Προς το περιεχόμενο

Επιλογή hatchback


midnightx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 λεπτά πριν, ScooterSuzas είπε

 επειδή έχω το toyota yaris 1000 του 07 που έχει τον ίδιο κινητήρα με τα c1 107 aygo δλδ 1kr-fe η καταναλωση παιζει από 5,3 λτ/100χλμ εκτός πόλης τηρώντας τα όρια ταχύτητας  +10% ,ενώ εντός πόλης  δεν ξεπέρασα ποτέ τα 6,5 λτ/100 χλμ

Να το πεις στους...μηχανικους που λεει ο φιλος οτι καιει 7 λιτρα /100

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 66
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Να το πεις στους...μηχανικους που λεει ο φιλος οτι καιει 7 λιτρα /100

βεβαια παιζει ρόλο η συντήρηση του οχηματος .κσθε πότε αλλάζει κάποιος μπουζι, φιλτρο αερα, λαδια "συνθετικα 5-30" ,καθάρισμα/αλλαγή φιλτρου βενζινης ,καθαρισμός μπεκ συμβάλουν στη νορμαλ κατανάλωση

 

Επεξ/σία από ScooterSuzas
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Mitsubishi Colt 1.3 με 135.000χιλ, δεν έχει ζητήσει τίποτα εκτός από το κανονικό service, κατανάλωση μέχρι 6lt/100 με χαλαρή οδήγηση 50% εντός 50% εκτός πόλης.

Επεξ/σία από Axelq
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
39 λεπτά πριν, paylidis είπε

Σε αυτό το ποσό βρίσκεις και καλό i10

προφανώς και χειρότερο αμαξι σε σχεση με το colt 9-11 (facelift)
τι κρατήματα τι δύναμη τι κύλιση τι τιμόνι τι φρένα (ειδικά αν πάρεις έκδοση με πίσω δισκόφρενα)
εκτος και αν μηλας για i10 2017 2018 2019

Επεξ/σία από Black Demis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, midnightx είπε

Καλησπέρα σε όλους!

Ενδιαφερόμουν να αγοράσω ένα μικρό χιλιάρι (μεταχειρισμένο, μέχρι 5.000 ευρώ) τύπου hatchback κυρίως για μέσα στην πόλη, και ψάχνοντας κατέληξα σε τρία μοντέλα που μου άρεσαν (εμφανισιακά όλα είναι κοντά): Toyota Aygo, Citroen C1, Peugeot 107.

Ήθελα να ακούσω κάποιες απόψεις/εμπειρίες για τα συγκεκριμένα, ή και προτάσεις για άλλα τέτοια αμάξια μικρού τύπου, γιατί ενώ μεν αυτά μου άρεσαν σαν εμφάνιση, το κύριο χαρακτηριστικό που με ενδιαφέρει είναι η αξιοπιστία.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

C1, 107 και Aygo είναι ένα και το αυτό.

Αξιόπιστα, αλλά φουλ στο πλαστικό και με βασικές κατά τη γνώμη μου ελλείψεις (πχ τα πίσω παράθυρα).

Υπάρχει και η επόμενη γενιά τους ως 108 και Aygo.

Αντίστοιχα τρίδυμα είναι και τα Citigo, Up και Mii. Πιο φρέσκα, αλλά και πιο ακριβά.

Δίδυμα είναι και τα Suzuki Alto και Nissan Pixo.

Όλα τα παραπάνω, μαζί με Panda, i10 και Picanto ανήκουν στην ίδια κατηγορία.

Το corsa είναι μια κατηγορία πάνω.

Αν οι διαδρομές θα είναι αποκλειστικά εντός αστικού ιστού καλύπτεσαι με τα παραπάνω.

Εάν όχι, κοίτα κάτι αντίστοιχου μεγέθους, αλλά με δυνατότερο μοτέρ.

Προσωπικά, θα κοίταγα τους κορεάτες (i10 και picanto).

