Προς το περιεχόμενο
midnightx

Επιλογή hatchback

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, midnightx είπε

Οπότε αν κατάλαβα καλά από όσα λέγονται, τελικά το Aygo και τα παρεμφερή μοντέλα του που μου άρεσαν, δεν καίνε και τόσο λίγο, για μέσα στην πόλη;

Δικη μου εκτιμηση. Αν αυτο που θα παρεις ειναι σωστο μηχανικα.. βαζεις καλη βενζινη.. και προσεχεις το ποδι σου στο γκαζι σιγουρα θα βλεπεις μια καλη καταναλωση(κατω απο 6.5λ).

Για να εχεις μια εικονα ποσο ρευστη μπορει να ειναι η καταναλωση. Σε αμαξι με εργοστασιακη καταναλωση 7λ εγω με οικονομικη οδηγηση ημουν συνεχεια 7,7-8λ!(χειμωνας).

Ειχα τρελαθει αν φταιει το αυτοκινητο ή το βενζιναδικο..!  Κανω μια μερα το εξης. Αφου το μοτερ  ολοκληρωσε θερμοκρασια παω στο βενζιναδικο που βαζω ως συνηθως και το φουλαρω(στομιο). Οπως ειναι στα καπακια κανω καποια χιλιομετρα(πανω απο 30χλμ) μεσα στην πολη-μετρια κινηση.. με νορμαλ οδηγηση και ξαναπαω στο ιδιο βενζιναδικο για φουλαρισμα-στομιο. Εκαψε 6.3λ!!!  Επειδη συνηθως εκανα μικρες διαδρομες και λογω χαμηλων θερμοκρασιων,μου εκτοξευε την καταναλωση!!!

Επεξ/σία από PLACEBO_89

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
16 ώρες πριν, PLACEBO_89 είπε

Δικη μου εκτιμηση. Αν αυτο που θα παρεις ειναι σωστο μηχανικα.. βαζεις καλη βενζινη.. και προσεχεις το ποδι σου στο γκαζι σιγουρα θα βλεπεις μια καλη καταναλωση(κατω απο 6.5λ).

Για να εχεις μια εικονα ποσο ρευστη μπορει να ειναι η καταναλωση. Σε αμαξι με εργοστασιακη καταναλωση 7λ εγω με οικονομικη οδηγηση ημουν συνεχεια 7,7-8λ!(χειμωνας).

Ειχα τρελαθει αν φταιει το αυτοκινητο ή το βενζιναδικο..!  Κανω μια μερα το εξης. Αφου το μοτερ  ολοκληρωσε θερμοκρασια παω στο βενζιναδικο που βαζω ως συνηθως και το φουλαρω(στομιο). Οπως ειναι στα καπακια κανω καποια χιλιομετρα(πανω απο 30χλμ) μεσα στην πολη-μετρια κινηση.. με νορμαλ οδηγηση και ξαναπαω στο ιδιο βενζιναδικο για φουλαρισμα-στομιο. Εκαψε 6.3λ!!!  Επειδη συνηθως εκανα μικρες διαδρομες και λογω χαμηλων θερμοκρασιων,μου εκτοξευε την καταναλωση!!!

Οκ, σε ευχαριστώ για την εξήγηση.

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ειχα πικαντο. σκυλι. 0 βλαβες. τα σερβις βεβαια παντα στην ωρα τους. εκτος αντιπροσωπειας. το εδωσα με 187000 χλμ στο 1/3 της αρχικης του αξιας! δεν πιστευω οτι θα ξαναπαρω τοσο αξιοπιστο αυτοκινητο. 

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 18/10/2020 στις 11:22 ΜΜ, nk9 είπε

C1, 107 και Aygo είναι ένα και το αυτό.

Αξιόπιστα, αλλά φουλ στο πλαστικό και με βασικές κατά τη γνώμη μου ελλείψεις (πχ τα πίσω παράθυρα).

Υπάρχει και η επόμενη γενιά τους ως 108 και Aygo.

