Προς το περιεχόμενο

Άδεια ταξί ως επένδυση


gbras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 142
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

5 λεπτά πριν, Kercyn είπε

Με αυτή τη λογική να έχουμε quota και στα αυτοκίνητα που πωλούνται;

Δες τι απάντησα στον petasis.

Μόλις τώρα, petasis είπε

Προφανώς εκείνες τις μέρες τηλεμεταφερόμαστε.

Όταν τα ταξί έχουν απεργία πάω στη δουλειά σε 40-45 λεπτά. Υπό νορμάλ συνθήκες πάω σε 1 ώρα και 15 λεπτά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Salvation81 είπε

Τα ταξι εβγαζαν για δεκαετιες μαυρα και οταν λεμε μαυρα δεν λεμε 1 κουρσα μαυρη και 1 κανονικη (οπως πολλοι Ελ.Επαγγελματιες) αλλα μαυρα 100%.

Δεν ειναι τυχαιο που παλιοτερα πλουτισε κοσμος απο αυτη την δουλεια.

Και μην ξεχνιομαστε, απο σερβις τα αμαξια τους μηδεν, ολοι εχουμε δει τον καρκινο που βγαζει απο πισω η πλειοψηφια....Λογο σωματιου ομως κανεις δεν τους κανει τιποτα.....

Γιατί τώρα τι κάνουν;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, l337 είπε

Δες τι απάντησα στον petasis.

Όταν τα ταξί έχουν απεργία πάω στη δουλειά σε 40-45 λεπτά. Υπό νορμάλ συνθήκες πάω σε 1 ώρα και 15 λεπτά.

Και αυτό τι σημαίνει; Εγώ που δεν πάω στο κέντρο πότε με αυτοκίνητο, αλλά με μετρό και ταξί, και δεν θα κατέβω καθόλου κέντρο αν δεν έχει ταξί, κάνω την δουλεία μου; Οι εργαζόμενοι που δεν θα πάνε στην δουλειά επειδή έχει απεργία, μετράνε;

Δεν βγάζει πουθενά αυτό που λες. Ότι απεργία και να έχει, ο κόσμος αποφεύγει το κέντρο. Η κίνηση απλά μεταφέρεται αλλού.

5 λεπτά πριν, l337 είπε

Για πες..

Τι να σου πω που δεν ξέρεις; Αποδείξεις δεν κόβουν, διαλέγουν τους επιβάτες, και συχνά τα ταξί τα οδηγούν άσχετοι, που δίνουν ένα μαύρο ενοίκιο. Ξέρω έναν που οδηγεί ταξί (δεν έχει άδεια) και δεν έχει καν υποβάλει φορολογική δήλωση τα τελευταία 30 χρόνια.🙃

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάντως από την άλλη δεν κατάλαβα ποτέ πώς είναι δυνατόν να είναι μεταβιβάσιμες αυτές οι άδειες ανεξάρτητα από το εάν είναι επί αντιτίμου ή όχι. Πραγματικά ποτέ δεν τον χώρεσε ο στενός εγκέφαλός μου τον δικαιολογητικό λόγο.

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, petasis είπε

Και αυτό τι σημαίνει; Εγώ που δεν πάω στο κέντρο πότε με αυτοκίνητο, αλλά με μετρό και ταξί, και δεν θα κατέβω καθόλου κέντρο αν δεν έχει ταξί, κάνω την δουλεία μου; Οι εργαζόμενοι που δεν θα πάνε στην δουλειά επειδή έχει απεργία, μετράνε;

Δεν βγάζει πουθενά αυτό που λες. Ότι απεργία και να έχει, ο κόσμος αποφεύγει το κέντρο. Η κίνηση απλά μεταφέρεται αλλού.

Πολλές φορές δεν χρειάζεται να πας στο κέντρο. Απλά χρειάζεται να περάσεις οπωσδήποτε από πολύ κεντρικές αρτηρίες (όπως στην περίπτωση μου).
Από τις απαντήσεις σου πάντως φαίνεται ότι δεν οδηγείς στο κέντρο, γι' αυτό και σου είπα στο πρώτο ποστ "αν ποτέ κατέβεις κέντρο με αμάξι κλπ.." εξού και οι απαντήσεις που δίνεις οι οποίες είναι εκτός πραγματικότητας. Θα πρέπει να καταλάβεις επίσης ότι κάποιοι παίρνουν το αυτοκίνητο τους καθημερινά γιατί δεν έχουν άλλη λύση. (τρώω 2,5 γεμάτες ώρες για το πήγαινε-έλα και οι 4+ ώρες, όχι, δεν είναι λύση). Και όταν λέω κέντρο εννοώ όλες τις κεντρικές αρτηρίες. Κέντρο δεν είναι το Μοναστηράκι και το Σύνταγμα μόνο.

Επεξ/σία από l337
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, haris_216 είπε

Όσο και αν γίνεται προσπάθεια εξωραϊσμού από κάποιους η πραγματικότητα είναι ότι το επάγγελμα του "αυτοκινητιστή ταξί" (μην πω ταρίφα και δείξω εμπάθεια :P) είναι απολύτως κλειστό, με όλη τη σημασία της λέξης. Κι έχουν ένα πολύ δυνατό σωματείο όπου η λέξη "δυνατό" μπορεί να λάβει μία πληθώρα ερμηνειών ;) το οποίο φροντίζει να παραμείνει κλειστό, όσο αντέξουν ακόμα (προφανώς όχι για πολύ)

Για το ερώτημα του ts αυτά ενδεχομένως να μην φαίνεται ότι τον αφορούν αλλά τα πράγματα οδεύουν (με βήμα χελώνας είναι η αλήθεια) προς πιθανό "άνοιγμα" με ότι μπορεί αυτό να σημαίνει για το κόστος την αξία μελλοντικά των αδειών. Αν κάποιος έχει ήδη άδεια (και ιδανικά την έχει πάνω από 15-20 χρόνια) προφανώς και είχε όφελος. Το να μπει όμως τώρα στο χώρο θα το έλεγα αρκετά παρακινδυνευμένη σαν επένδυση. Όχι πως η όποια επένδυση είναι ασφαλής αλλά τουλάχιστον εκεί που υπάρχει μεγαλύτερο ρίσκο συνήθως υπάρχουν και μεγαλύτερα οφέλη. Ε, το ταξί δεν είναι τέτοια περίπτωση στην παρούσα φάση. Η περίοδος των "παχιών αγελάδων" που οι πιο παλιοί ξελαρυγγιαζόμασταν στη γωνία φωνάζοντας "Παγκράτιιιι" μήπως και σταματήσει κανείς και μας πάρει 3πλη κούρσα έχει παρέλθει και ακόμα και αν η πραγματική ή εικονική ευημερία επανέλθει προφανώς και τα πράγματα δεν θα είναι τα ίδια για πολλούς λόγους. Από εξατομικευμένες μετακινήσεις με ποδήλατα ή ηλεκτρικά πατίνια (αλήθεια ποιος θα πίστευε πριν 8-10 χρόνια ότι θα έβλεπε 35άρη με κοστούμι και backpack να κάνει commuting με πατίνι!!!) μέχρι ότι μπορεί να σκεφτεί κανείς. Πχ οι μετακινήσεις πλέον είναι με απλή κούρσα, είτε λόγω κορονοϊού είτε γιατί πλέον ο πελάτης έχει άλλες απαιτήσεις. Και με απλές κούρσες, όσες και να κάνεις την ημέρα, 3πατα σπίτια δεν χτίζονται. Άρα μιλάμε για μεροκάματο, καλό ή κακό, και όχι για επένδυση.

Δεν ειναι μονο τα παραπάνω, ορισμένοι δεν θέλουν να πληρώνουν για ταξί ανεξαρτήτως οικονομικής κατάστασης και προτιμούν είτε να περπατάνε πολύ με τα πόδια είτε με τα ΜΜΜ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην ουσια το επαγγελμα ειναι ανοιχτο. Τι σημαινει αυτο? Οτι ο καθενας με μια αδεια ταξι και ενα διπλωμα μπορει να δουλεψει ως οδηγος. 

Το κρατος ειναι υπευθενο για την εκδοση των αδειων. Αν θυμαμαι καλα στην Αθηνα το οριο ηταν 17,000 και εχουμε περασει τις 20,000. 

Η αξια μιας αδειας στον νομο Αττικης ειναι περιπου 80,000€ (πεσμενη τιμη λογω covid) με δηλωμενα χρηματα μονο 15,000.. Τα υπολοιπα μαυρα. Καποτε ηταν πανω απο 150,000.

Το νοικιαζεις 700-1000€  μηνα.  Εχω σκεφτει και εγω να κανω την εν λογω επενδεση αλλα ειναι θεωρω πως υπαρχει μεγαλο ρισκο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατά το 2012 οικογενειακός φίλος είχε ένα μάτσο μετρητά και δεν ήξερε τι να τα κάνει.  Νόμιμα ήταν αλλά δεν ήθελε με την καμία να τα έχει σε τράπεζα.  Είχε κατάστημα λιανική με εισπράξεις 99% σε μετρητά.  Αγόρασε 3 άδειες ταξί προς 60000 την μία - τιμή υποτίθεται ευκαιρίας γιατί για κάποιο λόγο είχαν πέσει οι άδειες τότε.  Μαύρη η ανταλλαγή - μόνο 1 ή 2 χιλιάρικα δηλώθηκαν κατά την αγορά με την σχετική πράξη και τα υπόλοιπα κάτω από το τραπέζι.  Πρόσθεσε και το σχετικό ΚΑΔ στην επιχειρηση που είχε και πήρε 3 prius.  Σε αυτά δεν πρέπει να έχει μπει ποτέ - απλά έλεγε αν χρειαστεί και το μαγαζί δεν πάει καλά θα γινόταν οδηγός.  Μου έκανε εντύπωση ότι κάποιο από τα αυτοκίνητα ήθελε βάψιμο γιατί δεν ήταν κίτρινο και αυτό του το έκαναν με αυτοκόλλητο (!).

Υποτίθεται ότι οι οδηγοί κάθε μήνα του έδιναν ένα νόμιμο αντίτιμο κάπου 300 ευρώ με απόδειξη και κάποιο ποσό μαύρο.  Σύνολο από το κάθε ταξί έβαζε στην τσέπη του κάτι λιγότερο από 900 ευρώ το μήνα.  Φυσικά, όλα τα έξοδα, ασφάλειες κλπ τα δήλωνε στο κατάστημα που είχε. Δεν είχε καμία επαφή με τους οδηγούς - όλα γίνονταν μέσα από κάποιο "γραφείο - συνεργείο".

Έτυχε να μπω σε δικό του ταξί με άγνωστο οδηγό - όμως το ταμπελάκι στο ταμπλό είχε τα στοιχεία και φάτσα του φίλου. Δεν γνωρίζω λεπτομέρειες πως είναι αυτό εφικτό.

Χωρίσαμε λόγω μετακόμισης και αργότερα έμαθα ότι πήρε και άλλες 3 άδειες σε μεγαλύτερη τιμή με χρήματα συγγενών του.  Μέσα στο 2019 και αρχές του 2020 ήθελε χρήματα και πούλησε κάποιες από αυτές κάπου 85 με 90 χιλιάρικά.  Φυσικά μαύρα με ελάχιστο ποσό να δηλωθεί όπως και όταν τα αγόρασε.

Ακόμα και να τα είχα τα χρήματα δεν θα το ρίσκαρα. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, Shyn είπε

Στην ουσια το επαγγελμα ειναι ανοιχτο. Τι σημαινει αυτο? Οτι ο καθενας με μια αδεια ταξι και ενα διπλωμα μπορει να δουλεψει ως οδηγος. 

Το κρατος ειναι υπευθενο για την εκδοση των αδειων. Αν θυμαμαι καλα στην Αθηνα το οριο ηταν 17,000 και εχουμε περασει τις 20,000. 

Το επάγγελμα είναι ανοιχτό... αλλά μόνο 17000 μπορούν να εργαστούν στην Αθήνα. 

Χμ... Το κλειστό δηλαδή ποιο θα ήταν;

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το επάγγελμα είναι κλειστό για να μην χάσουν τον αέρα που έχουν πληρώσει.

Δεν θέλουν να την πατήσουν όπως οι φορτηγατζήδες και αυτοί με τα βυτία καυσίμων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, george1807 είπε

Το επάγγελμα είναι ανοιχτό... αλλά μόνο 17000 μπορούν να εργαστούν στην Αθήνα. 

Χμ... Το κλειστό δηλαδή ποιο θα ήταν;

Ανοιχτο στην θεωρια μονο. Και ποιος ακουει την κλαψα τους εαν ανοιξουν οι αδειες 🙂

Θα ζησουμε ενδοξες στιγμες διαλογου και δημοκρατιας παλι! 

 

Επεξ/σία από Shyn
  • Like 2
  • Sad 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, l337 είπε

Πολλές φορές δεν χρειάζεται να πας στο κέντρο. Απλά χρειάζεται να περάσεις οπωσδήποτε από πολύ κεντρικές αρτηρίες (όπως στην περίπτωση μου).
Από τις απαντήσεις σου πάντως φαίνεται ότι δεν οδηγείς στο κέντρο, γι' αυτό και σου είπα στο πρώτο ποστ "αν ποτέ κατέβεις κέντρο με αμάξι κλπ.." εξού και οι απαντήσεις που δίνεις οι οποίες είναι εκτός πραγματικότητας. Θα πρέπει να καταλάβεις επίσης ότι κάποιοι παίρνουν το αυτοκίνητο τους καθημερινά γιατί δεν έχουν άλλη λύση. (τρώω 2,5 γεμάτες ώρες για το πήγαινε-έλα και οι 4+ ώρες, όχι, δεν είναι λύση). Και όταν λέω κέντρο εννοώ όλες τις κεντρικές αρτηρίες. Κέντρο δεν είναι το Μοναστηράκι και το Σύνταγμα μόνο.

Δηλαδή η αττική οδός και η Κηφισίας είναι υπερκορεσμένη από ταξί;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν σ αρέσει το φαγητό από καντίνες το κωλοχαρτο στο πορτ μπαγκαζ και το 20αρικο μετά από 15 ώρες στο τιμόνι προχωρά το!!εχει τελειώσει αυτό το επάγγελμα εδώ και καιρό όσοι τα πουλήσανε τότε που η άδεια είχε 2 κατοστάρικα τωρα είναι οι κερδισμένοι 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...