Αν πάλι, θέλεις κάτι ελαφρώς μεγαλύτερο και δυνατότερο, ρίξε μια ματιά και στα δίδυμα Suzuki Splash και Opel Agila με το μοτέρ 1.2

86 άλογα (94 τα νεότερα), καλύτεροι χώροι από τα μικρά και αξιοπιστία.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Axelq είπε

Mitsubishi Colt 1.3 με 135.000χιλ, δεν έχει ζητήσει τίποτα εκτός από το κανονικό service, κατανάλωση μέχρι 6lt/100 με χαλαρή οδήγηση 50% εντός 50% εκτός πόλης.

εκτός πόλης βγάζεις και λιγοτερα 5 με 120 (ειχα καβάλα θεσσαλονικη με cruize controll σεταρισμενο στα 120) αν κάνεις καθαρισμό κινητήρα και βάλει μια φορα καλό καύσιμο (θα κρατήσει καποιο καιρό )

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, nk9 είπε

C1, 107 και Aygo είναι ένα και το αυτό.

Αξιόπιστα, αλλά φουλ στο πλαστικό και με βασικές κατά τη γνώμη μου ελλείψεις (πχ τα πίσω παράθυρα).

Υπάρχει και η επόμενη γενιά τους ως 108 και Aygo.

Αντίστοιχα τρίδυμα είναι και τα Citigo, Up και Mii. Πιο φρέσκα, αλλά και πιο ακριβά.

Δίδυμα είναι και τα Suzuki Alto και Nissan Pixo.

Όλα τα παραπάνω, μαζί με Panda, i10 και Picanto ανήκουν στην ίδια κατηγορία.

Το corsa είναι μια κατηγορία πάνω.

Αν οι διαδρομές θα είναι αποκλειστικά εντός αστικού ιστού καλύπτεσαι με τα παραπάνω.

Εάν όχι, κοίτα κάτι αντίστοιχου μεγέθους, αλλά με δυνατότερο μοτέρ.

Προσωπικά, θα κοίταγα τους κορεάτες (i10 και picanto).

Αν πάλι, θέλεις κάτι ελαφρώς μεγαλύτερο και δυνατότερο, ρίξε μια ματιά και στα δίδυμα Suzuki Splash και Opel Agila με το μοτέρ 1.2

86 άλογα (94 τα νεότερα), καλύτεροι χώροι από τα μικρά και αξιοπιστία.

Κατ'αρχάς, ευχαριστώ πολύ για όλες τις απαντήσεις. ΝΚ9, όσον αφορά αυτά που προτείνεις (Picanto και Panda πχ) φυσικά και είναι καλές επιλογές, αλλά εγώ η αλήθεια είναι ότι έψαχνα κάτι μικρότερο. Ένα κλικ πάνω από τα smart για την ακρίβεια, όχι παραπάνω. Παρόλα αυτά θα κάτσω να ψάξω όσα ανάφερες και δεν είχα υπ'όψιν, για να έχω μια πιο πλήρη εικόνα.

Επίσης το πραγματικό μου μπατζετ είναι 4-4.500, απλά υποθέτω (και ελπίζω δηλαδή) πως και σε ένα αμάξι των 5.000 ίσως υποχωρήσει η τιμή μετά από κάποια διαπραγμάτευση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
47 λεπτά πριν, midnightx είπε

Κατ'αρχάς, ευχαριστώ πολύ για όλες τις απαντήσεις. ΝΚ9, όσον αφορά αυτά που προτείνεις (Picanto και Panda πχ) φυσικά και είναι καλές επιλογές, αλλά εγώ η αλήθεια είναι ότι έψαχνα κάτι μικρότερο. Ένα κλικ πάνω από τα smart για την ακρίβεια, όχι παραπάνω. Παρόλα αυτά θα κάτσω να ψάξω όσα ανάφερες και δεν είχα υπ'όψιν, για να έχω μια πιο πλήρη εικόνα.

