με aircondition και δυο ατομα μεσα, θα εφτανε στον προορισμο του ?  😁

 

 

Αστεια ποιοτητα, αστεια αυτονομια, αστεια αξιοπιστια.... θυμαμαι παλια κριναμε την αυτονομια σαν ζωτικης σημασιας για την επιλογη ενος αυτοκινητου. Τωρα εγινε γαργαρα....

Πατημενο 150-160 χλμ με το diesel κανω 1000 χλμ για πλακα. 

Να αγορασω ενα χειροτερο αμαξι, οπως το ηλεκτρικο. Υψηλες ταχυτητες ΓΙΟΚ, Ποιοτητα εσωτερικου ΓΙΟΚ, αυτονομια ΓΙΟΚ, θα το πληρωσω στο διπλασιο απο το συμβατικο ΝΑΙ! Αλλα θα με σωσει το κοστος μετακινησης μεσα στη πολη.

Εδω δεν ακουμπανε οι ταξιτζιδες που κανουν  80.000 χλμ το ετος μεσα στη πολη. Καθιστε να το δοκιμασουν και τα λεμε μετα. 

Επεξ/σία από SeriesX
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
1 ώρα πριν, SeriesX είπε

Ξεκινησε με 330 χλμ αυτονομια, εκανε 160 χλμ και του απεμειναν 60 χλμ.

Εαν εβρεχε, και ειχε 2 ατομα ακομα μεσα....θα εφτανε στον προορισμο του ? 😁

Καλοκαιρι με ζεστη, με aircondition και δυο ατομα μεσα, θα εφτανε στον προορισμο του ?  😁

 

 

Αστεια ποιοτητα, αστεια αυτονομια, αστεια αξιοπιστια.... θυμαμαι παλια κριναμε την αυτονομια σαν ζωτικης σημασιας για την επιλογη ενος αυτοκινητου. Τωρα εγινε γαργαρα....

Πατημενο 150-160 χλμ με το diesel κανω 1000 χλμ για πλακα. 

Να αγορασω ενα χειροτερο αμαξι, οπως το ηλεκτρικο. Υψηλες ταχυτητες ΓΙΟΚ, Ποιοτητα εσωτερικου ΓΙΟΚ, αυτονομια ΓΙΟΚ, θα το πληρωσω στο διπλασιο απο το συμβατικο ΝΑΙ! Αλλα θα με σωσει το κοστος μετακινησης μεσα στη πολη.

Εδω δεν ακουμπανε οι ταξιτζιδες που κανουν  80.000 χλμ το ετος μεσα στη πολη. Καθιστε να το δοκιμασουν και τα λεμε μετα. 

Τα ηλεκτρικά για μαζική χρήση αλλά και για το μέσο πορτοφόλι θέλουν ακόμα μια δεκαετία ανάπτυξης. Δεν θα αντικαταστήσουν τους άλλους κινητήρες τις επόμενες δεκαετίες, θα προστεθούν στις επιλογές που θα έχει ο αγοραστής, κινητήρες βενζίνης, diesel, αέριο, ηλεκτρικά, υβριδικά κλπ κλπ.

Επιπλέον εκτός από τα ορυκτά καύσιμα, αναπτύσονται με μεγάλη ταχύτητα τα συνθετικά καύσιμα που θα βασίζονται στα βιοκαύσιμα !!!

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
2 ώρες πριν, SeriesX είπε

Ξεκινησε με 330 χλμ αυτονομια, εκανε 160 χλμ και του απεμειναν 60 χλμ.

Εαν εβρεχε, και ειχε 2 ατομα ακομα μεσα....θα εφτανε στον προορισμο του ? 😁

Καλοκαιρι με ζεστη, με aircondition και δυο ατομα μεσα, θα εφτανε στον προορισμο του ?  😁

 

 

Αστεια ποιοτητα, αστεια αυτονομια, αστεια αξιοπιστια.... θυμαμαι παλια κριναμε την αυτονομια σαν ζωτικης σημασιας για την επιλογη ενος αυτοκινητου. Τωρα εγινε γαργαρα....

