Προς το περιεχόμενο

Ενημέρωση παραγγελιών από MediaMarkt που περιλαμβάνουν τον Toshiba εξ.σκληρό των 19,90€


vagdesign

Προτεινόμενες αναρτήσεις

29 λεπτά πριν, g8777 είπε

Και ενώ ήμουν σε "αναμονή για παραλαβή από τον προμηθευτη" σήμερα που κοίταξα να δω αν υπήρξε καμία εξέλιξη η παραγγελία μου είχε σβηστεί!!!!

Ο δίσκος παρολαυτά ειναι διαθέσιμος για άμεση αποστολή. 🤣

Δεν πειράζει, σκριν έχουν κρατηθεί, αναλαμβάνουν οι αρμόδιοι από εδώ και πέρα. Οχι για το 20αρικο, απλά γιατι η κοροιδία έχει και όρια!

Το ίδιο και μένα,κυνήγι μέχρι να πατήσουν κόκκινο χιόνι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 72
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Οι παραγγελίες έχουν εξαφανιστεί γενικά από το προφίλ (και οι εκτελεσμένες) και μάλλον είναι προσωρινό τεχνικό θέμα (έχει ξανασυμβεί). Στα υπόλοιπα συμφωνώ προφανώς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μολις επικοινώνησα με το κατάστημα... Μου είπαν ότι οι παραγγελία δεν εμφανίζεται στο λογαριασμό μου γιατί κάνανε αναβάθμιση στο σάιτ τους, αλλά η παραγγελία μου δεν έχει ακυρωθεί, θα εκτελεστεί κανονικά μέχρι την Παρασκευή...

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

"Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι εντός της εβδομάδας αναμένουμε το προϊόν, μόλις η παραγγελία σας είναι έτοιμη θα ενημερωθείτε με sms για την παραλαβή της."

Σημερινή απαντηση σε mail μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά, τα ίδια και σε μένα. Παρήγγειλα το Σάββατο 31/10 ένα monitor που έγραφε "διαθέσιμο - παράδοση 3-5 εργάσιμες". Σήμερα μου ήρθε email ότι "θα καθυστερήσει" χωρίς επεξηγήσεις.

Μίλησα τηλεφωνικά και μου είπαν ότι σήμερα το παρήγγειλαν στον προμηθευτή και μέχρι Παρασκευή λογικά θα το έχουν για αποστολή. Ακύρωσα την παραγγελία και μου είπαν πως θα γίνει επιστροφή χρημάτων.

Και σε μένα το site δε μου εμφανίζει καμία παραγγελία. Και σε απλό refresh με πετάει έξω και πρέπει να ξανασυνδεθώ. Τραγικό.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, ribo7 είπε

Παιδιά, τα ίδια και σε μένα. Παρήγγειλα το Σάββατο 31/10 ένα monitor που έγραφε "διαθέσιμο - παράδοση 3-5 εργάσιμες". Σήμερα μου ήρθε email ότι "θα καθυστερήσει" χωρίς επεξηγήσεις.

Μίλησα τηλεφωνικά και μου είπαν ότι σήμερα το παρήγγειλαν στον προμηθευτή και μέχρι Παρασκευή λογικά θα το έχουν για αποστολή. Ακύρωσα την παραγγελία και μου είπαν πως θα γίνει επιστροφή χρημάτων.

Και σε μένα το site δε μου εμφανίζει καμία παραγγελία. Και σε απλό refresh με πετάει έξω και πρέπει να ξανασυνδεθώ. Τραγικό.

Κάνουν αναβάθμιση το σαιτ τους μωρε,γιαυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Quote

 

Γεια σας!

Ευχαριστούμε που μας επιλέγετε για τις αγορές σας.

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι το προϊόν HD TOSHIBA BASICS 1TB 2,5 V3 USB 3.0 v2 της παραγγελίας ........... βρέθηκε στο δίκτυο προμηθευτών μας με εκτίμηση παράδοσης εντός 3 εργάσιμων ημερών.

Θα ενημερωθείτε εκ νέου μόλις η παραγγελία σας είναι έτοιμη προς παραλαβή / απεσταλμένη.

Παραμένουμε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνηση.

Με εκτίμηση,

MediaMarkt Customer Care

 

 

Μόλις έφτασε αυτό στο inbox μου. Για να δουμε...🙄

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως μετά από τόσο καιρό είχα ενημέρωση πώς η παραγγελία θα παραδοθεί στο κατάστημα για παραλαβή εντός των 3 ημερών και θα ενημερωθώ για να πάω να παραλάβω, λέτε να το εκραξα τσάμπα ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, stefanidisg είπε

Πάντως μετά από τόσο καιρό είχα ενημέρωση πώς η παραγγελία θα παραδοθεί στο κατάστημα για παραλαβή εντός των 3 ημερών και θα ενημερωθώ για να πάω να παραλάβω, λέτε να το εκραξα τσάμπα ;

Μάλλον το ανάποδο θα συνέβαινε. Χωρίς "κράξιμο" δε θα... έβρισκαν κομμάτια από τον προμηθευτή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, g8777 είπε

Μόλις έφτασε αυτό στο inbox μου. Για να δουμε...🙄

Το ίδιο μέιλ έλαβα κι εγώ πριν από λίγο...

47 λεπτά πριν, DRIFT_KING είπε

Ας είναι καλά η πίεση και οι καταγγελίες,ίσως και το black Friday.:P

Κι εγώ πιστεύω ότι οι καταγγελίες τους πίεσαν να παραδώσουν. Για να δούμε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Διαγράφηκαν πολλά μηνύματα, για διάφορους λόγους.

Υπενθυμίζω, για πολλοστή φορά: η άσκηση κριτικής είναι απολύτως θεμιτή. Οι προσβλητικοί χαρακτηρισμοί και οι ύβρεις, όμως, δεν είναι.

Θυμίζω επίσης πως, όταν εντοπίζετε ένα προσβλητικό μήνυμα (λ.χ. τον επιεικώς απαράδεκτο υπαινιγμό πως όποιος δεν ανέχεται τον εμπαιγμό στις ηλεκτρονικές παραγγελίες είναι "επαναστάτης του καναπέ" και περιμένει κάποιο "επίδομα" για να ζήσει) αντί να απαντάτε, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε σχολιασμό

Έξι σελίδες συζήτηση (με εκατέρωθεν μειωτικούς χαρακτηρισμούς) για κάτι που, αν είχατε στείλει εγκαίρως μία αναφορά, το θέμα θα είχε λήξει σε ελάχιστη ώρα.

Αν, από τα παραπάνω, κάποιο μέλος δεν αντιλαμβάνεται γιατί διαγράφηκε η δική του συμμετοχή, ευχαρίστως να στείλει προσωπικό μήνυμα.

Παρακαλώ για τη συνεργασία όλων. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...