Επίσης το πραγματικό μου μπατζετ είναι 4-4.500, απλά υποθέτω (και ελπίζω δηλαδή) πως και σε ένα αμάξι των 5.000 ίσως υποχωρήσει η τιμή μετά από κάποια διαπραγμάτευση

Εάν θες κάτι ελάχιστα μεγαλύτερο από το smart τότε μια χαρά θα βολευτεις με κάποιο από τα τρίδυμα. Έστω υπόψη ότι έχουν μοτέρ με καδένα, που για εμένα είναι προσόν.

Δυστυχώς τα νεότερα τρίδυμα του group vag δεν είναι στο budget σου.

Αφού καλύπτεσαι χωροταξικά, ξέχνα τα υπόλοιπα.

ΥΓ: Το 5.000 δύσκολα να γίνει ακόμα και 4.500...

Επεξ/σία από nk9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγω εχω να προτείνω να πάρεις κατι που να μπορεις να πας ενα ταξιδι. Με 4.500 βρισκεις πολλα.

Αν αυτα τα μικρα εχουν και 6λ/100 δεν αξιζει να τα παρεις σαν βασικο αμαξι. 

Σε ενα χρονο το πολυ θα το δωσεις για να παρεις κατι πιο ανετο απο χώρους, στα ταξιδια.

Ανεβα κατηγορία και δες αλλα αμαξια που θα τα κρατησεις πιο πολυ.

Μερικες προτασεις που μπορει να σε ενδιαφερουν.

Hyundai getz

Kia ceed

Opel Corsa

Seat ibiza

Ford fiesta

Αν είναι λιγο πιο ακριβα κανε υπομονη να μαζεψεις.

Ειναι κριμα να δωσεις τωρα ενα τέτοιο ποσο και να δεις οτι δεν σε εξυπηρετει.

Οποίο και να διαλεξεις, πριν κανεις αγορά, μπες σε κανενα γκρουπ στο φβ ή σε κανενα φορουμ να δεις τι θεματα έχουν, μα σε συμβουλεψουν ειδικότερα.

Μην την πατήσεις.

https://www.car.gr/classifieds/cars/?fs=1&make=124&make=126&make=153&make=165&make=208&make=232&model=137&model=177&model=223&model=271&model=630&model=767&price-from=>3500&price-to=<5000&registration-from=>2010&significant_damage=f&sort=pra

Επεξ/σία από Liverpool89
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, Black Demis είπε

προφανώς και χειρότερο αμαξι σε σχεση με το colt 9-11 (facelift)
τι κρατήματα τι δύναμη τι κύλιση τι τιμόνι τι φρένα (ειδικά αν πάρεις έκδοση με πίσω δισκόφρενα)
εκτος και αν μηλας για i10 2017 2018 2019

Δε το συνεκρινα με το colt, αλλα με τα aygo κλπ. 

Εναλλακτικα ειμαι και εγω υπερ του Panda και ίσως και ένα όσο πιο καινουργιο fiesta χωραει στο διαθεσιμο budget

Επεξ/σία από paylidis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπέρ του Suzuki Alto 9 χρόνια και αν εξαιρέσεις ένα τρακο που είχε και αλλάξαμε αισθητήρα αερόσακου δεν έβγαλε τίποτα.

Κατανάλωση είχε λίγο πάνω από 7 αλλά έκανε καθημερινά παλαιό Φάληρο - Μαρούσι μέσα στη κίνηση.

Απλά μέσα κλασική ποιότητα Suzuki ετριζε και είχαν ξεθωριάσει κάποια πλαστικά

Το προηγούμενο Alto το πήγα για απόσυρση οδηγώντας μετά από περίπου 20 χρόνια με 5 χρόνια σκισιμο σαν 18χρονος και service του έκανε ο Νονός μου απλά με τα απαραίτητα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, nk9 είπε

Εάν θες κάτι ελάχιστα μεγαλύτερο από το smart τότε μια χαρά θα βολευτεις με κάποιο από τα τρίδυμα. Έστω υπόψη ότι έχουν μοτέρ με καδένα, που για εμένα είναι προσόν.

Δυστυχώς τα νεότερα τρίδυμα του group vag δεν είναι στο budget σου.

Αφού καλύπτεσαι χωροταξικά, ξέχνα τα υπόλοιπα.

