Προς το περιεχόμενο

Άδεια ταξί ως επένδυση


gbras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Απ'οτι θυμάμαι οι άδειες ταξί είναι συγκεκριμένες ανα περιοχή/κατοίκους. 

Ισως είναι καλύτερα να έχεις άδεια σε άλλη περιοχή εκτός Αθήνας.

Φιλος στο χωριό μου που έχει ταξί τα τελευταια 15 χρόνια, εχει πάει πιο καλά απο τους περισσότερους Αθηναίους. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 142
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

20 λεπτά πριν, Βασίλης_29 είπε

Πληρώνεις όσα ζητήσει αυτός που έχει την άδεια..... 

Η αδεια ειναι κρατικη!!!!! γιατι να πληρωσω τον ιδιωτη!!!ο λογος ειναι η συντεχνια με την ανοχη του κρατους!!!!1

12 λεπτά πριν, masteripper είπε

Αν βρεθεί μία δίκαια μορφή μετάβασης απο το 1 καθεστώς στο άλλο δεν θα υπάρχουν ούτε διαμαρτυρίες ούτε τίποτα...αλλά όχι ξυπνήσαμε μια μέρα και αποφασίσαμε να κλέψουμε το βιος του άλλου....αν π.χ αύριο το κράτος εσένα σου πει ...αα εως τώρα πλήρωνες 1000 € ΕΝΦΙΑ...αλλά ξέρεις δεν μου φτάνει...αύριο θέλω να πληρώνεις 10,000 θα το καταπιείς αμάσητο ? με την ίδια λογική πρέπει να γίνουν όλα...γιατι τόσα χρόνια το "καημένο" το κράτος ήξερε να εισπράτει τα μεταβιβαστικά..ήξερε να εισπράτει τα ΦΠΑ, ήξερε να εισπράτει 1 σκασμό λεφτά απο "περιφερειακές" καταστάσεις ...μην νομίζεις ότι έχει βγει και ζημιωμένο...γιατί ακόμα και ο "αλήτης" ο ταξιτζής που τόλμησε να διπλοκουρσάρει αυτά που έβγαλε ..κάπου θα πρέπει να τα ξοδέψει...δεν θα έχει λεφτά έτσι να τα κοιτάει...και επί του πρακτέου η όλη κατάσταση με το ανοίγω...δεν ανοίγω το επάγγελμα μόνο κακό έχει κάνει καθώς οι μεταβιβάσεις έχουν φτάσει στο ναδίρ...τα ΙΚΑ των οδηγών στο ναδίρ, αγορές αυτοκινήτων στο ναδίρ και πάει λέγοντας.

Επειδη πληρωσες την δωρεαν κρατικη αδεια μερικες εκατονταδες χιλιαδες ευρω στα λαμογια τις συντεχνιας........

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, arispz είπε

Η αδεια ειναι κρατικη!!!!! γιατι να πληρωσω τον ιδιωτη!!!ο λογος ειναι η συντεχνια με την ανοχη του κρατους!!!!1

Και εσύ νομίζεις ότι αν η άδεια γίνει κρατική θα λυθούν αυτομάτως όλα τα προβλήματα ? ή ότι ο κόσμος θα γίνει αγγελικά πλασμένος

https://en.wikipedia.org/wiki/Taxi_medallion

Απλώς εκεί πέρα θα ξεχάσεις Uber , μουUber και κόλπα .... καθώς θα βάλεις άλλον αγά στο κεφάλι σου...

Και πληρώνεις τον ιδιώτη γιατί απλώς έδωσε αξία σε αυτή την άδεια...αν π.χ. τα ΜΜ γίνουν καλύτερα δεν θα έχεις λόγο για το ταξί...όπως εγινε με το μετρό που έριξε την δουλειά στα βάραθρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, masteripper είπε

Ορθάνοικτο είναι το επάγγελμα...ούτε συντεχνίες υπάρχουν ..ούτε μυστήριες ρήτρες,διατάξεις κ.οκ. πληρώνεις και γίνεσαι ιδιοκτήτης,,πόσο πιο ορθάνοιχτο.

