Vasilis 07 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2020 Γνωρίζει κάποιος σε περίπτωση αγοράς από κατάστημα επίπλων αν υπάρχουν διαφορετικές προυποθέσεις στην επιστροφή ή ισχύει το 14 ημέρες ?. Το προϊόν έχει ανοιχτεί απλά για να δούμε τις οδηγίες εγκατάστασης. Το κατάστημα στο αίτημα επιστροφής απάντησε αρνητικά λέγοντας ότι οι παραγγελίες που έχουν γίνει διαδικτυακά δεν γίνονται δεκτές για επιστροφή.
Επισκέπτης Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2020 Απ' οσο γνωρίζω, ισχύει ακριβώς το αντίθετο.. Ακριβώς επειδή έγινε μέσω Internet η παραγγελία, έχεις το δικαίωμα της επιστροφής εντός 14 ημερών..
greekfragma Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2020 αν έγινε μέσω ίντερνετ μπορείς ξεκάθαρα να το επιστρέψεις στην αρχική συσκευασία πλήρες δίχως φθορές εντός 14ημερών.
Petros24ath Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Νομίζω ότι αυτό https://www.eccgreece.gr/el/topics/goods-services/ θα σου λύσει τις απορίες. Ακολούθησε τα βήματα για να μην έχει κάποιο "πάτημα" το κατάστημα. Επίσης δες και αυτό https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm Αν έγινε παραγγελία με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά (πχ φτιάξε μου αυτόν τον καναπέ τόσο επί τόσο νομίζω δεν μπορείς να το επιστρέψεις). Αν πρόκειται για τυποποιημένο προϊόν, τύπου ικεα, θεωρώ οτι δικαιούσαι να το επιστρέψεις εφόσον δεν το χρησιμοποίησες. Επεξ/σία 21 Οκτωβρίου 2020 από Petros24ath
Vasilis 07 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2020 Σε περίπτωση που το κατάστημα επιμένει τι μπορώ να επικαλεστώ INKA, συνήγορο καταναλωτή ή δεν θα ιδρώσει αυτί ?
verylife78 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2020 οταν αγορασες κατι, συμφωνησες σε καποιους ορους χρησης...σε αυτους τους ορους θα δεις τι μπορεις να κανεις και τι οχι οτι και να σου λεει ο καθενας εδω μεσα, αφου δεν ξερουμε τι συμφωνησες με το καταστημα δεν εχει νοημα... οπως επισης και το ινκα και ο συνηγορος και δικηγορο να βαλεις, αν εσυ εκανες αποδοχη τους ορους του καταστηματος, που ελεγε πχ "επιστροφες σε επιπλα δεν γινονται" τι θες να κανεις παρακατω??? οποτε δες τι ορους συμφωνησεις Στις 21/10/2020 στις 4:55 ΜΜ, Petros24ath είπε Νομίζω ότι αυτό https://www.eccgreece.gr/el/topics/goods-services/ θα σου λύσει τις απορίες. Ακολούθησε τα βήματα για να μην έχει κάποιο "πάτημα" το κατάστημα. Επίσης δες και αυτό https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm Αν έγινε παραγγελία με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά (πχ φτιάξε μου αυτόν τον καναπέ τόσο επί τόσο νομίζω δεν μπορείς να το επιστρέψεις). Αν πρόκειται για τυποποιημένο προϊόν, τύπου ικεα, θεωρώ οτι δικαιούσαι να το επιστρέψεις εφόσον δεν το χρησιμοποίησες. και το παραπανω λεει ξεκαθαρα Εξαιρούνται ορισμένα προϊόντα Η περίοδος “χάριτος” των 14 ημερών δεν ισχύει, μεταξύ άλλων, για τα εξής: • αεροπορικά και σιδηροδρομικά εισιτήρια καθώς και εισιτήρια συναυλιών και κρατήσεις ξενοδοχείων για συγκεκριμένες ημερομηνίες • τρόφιμα και ποτά που σας παραδίδονται τακτικά (όπως γαλακτοκομικά προϊόντα από τον γαλατά) • εμπορεύματα που αγοράζονται κατά παραγγελία !!!!!! ή σαφώς εξατομικευμένα είδη (π.χ. κοστούμι ραμμένο στα μέτρα σας) • σφραγισμένα μέσα καταχώρισης δεδομένων, όπως DVD, τα οποία αποσφραγίσατε μετά την παραλαβή τους.
Salvation81 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2020 16 λεπτά πριν, verylife78 είπε οταν αγορασες κατι, συμφωνησες σε καποιους ορους χρησης...σε αυτους τους ορους θα δεις τι μπορεις να κανεις και τι οχι οτι και να σου λεει ο καθενας εδω μεσα, αφου δεν ξερουμε τι συμφωνησες με το καταστημα δεν εχει νοημα... οπως επισης και το ινκα και ο συνηγορος και δικηγορο να βαλεις, αν εσυ εκανες αποδοχη τους ορους του καταστηματος, που ελεγε πχ "επιστροφες σε επιπλα δεν γινονται" τι θες να κανεις παρακατω??? οποτε δες τι ορους συμφωνησεις και το παραπανω λεει ξεκαθαρα Εξαιρούνται ορισμένα προϊόντα Η περίοδος “χάριτος” των 14 ημερών δεν ισχύει, μεταξύ άλλων, για τα εξής: • αεροπορικά και σιδηροδρομικά εισιτήρια καθώς και εισιτήρια συναυλιών και κρατήσεις ξενοδοχείων για συγκεκριμένες ημερομηνίες • τρόφιμα και ποτά που σας παραδίδονται τακτικά (όπως γαλακτοκομικά προϊόντα από τον γαλατά) • εμπορεύματα που αγοράζονται κατά παραγγελία !!!!!! ή σαφώς εξατομικευμένα είδη (π.χ. κοστούμι ραμμένο στα μέτρα σας) • σφραγισμένα μέσα καταχώρισης δεδομένων, όπως DVD, τα οποία αποσφραγίσατε μετά την παραλαβή τους. Οι οροι του εκαστοτε καταστηματος δεν υπερισχυουν της νομοθεσιας.
verylife78 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2020 και η νομοθεσια ειναι ξεκαθαρη "εμπορεύματα που αγοράζονται κατά παραγγελία !!!!!! "
dkmaster Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2020 8 ώρες πριν, verylife78 είπε και η νομοθεσια ειναι ξεκαθαρη "εμπορεύματα που αγοράζονται κατά παραγγελία !!!!!! " Ο TS δεν αναφέρει όμως κάπου ότι έγινε κατά παραγγελία η αγορά. Πολύ πιθανόν το έπιπλο να ήταν έτοιμο και όχι παραγγελία του TS.
drbill Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2020 Κάποια στιγμή είπα χρειαζόμαστε ένα καινούργιο σταθερό τηλέφωνο οπότε μπέικα στην διαδικασία αγοράς μέσω ίντερνετ, αγόρασα από λάθος ένα τηλέφωνο σταθερό με σύνδεση ip αξίας 110,00 euro με πληροφορήσαν από τον πάροχο ότι τελικά δεν έκανε οπότε επικοινώνησα με το ηλεκτρονικό κατάστημα να γίνει αλλαγή έλα που όχι μόνο αλλαγή δεν κάναν αλλά ήθελαν να μου πουλήσουν και adaptor με χρέωση άλλα 50,00 euro δηλαδή όρεξη να έχεις και που θα πέσεις ώστε να θέλουν να σε εξυπηρετήσουν με τις αλλαγές στα ιντερνετικα καταστήματα
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα