Προς το περιεχόμενο

Ηλεκτρονική τιμολόγιση (πονοκέφαλος)


Επισκέπτης

Προτεινόμενες αναρτήσεις

8 λεπτά πριν, ZauZ είπε

Εφόσον ζητάνε από 01/01/2021 την υποχρεωτική διαβίβαση στο myDATA με σκοπό αυτό να γίνεται σε πραγματικό χρόνο (κατά την έκδοση) προκύπτει αυτονόητα ότι θα γίνει υποχρεωτική η ηλεκτρονική τιμολόγηση.  

Ε ναι. Και γλιτώνεις να περνάς με το χέρι χειρόγραφα. ZauZ, σε παρακαλώ, ρίξε μια ματιά στην επάνω απάντηση μου σε εσένα. Εχω κάνει παράθεση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 86
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

4 ώρες πριν, Kostas88KG είπε

ZauZ, σε παρακαλώ, ρίξε μια ματιά στην επάνω απάντηση μου σε εσένα

ΠΡΟΣΟΧΗ – Ακολουθεί σεντόνι – αναγκαίο -

Είναι μπερδεμένο οπότε θα προσπαθήσω να το εξηγήσω όσο καλύτερα και πιο απλά γίνεται.

 

Έχουμε 2 περιπτώσεις

Α. Ηλεκτρονικό Παραστατικό - - - > myDATA

B. Ηλεκτρονικό Παραστατικό - - -> Πάροχος - - -> myDATA

Άρα η αποστολή/σύνδεση με το myDATA μπορεί να γίνει με 2 διαφορετικούς τρόπους (Α & Β) όμως ο τρόπος Β είναι υποχρεωτικός σε μια πολύ συγκεκριμένη περίπτωση που θα την εξηγήσω στο τέλος.

Το ηλεκτρονικό παραστατικό σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να είναι σε κατάλληλη μορφή.

 

Στην περίπτωση Α το myDATA καθορίζει ακριβώς τη μορφή με την οποία πρέπει να σταλεί το παραστατικό και τι προδιαγραφές πρέπει να έχει (XML). Το myData καθορίζει επίσης το τι θα συμβεί και με ποιο τρόπο στο παρασκήνιο μετά την υποβολή του παραστατικού σου. (π.χ. επιστρέφει πίσω το μοναδικό ΜΑΡΚ ή UID) το οποίο θα πρέπει να εκτυπωθεί πάνω στο παραστατικό.

Στην περίπτωση Β ο πάροχος κανονίζει σε τι μορφή και πως θα στείλεις το παραστατικό σε αυτόν και στη συνέχεια αυτός θα το μετασχηματίσει έτσι ώστε να είναι συμβατό με τις προδιαγραφές του myDATA και θα αναλάβει αυτός από εκεί και πέρα να το υποβάλει με βάση αυτά που του έστειλες εσύ. Συνήθως ο πάροχος ζητάει το τιμολόγιο σε κάποια δική του τυποποιημένη μορφή όπως XML, JSON κτλ. Όχι σε Excel, Word, Powerpoint ή φωτογραφία…

Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει ότι ο πάροχος θα μπορεί (μελλοντικά) να χαρακτηρίσει και να πιστοποιήσει την αυθεντικότητα του παραστατικού που του έστειλες χωρίς να το έχει στείλει ακόμα στο myDATA. Στην περίπτωση Α αυτό το κάνει κατευθείαν το myDATA.

 

Ποιος χρησιμοποιεί τί και γιατί.

Ο τελικός πελάτης (επαγγελματίας, επιχείρηση) θα πρέπει να χρησιμοποιήσει μια εφαρμογή η οποία θα βγάζει σε κατάλληλη μορφή τα παραστατικά. Το αν η τελική αποστολή γίνεται απευθείας από την εφαρμογή ή μέσω παρόχου αυτό πρακτικά δεν απασχολεί τον τελικό πελάτη.

Στην Α περίπτωση θα πρέπει η εφαρμογή να είναι 100% συμβατή με τις προδιαγραφές του myDATA (που μέχρι τώρα αλλάζουν συνεχώς).

