Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αγορασα 2lt ,λάδι αυτοκινητου απο μαγαζι διαφημισμένο στο skroutz ,το Mr.Energy, στον κορυδαλλο. Ο καταστηματαρχης εκει ομως προσφέρει επιπλέον υπηρεσία(αλλαγή λαδιών) η οποια όμως συνδεεται με το προιον του skroutz. Η εμπειρια μου ηταν δυσάρεστη  και την παραθέτω (κόσμια και ξεκάθαρα).Εγραψα αρνητικη κριτική αλλά το skroutz μου εστειλε απαντηση οτι δεν μπορει να την δημοσιευσει γιατι δεν αφορά το προιον που ειναι στην σελίδα τους!!! Κατα τα άλλα τους ενδιαφερει να υπαρχει τεκμηριωμένη ,επικοδομητική και ευπρεπής κριτική... 

Το προιόν υπήρχε άμεσα διαθέσιμο ,σε συγκριτικά χαμηλότερη τιμή απο άλλους στο skroutz. (λάδια).Ομως για να τοποθετηθει στο αμαξι ΥΠΑΡΧΕΙ χρέωση σε αντίθεση με άλλους προμηθευτές που είναι λιγο πιο ακριβοί στο προιον, ομως ΔΕΝ χρεώνουν εργατικά αλλαγής λαδιών!!.Αρα σας έρχεται μια η άλλη εαν θελετε και αλλαγή ταυτόχρονα με την αγορά. Συμφέρει για take away.
Τώρα, στην περιπτωση που θελει κάποιος να αλλάξει λάδια εκει, χρειάζεται ΤΕΡΑΣΤΙΑ προσοχή! Δεν υπάρχει ανυψωτική ράμπα, ουτε γρύλος/ρόμβος !! Χρησιμοποιούν δύο μεταφερόμενες πλαστικές "σφήνες" στις οποίες το αμάξι πρέπει να ανέβει προσεχτικά ωστε να αποκτήσει ενα σχετικό υψος μπροστά. Δυστυχώς εαν ΕΛΑΧΙΣΤΑ πατηθεί παραπάνω το γκάζι ,οπως έγινε στη δική μου περίπτωση, οι σφήνες γλυστράνε προς τα πίσω και το αμάξι ΠΕΦΤΕΙ μπροστά στο κενό, σαν να εχει κατέβει απο διπλό σε ύψος πεζοδρόμιο !! Έκανε απίστευτο τράνταγμα πέφτοντας, ελπίζω να μην έπαθε κάποια ζημιά που θα φανει αργοτερα.. Τι να πω.
Ο άνθρωπος φαίνεται να ξερει τη δουλειά του & ηταν ευγενέστατος, ομως ο εξοπλισμός που εχει για αυτό το σκοπό θεωρώ οτι βάζει σε κίνδυνο τα αυτοκίνητα (ανεξάρτητα με το ποιος θα κάνει τον εν λόγω χειρισμό..)
Είναι εύκολο για εκείνον, επικίνδυνο για τους πελάτες & τα αμάξια τους.

Επεξ/σία από athensnikos
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 21/1/2021 στις 3:28 ΜΜ, tsofras είπε

Να προσθέσω και εγώ επειδή δεν θα άνοιγα σχετικό ποστ , ότι πλέον πρέπει να προσέχουμε τα καταστήματα που συμμετέχουν στο καλάθι του Σκρουτζ

έκανα αρνητική σε κατάστημα που είχα κάνει αγορά μέσω Σκρουτζ γιατί μου ήρθε το προϊόν μετά απο 45 ημέρες ενώ ήταν άμεσα διαθέσιμο.

Έφαγα άκυρο απο το Σκρουτζ ότι δεν έφταιγε το κατάστημα για την καθυστέρηση αλλά οι ίδιοι

2 email είχα στείλει στο Σκρουτζ να ακυρώσει την παραγγελία δεν απάντησαν ποτέ

Και φτάνεις σε ένα σημείο που δεν μπορείς να βάλεις αρνητική ούτε στο κατάστημα ούτε στο Σκρουτζ

Ωραία μπιζνα έστησαν :D

 

και νόμιζα πως είμαι ο μοναδικός και περίεργος... (άνοιξαν τα μαγαζιά ευτυχώς)

Ρε συ και σε εμένα το ίδιο είπαν. Σε αρνητική κριτική που έγραφα πως ο χρόνος παράδοσης λόγω covid ήταν φυσιολογικός και στην συνέχεια έκραζα το μαγαζί και για παρόμοιους λόγους, έφαγα άκυρο  λέγοντας μου πως έφταιγαν οι ίδιοι για την καθυστέρηση (και στην κριτική να γράφω κάτι του στυλ "το προϊόν έκανε "χ" χρόνο να φτάσει και ήταν και χαλασμένο!").

Επεξ/σία από sam sam
  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ.
21 ώρες πριν, sam sam είπε

Ρε συ και σε εμένα το ίδιο είπαν. Σε αρνητική κριτική που έγραφα πως ο χρόνος παράδοσης λόγω covid ήταν φυσιολογικός και στην συνέχεια έκραζα το μαγαζί και για παρόμοιους λόγους, έφαγα άκυρο  λέγοντας μου πως έφταιγαν οι ίδιοι για την καθυστέρηση (και στην κριτική να γράφω κάτι του στυλ "το προϊόν έκανε "χ" χρόνο να φτάσει και ήταν και χαλασμένο!").

Ε εντάξει για αυτό είπα ωραία μπίζνα έχουν στήσει. Αγοράζεις απο το καλάθι του Σκρουτζ περιμένεις πάνω απο ένα μήνα χωρίς να βρίσκεις άνθρωπο να επικοινωνήσεις - ακυρώσεις την παραγγελία στο τέλος πετάς αρνητική και δεν την δέχονται.

Μετά από αυτό εγώ δεν ξαναγοράζω μέσω Σκρουτζ τίποτα προφανώς και το θεωρώ ανήθικο όταν θάβουν κριτικές που ούτε ψέμματα λένε , ούτε άσχημα λόγια έχουν.

Κοινώς σου λένε δεν φταίει το κατάστημα αλλά εμείς , αλλά αξιολόγηση στο καλάθι του Σκρουτζ δεν μπορείς να κάνεις , εκτός αν πας και τους θάψεις στο google

  • Like 2
Δημοσ.

Συμφωνώ με τους παραπάνω καθώς είμαι και εγώ παθών από το περίφημο καλάθι τους!!

Προσοχή όμως θέλει και το εξής. Βρίσκεις προϊόντα που σε ενδιαφέρουν και σου λέει προσθήκη στο καλάθι σε μια τάδε τιμή. Εάν έχεις προσθέσει και άλλα προϊόντα ενδέχεται στο τέλος η τιμή να είναι διαφορετική (εννοείτε υψηλότερη) στο τέλος. Δηλαδή θα πρέπει να σημειώνεις την τιμή που και να την τσεκάρεις στο τέλος!!!

Δημοσ.

Εντελώς "δημοκρατικά" κόβει τις αξιολογήσεις το skroutz.

Ζητάνε αποδεικτικά παραγγελίας που δεν έχει γίνει μέσω της πλατφόρμας τους....

Αφού όταν κάνεις αξιολόγηση βάζεις αριθμό παραγγελίας🤷‍♀️

 

IMG_6361.PNG

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...