Προς το περιεχόμενο

Τι τερμάτισα πρόσφατα και πώς μου φάνηκε


firepc

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

My Memory of Us.

2D puzzle platformer με καρτουνίστικα γραφικά. Μοιάζει με το Valiant Hearts από το οποίο δανείζεται πάρα πολλά στοιχεία. Όμορφα σχεδιασμένος κόσμος, ευχάριστοι γρίφοι και συναισθηματική ιστορία πλασμένη στον ww2. Αυτό που δεν μου άρεσε ήταν οι δύο κακοσχεδιασμένοι κεντρικοί χαρακτήρες, αλλά αυτό είναι κάτι υποκειμενικό. Επειδή η σύγκριση με το Valiant Hearts είναι αναπόφευκτη, θεωρώ ότι δεν φτάνει στα επίπεδα του τελευταίου. Όποιου του αρέσουν τέτοιου είδους παιχνίδια, αξίζει να του ρίξει ένα βλέφαρο. Προσωπικά το χάρηκα, πέρασα καλά.

Επεξ/σία από antbyron
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Far Cry New Dawn[100%]

imageproxy.jpg

Ενα ακομα απολαυστικοτατο Far Cry. Αρκετα mindless με εθιστικο gameplay εξαιρετικα γραφικα στα ιδια επιπεδα με Far cry 5/primal και λιγο παραπανω grind απο οσο θα επρεπε. Οσον αφορα το story πηγαινουμε 17 χρονια μετα το τελος του 5 με την τεραστια βομβα που εσκασε στην Hope Country οπου διαδραματιζετε ολο το παιχνιδι. Θα συναντησουμε αρκετους χαρακτηρες απο το 5 μεγαλυτερους προφανως οπως και τα παιδια τους σε περιπτωσεις. Οι κακοι δεν λενε και πολλα μιλαμε για 2 αδερφες οι οποιες θελουν να κυριαρχισουν στο μερος που ειμαστε και με στολες παρμενες απο παιχνιδι με μηχανες σπερνουν τον πανικο. Σε αυτον τον πολεμο εμεις μαζι με την κορη του Nick Rye(πιλοτος στο 5 που μας βοηθουσε ως buddy) και τον Thomas Rush θα φτιαξουμε το μερος prosperity το οποιο σημαινει ευημερια. Στη διαρκεια του παιχνιδιου θα μπορουμε να το αναβαθμισουμε το καθε μερος ξεχωριστα ωστε να εχουμε καλυτερα οπλα αμαξια medkits κτλ. Για να γινει αυτο χρειαζομαστε αιθανολη. Ειναι ας πουμε το νομισμα στην αναγεννημενη hope country μιας και δεν υπαρχει τιποτα αλλο. Για να παρουμε αιθανολη πρεπει να καταλαμβανουμε outposts η να πηγαινουμε σε αποστολες σε αλλα μερη τα οποια ειναι μακρια απο εδω που ειμαστε. Το grind που εγραψα οφειλετε στο οτι αν παρουμε μια φορα ενα outpost θα χρειαστει να το ξανα παρουμε 2 φορες ακομα ωστε να συμπληρωσουμε αυτα που χρειαζομαστε για τις αναβαθμισεις. Καθε φορα που θα περνουμε το outpost θα ερχονται και καλυτεροι αντιπαλοι.Οι αντιπαλοι ξεχωριζουν με τα σηματακια που εχουν απο πανω τους(γκρι Ι μπλε ΙΙ Μωβ ΙΙΙ). Το ιδιο συμβαινει και στα Expeditions. Στον υπολοιπο χαρτη θα βρουμε πολλα μερη με εφοδια οπως και stashes τα οποια ειναι καταφυγια με πολλα εφοδια μεσα που θα μας βοηθησουν πολυ. Οσον αφορα το story δεν θα σποιλεριασω αλλο. Τα expeditions ειναι 7 και το καθενα μοναδικο. Στα των γραφικων ανεβαινει ενα επιπεδο πανω απο το 5. Πολυ χρωμα στην μετα αποκαλυπτικη hope country η χλοριδα περισσοτερη απο ποτε και η πανιδα πολυ ιδιαιτερη απο οτι εχουμε δει. Μεταλλαγμενες αρκουδες ψαρια ελαφια κτλ ολα πολυ ιδιαιτερα φτιαγμενα. Οσον αφορα το performance το παιχνιδι τρεχει πολυ καλα με καποια θεματα stutter τα οποια δεν ειχε το 5. Δεν ενοχλουν καθολου ομως. Το ultrawide απιστευτο για ακομα μια φορα. Οσοι θα το παιξετε προτεινω να εχετε τερματισει και το 5. Κλεινει πολυ ομορφα το ολο story και για μενα ειναι σαν ενα παιχνιδι και τα 2 μαζι. 7.5/10

 


Βγηκαν 805 φωτογραφιες σε ολο το παιχνιδι απλα απολαυστετες.
https://postimg.cc/gallery/28q1xilus/
Επεξ/σία από Arkin
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, Arkin είπε

Far Cry New Dawn[100%]

imageproxy.jpg

Ενα ακομα απολαυστικοτατο Far Cry. Αρκετα mindless με εθιστικο gameplay εξαιρετικα γραφικα στα ιδια επιπεδα με Far cry 5/primal και λιγο παραπανω grind απο οσο θα επρεπε. Οσον αφορα το story πηγαινουμε 17 χρονια μετα το τελος του 5 με την τεραστια βομβα που εσκασε στην Hope Country οπου διαδραματιζετε ολο το παιχνιδι. Θα συναντησουμε αρκετους χαρακτηρες απο το 5 μεγαλυτερους προφανως οπως και τα παιδια τους σε περιπτωσεις. Οι κακοι δεν λενε και πολλα μιλαμε για 2 αδερφες οι οποιες θελουν να κυριαρχισουν στο μερος που ειμαστε και με στολες παρμενες απο παιχνιδι με μηχανες σπερνουν τον πανικο. Σε αυτον τον πολεμο εμεις μαζι με την κορη του Nick Rye(πιλοτος στο 5 που μας βοηθουσε ως buddy) και τον Thomas Rush θα φτιαξουμε το μερος prosperity το οποιο σημαινει ευημερια. Στη διαρκεια του παιχνιδιου θα μπορουμε να το αναβαθμισουμε το καθε μερος ξεχωριστα ωστε να εχουμε καλυτερα οπλα αμαξια medkits κτλ. Για να γινει αυτο χρειαζομαστε αιθανολη. Ειναι ας πουμε το νομισμα στην αναγεννημενη hope country μιας και δεν υπαρχει τιποτα αλλο. Για να παρουμε αιθανολη πρεπει να καταλαμβανουμε outposts η να πηγαινουμε σε αποστολες σε αλλα μερη τα οποια ειναι μακρια απο εδω που ειμαστε. Το grind που εγραψα οφειλετε στο οτι αν παρουμε μια φορα ενα outpost θα χρειαστει να το ξανα παρουμε 2 φορες ακομα ωστε να συμπληρωσουμε αυτα που χρειαζομαστε για τις αναβαθμισεις. Καθε φορα που θα περνουμε το outpost θα ερχονται και καλυτεροι αντιπαλοι.Οι αντιπαλοι ξεχωριζουν με τα σηματακια που εχουν απο πανω τους(γκρι Ι μπλε ΙΙ Μωβ ΙΙΙ). Το ιδιο συμβαινει και στα Expeditions. Στον υπολοιπο χαρτη θα βρουμε πολλα μερη με εφοδια οπως και stashes τα οποια ειναι καταφυγια με πολλα εφοδια μεσα που θα μας βοηθησουν πολυ. Οσον αφορα το story δεν θα σποιλεριασω αλλο. Τα expeditions ειναι 7 και το καθενα μοναδικο. Στα των γραφικων ανεβαινει ενα επιπεδο πανω απο το 5. Πολυ χρωμα στην μετα αποκαλυπτικη hope country η χλοριδα περισσοτερη απο ποτε και η πανιδα πολυ ιδιαιτερη απο οτι εχουμε δει. Μεταλλαγμενες αρκουδες ψαρια ελαφια κτλ ολα πολυ ιδιαιτερα φτιαγμενα. Οσον αφορα το performance το παιχνιδι τρεχει πολυ καλα με καποια θεματα stutter τα οποια δεν ειχε το 5. Δεν ενοχλουν καθολου ομως. Το ultrawide απιστευτο για ακομα μια φορα. Οσοι θα το παιξετε προτεινω να εχετε τερματισει και το 5. Κλεινει πολυ ομορφα το ολο story και για μενα ειναι σαν ενα παιχνιδι και τα 2 μαζι. 7.5/10