Είναι κάτι αρκετά δύσκολο και μπερδεμένο οπότε δεν μπορούν να το πετύχουν όλες οι εφαρμογές (την απευθείας σύνδεση) ή δεν αξίζει να επενδύσουν χρόνο και κόπο σε κάτι τέτοιο. Σε αυτή τη περίπτωση η εφαρμογή θα συνεργαστεί με έναν πάροχο που θεωρητικά θα της δώσει «πιο σταθερές προδιαγραφές» και μια λύση στο παρασκήνιο την οποία οι προγραμματιστές της εφαρμογής θα μπορούν να υλοποιήσουν πιο εύκολα.

Ο τελικός πελάτης δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει τις υπηρεσίες παρόχου από μόνος του με λίγα λόγια. Περισσότερο διαφημιστικό τρικ συγκεκριμένων εταιριών αυτή τη στιγμή.

 

Σημαντική διαφορά Νο 1

Όταν μια εφαρμογή συνδεθεί απευθείας με το myDATA υπάρχουν επιπλέον δυνατότητες όπως επαναυποβολή του παραστατικού σε περίπτωση λάθους, ακύρωση, διόρθωση, αναζήτηση κτλ. (είναι προφανές ότι θα πρέπει να τα έχουν υλοποιήσει οι προγραμματιστές της εφαρμογής αυτά).

Στην περίπτωση αποστολής μέσω παρόχου η διαδικασία είναι «μια και έξω» το παραστατικό δεν μπορεί να υποβληθεί δεύτερη φορά και ο πάροχος απλά στέλνει πίσω τη σήμανση. Δεν μπορεί να αναζητήσει παραστατικά, δεν μπορεί να κάνει διορθώσεις, δεν μπορεί να αντλήσει τα τιμολόγια που έχουν κόψει άλλοι για τον επιχειρηματία κτλ.

 

Σημαντική διαφορά Νο 2

Για να κόψει κάποιος απόδειξη ΛΙΑΝΙΚΗΣ που σήμερα θέλει σήμανση (φορολογικό μηχανισμό ή ταμειακή μηχανή δηλαδή) θα πρέπει υποχρεωτικά η απόδειξη ΛΙΑΝΙΚΗΣ να αποσταλεί μέσω παρόχου. Δηλαδή «μια και έξω».

Αν κάποιος δεν χρειάζεται να κόβει «θεωρημένες» αποδείξεις λιανικής ή έχει αναβαθμισμένη ταμειακή / φορολογικό μηχανισμό δεν υπάρχει νομίζω λόγος να αναζητά λύσεις που περιλαμβάνουν πάροχο στη μέση.

Υπάρχουν και κάποιες διαφορές σε επίπεδο φορολογικών ελέγχων κτλ που όμως δεν υπάρχει λόγος να τις αναφέρω γιατί δεν είναι τεχνικές και ούτε οι ίδιοι ξέρουν ακόμα τι λένε…

Όσες εταιρίες λοιπόν έχουν μια εφαρμογή και θέλουν να προσφέρουν τόσο Τιμολόγια και αθεώρητες αποδείξεις, όσο και «θεωρημένες» αποδείξεις λιανικής (π.χ. πώληση ρούχων) θα πρέπει ή να είναι και οι ίδιες πάροχοι ή να χρησιμοποιήσουν κάποιον τρίτο πάροχο (για τις αποδείξεις λιανικής πώλησης).

 

Είναι προφανές ότι όσες εταιρίες είναι πάροχοι (ασχέτως εάν έχουν ή όχι δικό τους software για τον τελικό πελάτη) θα χρεώνουν αυτές τις υπηρεσίες προς τρίτους κατασκευαστές software και είναι λογικό είναι το κόστος αυτό να μετακυλήσει στον τελικό πελάτη.