Αντίστοιχα τρίδυμα είναι και τα Citigo, Up και Mii. Πιο φρέσκα, αλλά και πιο ακριβά.

Δίδυμα είναι και τα Suzuki Alto και Nissan Pixo.

Όλα τα παραπάνω, μαζί με Panda, i10 και Picanto ανήκουν στην ίδια κατηγορία.

Το corsa είναι μια κατηγορία πάνω.

Αν οι διαδρομές θα είναι αποκλειστικά εντός αστικού ιστού καλύπτεσαι με τα παραπάνω.

Εάν όχι, κοίτα κάτι αντίστοιχου μεγέθους, αλλά με δυνατότερο μοτέρ.

Προσωπικά, θα κοίταγα τους κορεάτες (i10 και picanto).

Αν πάλι, θέλεις κάτι ελαφρώς μεγαλύτερο και δυνατότερο, ρίξε μια ματιά και στα δίδυμα Suzuki Splash και Opel Agila με το μοτέρ 1.2

86 άλογα (94 τα νεότερα), καλύτεροι χώροι από τα μικρά και αξιοπιστία.

Μετά από όσα έψαξα τις τελευταίες μέρες, νομίζω πλέον πιο πολύ κλείνω σε κάτι σε Hyundai i10, παρά στο c1 κλπ. Ευχαριστώ και πάλι όλους για τις λεπτομερείς απαντήσεις. Μένει να δω αν θα κοιτάξω αποκλειστικά από ιδιώτη, ή θα πάω και σε μάντρες.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 19/10/2020 στις 8:50 ΠΜ, tsofras είπε

Υπέρ του Suzuki Alto 9 χρόνια και αν εξαιρέσεις ένα τρακο που είχε και αλλάξαμε αισθητήρα αερόσακου δεν έβγαλε τίποτα.

Κατανάλωση είχε λίγο πάνω από 7 αλλά έκανε καθημερινά παλαιό Φάληρο - Μαρούσι μέσα στη κίνηση.

Απλά μέσα κλασική ποιότητα Suzuki ετριζε και είχαν ξεθωριάσει κάποια πλαστικά

Το προηγούμενο Alto το πήγα για απόσυρση οδηγώντας μετά από περίπου 20 χρόνια με 5 χρόνια σκισιμο σαν 18χρονος και service του έκανε ο Νονός μου απλά με τα απαραίτητα

Πολύ όμορφο αυτοκίνητο το Alto. Αλλά ρε παιδιά, τα πίσω παράθυρα που δεν κατεβαίνουν δεν σας ενοχλούν καθόλου; Ήταν ο μόνος λόγος που μας έκανε να κοιτάξουμε αλλού. 

ΥΓ. Το ίδιο ισχύει βέβαια και για το Pixo.

Επεξ/σία από neosstoforum

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
5 ώρες πριν, neosstoforum είπε

Πολύ όμορφο αυτοκίνητο το Alto. Αλλά ρε παιδιά, τα πίσω παράθυρα που δεν κατεβαίνουν δεν σας ενοχλούν καθόλου; Ήταν ο μόνος λόγος που μας έκανε να κοιτάξουμε αλλού. 

ΥΓ. Το ίδιο ισχύει βέβαια και για το Pixo.

Να σου πω την αλήθεια επειδή το είχε η γυναίκα μου οπότε τα παιδιά έκαναν μικρές διαδρομές σε αυτό δεν μας απασχόλησε ποτέ

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
20 ώρες πριν, midnightx είπε

Μετά από όσα έψαξα τις τελευταίες μέρες, νομίζω πλέον πιο πολύ κλείνω σε κάτι σε Hyundai i10, παρά στο c1 κλπ. Ευχαριστώ και πάλι όλους για τις λεπτομερείς απαντήσεις. Μένει να δω αν θα κοιτάξω αποκλειστικά από ιδιώτη, ή θα πάω και σε μάντρες.

Απλα σε 1.1 φοραει τον παλιο κινητηρα με ιμαντες! Θα κοιταζα τον 1.2 που περπαταει ανετα!

  • Thanks 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.