Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 ώρες πριν, Dinos1973 είπε

Η ηλεκτροκίνηση προωθει την οικολογική μετακινηση όχι την οικονομική! 

Έχεις δίκιο, αν πάρεις ένα καινούριο ηλεκτρικό, τότε το βασικό κίνητρο σίγουρα δεν θα είναι η οικονομία! Εάν πάρεις ένα μεταχειρισμένο ηλεκτρικό όμως, αυτό αλλάζει.

Έχεις επίσης δίκιο, πως ότι ηλεκτρικό όχημα και να πάρεις, προωθείς την οικολογική μετακίνηση. Ταυτόχρονα όμως, σου προσφέρει και εξαιρετική οδική συμπεριφορά, αλλά και τη δυνατότητα να ξεφτιλίζεις πολύ-πολύ ακριβότερα θερμικά οχήματα με τις επιταχύνσεις!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

8 λεπτά πριν, Thanar είπε

αλλά και τη δυνατότητα να ξεφτιλίζεις πολύ-πολύ ακριβότερα θερμικά οχήματα με τις επιταχύνσεις!

Για το καλό της ηλεκτροκίνησης, ας μην αναπαράγουμε τέτοια πρότυπα συμπεριφοράς. Οι κάγκουρες, ας κάτσουν στα σαξόραλα. Καλά είναι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, gbras είπε

Ειναι αν κανεις αρκετα χιλιομετρα.

μετά έρχεσαι στα όρια ζωής της μπαταρίας οπότε πάμε και στο κόστος επισκευής/αντικατάστασης

4 ώρες πριν, Ribopaido είπε

Προς το παρον μονο CNG

σίγουρα είναι η πιο οικονομική λύση  αλλά όπως τα ηλεκτρικά θέλουν γκαραζ και το cng θέλει πρατήριο (cng έχω)

12 λεπτά πριν, Thanar είπε

Έχεις δίκιο, αν πάρεις ένα καινούριο ηλεκτρικό, τότε το βασικό κίνητρο σίγουρα δεν θα είναι η οικονομία! Εάν πάρεις ένα μεταχειρισμένο ηλεκτρικό όμως, αυτό αλλάζει.

στα ίδια είναι μιας και σύντομα θα ψάχνεις για μπαταρίες

Μιλάμε για κανονική χρήση με συχνά στραγγίσματα και ταχυφορτίσεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, Thanar είπε

Έχεις δίκιο, αν πάρεις ένα καινούριο ηλεκτρικό, τότε το βασικό κίνητρο σίγουρα δεν θα είναι η οικονομία! Εάν πάρεις ένα μεταχειρισμένο ηλεκτρικό όμως, αυτό αλλάζει.

Έχεις επίσης δίκιο, πως ότι ηλεκτρικό όχημα και να πάρεις, προωθείς την οικολογική μετακίνηση. Ταυτόχρονα όμως, σου προσφέρει και εξαιρετική οδική συμπεριφορά, αλλά και τη δυνατότητα να ξεφτιλίζεις πολύ-πολύ ακριβότερα θερμικά οχήματα με τις επιταχύνσεις!

απο που προκυπτει η οδική συμπεριφορα; στις στροφές μπορεις να κατεβασεις ταχυτητα; το ότι ειναι αθορυβο δεν εχει να κανει κατι με την οδική συμπεριφορα. Τα ηλεκτρικα ειναι στημενα με βαση την οικολογική οδήγηση, καμια σχέση με την οδική συμπεριφορα, τουλαχιστον τα ηλεκτρικα που προοριζονται για τον μεσο οδηγο, για την κατηγορια των supercars ok!

Εγω με Ε90 2λιτρη 170 αλογα ατμοσφαιρικο ξεφτιλιζομουνα στα φαναρια απο τα 1000αρια Hyundai με turbo ….. σε αυτοκινητοδρομο εχω κανει όμως σταθερα 220. Το μεσο ηλεκτρικο δεν θα δει ποτε τέτοιες ταχυτητες, δεν ειναι παντα ποιος κανει γρηγορα το 100αρι, αλλα ποιος θα αντεξει σε μαραθωνιο.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε

απο που προκυπτει η οδική συμπεριφορα; στις στροφές μπορεις να κατεβασεις ταχυτητα; το ότι ειναι αθορυβο δεν εχει να κανει κατι με την οδική συμπεριφορα. Τα ηλεκτρικα ειναι στημενα με βαση την οικολογική οδήγηση, καμια σχέση με την οδική συμπεριφορα, τουλαχιστον τα ηλεκτρικα που προοριζονται για τον μεσο οδηγο, για την κατηγορια των supercars ok!

Όλα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν:

  1. χαμηλότερο κέντρο βάρους σε σχέση με αντίστοιχα θερμικά, κάτι που προσφέρει στην ενεργητική ασφάλεια. Δες βίντεο που προσπαθούν οι του EuroNCAP να ντελαπάρουν το SUV model X της Tesla, και αυτό να γυρνά ξανά στα 4,
  2. άμεση απόκριση του γκαζιού, που τα κάνει πολύ πιο σβέλτα σε ελιγμούς, εκεί που πραγματικά χρειάζεται τα ρεπρίζ, ξεχνάς τα κατεβάσματα, σε οποιαδήποτε περίπτωση, δεν τα χρειάζεσαι, έχεις μέγιστη ροπή οποτεδήποτε τη χρειαστείς,
  3. συνεχώς ενεργή αναγεννητική πέδηση, φρενάρουν δηλαδή με το μοτέρ συνεχώς σαν να έχεις 2 ταχύτητες κάτω, με το που αφήνεις το γκάζι.

Αυτά είναι κοινά χαρακτηριστικά, ανεξαρτήτως μοντέλου.

Εννοείται βέβαια στα ηλεκτρικά σου κοστίζει περισσότερο να ταξιδεύεις με μεγάλες ταχύτητες. Το να κάνεις όμως "220kph σταθερά στον αυτοκινητόδρομο", δεν το λες και... ασφαλές, έτσι;

Επεξ/σία από Thanar
  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

23 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε

στις στροφές μπορεις να κατεβασεις ταχυτητα;

Αυτό το χαρακτηριστικό οδικής συμπεριφοράς το εξηγείς λίγο δεν το κατάλαβα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, mechpanos είπε

Για το καλό της ηλεκτροκίνησης, ας μην αναπαράγουμε τέτοια πρότυπα συμπεριφοράς. Οι κάγκουρες, ας κάτσουν στα σαξόραλα. Καλά είναι.

Δεν διαφωνώ. Κάποιοι όμως (ειδικά στον συγκεκριμένο διαδικτυακό τόπο), θέλουν να την ακούσουν κι έτσι. (edit: υπάρχουν ακόμα σαξόραλα; έχει μείνει κανένα;)

Επεξ/σία από Thanar
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαβάζοντας αυτά , δεν θα αγόραζα αυτή τη στιγμή ηλεκτρικό  αυτοκίνητο. ( Αν βέβαια έχεις την οικονομική δυνατότητα να πας σε κάτι πολύ πιο ακριβό  και αποδοτικό, να μη φοβάσαι να ανοίξεις τον κλιματισμό, εντάξει.)

https://www.opel.gr/simply-electric/overview/get-started-maximise-range.html

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, kprimax είπε

Διαβάζοντας αυτά , δεν θα αγόραζα αυτή τη στιγμή ηλεκτρικό  αυτοκίνητο.

Φαντάζομαι συμφωνούμε πως οι συμβουλές αυτές ισχύουν και για τα θερμικά αυτοκίνητα, έτσι;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, kprimax είπε

Η διαφορά είναι πως σταματάς σε βενζινάδικο, σε ένα λεπτό έχεις γεμίσει και έφυγες...

Σε ταξίδι, όντως. Γιατί για τις καθημερινές δραστηριότητες φεύγεις πάντοτε γεμάτος απ' το σπίτι.

Επεξ/σία από Thanar
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Thanar είπε

, αλλά και τη δυνατότητα να ξεφτιλίζεις πολύ-πολύ ακριβότερα θερμικά οχήματα με τις επιταχύνσεις!

Ναι κ καθε φορα που πατας λιγο γκαζι να σκεφτεσαι μην αδειασεις τη μπαταρια 

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Thanar είπε

 

Έχεις επίσης δίκιο, πως ότι ηλεκτρικό όχημα και να πάρεις, προωθείς την οικολογική μετακίνηση. Ταυτόχρονα όμως, σου προσφέρει και εξαιρετική οδική συμπεριφορά, αλλά και τη δυνατότητα να ξεφτιλίζεις πολύ-πολύ ακριβότερα θερμικά οχήματα με τις επιταχύνσεις!

Επίσης έχει και καταπληκτική μέση ωριαία ταχύτητα σε ταξίδι. Oh wait....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, Thanar είπε

Έχεις δίκιο, αν πάρεις ένα καινούριο ηλεκτρικό, τότε το βασικό κίνητρο σίγουρα δεν θα είναι η οικονομία! Εάν πάρεις ένα μεταχειρισμένο ηλεκτρικό όμως, αυτό αλλάζει.

Έχεις επίσης δίκιο, πως ότι ηλεκτρικό όχημα και να πάρεις, προωθείς την οικολογική μετακίνηση. Ταυτόχρονα όμως, σου προσφέρει και εξαιρετική οδική συμπεριφορά, αλλά και τη δυνατότητα να ξεφτιλίζεις πολύ-πολύ ακριβότερα θερμικά οχήματα με τις επιταχύνσεις!

Στα λόγια...γιατί στην πράξη πάνω από 150-160 δεν θα μπορείς να πας με τα περισσότερα ενώ κατά βάση θα είσαι με το cruise control κλειδωμένο στα 110-120 προκειμένου να καταφέρεις να φτάσεις στον επόμενο φορτιστή...

Επεξ/σία από agnostos13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...