Προς το περιεχόμενο

Άδεια ταξί ως επένδυση


gbras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, masteripper είπε

Αλλά ναι θα σου δώσω άδεια γιατί είμαι 1 καλό κράτος..αλλά θα μου πληρώσεις κύριε πολίτη τα όποια έξοδα απόκτησης (μεταβίβαση)...θα κάνεις έναρξη επαγγέλματος, θα "παντρευτείς" 1 λογιστή, θα κάνει ασφάλεια όχι 100 και 200 € αλλά 1 χιλιαρικάκι ζεστό (τουλάχιστον) , θα έχεις ποινική ευθύνη για οτιδήποτε συμβεί, θα φροντίσεις για ότι χρειάζεται το αυτοκίνητο, θα σε έχω στο μικροσκόπιο για τον ΦΠΑ και φυσικά μιας και θα είσαι πια προνομιούχος θα σε ανεβάσω και φορολογική κλίμακα....

Μα ακριβώς τα ίδια ισχύουν και αν αγοράσω την άδεια ταξί, σήμερα, απο ιδιοκτήτη. Δεν υπάρχει κάποια επιλογή "ή την παιρνεις απο το κράτος φθηνα και σε σκίζω στους φόρους ή την παιρνεις απο ιδιώτη ακριβά και τέλος".

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 142
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, arispz είπε

Η αγορα θα αποφασίσει ποσοι θα μεινουν!!!!! ειναι σαν να λες δεν δινω αδεια για σουβλατζιδικα, καφετεριες κλπ επειδη ειναι πολλες!!!!!1

Ατυχές παράδειγμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί μπαίνουν τα μαύρα στην υπόθεση; Δεν ξέρω ούτε ένα κλάδο ελεύθερων επαγγελματιών που να μην βγάζουν μαύρα με τη σέσουλα, αλλοι απλά βγάζουν περισσότερα άλλοι λιγότερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το επάγγελμα του ταριφα μεχρι στιγμης ειναι κλειστο. Αυτο σημαινει οτι δεν μπορεις να πας να αγορασεις ενα ταξι και να το παιζεις ταριφας.

Η αγοραζεις μια αδεια απο αλλον με τιμη στα 90 με 100 χιλιαρικα η περιμενεις να δωσει νεες αδειες ο Περιφερειαρχης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσο και αν γίνεται προσπάθεια εξωραϊσμού από κάποιους η πραγματικότητα είναι ότι το επάγγελμα του "αυτοκινητιστή ταξί" (μην πω ταρίφα και δείξω εμπάθεια :P) είναι απολύτως κλειστό, με όλη τη σημασία της λέξης. Κι έχουν ένα πολύ δυνατό σωματείο όπου η λέξη "δυνατό" μπορεί να λάβει μία πληθώρα ερμηνειών ;) το οποίο φροντίζει να παραμείνει κλειστό, όσο αντέξουν ακόμα (προφανώς όχι για πολύ)

Για το ερώτημα του ts αυτά ενδεχομένως να μην φαίνεται ότι τον αφορούν αλλά τα πράγματα οδεύουν (με βήμα χελώνας είναι η αλήθεια) προς πιθανό "άνοιγμα" με ότι μπορεί αυτό να σημαίνει για το κόστος την αξία μελλοντικά των αδειών. Αν κάποιος έχει ήδη άδεια (και ιδανικά την έχει πάνω από 15-20 χρόνια) προφανώς και είχε όφελος. Το να μπει όμως τώρα στο χώρο θα το έλεγα αρκετά παρακινδυνευμένη σαν επένδυση. Όχι πως η όποια επένδυση είναι ασφαλής αλλά τουλάχιστον εκεί που υπάρχει μεγαλύτερο ρίσκο συνήθως υπάρχουν και μεγαλύτερα οφέλη. Ε, το ταξί δεν είναι τέτοια περίπτωση στην παρούσα φάση. Η περίοδος των "παχιών αγελάδων" που οι πιο παλιοί ξελαρυγγιαζόμασταν στη γωνία φωνάζοντας "Παγκράτιιιι" μήπως και σταματήσει κανείς και μας πάρει 3πλη κούρσα έχει παρέλθει και ακόμα και αν η πραγματική ή εικονική ευημερία επανέλθει προφανώς και τα πράγματα δεν θα είναι τα ίδια για πολλούς λόγους. Από εξατομικευμένες μετακινήσεις με ποδήλατα ή ηλεκτρικά πατίνια (αλήθεια ποιος θα πίστευε πριν 8-10 χρόνια ότι θα έβλεπε 35άρη με κοστούμι και backpack να κάνει commuting με πατίνι!!!) μέχρι ότι μπορεί να σκεφτεί κανείς. Πχ οι μετακινήσεις πλέον είναι με απλή κούρσα, είτε λόγω κορονοϊού είτε γιατί πλέον ο πελάτης έχει άλλες απαιτήσεις. Και με απλές κούρσες, όσες και να κάνεις την ημέρα, 3πατα σπίτια δεν χτίζονται. Άρα μιλάμε για μεροκάματο, καλό ή κακό, και όχι για επένδυση.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 hours ago, arispz said:

Μαλλον επειδη δεν σε συμφερει!!!

