Προς το περιεχόμενο

Ενημέρωση παραγγελιών από MediaMarkt που περιλαμβάνουν τον Toshiba εξ.σκληρό των 19,90€


vagdesign

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 72
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, vagdesign είπε

Σχετικά με αυτό το θέμα που είναι κλειδωμένο τώρα πια.

Κάλεσα σήμερα τη MediaMarkt σχετικά με την παραγγελία που είχα κάνει στις 21/10 για ενημέρωση του που βρίσκεται και ότι δεν έχω κάποιο νέο και μου απάντησαν ότι ο δίσκος δεν υπάρχει και δεν θα τον ξαναφέρει ο προμηθευτής.

Έχουν γίνει όπως μου είπε η τηλεφωνήτρια άλλες 459 παραγγελίες (που θα φάνε άκυρο). Δεν αξίζει η σπατάλη χρόνου νομίζω για να κινηθούμε νομικά, αρκεί να μην ξαναεπιλέξουμε το κατάστημα για αγορές  μας.  Μόνο έτσι πιστεύω ότι θα  ιδρώσει το αυτάκι τους. Με το BlackFriday να  πλησιάζει, φανταστείτε πόσα άκυρα θα πέσουν φέτος ειδικά online...

Σας ενημερώνω σε περίπτωση  που περιμένετε να σας έρθει κάτι, ότι δεν πρόκειται.

MediaMarkt.jpg

Διαθέσιμο το έχουν ακόμα: https://www.mediamarkt.gr/product/laptop-tablet-computing/apothikeusi-dedomenon/diskoi-eksoterikoi-25/toshiba-canvio-basics-1tb-portable-hdd-usb-30-black/1315169

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

1 ώρα πριν, sarakats85 είπε

Πως γίνεται να είναι διαθέσιμος σε κατάστηματα ο σκληρός και να μην είναι διαθέσιμος για παραλαβή δεν μπορω να το καταλαβω.. 

Τι ακριβως δεν καταλαβαινετε απο την εννοια ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ και ΑΘΕΜΙΤΕΣ ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ?

Αυτα ειναι μεσα στον ορισμό των παραπανω.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ότι είναι διαθέσιμος και ρίξουν άκυρο πώς μπορείς να το αποδείξεις στην καταγγελία;Δεν μπορούν να πουν ότι είχε πρόβλημα το σαιτ,η αποθήκη κλπ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μόλις έκανα μια επώνυμη καταγγελία.

Εδώ γράφω τι έβαλα στις λεπτομέρειες:

Η συγκεκριμένη εταιρεία μετά από 8 μέρες της παραγγελίας που επισυνάπτω σε εικόνα, δεν είχε ενημερώσει για χρόνο παράδοσης των αγαθών.
Ο σκληρός δίσκος Toshiba που εμφανίζεται πάνω πάνω στην παραγγελία ήταν σε προσφορά τη συγκεκριμένη ημέρα και έτσι επέλεξα 2 τεμάχια
για δώρο. Μετά από 8 ημέρες λοιπόν, κάλεσα σήμερα τηλεφωνικώς στο 801 500 20 20 και με την επιλογή 3 έκανα την ερώτηση δίνοντας τον αριθμό παραγγελίας για την κατάσταση. Η τηλεφωνήτρια μου είπε ότι δεν υπάρχει απόθεμα και ότι ο προμηθευτής τους δεν πρόκειται να φέρει άλλα τεμάχια. Μάλιστα είπε ότι υπάρχουν 459 παραγγελίες του συγκεκριμένου προϊόντος που εκκρεμούν. Μου πρότεινε να προχωρήσει την παραγγελία με τα υπόλοιπα προϊόντα (3 λάμπες LED) αλλά της είπα να ακυρώσει εντελώς την παραγγελία. Εγώ προσωπικά δεν πρόκειται να επιλέξω ξανά αυτή την εταιρεία λόγω  αυτής της συμπεριφοράς.

Αυτό μας λέει ότι η συγκεκριμένη εταιρεία χρησιμοποιεί αθέμιτους τρόπους προβολής της και ταλαιπωρεί εκατοντάδες πελάτες της με προσφορές προϊόντων που ΔΕΝ κατέχει και ψευδώς αναφέρει στο κατάστημα ότι υπάρχουν σε απόθεμα διαθέσιμα.

Παρακαλώ να τιμωρηθεί παραδειγματικά γιατί όπως γνωρίζετε, σύντομα πάλι με τις προσφορές του Black Friday που έχουν καθιερώσει 3 χρόνια τώρα, μεγάλες αλυσίδες και έχοντας περιορισμό σε φυσικές αγορές λόγω Covid19, θα ταλαιπωρήσουν πολλές χιλιάδες κόσμου όπως προβλέπω.