 

Εταιρίες με εφαρμογές όπως το Pelatologio.gr λοιπόν για να αποφύγουν αυτό το σενάριο της αύξησης του κόστους στον τελικό πελάτη αλλά και για να μην υπάρχουν εξαρτήσεις από τρίτες υποδομές έχουν μπει σε μια χρονοβόρα και κοστοβόρα διαδικασία να γίνουν και οι ίδιοι πάροχοι. Έτσι μπορούν να προσφέρουν μια ολοκληρωμένη λύση χωρίς να ζαλίζουν τον πελάτη τους. Θέλω να πιστεύω ότι υπηρεσίες παρόχων θα προσφέρουν όλες οι μεγάλες cloud εφαρμογές. Δεν είναι δηλαδή μόνο αυτές οι 4 πολύ συγκεκριμένες που έχουν ανακοινώσει για κάποιο λόγο στο website της ΑΑΔΕ…

 

 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, ZauZ είπε

Εφόσον ζητάνε από 01/01/2021 την υποχρεωτική διαβίβαση στο myDATA με σκοπό αυτό να γίνεται σε πραγματικό χρόνο (κατά την έκδοση) προκύπτει αυτονόητα ότι θα γίνει υποχρεωτική η ηλεκτρονική τιμολόγηση.  

Τα έσοδα δεν είναι ανάγκη να διαβιβάζονται σε πραγματικό χρόνο και σε καμία περίπτωση δεν είναι υποχρεωτική η ηλεκτρονική τιμολόγηση. Νομίζω κιόλας ότι δεν θα μπορούσε η Ελλάδα να το κάνει υποχρεωτικό γιατί αντιβαίνει το κοινοτικό δίκαιο όπου το τιμολόγιο μπορεί να εκδίδεται με οποιοδήποτε πρόσφορο ΄μέσο.

Άλλο που συμφέρει τους περισσότερους  να γίνεται η έκδοση ηλεκτρονικά. Ωστόσο υπάρχουν και άτομα που κόβουν πολύ λίγα τιμολόγια ή αποδείξεις λιανικής μέσα στο χρόνο, ε αυτά δεν έχουν κανένα λόγο για 10-20 τιμολόγια η αποδείξεις να αγοράζουν εμπορικές εφαρμογές, και δεν είναι και υποχρεωμένα να το κάνουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να κάνω μια ερώτηση κι εγώ, αν ξέρει κάποιος. Λέω από 1/11 να αρχίσω να μεταβιβάζω τα δεδομένα στο mydata μέσω του εμπορικού μου προγράμματος.

Απ' ό,τι διαβάζω υποχρεωτικό θα είναι από 1/1/2021.

Ξέρει κάποιος με τα υπόλοιπα τιμολόγια του 2020 τι θα γίνει; Θα πρέπει να διαδιβαστουν κι αυτά (αναδρομικά); Θα υποβάλλουμε ΜΥΦ για το 2020;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχω καταμπερδευτει με αυτην την ιστορια.

Τι θα γινει πως θα γινει με ποιον τροπο  θα γινει δεν εχω ιδεα.Διαβαζω και δεν καταλαβαινω τιποτα ειλικρινα.

Οι Λογιστες δεν θελουν να το εφαρμοσουν για πολλους λογους και οι επιχειρησεις δεν ξερουν τι να κανουν μιας και το κοστος θα ανεβει αντι να μειωθει με οσα γινονται.

Πως ειναι δυνατον να ξεκιναει κατι τετοιο σε μια χωρα που η πλειοψηφια δεν ξερει καν να κοψει χειρογραφο τιμολογιο και ζητας τωρα απο ανθρωπους που δεν ξερουν ουτε υπολογιστη να διαχειριστουν να σου κοψει τιμολογιο ηλεκτρονικα?

Δεν υπαρχει λογος μα κανενας ομως να ερθει να επενδυσει σε αυτη τη χωρα ποσο μαλλον οι νεοι ανθρωποι που ξεκινανε τωρα να χτισουν κατι δικο τους.Καθε μερα καθε μηνα καθε χρονο αλλαζει ολο το τοπιο σε οτι εχει να κανει με τις επιχειρησεις απο τις πιο μικρες εως και τις πιο μεγαλες και στο σταδιο που βρισκομαστε σημερα και λογω των συγκυριων ειναι ακομα χειροτερα τα πραγματα.

