Προς το περιεχόμενο

Vodafone internet


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους. 
Έχω 1 ώρα και 30 λεπτά που δεν έχω Ίντερνετ στο σπίτι. Περνώ τηλεφωνώ στην εξυπηρέτηση πελατών αλλά δεν απαντάνε τι μπορω να κανω; Έχει κανέναν άλλος αυτό το θέμα; Στην ρυθμίσεις του ρουτερ φαίνεται ότι έχω Ίντερνετ. Έκλισα και άνοιγα το ρουτερ 2-3 φορές. Το πρόβλημα αυτό το έχει με με wifi και με Ethernet. Στο ρουτερ έχει ανάμενε όλα τα λαμπάκια. 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, NasiBill είπε

Καλησπέρα σε όλους. 
Έχω 1 ώρα και 30 λεπτά που δεν έχω Ίντερνετ στο σπίτι. Περνώ τηλεφωνώ στην εξυπηρέτηση πελατών αλλά δεν απαντάνε τι μπορω να κανω; Έχει κανέναν άλλος αυτό το θέμα; Στην ρυθμίσεις του ρουτερ φαίνεται ότι έχω Ίντερνετ. Έκλισα και άνοιγα το ρουτερ 2-3 φορές. Το πρόβλημα αυτό το έχει με με wifi και με Ethernet. Στο ρουτερ έχει ανάμενε όλα τα λαμπάκια. 

Να αναμένεις.... 

https://www.vodafone.gr/epikoinonia/

 

1936257021_Screenshot2020-10-11at21_29_07.png.a8cfe30d967715045565e109237b667b.png

...ίσως επηρεάζει κι άλλες υπηρεσίες!

  • Like 1
Δημοσ.

Το ίδιο και εγώ.. Ανάβουν όλα τα λαμπάκια, έχω τηλ αλλά στο ίντερνετ δεν μπαίνει.

Εγώ κατάφερα και μίλησα μαζί τους και μου είπαν ότι μέχρι τις 30/11 θα πρέπει να γίνει αναβάθμιση σε όσους ήταν σε cyta. 

Τώρα θα δείξει ποτέ θα επανέλθει. 

Δημοσ.

Μετά από 2 ώρες ξανά ήρθε η σύνδεση στο Ίντερνετ. Αυτό κάπου το είχα ακούσει και εγώ αλλά δεν εξαρτάται και από την περιοχή που μένουμε ; 

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

Γενικές πληροφορίες, με καθυστέρηση.

Το DSL σημαίνει επικοινωνία με τον πάροχο. Αν δεν ανάβει είναι αποσυγχρονισμός (με ποικιλία πιθανών αιτιών).

Το ίντερνετ σημαίνει πως παίρνει ΙΡ. Αν δεν έχεις πρόσβαση στο ίντερνετ με σβηστό, αναμμένο πράσινο ή αναμμένο κόκκινο ίντερνετ είναι αποσύνδεση. Δηλαδή υπάρχει επικοινωνία με τον πάροχο αλλά δεν παίρνει το ρούτερ σωστή ΙΡ για να έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο (και πάλι με ποικιλία πιθανών αιτιών). 

Αν έχετε πράσινο ίντερνετ αλλά δεν έχετε πρόσβαση στο ίντερνετ, το πιο πιθανό είναι πως το ρούτερ έχει κενή ΙΡ, μηδενική ΙΡ 0.0.0.0, ΙΡ φραγής (172.x.x.x) ή μπορεί να έχει σωστή ΙΡ και να είναι πρόβλημα DNS, συνήθως συμβαίνει 2-3 φορές τον χρόνο. Αν λοιπόν έχετε πράσινο ίντερνετ και δείτε μέσα από το ρούτερ (Κατάσταση και Υποστήριξη, διαδίκτυο, ΙΡ) οποιαδήποτε ΙΡ ΕΚΤΟΣ από τα παραπάνω, θα πρέπει να έχετε πρόσβαση κανονικά στο ίντερνετ, εκτός από την περίπτωση με το DNS που ανέφερα.

 

Αν δεν μπορείτε να βρείτε την τεχνική υποστήριξη στο 13840 μπορείτε να επικοινωνήσετε και μέσω chat ή ακόμα και στο facebook! υπάρχει απάντηση αλλά με καθυστέρηση, υποθέτω.

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...