Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

μια ερώτηση διότι έχω σιχαθεί αυτή τη θεοποίηση της tesla,

καθαρά από θέμα εμφάνισης σας αρέσουν τα αυτοκίνητα της; Εσωτερικά αυτή η οθόνη στο ταμπλό είναι κυριολεκτικά  ό,τι χειρότερο έχω δει σε εσωτερικό αυτοκινήτου. Το εξωτερικό, απλά αδιάφορο.

Τα της εμφάνισης είναι θέμα γούστου οκ, αλλά ποια η άποψη σας;

  • Thanks 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 1,4k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Καλησπέρα σε όλη την ομάδα.  Τυγχάνει να ασχολούμαι επαγγελματικά με την ηλεκτροκίνηση όντας πιστοποιημένος High Voltage Expert από την Volkswagen A.G., συνεπώς τίθεμαι στην διάθεση της ομάδας αν

Καλησπερίζω την παρέα! Διαβάζοντας τις τελευταίες σελίδες, παρατήρησα μερικές ανακρίβειες όσον αφορά τα ηλεκτρικά μοτέρ, που καλό πιστεύω θα ήταν να αποσαφηνιστούν!  Αρχικά κάθε ηλεκτρικός κ

Όλα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν: χαμηλότερο κέντρο βάρους σε σχέση με αντίστοιχα θερμικά, κάτι που προσφέρει στην ενεργητική ασφάλεια. Δες βίντεο που προσπαθούν οι του EuroNCAP να ντελαπάρου

Δημοσιευμένες Εικόνες

26 λεπτά πριν, Bitbit είπε

μια ερώτηση διότι έχω σιχαθεί αυτή τη θεοποίηση της tesla,

καθαρά από θέμα εμφάνισης σας αρέσουν τα αυτοκίνητα της; Εσωτερικά αυτή η οθόνη στο ταμπλό είναι κυριολεκτικά  ό,τι χειρότερο έχω δει σε εσωτερικό αυτοκινήτου. Το εξωτερικό, απλά αδιάφορο.

Τα της εμφάνισης είναι θέμα γούστου οκ, αλλά ποια η άποψη σας;

λευκή συσκευή πλυντηρίου. Αν ήθελα ψαγμένη εμφάνιση , θα έπαιρνα Miura. Άλλος είναι ο στόχος με τα Tesla , η αυτόνομη μετακίνηση.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σε όλους. Θα ηθελα να λάβω 2-3 απόψεις σχετικά με την αγορά νεου αυτοκινήτου, υβριδικού (MHEV όχι PHEV). Βλέπω εδώ την ΕΕ να κινείται εναντίον του κινητήρα εσωτερικής καύσης.... και με αποθαρρύνει από το να αγοράσω κάποιο MHEV προοπτικής 10ετίας.

Θεωρείτε σωστή μια τέτοια αγορά? Τί θα ήταν υπέρ ή κατά, και τί θα πρέπει να εχω υπόψη μου για το μέλλον?

Προς το παρόν έχω:

ΥΠΕΡ:

Λιγότεροι ρύποι, λιγότερα τέλη (συνεπακόλουθο του προηγούμενου), αυτονομία.

ΚΑΤΑ:

Πιο ακριβό στην αγορά, υπάρχουσα εσωτερική καύση, αβεβαιο μελλον φορολογησης, αβεβαιο μελλον ΑΔΕΙΑΣ κυκλοφοριας εντος αστικων κεντρων...

Μπορεί και να τα παραλέω οκ... απλά ψαχνω οσο περισσότερες πληροφορίες για να δικαιολογήσω την επεικείμενη επένδυση που θέλω να κάνω (και εαν θα την κανω εν τέλει).

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
10 ώρες πριν, Ekder είπε

Καλησπέρα σε όλους. Θα ηθελα να λάβω 2-3 απόψεις σχετικά με την αγορά νεου αυτοκινήτου, υβριδικού (MHEV όχι PHEV). Βλέπω εδώ την ΕΕ να κινείται εναντίον του κινητήρα εσωτερικής καύσης.... και με αποθαρρύνει από το να αγοράσω κάποιο MHEV προοπτικής 10ετίας.