Ενας καθημερινος αγωνας να μαθαινεις να ενημερωνεσαι να διαβαζεις για το τι αλλαζει και να μην μπορεις να εισαι προσηλωμενος στον στοχο σου και στην δουλεια σου.

Μας περνανε και το mydata τωρα σαν ηλεκτρονικη τιμολογηση το οποιο δεν εχει καμια σχεση με την ηλεκτρονικη τιμολογηση.Αλλο ηλεκτρονικη τιμολογηση αλλο το mydata.Και τιμολογια να κοβεις χειρογραφα και να τα στελνεις με email και μια φορμα να συμπληρωνεις και να την στελνεις ηλεκτρονικη τιμολογηση λεγεται κι αυτο.Mydata και π@π@ριες.

Να το ξεκινησεις πιλοτικα για εναν χρονο σε επιχειρησεις Γ' κατηγοριας να το καταλαβω.Να δεις πως θα παει και μετα να το κανεις και στην πραξη για εναν χρονο ακομη και τοτε να δεις τα αποτελεσματα και να διορθωσεις οσα πρεπει για να λειτουργησει ετσι οπως πρεπει.Αν δεις οτι λειτουργει το ξεκινας μετα και για ολους τους υπολοιπους.

Να πιασει και να λειτουργησει σωστα το mydata στην Ελλαδα και απο πρωτη του χρονου δεν υπαρχει καμια περιπτωση.Καμια ομως.Θα πεσουν τετοια προστιμα σε επιχειρησεις και ελευθερους επαγγελματιες που δεν θα ξερουν τι να κανουν και θα γινει χαμος.

Μπορεις να κανω και λαθος σε ολα απ'οσα εχω πει μεχρι τωρα και να ειναι τελειως διαφορετικα τα πραγματα και να το βλεπω λαθος αλλα μακαρι να πανε ολα καλυτερα γιατι δεν παλευεται αλλο η κατασταση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, HERTHAN είπε

Εχω καταμπερδευτει με αυτην την ιστορια.

Τι θα γινει πως θα γινει με ποιον τροπο  θα γινει δεν εχω ιδεα.Διαβαζω και δεν καταλαβαινω τιποτα ειλικρινα.

Οι Λογιστες δεν θελουν να το εφαρμοσουν για πολλους λογους και οι επιχειρησεις δεν ξερουν τι να κανουν μιας και το κοστος θα ανεβει αντι να μειωθει με οσα γινονται.

Πως ειναι δυνατον να ξεκιναει κατι τετοιο σε μια χωρα που η πλειοψηφια δεν ξερει καν να κοψει χειρογραφο τιμολογιο και ζητας τωρα απο ανθρωπους που δεν ξερουν ουτε υπολογιστη να διαχειριστουν να σου κοψει τιμολογιο ηλεκτρονικα?

Δεν υπαρχει λογος μα κανενας ομως να ερθει να επενδυσει σε αυτη τη χωρα ποσο μαλλον οι νεοι ανθρωποι που ξεκινανε τωρα να χτισουν κατι δικο τους.Καθε μερα καθε μηνα καθε χρονο αλλαζει ολο το τοπιο σε οτι εχει να κανει με τις επιχειρησεις απο τις πιο μικρες εως και τις πιο μεγαλες και στο σταδιο που βρισκομαστε σημερα και λογω των συγκυριων ειναι ακομα χειροτερα τα πραγματα.

Ενας καθημερινος αγωνας να μαθαινεις να ενημερωνεσαι να διαβαζεις για το τι αλλαζει και να μην μπορεις να εισαι προσηλωμενος στον στοχο σου και στην δουλεια σου.