Βγηκαν 805 φωτογραφιες σε ολο το παιχνιδι απλα απολαυστετες.
https://postimg.cc/gallery/28q1xilus/

Το ειχα ξεκινησει οταν ειχε βγει αλλα δεν το συνεχισα γτ ειχα αφησει το 5 στη μεση. Μετα το αφησα γτ μου εφυγε η ορεξη και δεν ηθελα να το καψω. Μου τη βαρεσε και ηθελα να παιξω adventure, τελειωσα 5 τον τελευταιο καιρο 😜 Αρα την πηρα τη δοση μου.

Το review σου με κανει να αρχισω παλι τα FC

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, firepc είπε

Το ειχα ξεκινησει οταν ειχε βγει αλλα δεν το συνεχισα γτ ειχα αφησει το 5 στη μεση. Μετα το αφησα γτ μου εφυγε η ορεξη και δεν ηθελα να το καψω. Μου τη βαρεσε και ηθελα να παιξω adventure, τελειωσα 5 τον τελευταιο καιρο 😜 Αρα την πηρα τη δοση μου.

Το review σου με κανει να αρχισω παλι τα FC

Παιξτα και τα 2 σιγουρα θα τα ευχαριστηθεις(καποια στιγμη θα πιασω τα 3 dlc του far cry 5 το κεντρικο παιχνιδι το πηγα και αυτο 100% εκανα τα παντα). Εχω στο προγραμμα αρκετα adventures θα αργησω να ξανα πιασω καποιο μεγαλο παιχνιδι 30-40 ωρων λογω δουλειας. Για μετα το Πασχα δηλαδη. Παντως οτι και να παιξω στην ultrawide ειναι απολαυστικο. Μεγαλη μαγκια οι συγκεκριμενες οθονες σε απορροφανε πραγματικα.

Επεξ/σία από Arkin
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Arkin είπε

Παιξτα και τα 2 σιγουρα θα τα ευχαριστηθεις. Εχω στο προγραμμα αρκετα adventures θα αργησω να ξανα πιασω καποιο μεγαλο παιχνιδι 30-40 ωρων λογω δουλειας. Για μετα το Πασχα δηλαδη. Παντως οτι και να παιξω στην ultrawide ειναι απολαυστικο. Μεγαλη μαγκια οι συγκεκριμενες οθονες σε απορροφανε πραγματικα.

ενταξει, δεν κρατανε και τοσο πολυ, εκτος αν κολλησεις παρα πολυ.

Αυτα που επαιξα προσφατα ειναι,

Lilly Looking Through ( Στο προτεινω, θα το χαρεις πολυ και ειναι και ευκολακι)

Return to Mysterious Island 1&2 (Το 1 ειναι εκπληκτικο, το 2 χανει αρκετα.. )

Yesterday (παιχνιδαρα, παρα πολυ καλο, Δεστο και δειτε το ολοι οπωσδηποτε)

Yesterday Origins (ΑΠΑΙΣΙΟ μεινετε μακρια) Αυτο οντως μπορει να σου παρει 30 ωρες

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, firepc είπε

ενταξει, δεν κρατανε και τοσο πολυ, εκτος αν κολλησεις παρα πολυ.