ΥΓ: Το 5.000 δύσκολα να γίνει ακόμα και 4.500...

Σωστά, το χωροταξικό είναι αυτό που με ενδιαφέρει κυρίως. Όσον αφορά τη μείωση της τιμής υποθέτω πως δεν έχεις άδικο... Βέβαια δεν έχω καταλήξει ακόμα αν θα πάω σε μάντρα ή θα κοιτάξω μόνο από ιδιώτες.

 

6 ώρες πριν, Liverpool89 είπε

Εγω εχω να προτείνω να πάρεις κατι που να μπορεις να πας ενα ταξιδι. Με 4.500 βρισκεις πολλα.

Αν αυτα τα μικρα εχουν και 6λ/100 δεν αξιζει να τα παρεις σαν βασικο αμαξι. 

Σε ενα χρονο το πολυ θα το δωσεις για να παρεις κατι πιο ανετο απο χώρους, στα ταξιδια.

Ανεβα κατηγορία και δες αλλα αμαξια που θα τα κρατησεις πιο πολυ.

Μερικες προτασεις που μπορει να σε ενδιαφερουν.

Hyundai getz

Kia ceed

Opel Corsa

Seat ibiza

Ford fiesta

Αν είναι λιγο πιο ακριβα κανε υπομονη να μαζεψεις.

Ειναι κριμα να δωσεις τωρα ενα τέτοιο ποσο και να δεις οτι δεν σε εξυπηρετει.

Οποίο και να διαλεξεις, πριν κανεις αγορά, μπες σε κανενα γκρουπ στο φβ ή σε κανενα φορουμ να δεις τι θεματα έχουν, μα σε συμβουλεψουν ειδικότερα.

Μην την πατήσεις.

https://www.car.gr/classifieds/cars/?fs=1&make=124&make=126&make=153&make=165&make=208&make=232&model=137&model=177&model=223&model=271&model=630&model=767&price-from=>3500&price-to=<5000&registration-from=>2010&significant_damage=f&sort=pra

Ευχαριστώ για την λεπτομερή απάντηση. Θα τσεκάρω τις προτάσεις σου, αλλά εγώ ήθελα αυστηρά ένα αμάξι για μέσα στην πόλη, δεν έχω σκοπό να το χρησιμοποιήσω σε ταξίδια. Και γενικώς θα με βόλευε και κάτι που δεν καίει πάρα πολύ. Όσον αφορά τα τρία αμάξια που επέλεξα να κοιτάξω αρχικά, για αυτό εν μέρει ξεκίνησα και αυτό το θέμα - για να δω αν κάποιος είχε αρνητικές εμπειρίες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε

Να το πεις στους...μηχανικους που λεει ο φιλος οτι καιει 7 λιτρα /100

Και το alto φοραει τρικυλινδρο και του δινει εντος 5.5λ οπως το c1.

Υπαρχουν και κατοχοι aygo με παραπονα για αυξημενη καταναλωση! Οπως και κατοχοι με αυτον τον κινητηρα να τους εχει βγει με καταναλωση λαδιου!

Απλα επειδη μας διαβαζουν.. καλο ειναι να λεγονται ολα και ο καθενας φιλτραρει..!

 

3 ώρες πριν, tsofras είπε

Υπέρ του Suzuki Alto 9 χρόνια και αν εξαιρέσεις ένα τρακο που είχε και αλλάξαμε αισθητήρα αερόσακου δεν έβγαλε τίποτα.

Κατανάλωση είχε λίγο πάνω από 7 αλλά έκανε καθημερινά παλαιό Φάληρο - Μαρούσι μέσα στη κίνηση.

Απλά μέσα κλασική ποιότητα Suzuki ετριζε και είχαν ξεθωριάσει κάποια πλαστικά

Το προηγούμενο Alto το πήγα για απόσυρση οδηγώντας μετά από περίπου 20 χρόνια με 5 χρόνια σκισιμο σαν 18χρονος και service του έκανε ο Νονός μου απλά με τα απαραίτητα

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...