Προς το περιεχόμενο

Consumer Reports: Το Autopilot της Tesla είναι καλό, αλλά όχι καλύτερο του Super Cruise της GM


trib

Προτεινόμενες αναρτήσεις

18 ώρες πριν, autodidact είπε

Τόσο φοβερό είναι δηλαδή το σύστημα της GM; Πως δεν το έχουμε πάρει χαμπάρι τόσο καιρό όσοι ασχολούμαστε ενώ έχει γεμίσει ο τόπος με βίντεο demonstration του FSD beta της Tesla? 

Όταν πρωτοβγήκε ήταν καλό (στα όσα λίγα έκανε). Από τότε κύλισε πολύ νερό στ' αυλάκι αλλά η GM το άφησε στην μοίρα του ενώ η Tesla το πήγε πολύ μπροστά.

Αν το μόνο που σε νοιάζει είναι να ξέρει τ' αμάξι αν εσύ κοιτάς μπροστά τότε η GM έχει ακόμα τα πρωτία, σε όλα τα υπόλοιπα, και κυρίως στο πόσο καλά οδηγεί το αμάξι στον αυτόματο, η Tesla είναι πολύ καλύτερη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτή τη στιγμή όλες οι εταιρείες χρησιμοποιούν το LIDAR εκτός από την Tesla. 

Το LIDAR δεν είναι απλά χάρτες τύπου googlemaps όπως αναφέρθηκε.

https://www.youtube.com/watch?v=JC94Y063x58&t=3s

Στο μέλλον κάποια τεχνολογία θα επικρατήσει, όπως ήταν παλιά VHS vs Beta.

 

Επεξ/σία από The_Judas
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, The_Judas είπε

Αυτή τη στιγμή όλες οι εταιρείες χρησιμοποιούν το LIDAR εκτός από την Tesla. 

Το LIDAR δεν είναι απλά χάρτες τύπου googlemaps όπως αναφέρθηκε.

https://www.youtube.com/watch?v=JC94Y063x58&t=3s

Στο μέλλον κάποια τεχνολογία θα επικρατήσει, όπως ήταν παλιά VHS vs Beta.

Ναι αλλά και όχι.

Όλα τα οχήματα χρησιμοποιούν χάρτες και GPS. Πως στο καλό ένα Tesla θα ήξερε πως να με πάει αυτό το ΣΚ Λαμία και το άλλο ΣΚ Αράχωβα;

Η διαφορά είναι η τεχνική νοημοσύνη που κάθε αμάξι έχει. Το Tesla έχει το χάρτι αλλά μαθαίνει και μόνο του, από τον τρόπο που οδηγείς και από τον τρόπο που οδηγούν οι άλλοι οδηγοί Tesla. To computer του αυτοκινήτου του έχει μεγάλη επεξεργαστική ισχύ και αναλαμβάνει να οδηγήσει.

Το lidar είναι άλλη ιστορία. Αυτό που βλέπουμε στο βίντεο που παρέθεσες, με τους περιστρεφόμενους φάρους, δεν είναι στα αυτοκίνητα παραγωγής, αλλά είναι  ένα από τα αυτοκίνητα που κάνουν την χαρτογράφηση και μετά εσυ το κάνεις download στο δικό σου αυτοκίνητο. Γιαυτό αναφέρω ότι θα πρέπει για να οδηγηθεί το αυτοκίνητο με Lidar, κάποιος να έχει χαρτογραφήσει πρώτα τον δρόμο. Το Tesla χρησιμοποιεί μόνο GPS, τους στάνταρ χάρτες που έχεις και εσύ στο GPS navigator σου και φυσικά τους αισθητήρες.

Γιαυτό και το consumer reports λέει ότι το GM είναι πιο ασφαλές. Αν έχει χαρτογραφηθεί πρόσφατα ο δρόμος, οι καιρικές συνθήκες είναι ιδανικές, δεν υπάρχει απρόβλεπτη κίνηση  τότε ναι αναλαμβάνει το αυτοκίνητο μόνο του για λίγο. Και μιλάμε πάντα για αυτοκινητόδρομο, με καθαρές διαχωριστικές γραμμές και όχι αντίθετο ρεύμα. Δεν είπαμε ότι λένε ψέματα, είπαμε ότι είναι πονηροί και δεν αναφέρουν πως το GM αναλαμβάνει πολύ μικρότερο μέρος μια διαδρομής απο ότι το Tesla, ενώ το Tesla δουλεύει και σε μη ιδανικές συνθήκες.

