Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

14 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Όπως επίσης είναι εντελώς παράλογο να υποθέτεις ότι η κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες είναι κάτι στάνταρ και μετρήσιμο.

Κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες είναι και όταν το yaris στα δικά μου χέρια σε μικτό κύκλο καταναλώνει 4,5l/100km, κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες είναι και όταν το οδηγεί η γυναίκα που σε μικτό κύκλο καταναλώνει 5,5l/100km.

Ε πες μου τώρα με ποια λογική δεν είναι αξιόπιστη η μέτρηση βάση WLTP που δίνει σε μικτό κύκλο 4,8l/100km.

Με την δική σου οδήγηση πετυχαίνεις καλύτερη επίδοση από την μέτρηση WLTP?

 

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 1,4k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Καλησπέρα σε όλη την ομάδα.  Τυγχάνει να ασχολούμαι επαγγελματικά με την ηλεκτροκίνηση όντας πιστοποιημένος High Voltage Expert από την Volkswagen A.G., συνεπώς τίθεμαι στην διάθεση της ομάδας αν

Καλησπερίζω την παρέα! Διαβάζοντας τις τελευταίες σελίδες, παρατήρησα μερικές ανακρίβειες όσον αφορά τα ηλεκτρικά μοτέρ, που καλό πιστεύω θα ήταν να αποσαφηνιστούν!  Αρχικά κάθε ηλεκτρικός κ

Όλα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν: χαμηλότερο κέντρο βάρους σε σχέση με αντίστοιχα θερμικά, κάτι που προσφέρει στην ενεργητική ασφάλεια. Δες βίντεο που προσπαθούν οι του EuroNCAP να ντελαπάρου

Δημοσιευμένες Εικόνες

Μόλις τώρα, telis είπε

Με την δική σου οδήγηση πετυχαίνεις καλύτερη επίδοση από την μέτρηση WLTP?

Ακριβώς. Το πρότυπο WLTP ορίζει συγκεκριμένες συνθήκες μέτρησης, ενώ οι συνθήκες και ο τρόπος που οδηγεί ο καθένας μας είναι διαφορετικός.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
5 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Ακριβώς. Το πρότυπο WLTP ορίζει συγκεκριμένες συνθήκες μέτρησης, ενώ οι συνθήκες και ο τρόπος που οδηγεί ο καθένας μας είναι διαφορετικός.

Οκ. Εσύ πετυχαίνεις με την οδήγηση σου καλύτερη επίδοση από την επίσημη σε πρότυπο WLTP. Δεν συνεχίζω την συζήτηση γιατί γράφεις αρκούδες 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 ώρες πριν, SeriesX είπε

Καλα οτι σε κοροιδεψε η Toyota ειναι δεδομενο... Σου λέει κανε οικονομια και σου πουλαει χελωνες με service ανα 10.000-15.000 χλμ. Να δεις γελιο που ριχνω με C-HR. 

 

Μετα απο 313 χλμ: 313x4x1.20= 15 ευρω και με κλιματισμο. Με αλλα 38 λιτρα στην δεξαμενη! Σκεψου οτι ξεκινησα απο Αθηνα και περασα απο ολο το κεντρο. Αμα το βαλέις κατω θα πιασω την 1300 χλμ για πλακα....

Κανε υπολογισμο και βγαλε τα χιλιομετρα που κανει το diesel.

165944633_482522659551484_7259203845159945872_n.jpg.f93ad3017f6effdd422332d195ad7220.jpg

Καλώς τον ROG-X, μας είχε λείψει το ακατάσχετο σπαμάρισμα σου για τις καλύτερες επιλογές που μόνο εσύ έχεις κάνει.

  • Like 5
  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά , το εμπεδώσαμε με την αυτονομία  , μην ξεφεύγουμε όμως :)
πιστεύω στην αρχή τα ηλεκτρικά θα αγοραστούν ,αργότερα , μαζικά για μέσα στην πόλη πρώτα , όχι για ταξίδια  

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 λεπτά πριν, telis είπε

Οκ. Εσύ πετυχαίνεις με την οδήγηση σου καλύτερη επίδοση από την επίσημη σε πρότυπο WLTP. Δεν συνεχίζω την συζήτηση γιατί γράφεις αρκούδες 

Μου θυμίζεις τον τύπο που έλεγε "τα αυτοκίνητα με αθηναϊκές πινακίδες τα σπάμε. Γιατί? Επειδή... έτσι!"

Το ίδιο αστήρικτος είναι και ο δικός σου ισχυρισμός "η κατανάλωση βάση WLTP είναι χαμηλότερη από την πραγματική επειδή... έτσι!" Τόση ώρα σου εξηγώ ότι κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες δεν είναι κάτι στάνταρ, διαφέρει από οδηγό σε οδηγό, διαφέρει από διαδρομή σε διαδρομή, αλλά εσύ δεν ακούς τίποτα.

