Προς το περιεχόμενο
lactate

Σκούτερ η μηχανή;

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στο μυαλό μου δεν τα διαφοροποιούσα βλέπω όμως ότι κάποιοι δεν θεωρούν καν τα σκούτερ μηχανές. Εγώ είμαι μπερδεμένος λοιπόν στο τι θα κάλυπτε καλύτερα τις ανάγκες μου. Πχ τα σκούτερ είναι σαν μηχανές χωρίς ταχύτητες; Αν θες ννα πας εθνική ποιο από τα δύο παίρνεις; Ή μήπως κανένα. Ένα σκούτερ με μια μηχανή  ίδιων κυβικών έχουν κάποια διαφορά στην "δύναμη"; Υπάρχει διαφορά στην ασφάλεια; Σε κάποιο κόστος ίσως;

  • Haha 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλύτερα να ξεκινήσεις με τις ανάγκες σου και θα πάρεις τις κατάλληλες απαντήσεις.

π.χ. Αν το 90% των μετακινήσεων σου είναι μέσα στην πόλη και μάλιστα σε κίνηση, το μέχρι 300cc σκούτερ θα σε καλύψει μια χαρά.

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρώτα θέτεις σαν κύριο παράγοντα τη χρήση. Τι θελεις να κάνεις με το δίκυκλο που θα αγοράσεις, πόσο συχνά θα το χρησιμοποιείς, σε τι αποστάσεις, με τι ταχύτητες και βέβαια τι χρήματα διαθέτεις. Στα μικρά κυβικά (50-125) οι διαφορές είναι μικρότερες, όσο όμως αυτά ανεβαίνουν οι διαφορές γίνονται από μεγάλες εως χαώδεις. Και φυσικά παίζει ρόλο και η εμπειρία σου.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
20 λεπτά πριν, tasanton είπε

Καλύτερα να ξεκινήσεις με τις ανάγκες σου και θα πάρεις τις κατάλληλες απαντήσεις.

π.χ. Αν το 90% των μετακινήσεων σου είναι μέσα στην πόλη και μάλιστα σε κίνηση, το μέχρι 300cc σκούτερ θα σε καλύψει μια χαρά.

Mέσα στην  πόλη  θα ναι (πηγαινελα δουλειά κυρίως) και καμιά βόλτα για καφέ φαντάζομαι. Τώρα ταξίδι με μηχανή δενξέρω αν είναι καλή ιδέα.

13 λεπτά πριν, d3v4st4tor είπε

Πρώτα θέτεις σαν κύριο παράγοντα τη χρήση. Τι θελεις να κάνεις με το δίκυκλο που θα αγοράσεις, πόσο συχνά θα το χρησιμοποιείς, σε τι αποστάσεις, με τι ταχύτητες και βέβαια τι χρήματα διαθέτεις. Στα μικρά κυβικά (50-125) οι διαφορές είναι μικρότερες, όσο όμως αυτά ανεβαίνουν οι διαφορές γίνονται από μεγάλες εως χαώδεις. Και φυσικά παίζει ρόλο και η εμπειρία σου.

Για κάθε μέρα το θέλω. Απλά δεν καταλαβαίνω γιατί το σκούτερ είναι πιο καλή επιλογή από τη μηχανή για πηγαινέλα ξερω γω σητ δουλεια. Σε τι διαφιροποιείται εννοώ.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για πήγαινε-έλα στη δουλειά σε κίνηση πας σε σκούτερ δαγκωτό, ειδικά αν μένεις σε μεγάλη πόλη. Τώρα μια μηχανη έχει καλύτερη ενεργητική ασφάλεια (επιταχύνσεις-φρένα-κρατήματα) με μειονέκτημα την επιπλέον κόπωση λόγω ταχυτήτων-συμπλέκτη. Μηχανή κοιτάς αν α) έχεις βλέψεις για ταξίδια πάνω από 80χμ β) Θέλεις γκάζια και στροφιλίκια γ) Θέλεις αυξημένο παράγοντα θαυμασμού σε καφετέριες-παρέες δ) απλά γουστάρεις μηχανή. Παρόλο που χρησιμοποιώ αποκλειστικά μηχανή για τις μετακινήσεις από και προς τη δουλειά, ταξίδια και βόλτες με την παρέα, για κοντινές αποστάσεις και ψώνια χρησιμοποιώ ένα σκούτερ 100 κυβικών το οποίο δεν αλλάζω με τίποτα για την ευχρηστία που προσφέρει.