Τζάμπα προσπαθείς, δεν πείθεις κανέναν, το συγκεκριμένο επάγγελμα είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα κλειστού επαγγέλματος.

Ως “κλειστά” εννοούνται τα επαγγέλματα στα οποία ο νομοθέτης επιβάλλει περιορισμούς είτε στην είσοδο σε αυτά (περιορισμένος ή κεντρικά καθορισμένος αριθμός αδειών, ύπαρξη διοικητικής αρχής κ.λπ.) είτε στη συμπεριφορά των επαγγελματιών (άσκηση με γεωγραφικούς περιορισμούς, κατώτατες αμοιβές για συγκεκριμένες εργασίες κ.λπ.).

 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 minutes ago, masteripper said:

Ορθάνοικτο είναι το επάγγελμα...ούτε συντεχνίες υπάρχουν ..ούτε μυστήριες ρήτρες,διατάξεις κ.οκ. πληρώνεις και γίνεσαι ιδιοκτήτης,,πόσο πιο ορθάνοιχτο.

Σοβαρά; Μπορώ να πάω στην αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Μεταφορών και να εκδοθεί άδεια στο όνομα μου; Μπορούν άλλοι 1000 να κάνουν το ίδιο; 

Ξέρεις τι εννοώ λοιπόν. Τώρα το επάγγελμα είναι θεόκλειστο αυτή τη στιγμή και είναι συντεχνία από τις λίγες. 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Joshua21 είπε

Τζάμπα προσπαθείς, δεν πείθεις κανέναν, το συγκεκριμένο επάγγελμα είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα κλειστού επαγγέλματος.

Ως “κλειστά” εννοούνται τα επαγγέλματα στα οποία ο νομοθέτης επιβάλλει περιορισμούς είτε στην είσοδο σε αυτά (περιορισμένος ή κεντρικά καθορισμένος αριθμός αδειών, ύπαρξη διοικητικής αρχής κ.λπ.) είτε στη συμπεριφορά των επαγγελματιών (άσκηση με γεωγραφικούς περιορισμούς, κατώτατες αμοιβές για συγκεκριμένες εργασίες κ.λπ.).

Τώρα έπιασες την θεωρία ... με τις διαθέσιμες άδειες...το άλλο με τον Τοτο το ξέρεις...

Οπότε ας ανοίξουμε το επάγγελμα...και έλα μετά να συζητήσουμε ποιες θα παραμείνουν ενεργές μετά απο 1 χρόνο...άδειες για όλους...

Αλλά ναι θα σου δώσω άδεια γιατί είμαι 1 καλό κράτος..αλλά θα μου πληρώσεις κύριε πολίτη τα όποια έξοδα απόκτησης (μεταβίβαση)...θα κάνεις έναρξη επαγγέλματος, θα "παντρευτείς" 1 λογιστή, θα κάνει ασφάλεια όχι 100 και 200 € αλλά 1 χιλιαρικάκι ζεστό (τουλάχιστον) , θα έχεις ποινική ευθύνη για οτιδήποτε συμβεί, θα φροντίσεις για ότι χρειάζεται το αυτοκίνητο, θα σε έχω στο μικροσκόπιο για τον ΦΠΑ και φυσικά μιας και θα είσαι πια προνομιούχος θα σε ανεβάσω και φορολογική κλίμακα....

1 λεπτό πριν, DrFreeman είπε

Σοβαρά; Μπορώ να πάω στην αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Μεταφορών και να εκδοθεί άδεια στο όνομα μου; Μπορούν άλλοι 1000 να κάνουν το ίδιο; 

Ξέρεις τι εννοώ λοιπόν. Τώρα το επάγγελμα είναι θεόκλειστο αυτή τη στιγμή και είναι συντεχνία από τις λίγες. 

Να πάτε και μετά έλα να μου πεις τι θα την κάνεις την άδεια...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, masteripper είπε

Τώρα έπιασες την θεωρία ... με τις διαθέσιμες άδειες...το άλλο με τον Τοτο το ξέρεις...

