Προς το περιεχόμενο

Hosting για wordpress ειδησεογραφική ιστοσελίδα


gioiliop7

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα. Στο σύντομο μέλλον θα κάνω ένα migration απο blogger σε wordpress σε μία ιστοσελίδα με 2000 χτυπήματα περίπου την ημέρα. (Ανάλογα και την είδηση εννοείται.)

Είμαι ολίγον άσχετος με το θέμα χώρου κλπ καθώς ασχολούμαι μόνο με το developement και αυτό όχι τόσο καιρό.

Ο σκοπός μου δηλαδή είναι να αγοράσω ένα θέμα, να το προσαρμόσω και να το ανεβάσω live.

Έχω μιλήσει με αρκετές εταιρείες web hosting και μόνο με την iphost φάνηκε να μένω ικανοποιημένος. Δεν ξέρω άν όμως καλύπτει τις ανάγκες μου.

 

Επίσης η ιστοσελίδα δεν θα επιφέρει προς το παρόν κάποιο έσοδο, οπότε το budget επιθυμώ να είναι όσο πιο μικρό γίνεται.

Αν μπορείτε παραθέστε τις εμπειρίες σας απο διάφορες εταιρείες κλπ.

 

Έχω ακούσει και για τη cretaforce αλλά δεν έχω μιλήσει μαζί τους. Δεν ξέρω πόσο χώρο κλπ χρειάζομαι κλπ εγώ για αυτό που θέλω να φτιάξω.

Θα παραθέσω για κάποια πράγματα που επιθυμώ...

Αν μπορείτε να μου δώσετε μία απάντηση, σας ευχαριστω προκαταβολικά.

 

1)Θέλω να υπάρχει η δυνατότητα αλλαγής του php.ini έτσι ώστε να ανεβάσω το xml του blog...είναι περίπου 200mb και δυστυχώς το default του wp είναι 128M

Στην iphost μου είπαν πως υπάρχει η δυνατότητα αλλαγής του. Αλλού το μικραίνουν και όλας..

 

2) Εφόσον επιλέξω την cretaforce μπορώ να κάνω install wp απευθείας η γίνεται μέσω ftp μόνο;

3) Το SSL μπορώ να το σετάρω μόνος μου η θέλει κάποια διαδικασία;

4) Μπορώ να κάνω manual backup όποτε το θέλω εγώ ανεξαρτήτως απο το πότε έχουν γίνει τα auto backup;

 

Νομίζω για αυτή τη στιγμή είναι πολλά και φτάνουν 😛 

Σας ευχαριστώ πολυ προκαταβολικά.

Επεξ/σία από gioiliop7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βρήκα σε ιστοσελίδες του εξωτερικού πακέτα hosting με 3 ευρώ τον μήνα και 15GB SSD χώρο κλπ...τι παίζει εδώ; γιατί είναι τόσο μεγάλη η διαφορά;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες