Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 λεπτά πριν, filarhos είπε

Για φωτοβολταϊκό στο σπίτι για φόρτηση ενός 500e πόσο θα στοίχιζε και τι μέγεθος χρειάζεται; Πέρα από τα πάνελ τι άλλο έχει;

ΘΑ το φόρτιζε κάθε μέρα πλήρως;

Έχω 100τμ ταράτσα, αλλά δεν έχω ηλεκτρικό...

Πολύ δυνατό κουίζ, ζητάς να σου πούμε το μέγεθος και το κόστος ενός φωτοβολταϊκού συστήματος χωρίς να δίνεις σχεδόν καμία άλλη πληροφορία εκτός του μοντέλου του οχήματος που από μόνη της δεν λέει απολύτως τίποτα.

Πρώτα από όλα τι χρήση θα έχει το υποθετικό 500e? Χωρίς αυτή τη πληροφορία δε μπορούν να υπολογιστούν οι ανάγκες σε ρεύμα φόρτισης που θα έχει.

Επίσης γιατί θες να το φορτίζεις με φωτοβολταϊκά? Δεν έχει σύνδεση ρεύματος το σπίτι, άρα θες αυτόνομο σύστημα (μπαταρίες κτλ)? Νομίζεις πως με φωτοβολταϊκά θα σου έρχεται πιο φτηνά? Για να είναι 100% οικολογική η χρήση του?

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 1,4k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Καλησπέρα σε όλη την ομάδα.  Τυγχάνει να ασχολούμαι επαγγελματικά με την ηλεκτροκίνηση όντας πιστοποιημένος High Voltage Expert από την Volkswagen A.G., συνεπώς τίθεμαι στην διάθεση της ομάδας αν

Καλησπερίζω την παρέα! Διαβάζοντας τις τελευταίες σελίδες, παρατήρησα μερικές ανακρίβειες όσον αφορά τα ηλεκτρικά μοτέρ, που καλό πιστεύω θα ήταν να αποσαφηνιστούν!  Αρχικά κάθε ηλεκτρικός κ

Όλα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν: χαμηλότερο κέντρο βάρους σε σχέση με αντίστοιχα θερμικά, κάτι που προσφέρει στην ενεργητική ασφάλεια. Δες βίντεο που προσπαθούν οι του EuroNCAP να ντελαπάρου

Δημοσιευμένες Εικόνες

29 λεπτά πριν, filarhos είπε

Για φωτοβολταϊκό στο σπίτι για φόρτηση ενός 500e πόσο θα στοίχιζε και τι μέγεθος χρειάζεται; Πέρα από τα πάνελ τι άλλο έχει;

ΘΑ το φόρτιζε κάθε μέρα πλήρως;

Έχω 100τμ ταράτσα, αλλά δεν έχω ηλεκτρικό...

Για πανελ στην στεγη θελεις τουλαχιστον € για αλλο ενα 500αρακι. Δεν προκειτε να κανεις οχι μονο εσυ αποσβεση αλλα ουτε και τα παιδια σου.

37 λεπτά πριν, filarhos είπε

Για φωτοβολταϊκό στο σπίτι για φόρτηση ενός 500e πόσο θα στοίχιζε και τι μέγεθος χρειάζεται; Πέρα από τα πάνελ τι άλλο έχει;

ΘΑ το φόρτιζε κάθε μέρα πλήρως;

Έχω 100τμ ταράτσα, αλλά δεν έχω ηλεκτρικό...

Οταν αναφερεις το 500e είναι τα καινουργια ηλεκτρικα 500 η τα σαπακια που εχουν εισαγει καποιοι κουτοπονηροι και ψαχνουν κοροιδα στην Ελλαδα να τα πουλησουν?

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ας πούμε ότι κάποιος θέλει να παράγει το δικό του ρεύμα και μπορεί να αγοράσει καινούριο ένα 500e, τι πάνελ χρειάζεται (πόσο θα στοιχίσει kAh...) για να το φορτίζει όλο σε π.χ. 8 -10 ώρες, με αποθηκευμένη ενέργεια;

 

 

Υ.Γ.  Υποθετικό σενάριο με ταράτσα 100τμ προσπάθησα να κάνω. Το νήμα δεν τραβάει και πολύ ή που οι εξελίξεις είναι αρκετά αργές ή που πετάμε άσχετα σχόλια... Αναθέρμανση. Μια καλή απάντηση που δίνει μια ιδέα είναι ότι δεν θα κάνει απόσβεση ποτέ...

Επεξ/σία από filarhos
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, filarhos είπε

Ας πούμε ότι κάποιος θέλει να παράγει το δικό του ρεύμα και μπορεί να αγοράσει ένα 500e, τι πάνελ χρειάζεται (πόσο θα στοιχίσει kAh...) για να το φορτίζει όλο σε π.χ. 8 -10 ώρες με αποθηεκυμένη ενέργεια;

 

 

Υ.Γ.  Υποθετικό σενάριο με ταράτσα 100τμ προσπάθησα να κάνω. Το νήμα δεν τραβάει και πολύ ή που οι εξελίξεις είναι αρκετά αργές ή που πετάμε άσχετα σχόλια... Αναθέρμανση. Μια καλή απάντηση που δίνει μια ιδέα είναι ότι δεν θα κάνει απόσβεση ποτέ...

Να κάνεις υποθετικά σενάρια, δεν λέω, αλλά να έχουν και κάποια λογική. Το να θέλει κάποιος να παράγει οικολογικά όσο ρεύμα καταναλώνει το καταλαβαίνω, αλλά το να θέλει να αποθηκεύει κιόλας δεν έχει καμία λογική, μια χαρά μπορεί να διαχέει όσο ρεύμα δεν χρειάζεται στο δίκτυο και όταν χρειάζεται να παίρνει από το δίκτυο. Εκτός βέβαια αν οι κολώνες της ΔΕΔΔΗΕ είναι χιλιόμετρα μακριά, μόνο που αυτό δεν έχει και πολύ σχέση με την ηλεκτροκίνηση.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, Joshua21 είπε

Να κάνεις υποθετικά σενάρια, δεν λέω, αλλά να έχουν και κάποια λογική. Το να θέλει κάποιος να παράγει οικολογικά όσο ρεύμα καταναλώνει το καταλαβαίνω, αλλά το να θέλει να αποθηκεύει κιόλας δεν έχει καμία λογική, μια χαρά μπορεί να διαχέει όσο ρεύμα δεν χρειάζεται στο δίκτυο και όταν χρειάζεται να παίρνει από το δίκτυο. Εκτός βέβαια αν οι κολώνες της ΔΕΔΔΗΕ είναι χιλιόμετρα μακριά, μόνο που αυτό δεν έχει και πολύ σχέση με την ηλεκτροκίνηση.

Έλειπε ένα κόμμα, το διόρθωσα.

Το έβαλα σαν επιλογή...

 

Υ.Γ. Έχω γνωστούς που έχουν φτιάξει σε νησί αυτόνομη κατοικία αλλά τα kwh είναι πολύ λίγα σε σχέση με ένα αυτοκίνητο...

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, filarhos είπε

Έλειπε ένα κόμμα, το διόρθωσα.

Το έβαλα σαν επιλογή...

 

Υ.Γ. Έχω γνωστούς που έχουν φτιάξει σε νησί αυτόνομη κατοικία αλλά τα kwh είναι πολύ λίγα σε σχέση με ένα αυτοκίνητο...

Κατά τη γνώμη μου δεν έχει λογική αυτή η επιλογή.

Υ.Γ. Να έχεις υπόψιν τότε ότι αν πάρεις 500e δεν θα μπορέσεις να το φορτίσεις εκεί.

Υ.Γ.2 Έχω γνωστούς που έχουν βάλει φωτοβολταϊκά στη στέγη αλλά τα KW τους είναι αδιάφορα, το ηλεκτρικό τους το φορτίζουν με ρεύμα από το δίκτυο.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Απόσβεση κάνεις μόνο αν μπεις σε επιδότηση να τα πάρεις φθηνά και αυτόματα να πουλάς το ρεύμα , αλλιώς δεν αξίζει

να βάλει κάποιος φωτοβολταϊκά για να φορτίζει

14 ώρες πριν, Thanar είπε

Σε έβγαλα προσωρινά από τη λίστα αποκλεισμένων για να σε ευχαριστήσω για το heads-up. Εννοείται πως θα βοηθήσουμε τον φίλο όσο μπορούμε. Λύσεις υπάρχουν.

Ακριβές λύσεις όμως προς το παρών .

Στα 100000χλμ (δεκαετία ακριβώς) πάει για αλλαγή ο άνθρωπος .

Αν το πήρε καινούριο , μέσα μπήκε σε σχέση με θερμικό

Η μπαταρία αν είναι εξωτερικό (λογικά απο Ε.Ε αλλιώς θα πληρώσει έξτρα φόρους) , θα είναι και βαριά θα του βγούνε τα μεταφορικά πανάκριβα

Άσε που αν είναι επαρχία , που θα βρει μάστορα να την περάσει , θα πρέπει να  φορτώσει το αμάξι με οδική βοήθεια

Επεξ/σία από korakios
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως η tesla βλέπει προοπτική στην Ελλάδα και παραδίδει αρκετά αυτοκίνητα. Φτιάξαμε αυτό το βιντέο/πρώτη ματιά στο Tesla Model 3. Νομίζω είναι από τα πρώτα βίντεο σε Ελληνικό έδαφος. Αν έχετε ιδέες για θέματα ( φόρτιση, επιτάγχυνση, Autopilot) σε επόμενο βίντεο γράψτε μου και θα τα ετοιμάσουμε με την ομάδα.

https://youtu.be/fn1nkUvIaqM

tesla_model_3_δοκιμη.jpg

  • Like 6
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο την σημερνή Καθημερινη:

Την ίδια στιγμή, δυσκολίες αντιμετωπίζει η προσπάθεια της ελληνικής κυβέρνησης να ενισχύσει την αγορά ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Πέραν του προβλήματος της αυξημένης τιμής κτήσης, οι παρούσες συνθήκες φαίνεται ότι βάζουν στον «πάγο» την αγορά νέων ηλεκτροκίνητων οχημάτων. 

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 30/3/2021 στις 1:24 ΜΜ, filarhos είπε

Ας πούμε ότι κάποιος θέλει να παράγει το δικό του ρεύμα και μπορεί να αγοράσει καινούριο ένα 500e, τι πάνελ χρειάζεται (πόσο θα στοιχίσει kAh...) για να το φορτίζει όλο σε π.χ. 8 -10 ώρες, με αποθηκευμένη ενέργεια;

Στην Ομάδα της Ηλεκτροκίνησης, ο φίλος Ελευθέριος Δημήτριος Πετρίδης, αναρτά κάθε τόσο τον ενεργειακό συμψηφισμό που κάνει με το αυτόνομο σύστημά του, φορτίζοντας το ηλεκτρικό e-Up!, σε περιοχή της Θεσσαλονίκης. Σε άλλα νήματα έχει αναφέρει περισσότερες τεχνικές λεπτομέρειες για το σύστημα που κατασκεύασε:
https://www.facebook.com/groups/ElectricCarGreece/permalink/1610510989147905

Επίσης, στο 13ο επεισόδιο της Live εκπομπής της ομάδας, φιλοξενήσαμε την Ενεργειακή Κοινότητα Αττικής, οι συντελεστές της οποίας μας ενημέρωσαν για τις σχέσεις Ηλεκτροκίνησης και Ενεργειακών Κοινοτήτων:

 

Tο 14ο επεισόδιο του Σαββατιάτικου live είναι αφιερωμένο στους παντογνώστες του Ιnsomnia, καθώς επικεντρώθηκε στο σχολιασμό των μύθων της Ηλεκτροκίνησης! Μας απασχόλησαν βασικά χαρακτηριστικά των Ηλεκτρικών Αυτοκινήτων, όπως η χαμηλή ταχύτητα και ισχύς τους, η πολύ μικρή εμβέλεια, ο δυσβάσταχτος χρόνος επαναφόρτισης, οι ακτινοβολίες που εκπέμπουν, η μικρή διάρκεια ζωής της μπαταρίας τους, η μεγάλη ρύπανση που δημιουργούν, η επικινδυνότητά τους, το πρόβλημα που δημιουργεί η φόρτισή τους στο ηλεκτρικό δίκτυο και το υπέρογκο κόστος χρήσης!

Επίσης, παρουσιάσαμε το λογότυπο της Ομάδας, ενώ ανακοινώθηκε η πρόθεση δημιουργίας ενός Συλλόγου, σαν θεσμική οντότητα. Κάντε like, subscribe και πατήστε το κουδούνι, για να ενημερώνεστε αυτόματα για τα επερχόμενα επεισόδια.