Αυτα που επαιξα προσφατα ειναι,

Lilly Looking Through ( Στο προτεινω, θα το χαρεις πολυ και ειναι και ευκολακι)

Return to Mysterious Island 1&2 (Το 1 ειναι εκπληκτικο, το 2 χανει αρκετα.. )

Yesterday (παιχνιδαρα, παρα πολυ καλο, Δεστο και δειτε το ολοι οπωσδηποτε)

Yesterday Origins (ΑΠΑΙΣΙΟ μεινετε μακρια) Αυτο οντως μπορει να σου παρει 30 ωρες

Θα τα τσεκαρω ολα οσα προτεινεις να σε καλα. Τωρα παω για samorost 3/chuchel/machinarium/botanicula ολα απο amanita design. Το yesterday που προτεινες το γνωριζω τα πρωτα 2 καθολου οποτε ειναι πολυ καλες νεες επιλογες. Καποιοι γριφοι ειναι οντως δυσκολοι σε αρκετα τετοια παιχνιδια αλλα το challenge ειναι ωραιο να υπαρχει. Με το inner world στο κινητο τα ειχα βρει πολυ σκουρα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

spacer.png

Sekiro: Shadows Die Twice

Aκολουθεί κείμενο, οπότε το έβαλα σε spoiler tags να μην πιάνει τόσο χώρο. ^_^
 

 

Όπως έχω γράψει αρκετές φορές, έχω παίξει DS2 κάμποσο (μέχρι τον Smelter Demon) και λίγο από Bloodborne σε φίλο. Στο DS2 απλά κουράστηκα και στο ΒΒ που έλεγαν ότι θέλει aggressive playstyle δεν τα κατάφερα.


Είχα δει το Sekiro στα διάφορα trailers, αλλά δεν είχα "πιαστεί" τόσο. Έχοντας τερματίσει (και σκυλοβρίσει) το Nioh πρόσφατα, έλεγα ότι δεν ήμουν σε θέση να περάσω τα ίδια. Τελικά, λίγες μέρες πριν βγει, είπα να το κάνω pre-order (yes, I know :P ).

Μπαίνει στην λίστα των παιχνιδιών που έκανα pre-order και δεν το μετάνιωσα. ^_^

Aν και η ιστορία είναι λιτή στο ξεκίνημα, όπως γίνεται συνήθως στα παιχνίδια της FromSoftware, σε βάζει κατευθείαν στο πετσί του ρόλου και το τι πρέπει να κάνεις. Είσαι shinobi (ή αλλιώς ninja) και πρέπει να σώσεις τον αφέντη σου. Μετά το στόρυ έχει διάφορα που μπορείς να μάθεις, αλλά πάνω-κάτω, αυτό είναι το όλο θέμα.

Το gameplay του, όντας πιο action, παρά RPG αυτή τη φορά και λόγω γάντζου και έλλειψης stamina bar, είναι πιο προσιτό και βολεύει πολύ στο να μετακινείσαι στα διάφορα μέρη. Ενώ σε DS2 / Nioh θα προχώραγα με την άμυνα ψηλά, μήπως και πεταχτεί κανείς, εδώ έχει (που μπορούν να κλείσουν από UI options) indicators αν κάποιος σε βλέπει, οπότε είναι σπάνιο να σε πιάσουν στα πράσα, αλλά και πάλι, αν γίνει καμιά στραβή, μπορείς εύκολα να ξεφύγεις τρέχωντας ή γαντζώνοντας κάπου. Επίσης μεγάλο βαθμό παίζει το να είσαι stealthy. Όλοι οι εχθροί μπορούν να πεθάνουν με ένα stealth deathblow από πίσω ή από πάνω, εκτός από minibosses που έχουν πάνω από μια μπάρα, οπότε πρέπει να παλέψεις μετά και προφανώς τα μεγάλα bosses που δεν έχουν stealth section. Είναι χαρά να "ξεκοκαλίζεις" μια περιοχή από εχθρούς, ειδικά αν δεν σε πάρουν χαμπάρι.

