Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
5 ώρες πριν, RafPap55 είπε

Καλησπερα παιδια

Σκεφτομαι να προβω σε αγορα opel astra 2018 1.4 turbo και θα ηθελα γνωμες απο καποιους που ξερουν οσον αφορα το αυτοκινητο.

Εχω δει και το renault captur του 2017, μου αρεσει το στυλ του που ειναι πιο crossover αλλα δεν ξερω κατασκευαστικα και μηχανικα ποιο υπερεχει. Ευχαριστω

 

2 ώρες πριν, Thanar είπε

Το δικό μου Ηλεκτρικό είναι ήδη 8 χρόνων, και η μπαταρία του είναι στο 86%. NISSAN LEAF, με μπαταρία χωρίς διαχείριση θερμοκρασίας. Ενημερώσου πρώτα και μετά μίλα, το μόνο που ικανοποιείς έτσι είναι την ψευτομαγκιά σου.

Αυτά που αραδιάζεις να φανταστώ τα ξέρεις επειδή έχεις κάποια συγκεκριμένη εξειδίκευση στο θέμα, έτσι; Μάλιστα... έτσι εξηγείται λοιπόν πως η κεφαλαιοποίηση της συγκεκριμένη εταιρείας έχει ΔΕΚΑπλασιαστεί μέσα σε 2 χρόνια. Οφείλεται προφανέστατα στη απίστευτη χαμηλή ποιότητα αυτού που παράγει! Προφανώς.

Ο μόνος λόγους που είχε βγάλει η FIAT τα συγκεκριμένα, ήταν η απαίτηση της Καλιφόρνιας για ZERO emmissions vehicles από κάθε εταιρεία. Πλέον, η FIAT τα ακουμπά χοντρά στην Tesla για να αγοράζει τα δικά της δικαιώματα. Γνωρίζω φίλους με το 500ράκι το ηλεκτρικό στην Ελλάδα. Είναι όλοι τους απόλυτα ευχαριστημένοι από την αγορά τους.

Τόσο ευχαριστημένοι ήταν και οι Αμερικανοί, γιαυτο και τα σούταραν.

leaf 8ετιας, ξεκινάει από Αθήνα για Θεσσαλονίκη, και πριν την Λαμία ψάχνει για φόρτιση, εντωμεταξύ τα φορτηγά του κορνάρουν ακατάπαυστα διότι έχει μπλοκάρει την δεξιά λουρίδα με χαμηλή ταχυτητα.

1 ώρα πριν, SeriesX είπε

Αγαπαμε Σαριμπαλιδη! Τυχερος που βρηκε την ταβερνα και εκανε ρευματοκλοπη. Αλλιως δεν θα γυρναγε! 

...κοντα 30.000 ευρω το αμαξι με εσωτερικο απο τα Lidl! 

 

Ο ξεφτίλας φόρτισε τσάμπα στην ταβέρνα, στον δρόμο τον πέρναγαν και τα παπάκια, αναφερόταν σε σταθμούς φόρτισης σε βενζινάδικα που όσοι τους έχουν χρησιμοποιήσει παραπονούνται ότι η χρέωση είναι ακριβότερη από 100αρα βενζίνη, και προσπαθεί να μας πείσει για την ηλεκτροκίνηση.......α ρε Ελλάδαρα με τα φρούτα που γεννάς ......

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 1,4k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Καλησπέρα σε όλη την ομάδα.  Τυγχάνει να ασχολούμαι επαγγελματικά με την ηλεκτροκίνηση όντας πιστοποιημένος High Voltage Expert από την Volkswagen A.G., συνεπώς τίθεμαι στην διάθεση της ομάδας αν

Καλησπερίζω την παρέα! Διαβάζοντας τις τελευταίες σελίδες, παρατήρησα μερικές ανακρίβειες όσον αφορά τα ηλεκτρικά μοτέρ, που καλό πιστεύω θα ήταν να αποσαφηνιστούν!  Αρχικά κάθε ηλεκτρικός κ

Όλα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν: χαμηλότερο κέντρο βάρους σε σχέση με αντίστοιχα θερμικά, κάτι που προσφέρει στην ενεργητική ασφάλεια. Δες βίντεο που προσπαθούν οι του EuroNCAP να ντελαπάρου

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οταν εκανα κινηση και πηγα σε diesel ηταν γιατι εδινα το μηνα για 3,000 χλμ

Βενζινης: 30 x 1.45 x 8.0 = 348 ευρω για βενζινη το μηνα

Συνολικα: 4.176 ευρω το χρονο για καυσιμα + 265 ευρω σημα + κοστος για δυο service (ανα 15.000 χλμ)

και πηγα σε

Diesel: 30 x 1.15 x 4.5 = 150 ευρω πετρελαιο το μηνα.

Συνολικα: 1,800 ευρω το χρονο για καυσιμα + 89 ευρω σημα + κοστος για ενα service (ανα 30.000 χλμ)

+ οτι πηρα ενα πιο γεματο μοτερ απο αυτο της βενζινης για την καθημερινοτητα μου.

Aρα απο την βενζινη που ειχα περασα στο diesel με οφελος περιπου 2500 ευρω το χρονο (4,500 -> 2,000)

 

Mε το ηλεκτρικο θα πεσω απο τα 2,000 ευρω, στο μηδεν ? Προφανως και οχι! 

Τωρα το ηλεκτρικο ποσο θα το ριξει αυτο ? Αξιζει ? Αγοραζεις ενα χειροτερο ποιοτικα αμαξι!

Επισης θα εχεις μονιμα πραγματα στο μυαλο σου οτι θα μεινεις ? οι μπαταριες ποσο θα κοστισουν ? και και και 

Υποψην ο χρονος που χανεις στο δρομο ειναι χρημα! Σε σκεψη, σε ταχυτητα, σε σε σε.... αυτα τα μετρας! Ο καθενας τα κοστολογει και διαφορετικα. 

Αμα θες ενα δευτερο αμαξι πολης, το ηλεκτρικο εχει μια βαση...αλλα και πάλι με τα γουστα του καθενα.

 

Στο μεταξυ, το καραβι κολλησε προχτες. Οι τιμες αυξηθηκαν απο χθες.

166197449_144948800884864_4402640833354261972_n.jpg.5392a93af22578cf9bc87133c3a8585a.jpg

Επεξ/σία από SeriesX
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Επισκέπτης
3 ώρες πριν, SeriesX είπε

Οταν εκανα κινηση και πηγα σε diesel ηταν γιατι εδινα το μηνα για 3,000 χλμ

Βενζινης: 30 x 1.45 x 8.0 = 348 ευρω για βενζινη το μηνα

Συνολικα: 4.176 ευρω το χρονο για καυσιμα + 265 ευρω σημα + κοστος για δυο service (ανα 15.000 χλμ)

και πηγα σε

Diesel: 30 x 1.15 x 4.5 = 150 ευρω πετρελαιο το μηνα.

Συνολικα: 1,800 ευρω το χρονο για καυσιμα + 89 ευρω σημα + κοστος για ενα service (ανα 30.000 χλμ)

+ οτι πηρα ενα πιο γεματο μοτερ απο αυτο της βενζινης για την καθημερινοτητα μου.

Aρα απο την βενζινη που ειχα περασα στο diesel με οφελος περιπου 2500 ευρω το χρονο (4,500 -> 2,000)

 

Mε το ηλεκτρικο θα πεσω απο τα 2,000 ευρω, στο μηδεν ? Προφανως και οχι! 

Τωρα το ηλεκτρικο ποσο θα το ριξει αυτο ? Αξιζει ? Αγοραζεις ενα χειροτερο ποιοτικα αμαξι!

Επισης θα εχεις μονιμα πραγματα στο μυαλο σου οτι θα μεινεις ? οι μπαταριες ποσο θα κοστισουν ? και και και 

Υποψην ο χρονος που χανεις στο δρομο ειναι χρημα! Σε σκεψη, σε ταχυτητα, σε σε σε.... αυτα τα μετρας! Ο καθενας τα κοστολογει και διαφορετικα. 

Αμα θες ενα δευτερο αμαξι πολης, το ηλεκτρικο εχει μια βαση...αλλα και πάλι με τα γουστα του καθενα.

 

Στο μεταξυ, το καραβι κολλησε προχτες. Οι τιμες αυξηθηκαν απο χθες.