  • Like 7

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, d3v4st4tor είπε

Για πήγαινε-έλα στη δουλειά σε κίνηση πας σε σκούτερ δαγκωτό, ειδικά αν μένεις σε μεγάλη πόλη. Τώρα μια μηχανη έχει καλύτερη ενεργητική ασφάλεια (επιταχύνσεις-φρένα-κρατήματα) με μειονέκτημα την επιπλέον κόπωση λόγω ταχυτήτων-συμπλέκτη. Μηχανή κοιτάς αν α) έχεις βλέψεις για ταξίδια πάνω από 80χμ β) Θέλεις γκάζια και στροφιλίκια γ) Θέλεις αυξημένο παράγοντα θαυμασμού σε καφετέριες-παρέες δ) απλά γουστάρεις μηχανή. Παρόλο που χρησιμοποιώ αποκλειστικά μηχανή για τις μετακινήσεις από και προς τη δουλειά, ταξίδια και βόλτες με την παρέα, για κοντινές αποστάσεις και ψώνια χρησιμοποιώ ένα σκούτερ 100 κυβικών το οποίο δεν αλλάζω με τίποτα για την ευχρηστία που προσφέρει.

Το δ) ισχύει. Το α δύσκολα, το β ούτε καν με εμένα το γ) έτσι και έτσι. Δεν έχω καβαλήσει μηχανή για να καταλάβω την κόπωση που λες, φαντάζομαι θα είναι σαν τον συμπλέκτη του αυτοκινήτου και τον λεβιέ. και 1000 κυβικά μηχανή να είχα δεν νομίζω να έτρεχα. Αλλά αν υπήρχε κάτι τύπου πίστα για μηχανές να τρέχεις εκεί για την καύλα σου θα το δοκίμαζα. Κάτι σε beverly 300cc σκέφτομαι.. μου έχουν πει ότι το 150cc (meddley) δεν θα την παλεύει.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σωστή επιλογή το beverly 300, θα κάνεις μιά χαρά τη δουλειά σου, υπάρχουν αφθονα ανταλακτικά (γνήσια και ιμιτασιόν) και είναι από ότι ξέρω και αρκετά αξιόπιστο. Αργότερα βλέπεις αν θέλεις οπωσδήποτε μηχανή και ανεβαίνεις κατηγορία. Μέγαρα και Σέρρες έκαναν track days για μηχανές, δεν ξέρω αν έχει αλλάξει κάτι με τον covid πλέον, έχω χρόνια να πάω. Τώρα αν οδηγάς πχ το beverly για κάνα χρόνο και ανεβείς σε μηχανη έστω και 600cc, θα πάθεις πλάκα και θα αρχίσεις να μαζεύεις λεφτά από την επόμενη. 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...τα σκούτερ ΔΕΝ είναι μηχανές κ όντας οι διαφορές τους χαώδεις (ακόμα κ σε σύγκριση με τα maxi scooter, όντας κάτοχος κ των δύο κατηγοριών).

Στα σκούτερ έχεις άνεση, πρακτικότητα, οικονομία (τηρουμένων κάποιων αναλογιών κ περιστάσεων) κ χώρους.

Είναι ιδανικά για every day commuting.

Οι μηχανές σαφώς κ δεν είναι πρακτικές (σε αστικό περιβάλλον) κ καθόλου φιλικές στον beginner. 

Αμφότερα χρειάζονται προσοχή, αντίληψη, πρόληψη κ σίγουρα οδηγική παιδεία.