Οπότε ας ανοίξουμε το επάγγελμα...και έλα μετά να συζητήσουμε ποιες θα παραμείνουν ενεργές μετά απο 1 χρόνο...άδειες για όλους...

Αλλά ναι θα σου δώσω άδεια γιατί είμαι 1 καλό κράτος..αλλά θα μου πληρώσεις κύριε πολίτη τα όποια έξοδα απόκτησης (μεταβίβαση)...θα κάνεις έναρξη επαγγέλματος, θα "παντρευτείς" 1 λογιστή, θα κάνει ασφάλεια όχι 100 και 200 € αλλά 1 χιλιαρικάκι ζεστό (τουλάχιστον) , θα έχεις ποινική ευθύνη για οτιδήποτε συμβεί, θα φροντίσεις για ότι χρειάζεται το αυτοκίνητο, θα σε έχω στο μικροσκόπιο για τον ΦΠΑ και φυσικά μιας και θα είσαι πια προνομιούχος θα σε ανεβάσω και φορολογική κλίμακα....

Μπα? Εδώ και τόσα post διαρρηγνύεις τα ιμάτια σου ότι το επάγγελμα αυτό είναι θεόκλειστο ορθάνοικτο, και τώρα μας εξηγείς το τι - πιστεύεις πως - θα γίνει αν ανοίξει?

χαχαχαχα

Επεξ/σία από Joshua21
Εκ παραδρομής είχα γράψει θεόκλειστο αντί ορθάνοικτο
  • Like 7
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, masteripper είπε

Τώρα έπιασες την θεωρία ... με τις διαθέσιμες άδειες...το άλλο με τον Τοτο το ξέρεις...

Οπότε ας ανοίξουμε το επάγγελμα...και έλα μετά να συζητήσουμε ποιες θα παραμείνουν ενεργές μετά απο 1 χρόνο...άδειες για όλους...

Αλλά ναι θα σου δώσω άδεια γιατί είμαι 1 καλό κράτος..αλλά θα μου πληρώσεις κύριε πολίτη τα όποια έξοδα απόκτησης (μεταβίβαση)...θα κάνεις έναρξη επαγγέλματος, θα "παντρευτείς" 1 λογιστή, θα κάνει ασφάλεια όχι 100 και 200 € αλλά 1 χιλιαρικάκι ζεστό (τουλάχιστον) , θα έχεις ποινική ευθύνη για οτιδήποτε συμβεί, θα φροντίσεις για ότι χρειάζεται το αυτοκίνητο, θα σε έχω στο μικροσκόπιο για τον ΦΠΑ και φυσικά μιας και θα είσαι πια προνομιούχος θα σε ανεβάσω και φορολογική κλίμακα....

Να πάτε και μετά έλα να μου πεις τι θα την κάνεις την άδεια...

Η αγορα θα αποφασίσει ποσοι θα μεινουν!!!!! ειναι σαν να λες δεν δινω αδεια για σουβλατζιδικα, καφετεριες κλπ επειδη ειναι πολλες!!!!!1

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Μπα? Εδώ και τόσα post διαρρηγνύεις τα ιμάτια σου ότι το επάγγελμα αυτό είναι θεόκλειστο, και τώρα μας εξηγείς το τι - πιστεύεις πως - θα γίνει αν ανοίξει?

χαχαχαχα

Μήπως λέω ότι είναι ορθάνοιχτο... απλώς έχει μια ιδιαιτερότητα.

Δεν είπα ότι είναι θεόκλειστο...αυτό εσύ το είπες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ας υποθέσουμε πως οι ιδιώτες παύουν να πουλάνε (=να ξεφορτώνονται) άδειες, θα μπορώ εγώ να μπω στο επάγγελμα; Όχι. Αυτός είναι ο ορισμός του κλειστού επαγγέλματος.
Και όπως ειπώθηκε, οι αναξιοπαθούντες ταξιτζήδες δεν είναι για λύπηση. Έβγαζαν από δέκα μεριές, αφορολόγητα, με τριπλές και τετραπλές κούρσες, με αυθαίρετες χρεώσεις (τόσα θέλω για την διαδρομή, αν θες), με επιλογή πελατών, με μαφία στα ΚΤΕΛ, τα λιμάνια και τα αεροδρόμια, με άθλια, πενταβρώμικα αυτοκίνητα, με παρενόχληση στις γυναίκες. Ό,τι σπέρνεις, θερίζεις,

Επεξ/σία από unforgiven
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, masteripper είπε

Μήπως λέω ότι είναι ορθάνοιχτο... απλώς έχει μια ιδιαιτερότητα.