Θεωρείτε σωστή μια τέτοια αγορά? Τί θα ήταν υπέρ ή κατά, και τί θα πρέπει να εχω υπόψη μου για το μέλλον?

Προς το παρόν έχω:

ΥΠΕΡ:

Λιγότεροι ρύποι, λιγότερα τέλη (συνεπακόλουθο του προηγούμενου), αυτονομία.

ΚΑΤΑ:

Πιο ακριβό στην αγορά, υπάρχουσα εσωτερική καύση, αβεβαιο μελλον φορολογησης, αβεβαιο μελλον ΑΔΕΙΑΣ κυκλοφοριας εντος αστικων κεντρων...

Μπορεί και να τα παραλέω οκ... απλά ψαχνω οσο περισσότερες πληροφορίες για να δικαιολογήσω την επεικείμενη επένδυση που θέλω να κάνω (και εαν θα την κανω εν τέλει).

είναι πολύ γενική η ερώτηση σου , άλλες ανάγκες καλύπτει το 500e και άλλες το Skoda Enyaq

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
11 ώρες πριν, Ekder είπε

Καλησπέρα σε όλους. Θα ηθελα να λάβω 2-3 απόψεις σχετικά με την αγορά νεου αυτοκινήτου, υβριδικού (MHEV όχι PHEV). Βλέπω εδώ την ΕΕ να κινείται εναντίον του κινητήρα εσωτερικής καύσης.... και με αποθαρρύνει από το να αγοράσω κάποιο MHEV προοπτικής 10ετίας.

Θεωρείτε σωστή μια τέτοια αγορά? Τί θα ήταν υπέρ ή κατά, και τί θα πρέπει να εχω υπόψη μου για το μέλλον?

Προς το παρόν έχω:

ΥΠΕΡ:

Λιγότεροι ρύποι, λιγότερα τέλη (συνεπακόλουθο του προηγούμενου), αυτονομία.

ΚΑΤΑ:

Πιο ακριβό στην αγορά, υπάρχουσα εσωτερική καύση, αβεβαιο μελλον φορολογησης, αβεβαιο μελλον ΑΔΕΙΑΣ κυκλοφοριας εντος αστικων κεντρων...

Μπορεί και να τα παραλέω οκ... απλά ψαχνω οσο περισσότερες πληροφορίες για να δικαιολογήσω την επεικείμενη επένδυση που θέλω να κάνω (και εαν θα την κανω εν τέλει).

Δεν αναφερεις το κυριότερο, ποιες ειναι οι αναγκες σου σημερα, και ποιες στο μέλλον; αναφερεις φορολογιση κλπ, τα καινουργια diesel έχουν μηδενικα τέλη η σχεδόν μηδενικα. Αναφερεις την κυκλοφορια στο κέντρο, ποιος πραγματικα κυκλοφορεί στο κέντρο με ΙΧ; 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
11 ώρες πριν, Ekder είπε

Καλησπέρα σε όλους. Θα ηθελα να λάβω 2-3 απόψεις σχετικά με την αγορά νεου αυτοκινήτου, υβριδικού (MHEV όχι PHEV). Βλέπω εδώ την ΕΕ να κινείται εναντίον του κινητήρα εσωτερικής καύσης.... και με αποθαρρύνει από το να αγοράσω κάποιο MHEV προοπτικής 10ετίας.

Θεωρείτε σωστή μια τέτοια αγορά? Τί θα ήταν υπέρ ή κατά, και τί θα πρέπει να εχω υπόψη μου για το μέλλον?

Προς το παρόν έχω:

ΥΠΕΡ:

Λιγότεροι ρύποι, λιγότερα τέλη (συνεπακόλουθο του προηγούμενου), αυτονομία.

ΚΑΤΑ:

Πιο ακριβό στην αγορά, υπάρχουσα εσωτερική καύση, αβεβαιο μελλον φορολογησης, αβεβαιο μελλον ΑΔΕΙΑΣ κυκλοφοριας εντος αστικων κεντρων...