Τα μυαλά είναι όπως τα αλεξίπτωτα. Λειτουργούν καλύτερα όταν είναι ανοιχτά...

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Μου θυμίζεις τον τύπο που έλεγε "τα αυτοκίνητα με αθηναϊκές πινακίδες τα σπάμε. Γιατί? Επειδή... έτσι!"

Το ίδιο αστήρικτος είναι και ο δικός σου ισχυρισμός "η κατανάλωση βάση WLTP είναι χαμηλότερη από την πραγματική επειδή... έτσι!" Τόση ώρα σου εξηγώ ότι κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες δεν είναι κάτι στάνταρ, διαφέρει από οδηγό σε οδηγό, διαφέρει από διαδρομή σε διαδρομή, αλλά εσύ δεν ακούς τίποτα.

Τα μυαλά είναι όπως τα αλεξίπτωτα. Λειτουργούν καλύτερα όταν είναι ανοιχτά...

Υποστηρίζεις σαχλαμάρες και επιμένεις κιόλας. Έγραψες ότι η δική σου κατανάλωση είναι χαμηλότερη από την επίσημη βάση WLTP. Σε αυτό αναφέρομαι ότι γράφεις αρκούδες και όχι στο προφανές ότι διαφέρει από οδηγό σε οδηγό. Τα γράφεις, εκτίθεσαι και από πάνω γράφεις για μυαλά και αλεξίπτωτα.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορείς να πετύχεις καλύτερη επίδοση στην κατανάλωση από αυτά που γράφουν οι εταιρίες για κάποια διαδρομή ή για συγκεκριμένες διαδρομές. Το έχω κάνει πολλές φορές

Δεν υπάρχει περίπτωση όμως σε βάθος χρόνου να το πετύχεις αυτό που να χτυπιέσαι κάτω. Εκτος αν βγάζεις το αυτοκίνητο σε μια ευθεία μόνο χωρίς κίνηση ή αν το ανεβάζεις με γερανό στην κορυφή μιας κατηφόρας και το αφήνεις να τσουλίσει. Και να υπάρχει κάποιος που να το έχει καταφέρει δε θα μπορέσει να μας το πει διότι με τον τρόπο οδήγησης θα έχει φάει ξύλο από όλους τους άλλους οδηγούς. Σαν έναν γνωστό μου παλιά που ήταν τόσο φοβιτσιάρης με τα μηχανάκια που τον είχαν πάρει χαμπάρι κάτι παιδιά και μόλις περνούσε από το δρόμο στήνοταν δίπλα του για να βάλουν κόντρα. Αυτός με το μηχανάκι, αυτά με τα ποδήλατα. Περιτό να ανεφέρω το βρισίδι που είχε φάει επειδή καθυστερούσε την κίνηση. Αν οδηγάς έτσι μπορεί να πετύχεις την κατανάλωση του εργοστασίου. Που και πάλι αμφιβάλλω.

Η πραγματική κίνηση όμως έχει σταμάτα-ξεκίνα, έχει μποτιλιαρίσματα, έχει περιπτώσεις που θα χρειαστεί να πατήσεις γκάζι, έχει πολλά.....

 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 ώρες πριν, wibu είπε

Μπορείς να πετύχεις καλύτερη επίδοση στην κατανάλωση από αυτά που γράφουν οι εταιρίες για κάποια διαδρομή ή για συγκεκριμένες διαδρομές. Το έχω κάνει πολλές φορές

Δεν υπάρχει περίπτωση όμως σε βάθος χρόνου να το πετύχεις αυτό που να χτυπιέσαι κάτω. Εκτος αν βγάζεις το αυτοκίνητο σε μια ευθεία μόνο χωρίς κίνηση ή αν το ανεβάζεις με γερανό στην κορυφή μιας κατηφόρας και το αφήνεις να τσουλίσει. Και να υπάρχει κάποιος που να το έχει καταφέρει δε θα μπορέσει να μας το πει διότι με τον τρόπο οδήγησης θα έχει φάει ξύλο από όλους τους άλλους οδηγούς. Σαν έναν γνωστό μου παλιά που ήταν τόσο φοβιτσιάρης με τα μηχανάκια που τον είχαν πάρει χαμπάρι κάτι παιδιά και μόλις περνούσε από το δρόμο στήνοταν δίπλα του για να βάλουν κόντρα. Αυτός με το μηχανάκι, αυτά με τα ποδήλατα. Περιτό να ανεφέρω το βρισίδι που είχε φάει επειδή καθυστερούσε την κίνηση. Αν οδηγάς έτσι μπορεί να πετύχεις την κατανάλωση του εργοστασίου. Που και πάλι αμφιβάλλω.