166197449_144948800884864_4402640833354261972_n.jpg.5392a93af22578cf9bc87133c3a8585a.jpg

Για τις τιμές δεν φταίει το καράβι, το έχουμε ξαναπεί, είναι η κερδοσκοπία τις motor oil, τα καύσιμα στα πρατήρια έχουν παραχθεί πριν ένα με δυο μήνες!

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στο μεταξυ λενε οτι τα ηλεκτρικα δεν εχουν service! Ναι γιατι τα diesel εχουν. 

Το κοστος ειναι αστειο για φιλτρα και λαδια μια στο τοσο. 

Τι service εχει ενα diesel ? Εχω κανει 150.000 χλμ. Αναλυω το τι εχω αλλαξει μεχρι σημερα. 

- ανα 30.000 χλμ φιλτρο καμπινας ή 2 χρονια 

- ανα 30.000 χλμ λαδια μηχανης ή 2 χρονια

- καθε δευτερο service  αλλαγη του φιλτρου αερα μηχανης (το κανεις και μονος σου)

- καθε δευτερο service τυπικος ελεγχος οχηματος (το κοιτανε απο κατω)

- καθε τριτο service αλλαγη φιλτρο πετρελαιου.

- καθε 2 χρονια αλλαγη υγρων φρενων. (καλα αυτο ειναι αστειο, απλα για να εισαι στις προδιαγραφες της αντιπροσωπιας)

 

Ας πει καποιος με ηλεκτρικο τι αλλαζει και καθε ποτε...

Επεξ/σία από SeriesX
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
7 ώρες πριν, SeriesX είπε

Στο μεταξυ, το καραβι κολλησε προχτες. Οι τιμες αυξηθηκαν απο χθες.

Γιατί πρώτη φορά το βλέπεις αυτό; Πάντα έτσι δεν ήταν;

Όταν είναι να αυξηθούν οι τιμές οποιαδήποτε αφορμή μας αρκεί. Γίνεται ένα γεγονός που θα μπορούσε να αυξήσει τις τιμές δικαιολογημένα ΑΛΛΑ ΣΕ ΒΑΘΟΣ ΧΡΟΝΟΥ και πριν καν ανακοινωθεί το γεγονός, έχουν αναβάσει τις τιμές. χωρίς να έχουν προμηθευτεί με τις νέες αυξημένες τιμές.

Όταν είναι να μειωθούν οι τιμές σου λένε... α είχαμε αγοράσει με αυξημένες τιμές γι αυτό δε μειώνονται.

ο ένας κοροϊδεύει τον άλλον παντού. και σε άλλο θέμα γκρινιάζουν για τις τιμές των καρτών γραφικών. Πάρτε το χαμπάρι, όποιος μπορεί να "κλέψει"  το κάνει

κλείνω το offtopic

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στη σταθεροτητα των τιμων το ηλ. ρευμα υπερεχει. Μεχρι να γινει υπολογισιμο. Γιατι μετα και φορος θα πεσει, και τελη κυκλοφοριας θα πεσουν...και...και...και...

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, SeriesX είπε

Στη σταθεροτητα των τιμων το ηλ. ρευμα υπερεχει.

σε οικιακό ρεύμα εννοείς γιατί έξω άνετα μπορούν να πάνε 50 λεπτά την κιλοβατώρα
Καλό είναι όσοι συμμετέχουν στην ομάδα της ηλεκτροκίνησης να πιέσουν να γίνει νομοθεσία που να βάζει ένα όριο απο τώρα ,γιατί στο τέλος θα βγαίνει τα ίδια με βενζίνη ...

Νομίζω η ΡΑΕ έχει για το οικιακό ένα (εξωφρενικό αλλά υπαρκτό) όριο 50 λεπτά η κιλοβατώρα.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 ώρες πριν, SeriesX είπε

Ας πει καποιος με ηλεκτρικο τι αλλαζει και καθε ποτε...

Από τον Νοέμβριο του 2018 δεν έχω αλλάξει τίποτα. Ψέματα, έχω αλλάξει υγρό για τους πιτσιλιστήρες. Τώρα πήρα ένα φίλτρο καμπίνας και θα το αλλάξω μόνος μου.