Μπορεί και να τα παραλέω οκ... απλά ψαχνω οσο περισσότερες πληροφορίες για να δικαιολογήσω την επεικείμενη επένδυση που θέλω να κάνω (και εαν θα την κανω εν τέλει).

Αλήθεια, παραθέτεις τα υπέρ και τα κατά ενός MHEV σε σχέση με τι? Βλέποντας στα υπέρ λιγότερους ρύπους/λιγότερα τέλη φαντάστηκα πως εννοούσες σε σχέση με τα ICE (που δεν έχουν σοβαρές διαφορές αλλά ok), βλέποντας όταν τα κατά έγινε σαφές πως ΔΕΝ εννοείς σε σχέση με τα ICE.

Επίσης σε καμία περίπτωση η αγορά ενός καινούργιου αυτοκινήτου δεν μπορεί να θεωρηθεί επένδυση, ή να το θέσω καλύτερα το καινούργιο αυτοκίνητο είναι από τους χειρότερους τρόπους να επενδύσεις τα χρήματα σου.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
13 ώρες πριν, Ekder είπε

Καλησπέρα σε όλους. Θα ηθελα να λάβω 2-3 απόψεις σχετικά με την αγορά νεου αυτοκινήτου, υβριδικού (MHEV όχι PHEV). Βλέπω εδώ την ΕΕ να κινείται εναντίον του κινητήρα εσωτερικής καύσης.... και με αποθαρρύνει από το να αγοράσω κάποιο MHEV προοπτικής 10ετίας.

Θεωρείτε σωστή μια τέτοια αγορά? Τί θα ήταν υπέρ ή κατά, και τί θα πρέπει να εχω υπόψη μου για το μέλλον?

Προς το παρόν έχω:

ΥΠΕΡ:

Λιγότεροι ρύποι, λιγότερα τέλη (συνεπακόλουθο του προηγούμενου), αυτονομία.

ΚΑΤΑ:

Πιο ακριβό στην αγορά, υπάρχουσα εσωτερική καύση, αβεβαιο μελλον φορολογησης, αβεβαιο μελλον ΑΔΕΙΑΣ κυκλοφοριας εντος αστικων κεντρων...

Μπορεί και να τα παραλέω οκ... απλά ψαχνω οσο περισσότερες πληροφορίες για να δικαιολογήσω την επεικείμενη επένδυση που θέλω να κάνω (και εαν θα την κανω εν τέλει).

Λιγότερα τέλη σε σχέση με τι; Και τα diesel χαμηλά τέλη έχουν και το βενζινοκίνητο που έχω χαμηλά τέλη έχει.

Αυτονομία πάλι σε σχέση με τι; Σε σχέση με diesel έχει πολυ μικρότερη, σε σχέση με βενζίνη έχει την ίδια γιατί τα MHEV είναι κανονικά βενζινοκίνητα αυτοκίνητα που έχουν μια μικρή μπαταρία για υποβοήθηση. Δεν κινούνται με ηλεκτρική ενέργεια ούτε μέτρο.

Πιο ακριβό συγκρίνοντας τι με τι; Γιατί έχει MHEV πολύ φθηνότερα από βενζινοκίνητα. Πχ το Ford Focus είναι αρκετά φθηνότερο από ένα X5.

Το αβέβαιο μέλλον φορολόγησης ισχύει για οτιδήποτε επιλέξεις είτε είναι βενζίνη είτε diesel είτε ακόμα και ηλεκτρικό.

Το αβέβαιο μέλλον άδειας κυκλοφορίας κινείται στη σφαίρα της φαντασίας. Εκτός αν πιστεύεις ότι σε 10 χρόνια θα ζούμε σε μια ουτοπία που δεν θα υπάρχουν ICE κινητήρες και θα υπάρχουν 15 σταθμοί φόρτισης σε κάθε στενό ενώ σήμερα οι δρόμοι είναι γεμάτοι από οχήματα 20-25 χρόνων και ένα μεγάλο ποσοστό πολιτών αλλάζει το αυτοκίνητο 25ετίας που έχει με ένα 10ετίας για να το κρατήσει άλλα 10 χρόνια.