Μας περνανε και το mydata τωρα σαν ηλεκτρονικη τιμολογηση το οποιο δεν εχει καμια σχεση με την ηλεκτρονικη τιμολογηση.Αλλο ηλεκτρονικη τιμολογηση αλλο το mydata.Και τιμολογια να κοβεις χειρογραφα και να τα στελνεις με email και μια φορμα να συμπληρωνεις και να την στελνεις ηλεκτρονικη τιμολογηση λεγεται κι αυτο.Mydata και π@π@ριες.

Να το ξεκινησεις πιλοτικα για εναν χρονο σε επιχειρησεις Γ' κατηγοριας να το καταλαβω.Να δεις πως θα παει και μετα να το κανεις και στην πραξη για εναν χρονο ακομη και τοτε να δεις τα αποτελεσματα και να διορθωσεις οσα πρεπει για να λειτουργησει ετσι οπως πρεπει.Αν δεις οτι λειτουργει το ξεκινας μετα και για ολους τους υπολοιπους.

Να πιασει και να λειτουργησει σωστα το mydata στην Ελλαδα και απο πρωτη του χρονου δεν υπαρχει καμια περιπτωση.Καμια ομως.Θα πεσουν τετοια προστιμα σε επιχειρησεις και ελευθερους επαγγελματιες που δεν θα ξερουν τι να κανουν και θα γινει χαμος.

Μπορεις να κανω και λαθος σε ολα απ'οσα εχω πει μεχρι τωρα και να ειναι τελειως διαφορετικα τα πραγματα και να το βλεπω λαθος αλλα μακαρι να πανε ολα καλυτερα γιατι δεν παλευεται αλλο η κατασταση.

Απο τα 15 μου, εδω και πάνω απο 15 χρόνια δηλαδή, δεν εχει περάσει 1 ημέρα που να μην έκανα χρήση υπολογιστή. Ασχολήθηκα με 500 δουλειές και όλες είχαν χρήση προγραμμάτων, logistics, sql databases κλπ. Ε αυτο το πράγμα που θέλουν να κάνουν κι εγω δεν το καταλαβαίνω και πολυ σωστά λες οτι πρέπει να ξεκινήσει κάτι πιλοτικά και πολύ πιο απλά. Τι μ@$$&^ες είναι αυτες που κάνουν ρε γαμώτο; Διάβασα την αναλυτική εξήγηση του αγαπητού zauz επάνω και πάλι εχω κενά στην αντίληψη λειτουργίας του όλου συστήματος. Ναι, θελω να ξέρω πως βιδώνει και η τελευταία βίδα στο τελευταίο υποσύστημα του υποσυστήματος.

Βρακί δε θα έχουμε να βάλουμε σε λίγο με τον κορονοϊο, τα ηλεκτρονικά τιμολόγια μας μάραναν.

Τι να πω..

Επεξ/σία από Kostas88KG
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, Kostas88KG είπε

Απο τα 15 μου, εδω και πάνω απο 15 χρόνια δηλαδή, δεν εχει περάσει 1 ημέρα που να μην έκανα χρήση υπολογιστή. Ασχολήθηκα με 500 δουλειές και όλες είχαν χρήση προγραμμάτων, logistics, sql databases κλπ. Ε αυτο το πράγμα που θέλουν να κάνουν κι εγω δεν το καταλαβαίνω και πολυ σωστά λες οτι πρέπει να ξεκινήσει κάτι πιλοτικά και πολύ πιο απλά. Τι μ@$$&^ες είναι αυτες που κάνουν ρε γαμώτο; Διάβασα την αναλυτική εξήγηση του αγαπητού zauz επάνω και πάλι εχω κενά στην αντίληψη λειτουργίας του όλου συστήματος. Ναι, θελω να ξέρω πως βιδώνει και η τελευταία βίδα στο τελευταίο υποσύστημα του υποσυστήματος.

Βρακί δε θα έχουμε να βάλουμε σε λίγο με τον κορονοϊο, τα ηλεκτρονικά τιμολόγια μας μάραναν.

Τι να πω..