 

Επεξ/σία από merphi
spelling
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, The_Judas είπε

Αυτή τη στιγμή όλες οι εταιρείες χρησιμοποιούν το LIDAR εκτός από την Tesla. 

Το LIDAR δεν είναι απλά χάρτες τύπου googlemaps όπως αναφέρθηκε.

https://www.youtube.com/watch?v=JC94Y063x58&t=3s

Στο μέλλον κάποια τεχνολογία θα επικρατήσει, όπως ήταν παλιά VHS vs Beta.

Εμ, τι σχέση έχει αυτό με το θέμα; Αυτό που αναφέρεις είναι καθαρά τεχνολογία αισθητήρων, που δεν έχει ιδιαίτερη επίπτωση στην ικανότητα πλοήγησης.
Τα οχήματα της tesla έχουν αποστασιόμετρα υπερήχων που καλύπτουν 360ο, κάμερες και ένα κλασσικό radar (εμπρός εάν δεν απατώμαι). Ίσως (εάν δεν κάνω λάθος) την πιο πλήρη σουίτα αισθητήρων.
Την δουλειά τους προφανώς την κάνουν δίχως LiDAR. 
BTW: Πολλά που περιγράφει στο βίντεο από το '18 είναι ήδη πραγματικότητα στην τελευταία FSD beta της tesla.

2 ώρες πριν, merphi είπε

Ναι αλλά και όχι.

Όλα τα οχήματα χρησιμοποιούν χάρτες και GPS. Πως στο καλό ένα Tesla θα ήξερε πως να με πάει αυτό το ΣΚ Λαμία και το άλλο ΣΚ Αράχωβα;

Η διαφορά είναι η τεχνική νοημοσύνη που κάθε αμάξι έχει. Το Tesla έχει το χάρτι αλλά μαθαίνει και μόνο του, από τον τρόπο που οδηγείς και από τον τρόπο που οδηγούν οι άλλοι οδηγοί Tesla. To computer του αυτοκινήτου του έχει μεγάλη επεξεργαστική ισχύ και αναλαμβάνει να οδηγήσει.

Το lidar είναι άλλη ιστορία. Αυτό που βλέπουμε στο βίντεο που παρέθεσες, με τους περιστρεφόμενους φάρους, δεν είναι στα αυτοκίνητα παραγωγής, αλλά είναι  ένα από τα αυτοκίνητα που κάνουν την χαρτογράφηση και μετά εσυ το κάνεις download στο δικό σου αυτοκίνητο. Γιαυτό αναφέρω ότι θα πρέπει για να οδηγηθεί το αυτοκίνητο με Lidar, κάποιος να έχει χαρτογραφήσει πρώτα τον δρόμο. Το Tesla χρησιμοποιεί μόνο GPS, τους στάνταρ χάρτες που έχεις και εσύ στο GPS navigator σου και φυσικά τους αισθητήρες.

Γιαυτό και το consumer reports λέει ότι το GM είναι πιο ασφαλές. Αν έχει χαρτογραφηθεί πρόσφατα ο δρόμος, οι καιρικές συνθήκες είναι ιδανικές, δεν υπάρχει απρόβλεπτη κίνηση  τότε ναι αναλαμβάνει το αυτοκίνητο μόνο του για λίγο. Και μιλάμε πάντα για αυτοκινητόδρομο, με καθαρές διαχωριστικές γραμμές και όχι αντίθετο ρεύμα. Δεν είπαμε ότι λένε ψέματα, είπαμε ότι είναι πονηροί και δεν αναφέρουν πως το GM αναλαμβάνει πολύ μικρότερο μέρος μια διαδρομής απο ότι το Tesla, ενώ το Tesla δουλεύει και σε μη ιδανικές συνθήκες.

Το consumer report γράφει ότι ναναι, δες το προ-προηγούμενο ποστ μου.
Στην κυριολεξία αλλάζει ένα αρνητικό με θετικό και κάνει arbitary δηλώσεις για να βγάλει σε κάποιες κατηγορίες το GM ως πρώτο στον τίτλο (το μόνο που ουσιαστικά νοιάζεται το τμήμα μάρκετινγκ της GM).
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...