Προς το περιεχόμενο
jerry banana

Τι τερμάτισα πρόσφατα και πώς μου φάνηκε (Console Games Version)

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

image.png.4d794a7dbcda580459dbe63e6f085272.png

 

Persona 5 royal ,απλώς το καλύτερο jrpg που έχω παίξει.Τα έχει όλα ,δράση ,ιστορία καλό gameplay .Μου πήρε 140 ώρες κανονικού παιξίματος χωρίς να μετράω τις παύσεις και έβγαλα το καλύτερο δυνατό τερματισμό.Το αγόρασα με την κανονική τιμή του 60 ευρώ και δεν το μετανιώνω καθόλου καθώς θα παιχτεί σίγουρα new game plus εφόσον προσθέτει περισσότερα πράγματα και μου επιτρέπει να κρατήσω αρκετά πράγματα του πρώτου playthrough.Δεν θέλω να πω περισσότερα γιατί το παιχνίδι ειδικά το royal είναι ευαίσθητο στα spoilers.Απλως όσοι παίξατε το 5 σας άρεσε και είχατε ενδοιασμούς για το royal εάν αξίζει ή εάν είναι ένα μισοφτιαγμενο dlc που λέγανε μερικοί έχω να σας πω ότι όχι μόνο δεν αξίζει τα 60 ευρώ αλλά με αυτά που έχουν βάλει οι άνθρωποι άνετα έδινα λεφτά για την collectors.Ασχετως που δεν την βρήκα. 

Επεξ/σία από jerry banana
  • Like 5

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχει αντίστοιχο νήμα για PC Games εδώ και καιρό, τώρα έχετε και εδώ. ^_^

Βασικά, βάζετε όπως λέει ο τίτλος, σαν mini (ή μεγαλύτερο) review για παιχνίδια που έχετε τερματίσει πρόσφατα.
Παράδειγμα, όπως βλέπετε πιο πάνω.
Μην βάλετε π.χ. ένα ξερό: Tetris. Πολλά τουβλάκια. 8/10 (νούμερο δεν είναι υποχρεωτικό γενικά). :P

A ναι, και Όχι Spoilers. :)

  • Like 4
  • Haha 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Blasphemous - switch version

Δίνω 6/10. Ας πάρουμε τι μου άρεσε πρώτα. Το artwork είναι απλά τρομερό, το θεματικό μαρεσει και η μουσική είναι καλή όμως ίδιου χαρακτήρα. Το παιχνίδι έχει σχεδιασμό τύπου metroid Vania όμως δεν είναι. Είναι γραμμικό και οι γύρω περιοχές είναι μόνο αν θέλετε να πάτε. Ωραία ποικιλία εχθρών και περιοχών. 

Πάμε τώρα τι έκοψε τόσους πόντους. Όλα έχουν σχέση με το gameplay. Πρώτο βασικό πρόβλημα, ο σχεδιασμός των εχθρών και το skill set τους σε σχέση με τα δικά σου skills. Δεν υπάρχει καθόλου συνοχή, τίποτα από αυτά που έχεις δεν κάνει για συγκεκριμένες επιθέσεις ή πατέντες εχθρών και σχεδόν όλα σου τα skills δεν γίνονται χωρίς να χτυπηθείς και εσύ. Αυτό συμβαίνει ακόμα και στα executions καθώς στο τελείωμα του animation αν στέκεσαι πάνω σε εχθρό την τρως αμέσως μετά. Οι εχθροί επίσης έχουν "μαγικές" μαντικές ικανότητες καθώς η κάθε επίθεση (ειδικά τα projectiles) βρίσκουν στόχο πάντα. Ειδικά στο platforming θα τραβάτε τα μαλλιά σας για το πόσο άδικο και εκνευριστικό είναι καθώς δεν έχεις απολύτως καμία απάντηση. Μπορώ να πω πολλά ακόμα αλλά βαριέμαι. 