Στα της μάχης, οι εχθροί έχουν 2 μπάρες, health (classics) και posture, αντίστοιχα και ο Sekiro. To posture είναι το μεγάλο θέμα, γιατί γεμίζει όσο κάνεις σωστά timed την άμυνα, αν η άμυνα είναι στο παρατσάκ, τότε κάνεις deflect και εκτός του ότι ο αντίπαλος μένει για λίγο ανοιχτός, γεμίζεις και την posture bar του, αντίστοιχα αν σε κάνουν deflect ή κρατάς άμυνα συνέχεια ενώ σε χτυπάνε, τότε γεμίζει το δικό σου (το οποίο αδειάζει αν κρατάς άμυνα ενώ δεν σε χτυπάνε). Κάποιες κινήσεις είναι "perilous" και έχουν kanji πάνω από τον Sekiro όταν έρχονται, αυτές είναι thrust/sweep/grab. Έχουν τα αντίστοιχα counters: Thrust -> Mokiri counter (κάντε το unlock όσο γρηγορότερα), sweep -> jump από πάνω και ξανά jump πάνω στον αντίπαλο και grab -> just get out of the way. :P
Όταν η δική σου posture bar γεμίσει, τότε μένεις για λίγο stunned και μπορεί να φάς καμιά γερή αν συνεχίσει ο αντίπαλος, αντίστοιχα αν του αντιπάλου γεμίσει, τότε τον ανοίγεις για deathblow και τον σκοτώνεις. Το καλό με αυτό το σύστημα είναι πως αν κάνεις σωστή εναλλαγή attack/deflect/counter, δεν χρειάζεται να φας όλη την health bar του αντιπάλου, όπως θα γινόταν σε άλλα παιχνίδια, αν και όσο κόβεις από health, τόσο πιο εύκολα σπας το posture του αντιπάλου/ αδειάζει πιο αργά.
Στην μάχη βοηθάει και το shinobi  prosthetic χέρι που έχει ο Sekiro με αρκετά είδη (shuriken για μακρινές/anti-air βολές, τσεκούρι για anti-shield,κλπ) που μπορείς να βρεις και μετά να κάνεις upgrade. Προσπαθούσα να μην το χρησιμοποιώ πολύ, αλλά μετά ξεκλειδώνεις skills που κάνουν combo με αυτό και βοηθάνε, ειδικά με κάτι εκνευριστικά minibosses/bosses. Το prosthetic πάντως, δεν είναι απεριόριστο και πρέπει να μαζεύετε τα "πυρομαχικά" του (spirit emblems) τα οποία χρησιμοποιούνται και για μερικές ειδικές κινήσεις ανεξαρτήτως αυτού. Γενικά είναι πιο απλό από DS/BB, αφού εκτός του customisation του prosthetic, έχεις μόνο ένα όπλο, το σπαθί σου και δεν αλλάζει, όπως και δεν υπάρχει άλλη εχμ... "πανοπλία" (σαν shinobi, δεν φοράς κάτι βαρύ :P).

ΠΡΟΣΟΧΗ: Υπάρχει κίνδυνος καντηλιών. 
Γενικά minibosses και bosses είναι skill-check. Από τα απλά mobs που μπορείς να αντέξεις μερικά χτυπήματα, αυτοί μπορεί να σε ρίξουν σε 2-3 απανωτά, οπότε κλασσικά, ξύλο, ___τσα και καράτε μέχρι να μάθεις τα patterns τους και κάποια στιγμή, θα δεις ότι μπορείς να κάνεις deflect/dodge/counter τα πάντα και να κερδίσεις (ή να πάρεις κάνα upgrade παραπάνω και να γυρίσεις :P).