Δεν είπα ότι είναι θεόκλειστο...αυτό εσύ το είπες.

Εκ παραδρομής το έγραψα, το διόρθωσα με το ανάλογο σχόλιο.

Επίσης αυτή η ιδιαιτερότητα (κατ εσε) ή βασικό χαρακτηριστικό (κατ εμε) είναι που κάνει το επάγγελμα αυτό κλειστό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το τι μαυρο χρημα εχουν βγαλει οι οδηγοι ταξι ανα τα χρονια δεν το αναφερε κανεις παντως.....Ειχα πρωην οταν τελειωσα το λυκειο με μπαμπα ταξιτζη και 3 σπιτια, ο νοων νοειτο.....

Απο εκει και περα αν δεν ειχαν το συνδικατο που εχουν (που εχει βαθια τα χερια στα κομματα) ουτε τα μισα ταξι δεν θα ειχαμε στον δρομο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Το τι μαυρο χρημα εχουν βγαλει οι οδηγοι ταξι ανα τα χρονια δεν το αναφερε κανεις παντως.....Ειχα πρωην οταν τελειωσα το λυκειο με μπαμπα ταξιτζη και 3 σπιτια, ο νοων νοειτο.....

Απο εκει και περα αν δεν ειχαν το συνδικατο που εχουν (που εχει βαθια τα χερια στα κομματα) ουτε τα μισα ταξι δεν θα ειχαμε στον δρομο.

Δεν σου φταίει κανένας που την πρώην δεν την έχεις νυν να έχεις τώρα τα 3 σπίτια...και ασχολείσαι με το να αναφέρεις ιστορίες του παρελθόντος  στο Insomnia...  😀

Επεξ/σία από masteripper
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαβασα οτι εχετε γραψει και απο οτι βλεπω οτι η γενικη πεποιθηση ειναι οτι δεν αξιζει σαν επενδυση. Σιγουρα το τελος του επαγγελματος ταξι εινια ορατο, απο την αποψη οτι οχι μονο "απειλειται" απο το ανοιγμα του επαγγελματος μια τετοια επενδυση αλλα και απο τα αυτονομα οχηματα οποτε και απλα θα υπαρχουν εταιριες που θα νοικιαζουν ουσιαστικα τετοια οχηματα απο μιση ωρα εως οσο διαρκει η μπαταρια. Και αν αυτο δεν θα γινει αμεσα βεβαια σε 20 χρονια θα ειναι κοινος τοπος.
Ισως οπως ειπαν και καποιοι να ειναι μια καλη κινηση εφοσον βρεθει αδεια σε πολυ χαμηλη τιμη ~ 40.000 , βεβαια τοσο δινουν τις μισες.

Απο την αλλη , ιδια αναταραχη υπηρξε και το 12' ( αν θυμαμαι καλα) που ηταν να μπει η UBER στην αγορα. Και τοτε επειδη το μελλον ηταν πολυ αβεβαιο οι αδειες ειχαν πεσει πολυ χαμηλα.

Ρισκο η υποθεση σιγουρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, masteripper είπε

Δεν σου φταίει κανένας που την πρώην δεν την έχεις νυν να έχεις τώρα τα 3 σπίτια...και ασχολείσαι με το να αναφέρεις ιστορίες του παρελθόντος  στο Insomnia...  😀

Δεν σε βλεπω να σχολιαζεις το μαυρο παντως, ασε να μαντεψω, ταξιτζης η εχεις δικο σου ανθρωπο ταξιτζη;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...