Θα ξαναπώ ότι το my data δεν έχει ως (φανερό) σκοπό να γίνει η τιμολόγηση ηλεκτρονική έστω και αν εμμέσως θα αναγκάσουν πολλούς να το κάνουν.

Χονδρικά αυτοί που εκδίδουν τιμολόγια ανεβάζουν τα στοιχεία που απαιτείται στο my data (ως έσοδα ή έξοδα αν είναι αυτοτιμολόγηση) και οι λήπτες τους μπαίνουν συμφωνούν και τα χαρακτηρίζουν. Έτσι δημιουργείται ένα είδος λογιστικών βιβλίων εντός του my data  (που δεν έχει σχέση με τα κανονικά λογιστικά βιβλία που τηρεί η επιχείρηση).

Αν υπάρχουν διαφωνίες π.χ ένα έσοδο δεν έχει ανέβει καθόλου ή έχει ανέβει λάθος θα βρεθεί υποτίθεται η διαφορά και αυτός που το έχει εκδώσει θα κληθεί να το διορθώσει. Έτσι θα βγαίνει αυτόματα (στην θεωρία) το ΦΠΑ μιας επιχείρησης και (ακόμα περισσότερο στην θεωρία) το αποτέλεσμα στο τέλος της χρήσης. Έτσι έχουν σκοπό να σταματήσουν τα εικονικά τιμολόγια, τις λάθος δηλώσεις στο Φ.Π.Α κλπ. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Conan2046 είπε

Έτσι έχουν σκοπό να σταματήσουν τα εικονικά τιμολόγια, τις λάθος δηλώσεις στο Φ.Π.Α κλπ. 

Αυτο ακριβως ειναι το mydata οπως το περιεγραψες παραπανω.

Αλλα θα σταθω στο τελευταιο που ανεφερες.......θεωρω οτι θα γινει ακριβως το αντιθετο και δεν θα κοβει κανεις τιποτα.Αν πριν εκοβαν τα μισα τωρα θα κοβουν ακομα λιγοτερα με ολες αυτες τι διαδικασιες.

Κι επισης τα εικονικα δεν προκειται να τα σταματησουν γιατι και τωρα μπορουν να το κανουν ακομη και με το mydata.Απλα θα το περνανε μεσα και δεν θα πληρωνουν τιποτα απο ΦΠΑ.

Αν δεν ριξουν ολους τους φορους κι αν δεν ριξουν και τα ποσοστα στις ασφαλιστικες εισφορες(και οχι μονο) θα κανουν μια τρυπα στο νερο για την φοροδιαφυγη.

Το κρατος εδω και παρα πολλα χρονια εχει μπει συνεταιρος σε καθε επιχειρηση κι αυτο δεν θα ειναι ποτε αποδεκτο απο κανεναν οσα χρονια κι αν περασουν.

Αλλα οπως θα ξερεις καλα ειναι πολλοι αυτοι που πρεπει να πληρωθουν καθε μηνα και καποιος πρεπει να τους πληρωσει.

Το mydata και γενικοτερα ο χαμος που γινεται τωρα ειναι σαν να πας στην Ουγκαντα να βαλεις φαναρια σε καθε δρομο ενω δεν ειχες ποτε.

Επεξ/σία από HERTHAN
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το σίγουρο είναι ότι αυτοί που δεν έκοβαν θα συνεχίζουν να κάνουν το ίδιο. Τα εικονικά όμως θα είναι δυσκολότερο να το κάνουν, θα χτυπάει αμέσως η διαφορά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Κάτι πιο απλό από το pelatologio σε cloud που να μην κρατάει πελατολόγιο, αποθήκες κλπ και που να του δίνεις μόνο στοιχεία πελάτη και στοιχεία εμπορευμάτων δεν υπάρχει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

η αληθεια ειναι οτι μια καινουργια διαδικασια δεν την βαζεις οριζοντια σε ολους

ξεκινας απο τους μεγαλους, που εχουν την υποδομη και την τεχνογνωσια. την δουλευεις, βλεπεις που εχει παει σωστα που παει λαθος και μετα διορθωνεις και κατεβαινεις κατηγορια. Ετσι ωστε οταν φτασεις στον κυρ. Μητσο ΤΑ ΠΑΝΤΑ να ειναι fault-proof και να εχουν μπει ολοι οι προμηθευτες του για να μην φοροδιαφυγει (αυτος ειναι ο σκοπος του για εμενα).