Στις 28/3/2021 στις 9:06 ΠΜ, SeriesX είπε

Τωρα το ηλεκτρικο ποσο θα το ριξει αυτο ? Αξιζει ? Αγοραζεις ενα χειροτερο ποιοτικα αμαξι!

Η χρήση του Ηλεκτρικού με φόρτιση σε νυχτερινό τιμολόγιο στο σπίτι -όπως έχω γράψει 100 φορές- είναι €1.50/100χλμ. Το "χειρότερο ποιοτικά", πού το στηρίζεις;

17 ώρες πριν, Bitbit είπε

κλείνω το offtopic

ποιο off topic; Όλο το συγκεκριμένο νήμα off topic είναι... Για την προοπτική της Ηλεκτροκίνησης υποτίθεται πως ανοίχτηκε, πόσο καλό είναι το diesel διαβάζουμε κάθε μέρα!

Στις 28/3/2021 στις 9:06 ΠΜ, SeriesX είπε

Mε το ηλεκτρικο θα πεσω απο τα 2,000 ευρω, στο μηδεν ? Προφανως και οχι! 

Όχι, δεν θα πέσεις στο μηδέν με το Ηλεκτρικό. Θα πέσεις στα €540 το χρόνο, φορτίζοντας κάθε βράδυ στο σπίτι σου. Θα κερδίσεις δηλαδή €1500 το χρόνο. Και θα έχεις ένα ασύγκριτα πιο γεμάτο μοτέρ.

Επεξ/σία από Thanar
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

1ον) χιλιομετρα να μας πεις 

2ον) Ολα τα ηλεκτρικα εκτος απο iX3 εχουν εσωτερικο ποιοτητας i20 (ισως και χειροτερο) ασχετου τιμης. (LEAF, ID3) (εκτος τα etron, tesla)

3ον) Φιλτρα οποτε θες αλλαζεις στην ουσια. Τα diesel περα απο λαδια και φιλτρο πετρελαιου (καθε 90.000 χλμ) δεν εχουν κατι αλλο.

4ον) Οταν φθασεις τα 150.000 χλμ τοτε θελω να μου πεις τι ζηταει το ηλεκτρικο . Εκει θα γινει η οποια αποσβεση. Μεχρι τοτε δεν μιλαμε για αποσβεση, απλα βαζεις λεφτα στην ακρη για οταν ερθει το μεγαλο μπουγιουρντι! Οσο για μεταπωληση ουτε λογος, ολοι θα στριβουν! Θα σου λενε φτιαξε την μπαταρια και ελα να τα βρουμε.

Το electric Citigo Skoda για την 4ετια θελει 400 ευρω service. Αρα 200 ευρω την διετια. Που ειναι το μηδενικο ? 

Mε ενα στοιχειο της μπαταριας εαν παθει βλαβη, θες 1000 ευρω επισκευη. Εχει πανω 14 στοιχεια ιοντων λιθιου. 

 

Επεξ/σία από SeriesX
  • Thanks 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
24 λεπτά πριν, SeriesX είπε

1ον) χιλιομετρα να μας πεις 

2ον) Ολα τα ηλεκτρικα εκτος απο iX3 εχουν εσωτερικο ποιοτητας i20 (ισως και χειροτερο) ασχετου τιμης. (LEAF, ID3) (εκτος τα etron, tesla)

3ον) Φιλτρα οποτε θες αλλαζεις στην ουσια. Τα diesel περα απο λαδια και φιλτρο πετρελαιου (καθε 90.000 χλμ) δεν εχουν κατι αλλο.

4ον) Οταν φθασεις τα 150.000 χλμ τοτε θελω να μου πεις τι ζηταει το ηλεκτρικο . Εκει θα γινει η οποια αποσβεση. Μεχρι τοτε δεν μιλαμε για αποσβεση, απλα βαζεις λεφτα στην ακρη για οταν ερθει το μεγαλο μπουγιουρντι! Οσο για μεταπωληση ουτε λογος, ολοι θα στριβουν! Θα σου λενε φτιαξε την μπαταρια και ελα να τα βρουμε.

Το electric Citigo Skoda για την 4ετια θελει 400 ευρω service. Αρα 200 ευρω την διετια. Που ειναι το μηδενικο ? 