Πατημενο 150-160 χλμ με το diesel κανω 1000 χλμ για πλακα. 

Να αγορασω ενα χειροτερο αμαξι, οπως το ηλεκτρικο. Υψηλες ταχυτητες ΓΙΟΚ, Ποιοτητα εσωτερικου ΓΙΟΚ, αυτονομια ΓΙΟΚ, θα το πληρωσω στο διπλασιο απο το συμβατικο ΝΑΙ! Αλλα θα με σωσει το κοστος μετακινησης μεσα στη πολη.

Εδω δεν ακουμπανε οι ταξιτζιδες που κανουν  80.000 χλμ το ετος μεσα στη πολη. Καθιστε να το δοκιμασουν και τα λεμε μετα. 

Και φυσικά περιμένουμε τα σχόλια των fanboys τις ηλεκτροκίνησης, όταν υποστηρίζουμε ότι τα στοιχεία που δίνει ο κατασκευαστής είναι υπό ιδανικές συνθήκες και όχι για την καθημερινότητα των Ελληνικών δρόμων αλλά και των ακραίων θερμοκρασιών τις Ελλάδας τους καλοκαιρινούς μήνες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, arispz είπε

Και φυσικά περιμένουμε τα σχόλια των fanboys τις ηλεκτροκίνησης, όταν υποστηρίζουμε ότι τα στοιχεία που δίνει ο κατασκευαστής είναι υπό ιδανικές συνθήκες και όχι για την καθημερινότητα των Ελληνικών δρόμων αλλά και των ακραίων θερμοκρασιών τις Ελλάδας τους καλοκαιρινούς μήνες.

Η διαφορά στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι πως την αυτονομία των 330km δεν την έδωσε ο κατασκευαστής, την έδωσε ο υπολογιστής ταξιδίου, η οποία προκύπτει με βάση την κατανάλωση που είχε στα τελευταία χλμ χρήσης. Αν τα τελευταία χλμ τα είχε κάνει μέσα σε πόλη με χαμηλό μέσο όρο ταχύτητας λογικό είναι που έδειχνε 330, όπως λογικό είναι στην εθνική ταξιδεύοντας με 130 να βγάλει αρκετά λιγότερα. Ο οδηγός ή είναι ή κάνει τον άσχετο.

Επίσης αυτό που μειώνει κατά πολύ την αυτονομία των ηλεκτρικών είναι οι πολύ χαμηλές θερμοκρασίες, όχι οι υψηλές, στις υψηλές η χρήση του A/C ανεβάσει την κατανάλωση σε όλα, δλδ και στα θερμικά. Η Ελλάδα έχει πλεονέκτημα σε αυτό έναντι της βόρειας Ευρώπης.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναφορά σε κείμενο

Κατανάλωση ρεύματος κατά WLTP σε kWh/100 km: ID.3 Pro Performance: μεικτός κύκλος 15,4 – 15,7,
ID.3 Pro S: μεικτός κύκλος 16,0 – 16,2, Εκπομπές CO₂ σε g/km: 0

Το id3 στο βίντεο είναι λέει η έκδοση με τις 58 kWh.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
44 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Η διαφορά στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι πως την αυτονομία των 330km δεν την έδωσε ο κατασκευαστής, την έδωσε ο υπολογιστής ταξιδίου, η οποία προκύπτει με βάση την κατανάλωση που είχε στα τελευταία χλμ χρήσης. Αν τα τελευταία χλμ τα είχε κάνει μέσα σε πόλη με χαμηλό μέσο όρο ταχύτητας λογικό είναι που έδειχνε 330, όπως λογικό είναι στην εθνική ταξιδεύοντας με 130 να βγάλει αρκετά λιγότερα. Ο οδηγός ή είναι ή κάνει τον άσχετο.