Τωρα πως εμεις με ατομικες επιχειρησεις, που ξαφνικα απο την μια μερα στην αλλη, δημιουργησαμε e-shops, προσπαθουμε να διατηρησουμε μια φυσικη αποθηκη και μια εικονικη-ψηφιακη, και παραλληλα μας πετας και αυτο ... με εσοδα στον πατο και εξοδα τα ιδια και μας δημιουργεις και αλλα ...πραγματικα δεν μπορω να πω τιποτα.

αλλο παρα μονο οτι θελουν να αφανισουν την ατομικη επιχειρηση

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, verylife78 είπε

 

αλλο παρα μονο οτι θελουν να αφανισουν την ατομικη επιχειρηση

Ακριβως αυτο και οχι μονο.

Ειναι εγκληματικο αυτο που κανουν.

Εδω και δεκαετιες μερικοι ασχετοι που δεν ξερουν τι θα πει επιχειρειν μιας και δεν εχουν δουλεψει ποτε στην ζωη τους αποφασιζουν τι ειναι καλο για την επιχειρηματικοτητα και την οικονομια γενικοτερα.

Και περιπτερο ν'ανοιγαν θα το εκλειναν.....γιατι και το περιπτερο θελει να εχεις μυαλο για να το δουλεψεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν ένα χρόνο πήρα μια καινούργια ταμειακή γιατί η παλιά συμπλήρωσε τα Ζ της. Πήρα μία Proline polo η οποία μου είπαν μπορείς να κόβεις και τιμολόγια από αυτήν. Ετσι και εγώ εδώ και ένα χρόνο κόβω και τιμολόγια και αποδείξεις από αυτήν. (ΜΕΓΑΛΗ ΕΥΚΟΛΙΑ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΗ). Όλα καλά μέχρι εδώ...... Πάω το καλοκαίρι της κάνω την αναβάθμιση και πληρώνω 90euro, πάω πριν ένα μήνα και της περνάνε και το κλειδί που θα συνδέετε με την εφορία και πληρώνω άλλα 30 ευρώ..... και φτάνω στο σήμερα που μαθαίνω ότι από αυτήν την μηχανή δεν θα μπορώ να κόβω "μάλλον" τιμολόγια όταν ξεκινήσει όλο αυτό το σύστημα παρα μόνο αποδείξεις , και τα τιμολόγια "ίσως" χρειαστεί να πάρω ένα πρόγραμμα το οποίο μου είπαν ότι θα το πληρώνω κάτι σαν συνδρομή 150ευρω το χρόνο  συν το κόστος της αρχικής του εγκατάστασης 200ευρώ. Ισχύει αυτό? γιατί αν ισχύει για άλλη μια φορά θα θεωρήσω τον εαυτό μου ΜΑ@@ΚΑ και κορόιδο που πλήρωσα τόσα λεφτά για αυτή την μηχανή συν της αναβαθμίσεις της ενώ θα μπορούσα να πάρω μια αρκετά ποιο φθηνή να κάνω την δουλεία μου όπως εκανα με την παλιά και έκοβα μόνο τις αποδείξεις....και αργότερα έβαζα και ένα πρόγραμμα για τα ηλεκτρονικά τιμολόγια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, maverick290402 είπε