 

Όλα τα επεισόδια της εκπομπής, διαθέσιμα και σε ηχητικό μόνο, μέσω της αγαπημένης σας πλατφόρμας (Spotify / Apple Podcasts / Google Podcasts κλπ). Απλά αναζητείστε την εκπομπή μας με το όνομα "Ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα", ή χρησιμοποιήστε τον σύνδεσμο http://bit.ly/electrokinisi_pod και επιλέξτε την πλατφόρμα που θέλετε! Μετά το κάθε live, η συζήτηση συνεχίζεται στο https://meet.jit.si/ElectricVehiclesGreece. Εκεί μπορεί επίσης να μπαίνει οποιαδήποτε στιγμή ο οποιοσδήποτε και να συζητά για τα θέματα της Ηλεκτροκίνησης!

• Η σελίδα της Ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα στο Facebook:
https://www.facebook.com/ElectricCarGreece

• Η ομάδα της Ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα στο Facebook:
https://www.facebook.com/groups/ElectricCarGreece

Μερικές εθελοντικές προσπάθειες φίλων της Ομάδας για όλους μας:
• Η εφαρμογή υπολογισμού συμβατότητας μεταξύ OBC (on board charger) - καλωδίου φόρτισης και AC φορτιστή, που αναπτύχθηκε από τον Evans Manolis:
https://form.jotform.com/210052211785344
• Η εκτενής και ενημερωμένη λίστα των Ηλεκτρικών Αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στην Ελλάδα, που αναπτύχθηκε από το μέλος της ομάδας μας, Bill Fry:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Ae1PQPRLd2ASUVGEo-BnnhJ8baxz1DLYoXQr7APZ0tU/

Εάν πρόκειται να παραγγείλετε το νέο σας Tesla από Ελλάδα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα παρακάτω referral links, για 1500km δωρεάν SuperCharging, ανά την Ευρώπη, ή στον πρώτο σταθμό Superchargers στην Ελλάδα, στο Golden Hall:
• Του Θάνου:
https://ts.la/athanasios53005
• Του Γιώργου:
https://ts.la/nereus87949

Επεξ/σία από Thanar
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δηλαδή δίνει κάποιος 10 χιλιάρικα παραπάνω για ηλεκτρικό (με όλους τους συμβιβασμούς) και θα δώσει και για φωτοβολταϊκό σύστημα ακόμα περισσότερα για τη "δωρεάν" φόρτιση (στην ηλιοφάνεια)

Αργότερα θα βλέπουμε και αγορά γκαραζ για αποφυγή κόστους εξωτερικής ταχυφόρτισης σαν επένδυση ....

Όλοι οικονομολόγοι είναι 🤣

Απο τη μια με ζάλισε ο άλλος με την "ντιζελάρα" του , αλλά καταλαβαίνω γιατί το σπάμαρε το θέμα , δεν υπάρχει λογική ...

 

Επεξ/σία από korakios
  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
58 λεπτά πριν, korakios είπε

Δηλαδή δίνει κάποιος 10 χιλιάρικα παραπάνω για ηλεκτρικό (με όλους τους συμβιβασμούς) και θα δώσει και για φωτοβολταϊκό σύστημα ακόμα περισσότερα για τη "δωρεάν" φόρτιση (στην ηλιοφάνεια)

Ξέχασες να αναφέρεις πως τα ηλεκτρικά εκτός από υψηλότερη τιμή αγοράς και τους συμβιβασμούς έχουν και οφέλη, άλλο αν για τους περισσότερους τα οφέλη αυτά δεν είναι αρκετά ώστε να αντισταθμίσουν τα υπόλοιπα.

Πάντως κανένας δεν έβαλε φωτοβολταϊκά για "δωρεάν φόρτιση", όσοι έχουν βάλει - άσχετα αν έχουν ηλεκτρικό ή όχι - τα έχουν συνδέσει με τον ΔΕΔΔΗΕ, και τα έβαλαν είτε ως μορφή επένδυσης (feed in tariff - πουλάω όλη την ενέργεια που παράγω), είτε για εξοικονόμηση χρημάτων (net metering - όση μου περισσεύει τη διαχέω στο δίκτυο ώστε να συμψηφίζεται).

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έκανα πρώτη φορά μεγάλο ταξίδι με αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο Αθήνα- Γιάννενα !! ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ αλλα το χάρηκα

Δείτε περισσότερα στο βίντεο: https://www.youtube.com/watch?v=cX0f9mZtrDo

chris2_kia_run out.jpg

  • Like 4
  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.