Mε ενα στοιχειο της μπαταριας εαν παθει βλαβη, θες 1000 ευρω επισκευη. Εχει πανω 14 στοιχεια ιοντων λιθιου. 

 

Μην τους χαλας τον μυθο που ζουν!!!! 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το δικο μου το αμαξι 05/2014 αξιας 35.000 ευρω 

Το βγαζω για πωληση σημερα με 150.000 χλμ, ανετα εχω απο 14.000-15.000 ευρω με ουρα απο κατω....

Τo ID3 αξιας 35.000 ευρω 

Βγαινει για πωληση μετα απο 6 χρονια με 150.000 χλμ, ποσα θα δινατε ? 15.000 ευρω ? Μα 15.000+ ευρω εχει αλλαγη μπαταριας. Προφανως δεν υπαρχει ανθρωπος που θα δωσει αυτο το ποσο στο ID3.

Μην  περιμενετε πτωση τιμων στις μπαταριες...

Επεξ/σία από SeriesX
  • Confused 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 λεπτά πριν, SeriesX είπε

Το δικο μου το αμαξι 05/2014 αξιας 35.000 ευρω 

Το βγαζω για πωληση σημερα με 150.000 χλμ, ανετα εχω απο 14.000-15.000 ευρω με ουρα απο κατω....

Τo ID3 αξιας 35.000 ευρω 

Βγαινει για πωληση μετα απο 6 χρονια με 150.000 χλμ, ποσα θα δινατε ? 15.000 ευρω ? Μα 15.000+ ευρω εχει αλλαγη μπαταριας. Προφανως δεν υπαρχει ανθρωπος που θα δωσει αυτο το ποσο στο ID3.

Μην  περιμενετε πτωση τιμων στις μπαταριες...

Μπράβο.

Γίνεται να μην σπαμάρεις σε κάθε σελίδα τα ίδια για την ντίζελ αμαξάρα σου σε νήμα για την ηλεκτροκίνηση;

Πάνω από τα μισά ποστ είναι δικά σου ή άλλων που απαντάνε στις θεωρίες σου για το ντίζελ. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, LongTom είπε

Μπράβο.

Γίνεται να μην σπαμάρεις σε κάθε σελίδα τα ίδια για την ντίζελ αμαξάρα σου σε νήμα για την ηλεκτροκίνηση;

Πάνω από τα μισά ποστ είναι δικά σου ή άλλων που απαντάνε στις θεωρίες σου για το ντίζελ. 

Ελλειψη επιχειρηματων βλεπω. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
5 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε

Ελλειψη επιχειρηματων βλεπω. 

Επιχειρήματα ότι αγόρασε "αμαξάρα" ή ότι προβλέπει ότι οι μπαταρίες ποτέ δεν θα "πέσουν";

Γιατί στο πρώτο δεν έχω να πω κάτι, γούστα αυτά και εάν το πιστεύει πραγματικά, μπράβο του.

Στο δεύτερο έχω βάλει πολλαπλές φορές με επίσημα στοιχεία/διαγράμματα από bloomberg-KIA και άλλες αναλύσεις στο πως έπεσαν και πέφτουν. 

\

Πέραν τούτου, το θέμα είναι ότι είμαστε σε νήμα για την ηλεκτροκίνηση. 
Δεν βλέπω και πολλά ποστ για αυτό το θέμα.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
16 λεπτά πριν, LongTom είπε

Επιχειρήματα ότι αγόρασε "αμαξάρα" ή ότι προβλέπει ότι οι μπαταρίες ποτέ δεν θα "πέσουν";

Γιατί στο πρώτο δεν έχω να πω κάτι, γούστα αυτά και εάν το πιστεύει πραγματικά, μπράβο του.

Στο δεύτερο έχω βάλει πολλαπλές φορές με επίσημα στοιχεία/διαγράμματα από bloomberg-KIA και άλλες αναλύσεις στο πως έπεσαν και πέφτουν. 

\

Πέραν τούτου, το θέμα είναι ότι είμαστε σε νήμα για την ηλεκτροκίνηση. 
Δεν βλέπω και πολλά ποστ για αυτό το θέμα.

Δεν βλέπω και πολλά ποστ για αυτό το θέμα.

εσυ γιατι νομιζεις;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.