Η πραγματική κίνηση όμως έχει σταμάτα-ξεκίνα, έχει μποτιλιαρίσματα, έχει περιπτώσεις που θα χρειαστεί να πατήσεις γκάζι, έχει πολλά.....

Θα κάνω μερικά σχόλια πάνω σε αυτά που έγραψες γιατί προφανώς δεν έχεις διαβάσει όλα τα προηγούμενα post.

Πρώτα από όλα εδώ μιλάμε για τα νούμερα που ανακοινώνουν οι εταιρείες βάση του προτύπου WLPT το οποίο είναι πολύ πρόσφατο (τέλος 2017 εμφανίστηκε, μόλις πέρσι έγινε υποχρεωτική η εφαρμογή του στις ταξινομήσεις), και τα νούμερα αυτά στην πράξη είναι πολύ πιο εύκολο να τα πετύχεις από ότι τα νούμερα του παλιότερου πρότυπου NEDC που ήταν υπερβολικά αισιόδοξα και κατά συνέπεια σχεδόν άπιαστα.

Επίσης η αναφορά μου όπως έγραψα και παραπάνω αφορούσε υβριδικό αυτοκίνητο, και η κατανάλωση των υβριδικών (όπως και των ηλεκτρικών) σε αντίθεση με τα συμβατικά ελάχιστα επηρεάζεται από τα σταμάτα-ξεκίνα λόγω του συστήματος ανάκτησης ενέργειας που διαθέτουν, στο μποτιλιάρισμα ο βενζινοκινητήρας δεν δουλεύει καν, όταν χρειαστεί να πατήσεις γκάζι την μεγαλύτερη ώθηση θα την δώσει η μπαταρία, κτλ κτλ.

Και τέλος την κατανάλωση που ανέφερα πως πετυχαίνω με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο την καταφέρνω με τον τρόπο που εγώ οδηγώ, με τις διαδρομές που εγώ κάνω εντός και εκτός πόλης, πατώντας το γκάζι όσο εγώ κάνω κέφι, και όχι όπως στις μετρήσεις με το πρότυπο WLPT που το τι ακριβώς πρέπει να κάνει ο οδηγός είναι προκαθορισμένο από πριν.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

9 στα 10 σχόλια σε αυτό το νήμα είναι τελείως άσχετα με την ηλεκτροκίνηση. Αν έχετε καμιά απορία για το πώς «βασανιζόμαστε» όσοι ήδη έχουμε ηλεκτροκίνητα, ρωτήστε. Διαφορετικά, ανοίξτε νήματα για βενζίνες, ντίζελ και αέρια. Το μόνο σίγουρο πάντως, είναι πως δεν θα βρείτε κάποιον από εμάς να προσπαθεί να πουλήσει το ηλεκτρικό του, ούτε σε 20 χρόνια!

Επεξ/σία από Thanar
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλα σιγουρα, στην αμερικη τα ηλεκτρικα με 160.000 χλμ τα πανε για scrap. 😂

Τα μονα ηλεκτρικα που τελικα αξιζουν ειναι τα Τesla (και αυτα πολλα προβληματα) και το iX3 καθως εχει ποιοτητα (αλλα απο ουσια και αυτο μηδεν). Η Tesla σε οποια λιστα αξιοπιστιας εμπαινε, εβγαινε τελευταια με διαφορα. Μεχρι που σταματησε να συμμετεχει. Βεβαια εχεις ενα support απο την εταιρια, φορτιστες δικτυο και λοιπα. Εδινε και ρευμα τσαμπα για να παρει πελατες. 

Ολα τα αλλα ειναι αστα να πανε. Η γνωστη τακτικη των εταιρειων που βαζουν την πλεμπα να σπονσοραρει το R&D.

Επεξ/σία από SeriesX
  • Confused 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Επισκέπτης
1 ώρα πριν, Thanar είπε

9 στα 10 σχόλια σε αυτό το νήμα είναι τελείως άσχετα με την ηλεκτροκίνηση. Αν έχετε καμιά απορία για το πώς «βασανιζόμαστε» όσοι ήδη έχουμε ηλεκτροκίνητα, ρωτήστε. Διαφορετικά, ανοίξτε νήματα για βενζίνες, ντίζελ και αέρια. Το μόνο σίγουρο πάντως, είναι πως δεν θα βρείτε κάποιον από εμάς να προσπαθεί να πουλήσει το ηλεκτρικό του, ούτε σε 20 χρόνια!

Σε 10 θα ψάχνεις για αλλαγή μπαταρίας, σε τιμή Καινούργιου ηλεκτρικού, στα 20 θα είναι ήδη στην ανακύκλωση και πιθανόν να είναι τοστιέρα !

1 ώρα πριν, SeriesX είπε

Καλα σιγουρα, στην αμερικη τα ηλεκτρικα με 160.000 χλμ τα πανε για scrap. 😂

Τα μονα ηλεκτρικα που τελικα αξιζουν ειναι τα Τesla (και αυτα πολλα προβληματα) και το iX3 καθως εχει ποιοτητα (αλλα απο ουσια και αυτο μηδεν). Η Tesla σε οποια λιστα αξιοπιστιας εμπαινε, εβγαινε τελευταια με διαφορα. Μεχρι που σταματησε να συμμετεχει. Βεβαια εχεις ενα support απο την εταιρια, φορτιστες δικτυο και λοιπα. Εδινε και ρευμα τσαμπα για να παρει πελατες. 

Ολα τα αλλα ειναι αστα να πανε. Η γνωστη τακτικη των εταιρειων που βαζουν την πλεμπα να σπονσοραρει το R&D.

Επίσης υπάρχουν στο car εισαγωγής fiat 500ρακια ηλεκτρικά του 2013 - 2014 (ναι από τότε τα έβγαζε ηλεκτρικά η fiat) από USA με λίγα χλμ, τα σκότωσαν στο USA και προσπαθούν να τα σπρώξουν στο Ελλάδα σε fanboys τις ηλεκτροκίνησης που νομίζουν ότι είναι πρωτοπόροι και οι άλλοι αφελής ...... by the way, η παραγωγή των ηλεκτρικών στις ΗΠΑ δεν άντεξε και σταμάτησε η διάθεση τους στην αγορά, «μεγάλη επιτυχία»

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 ώρες πριν, arispz είπε

Σε 10 θα ψάχνεις για αλλαγή μπαταρίας, σε τιμή Καινούργιου ηλεκτρικού, στα 20 θα είναι ήδη στην ανακύκλωση και πιθανόν να είναι τοστιέρα !

Το δικό μου Ηλεκτρικό είναι ήδη 8 χρόνων, και η μπαταρία του είναι στο 86%. NISSAN LEAF, με μπαταρία χωρίς διαχείριση θερμοκρασίας. Ενημερώσου πρώτα και μετά μίλα, το μόνο που ικανοποιείς έτσι είναι την ψευτομαγκιά σου.

4 ώρες πριν, SeriesX είπε

Η Tesla σε οποια λιστα αξιοπιστιας εμπαινε, εβγαινε τελευταια με διαφορα. Μεχρι που σταματησε να συμμετεχει. Βεβαια εχεις ενα support απο την εταιρια, φορτιστες δικτυο και λοιπα. Εδινε και ρευμα τσαμπα για να παρει πελατες. 

Αυτά που αραδιάζεις να φανταστώ τα ξέρεις επειδή έχεις κάποια συγκεκριμένη εξειδίκευση στο θέμα, έτσι; Μάλιστα... έτσι εξηγείται λοιπόν πως η κεφαλαιοποίηση της συγκεκριμένη εταιρείας έχει ΔΕΚΑπλασιαστεί μέσα σε 2 χρόνια. Οφείλεται προφανέστατα στη απίστευτη χαμηλή ποιότητα αυτού που παράγει! Προφανώς.

3 ώρες πριν, arispz είπε

υπάρχουν στο car εισαγωγής fiat 500ρακια ηλεκτρικά του 2013 - 2014 (ναι από τότε τα έβγαζε ηλεκτρικά η fiat) από USA με λίγα χλμ, τα σκότωσαν στο USA και προσπαθούν να τα σπρώξουν στο Ελλάδα σε fanboys τις ηλεκτροκίνησης...

Ο μόνος λόγους που είχε βγάλει η FIAT τα συγκεκριμένα, ήταν η απαίτηση της Καλιφόρνιας για ZERO emmissions vehicles από κάθε εταιρεία. Πλέον, η FIAT τα ακουμπά χοντρά στην Tesla για να αγοράζει τα δικά της δικαιώματα. Γνωρίζω φίλους με το 500ράκι το ηλεκτρικό στην Ελλάδα. Είναι όλοι τους απόλυτα ευχαριστημένοι από την αγορά τους.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αγαπαμε Σαριμπαλιδη! Τυχερος που βρηκε την ταβερνα και εκανε ρευματοκλοπη. Αλλιως δεν θα γυρναγε! 

...κοντα 30.000 ευρω το αμαξι με εσωτερικο απο τα Lidl! 

 

Επεξ/σία από SeriesX
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
52 λεπτά πριν, SeriesX είπε

Αγαπαμε Σαριμπαλιδη! Τυχερος που βρηκε την ταβερνα και εκανε ρευματοκλοπη. Αλλιως δεν θα γυρναγε! 

...κοντα 30.000 ευρω το αμαξι με εσωτερικο απο τα Lidl! 

 

κατάντια και κακομοιριά .....

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.