Γενικά τo gameplay ενάντια σε εχθρούς, είναι ένα mix υπεροχής ενάντια στους απλούς αντιπάλους με τους οποίους "παίζεις" λόγω stealth και "let's get dangerous" όταν έρχεται miniboss / boss. Ενώ αντίστοιχα στο DS2, ποτέ δεν ένιωθα "γαμάουα", αν και ξέρω ότι μερικά builds είναι φτιαγμένα γι'αυτό τον λόγο, στο Sekiro, απλά είσαι...ninija (shinobi). ^_^
Oι περιοχές γενικά είναι πολύ καλοφτιαγμένες, έχει μια ωραία ατμόσφαιρα και ακόμη και στα πιο όμορφα μέρη, προφανώς καραδοκεί ο κίνδυνος. Είχε τύχει και κάποιες φορές να βρεθώ σε μέρος που δεν έπρεπε να πάω ακόμα, επειδή έπεσα εκεί καταλάθος. :P

Βασικό Edit που ξέχασα: Αν και είναι κι αυτό γνωστό εξαρχής, μπορείς να αναστηθείς μία φορά "ελεύθερα" αφού πεθάνεις και να σηκωθείς με μισή ενέργεια.
Συνήθως τα απλά mobs δεν θα κάτσουν, οπότε αφού απομακρυνθούν αρκετά, μπορείς να σηκωθείς χωρίς να σε πάρουν χαμπάρι, αλλά minibosses/bosses ή θα κάτσουν από πάνω ή θα σε πάρουν χαμπάρι αμέσως. Πιο μετά θα έχεις να αναστηθείς πάνω από μια φορά, αλλά πρέπει να κάνεις deathblow σε αντίπαλο για να "ξεκλειδώσει" και οι παραπάνω φορές θα πρέπει να "γεμίσουν" σκοτώνοντας εχθρούς μετά.
Κάθε φορά που πεθαίνεις και χρειάζεται να πας πίσω στο Sculptor's Idol (το αντίστοιχο bonfire από Souls), τότε χάνεις τα μισά σου XP και μισά λεφτά. Αν έχεις γεμίσει την μπάρα ώστε να έχεις 1 ή παραπάνω skillpoints, αυτά δεν χάνονται, μόνο το progress για το επόμενο skillpoint. Mερικές φορές (30% στο ξεκίνημα) έχεις το Unseen Aid που είναι σαν να μη πέθανες γιατί δεν χάνεις τίποτα.
Ανεξαιρέτως αν σηκωθείς ή όχι, κάθε death μπορεί να φέρει έναν αρνητικό αντίκτυπο σε NPCs και τότε σου αφαιρεί από το Unseen Aid. Aυτό μπορεί να διορθωθεί με item πιο μετά και καλό είναι να το χρησιμοποιείς μετά από boss. Σίγουρα τα NPCs δεν πεθαίνουν από αυτό (σε 2 bosses προς το τέλος πέθανα τόσες φορές που αν ήταν να πεθαίνουν, θα είχαν λιώσει τα κόκκαλά τους μέχρι να τα καταφέρω), οπότε no worries αν νομίζει κανείς ότι θα χαθεί NPC από αυτό.

Ο ήχος είναι πολύ ωραίος, ειδικά όταν τα όπλα χτυπάνε μεταξύ τους, άλλωστε το deflect έχει έναν χαρακτηριστικό ήχο και είναι satisfying όταν τον ακούς. ^_^ Έπαιζα φυσικά με ιαπωνική φωνή, γιατί εκτός του ότι είναι default (σε αντίθεση με τα default αγγλικά των DS και ΒΒ), Ιαπωνία στα τέλη του 1500, είναι πιο καλά να το παίζεις έτσι. + είμαι anime (subs > dubs) fan και γενικά έχει ποιοτικό voice acting όπως και έπρεπε άλλωστε.
Η μουσική επίσης είχε ωραία μελωδία και γέμιζε στις μάχες, αλλά ίσως λόγω του ότι πάλευα, δεν της έδινα τόση σημασία, πρέπει να ακούσω το soundtrack εκτός παιχνιδιού.