Δεύτερον, η ιστορία ακολουθεί το Dark souls theme με μυστικιστική αφήγηση και χωρίς παρουσίαση όμως το κάνει με λάθος τρόπο. Έχασε εντελώς τον λόγο που γίνεται αυτό στα souls και υπόλοιπα μινιμαλιστικα story presentation παιχνίδια. 

Γενικά το παιχνίδι είναι style over substance που λένε και οι ξένοι όμως αξίζει να το δει κάποιος για το εντυπωσιακό Sprite work. Χαμένη ευκαιρία όμως. 

  • Like 6
  • Thanks 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
27 λεπτά πριν, ikaruga24 είπε

 Blasphemous - switch version

Δίνω 6/10. Ας πάρουμε τι μου άρεσε πρώτα. Το artwork είναι απλά τρομερό, το θεματικό μαρεσει και η μουσική είναι καλή όμως ίδιου χαρακτήρα. Το παιχνίδι έχει σχεδιασμό τύπου metroid Vania όμως δεν είναι. Είναι γραμμικό και οι γύρω περιοχές είναι μόνο αν θέλετε να πάτε. Ωραία ποικιλία εχθρών και περιοχών. 

Πάμε τώρα τι έκοψε τόσους πόντους. Όλα έχουν σχέση με το gameplay. Πρώτο βασικό πρόβλημα, ο σχεδιασμός των εχθρών και το skill set τους σε σχέση με τα δικά σου skills. Δεν υπάρχει καθόλου συνοχή, τίποτα από αυτά που έχεις δεν κάνει για συγκεκριμένες επιθέσεις ή πατέντες εχθρών και σχεδόν όλα σου τα skills δεν γίνονται χωρίς να χτυπηθείς και εσύ. Αυτό συμβαίνει ακόμα και στα executions καθώς στο τελείωμα του animation αν στέκεσαι πάνω σε εχθρό την τρως αμέσως μετά. Οι εχθροί επίσης έχουν "μαγικές" μαντικές ικανότητες καθώς η κάθε επίθεση (ειδικά τα projectiles) βρίσκουν στόχο πάντα. Ειδικά στο platforming θα τραβάτε τα μαλλιά σας για το πόσο άδικο και εκνευριστικό είναι καθώς δεν έχεις απολύτως καμία απάντηση. Μπορώ να πω πολλά ακόμα αλλά βαριέμαι. 

Δεύτερον, η ιστορία ακολουθεί το Dark souls theme με μυστικιστική αφήγηση και χωρίς παρουσίαση όμως το κάνει με λάθος τρόπο. Έχασε εντελώς τον λόγο που γίνεται αυτό στα souls και υπόλοιπα μινιμαλιστικα story presentation παιχνίδια. 

Γενικά το παιχνίδι είναι style over substance που λένε και οι ξένοι όμως αξίζει να το δει κάποιος για το εντυπωσιακό Sprite work. Χαμένη ευκαιρία όμως. 

Το ξεκίνησα πρόσφατα, θαμπωμένος κυρίως από το εικάστικό που μου άρεσε πολύ, αλλά νιώθω κι εγώ μια απογοήτευση και μια αίσθηση αγγαρείας. Θα ήθελα να μη το παρατήσω, αν το πάω γραμμικά όπως λες χωρίς να ψάχνομαι τριγύρω θα το τερματίσω σύντομα και ανώδυνα; Επίσης τα skills παίζουν καθόλου ρόλο ή είναι διακοσμητικά;

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, EverythingYouBelieve είπε

Το ξεκίνησα πρόσφατα, θαμπωμένος κυρίως από το εικάστικό που μου άρεσε πολύ, αλλά νιώθω κι εγώ μια απογοήτευση και μια αίσθηση αγγαρείας. Θα ήθελα να μη το παρατήσω, αν το πάω γραμμικά όπως λες χωρίς να ψάχνομαι τριγύρω θα το τερματίσω σύντομα και ανώδυνα; Επίσης τα skills παίζουν καθόλου ρόλο ή είναι διακοσμητικά;

Δεν θα καταλάβεις ποτέ την κανονική πορεία. Την αγγαρεία δεν την γλυτώνεις, είναι σχεδιασμένο να σου τσακίσει την υπομονή αλλά όχι επειδή φταις εσύ. Ο χαρακτήρας σου δεν θα μπορέσει ποτέ να αντιμετωπίσει με αποτελεσματικότητα τους εχθρούς. Δεν έχεις απαντήσεις, είσαι πολύ αργός γι αυτούς και τα skills πιο πολύ ζημιά σου κάνουν πάρα σε θωρακίζουν λόγο super armor εχθρών με ελάχιστες εξαιρέσεις. Δυστυχώς μεγάλη απογοήτευση το παιχνίδι στο κομμάτι αυτό. Hollow knight δεν είναι. 

  • Like 1
  • Thanks 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Resident evil 7 στην αρχή με χάλασε που ήταν FPS και δεν ήταν τρίτου προσώπου όπως τα προηγούμενα, επίσης με χάλασε που δεν ήταν το στορι με ζόμπι.

Αλλά παίζοντας το παιχνίδι σιγά σιγά το λάτρεψα μου άρεσε η ατμόσφαιρα παρά πολύ και χέστηκα αρκετές φορές που δεν το περίμενα.

Περιμένω τώρα πως και πως το RE village .

  • Like 5

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 25/10/2020 στις 5:41 ΜΜ, Exodia The Forbidden One είπε

Resident evil 7 στην αρχή με χάλασε που ήταν FPS και δεν ήταν τρίτου προσώπου όπως τα προηγούμενα, επίσης με χάλασε που δεν ήταν το στορι με ζόμπι.

Αλλά παίζοντας το παιχνίδι σιγά σιγά το λάτρεψα μου άρεσε η ατμόσφαιρα παρά πολύ και χέστηκα αρκετές φορές που δεν το περίμενα.

Περιμένω τώρα πως και πως το RE village .

 Το είχα παίξει μαζί με τον πατέρα μου που δεν νιώθει τίποτα και ήταν άβολο από την μια έχω να θέλω να αλλάξω εσώρουχο και δίπλα πέρα βρέχει Χαχαχαχαχα.Προσωπικα μου άρεσε η αλλαγή σε πρώτο πρόσωπο αλλά δεν είχα σχέση με τη σειρά πιο πριν.Αφου επαιξα όμως το 2 και το 3 κατάλαβα γιατί σε πολλούς δεν άρεσε.Αντε να δούμε στο village .Επίσης ωραία εικόνα -ονομα χρήστη.

  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 26/10/2020 στις 9:56 ΜΜ, jerry banana είπε

 Το είχα παίξει μαζί με τον πατέρα μου που δεν νιώθει τίποτα και ήταν άβολο από την μια έχω να θέλω να αλλάξω εσώρουχο και δίπλα πέρα βρέχει Χαχαχαχαχα.Προσωπικα μου άρεσε η αλλαγή σε πρώτο πρόσωπο αλλά δεν είχα σχέση με τη σειρά πιο πριν.Αφου επαιξα όμως το 2 και το 3 κατάλαβα γιατί σε πολλούς δεν άρεσε.Αντε να δούμε στο village .Επίσης ωραία εικόνα -ονομα χρήστη.

το κατεβασα απο το xbox pass οντως περιεργη αισθηση να σου πω μερικες φορες μου θημιζε πιο πολυ silent hill παρα resident evil

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
28 λεπτά πριν, Exodia The Forbidden One είπε

το κατεβασα απο το xbox pass οντως περιεργη αισθηση να σου πω μερικες φορες μου θημιζε πιο πολυ silent hill παρα resident evil

Θα συμφωνήσω μαζί σου .

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Marvel's Spiderman (2018)

 Αξιζε η υπομονη που εκανα με τις τουρμπίνες. Ισως το πιο ευχαριστο παιχνιδι που επαιξα και τερματισα φετος. Εμφαση στο ευχάριστο γιατι σαν καλυτερο παιχνιδι της χρονιας το sekiro δεν εχει αντιπαλο για μενα, αλλα I digress. Η κινηση, το συστημα μαχης, το witty humor, τα challenges, η ποικιλια στα random events ολα ειναι καταπληκτικά. Απο οπου και να το πιασω δεν μπορω να σκεφτω τιποτα αρνητικο. Απλα 10/10. Τωρα, λιγα λεπτα αφοτου τελειωσα τα παντα 100% ακομα κοβω βολτες και θαυμαζω την τρομερη δουλεια που εχουν κανει στη χαρτογράφηση της ΝΥ και δε θελω να το αλλαξω. Είναι πραγματικα σα να εισαι εκει. Αν τυχον σας ξεφυγε οπως μου ειχε ξεφυγει και μενα, το προτεινω ανεπιφυλακτα. Το μονο προβλημα ειναι οτι οποιοδηποτε επομενο game παιξω τωρα θα φαίνεται αργο και βαρετο... 

Στο blasphemus που αναφερθηκε παραπανω εγω ειχα ενα καθαρα sotn feeling. Αν και πηγε να με ψαρωσει με το metroidvania, ηταν σαφες απο την αρχη σχεδον οτι ειναι γραμμικό. Το είχα τερμάτισει σε 2 μερες στα free play days οποτε δεν το εβγαλα 100% αλλα αξιζε τον κοπο εστω και αυτο, κυριως για το spritework. Θα συμφωνησω οτι το συστημα μαχης ηταν random, αλλα δεν ηταν dealbreaker. Ευκολο παιχνιδι. Καμια σχεση με κατι salt n sanctuary και soulsborne που ειδα να το συγκρινουν.

Τωρα λογικα πιανω horizon zero dawn που το εχω παρατημενο στο 60%, doom eternal που ειναι στα τελειωματα, ή persona 5 για κατι διαφορετικο. Βλεπουμε. 

  • Like 3

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

- Tacoma : καλούτσικη ατμόσφαιρα και σχετικά καλογραμμένο αλλά δεν θα το χαρακτήριζα ως "game" καθώς ούτε πραγματικούς γρίφους έχει ούτε τίποτα παρά μόνο απλή αλληλεπίδραση με το περιβάλλον.Ψιλο-walking sim η ολη κατάσταση.
Χαίρομαι που δεν ξόδεψα χρήματα γι'αυτό.
5/10

- Quantum Βreak : Είχα ακούσει πολλά και περίμενα ενα διαμαντάκι (που πήγε άπατο) αλλά...το παιχνίδι έχει μεγάλο πρόβλημα με την όλη του ροή...
Ωραία γραφικά που στέκουν πολύ καλά ακόμα μερικά χρόνια μετά, πολύ ωραία παραγωγή ήχου, καλό cast και ερμηνείες και gameplay - όταν εχει - ειναι ΟΚ (τίποτα το εξαιρετικό όμως).
Το πρόβλημα του παιχνιδιού κατά την άποψή μου είναι πως προσπαθεί ολη την διαολεμένη ώρα να σου αφαιρεί τον έλεγχο με email/video/collectibles κτλπ - γιατί, ναι μεν ειναι ωραίο οταν ενα παιχνίδι προσπαθεί να σε βυθίσει στον κόσμο του/ιστορία του αλλά οταν το 70/80% του χρόνου κάθεσαι και διαβάζεις emails για 3-4 λεπτά απο υπολογιστές που είναι 10 οθόνες σε scrolling έχουμε πρόβλημα (ιδιως απο τη στιγμή που μιλάμε για λευκή γραμματοσειρά σε μαύρο φόντο και παίζεις βράδυ).
Τα δε βίντεο...ωραίος ο πειραματισμός που προσπάθησαν/κάνανε αλλά - και εδώ είναι πάλι το "αλλά" - οταν έχεις ξοδέψει 1+ ώρα σε μια πίστα με μόλις 2-3 σενάρια μάχης (έχοντας ξοδέψει τον υπόλοιπο χρόνο διαβάζοντας email που ανέφερα πριν), το τελευταίο πράμα που χρειάζεσαι είναι να δεις βίντεο 20 λεπτών, αφήστε με να παίξω επιτέλους ρε γμτ, δεν θέλω να δω μια μέτρια σε παραγωγή σειρά έχοντας ξοδέψει ήδη το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου που αφιέρωσα διαβάζοντας κείμενα και email...σε  3rd person shooter, δηλαδή, ΟΚ.
Το μπουμ-μπουμ, ΟΤΑΝ έχει ειναι μέτριο προς καλό, ωραίες οι ικανότητες που ξεκλειδώνεις (και εντυπωσιακές) αλλά...τα σενάρια μάχης είναι πολύ λίγα για τέτοιου είδους παιχνιδιού, χρειαζόταν το λιγότερο διπλάσιο/τριπλάσιο αριθμό.Την αίσθηση του μπουμ-μπουμ δεν την βρήκα επίσης και ιδιαίτερα καλή, τα οπλα είναι Θεο-βαρετά, ο ήχος τους απλα ΟΚ και το feedback όταν πυροβολείς τους "κακούς" είναι μέτριο(οχι καλό hit stun/ήχος επιβεβαίωσης χτυπήματος κτλπ).
Και κάτι άλλο : το παιχνίδι σε 2-3 σημεία εισάγει κάποιες μηχανικές οι οποιες Α) δεν τις έχει χρησιμοποιήσει πιο πριν και Β) δεν τις ξαναχρησιμοποιεί απο εκεινα τα συγκεκριμένα σημεία με αποτέλεσμα να κάθεσαι σαν τον χάνο να κόβεις κύκλους σε ενα γκαράζ για να καταλάβεις πως...ανοίγεις μια πόρτα ή, η άθλια, άθλια, άθλια τελική μάχη οπου και παίζει 1-shot kill απο το αχνό, πορτοκαλί ίχνος στο έδαφος χωρίς να υπάρχει κάποιο animation του εχθρού να σου "τηλεγραφήσει " την όλη μηχανική της μάχης...
Οταν υπάρχουν βίντεο στο γιουτιούμπι με δεκάδες χιλιάδες θεάσεις για τα 2 συγκεκριμένα σημεία - οχι επειδή είναι "δύσκολα" αλλά απλά ακαταλαβίστικα καθώς καποιες μηχανικές παιξίματος δεν σου έχουν εξηγηθεί απο πριν κάπου έχεις κάνει λάθος ως game designer(s).
Πολύ κρίμα καθώς περίμενα κάτι πολύ καλύτερο απο την remedy ιδίως μετά το ολο hype πριν και μετά την κυκλοφορία του, στο τέλος, με άφησε (δυστυχώς) παγερά αδιάφορο και έφαγε uninstall 2 λεπτά σφού το τερμάτισα - ήθελα να κάνω ενα 2ο παίξιμο για να δω και το άλλο σενάριο αλλά δεν μπορούσα να ξαναπεράσω τα ίδια πραγματικά.
Φανταστική παραγωγή, ωραιότατα γραφικά, πολύ καλός ήχος αλλά μέχρι εκεί - δόξα τω Θεό η remedy φαίνεται κατάλαβε και διόρθωσε τα οποια προβλήματα οταν έφτιαξε το Control.
6.5/10

- Dom Eternal : Eίμαι κάπου στη μέση ακόμα αλλά...παιχνίδαρος με τα όλα του να'ουμε, gameplay, μουσική, γραφικά στα 60 φου-που-ες, και 60ρου να είχα στάξει δεν θα με είχε χαλάσει καθόλου.
Το lore το βρίσκω παγερά αδιάφορο και - ίσως αχρείαστο - αλλά ΟΚ, δεν παίζεις Doom για το lore, δεν πειράζει :D 
To έβαλα στο hard (hurt me plenty ?) και οι πρώτες ώρες ήταν εφιαλτικές λόγω δυσκολίας (ιδίως κάτι slayer gates), μετά απο λίγο lvl up γίνεται πιο βατό όμως.Α ναι, δεν μπορώ επίσης να καταλάβω τη μόδα των τελευταίων (σχεδόν 10 ετών) όπου πρέπει να έχεις lvl up σε όλα τα παιχνίδια και μου δίνεται η αίσθηση οτι το τεχνητό αυτό "φούσκωμα" πληροί αποκλειστικά τον ρόλο ευχαρίστησης παικτών
με ΙΨΔ οπου πρέπει να τους παρουσιάζεις μονίμως ενα καρότο στο τέλος του μπαστουνιού για να θεωρήσουν πως ένα προϊόν έχει "αξία" αλλιώς "δεν".
Τέλος πάντων, δεν είναι πραγματικά προβλήματα αυτά, το παιχνίδι είναι πολύ καλό και καλοφτιαγμένο όσο δεν πάει...
8.9999999999/10 

Επεξ/σία από red1
  • Like 4

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν λίγες μέρες τελείωσα το carrion  πολύ ωραίο παιχνίδι με ενδιαφέρον μηχανισμούς πραγματικά το ευχαριστήθηκα, ευτυχώς που υπάρχει το game pass γιατί για να είμαι ειλικρινής αν δεν υπήρχε δεν υπάρχει περίπτωση να παίξω τέτοια παιχνίδια παίζω πιο hardcore τίτλους όμως από τότε που γράφτηκαν συνδρομητής έχω παίξει αρκετά indie διαμαντάκια.

Στις 3/11/2020 στις 3:30 ΜΜ, red1 είπε


- Doom Eternal : 

Μόλις το ξεκίνησα αρκετα καλό όπως και τα δύο προηγούμενα που έχω παίξει το μόνο που με χαλάει και μου σπάει λίγο τα νεύρα είναι οι marauders κατά τα άλλα έχω ευχαριστηθεί να σφάζω δαίμονες 😂😂😂

  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Katana Zero (μέσω game pass) :

Να ξεκαθαρίσω πως παρόλο την ηλικία μου, τα retro-indies μου κάθονται στους πατερόσακους γιατί η ολη αυτή hipster-ιά/μόδα με "phat pixels" είναι απλά άτοπη καθώς κανένα παιχνίδι δεν έδειχνε έτσι σε παλιές κονσόλες/υπολογιστές λόγω CRT οθονών, ίσως είναι το νεαρό της ηλικίας των περισσότερων dev όπου μάλλον τα θυμούνται λίγο λάθος όλα ή καθαρά άποψη αισθητικής (και χαμηλού budget), τέλος πάντων ...

To παιχνίδι είναι - στην ουσία -  ένα sidescrolling Hotline Miami, κοινώς, το trial and error είναι στο Θεό μέχρι να καταφέρεις να "καθαρίσεις" την οθόνη/πίστα.
Αστραπιαία γρήγορο gameplay οπου το παραμικρό λάθος συνεπάγεται με restart και οπου κάθε millisecond μετράει - δεν θα ήθελα να το παίξω σε οθόνη με υψηλό input lag λόγω panel ή ενεργοποιημένων φίλτρων της TV (οπου αυξάνεται και το input lag).
Boυτυρένια control, ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ synthwave soundtrack και η υπόθεση - παρόλο που δεν είναι πρωτότυπη - παρουσιάζει εξαιρετικό ενδιαφέρον λόγω του καλού γραψίματος και των (επίσης καλογραμμένων) χαρακτήρων.
Επιστροφή στα γραφικά : παρόλο το (αφιλτράριστο) pixel-work, η όλη ατμόσφαιρα και τόνος του παιχνιδιού είναι καταπληκτική, σ'αυτό συμβάλει βέβαια και το εξαιρετικά ταιριαστό soundtrack ανάλογα με το κάθε σενάριο/οθόνη αλλά και το γράψιμο που ανέφερα πιο πριν.
Τα δε εφφέ σε στυλ παλιού VCR είναι επίσης πολύ στυλάτα και καλοφτιαγμένα με το αποκορύφωμα κάποιες σκηνές οπου αυτά δίνουν την αίσθηση της "κασέτας που μασιέται" ή ακόμα και της "χαλασμένης συσκευής" με κοψίματα στον ήχο και την εικόνα, μιλάμε για πάρα πολύ καλή προσπάθεια αλλά και ενσωμάτωση .