Και φυσικά όπως είπε και ο Joshua21 η αγορά αυτοκινήτου δεν είναι επένδυση. Δεν θεωρείται επένδυση κάτι το οποίο χάνει δραματικά την αξία του κάθε μέρα που περνά.

 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
18 ώρες πριν, korakios είπε

Καμία πτώση δεν είδα , το «θα» είναι υποκειμενικό 

Αυτα καλο ειναι να γινονται quote.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
17 ώρες πριν, Ekder είπε

Καλησπέρα σε όλους. Θα ηθελα να λάβω 2-3 απόψεις σχετικά με την αγορά νεου αυτοκινήτου, υβριδικού (MHEV όχι PHEV).

Πες μας και χλμ ανα έτος , χλμ καθημερινής διαδρομής , πόσο συχνά το θες για ταξίδια ,αν σκοπεύεις να το κρατήσεις όσο αντέξει και φυσικά budget πρώτα

3 ώρες πριν, haHa είπε

Αυτα καλο ειναι να γινονται quote.

μάλλον έλλειψη καφεΐνης, αλλά δε σε κατάλαβα :)

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

https://www.caranddriver.gr/eidiseis/arthro/to_tesla_model_2_tha_einai_fthinotero_kai_apo_golf-7798433/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook
 

Αν βγάλουν με 22.000 hatchback με >600km αυτονομία κάτι πάει να γίνει.

Για να δούμε...

Επεξ/σία από agnostos13
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 15/4/2021 στις 4:42 ΜΜ, korakios είπε

Πες μας και χλμ ανα έτος , χλμ καθημερινής διαδρομής , πόσο συχνά το θες για ταξίδια ,αν σκοπεύεις να το κρατήσεις όσο αντέξει και φυσικά budget πρώτα

Λοιπόν... το budget κρατάει για μια 12άρα προκαταβολή, και μετά δόσεις. Πηγαινοερχομαι δουλειά 60χμλ την ημέρα, μια διαδρομή που κάνω με τη μηχανή ως τώρα και εχω αρχίσει να τη σιχαίνομαι σε περιόδους με χάλια καιρό, ή οταν θέλω να μεταφέρω πράγματα.

Έχω ενα δανεικό Smart του αδερφού μου, το οποίο... δεν καλύπτει ανάγκες μεταφοράς, λόγω του μικρού χώρου.

Είδα είχε το Vitara μια καλή προσφορά (GL+ στανταρ υβριδικό MHEV). Στοχευω δηλαδή προς budget hybrid SUV.

Το χρειάζομαι για τα 60 χλμ τα καθημερινά σε περιπτώσεις κακού καιρού ή μεταφοράς πραγμάτων, σε ταξιδια, (Αθήνα-Έδεσσα με κόσμο) και λόγω και των δρόμων και της ιδιαιτερότητας της μεταφοράς μου (μένω Σαλαμίνα, οπότε ferry και χάλια δρόμοι = κλαις χαμηλό αυτοκίνητο). Και εννοείται γίνεται εύκολα ένα οικογενειακό μέσο αργότερα.

 

Στις 15/4/2021 στις 12:12 ΜΜ, Burgos είπε

Λιγότερα τέλη σε σχέση με τι; Και τα diesel χαμηλά τέλη έχουν και το βενζινοκίνητο που έχω χαμηλά τέλη έχει.

Σε σχέση με αντίστοιχο 100% ICE.

Στις 15/4/2021 στις 12:12 ΜΜ, Burgos είπε

Αυτονομία πάλι σε σχέση με τι; Σε σχέση με diesel έχει πολυ μικρότερη, σε σχέση με βενζίνη έχει την ίδια γιατί τα MHEV είναι κανονικά βενζινοκίνητα αυτοκίνητα που έχουν μια μικρή μπαταρία για υποβοήθηση. Δεν κινούνται με ηλεκτρική ενέργεια ούτε μέτρο.

Αυτονομία σε σχέση με 100% ηλεκτρικό.