Το παιχνίδι έχει επίσης πολλά consumables που βοηθάνε για διάφορα πράγματα από άμυνα, πιο πολύ stealth (χρειάζεται ειδικά για μια φάση προς το τέλος), επίθεση, κλπ. Γενικά δεν τα χρησιμοποιούσα, εκτός από antidote αν έτρωγα poison ή dowsing powder αν καιγόμουν (γενικά αποφεύγετε να φάτε poison / burn status :P). Μόνο το divine confetti προσέχετε στην αρχή που δεν θα έχετε πολύ, γιατί χρειάζεται για μερικούς εχθρούς που είναι "πνεύματα" και το health τους πέφτει μέχρι ένα αρχικό σημείο με το σπαθί ενώ με το confetti πέφτει κανονικά. Σε αυτούς τους εχθρούς το posture γενικά είναι δύσκολο να κατέβει, οπότε πρέπει να τους κόψεις κάμποσο health. Eπίσης έχουν κατά κύριο λόγω επιθέσεις που σου βάζουν το "terror" status. Σε αντίθεση με τα άλλα (poison/burn), ο θάνατος είναι ακαριαίος όταν γεμίσει αυτή η μπάρα. 

Στην αρχή για μένα, ήταν αρκετές φορές που σκεφτόμουν πώς ενώ το Nioh ήταν το "μάθημα ιστορίας και ιαπωνικής μυθολογίας", το Sekiro ήταν το πιο "manga / anime".
Εκτός του ότι τα deathblows είναι πολύ φαντασμαγορικά στην αιματοχυσία τους, φαίνεται και στα cutscenes. Στο Nioh, δεν θυμάμαι πολλές ποζεριές του William, συνήθως μίλαγε. Ο Sekiro από την άλλη, είναι λιγομίλητος με βαριά φωνή και ε, όταν βλέπεις την κάμερα στο χέρι να βγάζει το σπαθί 1 εκατοστό από την θήκη με τον αντίχειρα με το χαρακτηριστικό "κλικ", πριν το τραβήξει πλήρως, ξέρεις ότι η σκηνοθεσία πάει για ποζεριά. :P Edit: Επίσης σε κάποια boss fight cutscenes, η κάμερα θα πέσει ακριβώς για screenshot/wallpaper όταν δείχνει το boss σε όλο του το μεγαλείο, κορνιζαρισμένο τέλεια.
Επίσης φαίνεται η ποικιλία εχθρών ότι απέφυγε ακριβώς τα αντίστοιχα του Nioh, όπως προείπα, το Nioh έχει αρκετή ιαπωνική μυθολογία και αν διαβάσετε λίστα με yokai θα βρείτε πολλά στο Nioh ενώ στο Sekiro (σχεδόν; ) κανένα. Έχει επί το πλείστον ανθρώπους ή ανθρωπόμορφους εχθρούς, γιατί όπως είπαμε, βασίζεται πολύ στα deflect, αν και αυτά πιάνουν και στα κάμποσα ζώα του παιχνιδιού.

Γενικά το παιχνίδι μπορεί να είναι πολύ δύσκολο σε κάποια σημεία, αλλά με υπομονή κι επιμονή (ο __λος γίνεται __νί :P) περνιέται και αξίζει.
Είμαι αρκετά salty όταν χάνω επανειλημέννα, οπότε αν το τερμάτισα εγώ (και πρέπει να γυρίσω να τελειώσω τα "spirit" minibosses), πιστεύω ότι μπορεί ο καθένας, αρκεί να μην τον πάρει από κάτω.

Ήταν σίγουρα μια από τις πιο ενδιαφέρουσες εμπειρίες μου σε βιντεοπαιχνίδια και αν κάποιος είναι fan των παιχνιδιών της FromSoftware ή ιαπωνικών ξιφομαχιών πρέπει σίγουρα να το δει.   