Διάρκεια γύρω στις 5-6 ώρες αλλά με καλή επαναπαιξιμότητα (hard mode, speed run mode, ξεκλείδωμα οπλισμού/σπαθιών) - κάτι με το οποίο δεν πρόκειται δυστυχώς να ασχοληθώ καθώς τέτοιου είδους παιχνίδια με "αγχώνουν" λόγω των επαναλαμβανόμενων  απαιτούμενων προσπαθειών με το παραμικρό λάθος, υψηλής δυσκολίας (δεν ξέρω πως κατάφερα να το τερματίσω :D ) και γενικά, έλλειψης των απαιτούμενων αντανακλαστικών απο πλευράς μου.
Τίτλος που σου αφήνει κάτι "μέσα σου" με το που το τερματίσεις  - κάτι το οποίο είναι αρκετά σπάνιο στις μέρες μας
Ενας πολύ καλός και αισθητικά όμορφος τίτλος για οπαδούς των σαδομαζοχιστικών παιχνιδιών (με την καλή έννοια, έτσι ? ;) )
8/10

ΥΓ: Aφήνω ένα απο τα πολλά διαμαντάκια εδώ :

 

  • Like 4

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 6/11/2020 στις 3:07 ΜΜ, red1 είπε

Katana Zero (μέσω game pass) 
To παιχνίδι είναι - στην ουσία -  ένα sidescrolling Hotline Miami, κοινώς, το trial and error είναι στο Θεό μέχρι να καταφέρεις να "καθαρίσεις" την οθόνη/πίστα.
Αστραπιαία γρήγορο gameplay οπου το παραμικρό λάθος συνεπάγεται με restart και οπου κάθε millisecond μετράει - δεν θα ήθελα να το παίξω σε οθόνη με υψηλό input lag λόγω panel ή ενεργοποιημένων φίλτρων της TV (οπου αυξάνεται και το input lag).
Boυτυρένια control, ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ synthwave soundtrack και η υπόθεση - παρόλο που δεν είναι πρωτότυπη - παρουσιάζει εξαιρετικό ενδιαφέρον λόγω του καλού γραψίματος και των (επίσης καλογραμμένων) χαρακτήρων.
Επιστροφή στα γραφικά : παρόλο το (αφιλτράριστο) pixel-work, η όλη ατμόσφαιρα και τόνος του παιχνιδιού είναι καταπληκτική, σ'αυτό συμβάλει βέβαια και το εξαιρετικά ταιριαστό soundtrack ανάλογα με το κάθε σενάριο/οθόνη αλλά και το γράψιμο που ανέφερα πιο πριν.
Τα δε εφφέ σε στυλ παλιού VCR είναι επίσης πολύ στυλάτα και καλοφτιαγμένα με το αποκορύφωμα κάποιες σκηνές οπου αυτά δίνουν την αίσθηση της "κασέτας που μασιέται" ή ακόμα και της "χαλασμένης συσκευής" με κοψίματα στον ήχο και την εικόνα, μιλάμε για πάρα πολύ καλή προσπάθεια αλλά και ενσωμάτωση .

 

Μόλις τερμάτισα το game και ότι είχα στο μυαλό μου να γράψω το είπες με το παραπάνω.

Πέρα απο το gameplay που προσωπικά το λάτρεψα και το βρίσκω εξαιρετικό θέλω να τονίσω την ιστορία που είναι αναπάντεχα καλή. Το παιχνίδι έχει πολλά και διαφορετικά endings και content που είναι locked πίσω απο τις επιλογές σου οπότε το replayability ανεβαίνει κατακόρυφα.

ΠΟΛΥ καλό γράψιμο. Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι οτι τίποτα δεν ήταν επιτηδευμένο. Όλες οι επιλογές διαλόγου ήταν φυσικές (και witty) και έτσι με τράβηξε στο να μη σπαμάρω το Α ανάμεσα στα levels. Επίσης το pacing έχει τέλειο balance. Σχεδόν ποτέ δεν ένιωσα οτι ένα level ή ένας διάλογος κράτησε παραπάνω απο όσο πρέπει. Το κατέβασα καταλάθος και το βάζω στα top indies που έχω παίξει όλη τη χρονιά.

Αν σας άρεσε το hotline miami (του οποίου το gameplay μου άρεσε αλλα το στόρυ μου ήταν αδιάφορο) να το παίξετε 100%. 

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 8/11/2020 στις 1:45 ΠΜ, klainmaingr είπε

Μόλις τερμάτισα το game και ότι είχα στο μυαλό μου να γράψω το είπες με το παραπάνω.

Πέρα απο το gameplay που προσωπικά το λάτρεψα και το βρίσκω εξαιρετικό θέλω να τονίσω την ιστορία που είναι αναπάντεχα καλή. Το παιχνίδι έχει πολλά και διαφορετικά endings και content που είναι locked πίσω απο τις επιλογές σου οπότε το replayability ανεβαίνει κατακόρυφα.

ΠΟΛΥ καλό γράψιμο. Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι οτι τίποτα δεν ήταν επιτηδευμένο. Όλες οι επιλογές διαλόγου ήταν φυσικές (και witty) και έτσι με τράβηξε στο να μη σπαμάρω το Α ανάμεσα στα levels. Επίσης το pacing έχει τέλειο balance. Σχεδόν ποτέ δεν ένιωσα οτι ένα level ή ένας διάλογος κράτησε παραπάνω απο όσο πρέπει. Το κατέβασα καταλάθος και το βάζω στα top indies που έχω παίξει όλη τη χρονιά.

Αν σας άρεσε το hotline miami (του οποίου το gameplay μου άρεσε αλλα το στόρυ μου ήταν αδιάφορο) να το παίξετε 100%. 

+ όσα θέλεις, αυτό ακριβώς.
Ο λόγος που ανέφερα οτι δεν μου κάθονται καλά τα "και καλά" 8bitα/16bitα indies είναι αυτός, οτι συνήθως είναι μόνο "φιγούρα", νοσταλγία και 0 ουσία - πράματα τα οποία δεν ισχύουν για το Katana zero καθώς πέρα απο την όλη αισθητική έχει και (σωστή/ό) υπόθεση/γράψιμο αλλά και gameplay, το soundtrack ειναι το κερασάκι στην (παροιμιακή) τούρτα.
Το κατέβασα και εγώ καθαρά απο περιέργεια και το λάτρεψα, πολύ τίμιο παιχνίδι και - ξαναλέω - δεν παίζω (σε γενικές γραμμές) indie τίτλους κυρίως λόγω artwork/pixelwork.

Σε άλλα νέα : παίζω τώρα το Maid of Sker, ωραία ατμόσφαιρα σε γενικές γραμμές αλλα τπτ το ιδιαίτερο απο πλευράς gameplay, θα επιστρέψω με το που το τερματίσω.

Επεξ/σία από red1
  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Cookies

Χρησιμοποιούμε cookies για μια καλύτερη εμπειρία πλοήγησης στο site.