Επίσης αυτό που μειώνει κατά πολύ την αυτονομία των ηλεκτρικών είναι οι πολύ χαμηλές θερμοκρασίες, όχι οι υψηλές, στις υψηλές η χρήση του A/C ανεβάσει την κατανάλωση σε όλα, δλδ και στα θερμικά. Η Ελλάδα έχει πλεονέκτημα σε αυτό έναντι της βόρειας Ευρώπης.

 Βιάζεστε να απαντήσετε και εκτίθεστε !

image.png.9212e08454caf6fae7c10ec7242f1ca2.png

image.png

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, NT1G είπε
Αναφορά σε κείμενο

Κατανάλωση ρεύματος κατά WLTP σε kWh/100 km: ID.3 Pro Performance: μεικτός κύκλος 15,4 – 15,7,
ID.3 Pro S: μεικτός κύκλος 16,0 – 16,2, Εκπομπές CO₂ σε g/km: 0

Το id3 στο βίντεο είναι λέει η έκδοση με τις 58 kWh.

Ο τυπάς στο βίντεο δεν χαμπαριάζει από τέτοια, έχει δική του μονάδα μέτρησης κατανάλωσης, λέει κάποια στιγμή "διασχίσαμε την Αθήνα με μόλις 15 χλμ κατανάλωση".

5 λεπτά πριν, arispz είπε

 Βιάζεστε να απαντήσετε και εκτίθεστε !

image.png.9212e08454caf6fae7c10ec7242f1ca2.png

image.png

Αν θέλεις κάνε τον κόπο και διευκρίνησε τι ακριβώς περιμένεις να δω στις παραπάνω εικόνες, καθώς επίσης και το πως ακριβώς "εκτέθηκα".

Επίσης δεν υπάρχει λόγος να μου μιλάς στον πληθυντικό, ούτε τόσο μεγάλος είμαι, ούτε μιλάω εκ μέρους άλλων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
39 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Ο τυπάς στο βίντεο δεν χαμπαριάζει από τέτοια, έχει δική του μονάδα μέτρησης κατανάλωσης, λέει κάποια στιγμή "διασχίσαμε την Αθήνα με μόλις 15 χλμ κατανάλωση".

Αν θέλεις κάνε τον κόπο και διευκρίνησε τι ακριβώς περιμένεις να δω στις παραπάνω εικόνες, καθώς επίσης και το πως ακριβώς "εκτέθηκα".

Επίσης δεν υπάρχει λόγος να μου μιλάς στον πληθυντικό, ούτε τόσο μεγάλος είμαι, ούτε μιλάω εκ μέρους άλλων.

Η αυτονομία του συγκεκριμένου μοντέλου όπως αναφέρει ο κατασκευαστής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, arispz είπε

Η αυτονομία του συγκεκριμένου μοντέλου όπως αναφέρει ο κατασκευαστής.

Sorry αλλά οι ελλειπείς πληροφορίες (αυτονομία μέχρι τόσο) δεν μου λένε τίποτα.

Επίσης ακόμα περιμένω να μου εξηγήσεις πως "εκτέθηκα".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
8 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Sorry αλλά οι ελλειπείς πληροφορίες (αυτονομία μέχρι τόσο) δεν μου λένε τίποτα.

Επίσης ακόμα περιμένω να μου εξηγήσεις πως "εκτέθηκα".

Η διαφορά στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι πως την αυτονομία των 330km δεν την έδωσε ο κατασκευαστής, την έδωσε ο υπολογιστήςταξιδίου, η οποία προκύπτει με βάση την κατανάλωση που είχε στατελευταία χλμ χρήσης. 

Δηλαδή όταν φορτίζεις το ηλεκτρικό δεν ακολουθείς το trip? Η ουσία στην ανάρτηση είναι ότι τα ηλεκτρικά έχουν μεγάλη πτώση στην αυτονομία τους για πολλούς λόγους, και δυστυχώς απέχουν πολύ από αυτά που αναφέρουν οι κατασκευαστές, και επανερχόμαστε στο κύριο θέμα ότι τα ηλεκτρικά έχουν πολύ δρόμο να διανύσουν μέχρι να γίνουν σοβαρή επιλογή στην αυτοκίνηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...