Στις 15/4/2021 στις 12:12 ΜΜ, Burgos είπε

Πιο ακριβό συγκρίνοντας τι με τι; Γιατί έχει MHEV πολύ φθηνότερα από βενζινοκίνητα. Πχ το Ford Focus είναι αρκετά φθηνότερο από ένα X5.

Φθηνότερο σε σχέση με ίδιο μοντέλο, απλά με κινητήρα 100% ICE (είτε diesel, είτε βενζίνης).

Στις 15/4/2021 στις 12:12 ΜΜ, Burgos είπε

Το αβέβαιο μέλλον φορολόγησης ισχύει για οτιδήποτε επιλέξεις είτε είναι βενζίνη είτε diesel είτε ακόμα και ηλεκτρικό.

Το αβέβαιο μέλλον άδειας κυκλοφορίας κινείται στη σφαίρα της φαντασίας. Εκτός αν πιστεύεις ότι σε 10 χρόνια θα ζούμε σε μια ουτοπία που δεν θα υπάρχουν ICE κινητήρες και θα υπάρχουν 15 σταθμοί φόρτισης σε κάθε στενό ενώ σήμερα οι δρόμοι είναι γεμάτοι από οχήματα 20-25 χρόνων και ένα μεγάλο ποσοστό πολιτών αλλάζει το αυτοκίνητο 25ετίας που έχει με ένα 10ετίας για να το κρατήσει άλλα 10 χρόνια.

Έχεις δίκιο. Γι' αυτό όμως και απεύθυνα ερώτηση, μπας και ξέρει κάποιος κάτι παραπάνω. Όντως πάντως, σταθμούς και γενικότερα υποδομές για ηλεκτρικά δεν υπάρχει η πιθανότητα να δούμε σύντομα σε μεγάλη κλίμακα.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, Ekder είπε

Λοιπόν... το budget κρατάει για μια 12άρα προκαταβολή, και μετά δόσεις. Πηγαινοερχομαι δουλειά 60χμλ την ημέρα, μια διαδρομή που κάνω με τη μηχανή ως τώρα και εχω αρχίσει να τη σιχαίνομαι σε περιόδους με χάλια καιρό, ή οταν θέλω να μεταφέρω πράγματα.

εφόσον σε καλύπτει η διαδρομή πας για καθαρά ηλεκτρικό, βέβαια διαβάζω οτι

11 ώρες πριν, Ekder είπε

Το χρειάζομαι για τα 60 χλμ τα καθημερινά σε περιπτώσεις κακού καιρού ή μεταφοράς πραγμάτων, σε ταξιδια, (Αθήνα-Έδεσσα με κόσμο)

άρα ,δε θα σε πάει το ηλεκτρικό

To vitara που λες είναι mild hybrid επομένως δεν έχει σχέση με το θέμα εδώ

edit : και το budget σου δείχνει οτι δε σηκώνει plugin υβριδικό (και ξέχασα να σε ρωτήσω αν έχεις γκαραζ)

Spoiler

Θα σου έλεγα απαραίτητα μην προσπεράσεις τη λύση του CNG (3-4Ε/100χλμ) , Arona και Kamiq μιας και περνάς απο Ψαθόπυργο και Ιωάννινα (θα ανοίξει και σύντομα σταθμός στη Βέροια και σχεδιάζεται στη Κοζάνη αργότερα)

περισσότερα στο αντίστοιχο θέμα με CNG

https://www.insomnia.gr/forums/topic/685699-αυτοκίνητα-με-cng-φυσικό-αέριο/

ή σε υγραέριο το νέο Sandero (2021), βέβαια καμία σχέση με την οικονομία του CNG

Επεξ/σία από korakios
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
35 λεπτά πριν, korakios είπε

Ήρθε και επίσημα στη Μπανανία το Dacia Spring στα 18500 ...παρακμή ... σε άλλες χώρες βγαίνει 10 χιλιάρικα :(

Δεν παίζει 10000 επιδότηση στην Ελλάδα...

Επεξ/σία από agnostos13
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.