F___ it, να το δείτε και ας μην είστε fan. :D

Επεξ/σία από GhostRiderLSOV
  • Like 9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Η αλήθεια είναι ότι πολλά που λέω είναι λίγο-πολύ γνωστά, αλλά μερικές φορές όταν με πιάνει (η πάρλα) να γράφω, δεν σταματάω, οπότε μπορεί να είναι απλά ένας αχταρμάς. :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, GhostRiderLSOV είπε

Η αλήθεια είναι ότι πολλά που λέω είναι λίγο-πολύ γνωστά, αλλά μερικές φορές όταν με πιάνει (η πάρλα) να γράφω, δεν σταματάω, οπότε μπορεί να είναι απλά ένας αχταρμάς. :P

Παντως μπραβο σου που τα καταφερες. Δινεις την καλυτερη απαντηση σε αυτους που πιστευουν οτι οι single player παικτες δεν εχουν skill

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, firepc είπε

Παντως μπραβο σου που τα καταφερες. Δινεις την καλυτερη απαντηση σε αυτους που πιστευουν οτι οι single player παικτες δεν εχουν skill

Δεν θα έλεγα ότι είμαι ο πιο skilled παίχτης, κάνω ακόμα αρκετά λάθη, αλλά practice (and failure) makes perfect (or good enough to win). ^_^

Επεξ/σία από GhostRiderLSOV
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, firepc είπε

Παντως μπραβο σου που τα καταφερες. Δινεις την καλυτερη απαντηση σε αυτους που πιστευουν οτι οι single player παικτες δεν εχουν skill

Δεν ισχύει σε καμία περίπτωση αυτό. Lan που παίζαμε counter η online lineage 2 πάντα έκανα mastered όσο μπορούσα τα skill που ήθελε. Σε single έχοντας 50 πλατινες στο ps3 εκεί κάποια achievements ήταν παλούκια και ήθελαν τρελό skill. Παιχνίδια όπως ninja Gaiden S2 για πλατίνα θέλουν το τρελό skill. Προτιμώ τα puzzle challenges στα παιχνίδια όπως πχ στο tomb raider η unravel παρά τις insane δυσκολίες που έχουν κάποια(mass effect 2 insane πχ θέλει τρελό skill). Καλό το online αλλά το single player προσφέρει πολλά περισσότερα σε έναν gamer. Οι casual που παίζουν κατι αθλια candy crash subway surfers κτλ δεν τους θεωρω καν gamers.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Arkin είπε

Δεν ισχύει σε καμία περίπτωση αυτό. Lan που παίζαμε counter η online lineage 2 πάντα έκανα mastered όσο μπορούσα τα skill που ήθελε. Σε single έχοντας 50 πλατινες στο ps3 εκεί κάποια achievements ήταν παλούκια και ήθελαν τρελό skill. Παιχνίδια όπως ninja Gaiden S2 για πλατίνα θέλουν το τρελό skill. Προτιμώ τα puzzle challenges στα παιχνίδια όπως πχ στο tomb raider η unravel παρά τις insane δυσκολίες που έχουν κάποια(mass effect 2 insane πχ θέλει τρελό skill). Καλό το online αλλά το single player προσφέρει πολλά περισσότερα σε έναν gamer. Οι casual που παίζουν κατι αθλια candy crash subway surfers κτλ δεν τους θεωρω καν gamers.

Γιατί δεν είναι gamers αυτοί που παίζουν casual;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@GhostRiderLSOV

Καλά τι συγκρίνουμε τώρα την σκηνοθεσία, το story, το lore και τα cutscenes του Nioh με αυτά του Sekiro? Μιλάμε για ιεροσυλία, θα τρίζουν τα κόκκαλα του παππού Miyazaki.😎

Δες εδώ για να σου θυμίσω gringe και omegalul :

 

 

Παιχνιδάρα το Nioh, αλλά αυτά δεν είναι τα δυνατά του σημεία. Το Sekiro βάζει υποψηφιότητα για GOAT μαζί με το witcher 3 και ας το έχω παίξει μόνο μια φορά και είμαι ακόμα scrublord.😍

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...