Θα πρέπει να υπάρχουν όρια στο πόσα ταξί θα μπορούν να κυκλοφορούν ελεύθερα ανά πάσα στιγμή διότι τότε το κέντρο της Αθήνας θα κατέληγε σε χάος. Μου είναι αδιάφορο αν θα τα οδηγούν οι νυν ταξιτζήδες οι άλλοι ανοίγοντας το επάγγελμα (δεν είμαι κατά του ανοίγματος αλλά θα πρέπει να υπάρχει μέλετη στο πόσες άδειες θα υπάρχουν).  Αντίθετα το πόσα σουβλατζίδικα υπάρχουν δεν επηρεάζει ούτε τη δική μου ούτε τη δική σου ποιότητα ζωής. Εξού και το "ατυχές παράδειγμα".

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 hours ago, l337 said:

Θα πρέπει να υπάρχουν όρια στο πόσα ταξί θα μπορούν να κυκλοφορούν ελεύθερα ανά πάσα στιγμή διότι τότε το κέντρο της Αθήνας θα κατέληγε σε χάος. Μου είναι αδιάφορο αν θα τα οδηγούν οι νυν ταξιτζήδες οι άλλοι ανοίγοντας το επάγγελμα (δεν είμαι κατά του ανοίγματος αλλά θα πρέπει να υπάρχει μέλετη στο πόσες άδειες θα υπάρχουν).  Αντίθετα το πόσα σουβλατζίδικα υπάρχουν δεν επηρεάζει ούτε τη δική μου ούτε τη δική σου ποιότητα ζωής. Εξού και το "ατυχές παράδειγμα".

 

Από πού προκύπτει ότι με ελεύθερα ταξί στο κέντρο θα γίνει χάος;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, petasis είπε

Από πού προκύπτει ότι με ελεύθερα ταξί στο κέντρο θα γίνει χάος;

Εάν έμενες Αθήνα και περνούσες καθημερινά από κεντρικές αρτηρίες θα αντιλαμβανόσουν πως ο αριθμός των ταξί είναι ήδη δυσανάλογα μεγάλος και προκαλεί πολλά προβλήματα στην κυκλοφορία των δρόμων. Εάν λοιπόν ήταν μεγαλύτερος (διπλάσιος, τριπλάσιος κλπ) θα ήταν ο ορισμός του χάους για τους δρόμους.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, petasis είπε

Από πού προκύπτει ότι με ελεύθερα ταξί στο κέντρο θα γίνει χάος;

Οταν οι ταριφες κανουν απεργια δεν υπαρχει καθολου κινηση. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, l337 είπε

Εάν έμενες Αθήνα και περνούσες καθημερινά από κεντρικές αρτηρίες θα αντιλαμβανόσουν πως ο αριθμός των ταξί είναι ήδη δυσανάλογα μεγάλος και προκαλεί πολλά προβλήματα στην κυκλοφορία των δρόμων. Εάν λοιπόν ήταν μεγαλύτερος (διπλάσιος, τριπλάσιος κλπ) θα ήταν ο ορισμός του χάους για τους δρόμους.

Και ο αριθμός των μηχανών, των ΙΧ, των λεωφορείων, και των φορτηγών είναι πολύ μεγάλος. Που οδηγεί αυτό το επιχείρημα; Χώρια που ο δήμος κάνει μεγάλο περίπατο και το ΕΜΠ λέει άλλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
14 λεπτά πριν, l337 είπε

Εάν έμενες Αθήνα και περνούσες καθημερινά από κεντρικές αρτηρίες θα αντιλαμβανόσουν πως ο αριθμός των ταξί είναι ήδη δυσανάλογα μεγάλος και προκαλεί πολλά προβλήματα στην κυκλοφορία των δρόμων. Εάν λοιπόν ήταν μεγαλύτερος (διπλάσιος, τριπλάσιος κλπ) θα ήταν ο ορισμός του χάους για τους δρόμους.

Με αυτή τη λογική να έχουμε quota και στα αυτοκίνητα που πωλούνται;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, WireFire είπε

Οταν οι ταριφες κανουν απεργια δεν υπαρχει καθολου κινηση. 

Αυτο εδω, η κινηση πεφτει αισθητα οποτε εχουν απεργια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, petasis είπε

Και ο αριθμός των μηχανών, των ΙΧ, των λεωφορείων, και των φορτηγών είναι πολύ μεγάλος. Που οδηγεί αυτό το επιχείρημα; Χώρια που ο δήμος κάνει μεγάλο περίπατο και το ΕΜΠ λέει άλλα.

Οι μηχανές και τα αυτοκίνητα πάνε από μια διαδρομή σε μια άλλη. Δεν πάνε συνέχεια γύρω γύρω μες στην Αθήνα κάνοντας κούρσες. 20000 ταξί αντιστοιχούν σε κίνηση (μπακαλίστικα) όσο πάνω από 100000 τροχοφόρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, primeragt είπε

Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί μπαίνουν τα μαύρα στην υπόθεση; Δεν ξέρω ούτε ένα κλάδο ελεύθερων επαγγελματιών που να μην βγάζουν μαύρα με τη σέσουλα, αλλοι απλά βγάζουν περισσότερα άλλοι λιγότερα.

Τα ταξι εβγαζαν για δεκαετιες μαυρα και οταν λεμε μαυρα δεν λεμε 1 κουρσα μαυρη και 1 κανονικη (οπως πολλοι Ελ.Επαγγελματιες) αλλα μαυρα 100%.

Δεν ειναι τυχαιο που παλιοτερα πλουτισε κοσμος απο αυτη την δουλεια.

Και μην ξεχνιομαστε, απο σερβις τα αμαξια τους μηδεν, ολοι εχουμε δει τον καρκινο που βγαζει απο πισω η πλειοψηφια....Λογο σωματιου ομως κανεις δεν τους κανει τιποτα.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...