Στην καθημερινότητα μου προτιμώ το Downtown μου... αλλά όταν γνωρίζω ότι θα βγω λίγο πιο έξω απο την πόλη, σε ανοιχτό δρόμο ή για βόλτα (κ κλειστά περάσματα) σίγουρα θα πάρω το cbr μου.

Όσο δεν την παλεύει το medley...αλλο τόσο κ το beverly... ανάλογα τιμή/κατάσταση/χιλιόμετρα που τα βρίσκεις.

Για κούτα, απλά κοίτα αλλού.

 

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ θα διαφωνήσω με το Beverly. Μια χαρά είναι το medley για την ανάγκη που περιγράφεις. Εγώ οδηγώ 10 χρόνια σκουτερακια 150-200cc και δεν ανεβαίνω κατηγορία επίτηδες γιατί η ανάγκη μου είναι συγκεκριμένη.

Στα συν ενός «μικρού» scooter: κόστος αγοράς, χαμηλοτερο βάρος, μικρότερα έξοδα, πιο ευέλικτο στην κίνηση, λιγότερα τέλη κυκλοφορίας, μικρότερο κόστος ασφάλισης.

Στα μείον: όχι για ταξίδια η πολύωρες βόλτες, κάποιο ζόρι στο δικαβαλο, μέχρι 80-90χλμ για να νοιωθεις ασφαλής.

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
34 λεπτά πριν, tasanton είπε

Εγώ θα διαφωνήσω με το Beverly. Μια χαρά είναι το medley για την ανάγκη που περιγράφεις. Εγώ οδηγώ 10 χρόνια σκουτερακια 150-200cc και δεν ανεβαίνω κατηγορία επίτηδες γιατί η ανάγκη μου είναι συγκεκριμένη.

Στα συν ενός «μικρού» scooter: κόστος αγοράς, χαμηλοτερο βάρος, μικρότερα έξοδα, πιο ευέλικτο στην κίνηση, λιγότερα τέλη κυκλοφορίας, μικρότερο κόστος ασφάλισης.

Στα μείον: όχι για ταξίδια η πολύωρες βόλτες, κάποιο ζόρι στο δικαβαλο, μέχρι 80-90χλμ για να νοιωθεις ασφαλής.

δεν είναι dealbreaker να μην αντεχει το σκουτερ 2ο ατομο απο πισω; επίσης εγω ειμαι 85 κιλά.. αν έχω και 2-3 κιλά βάρος θα την παλεύει; :P

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και "μηχανη" να παρεις σε αυτα τα κυβικα θα ζοριζεται με δευτερο ατομο..πρεπει να πας σε παραπανω κυβικα που αν δεν εχεις καθολου εμπειρια δεν θα το συστηνα.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 λεπτά πριν, visualizer είπε

Και "μηχανη" να παρεις σε αυτα τα κυβικα θα ζοριζεται με δευτερο ατομο..πρεπει να πας σε παραπανω κυβικα που αν δεν εχεις καθολου εμπειρια δεν θα το συστηνα.

όχι στο θέμα πόσα κυβικά το είπα το dealbreaker.. 300 κυβικά για τελείως αρχάριο είναι πολλά λες;

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν εχεις εμπειρια με το αυτοκινητο το οποιο σημαινει οτι εχεις οδηγικη εμπειρια τα 300cc πιστευω ειναι μια χαρα.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 λεπτά πριν, visualizer είπε

Αν εχεις εμπειρια με το αυτοκινητο το οποιο σημαινει οτι εχεις οδηγικη εμπειρια τα 300cc πιστευω ειναι μια χαρα.

δίπλωμα έχω, οδηγική εμπειρία ελάχιστη.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλυτερα να πας σε 125cc μεχρι να αποκτησεις εμπειρια , οσο περισσοτερο γκαζι εχει τοσο χειροτερα για καποιον αρχαριο.Προσωπικα δεν μαρεσουν τα scooter αλλα σιγουρα ειναι πιο ανετα για την πολη .

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Cookies

Χρησιμοποιούμε cookies για μια καλύτερη εμπειρία πλοήγησης στο site.