Επεξ/σία από vagdesign
  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά εχω κανει παραγγελια απο ΜΜ και με ενημερωσαν πριν λιγες μερες για καθυστερηση της παραγγελίας. Αν μου στειλουν email για ακυρωσή εννοειται οτι θα προβώ σε καταγγελία καθως δεν γινέται μετα από 10+ μέρεςνα θυμουνται οτι τελικα δεν μπορούν να εξυπηρετήσουν 450 πελάτες. Αν είναι δυνατον...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, SeNNinhA είπε

Οχι δεν είναι έτσι. Δεν πάει 20.000 ανά καταγγελία αλλά δεν πάει και 20.000 εφάπαξ. Στην δική μου πειριπτωση ήταν 20.000/3 καταγγελίες = ~7.000/καταγγελία!

Κάτσε, έκανες 3 καταγγελίες διαφορετικές στο άλλο θέμα που είχες ανεβασει;

Γιατί εγώ διαβάζοντας τα κείμενα που πόσταρες λίγο στο πόδι, κατανόησα ότι γίνεται μια συγκέντρωση των καταγγελιών και υπέθεσα ότι θα είναι ομαδοποιημένες κατά κωδικό προϊόντος. Άρα με αυτή τη λογική το πήγα κι εδώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα κάλεσα πάλι και ενημέρωσα την MediaMarkt ότι τους έκανα επωνύμως καταγγελία και ότι το προϊόν το έχουν διαθέσιμο... τα μασούσε ο τηλεφωνητής για cache & cookies, που να ήξερε ότι λόγω δουλειάς είναι το πρώτο πράγμα που κοιτάω πάντα...

Θα τον πιούν και ευχαριστώ τον @SeNNinhA

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, sarakats85 είπε

Πως γίνεται να είναι διαθέσιμος σε κατάστηματα ο σκληρός και να μην είναι διαθέσιμος για παραλαβή δεν μπορω να το καταλαβω.. 

Κάντε παραγγελία στα 54,89€ με παραλαβή από το ίδιο κατάστημα και πηγαίνετε επί τόπου να ακυρώσετε την ακριβή και να ζητήσετε να εξυπηρετηθεί με το διαθέσιμο κομμάτι, η παραγγελία από την προσφορά.
Η δεύτερη παραγγελία μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως πρόσθετο αποδεικτικό διαθεσιμότητας σε τυχόν καταγγελία.

@vagdesign το παραδειγματικά δε νομίζω ότι χρειάζεται.

Επεξ/σία από DownUNDERground
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ είχα παραγγείλει 3 για να έρθουν σπίτι , ήρθε το δέμα τη Δευτέρα με acs και πλήρωσα 60 ευρώ. Ανοίγω το δέμα και είχε μόνο έναν μέσα.. Παίρνω τηλέφωνο media markt και τους αναφέρω το συμβάν και μου είπαν ότι θα στείλουν και τους άλλους 2 σύντομα.. Περίμενα 2 εβδομάδες να παραλάβω και τώρα θα περιμένω ένα θεός ξέρει πόσο πάλι για να παραλάβω κάτι που έχω πληρώσει. 

  • Confused 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, imdenq είπε

Εγώ είχα παραγγείλει 3 για να έρθουν σπίτι , ήρθε το δέμα τη Δευτέρα με acs και πλήρωσα 60 ευρώ. Ανοίγω το δέμα και είχε μόνο έναν μέσα.. Παίρνω τηλέφωνο media markt και τους αναφέρω το συμβάν και μου είπαν ότι θα στείλουν και τους άλλους 2 σύντομα.. Περίμενα 2 εβδομάδες να παραλάβω και τώρα θα περιμένω ένα θεός ξέρει πόσο πάλι για να παραλάβω κάτι που έχω πληρώσει. 

Θα αρχισουμε στο τελος να κανουμε unboxing video και για τα ελληνικα μαγαζια .. κακως σου εκοψαν αποδειξη 60 ευρω ενω σου εστειλαν εναν..

Επεξ/σία από Tasosp22
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 λεπτά πριν, DRIFT_KING είπε

Το ότι είναι διαθέσιμος και ρίξουν άκυρο πώς μπορείς να το αποδείξεις στην καταγγελία;Δεν μπορούν να πουν ότι είχε πρόβλημα το σαιτ,η αποθήκη κλπ;

Screenshot κατατ την διαρκεια της παραγγελιας, και απο καποια καταστηματα φαινεται η διαθεσιμοτητα και μεσα στο μαιλ. 

Τα προβληματα της αποθηκης/σαιτ δεν σε αφορουν ως καταναλωτη

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θεωρώ ότι πρέπει οι καταναλωτές να κυνηγήσουν μέχρι όσο γίνεται τέτοιες αθεμιτες πρακτικές που ο σκοπός τους είναι να εξαπατήσουν, να πάρουν κλικ, να φέρουν κόσμο άσκοπα στα καταστήματα, να γίνεται ντόρος και δωρεάν διαφήμιση. 

 

Επεξ/σία από stelios18120
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...