Πριν ένα χρόνο πήρα μια καινούργια ταμειακή γιατί η παλιά συμπλήρωσε τα Ζ της. Πήρα μία Proline polo η οποία μου είπαν μπορείς να κόβεις και τιμολόγια από αυτήν. Ετσι και εγώ εδώ και ένα χρόνο κόβω και τιμολόγια και αποδείξεις από αυτήν. (ΜΕΓΑΛΗ ΕΥΚΟΛΙΑ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΗ). Όλα καλά μέχρι εδώ...... Πάω το καλοκαίρι της κάνω την αναβάθμιση και πληρώνω 90euro, πάω πριν ένα μήνα και της περνάνε και το κλειδί που θα συνδέετε με την εφορία και πληρώνω άλλα 30 ευρώ..... και φτάνω στο σήμερα που μαθαίνω ότι από αυτήν την μηχανή δεν θα μπορώ να κόβω "μάλλον" τιμολόγια όταν ξεκινήσει όλο αυτό το σύστημα παρα μόνο αποδείξεις , και τα τιμολόγια "ίσως" χρειαστεί να πάρω ένα πρόγραμμα το οποίο μου είπαν ότι θα το πληρώνω κάτι σαν συνδρομή 150ευρω το χρόνο  συν το κόστος της αρχικής του εγκατάστασης 200ευρώ. Ισχύει αυτό? γιατί αν ισχύει για άλλη μια φορά θα θεωρήσω τον εαυτό μου ΜΑ@@ΚΑ και κορόιδο που πλήρωσα τόσα λεφτά για αυτή την μηχανή συν της αναβαθμίσεις της ενώ θα μπορούσα να πάρω μια αρκετά ποιο φθηνή να κάνω την δουλεία μου όπως εκανα με την παλιά και έκοβα μόνο τις αποδείξεις....και αργότερα έβαζα και ένα πρόγραμμα για τα ηλεκτρονικά τιμολόγια.

Δυστυχώς οι ταμειακές ΜΗΧΑΝΕΣ δεν μπορούν να στείλουν τιμολόγια με τα στοιχεία που θέλει το mydata.

Eαν κόβεις πάνω από 50 τιμολόγια τον χρόνο θέλεις Πρόγραμμα,και βέβαια υπάρχουν φθηνότερες λύσεις από 150 ευρώ το χρόνο και 200 ευρώ κόστος εγκατάστασης.

Στο θέμα της αναβάθμισης της Ταμειακής,δεν φταίει η Ταμειακή αλλά το Υπουργείο που άλλαξε τις προδιαγραφές για την σύνδεση τους τον Φλεβάρη του 2020,και τις ανάγκασε σε υποχρεωτική αναβάθμιση ακόμα και τις καινούργιες.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μπήκα κι εγώ στη φάση να δω πάνω κάτω τι παίζει. Ο λογιστής μας είπε ότι δεν το αναλαμβάνει. Έχουμε κάτω από 50 εκδιδόμενα τιμολόγια. Νομίζω ότι με τη φόρμα καταχώρησης θα μπορώ να τα περνάω αλλά έχω κάποιες απορίες.

Υποχρέωση έχει ο καθένας να καταχωρεί τα τιμ που εκδίδει μόνο ή και όσα λαμβάνει από τρίτο; Φαντάζομαι ότι αυτα θα πρέπει αντίστοιχα ο εκδότης να τα κάνει. Αν δεν τα κάνει εντός προθεσμίας ο εκδότης, ο λήπτης θα έχει ποινή-πρόστιμο;

Λένε ότι θα ξεκινήσει από 1/4 αλλά η υποχρέωση είναι από 1/1. Οι αποδείξεις λιανικής πώς θα περαστούν από 1/1 εφόσον ακόμα δεν είναι υποχρεωτική η σύνδεση με το taxis (πήρε παράταση); θα τις περάσουμε κι αυτές εμείς; Ή μόνο τα τιμολόγια;

Στο mydata περνάμε κάτι άλλο εκτός τα τιμολόγια; Π.χ. λοιπά έξοδα. Ή τα περνάει ο λογιστής;

Υπάρχει προθεσμία ως τις 20 του επόμενου μήνα για όσους έχουν ως 50 τιμ ή ως 50κ τζίρο, σωστά; Άρα, γιατί οι λογιστές να μην διευκόλυναν αυτούς τους πελάτες με μια έξτρα αμοιβή; Δεν μας το πρότεινε καν.

Επεξ/σία από 1comment
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...